У Шахтаря буде своя роздягальня і офіс на НСК Олімпійському - джерело


Донецький клуб планує продовжити ділити стадіон

У Шахтаря буде своя роздягальня і офіс на НСК Олімпійському - джерело

shakhtar.com


У новому сезоні "Шахтар" планує продовжити ділити стадіон НСК "Олімпійський" з київським "Динамо". Про це повідомляє ТаТоТаке.

Джерело стверджує, що у донецького клубу буде своя роздягальня і офіс у фірмових кольорах.

Зазначається, що "Шахтар" за свій рахунок хоче провести поліпшення газону, щоб поле могло витримувати великі навантаження. Раніше клуб зробив це на ОСК "Металіст".

Слідкуйте за нами:


Оцініть цей матеріал:
Поділитися з друзями:
Джерело:
ТаТоТаке

Загрузка...
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Коментарі (27)
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
avatar
таврия19752009 (симферополь)
Молодцы ,ну у некоторых неадекватных украинцев .пусть лучше развалиться чем Шахтеру достаниться
Ответить
+3
-6
avatar
Denmark*XIV (Vyshgorod)
тАвАрЫщЪ.., наплив інакодумців і по суті антиподів до Столиці України ні до чого путнього не призведе. Це свого роду Аналогія історії. До появи першого ка-ца-па у Криму, після 1944-го року, там і гадки не мали, що таке навіть бекати на органі волго-окського межиріччя. Ну, а потім... з'являється якийсь штучний термін - рАднАяг0вень. Хай ці терриконові хробакі шукають свій, більш рідний регіон. Нічого дратувати киян і решту мешканців Полісся і Сіверщини.
Ответить
+5
-4
Algrab (Костопiль)
Тобі, крисянин, тільки одна відповідь: п н х, в "радную говень"... прийняв?
Ответить
+3
-1
avatar
Dimonych (FCSD)
Молодцы
Ответить
+3
-6
avatar
c99baf (Харьков)
А иначе никак.
Ответить
+2
-5
lightning (Одесса)
вот и вся гнилая суть куевлян полезла наружу
Ответить
+3
-5
Pianist (Киев)
Киевляне, а долго мы этих *идоров ринатовских терпеть у себя дома будем? Пусти свинью под стол.... :))
Ответить
+10
-5
avatar
c99baf (Харьков)
Не ссы,терпи,это надолго...
Ответить
+1
-4
avatar
Dimonych (FCSD)
Да, таких сепаров как ты надо из страны выбивать.
Ответить
0
0
avatar
Крестоносец (Полтава)
НСК принадлежит всем клубам Украины, это стадион сборной и его могут использовать все, он для всех родной. Раз у Шахтаря такая ситуация с Донецком, он точно может его использовать.
Ответить
+7
-7
Alex.696 (Немирів)
Що ПРИВАТНІ клуби мають до ДЕРЖАВНОГО стадіона? Зовсім слабенький, чи об терикон вдарився?
Ответить
+4
-5
Salming (Полтава)
Для того, щоб "ситуація з Донецьком стала такою" татарин відіграв свою роль.
Ответить
+4
-2
Makar BabokerSTAR (Yokneam ILIt)
Это ошибка. Впрочем Шахта, как клуб, только и делает - что ошибается. Делить стадион с ДК может получиться. Болельщиков делить - не получится. Харьков, 100% более Шахтёрдонецкий город, чем Киев. К тому ж Славянск, Краматорск Славяногорск - могли бы подъездать на игры ( и подъезжали) - там меньше 200 км... ПОнятно- когда болельщикам нельзя на стадион имело смысл экономить на переездах в Харьков. пустой стадион - он и в Киеве пустой... НО Харьков на центральные матчи наполнял МЕтеаллист..А тут...сомневаюсь я , однако..Да и за донецких болел обидно.
Ответить
+6
-1
avatar
donkrot (Донецк)
кресла бы на стадионе еще на оранжево - черные поменять)))
Ответить
+4
-8
avatar
c99baf (Харьков)
На новый сезон.
Ответить
+3
-7
DesnaUA (Чернигов)
Пи.з. дайте на свой ржавый цвет в донецк."горняки" мля)))
Ответить
+7
-4
avatar
c99baf (Харьков)
Да,видать ты родился назло презервативу...
+1
-4
Dardolis (Первомайск)
Шахтер (Киев)? Я так понимаю, уже дерби?)
Ответить
+4
-2
avatar
donkrot (Донецк)
это всегда было дерби
Ответить
+2
-10
Olegyurchak (Хмельницький )
Эта та раздевалка, которую у Олимпика отжали?
Ответить
+9
-1
Ulrih84 (M-G)
Ні, це та роздягальня, яка на Кільцевій вже є.
Ответить
+2
-2
avatar
таврия19752009 (симферополь)
Олимпик играет на стадионе Динамо
Ответить
0
-2
avatar
c99baf (Харьков)
Всё правильно,газон на раздевалку. Донбасс рулит...
Ответить
+4
-12
ysebe1970 (Бровары)
Донбасс не рулит с 2014 ....
Ответить
+13
-3
avatar
Dnepr-75 (Днiпро)
Нарулил уже, в приймах обживается.
Ответить
+11
-3
DesnaUA (Чернигов)
Едьте в свой бамбас и там рулите,как хотите)
Ответить