Помер колишній тренер та футбольний експерт Сергій Морозов


Співчуття близьким і рідним

Помер колишній тренер та футбольний експерт Сергій Морозов

Фото: Footballua.tv


На 71-му році пішов з життя чемпіон СРСР 1972 року, заслужений тренер України Сергій Морозов. Про це повідомив Директор телеканалів "Футбол 1/2/3" Олександр Денисов.

Причиною смерті Сергія Юрійовича стали наслідки коронавірусу.

Сергій Морозов розпочинав кар'єру в молодіжній команді "Динамо". Також виступав за вінницький "Локомотив", "Десну", ворошиловградську "Зорю", "Шахтар" Кадиївка, московський "ЦСКА" і Команду ГСВГ.

У складі "Зорі" в 1972 став чемпіоном СРСР.

Морозов мав досвід роботи тренером ЦСКА Москва, Команди ГСВГ, "Іскри" зі Смоленська, "Динамо-Газовика", "Шоуган", "Шеньян Дунбей Люяо", вінницької "Ниви", "Ніси", київського "ЦСКА", "Борисфена", "Прикарпаття", "Ворскли" і черкаського "Дніпра".

Останнім часом працював експертом на телеканалах "Футбол 1/2/3".

Слідкуйте за нами:

У статті: Сергій Морозов

Оцініть цей матеріал:
Поділитися з друзями:
Джерело:
Facebook

Загрузка...
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Коментарі (47)
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
avatar
Maldini (Киев)
Мороз был прекрасным экспертом!Ярмо заслужил своё"быдлячество!"На поле так себя не ведут,не давая извиниться!Какие-то обиды перед Рональдо,за то, что ему не поставили воду!Куда тебе до Рональду?Как до Киева рачкы?! Морозу, Царство Небесное и вечная память!
Ответить
+1
-1
Romb_DK (Київ)
А Морозов вибачився перед Ярмоленком за бидлофутболіста? велика втрата для кАнальної бидложурналістики втратити такого провокатора
Ответить
+1
-2
Сергей М.Стороженко (Украина)
Співчуття близьким і вічна та добра пам'ять...
Ответить
+4
-1
Gerd Muller (Житомир)
А заголовок нормальний дати не можуть. По-перше він був відомий як футболіст, та ще й до того чемпіон СРСР, а потім вже як тренер та експерт.
Ответить
+2
-1
krakow (Херсон)
Вроде,что тут тулиться с комментариями? Но, е.нутым нет покоя. Пнуть у гроба,в "необьективности" сраного футбола(биатлона,тенниса и т.п.),о существовании которого не догадываются,миллионов двадцать.Шо с людьми творится...
Ответить
+1
-4
avatar
walcom (Киев)
Жаль человека. Царство небесное. Пожалуйста прививайтесь.
Ответить
+8
-2
avatar
Siren05 (Мариуполь)
Очень неожиданно... Ещё и тем коварен Ковид 19, что провоцирует сгущение крови. А это скоропостижная смерть от тромбоза, т.е. инфаркт, инсульт, ТЭЛА... Сергею Юрьевичу светлая память, родственникам искренне соболезную
Ответить
+6
-2
avatar
Сommandor_Death_Star (dn.ua)
Светлая память!Но интересно, прививался ли он?
Ответить
+2
-2
Hanter44 (Baburka)
Сколько дерьма вонючего в черепных коробках этих недоносков.
Ответить
+4
-10
Запорізьке Торпедо (zp)
светлая память чемпиону-72
Ответить
+10
-1
Соколов (Никополь)
В данных новостях принято отключать коментарии
Ответить
+5
-9
avatar
Віктор Бокасса (Betwmount)
Це лише у касапестаніі за коментар можуть 3 роки тюрми впаяти...
Ответить
+9
-9
Соколов (Никополь)
Причём тут Россия ?
+5
-11
avatar
Віктор Бокасса (Betwmount)
А ти типа не здогадуєшся...
+7
-6
5ata4ok (Харьков)
в Украине 5 дают.
+3
-12
Соколов (Никополь)
Для меня россияне не враги
+1
-14
Acsakal (Kharkov)
С.калов: росіянці анексували Крим, захопили пів Донбаса, кожень день убивають чи ранять наших воїнів, привозять своїх снайперів та артилерістів на Донбас здавати заліки на обстрілі наших позицій, а їхні депутати на ток-шоу вже не ховаючись прямо заявляють: "Ми Україну знищемо, а тих українців, хто нам не підкориться, - повбиваємо!" ...То які ж тобі росіянці вороги? - Вони тобі роботодавці.
+6
-1
avatar
usovvictor (Kharkov)
...жаль, просто не верится-земля пухом....
Ответить
+8
-3
avatar
2.dc (Николаев)
Весьма прискорбная новость… Всегда бодрячком, подтянут, про "за 70" никогда бы и не подумалось. Очень жаль … и как человека, и как эксперта, которого не грех было и посмотреть, и послушать … (
Ответить
+10
-4
FCZK-1922 (Кировоград)
Ему и не дашь 72, бодрый такой дед был, правда туповатый и необъективным. Но все равно земля пухом, смерть человека каким бы он не был всегда трагедия для близких, коллег, друзей..так что царствия небеснго "эксперту".
Ответить
+11
-5
avatar
Віктор Бокасса (Betwmount)
Хоч за життя й не поважав його за необ'єктивність, хай упокоїться з миром!
Ответить
+6
-2
недалековідКиева (Біла Церква)
помер то з-за чого?
Ответить
+3
0
Alex-696 (Немирів)
Наслідки коронавірусу. Скоріш ща все, серце не витримало або легенева недостатність. Одне з двох.
Ответить
+5
0
Бандеровець) (Одесса)
Безобидный дед,земля пухом(((
Ответить
+8
-9
A.l.e.x. (Київ)
Прожив життя, але совок з нього так і не вийшов.
Ответить
+17
-11
TIRAN (Донецк (Украина!))
вот такие дела... соболезнования близким...
Ответить
+12
-3
avatar
serhi2011 (Барселона)
1927.)
Ответить
+1
0
енгельс гассанович (Тернопіль)
Несподівано, бодрячок був такий.. а чемпіоном став не в 1927 а в 1972..
Ответить
+12
-1
Acsakal (Kharkov)
Ковіда ніхто не чекає. Особливо ті, хто в нього не вірить.
Ответить
+11
0
Dr. House (Поділля)
Земля пухом. Не вакцинировался...
Ответить
+8
-3
Рівнянин (Рівне)
Якраз-то він був вакцинований,але вакцина-це не панацея.Он Нагельсман,тренер Баварії,якому 34 роки і який також був вакцинований,знову захворів коронапсихозом...Люди ніяк не можуть зрозуміти,що нічого випадково в світі не відбувається.
Ответить
+5
-7
Tenma7 (Чернигов)
Люди не могут понять, что вакцина уменьшает шансы заболеть или тяжело перенести болезнь, но не дает 100% гарантий
+14
-1
avatar
walcom (Киев)
як раз то і не вакцинований
+6
0
Golfik25 (Киев)
Большая потеря для Шахтера, терпеть некому будет восхвалят Шахетр и поливать дерьмом соперников.
Ответить
+12
-35
avatar
ascent (Луксор)
У тебя совсем отсутствуют моральные принципы?
Ответить
+26
-10
Golfik25 (Киев)
а как нужно относится к человеку, который желчью постоянно рыгает? сам себя этим и съел. Вряд-ли ты Гитлера и Сталина оплакиваешь.
+11
-27
ts0y (Чернигов)
Ну у Морозова они же отсуствывали, с чего бы по отношению к нему им присуствывать?
+8
-15
avatar
ascent (Луксор)
Тебе без толку что-либо отвечать - всё равно не поймешь...
+20
-10
TIRAN (Донецк (Украина!))
отсуствывали... присуствывать... (с) диагноз!
+8
-7
A.l.e.x. (Київ)
Смішно чути це від безпринципової наволочі, яка сама ж учора поливала брудом Степана Андрійовича))
+8
-5
TIRAN (Донецк (Украина!))
ты - чмо! и это ещё раз подтвердил!
Ответить
+7
-11
TIRAN (Донецк (Украина!))
ущербное, где ты было, когда здесь было опубликовано: Умер первый чемпион СССР в составе киевского Динамо Анатолий СучковОбщие новости 11 октября 2021, понедельник. 15:09
Ответить
+6
-6
дЫркофан
чем лучше дырявые ..... и их тупые фанаты вроде тебя?ущербный прикрой хлебало
Ответить
+6
-11
Acsakal (Kharkov)
Так, він топив за Шахтар, переважно не надто обєктивно. Але це не привід, щоби радіти його смерті. Ти топиш за Динамо ще менш обєктивно, бо Морозова обмежував хоча б офіційний статус експерта, а тебе не обмежує взагалі нічого. То що тепер бажати смерті тобі і подібнім на тебе неадекватам лише через те, що ви плюєте на обєктивність та моральні норми?
Ответить
+15
-2
avatar
Сommandor_Death_Star (dn.ua)
Что ещё чмо напишет?
Ответить
0
-3
wist15 (Киев)
ты идиот.В десятой степени.
Ответить
+1
-2
download1 (huyersk)
Земля пухом, шкода, буде не вистачати його на ефірах .
Ответить