Первая лига
Первая лига

Первая лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Перша ліга. "Львів" - "Кримтеплиця" 3:1. Розминка перед "Волинню"

Перша ліга. "Львів" - "Кримтеплиця" 3:1. Розминка перед "Волинню"


"Львів" - "Кримтеплиця" 3:1

Голи: Баранець Б. 24, Мандзюк 71, Баранець Г. 74 - Діабі 17

ФК «Львів»: Марущак (к), Розгон, Леонідов (Лупашко, 46), Ільків, Романюк, Танчик (Козак, 81), Г.Баранець, Зозуля, Б.Баранець (Чепурненко, 60), Панас (Худзік, 67), Мандзюк (Кабанов, 77)

«Кримтеплиця»: Бандура, Канюк, Антонюк (к), Візавер, Єрмак, Щедраков, Симончук (Таран, 79), Трухін, Кучеренко (Мельник, 63), Діабі, Зубко

Попередження: Ільків 62, Козак 85, Худзік 90+2 – Симончук 55, Єрмак 90+1

Пропустили першими, значить – виграємо. Подібний вислів скоро може стати аксіомою для домашніх матчів ФК «Львів». Бо ж початок звітної гри був майже ідентичним стартовим хвилинам поєдинку «Львова» проти ФК «Харків». Господарі так само діяли мляво, а гості навпаки – почувалися наче вдома. І так само, як і в попередньому домашньому матчі, «синьо-золоті» першими пропустили. Більше того, гол містяни також самі собі створили. Тож, Ігореві Яворському є над чим задуматись, а то ще його підопічні почнуть на фарт пропускати...

А тепер про гру. Судячи із стартового складу кримчан, вони приїхали до Добромиля за перемогою. Адже підопічні Морозова розпочали гру із двома нападниками: Діабі зліва та Зубко зправа. В центрі півзахисту діяли Єрмак і Кучеренко, на правому фланзі розташувався Трухін, лівому – Симончук, Щедраков грав «опорника». І троє захисників: Канюк в центрі, Антонюк з ліва і, відповідно, на протилежній бровці діяв Візавер. Ворота захищав Бандура.

ФК «Львів» розпочав матч у такому складі. Марущак у воротах, пару центральних захисників склали Розгон та Леонідов, зправа грав Романюк, зліва – Ільків. У середній лінії діяли (зліва на право) Б.Баранець, Зозуля, Панас, Г.Баранець та Танчик. І один нападник – Мандзюк.

Як вже було згадано на початку, стартові хвилини гри були за гостями. І хоча м’яч у ворота «Львова» на совісті городянина Зозулі, та рука не повернеться написати, що кримчани не напрацювали на гол. Бо ж моменти у гостей були. Вже на 4-ій хвилині зустрічі на ударну позицію вийшов Трухін, однак із шістнадцяти метрів півзахисник пробив повз ворота. Три хвилини по тому триходівка Діабі, Трухін, Зубко завершилась ударом останнього – Марущак зіграв надійно. Через деякий час знову в епіцентрі уваги опинився Діабі. Африканець красиво прибрав Г.Баранця і завдав удару по воротах суперників, але м’яч влучив у когось із гравців «Кримтеплиці». Згодом вже Єрмак на лівому фланзі накрутив Танчика і Панаса, прострілив у штрафний майданчик «Львова», а там лише захисники містян.

Далі були п’ять хвилин переваги «Львова», щоправда лише територіальної, бо створити за цей час якісь більш-менш небезпечні моменти біля воріт «Кримтеплиці» господарям не вдалось. Все, на що вони спромоглись, це невдало розіграний штрафний удар та декілька навісних передач у карний майданчик суперників, які Бандура брав без надзусиль. А потім був вже згаданий гол. Трухін із Зубком накрутили ледь не увесь захист «Львова», відтак на допомогу своїм колегам прийшов Зозуля. М’яч від кримчан він відібрав, але винести його як слід подалі від своїх воріт не зумів. Діабі підставив ногу і таким чином на 17-ій хвилині відкрив рахунок у цьому матчі. Дві хвилини по тому темношкірий нападник «Кримтеплиці» міг записати до свого активу ще й результативну передачу, однак ніхто з партнерів не відгукнувся на його небезпечний простріл з лівого флангу.

Проте «Львів» оговтався швидко. Три удари протягом однієї хвилини спромігся нанести по воротах кримчан Б.Баранець. З двома дальніми пострілами Бандура справився без проблем, а от врятувати ворота, коли Борис на дальній стійці замикав передачу брата йому було не під силу – 1:1. На 27-ій хвилині супернагоду відзначитися змарнував Танчик. Г.Баранець вивів його на ударну позицію, півзахисник поклав на газон оборонця і зряче бив у дальній кут, проте не влучно. Ще в перешому таймі «львів’яни» запам’ятались хіба що двома невлучними ударами здалеку у виконанні Ільківа та Бориса Баранця. А от у «Кримтеплиці» нагода вийти вперед була, та ще й яка! Діабі на 44-ій хвилині вивів Зубка на побачення з Марущаком, однак форвард не влучив у площину воріт. На тому перший тайм і завершився.

По перерві, на 49-ій хвилині вже ФК «Львів» міг вийти вперед. Панас заробив штрафний поблизу карного майданчика суперників, Ільків навісив, а після удару головою Панаса, кримчан врятувала стійка. На 61-ій хвилині арбітр був зобов’язаний призначати пенальті у ворота Бандури. Мандзюк увірвався в штрафний майданчик і одразу прострілював у центр, та на заваді м’ячеві стала рука Антонюка – арбітр даного епізоду, схоже, не помітив. Більше того, п’ять хвилин по тому вже Симончуку у його ж карному майданчику м’яч влучив у руку і знову суддя не зреагував.

Однак «Львів» таки зумів вийти вперед. Романюк вивів Мандзюка сам на сам із Бандурою, а для Олександра переграти кіпера не проблема – 2:1. На 74-ій хвилині «синьо-золоті» оформили розгром «Кримтеплиці». Худзік зліва прострілив у штрафний майданчик суперників, Мандзюк напевно хотів пробити, однак як слід до м’яча не дотягнувся і вийшов не удар, а пас на Г.Барнаця. Нагоду забити Григорій не змарнував – 3:1. До слова, Г.Баранець як і Мандзюк відзначається у третьому матчі поспіль.

До честі гостей, навіть після третього пропущеного м’яча, вони йшли вперед, намагалися відігратися. І варто зазначити, що всі їхні атаки розвивалися саме через Діабі. В заключні хвилини гри івуарієць створив для своїх партнерів дві непогані нагоди відзначитися. Спочатку Зубко, одержавши м’яч від африканця, замість того, щоб одразу пробити чомусь захотів обіграти Розгона і, як наслідок, втратив круглого. А потім триходіва Трухін, Діабі, Мельник завершилась сильним, але неточним ударом останнього із п’ятнадцяти метрів. І вже під кінець гри, на 89-ій хвилині Кабанов, після того, як Г.Баранець, вивів його віч-на-віч із кіпером «Кримтеплиці» повинен був доводити рахунок до непристойного, однак Тарас перекинув м’яч і через Бандуру, і через ворота.

Геннадій Морозов, головний тренер «Кримтеплиці»:

- Хороша була гра, цікава, обидві команди старалися. Багато моментів було і в нас, і у господарів. У першому таймі, з моєї точки зору, ми краще грали, мали більше нагод забити. Вихід сам на сам не реалізували. А потім суперник прибавав у швидкості , а в нас чи то сил не хватило, чи ще чогось? Хотіли підсилити гру, та, на жаль, не вдалось. Тому віддали ініціативу. Багато ми помилялися у простих ситуаціях, багато було браку. Звідси й результат – заслужена перемога «Львова». Дякую всім.

Ігор Яворський, головний тренер ФК «Львів»:

- «Кримтеплиця» - хороша команда. Недаремно вона знаходиться у верхній частині турнірної таблиці. Ми пропустили необов’язковий м’яч і, звичайно, що він вплинув на хід гри. Та мене радує те, що футболісти функціонально прибавляють кожної гри. У другому таймі команда володіла тотальною перевагою, функціонально виглядала досить достойно. Кожен гравець намагався підсилити командну гру. Були хороші комбінації, прекрасні голи і радує те, що команда почала забивати м’ячі і вдома, і на виїзді. Команда створює багато моментів і реалізовує їх.

- У другомі таймі на позицію центрального захисника ви випустили Лупашка. Не боялись такого експерименту?

- В нас іншого виходу не було. Леонідов зазнав пошкодження і попросив заміни. Наш центральний захисник Гальчук перебуває в лазареті, тому ми ризикнули і випустили Лупашка. І, я думаю, він справився із своїми обов’язками: зіграв достойно, надійно, без помилок.

- А коли, власне, ми зможемо побачити у грі Гальчука?

- Важко відповісти. Він зараз перебуває на стаціонарному лікуванні. Лікарі кажуть, що через три-чотири дні він, можливо, зможе тренуватись.

- Кабанов не реалізував вихід віч-на-віч...

- Нападаючий ніби й робив усе правильно – хотів перекинути м’яч через воротаря, але вдарив засильно. Звичайно, Кабанов, з його то досвідом, зобов’язаний забивати такі голи. Часто у нього є хороші моменти, проте він їх не реалізовує. Та на це є об’єктивні причини, бо до приходу в ФК «Львів» Кабанов протягом фактично трьох місяців нічого не робив. Тому його функціональна підготовка бажає кращого.

- Третій матч поспіль відзначаються Григорій Баранець та Мандзюк...

Ми поміняли схему гри. Тепер граємо із п’ятьма півзахисниками і одним нападаючим. Чому? Тому що маємо досить сильних гравців середньої лінії.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
2tall4you (Corpus Christi, TX)
boris5555 (Philadelphia) 14.10.09 15:39 Ну і я про те ж казала. Просто ніколи б не хотіла, щоб моя команда здобувала місця не грою, а в закулісних інтригах. Дербі програне - програний сезон, але у нас усе ще попереду!!! :)))
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 94
2tall4you (Corpus Christi, TX)
boris5555 (Philadelphia) 14.10.09 15:39 Ну і я про те ж казала. Просто ніколи б не хотіла, щоб моя команда здобувала місця не грою, а в закулісних інтригах. Дербі програне - програний сезон, але у нас усе ще попереду!!! :)))
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
Все набагато зайшло глибше чим послідня ігра. Це тільки завершальна кінцівка, спланованого задуму ППД. Коли ФК Львів начав грати на Украіні, глядачів збиралось на їх гру досить багато, не меньше чим на Карпати. А ще коли вони вкладали все що могли, їх ігру було дивитися залюбки і це замітили багато народу зі Львова. Карпати відійшли на другий план для багатьох. ППД не міг більше на це просто так дивитися. Перше що він зробив це усунув ФК Львів, з Ураїни. І прийшлось їм блукати від стадіону до стадіону, тому що стадіон в Добромилі не відповідав на той час рівню ПЛ. А ти розумієш скільки стрессу треба було переносити, коли ти ні кому не потрібний. А потім ще 9 підряд ігор Карпати програвали особливо легко сусідам по таблиці ФК Львів (ті що могли вилетіти замість ФК). А послідня ігра це тріумф і преміальні Диминського щоб повністю опустити другу команду Львова, і мати монополію. Тепер більше не має конкурента. Але він помилився. Опускаючи Львів, він втратив багатьох вболівальників. Я також хочу сказати що не у всьому вина ППД. ФК Львів також фізично не був готовий до ПЛ, коли на послідніх хвилинах пропускав голи і т.п. Просто не хочу більше вертатися до цієї теми.
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
Не зрозуміла - до чого цей матч? Баранцю - хтось завадив забити пенальті? карпати - перемогли, я не хочу заперечувати, що на цей матч в них була "особлива" мотивація, але ж треба доводити свою силу на полі, а не за полем. Тут багато людей, які впевнені в продажі матчів КЛ(і я також серед них) - за це їх тут називають - "продажними", "повіями"... Але якщо ж йти за цією логікою - то чи Вам би не було соромно, якщо б "Львів" купив собі місце для залишення в ПЛ?!
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
ФК Львів це наша команда, а Карпати це клон чогось не зрозумілого, дякуючи ППД....Хоча до того як ФК Львів ППД відтурив з України одинаково вболівав за 2 команди. Тепер для мене Карпати це історія, з хорошою історією в минулому. boris5555 (Philadelphia) 12.10.09 15:07 Золотi слова! Був на цьому матчi чуть не плакав.Так само вболiвав до цього матчу за двi команди(бiльше за Фк Львiв та i Карпати(Львiв) не були байдужi 19 рокiв вболiвав за них як не як), але пiсля матчу для мене залишилась одна команда Фк Львiв
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
boris5555 (Philadelphia) 13.10.09 15:35 Сподiваюсь коли повернишся побачиш Фк Львiв у Львовi на новому стадiонi у Премёр Лiзi. Я надiюсь найбiльше на 3 пункт, хоч два першi теж важливi
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
Pаrmalat86 (Львiв) 12.10.09 23:47 Колись може і буде така можливість. А зараз я поки що за три девять земель...:)
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
Це буде дійсна ефорія! Нехай футбольний стадіон буде побудований на 6-10 тисяч. Враховуючи що команда буде показувати в УПЛ безкомпромісний футбол де вони докуплять 1-2 хороших гравців. Львів буде гудіти футболом! Це щось неймовірне. Не можу дочекатися!!! boris5555 (Philadelphia) 12.10.09 17:55 Я Тоже не можу дочекатись того моменту, коли Димiнський буде в шоцi!
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
Іван Іванович (Брюховичі) 12.10.09 16:09 Скажи це ультрас Карпат i не знаю чи ти ще схочеш колись такi питання задавати?
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
boris5555 (Philadelphia) 12.10.09 18:09 Я б хотiв з тобою зустрiтися на стадiонi в Добромилi чи вже у Львовi, якщо ти не проти!
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
boris5555 (Philadelphia) 12.10.09 18:09 Молодець! Фк Львiв в ПЛ? Вибачай що такий емоцiйний, але такий я i е! Де твiй корiш з Фiладельфiя!
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
Pаrmalat86 (Львiв) 12.10.09 15:46 По стилю я би сказав що твій колишній ник був Рудки666...Вгадав?
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
eugen1968 (Львів) 12.10.09 17:47 Це буде дійсна ефорія! Нехай футбольний стадіон буде побудований на 6-10 тисяч. Враховуючи що команда буде показувати в УПЛ безкомпромісний футбол де вони докуплять 1-2 хороших гравців. Львів буде гудіти футболом! Це щось неймовірне. Не можу дочекатися!!!
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
boris5555 (Philadelphia) 12.10.09 17:33 Тисячі зо дві було.В суботу завжди людей меньше.В неділю краще ходять.Львівські вболівальники в нормі, та й місцеві їхні вже трохи розрухуються:),хоча достатньо специфічні;) Атмосфера хороша, добра на стадіоні, без агресії. Взагалі там в Добромилі повітря дуже чисте,та й краєвиди чудові,але у Львові буде цікавіше грати:)
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
Іванович. Дам тобі хорошу пораду. Нас змінити тяжко а ще якщо взяти до уваги все що сталося в минулому сезоні то навіть і не хочеться до цього більше вертатися. Будь ласка, вболівай на цій гілкі за ФК Львів а коли хочеш поговорити про Карпати, опустися на їхню гілку. І все буде мирно. Ми за мир, але нас переконати важко. Не ті роки – все таки вміємо читати речі між лінійками які почесний ППД написав на скрижалях. Еліту він відбив від себе...:)
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
eugen1968 (Львів) Женя, А як атмосфера на стадіоні? Як вболівальники? Стадіон був заповнений?
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
Pаrmalat86 (Львiв) 12.10.09 15:46 І який він був до цього якщо не секрет?
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
eugen1968 (Львів) 12.10.09 15:25 Так ігра буде важка: 1. Волинь програла в минулому турі і буде старатися реабілітувати себе перед вболівальниками. Відступати далі нікуди. 2. Принциповий суперник на підвищення в ПЛ. 3. Коуч декілька стульчаків розіб’є перед ігрою щоб мотивувати команду. 4. Підтримка вболівальників. 5. Не буде Федорчука – хто би допоміг ФК Львову 6. Беньо – буде іграти за десятирох. ФК Львів 1. Починає слухатися вказівок треніра. 2. Забивають – а це радує 3. Брати Баранці обоє на полі – це сила 4. ФК Львів досить не погано грає проти сильних команд 5. Мають ціль і тили (УПЛ і фінансову підтримку)
Ответить
0
0
Іван Іванович (Брюховичі)
boris5555 (Philadelphia) Як вже хтось тут влучно висловився: "Львів творить свою історії", а "Карпати" продовжують творити свою історію і Димінський це лише абзац, якому рано чи пізно прийде кінець... Дуже прикро, що львів'яни не вболівають за львівську команду лише тому, що їм не подобається її президент... Може, й вболівати за дві команди - неможливо, але підтримувати земляків можна (стосуються як фанів "Львова", та і "Карпат").
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
Конфуцій (Львів) 12.10.09 14:04 Якi зауваження?
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
Pаrmalat86 (Львiв) Приємно познайомитись. Не бачив тебе на цих сторінках до цього. Скільки вболівальників ФК Львів, аж не віриться. boris5555 (Philadelphia) 12.10.09 15:0 Приємно познайомитись.Та щось я сумнiваюсь, що ти мене скорiш не замiчав,просто нiк помiняв.
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
boris5555 (Philadelphia) 12.10.09 15:07 Прошу Борис! Мушу Тобі повісти, що дуже гра сподобалася.Перших 20хв сидів злий, як собака:) Надалі настрій дуже покращився:) Я Тобі вже писав в середу я на грі в Луцьку, дуже непроста гра буде.Ще й на той час 18-00 накладається гра збірної в Андоррі, ще й метеоумови обіцяють сніг,та й +5, але така гра того вартує:)
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
eugen1968 (Львів) 12.10.09 08:22 Дякую Женя, як завжди, за твої описання побаченого на ігрі! Надіюсь що Яворський буде продовжувати рухати команду в позитивному напрямку. Декілька послідніх матчів це підтвержують. ____________________ Pаrmalat86 (Львiв) Приємно познайомитись. Не бачив тебе на цих сторінках до цього. Скільки вболівальників ФК Львів, аж не віриться. __________________________ Іван Іванович (Брюховичі) 12.10.09 12:44 Не можливо вболівати за дві команди. Пан Диминський своє діло зробив в минулому році, а тепер ми маємо наслідки....ФК Львів це наша команда, а Карпати це клон чогось не зрозумілого, дякуючи ППД....Хоча до того як ФК Львів ППД відтурив з України одинаково вболівав за 2 команди. Тепер для мене Карпати це історія, з хорошою історією в минулому.
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Конфуцій (Львів) 12.10.09 14:04 Я відверто кажучи, тільки зараз коли побачив Ваше зауваження перечитав вказане Вами місце, а до того я тривіально прохопав по неуважності. Визнаю Вашу правоту.
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Конфуцій (Львів) 12.10.09 14:04 А там зустрілися дві самотності:) Один каже для нас)))) і другий відповідає для нас)))) Не хочу втручатися в змістовний діалог:). А болтологія так погоджуюсь як і демагогія не поділяється на ідеологічну близьку та чужу:)
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
eugen1968 (Львів) 12.10.09 13:44 Дозвольте поцікавитися, а чому Ви не зробили відповідного зауваження ось цьому пану - Pаrmalat86 (Львiв) 11.10.09 10:25? Чи Ви поділяєте болтологію на ідеологічно близьку та ідеологічно чужу?
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Іван Іванович (Брюховичі) 12.10.09 12:44 Без сумніву шановний ви мессія:) От тільки за більшість не потрібно розписуватися, пишіть за себе особисто, а оце "більшість" "ми всі" даруйте болтологія.
Ответить
0
0
Іван Іванович (Брюховичі)
Переглянув щойно усі коменти… Не розумію, чому у Львові не можуть мирно співіснувати дві команди? Хіба це погано? Чому ви ображаєте одне одного? Особисто я підтримую і «Карпати», і «Львів». І так чинить більшість «футбольного» населення Львова. Окрім, того бидла, що сидить в 16-му секторі. Але й вболівальники «Львова» нічим не кращі, бо також поливають брудом своїх колег. Зрештою, подорослішаєте хлопці і, може, розуму наберетесь…
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
Consul_ (Lviv) 12.10.09 11:42 Згiдний
Ответить
0
0
Consul_ (Lviv)
Малий просто не знає історії!!!!!!в нього вболіваницький стаж 2 роки!!!!!От і кричить найрідніший Фк Львів!!!!!А от пан Кіндер ще сидів в добромилі і пас корови,коли Карпати перемагали грандів!!!!!!Так ФК Львову потрібно ще добре попотіти,щоб мати свою історію daktariwka (lemberg) 11.10.09 11:09 От Львів і починає писати свою історію! Але не всім у Львові це до вподоби.
Ответить
0
0
Consul_ (Lviv)
Ох і получите, ви лемкі, мзди у Луцьку... Gnus (Луцьк) 11.10.09 09:44 Не будь таким впевненим, недавно хтось із ваших вболівальників грозився що Арсенал ви порвете, а в результаті хто кого порвав? Так , що краще не грозися а чекай середи , футбол покаже хто від кого получить. Ой-ой-ой, які ви волиняки грізні язиками теліпати! Вже забули останній матч в Луцьку: Волинь-ФК Львів-1:4?! Самовпевненість до добра не доводить! Побачимося 14 в середу! :) toliasyk (Львів)
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Гальчук був на УЗД ЛШМД на Топольній. Там діагностують забій нирки здається. Бажаю швидшого одужання хлопцю!
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
Баранцi кращi в матчi!
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Забув додати. Гра була жорсткою, не шкодували обидві команди один одного,в стики йшли без страху, що одні,що другі.
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
В середу виїжджаємо товариством львівських кузьмичів в кількості п*яти чоловік в Луцьк.Їдемо з надією на позитивний результат,хоча побачимо,футбол гра нелогічна.А Волинь потужна машина, яка деколи збоїть.Бажано, щоб зазбоїла в грі з нами:)
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Всім привіт! З усіх матчів на яких я був безпосередньо присутній в цьому сезоні дістав море позитиву від двох,з Нивою в Тернополі і вчорашньої гри з Кримтеплицею в Добромилі. Незважаючи на провалені повністю перших 20хв.першого тайму. Кримтеплиця це така собі копія Спартака.Не тільки по кольори форми, а й по грі. Гра в основному в короткий, середній пас.Достатньо технічні, дуже добре фізично готові.Сподобався дуже Діабі. Гарно вибирає позицію,техніка на високому рівні, корпусом працює шикарно взагалі. Після проваленої половини 1-го тайму завелися,побачив в очах хлопців спортивну злість, і що дуже сподобалося не спішили, грали обдумано, з толком.Хід подій описаний в звіті. Перед грою на полі стадіону спостерігав п.Дячук-Ставицького в спілкуванні з п.Лебідем.Призаміні Бориса Баранця в другому на таймі було видно, що він дуже незадоволений заміною,на лаві не лишився, пішов одразу в роздягальню.Заміни, проведені Яворським вийшли дуже вдалими і суттєво підсилили гру,власне після них отримали перевагу в два м*яча. Федорчука бракувало, але не так катастрофічно, як в попередніх матчах.Таке враження, що щось потрохи в Яворського складається. Як так далі піде,доведеться мені визнати хибність своєї думки про Яворського, як фахівця:)
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
Фк Львiв у вишку!
Ответить
0
0
Свой там (Київ)
Героям слава !!! Що ж хлопці, чекаємо перемоги від вас в середу, хоча і вболіваємо також за "Волинь"! Захід в вишку!
Ответить
0
0
За Україну (Львів)
Вітаю ВСІХ ФАНІВ ФК "ЛЬВІВ" з ПЕРЕМОГОЮ!!! Слава Україні!!! Героям Слава!!!
Ответить
0
0
Старпом (Севастополь)
Вроде "КТ" играла , а на ветке одни львовские коменты. Маладежное , хде вы ? Вадитель , ау ? Или ужо к васкресенью готовитесь ? Мы приедем :)))) , почти все :))) , может быть :)))). Только не снимайте Морозова.
Ответить
0
0
Alterus (Киев)
Хай Львів та Волинь вийдуть разом у вишку... вболіваю за це!
Ответить
0
0
singapore (F.C. Lviv)
Gnus (Луцьк) 11.10.09 09:44 __________ дебіл, ми не лемки. Якщо вже на то пішло, то бойки - то 1, а 2 - лемки то калпати.
Ответить
0
0
toliasyk (Львів)
Ох і получите, ви лемкі, мзди у Луцьку... Gnus (Луцьк) 11.10.09 09:44 Не будь таким впевненим, недавно хтось із ваших вболівальників грозився що Арсенал ви порвете, а в результаті хто кого порвав? Так , що краще не грозися а чекай середи , футбол покаже хто від кого получить.
Ответить
0
0
daktariwka (lemberg)
Це добре,що памятаєш!!!!!
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
daktariwka (lemberg) 11.10.09 12:04 Друже, я все добре памятаю. Памятаю який тренер був у Карпат(Маркевич, i хто його в шию погнав). Памятаю як бронзу здобували, як в Еврокубку грали, як в 1лiзi грали. А потiм.....
Ответить
0
0
Slavok (Київ-Рівне)
Смелое название отчета=) Ох и разомнут вас Волыняки при своих трибунах, жаль в среду занят вечером, катнул бы дерби посмотреть...
Ответить
0
0
daktariwka (lemberg)
ми не говоримо про період Димінського!!!!!власники команд міняються,а команда залишається!!!!!на жаль,юний друже Ви не памятаєте тих часів,коли Карпати здовували великі перемоги!!!!!І в команди є великий бренд за яеим стоїть маса уболівальників!!!!!!І якщо пан Димінський вирішить піти -думаю знайдеться маса бажаючиш мати цей бренд!!!!А Львову хто допоможе,як не Кіндер????На мою думку,після вильоту найбілша помилка була в тому,що він погнав Ковальця-команда виглядала цікавіше ніж зараз при Яворському!!!!
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
daktariwka (lemberg) 11.10.09 11:09 Iсторiю проданих матчiв! Нам не потрiбна така iсторiя!
Ответить
0
0
daktariwka (lemberg)
Малий просто не знає історії!!!!!!в нього вболіваницький стаж 2 роки!!!!!От і кричить найрідніший Фк Львів!!!!!А от пан Кіндер ще сидів в добромилі і пас корови,коли Карпати перемагали грандів!!!!!!Так ФК Львову потрібно ще добре попотіти,щоб мати свою історію
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
Для нас найрiднiший Фк Львiв!!!
Ответить
0
0
галіція (Борислав)
галичани! Опамятайтеся! та ж для нас найрідніші і Карпати і Львів! Не смішіть москалоту!
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
Gnus (Луцьк) 11.10.09 09:44 Получете Ви!
Ответить
0
0
Gnus (Луцьк)
Ох і получите, ви лемкі, мзди у Луцьку...
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
Яблуневий цвіт(село Добромиль) (Добромиль) 11.10.09 01:22 Сатанiсти дiстали! А щодо технiкуму не смiши,застарий! За 2хвилини ходу до стадiону "Украiна" живу та в життi бiльше на Карпати не пiду, хiба що на збiрну,або якщо Фк Львiв там гратиме.
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
Ні, Обраний - це Я :))) Яблуневий цвіт(село Добромиль) (Добромиль) 11.10.09 01:21 А я ж то думала - адекватний :( Сонце ясне, "звізьду" з чола зніми бо мені очі сліпить :)))
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
Pаrmalat86 (Львiв) 11.10.09 01:05 Ну на рахунок 3-0, то якщо вони вирішать свій "відкритий футбол Кононова" зіграти, та взагалі що тут говорити про них - сьогодні чудовий день - перенога "Львова", поразка "Севастополя" і нічия "Геліоса", вчорашня поразка "Волині" і нарешті перемога збірної України над Англією. :))) Про відданість я промовчу, бо лише барани можуть бити себе в груди і зарікатися про "вічну любов до клубу", а я так - вірю і люблю цю команду - і з початку її створення, ще їй не зраджувала і не збираюся зраджувати - і в радості, і в горі, бла-бла-бла ... :)))
Ответить
0
0
Яблуневий цвіт(село Добромиль) (Добромиль)
Pаrmalat86 (Львiв) 11.10.09 00:52 Можливо. А чому нік змінив - забобонним став чи в технікум до Львова поступив?
Ответить
0
0
Яблуневий цвіт(село Добромиль) (Добромиль)
2tall4you (Corpus Christi, TX) 11.10.09 00:51 Ні, Обраний - це Я :))) Хіба можу, в цьому випадку, вживати слово "ф...л"? :)))
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
Розумієш 18-го їх "Шахтар" натяне, а тут ще FCLL - перемагає, от їх і нервує :))) 2tall4you (Corpus Christi, TX) 11.10.09 00:20 3-0 не менше натягне! Я ще таких вiдданих вболiвальниць не замiчав, значить Фк Львiв заслужив!
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
toliasyk (Львів) 10.10.09 21:47 +100
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
14-го Федорчука також не буде =(( криміналіст (Львів) Чому?
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
З перемогою збiрноi Украiни! До тепер не можу повiрити в перемогу! Ну i звичайно Фк Львiв з перемогою, молодцi брати Баранцi, тай вся команда!
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
Яблуневий цвіт(село Добромиль) (Добромиль) 11.10.09 00:41 фк666 тобi щось нагадуе?
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
Яблуневий цвіт(село Добромиль) (Добромиль) 11.10.09 00:44 Та я не зарікаюся, що КЛ 100% програє, а з їхніх поразок трохи позловтішатися можу, коли хочу. Побажала б Вам удачі, але це буде не щиро - тому краще від такого утримаюся :))) З.І.: "Обраний"(с) - це Димінський?! :)))
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
Яблуневий цвіт(село Добромиль) (Добромиль) 11.10.09 00:35 Та, ні ти в нас адекватний - з тобою говорити можна. :))) Навіть, якщо не помиляюся жодного разу не чула від тебе слово - "фекал". З.І.: Ну є трохи грішною - люблю коли "Карпати" програють у футбол, і нічого вже з цим не зроблю.
Ответить
0
0
Яблуневий цвіт(село Добромиль) (Добромиль)
2tall4you (Corpus Christi, TX) А от хто, коли, кого і де натягне - це тільки Обраному відомо. Тут, як кажуть, не копай яму іншому..., не зарікайся..., не зловтішайся і т.д.
Ответить
0
0
Яблуневий цвіт(село Добромиль) (Добромиль)
Pаrmalat86 (Львiв) 11.10.09 00:09 На превеликий жаль, я не можу взаємною радістю вигукнути від факту зустрічі, бо раніше Вас не "бачив" або, перепрошую, просто не помічав. Хоча це малоймовірно - швидше за все, Ви - обличчя нове.
Ответить
0
0
Яблуневий цвіт(село Добромиль) (Добромиль)
2tall4you (Corpus Christi, TX) 11.10.09 00:20 Привіт. Тобі, мабуть, важко зрозуміти, але перемоги ФКЛ мене абсолютно не нервують, і, на відміну від тебе, я не чекаю поразок твоєї улюбленої команди.
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
Pаrmalat86 (Львiв) 11.10.09 00:09 Розумієш 18-го їх "Шахтар" натяне, а тут ще FCLL - перемагає, от їх і нервує :)))
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
MP (Львів) 10.10.09 22:54 1-й пішов - серун :))) Хлопці не захлисніться власним блювотинням. . . . Яблуневий цвіт(село Добромиль) (Добромиль) 10.10.09 21:46 Привіт, а я вже за тобою "сумувати" почала :)))
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
Яблуневий цвіт(село Добромиль) (Добромиль) 10.10.09 23:08 Якi люди появились, а що Карпати вже зовсiм не цiкавлять??
Ответить
0
0
Яблуневий цвіт(село Добромиль) (Добромиль)
harvester (Львів) 10.10.09 21:58 Я тобі про "моменти з життя ФКЛ" :) , а ти мені про Добромиль.
Ответить
0
0
MP (Львів)
ФК"Львів" договорняки не катає! На відміну від декого... harvester (Львів) твій "фекал" не катає,а тупо купляє. то чому тоді ходиш на матчі "Карпат" і тут знов сраєш?
Ответить
0
0
singapore (F.C. Lviv)
на рівні розібрались з помідорами!!!
Ответить
0
0
WW-88 (Львів)
День дійсно просто чудовий!!!
Ответить
0
0
harvester (Львів)
Яблуневий цвіт(село Добромиль) (Добромиль) 10.10.09 21:46 Ну може тобі з Добромиля видніше.
Ответить
0
0
Yura2301 (Lviv)
Ага,день дійсно неймовірний...))) Зранку мабуть мало хто б припускав що таким буде вечір, класно)))!!!
Ответить
0
0
toliasyk (Львів)
А ще всі суперники ФК Львова втратили очки!!! )))
Ответить
0
0
toliasyk (Львів)
НЕЙМОВІРНИЙ день!!Україна,ФК Львів,Німці-всі перемогли!!! Вітаю всіх з перемогами.
Ответить
0
0
Яблуневий цвіт(село Добромиль) (Добромиль)
harvester (Львів) 10.10.09 21:36 А ти в Кіндера перепитай, як він ФКЛ у вишку виводив. Він вже якось про це розповідав, ти де тоді був? Чи ти своєму супер-президенту не віриш? :)))
Ответить
0
0
harvester (Львів)
boris5555 (Philadelphia) 10.10.09 17:32 ФК"Львів" договорняки не катає! На відміну від декого...
Ответить
0
0
Apenn (Львів)
З перемогою, так тримати!!
Ответить
0
0
Швайнштайнгер (Львов)
Sehr gut!!!
Ответить
0
0
андрю_ха (Львів)
ЛЬВІВ З ПЕРЕМОГОЮ!!!Команда набирає хід.
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
криміналіст (Львів) 10.10.09 17:42 ти правий. Жаль - поміг би (
Ответить
0
0
WW-88 (Львів)
Волинь, Севастополь... Геліос - нічия. Добрий тур для Львова вийшов. З перемогою!!!
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
14-го Федорчука також не буде =((
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
ЦСКА Киев (Киев) 10.10.09 17:13 Дякуєм. А що сталось з ЦСКА...така була команда..
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
linox (Lutsk) 10.10.09 17:24 Вам не має чим турбуватися. Беньо свій чоловік, все буде добре )
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
Сьогодні ще Федорчук не грав :)
Ответить
0
0
linox (Lutsk)
Тяжко нам напевне буде з Львовом вдома (((
Ответить
0
0
Serega_7 (Луцк)
Львовян с победой! Ждем вас 14 числа, надеюсь на зрелищную игру =)
Ответить
0
0
ЦСКА Киев (Киев)
З перемогою Львів
Ответить
0
0
фейк (Львів)
Так тримати !!!
Ответить
0
0
darmoid (Drogobych)
Львів з перемогою! Потрохи набираєте ходу. Надіюсь наступна серія важких і принципових матчів пройде для вас вдало!
Ответить
0
0

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус