Первая лига
Первая лига

Первая лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Перша лiга. "Львів" - "Олександрія" 1:2. Шок на "Княжій Арені"

 Перша лiга. "Львів" - "Олександрія" 1:2. Шок на "Княжій Арені"


"Львів" - "Олександрія" 1:2

Голи: Баранець Г. 30 (пен.) - Шупік 5, Зейналов 20

ФК “Львів”: Ситников, Гальчук, Ільків, Романюк, Леонідов (Панас, 70), Г. Баранець (к), Худзік, Лупашко, Чепурненко (Зозуля, 61), Козак (Горкун, 80), Шептицький

ПФК “Олександрія”: Паньків, Маринчук, Чередніченко, Локтіонов (Іващенко, 73), Зейналов (к) (Нікітін, 86), Кременчуцький, Запорожан, Шупік (Казанюк, 64), Колесник (Сухоцький, 89), Ксьонз (Грицук, 90+3), Сидоренко

Попередження: Шептицький, 83 — Шупік, 26, Колесник, 88

Переграти “Львів” на “Княжій Арені” - завдання надскладне. Востаннє містяни поступалися у Добромилі ще київському “Динамо”, коли грали у Прем'єр-лізі. Відтоді минув майже рік. Утім, як відомо, будь-яка серія рано чи пізно завершується. У перемогу “Олександрії” над “Львовом” перед початком матчу вірили хіба що найвідданіші фанати. Навіть Володимир Шаран на післяматчевій прес-конференції зізнався, що два швидкі голи його команди стали для нього несподіванкою. Натомість Альґімантас Любінскас ледь слова добирав пояснюючи дії своїх підопічних. Вочевидь, гравці “Львова” матимуть серйозну розмову із тренером. Бо в останніх двох матчах команда втратила п'ять очок, а попереду ще ігри з головними конкурентами за вихід в елітний дивізон: “Волинню”, “Сталлю” та “Геліосом”. Не легше буде й з іншими суперниками, адже не виключено, що клуби, котрі у наступному сезоні прагнуть виступати у Прем'єр-лізі, стимулюватимуть їх.

“Львову” потрібно усвідомити, що так, як сьогодні грала проти них “Олександрія”, гратиме й решта команд. Звісно, можна апелювати до морального боку гостей, котрих від будь-якого зіткнення одразу корчило від болю і вони бувало по декілька хвилин лежали на газоні. Можна нарікати і на арбітра, котрий замість того, щоб “лікувати” таких “хворих” “гірчичниками”, або, принаймні, випровадити їх отримувати медичну допомогу за межі поля, спокійно спостерігав за усім цим. Можна пригадати йому і те, що кутовий для “Олександрії” намалював, що порушення правил з боку гостей не завжди фіксував, однак усе це — дрібниці. У двох пропущених “Львовом” голах рефері не винен.

Відчувалась відсутність у центрі захисту Ковальчука. Леонідов не зумів надійно закрити позицію, та й незіграність із Гальчуком була помітна у деяких моментах. А без Ковальчука “Львів” гратиме ще приблизно місяць. Замість Бориса Баранця, котрий пропускав матч через перебір жовтих карток на полі з'явився Чепурненко. На піку форми, у матчі проти “Прикарпаття”, зазнав ушкодження Мандзюк. Козак старався, але відсутність кращого бомбардира команди кидалась у вічі.

Натомість у Володимира Шарана до своїх підопічних, напевно, не буде жодних претензій. Дві дитячі помилки “львів'ян” у захисті і два голи в активі “Олександрії”. Ксьонз, мов на тренуванні, обіграв на правому фланзі атаки Худзіка, Ільківа та Леонідова і змістився у центр. Міг пробити сам, одначе м'яча не пошкодував — віддав на Шупіка, а той з лінії штрафного розстріляв Ситникова — 0:1. Поки “Львів” перебував у нокдауні гості відзначились удруге: на 20-ій хвилині Ксьонз знову накрутив Ільківа, простірілив у карний майданчик і Зейналов на дальній стійці результативно замкнув передачу — 0:2. Тим самим шокувавши уболівальників “Львова”, адже усі думали, що пропущений гол — просто випадковість. Сподівалися, що “синьо-золоті” зберуться і виграють матч. Зрештою, у цьому сезоні “Львову” вже неодноразово доводилось бути у ролі наздоганяючого. І до сьогодні з цією роллю вони успішно справлялись, особливо на власному полі. Але двічі на “Княжій-Арені” господарі не пропускали давненько. Утім, навіть і цей факт остаточно не вбив надій добромильських уболівальників. Бо, по-перше, до завершення гри було ще цілих 70 хвилин, а, по-друге, пропущений другий гол активізував наступальні дії “Львова”. Господарі додали у швидкості, “олександрійці” не встигали за своїми візаві, почали помилятись. Відтак, біля воріт гостей раз за разом почали виникати небезпечні моменти. Григорій Баранець класно віддав на Козака, тому залишилось лише наздогнати м'яч і підсікти його над голкіпером, проте нападнику не вистачило швидкості. Небезпечно, після навісу Романюка, головою бив Шептицький, та вище воріт. Ільків прострілив у штрафний майданчик, а Козак чи то пробивав коліном, бо альтернативи не було чи то м'яч просто так влучив, одним словом, удар виявився не сильним і Паньків без проблем зафіксував шкіряного. Марадоною, мабуть, уявив себе Худзік: вочевидь, хотів обіграв всіх захисників суперника, включно з воротарем. Трьох пройшов, на четвертому — спіткнувся.

Худзік хоча і не забив у звітному матчі, однак до гола причетний. Не так сильно потягнув його за футболку Запорожан, як півзахисник картинно впав. Утім, контакт таки був. А так як, все це відбувалось у штрафному майданчику “Олександрії”, то арбітр без вагань вказав на одинадцятиметрову позначку. Григорій Баранець розвів м'яч та кіпера по різних кутах — 1:2.

Проте, якби не класна реакція Ситникова, то вже хвилину по тому, Ксьонз до двох результативних передач доплюсував би ще й гол. А так гості задовільнились лише кутовим.

Наприкінці першого тайму, вже у доданий арбітром час, повинен був зрівнювати рахунок Шептицький. Ільків побачив нападника у штрафному, навісив, останній вміло обрибив м'яча, але з ударом не склалось.

Мабуть, вірною є думка Альґімантаса Любінскаса, про те, що перемогти його команді завадило надмірне бажання реабілітуватися за нічию із “Прикарпаттям”. “Львів” у другому таймі повністю контролював гру. “Синьо-золоті” без проблем один в один обігрували своїх візаві, легко створювали небезпечні моменти. Інша річ, що реалізувати їх так і не вдалось. Останній пас у господарів був, проте останнього удару не було. Бити здалеку “львів'яни” почали аж у заключні двадцять хвилин, а до того намагались розіграти до вірного і, як правило, втрачали м'яч. Бо в другому таймі на захист працювали усі десятеро польових гравців “Олександрії”.

Після 70-тої хвилини для обох коучів настав “валідольний” час. Володимир Шаран не стримуючи емоцій не раз вживав “міцні” слова. Його колега, Альґімантас Любінскас лише розводив руками щохвилини. Бо кожна наступна атака “львів'ян” була небезпечніша за попередню, однак залітати у сітку воріт м'яч вперто не хотів. Триходівка Козак-Худзік-Ільків повинна була завершуватись голом останнього. Але Ільків з шістнадцяти метрів пробив вище воріт. Чудеса реакції продемонстрував Паньків коли відбив удар Панаса з п'ятнадцяти метрів. Двічі класно здалеку бив Горкун. На 90+1 хвилині м'яч, після його удару, влучив у поперечину.

Тож, ані зміна схеми на три захисники і п'ять півоборонців у середині другого тайму, ані компенсовані арбітром чотири хвилини до основного часу, не допомогли “Львову” здобути нічию. Відтак, підопічні Альґімантаса Любінскаса зазнають четвертої поразки в чемпіонаті і тим самим додають інтириги у боротьбу за путівку в Прем'єр-лігу.

Володимир Шаран, головний тренер "Олександрії":

- “Олександрія” зуміла переграти “Волинь”, “Львів”, але поступилася “Сталі” та “Кримтеплиці”. З чим це пов'язано?

- Ті прикрі поразки від “Сталі” та “Кримтеплиці”, а також нічия у Харкові вибили нас із колії. Тобто десь психологічно хлопці втратили впевненість. Після “Кримтеплиці” ми зрозуміли, що на виїзді грати першим номером нам ще зарано, багато нових гравців у команді. І ми правильно побудували гру з “Геліосом”, тепер проти “Львова”. Це психологічний аспект, а не фізичний.

- Яке завдання поставлене перед командою?

- Якщо говорити чесно, то президент сказав, що треба вигравати кожну гру, а далі — буде видно. Я сказав хлопцям, що в турнірну таблицю ми дивитись не будемо, а будемо грати на перемогу в кожному матчі.

- Зі “Львова” хто вам сподобався?

- Баранець дуже сподобався. Але в першу чергу я дивлюсь за своїми, тому мені складно говорити про гравців команди-суперника.

- Було стимулювання вашої команди з боку “Волині” чи “Сталі”?

- А нащо нам стимулювання з боку, якщо у нас самих нормальне стимулювання на кожну гру.

- На матчі був присутній спортивний директор “Карпат” Степан Юрчишин. Він розповів, що стежить за одним із гравців “Олександрії”...

- За Сидоренком. Непогане враження сьогодні справив цей гравець. Але ще треба дивитись.

Альґімантас Любінскас, головний тренер ФК “Львів”:

- Почали дуже повільно, дві грубі помилки захисників, призвели до двох голів. Потім ми гру вирівняли, мали багато моментів. Наприкінці матчу повністю володіли перевагою. Сил у нас було достатньо. Була помітна відсутність у захисті Ковальчука... Так само, як і з “Прикарпаттям” ми не могли забити гол. Грали, але зибити не змогли. По ходу гри перебудовали команду, зняли захисника, але... Після гри я сказав хлопцям, що якщо ми будемо грати з таким настроєм, то виграємо інші матчі.

- Львів вже не вперше мляво розпочинає гру. Команді потрібен час на адаптацію?

- Я бачив, що пагано розпочали. Потенціал у нас є, фізичних сил вистачає. Це всі бачили.

- Можливо, психологічний фактор?

- Він якраз і спрацював. При чому не на нашу користь. Можливо, велике бажання реабілітуватись завадило.

- Можливо, замість молодого Ситникова у ворота варто поставити досвідченого Марущака?

- Я ще не переглядав гри, тому не можу сказати: винен Ситников у пропущених голах чи ні. Грубих помилок до цього матчу він ще не робив. Сьогоднішню гру буду переглядати і робити висновки. Не проблема замінити Ситникова. Молоді гравці у нас є. Козак нині грав, Танчик і Мачуленко є. Заміна воротаря, якщо вона буде потрібна, можлива.

- Ковальчук та Мандзюк скільки часу у лазареті перебуватимуть?

- Ковальчук вибув фізіологічно на 21 день. Поки м'яз заживає, а потім ще потрібен час для реабілітації. Тож, практично місяць він не гратиме. А Мандзюк, можливо, вже у середу зіграє. Інше погано: Шептицький, якщо не помиляюся, отримав нині четверту жовту картку. Якщо це дійсно так, то він пропускатиме наступний матч.

- До слова, як вам гра Шептицького?

- Шептицький — гравець силового плану, і, щоб дуже надіятись на якесь чудо від нього, то ми й не надіємося. Його завдання: тримати захисників у напруженні, постійно відтягувати на себе двох оборонців. Я не скажу, що він чудово зіграв, але й не скажу, що погано. Він практично не створив собі моментів. Наприкінці тільки Горкун міг забити гол і врятувати матч, вирвати нічию, але...

- Танчика чому не випустили на поле?

-Він деякий час був травмований, потім грав за другу команду. Однак, на жаль, не проявив там себе. Ми чекаємо, щоб він прибавив, бо він хлопець швидкий. Хоча скажу, що й Козак на краю непогано зіграв.

- Що скажете завтра команді?

- Завтра у нас буде тренування. Хотілось би ввечері переглянути гру для того, щоб було що сказати. Тільки ще не знаю чи буде така можливість чи є запис. У понеділок ми вже їдемо поїздом в Овідіополь. В середу на півчетверту гра і після неї одразу повертаємось назад.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
ПФКА (Александрия)
Жаль Шупик играть не будет а он Севастополю забил бы полюбому.
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 97
ПФКА (Александрия)
Жаль Шупик играть не будет а он Севастополю забил бы полюбому.
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
м. Олександрія КСК « Ніка» початок матчу о 18:00 ПФК Олександрія - ПФК Севастополь
Ответить
0
0
Дайте Пива (Олександрыя)
А я хочу щоб Севас потрапив до ПЛ! Потрібно вже нової крові до вишки.
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
voronz (Севастополь) 18.04.10 17:41 Как именно?
Ответить
0
0
voronz (Севастополь)
C Победой Александрия!Больше так не делайте:))
Ответить
0
0
Consul_ (Lviv)
Consul_ (Lviv) то ти до мене писав на сайті fclvivfanclub.at.ua ??? toliasyk (Львів) Я писав.
Ответить
0
0
Старпом (Севастополь)
А причем тут водные виды спорта...... Мурман (Севастополь) 18.04.10 14:16 Так мы ж типа у мора живем :)
Ответить
0
0
вперёд ПФК (Александрия)
Главное чтобы в матче двух ПФК судья игру не испортил,а победит сильнейший-ПФК Александрия конечно))) Ваши фаны собираются ехать к нам в гости?
Ответить
0
0
Мурман (Севастополь)
Старпом (Севастополь)===================================== А причем тут водные виды спорта......Не волнуйся,стадион отстроят,по тихоньку,но процесс пошел.А статус это я так просто упомянул,просто обидно !
Ответить
0
0
moderator
Завжди вірний (с) (Green Lemberg) 18.04.10 00:30 Заблокирован. В случае возникновения каких-либо вопросов по поводу блокировки, обращаться на модераторскую почту (адрес - в разделе "О проекте").
Ответить
0
0
Старпом (Севастополь)
Djibouti (Djibouti) 18.04.10 13:42 Согласен! Хде был ентот статус-шматус ? Нет нормального стадиона , нормального спортзала с трибунами , для водных видов спорта нет нормальных соружений , даже мера назначают - статус ,бля!
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
Мурман (Севастополь) 18.04.10 13:32 вот ты пишеш по статусу, причем к футболу статус города, не смеши
Ответить
0
0
Мурман (Севастополь)
Севастополю трудно будет в Александрии,неудобная для нас команда. Но за прошлый год обязательно надо расчитаться...Верим в Севастополь,городу по статусу положенно быть в УПЛ!
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
Вот где Панькив играет, оказывается. Помню, он, будучи в Карпатах 2, с Пятовым за место основного вратаря юношеской сборной Украины боролся. Как же по-разному у них дальнейшие карьеры сложились...
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
- Було стимулювання вашої команди з боку “Волині” чи “Сталі”? - А нащо нам стимулювання з боку, якщо у нас самих нормальне стимулювання на кожну гру. хорошо сказал
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
Старпом (Севастополь) 18.04.10 11:17 ну вот будем ждать матча
Ответить
0
0
Старпом (Севастополь)
Djibouti (Djibouti) 18.04.10 00:26 А я думаю , што будет ничья. Лично мне так кааца. Наша "основа" отдыхала вчера ,ваша рубилась на "чудо-газоне". Хз шо лучше ? Нам с календарем "повезло" - мы едем в гости командам , которые накануне играли со Львовом , дежурное поражение уже было , правда осталось исчо одно , но оно должно быть дома :). Так што по всем приметам - ничья.
Ответить
0
0
Danny Dyer (Kirovograd)
уфф с победой пфко! вот это непредсказуемая команда
Ответить
0
0
MILANELLO32 (Александрия)
maximalist (кировоград) 18.04.10 00:32 Жадь что игра на рабочий день поставлена, я бы тоже приехал на матч а так......((
Ответить
0
0
Darill (Севастополь)
http://www.fcsevastopol.com/index.php?mod=wplayer онлайн трансляцию матчей севастополя можно смотреть тут))
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
maximalist (кировоград) 18.04.10 00:32 еще не известно.
Ответить
0
0
maximalist (кировоград)
врядли что будет полный стадион, поскольку это среда - рабочий день, а значит большенство людей будут заняты на работе MILANELLO32 (Александрия) 18.04.10 00:10 -------------------------- ну пару автобусов со Знаменки точно будет! А то на последний матч не попали ,приехали в понедельник ... помянули польского президента и по домам (( кстати игра в 18:00 ?
Ответить
0
0
Darill (Севастополь)
Djibouti (Djibouti) 18.04.10 00:26 ок)) сегодня Севас играл по новой схеме. тренер выпустил двух форвардов одновременно. Худобяк классно отыграл-у него неплохое футбольное будущее. я в этом уверен...
Ответить
0
0
Завжди вірний (с) (Green Lemberg)
Дивно...коли ж тоді фекал збирається брати очки...???
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
о что с интернетом, я по два раза отправлять не хотел
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
Darill (Севастополь) 18.04.10 00:17 слушай ну спорить мы с тобой не будет, сыграют матч, потом спишемся, я буду болеть за Александрию, ты за Севастополь, я говорю что наши выиграют, ты что ваши, так что 21 апреля будем болеть.
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
Darill (Севастополь) 18.04.10 00:17 слушай ну спорить мы с тобой не будет, сыграют матч, потом спишемся, я буду болеть за Александрию, ты за Севастополь, я говорю что наши выиграют, ты что ваши, так что 21 апреля будем болеть.
Ответить
0
0
maximalist (кировоград)
даже не надейтесь на Севастополь-мы лучшие!!! Darill (Севастополь) 17.04.10 23:54 ------------------------ а зачем на вас надеятся? нужно просто обыграть ) был на игре Севастополя с Зиркой ,так и непонял за счет чего команда на первом месте ,немогли выиграть играя всю игру в большинстве еще и гол пропустили(прада не засчитали) , единственный кто выделялся это капитан команды непомню фамилию , он действительно игрок высшей лиги ,остальные так себе...
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
так долго пишут отчет
Ответить
0
0
Darill (Севастополь)
Djibouti (Djibouti), я не провоцирую. С львовом вам просто повезло. хотя сегодня я был за вас;) Севастополь сейчас в хорошей форме и только случай поможет александрии одержать победу. несмотря на такие результативные матчи Севастополя-всё же реализация моментов у нас слабовата. сегодня всю игру провели у ворот прикарпатья, а забили всего 4 гола(1 незасчитан)
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
MONOLIT (Белая Церковь) 18.04.10 00:06 спасибо
Ответить
0
0
MILANELLO32 (Александрия)
maximalist (кировоград) 17.04.10 23:44 врядли что будет полный стадион, поскольку это среда - рабочий день, а значит большенство людей будут заняты на работе
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
Darill (Севастополь) 17.04.10 23:54 ну что там гадать приедете сыграем и там видно будет, а вот чего чего а надежду нельзя отнядь, так что посмотрим для нас как и для вас матч очень важный, а нам после матчей и с Гелиосом и ФК Львов ой как хорошо можна ждать положительный результат и против ПФК Севастополь, а нас уже ни чем удивить у нас команда в этом году сюрпризы приходносит будь здоров, то ФК Харьков не можем обыграть, то Крымтеплице горим то выигрываем у Луцка и Львова. А если провоцировать сюда зашел, то Darill I wish good rest
Ответить
0
0
MONOLIT (Белая Церковь)
АЛЕКСАНДРИЯ красавцы! Порадовали... молодцы!!!
Ответить
0
0
Darill (Севастополь)
даже не надейтесь на Севастополь-мы лучшие!!!
Ответить
0
0
maximalist (кировоград)
ну молодцы!!! александрия самая непредсказуемая команда в первой лиге ! в среду игра с лидером , хотелось бы увидеть полный стадион!!!
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
http://fclviv.com.ua/fcl/news/news_detail.php?ID=1... и обзорчик интересный
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
http://fclviv.com.ua/fcl/news/news_detail.php?ID=1... интерью с тренером ФК Львов
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
http://fclviv.com.ua/fcl/news/news_detail.php?ID=1... интерью с тренером ФК Львов
Ответить
0
0
Haigs (Lutsk)
2 консул Я знаю как мы сыграли,не нуждаюсь в напоминаниях.Если не понимаешь то лудше молчи.Я имел ввиду ну его эту П.Л на счет Львова и Волыни.
Ответить
0
0
toliasyk (Львів)
Consul_ (Lviv) то ти до мене писав на сайті fclvivfanclub.at.ua ???
Ответить
0
0
toliasyk (Львів)
Бачу в Прем'єр лігу реально хочуть тільки Севастополь і Олександрія , всі решта видно не дуже. Ну нічого, головне ФК Львову зробити правильні висновки , шанси є хороші , з всіма конкурентами граєм в Добромилі, а там граєм добре(одна поразка ще нічяого не значить). Вірим в ФК Львів!!!
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
а что ж отчетом так долго?
Ответить
0
0
pizza (Александрия)
могут же когда захатят ... ))) Витая з перемогою
Ответить
0
0
Consul_ (Lviv)
Александрия с победой болел за вас! Ну что Львов а может ну его эту П.Л.?:-). Haigs (Lutsk) 17.04.10 22:14 Я теж вболівав за Кримтеплицю))) Ви зіграли не краще, нічого скалитися!
Ответить
0
0
Haigs (Lutsk)
Александрия с победой болел за вас! Ну что Львов а может ну его эту П.Л.?:-).
Ответить
0
0
copoon (Львов)
ШАРАН - МОЛОДЕЦ !!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
copoon (Львов) 17.04.10 21:55 а зачем так много ! ?
Ответить
0
0
copoon (Львов)
Никто ФК Львов не хочет видеть в премьер-лиге !!! ЖАЛЬ ПАЦАНОВ, КОТОРЫЕ ЛОЖАТЬСЯ ПОД КАЖДЫЙ МЯЧ !!!!!!!! Руководство заявляет о поднятии в лиге, но не делает для этого ничего !!!!!!!!!!!!!!!! Трудно понять, зачем клуб взял такое название - ФК ЛЬВИВ ???!! Нужно было назваться ФК киндзерский !!! ВЕЛИКОМУ ГОРОДУ НУЖЕН ВЕЛИКИЙ КЛУБ !!!!!!!!!!!!!!!! Я искренний поклонник галицкого футбола, скажу больше, фанат ФК ЛЬВИВ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ФК ЛЬВИВ НАЗАВЖДЫ В СЕРЦИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! но не могу понять, зачем такой несерьезный подход к такому СЕРЬЕЗНОМУ делу ???!!!
Ответить
0
0
КТО Я? (Alexandriya)
Смотрел игру в инете...по картинке было видно что коментатор реально б*к....так реально нельзя...когда комментируешь матчи нужно быть обьективным....а он в свою о4ередь болел только за Львов)))..также могу сказать что игра была первые 30 минут в руках Александрии, о потом сказал о себе судья и поставил левый пенальти....также этот судейка дал тупо леваковую карточку Шупику...но ни4е бывает)))также хо4у отметить что на фан-секторе было 11 4еловек..и они достойно поддерживали команду....а вот говоря о всем мат4е то он был равный...и Львов не должен был полу4ить хотя бы очко....так что с победой ПФКА!!!!
Ответить
0
0
disel (Glasgow)
С победой!!! И удачи вам с Севастополем.
Ответить
0
0
Consul_ (Lviv)
eugen1968 глянь свою пошту
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
http://www.pfcalexandria.com.ua/news,1,499.htm обзор матча
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
Первое что хочется сказать, так это спасибо за игру и что увезли со Львова победу, начало матча порадовало, молодцы умеете когда нужно выигрывать значит есть характер у команды, обратно что нам поставили пенальти не может не огорчать ведь уже 5 игру подряд нам забивают с пенальти, так же радует что выстояли а то отбивались так это на сегоднешний день нормально, очень обидно что теряем очки там где обязани выигрывать, но с другой стороны выигрываем так же там где победу ожидаем только потому что болеем за эту команду. Молодцы ждем победы в следующем матче против Севастополя
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Істину глаголете:) 1apteka@mail.ru
Ответить
0
0
consul_ (Lviv)
eugen1968 А ну напиши мені ще раз своє мило. Там аптека якась чи щось таке було)))
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Consul_ (Lviv) 17.04.10 21:12 Їздили з товаришами на ближні Тернопіль, Бурштин, Луцьк. В Івано-Франківськ не попали, через перенос та неможливість спланувати графік.На дальні не дозволяє загруженість робочого графіка
Ответить
0
0
Consul_ (Lviv)
eugen1968 (Львів) Так відповів.))) В Добромиль я так розумію своїм ходом? А як щодо виїздів?
Ответить
0
0
vus (L'viv)
ого не знав шо такий двіж у фанатів зараз. Давно на сайт їхній не заходив і тут таке http://fclviv.org.ua/news/svavillja_mentiv_v_ivano... видно і в фанатів не всьо альо і в команди... Може вернути ультрас на сектор і всьо налагодиться?))
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Consul_ (Lviv) 17.04.10 21:07 Ніби відповів
Ответить
0
0
Consul_ (Lviv)
eugen1968 (Львів) Ти не відповів на моє питання. Щодо фанів, то тут ціла історія, але зараз не час і не місце.
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Consul_ (Lviv) 17.04.10 21:04 Саме так. по Яворському
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Consul_ (Lviv) 17.04.10 21:04 Ні одного не пропускаю, так мешкаю на Вол. Великого
Ответить
0
0
vus (L'viv)
фан-сектор Львова останні домашні ігри як ніколи унилий. Накрили ультрасів і хулсів львівських чи шо)))?
Ответить
0
0
Consul_ (Lviv)
eugen1968 (Львів Я тобі колись писав на мило, правильно?
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Consul_ (Lviv) 17.04.10 21:02 А куда пропали фанати?
Ответить
0
0
Consul_ (Lviv)
Consul_ (Lviv) 17.04.10 21:00 Зрозумів. Ці ще біші кретини ніж львівські eugen1968 (Львів Привіт!))) Я так бачу ти жодного домашнього матчу не пропускаєш. Сам львівський?
Ответить
0
0
Consul_ (Lviv)
Радує лише те, що конкуренти теж очки втратили.)))
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Consul_ (Lviv) 17.04.10 21:00 Зрозумів. Ці ще біші кретини ніж львівські
Ответить
0
0
MILANELLO32 (Александрия)
eugen1968 (Львів) 17.04.10 20:56 спасибо)))
Ответить
0
0
darmoid (Drogobych)
Добре, що я цей матч не дивився поберіг собі трохи нервів
Ответить
0
0
Consul_ (Lviv)
Львовяне кто был на игре, по картинке из нета было видно что на игре присутствали и наши болельщики. Раскажите пожалуйста о том как они смотрелись??? MILANELLO32 (Александрия) Нормально. Підтримували на рівні. Беркут, до речі, не львівський, а старосамбірський
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
MILANELLO32 (Александрия) 17.04.10 20:52 хорошо смотрелись, активно поддерживали команду всю игру. Количественно на вид человек 20-25. С баннерами все как положено. Спочетнім караулом в виде дебиловатого вида и склада ума львовского беркута
Ответить
0
0
sanyock (Чернигов)
Зейналову привет. ПФКА с победой!
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
Qwerr (Александрия) 17.04.10 20:44 -------------------------------------------------- Ретранслятором матчу був якраз місцевий львівський 12 канал, а якраз це вина ПФЛ що подала картинку саме з 12 каналу. В таких випадках коли нема нейтрального коментатора, показують просто картинку без коментатора. Трансляція була для зони покриття 12 каналу, тому відповідно коментатор місцевий
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Pаrmalat86 (Львiв) 17.04.10 20:42 Танчик весь другий тайм розминався біля кутового прапорця! У пацана очі горіли, так він рвався на поле. Так не випустив поц!
Ответить
0
0
MILANELLO32 (Александрия)
Львовяне кто был на игре, по картинке из нета было видно что на игре присутствали и наши болельщики. Раскажите пожалуйста о том как они смотрелись???
Ответить
0
0
vus (L'viv)
Як можна ставити в склад Леонідова, який грав у матчі з Нивою Вінниця на Кубок Ліги в середу ,коли Львів-2 програв 0:5?! Захист возили, як хотіли тоді. І тепер знову ставлять Леонідова. Яка упл? Який Любінскас? Нєкуй було Ковальця відпускати імхо!!! було би всьо суперськи. Литовці ґоу гоум! нема 18 футболістів, про які говорять. Нема тих 40 футболістів, пр оякі базарив Кіндер. Хтось з основи вилітає -і всьо. Пішов Федорчук капєц. Чому нема підсилення? Скуповуєм всякий хлам або берем футболістів задаром. Тренери приходять і крутять свої схеми з гравцями. Ви думаєте, шо такий непотріб як Кабанов і Шептицький приходять тому шо себе проявляють на зборах? х** там!! всьо за філки. Шкода кіндзерського, якого водять за ніс. Гнати йому треба то всьо. Але не зараз а літом. На новий чемпіонат в 1 лізі набрати новий колектив від гравців до тренерів, директорів і так дальше. Футболістів тоже, бо вже звьозди вони великі. Стьопа Юрчишин був на матчі, хай забирає в карпати тих бариг, хай попробують там попантуватись гівнюки малі
Ответить
0
0
Consul_ (Lviv)
У команди спад. Явний спад.І ще дуже тривожить той факт, що немає нормальної лави запасних: як тільки два-три виконавці з основи не грають в силу різних причин, відразу це відображається на грі всієї команди. Замінити рівноцінно Ковальчука, Баранця, Мандзюка просто ніким. Про напад взагалі окрема тема: як такого його у нас немає,а Мандзюк не супермен, його можливостям теж є межа. Програли тому, що на мій погляд, десь розслабилися на початку, зробили кілька помилок і суперник за це покарав двічі. Хоча моменти були, десь дещо не пощастило, але тиснути треба було не в останні 20 хв., а відразу після 0:2. Тому й маємо першу поразку вдома цього сезону. Хочеться вірити, що висновки будуть зроблені: попереду складний вояж в Овідіопольі не менш складна домашня гра з Луцьком за 6 очок. Олександрію з перемогою! ЗАСЛУЖИЛИ!
Ответить
0
0
slavok (Київ-Рівне)
Або львів або волинь...
Ответить
0
0
Qwerr (Александрия)
Ребята,сразу насторожило,что 2 судьи с Тернополя,но ничего.Первых 25 минут отличного футбола от Александрии.ПОтом стандартная игра,как и у всех команд.А коментатор матча или клон или клоун бендеровский,игру показывали не только по 12 каналу Львовского телевидения,но и в интернете,а это мировая сеть,где смотрят все.Так коментировать нельзя,некрасиво,он не профессионал.(Суддя не правий,йому треба окуляри купувати і тд. і тп.)Суперфан должен сидеть между болельщиков.
Ответить
0
0
MILANELLO32 (Александрия)
eugen1968 (Львів) 17.04.10 20:33 я с тобой согласен. вот только у нас тоже небыло за исключением первых 20 минут(((
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
eugen1968 (Львів) 17.04.10 20:29 Танчика тримати на лавцi, коли ще нема 3 гравцiв основи. Нах такого тренера. А я то думав у нього травма. Та паси все рiвно були не тi. Навiть Г.Баранець вiддавав паси невiдомо куди, що казати про iнших. Грали як пiсля страшного перепою...
Ответить
0
0
N.Sanzhary (Kiev)
Александрия - молодцы! ФК Львов по потенциалу будет бороться с "Волынью" за второе место, если ничего вдруг не случится.
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
MILANELLO32 (Александрия) 17.04.10 20:31 он(Шаран)
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
MILANELLO32 (Александрия) 17.04.10 20:31 Я сидел практически за скамейкой запасных Александрии, и видел, что он именно так и направлял игру. Вообще конечно это мое суб*ективное мнение, не претендую на истину последней инстанции
Ответить
0
0
MILANELLO32 (Александрия)
eugen1968 (Львів) 17.04.10 20:21 хм...... ну вот насчёт прагматизма уже я не соглашусь, ведь игра состоит не из 25 минут а из 90 и около 50 минут чистой игры на отбой. Лично мне понравился лишь результат и не более(((
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Pаrmalat86 (Львiв) 17.04.10 20:23 Шептицький та Козак це два зомбі в сьогоднішній грі. Цей лабус тримає в запасі Танчика, який може вирішити сам один всі питання по флангу, а випускає громилу Зозулю((((( Я цього не розумію. Шептицький олень антарктичний програв всі до одного єдиноборства з захисниками, ні одного верхового м*яча. Козак напевно покурив перед грою, в нього в очах троїлася кількість м*ячів, відповідно не попадав по круглому
Ответить
0
0
Швайнштайнгер (Львов)
Слабаки!!!
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
Козака тоже траву косити...Який це нападаючий? М'яч при прийомi на 3 метри вiдлiтав. Шептицький тоже момент мав не один. Нападаючого толкового не вистачае... У Олександрiї 2 нормальних моменти i 2 голи. А у Львова моментiв куча, а забивати кому? Нападника потрiбно, ой як потрiбно...
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
MILANELLO32 (Александрия) 17.04.10 20:15 Категорически несогласен. Первые 25 мин полное преимущество Александрии. Полностью завоеванный центр поля и умелое использование ошибок лоха Леонидова и частично Илькива обеспечили нужное преимущество в два мяча. Затем просто умелый контроль игры, перекрытые зоны,не двая возможность развития атак соперника. Только последние 20 мин за нами остались. А толку. Так что поздравляю ребята, умно сыграли, прагматично. Еще раз поздравляю
Ответить
0
0
MILANELLO32 (Александрия)
eugen1968 (Львів) 17.04.10 20:07 неужели что всё так похо было у Львова?? Мне показалось что вам просто сегодня не повезло. Наша команда выиграла как мне показалось лишь благодаря удачно начатому началу игры и игре на отбой во втором тайме. Я бы небыл столь категоричным на твоём месте!
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Тільки з гри. Враження таке, що це була не команда ФК Львів, а сонмище якихось клонів тих, хто розривав Динамо-2. 80 хв безвольної бездарної гри, практично повністю програного відбору, невміння дати пас. Тихий жах!!!!! Якщо так і далі будуть грати, то в прем*єр-лізі робити нічого з такою грою, навіть при умові попадання в неї. Перших 25хв. повністю програні Олександрії вщент в усіх компонентах гри. Паньків молодець. Дякуйте гравці ФК Львів Геліосу, Волині,Сталі, бийте їм земний уклін за сьогоднішній день футбольного прощення та милосердя! І Тренуйтеся хлопці, тренуйтеся! Може перекладача Любінскасу найняти? Напевно його погано розуміють. Відсутність трьох ключових гравців не є виправданням сьогоднішнього жаху. А Леонідова відправте траву косити на Княжа_Арені. Це єдине на що він здатний
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
Добре що хоть конкуренти за 2 сходинку порадували, ФК ЛЬВIВ на 2 сходинцi залишився... 2 тур пiдряд однi сенсацiї
Ответить
0
0
Нечь (Кировоград)
С победой александрийцев!
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
Фортуна сьогоднi вiдвернулась... Вiрим в команду... ФК ЛЬВIВ у ПЛ...
Ответить
0
0
MILANELLO32 (Александрия)
С победой Александрия!!! Играли конечно на отбой, но главное что есть результат!!!
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус