Первая лига
Первая лига

Первая лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Перша ліга. "Львів" - "Сталь" 3:2. Добромильський трилер. Надія жевріє.

Перша ліга. "Львів" - "Сталь" 3:2. Добромильський трилер. Надія жевріє.


"Львів" - "Сталь" 3:2

Голи: Горкун 19, Шептицький 82, Гальчук 90+3 - Окана-Стазi 26, Мироненко 89

Вилучення: Горкун 90+1 - Муховиков 68

ФК “Львів”: Марущак (к), Ковальчук, Гальчук, Романюк, Мостовий, Лупашко, Яворський (Зозуля 62), Панас, Чепурненко (Шептицький 73), Козак (Танчик 72), Горкун

“Сталь”: Ситало, Яскович (Мироненко 21), Назаренко, Налигач, Чеботаєв, Гордя (Палагнюк 88), Гавриш (к), Муховиков (Акименко 84), Окана-Стазі, Назарук, Шевченко (Кондратюк 90+2)

Попередження: Горкун 20 — Яскович 11, Мироненко 32, Назарук 71, Шевченко 81

Такого матчу “Княжа Арена” не бачила давно. Тепер нехай кусають собі лікті усі, хто пропустив гру (на стадіоні було не більше тисячі глядачів). Одні, вочевидь, злякавшись похмурої погоди, віддали перевагу телетрансляції, другі не змогли прийти, бо на роботі, а треті махнули: “Нащо йти, якщо команда аутсайдерам програє ”. Вони вже точно знають: у Прем'єр-лігу вийдуть “Севастополь” і “Волинь”, а на шансах “Львова”, після поразки від “Харкова”, поставили великий, жирний хрест. Ні, хрест над “синьо-золотими” таки видніється. З цим я погоджуюсь. Утім, списувати підопічних Ряшка ще зарано. Сьогодні обіграли “Сталь”, попереду матчі проти “Кримтеплиці”, “Геліоса”, “Зірки” і двічі “Севастополя”. Суперники — непрості, але з іншого боку “Львів” зустрічатиметься з прямими конкурентами. І цілком можливо, що доля путівки у Прем'єр-лігу вирішуватиметься в заключному турі у Севастополі. Одначе, щоб цей прогноз збувся, “Львову”треба перемагати у всіх наступних іграх, бо ж сподіватися на промахи конкурентів рівноцінно дощу серед ясного неба. Утім, не будемо забігати наперед. Як-то кажуть, поживемо — побачимо. Наразі зосередимось на звітному матчі.

А його інакше як драматичним не назвеш. Першим забив “Львів”, потім “Сталь” рахунок зрівняла, вийшла вперед, але у підсумку перемогу святкували таки “синьо-золоті”. Одначе для початку — склади команд. Анатолій Волобуєв місце у воротах довірив Ситалу, у центрі захисту діяли Назаренко та Налигач, зправа грав Яскович, зліва — Чеботаєв. У півзахисті (зліва на право) розташувались Окана-Стазі, Гавриш, Назарук і Гордя. На вістрі атаки діяв Шевченко, з глибини йому допомагав Муховиков.

“Львів” грав вже за звичною схемою 4-1-4-1. У воротах капітан команди Мар'ян Марущак. Гальчук з Ковальчуком закривали центр захисту, на правому фланзі грав Романюк, зправа, за відсутності Ільківа, діяв Мостовий. На позиції опорника грав Лупашко. Зправа у півзахисті бігав Панас, зліва — Козак, у центрі: Чепурненко та Яворський. І один нападник — Горкун. Розстановка то звична, але не футболісти. З одинадцяти гравців лише Гальчук, Ковальчук та Романюк стабільно виходять в основі, з невеликою натяжкою до цього списку можна додати Марущака та Чепурненка, решта ж “львів'ян”, як правило, розпочинають гру із лави запасних. Одним словом кадрові проблеми далися взнаки. До компанії братів Бранців, Ільківа й Леонідова, після гри з “Харковом”, приєдналися Худзік та Мандзюк. Обоє за офіційною версією занали ушкодження, утім, подейкують, що причина їхньої відсутності у заявці більш банальна: хлопці підчепили зіркову хворобу.

Та повернімось до, власне, самої гри. Спостерігаючи за стартовими хвилинами зустрічі складалось враження, що обидві команди завдання на сезон уже виконали, дограють чемпіонат так би мовити. Адже м’яч весь цей час вовтузився у центрі поля: то “Львів” ним заволодіє, то вже “Сталь” перехопить. Про небезпечні моменти й мови не було. Вони почали виникати вже у другій десятихвилинці. Козак зправа навісив у штрафний майданчик суперників, Назаренко вибити м'яча не зумів, але, на щастя для гостей, круглий влучив Панасу в руку. На 16-ій хвилині той же Панас пробив головою після подачі Лупашка — м'яч пролетів поруч зі стійкою. Згодом триходівка Чепурненко-Козак-Горкун завершилась виходом останнього на побачення з Ситалом, але арбітр зафіксував офсайд.

“Сталь” відповіла штрафним ударом у виконанні Назарука. Щоправда, шкіряний до воріт “Львова” не долетів, “заблудився” поміж футболістів. Приблизно хвилину гравці обох команд у карному майданчику “Львова” боролися за м'яч. Одні хотіли його вибити подалі, чи то пак правильніше буде виштовхати, інші навпаки — заштовхати у ворота. Закінчилось усе тим, що Марущак загрозу ліквідував.

На 19-ій хвилині гри Панас вивів Горкуна на рандеву з кіпером гостей. Одначе чи то нападнику було незручно пробивати лівою ногою чи то через якісь інші причини, але Горкун зупинився, обіграв когось з оборонців “Сталі” і класним обвідним ударом відправив м'яча у дальній кут воріт — 1:0. Одначе тішились господарі недовго. Удар головою Шевченка після навісу Гордя, Марущак потягнув, проте вже у наступному епізоді капітан “львів'ян” виявився безсилим. Окана-Стазі розхитив Козака та Лупашка у їхньому ж штрафному майданчику, пробив — 1:1.

Після пропущеного гола, “львів'яни” протягом десяти хвилин не могли отямитись. На їхнє щастя, “Сталь” не змогла скористатись цим. Здалеку пробивав Муховиков, Марущак виявився на місці. Яворський хотів віддати на Ковальчука, але обрізався і м'яч потрапив до того ж Муховикова, той швидко віддав на ліво на Окану-Стазі, але темношкірий півзахисник гостей не розрахував силу удару. М'яч пролетів набагато вище воріт.

На 40-ій хвилині львів'яни змарнували чудову нагоду вийти вперед. Романюк побачив на протилежному лівому фланзі вільного Панаса. Вадим головою віддав на Горкуна. М'яч, після удару останнього, влучив у поперечину.

Другий тайм розпочався атаками господарів. Проте жодної небезпеки Ситалу вони (до пори до часу) не несли. “Сталь” грала жорстко. Футболісти гостей не давали “львів'янам” розігнатися, за допомогою дрібних фолів збивали темп гри. А на 68-ій хвилині їм, здавалося б, вдалося відправити гостей у нокаут. Мостовий збив Муховикова, до воріт близько 30 метрів. Сам потерпілий і взявся виконувати стандарт. Розбігся, вдарив... М'яч залетів у дальню дев'ятку воріт Марущака — 1:2. До честі уболівальників у цей момент вони почали ще голосніше скандувати: “ФК “Львів!” ФК “Львів!” І нокаут насправді виявився нокдауном від якого “Львів” успішно отямився. Панас, пройшовши лівим флангом, віддав на Горкуна, той прострілив у карний майданчик “Сталі”, а там найспритнішим виявився Шептицький — 2:2. Заключні хвилини зустрічі інакше як валідольними не назвеш. Якщо гостей нічия цілком влаштовувала, то господарям потрібна була лише перемога. Обидві команди намагались забезпечити собі позитивний результат. Наприкінці гри у футболістів уже не витримували нерви. За хвилину до завершення основного часу отримав другу жовту і достроково пішов відпочивати Мироненко. Арбітр компенсував дві хвили. Господарі подали кутовий, не знаю, що послужило каталізатором, але гравці почали ледь не кулаками з'ясовувати між собою стосунки. Найактивнішим серед них був Горкун, за що й справедливо побачив перед собою попередження, яке автоматично перетворились на вилучення. Адже у пасиві нападника вже була жовта картка.

І кульмінацією всього матчу став гол Гальчука. Фінальний свисток має пролунати через секунду-другу. “Львів'яни” заробили штрафний, до воріт 30 метрів, до м'яча підійшов Гальчук. Удар, рекошет від когось з гравців у червоно-білій формі... Те, що творилось на стадіоні словами описати не можна. Футболісти та уболівальники раділи, немов цей гол вивів їх у Прем'єр-лігу. А, можливо, воно так і станеться. Зараз для “Львова” кожне очко на вагу золота.

Анатолій Волобуєв, головний тренер “Сталі”:

- Ну які можуть бути враження, коли команда поступається? По грі ми не повинні були програти. Але, що поробиш? Це ж футбол. Вітаю суперників з перемогою, вони сьогодні боролись. А ми... 1500 кілометрів проїхали, щоб їм програти.

- Чому вашій команді не вдалось зберегти спочатку переможний, а потім нічийний рахунок? На утримання грали?

- Не думаю. Ми ж не закрились, а навпаки - атакували. Ми взагалі не практикуємо закритий футбол.. Сповідуємо відкритий футбол... Молодий, недосвідчений хлопець другу жовту отримав - це деякою мірою вплинуло. Нам в обороні одного гравця не вистачало. Команда була впевнена, що гра завершиться унічию. Але це футбол...

- Нічия вас влаштовувала?

- Звичайно.

- Яке завдання поставлено перед командою на цей сезон?

- Грати в хороший футбол, робити команду і через деякий час виходити у Прем'єр-лігу.

- Тобто за підсумками цього чемпіонату підвищуватись у класі ви не плануєте?

- У нас немає такого завдання. Команда молода, росте. Їй потрібен час. Ви ж самі бачили, що ми граємо у дійсно хороший футбол. Головне — зберегти цей склад і підсилитися.

Віктор Ряшко, в.о. головного тренера ФК “Львів”:

- Ми задоволені, що зуміли порадувати уболівальників. А то останнім часом у нас не все добре складалось. Щодо гри, то скажу, що, на мою думку, ми грали проти однієї з кращих команд Першої ліги. Скаржитись на кадрові проблеми не буду. Хочу подякувати хлопцям за те, що вони зуміли проявити волю до перемоги. І на останніх хвилинах здобули її. Дякую уболівальникам за підтримку.

- Склалось враження, що бажання грати у ваших підопічних з'явилось аж після другого забитого гола. Чому так довго не було того вогника в очах?

- Слушне запитання. Тренерському штабу завжди хочеться бачити, щоб у футболістів очі горіли. Не завжди є цей вогник, але ми працюємо. Якби футболісти на кожну гру виходили з таким запалом, то наші результати були б кращими. Хочеться вірити, що сьогоднішній матч в цьому плані дасть позитивний ефект.

- Половина футболістів основи перебуває у лазареті. До матчу проти “Кримтеплиці” хтось з них відновиться?

- Доброго мало. Лише Борис Баранець на днях розпочне бігати. Тож, наврядчи нам хтось допоможе в наступній грі.

- Що з Мандзюком та Худзіком? Чому їх не було у заявці?

- Худзік у грі проти “Харкова” потягнув м’яз. Ушкодження не надто серйозне. У Мандзюка рецидив старої травми.

- “Львів” сьогодні здебільшого діяв другим номером. Це була така настанова?

- Ми вивчали суперника. У них дуже хороша середня лінія, швидкі гравці. Настанова була грати другим номером, щоб не дати їм розігнатись.

- В останніх матчах ви надаєте перевагу Горкуну...

Як показують матчі, акліматизацію він вже пройшов. На тренуваннях людина працює, на полі – старається, то чому не надавати йому перевагу? Варто відмітити Шептицького. Добре він сьогодні зіграв.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Не вратарь (Луганск)
Сталь сливает!!!Осталось только ещё и Львов пропустить и ни при каких раскладах уже в ПЛУ не попадут!!!Волобуев сказал,что Сталь не готова для вышки и финансы...Очень жаль,до последнего за Сталь переживал,а теперь как отрезало,один фиг откатятся на 5 место,просто на корню Волобуев зарубил интригу...
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 101
Не вратарь (Луганск)
Сталь сливает!!!Осталось только ещё и Львов пропустить и ни при каких раскладах уже в ПЛУ не попадут!!!Волобуев сказал,что Сталь не готова для вышки и финансы...Очень жаль,до последнего за Сталь переживал,а теперь как отрезало,один фиг откатятся на 5 место,просто на корню Волобуев зарубил интригу...
Ответить
0
0
2012 (Lviv)
Олег Василевський!!! Голи: Горкун 19, Шептицький 82, Гальчук 90+3 - Окана-Стазi 26, Мироненко 89 Вилучення: Горкун 90+1 - Муховиков 68 -------------------------------------------------- Голи: Горкун 19, Шептицький 82, Гальчук 90+3 - Окана-Стазi 26, Муховиков 68 Вилучення: Горкун 90+1 - Мироненко 89 -------------------------------------------------- Виправте помилку!!!
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
Наступного року вийти в ПЛ наймовірніше жодній команді, яка зараз грає в першій не вдасться, оскільки там будуть Закарпаття і Чорноморець.
Ответить
0
0
lucifer (L\\\'viv)
аха та чого тут переживати все одно вийде львів і волинь в ПЛ
Ответить
0
0
odessey(Donetsk) (Донецк)
Интересно, а где обещанные трансляции на ТРК "Футбол". Потрепались и забыли... Я бы этот матч посмотрел!
Ответить
0
0
Старпом (Севастополь)
Реальний (Львів) 20.05.10 12:59 Не реально. Победить "КТ" в этом чемпе на ее поле удалось только "Арсу" почти на шару , "Гелиосу" - ну они тогда не болели и нам - дело прЫнцЫпа :) Реально - ничья , если сможете закрыть Кучеренко и не подраться :) А вообще ожидаю в этой игре триллер с полным набором ужасов , изматыванием нервов , разбитыми коленями , матюками офицЫальных лиц. А убийца ,как всегда - судья :)
Ответить
0
0
А.Никитин (Санкт-Петербург)
Драйвер (Симферополь) 19.05.10 22:21 Ну так якби команда просто зникла - було б краще?! Добре, що ніби зараз відродили на основі "Моршина" - "Скалу", все ж таки один з найстаршик клубів України. Доречі, "Скала", вже банкрутіла перед тим в 1997 році. Потім "Газовик" з Комарно, переїхав в Стрий і став називатися "Газовик-Скала" - знову банкротство в 2006. Шкода, що стрийській міській владі на футбол начхати :((( З.І.: Драйвер (Симферополь) і справедливий (львов) - а за д***лів в бан ))) --- Кстати интерессный факт: времменное возрождение стрыйского клуба в 2004-2006 годах совпало с мерством в городе Данилышина. В этот период клуб получал от города некоторые льготы (даже шла речь о прямых вливаниях со сторомы гор.бюджета). Спустя 2 месяца после возвращения в должность мера г.Романышина льготы были отпенены, а через 6 месяцев клуб заявил о банкротстве.
Ответить
0
0
strakt (Ялта)
Выскажу и своё мнение,судя по последним результатам, КТ не проиграет Львову, а скорей даже победит.
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Перемога над Кримтеплицею дае шанси на вихiд...
Ответить
0
0
Реальний (Львів)
Додам і своє бачення. Перед Севастополем не стоїть задача виходу в ПЛ цього року. Підтвердженням цьому має стати наступний тур. Якщо севастопольці втрачають там очки - це буде фактом. З першого місця однозначно вийдуть волиняки. Щодо ФК "Львів". Якщо перемагають Кримтеплицю, то все добре. ФК "Львів" на 90 % в ПЛ. У нас ще 5 ігор. І в них треба взяти не менше 13 очок. ВІРЮ......... ДО ОСТАННЬОГО,,,,,,,,,, ФК "ЛЬВІВ"
Ответить
0
0
FCLL (Lviv)
Якщо Львів того року не вийде,то в наступному нема кому буде грати............
Ответить
0
0
vash_nik (Москва)
Шанси на те, щоб вибороти одну з путівок до Прем’єр-ліги, попри всі обставини і турнірні колізії, залишаються. Тільки треба вірити. До останнього… Пармалат (Львiв) 20.05.10 06:53 Зачем оно вам надо? хватит уже одних бомжей в ПЛ... где вы будете играть? на свем огороде, который в паседке какой-то находится?
Ответить
0
0
stakhanovchanin (Стаханов)
Вот и нету интриги в первой лиге, Севастополь и Волынь в Премьер-лиге. Остальным есть время потренироваться - целый год впереди.
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Шанси на те, щоб вибороти одну з путівок до Прем’єр-ліги, попри всі обставини і турнірні колізії, залишаються. Тільки треба вірити. До останнього…
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
На емоціях Горкун зняв футболку, отримав жовту картку, і ці емоції трохи дорого коштували наприкінці матчу, коли за надто «старанну» атаку голкіпера суперників, його вилучили з поля. Гості швидко вирівняли становище. Не пройшло і 6 хвилин, як єдиний легіонер у складі двох команд Окана-Стазі з Конго майстерно розібрався з Романюком та Козаком, увійшов у штрафний майданчик і пробив у дальній від Марущака кут воріт – 1:1. Львівські футболісти активно провели кінцівку матчу. Запам’яталися дальній штрафний удар Гальчука (як з’ясувалося це була його не остання спроба), кілька напористих атак за участю Горкуна і Чепурненка, флангова активність Панаса, Козака і Романюка, а також найреальніший епізод, коли львів’яни могли вийти вперед – головою підправляли м’яч спочатку Панас, а потім Горкун, але гостей врятувала хрестовина. Після перерви стало зрозуміло, що більше перемоги у цьому матчі прагнуть господарі поля. Поступово їхня територіальна перевага вимальовувалася досить відчутно. Однак забили гості – Муховиков майстерно виконав штрафний, поклавши м’яч у «дев’ятку». Ось у такому випадку – за несприятливого рахунку та незначної кількості часу до закінчення гри – потрібно було проявляти характер. І у львівських футболістів це вийшло. Перш за все, додали грі нових струменів заміни, які провів головний тренер «Львова» Віктор Ряшко. Якраз Шептицький після красивої комбінації, яку чудовим розрізним пасом розпочав Панас і продовжив Горкун, вирівняв становище – 2:2. До закінчення матчу залишалося менше 9-ти хвилин. Львів’яни з усіх сил намагалися йти вперед, атакувати. І у підсумку були винагороджені за наполегливість і старання. Закінчувалася 92-га хвилина матчу. Для того, щоб схилити шальки терезів на свій бік, залишився один-єдиний штрафний удар. І рятівником львівського гонору цього разу виступив віце-капітан команди Гальчук. Обвідний удар Любомира в кут воротар «Сталі» витягнути не зміг. 3:2 – вольова і важлива (перш за все, у психологічному плані) перемога
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
«Львів»–«Сталь»–3:2 (1:1) Голи:Горкун (20), Шептицький (81), Гальчук (90+3) – Окана-Стазі (26), Муховиков (68) «Львів»:Марущак, Ковальчук, Гальчук, Романюк, Мостовий, Лупашко, Яворський (Зозуля, 62), Панас, Чепурненко (Шептицький, 73), Козак (Танчик, 72), Горкун «Сталь»:Ситало, Яскович (Мироненко, 21), Назаренко, Налигач, Чеботаєв, Гавриш, Гордя (Палагнюк, 89), Назарук, Муховиков (Акименко, 84), Окана-Стазі, Шевченко (Кондратюк, 90+2) Попередження:Горкун (20) – Яскович (11), Мироненко (32), Назарук (71), Шевченко (80) Вилучення:Горкун (90+1) – Мироненко (89) Арбітр:С.Березка (Київ) Такі перемоги загартовують. Вони додають психологічного тонусу усьому колективу. Адже найголовніше досягнення «Львова» у цьому драматичному і напруженому двобої – це характер, воля до перемоги. Цього не відбереш і не заховаєш за скупими рядками статистики. Можливо, з такого локального успіху і народжується (чи відроджується) команда, що здатна гори звернути… Команди з групи лідерів – «Львів» та алчевська «Сталь» – підійшли до гри зі своїми власними проблемами. Мабуть, трохи більшими вони були у львів’ян – у складі господарів ледь не половина основного складу в лазареті. Тож вимушені заміни гравців, які вийшли зі старту гри, повинні були показати, як же «Львів» може грати без деяких визнаних лідерів. Початок гри вийшов достатньо нервовим. Жодній з команд не вдавалося захопити ініціативу, хоча більше часу м’ячем володіли гості. Однак невдовзі львів’яни за статусом господарів почали диктувати свої умови. Кілька напівмоментів біля воріт алчевського голкіпера Ситала було створено після активних дій на правому фланзі, де у півзахисті дуже старався Панас. І саме Вадим віддав гольову передачу на Горкуна, і рахунок став 1:0 на користь «Львова». Валентин, отримавши передачу, у межах штрафного майданчика ефектно обіграв Назаренка і влучно пробив у кут – м’яч від стійки влетів у ворота. На емоціях Горкун зняв футболку, отримав жовту картку, і ці емоції трохи дорого коштува
Ответить
0
0
Nazarini (Львів)
http://fc.lviv.ua/cat/photo/?news_id=61&mode=full - Фото одного з кращих українських спортивних фотожурналістів Євгена Кравса з матчу Львів-Сталь.
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
Haigs (Lutsk) 20.05.10 00:21 І ще одне - вибачте мені, що я своїми "дівочими"="курячими" мізками заставила потратити зусилля однієї звилини Вашого супер-мозку на нашу безтолкову розмову.
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
Haigs (Lutsk) 20.05.10 00:21 Дякую, за пораду - вдень не сплю майже ніколи. Ну, на рахунок "слюнозахлебывания" - це ж не я прийшла на гілку "Волині" - і почала писати - та щоб Ви подохли, щоб це була Ваша остання перемога в цьому столітті, тощо - так що тут Ви здається перегнули.
Ответить
0
0
Насос (Львів)
"ентер" сцуко нажався пару раз, закінчу думку.. бажання ті тільки через неадкватність дій пана Кіндзерського, тренерів так міняти не можна, навіть незважаючи на те що нагло-українська політика клубу мені подобається. Він мені наразі видається на недосвідченого манагера, дії якого дуже часто можливо посянити тільки як "понакуру". А прасєму бажаю Влодині виходу в УПЛ, ну а ФКЛ на наступний рік.
Ответить
0
0
Насос (Львів)
Особисто я - з тих Карпатівських вболівальників, але завжди радів і вболівав усім успіхам ФК "Львів", бо дуже вже гострі і безкомпромісні получились цих два дербі в ПЛ, я від них отримав массу задоволення. Саме через це я весь сезон вболівавза "Дьвівян", аби вони повернулись в ПЛ. Однак зараз, незважаючи на особисту жагу повторення львівських дербі, я бажаю ФК "Львову" невиходу в ПЛ, хай вже краще Волинь
Ответить
0
0
Насос (Львів)
Особисто я - з тих Карпатівських вболівальників, але завжди радів і вболівав усім успіхам ФК "Львів", бо дуже вже гострі і безкомпромісні получились цих два дербі в ПЛ, я від них отримав массу задоволення. Саме через це я весь сезон вболівавза "Дьвівян", аби вони повернулись в ПЛ. Однак зараз, незважаючи на особисту жагу повторення львівських дербі, я бажаю ФК "Львову" невиходу в ПЛ, хай вже краще Волинь
Ответить
0
0
polter (Перевальск)
Сталь молодцы.Так держать.Севастополь дома нужно обыграть
Ответить
0
0
Haigs (Lutsk)
2 тотал фо ю в чем была радость моя?Симптомы слюнозахлебывания мне незнакомы,а вам?Судя по всему да.Иногда полезно спать.сделай это иди на боковую может,мозги начнут работать
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Конфуцій (Львів) 19.05.10 23:52 Ух i уважнi Ви всетаки...
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Конфуцій (Львів) 19.05.10 23:52 Добрий вечір! Ви про що?
Ответить
0
0
23-тій (Lviv_FC) (Львів)
http://fclviv.com.ua/fcl/news/news_detail.php?ID=1...
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
Пармалат (Львiв) Добрий вечір! Ви по програмі захисту свідків ім`я постійно змінюєте? -------------------------------------------------- 19.05.10 20:13 А у вас то де? :)))
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Консул щирий вболiвальник Фк Львiв...
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
Haigs (Lutsk) 19.05.10 23:13 Не злорадствуй - а то захлинешся слюною. Consul_ (Lviv) 19.05.10 23:10 Соррі, а ти хіба не фан КЛ?!
Ответить
0
0
Consul_ (Lviv)
А те, що Львів став правонаступником Скали нічого не означає. Скала 2006 збанкрутувала. Все починалося фактично з нуля. Юрчишин набрав пацанів і зробив з них команду, яка на другий сезон своїх виступів у1 лізі, увійшла потім до еліти.
Ответить
0
0
Haigs (Lutsk)
Львiв, з перемогою.сподiваюсь вона вам не поможе.
Ответить
0
0
Consul_ (Lviv)
справедливий (львов) 19.05.10 21:45 Якщо Волинь вийде у ПЛ, то наступний сезон буде уже 10 (!!!) у елітному дивізіоні українського футболу з 20!!! Навіть Карпати не завжди у ньому грали!!! А скільки сезонів там провів славетний ФК Львів? Відповідь: 1 (!!!) Рівно в дев'ять разів(на даний момент) менше!!! Такщо закрий ротика "справедливий львівський"!!! taras1986 (Луцьк) 19.05.10 21:57 Слухай, знавець, все - то так, але ти забув одну річ. Дуже важливу річ: Карпатам цього року виповнилося 47 років. Не знаю скільки там Волині, але Львову лише 4. А на момент. коли вони вийшли в УПЛ, їм було лише 2. Ти багато знаєш команд, які з перших років свого існування виходили в еліту? Так що не рівняй що Волинь в 9 раз більше. Соромно читати: порівняв!
Ответить
0
0
23-тій (Lviv_FC) (Львів)
http://fclviv.com.ua/fcl/media/vote_new.php?VOTE_I...
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
Забула :))) ЛЬВІВ - ВПЕРЕД!!! До поки є теоретичні шанси - немає нічого неможливого!!!
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
Драйвер (Симферополь) 19.05.10 22:21 Ну так якби команда просто зникла - було б краще?! Добре, що ніби зараз відродили на основі "Моршина" - "Скалу", все ж таки один з найстаршик клубів України. Доречі, "Скала", вже банкрутіла перед тим в 1997 році. Потім "Газовик" з Комарно, переїхав в Стрий і став називатися "Газовик-Скала" - знову банкротство в 2006. Шкода, що стрийській міській владі на футбол начхати :((( З.І.: Драйвер (Симферополь) і справедливий (львов) - а за д***лів в бан )))
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
Драйвер (Симферополь) 19.05.10 22:21 Ну так якби команда просто зникла - було б краще?!
Ответить
0
0
ntalex (Оболонь)
Хоча мені особисто ФК Львів імпонує, проте гадаю, що цього року вийде Волинь та Сталь.
Ответить
0
0
23-тій (Lviv_FC) (Львів)
http://fclviv.com.ua/fcl/news/news_detail.php?ID=1...
Ответить
0
0
справедливий (львов)
Драйвер (Симферополь) дибіл -то ти!!!!!!
Ответить
0
0
Драйвер (Симферополь)
справедливий (львов) 19.05.10 22:05 Это для дебилов 2006г., а на самом деле ведь это Стрыя команда. Вон Теплица несколько лет играла на область, потом два сезона во второй лиге, а теперь в первой шпарит. Вот если бы как основали Львов сначала хотя бы со второй лиги начали играть, тогда ой. А это только в нашей стране все так запутано, ЦСКА клонировался в два клуба. А теперь Арсенал забрал все их года выступлений в вышке. Странно -не правда ли?
Ответить
0
0
taras1986 (Луцьк)
справедливий (львов) 19.05.10 22:20 Будемо вас там чекати )))))))))))
Ответить
0
0
справедливий (львов)
taras1986 (Луцьк) до зустрічі в премєр-лізі)))))))))))
Ответить
0
0
taras1986 (Луцьк)
справедливий (львов) 19.05.10 22:05 1960 - рік заснування Волині!!! 22 травня 2006 року зареєстровано ТОВ «Футбольний Клуб «Львів», а наступного дня у Києві близько 15-ї години на засіданні Бюро Професіональної футбольної ліги України прийнято рішення про визнання футбольного клубу «Львів» правонаступником ФК «Газовик-Скала» (Стрий). Стрийський футбольний клуб є одним з найстарiших колективiв України. Команду було засновано в 1911 роцi пiд назвою "Скала".... http://hazovyk-skala.50webs.com/index.html ------------------- Слово "малолєтка" я тобі прощаю, бо якщо ти так пишеш, то ти або молотший або розуму як у молотшого ------------------ Будемо надіятися, що все попереду, головне, щоб не було позаду!!!
Ответить
0
0
Драйвер (Симферополь)
Эх! Скорей бы 24 мая! От победы Таврии отошел, теперь охота опять интриги! Для Теплицы это точно матч сезона будет, да и Львову отступать некуда - тем интересней матч будет!
Ответить
0
0
справедливий (львов)
taras1986 (Луцьк) малолеточка!!! ти мені рот не затикай, бо ти ше замаленький!!! нагадай мені будь-ласка, бо я не знаю рік заснування волині??? а поруч постав дату заснування львова 2006р і ти побачиш шо цей клуб дуже молодий, і в нього ше все попереду!!!!!!
Ответить
0
0
taras1986 (Луцьк)
справедливий (львов) 19.05.10 21:45 Якщо Волинь вийде у ПЛ, то наступний сезон буде уже 10 (!!!) у елітному дивізіоні українського футболу з 20!!! Навіть Карпати не завжди у ньому грали!!! А скільки сезонів там провів славетний ФК Львів? Відповідь: 1 (!!!) Рівно в дев'ять разів(на даний момент) менше!!! Такщо закрий ротика "справедливий львівський"!!!
Ответить
0
0
справедливий (львов)
taras1986 (Луцьк) я говорив не про хорошу гру львова, а і про гру сталі також. і навіть якби була нічия, то я б тоже був задоволений грою яку показали найближчий резерв команди, а на вихід у вишку я вже слабо вірю, хочеться шоб у тих матчах що залишилися була насемперед командна гра, думка на полі, напор, азартна гра, щоб було цікаво дивитися матчі а не "бий-біжи"
Ответить
0
0
справедливий (львов)
Ro_MA (Київ) а твоя волинь скільки років місила болото першої ліги??? ану пригадай?? не можеш??, то я тобі нагадаю!! багато-багато років, і смішила там багато людей зі своїми амбіціями!!! а тут вирішили вийти в вишку брудними методами, і всіма правдами і неправдами мабуть будуть там грати, але то вже ясно нашо вони там , шоб награти "негрів-легіонерів" і потім їх продати!!!!, а ше злити пару ігор грандам укр. футболу, і спокійнесенько вилетіти назад в 1-шу лігу з купою бабла в кишені!!!!!-це факт!!!!!!
Ответить
0
0
taras1986 (Луцьк)
справедливий (львов) 19.05.10 20:57 Якщо виграв Львів - чудова гра. Якщо Львів програв - погана гра. Я тебе як вболівальника розумію ))) А якщо Волинь - піжони, то треба було їм накидати по самі вуха!!! А, я ж забув, Волинь суддю купила і пару ваших гравців, тому ви і програли )))
Ответить
0
0
справедливий (львов)
Ro_MA (Київ) слухай умнік "киевской" чого сюда лізеш???? а гра була видовишна, набагато краща від деяких матчів вишки!!!!
Ответить
0
0
23-тій (Lviv_FC) (Львів)
Слава "Львову"!
Ответить
0
0
Ro_MA (Київ)
справедливий (львов) 19.05.10 20:57 Ти що перший раз футбол дивився? Ото насмішив видовищна гра! Волинь буде грати в ПЛ, а ти і далі будеш дивитись на своє поле-болото і класну гру в першій лізі.
Ответить
0
0
2012 (Lviv)
Голи: Горкун 19, Шептицький 82, Гальчук 90+3 - Окана-Стазi 26, Мироненко 89 Вилучення: Горкун 90+1 - Муховиков 68 -------------------------------------------------- Голи: Горкун 19, Шептицький 82, Гальчук 90+3 - Окана-Стазi 26, Муховиков 68 Вилучення: Горкун 90+1 - Мироненко 89 -------------------------------------------------- Виправте помилку!!!
Ответить
0
0
Мурман (Севастополь)
Старпом (Севастополь)------------------- Согласен,в меру не вредно!Но пить будем только от радости.(это для Пармалата)
Ответить
0
0
Старпом (Севастополь)
Мурман (Севастополь) 19.05.10 21:09 Задача стоит отпраздновать ,если будет что.Но не напиться в хлам... Ибо : " Тот ,кто пользу умеет извлечь из вина, Разве пьян? Голова его дивно ясна. Для глупца при излишестве вред несомненен, При разумном питье-только польза одна." Омар Ибрагимович Хайям. Львовянам удачи и сбычки мечт :)
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Старпом (Севастополь) 19.05.10 21:10 З горя вип'ете...
Ответить
0
0
Старпом (Севастополь)
Драйвер (Симферополь) 19.05.10 21:01 Да после игры и будем на стадионе , я думаю по такому случаю и ментам нальем :))))))
Ответить
0
0
Мурман (Севастополь)
Старпом (Севастополь)------ Чиф,что то с шампунью слабовато!,я думаю чего то покрепче надо на 29!
Ответить
0
0
Мурман (Севастополь)
Драйвер (Симферополь)---------------------- Кучер забьет обязательно,верим!
Ответить
0
0
Драйвер (Симферополь)
Старпом (Севастополь) 19.05.10 20:53 Пить где будем?))))
Ответить
0
0
справедливий (львов)
сьогодні була дуже класна гра, відкрттий футбол,суддя відсудив на найвищі бали!!!! давно я не бачив такої хорошої і видовишної гри, дуже давно!! сталь -дуже хороша команда, мені сподобалась, при рахунку 1:2 не закрилась на своїх воротах, гравці не лежали на газоні, не симулювали, РЕСПЕКТ їм і ПОВАГА!!! симпатична команда,побільше б таких команд в першій лізі і чемпіонат був би красивим і видовишним))))) не то шо "волинь" грали в сільський футбол в Добромилі симулянти піжонські.
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Старпом (Севастополь) 19.05.10 20:53 Ет точно...
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
зелёный змей (Львов) А ти за помiдорiв?
Ответить
0
0
Старпом (Севастополь)
Драйвер (Симферополь) 19.05.10 20:45 Привет! Я не знаю у кого какая задача - у меня задача купить билеты и шампанское на 29-е число :)))).Это все ,что в моих силах, ибо остальные атрибуты футбольного шоу от нас ,увы,не зависят.
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
сплавили Сталь и всего-то. расслабте булки, помидоры подстрахуют земляков.
Ответить
0
0
Драйвер (Симферополь)
Старпом (Севастополь) 19.05.10 20:31 Братуха, привет! У вас стоит задача -выиграть у Стали!)) А мы будем стараться оставить без очей Львов, правда,ой как тяжело будет без Диаби, Антонюка и Зубко. Нападающих не осталось -може Кучер опять пару забьет)))
Ответить
0
0
Старпом (Севастополь)
vus (L\\\'viv) 19.05.10 19:41 Товарисч ,ты не одинок в своих расчетах - у нас половина гостевой нашего сайта с калькуляторами и клавиатурой в обнимку грезят :))))))))
Ответить
0
0
vitaxa1010 (Алчевск)
Блажен, кто верует! Удачи!
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
vitaxa1010 (Алчевск) 19.05.10 20:12 Надiя помирае останьою...
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Старпом (Севастополь) 19.05.10 20:06 Неа у нас одна команда Фк Львiв...
Ответить
0
0
vitaxa1010 (Алчевск)
Граждане Львовяне! Языком легко обыгрывать и Севастополь, и всех остальных. Посмотрим, как оно будет, на самом деле. По-моему ПЛ вы уже прое...лт.
Ответить
0
0
linox (Lutsk)
Драйвер (Симферополь) ти відкачував? ))
Ответить
0
0
Драйвер (Симферополь)
Львів... обігруйте 2-а рази Сєвас... і давайте з нами в вишку ))) linox (Lutsk) 19.05.10 19:59 Ты забыл еще про Теплицу напомнить))) Вы тоже недавно были у нас в гостях))) 3:2 в пользу Теплицы))))Кварца еле откачали коньяком после матча)))
Ответить
0
0
Старпом (Севастополь)
vus (L\\\'viv) 19.05.10 19:50 Так мы тоже ,с тех же позиций :). Одно но - у вас во Львове две команды и одна из них в ПЛ , а у нас одна и она наше фсе ,и поверь мне если 10-го вопрос будет стоять остро ,то о победе можете и не мечтать - дружба дружбой , а табачок - врозь. :)))))))
Ответить
0
0
mss (Севастополь)
Львiв з перемогою!!! Ця перемога заслуговує шани та поваги! Молодцi!!!
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Львів... обігруйте 2-а рази Сєвас... і давайте з нами в вишку ))) linox (Lutsk) 19.05.10 19:59 Ага)))
Ответить
0
0
Horrigan (Севастополь)
Львов, спасибо большое!!!
Ответить
0
0
vus (L\\\'viv)
наврядчи ми колись дізнаємся правду, але думається шо програв Львів такі тупі ігри як з фк харьків, волиню і олександрією, нічия з прикарпаттям не тільки через то шо багато травмованих було, але через того шо деякі іграчки захотіли піти по стопам федорчука і почали вимахуватись. Може навіть зливати останні ігри. Стався якийсь конфлікт???? може і таке бути. Інші футболісти тоже пали духом видно. І почалось. Нині грала пацанва. І цікаво чо не наблюдалось худзіка і мандзюка. Думаю там і зарита сокира. Хоча хз...
Ответить
0
0
linox (Lutsk)
Львів... обігруйте 2-а рази Сєвас... і давайте з нами в вишку )))
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Днепрянин (Днепр) 19.05.10 19:50 Я тi тоже не хочу бачити...
Ответить
0
0
Днепрянин (Днепр)
Не хочу видеть этот Львов в вышке. Лучше уж Сталь,Волынь и Севастополь.
Ответить
0
0
lucifer (L\\\'viv)
аха нюб севастополь невийде в пл
Ответить
0
0
vus (L\\\'viv)
Старпом (Севастополь) Зрозумійте нас, нас думка все ще попасти в ПЛ гріє і додає мотивації далі підтримувати команду)) Після стількох розчарувань сподіваємось на хороше завершення сезону. Хоча підходимо до вирішальних матчів побиті, знесилені і деморалізовані (може після цієї перемоги підніметься дух). Припинити зараз боротьбу за ПЛ було б для вболівальників Львова великим ударом ((
Ответить
0
0
Alex4474AA (Мариуполь)
Але чом би не зробити камбек у стилі Кривбаса? :))) vus (L\\\'viv) 19.05.10 19:41 на вылет что ли?*
Ответить
0
0
Старпом (Севастополь)
vus (L\\\'viv) 19.05.10 19:28 Тэорэтик вы наш , одни сильны в аудитории ,а другие в акватории. Привет математикам :)
Ответить
0
0
vash_nik (Москва)
О-о-о, я же говорил, что сталь специально игры сливает, чтоб в Вышку не попасть-лавандоса на взнос не хватает :((( mojdodyr (Луганск) на взнос бы хватило.. только толку-то... нужно сначала инфраструктура наладить... а потом уже и в вышку выходить... поверь, если было бы желание давно бы там были уже... да и бабла побольше в городе будет, чем у вас. А так... вон там всяких арсеналов хватает в вышке... смотреть аж противно, когда играют команды никому ненужные.... без стадиона без болельщиков и т.д. Я не пойму куда там еще львов пытается рваться... посмотрел сегодня игру... ппц.. че это у вас там? в какой-то посадке играете, да еще и на огороде у кого-то... Вот наладим сначала с внешними факторами )) тогда и будем в вышку выходить... Удачи Стали с решением всех проблем и красивых игр в дальнейшем!!!
Ответить
0
0
vus (L\\\'viv)
Драйвер (Симферополь) Перемоги я намалював теоретично... Але чом би не зробити камбек у стилі Кривбаса? :)))
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Урррааааааааааа.... Молодцi... Може вдруг ще i ПЛ...
Ответить
0
0
Фан ФК Волинь (Луцьк)
6 вилучень за тур... жесть...
Ответить
0
0
Olegvsv (Львів)
mojdodyr (Луганск) 19.05.10 19:36 По грі не скажеш що Сталь матч злила!!!
Ответить
0
0
mojdodyr (Луганск)
О-о-о, я же говорил, что сталь специально игры сливает, чтоб в Вышку не попасть-лавандоса на взнос не хватает :(((
Ответить
0
0
Драйвер (Симферополь)
vus (L\\\'viv) 19.05.10 19:28 Странный ты - то играть некому, то все победы нарисовал. Давай после Теплицы посмотрим,а? А кстати у Теплицы тоже неплохой календарь(кроме Севаса).)))
Ответить
0
0
svarnychok (Kyiv)
vus (L\\\'viv) 19.05.10 19:28 hotiv za l'viv poradity, ale zrozumiv, shcho sytuacija z pysymistychnyh...a shkoda...
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
vus (L\\\'viv) 19.05.10 19:28 АБСОЛЮТНО ПРАВИЛЬНІ І ДОРЕЧНІ ПИТАННЯ....
Ответить
0
0
partizal (Lviv)
Львів вітаю з перемогою
Ответить
0
0
vus (L\\\'viv)
фууух!!! оце перемога на характері! Давно такого не бачив від наших хлопців, які грали знов напіврезервним складом. Матч проходив під лозунгом "останній шанс". Як же важко видерли перемогу, але залишили теоретичні шанси на ПЛ. І це навіть досить реально, тільки є два питання: 1) хто буде грати у наступних поєдинках? Баранці ще на 1-2 тижні травмовані, Ільків -до кінця сезону. Мандзюка із Худзіком вже ніби в Оболонь відправили (плювали сємочки нині на трибунах). Горкун отримав червону картку, тоді хто вийде проти Кримтеплиці? Чи все-таки Мандзюк буде замолювати гріхи? 2) теоретично можемо набрати 69 очок у 5-ти матчах. В Севастополя зараз 64 і дуже складний календар (сталь, геліос, кримтеплиця, 2 матчі з нами). Тож якшо рахувати, шо ми виграєм у севасів, треба , щоб вони здобули не більше 5 очок, що є досить реальним. Волинь вже в пл і це ясно. Тому якщо на когось орієнтуватись, то на ПФС. Інше питання, хто буде зараз вирулювати ситуацію і хто буде потім за Львів грати в ПЛ і де?!
Ответить
0
0
Драйвер (Симферополь)
Да-а Львов, молодцы- вырвали победу. Вроде и КТ оставили на 3 месте, в тоже время сами на расстояние очка приблизились... Вот заруба будет 24-го в Молодежном. Симферопольцы! Таврия уже выиграла Кубок - теперь нужно Крымтеплицу поддержать! Все, кто может на футбол!
Ответить
0
0
Yarik5277 (Львів)
На нервах...
Ответить
0
0
сергій (Луцьк)
Поправочку зробіть: у вас Муховиков з Мироненком попутані місцями.
Ответить
0
0
Olegvsv (Львів)
Молодці Львів вітаю з перемогою!!!
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус