Первая лига
Первая лига

Первая лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

ФК «Львов» меняет цели на переправе

ФК «Львов» меняет цели на переправе


Клубы чемпионата Украины по футболу среди команд первой лиги начали подготовку к новому сезону. Так, cамый обеспеченный коллектив дивизиона — одесский «Черноморец» — уже пребывает в Турции и готовится к спаррингам с российскими «Шинником», «Амкаром» и австрийским «Капфенбергом».

Благодаря щедрому финансированию одесситы неплохо укомплектованы кадрово. Естественно, в клубе, учитывая статус турнира, нет звезд первой величины. Но с имеющимися кадрами команда просто обязана решать задачу выхода в элитный дивизион.

Самая же напряженная финансовая ситуация сейчас сложилась в ФК «Львов», который вместе с тем занимает второе место и является одним из претендентов на повышение в классе. Нынешней зимой команду покинули 12 игроков основного состава. Главной целью клуба станет за вырученные деньги сохранить команду хотя бы на весеннюю часть турнира. А о турнирных задачах речь уже не идет. Из кулуарной информации «і» стало известно, что президент ФК «Львов» Юрий Киндзерский обращался к одному из отечественных миллиардеров за финансовой помощью. Однако стороны не договорились. Миллиардер захотел стать владельцем клуба, с чем Киндзерский был не согласен. На данный момент в случае если руководство «Львова» откажется от планов по выходу в Премьер-лигу, претендентов на две путевки останется трое. Второй круг в первой лиге всегда более показательный ввиду того, что команды получают скорректированную задачу на сезон. Фаворитом остается ПФК «Александрия» — лидер турнирной таблицы, далее идут одесский «Черноморец», где большие надежды связывают с приходом Романа Григорчука, и ужгородское «Закарпатье».

Похоже, стабилизировалась финансовая ситуация в ивано-франковском «Прикарпатье». На днях завершится юридическое оформление новой структуры. Владельцем клуба станет бизнес-группа «Приват», которая контролирует еще один коллектив первого дивизиона — «Нефтяник-Укрнефть» (Ахтырка).

После ухода главного тренера «Прикарпатья» Сергея Пташника в бурштынский «Энергетик» руководство клуба вело переговоры с Сергеем Шевченко, известным по работе с «Нефтяником», «ИгроСервисом» и «Севастополем». Однако тот решил войти в тренерский штаб «Таврии». В итоге выбор пал на 60-летнего Петра Кушлыка (экс-главного тренера «Закарпатья»), который как футболист в свое время провел в ивано-франковском «Спартаке» много лет и принял участие в 250 матчах первой лиги чемпионата СССР. Ему и предстоит спасать «Прикарпатье» от вылета во вторую лигу. Ныне, после всех финансово-организационных передряг, клуб идет на последнем месте в таблице, имея в своем активе лишь девять очков.

Первым и пока единственным новичком ужгородского «Закарпатья» в зимнее межсезонье стал 24-летний уроженец Ганы Антви Принц, выступающий на позиции опорного полузащитника. Он еще осенью проходил просмотр в Ужгороде, но руководство клуба только сейчас решилось предложить игроку контракт.

А тем временем один из лидеров турнирной таблицы второй лиги и один из претендентов на повышение в классе ФК «Полтава» со дня на день прекратит существование. На минувшей неделе все игроки клуба получили документы и со статусом свободных агентов покинули Полтаву в поисках нового места работы. Клуб отказались поддерживать спонсоры, а также представители городской и областной властей.

Оцените этот материал:
Источник:
sport.eizvestia.com
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
SpichProm (Львов)
Читав статю. Читав коменты. Блюванув. Вівці - ви задрали. Куди ви лізите. Ви як ті бико-вівці з комплексом меншовартості, з рефлексом шакалів. Ну, ніхто вас, як справжніх вболівальників, не опуская в гімно вашої ганьби з банерами. Все розумієм, ржем аки коні, але розумієм. КУДИ, ВИ, ЛІЗЕТЕ! На кого, ви гоните? Ми всі помиляємось, ти, я , він. Але не кожен може це признати. Порсайтесь в свєму багні, а ми в свому. Наше, поки що, не так смердить.
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 139
SpichProm (Львов)
Читав статю. Читав коменты. Блюванув. Вівці - ви задрали. Куди ви лізите. Ви як ті бико-вівці з комплексом меншовартості, з рефлексом шакалів. Ну, ніхто вас, як справжніх вболівальників, не опуская в гімно вашої ганьби з банерами. Все розумієм, ржем аки коні, але розумієм. КУДИ, ВИ, ЛІЗЕТЕ! На кого, ви гоните? Ми всі помиляємось, ти, я , він. Але не кожен може це признати. Порсайтесь в свєму багні, а ми в свому. Наше, поки що, не так смердить.
Ответить
0
0
-alexandro- (Тернопіль)
Гарна команда !!! шкода .......
Ответить
0
0
Lobanych (Черкассы)
Дa, жaлко ФК Полтaву тa трeнeрa Бeзсмeртного. Пiсля зникнeння Чeркaського Днiпрa цe вжe другa aмбiтнa комaндa,якa почилa в Бозi пiд його кeрiвництвом! Сaмe чaс сходить до цeркви!
Ответить
0
0
| Lviv FC |Frost| (Львів)
Срач та й годі...
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
ох і переживають фани сусіднього клюбу за нас...
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Ну от взяв і перевів стрілки... бобромиль стайл:)
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
ksp (Севастополь) 17.01.11 18:57 Звичайно інший. Вішає вам по 5-0, і сплавляє своїх пенсіонерів до вас.А пацани, які потом та кров*ю вилізли в ПЛ сидять в дублі. Скоро будете називатися Шахтьор-5,6,і т.д.
Ответить
0
0
ksp (Севастополь)
Нечем гордиться. ФК Шахтар сегодня совсем другой
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
ksp (Севастополь) 17.01.11 18:46 ми уже там були... ФК Львів - Шахтар 2-0, там не цікаво)))
Ответить
0
0
ksp (Севастополь)
Вы зайдите для начала, а потом будете рассуждать:)
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
ksp (Севастополь) 17.01.11 18:32 Ну... так і Севастополю пора розлетітись, як зайшов так і вийшов...
Ответить
0
0
ksp (Севастополь)
Не большая потеря для украинского футбола. Нищих команд и без ФК \"Львов\" хватает. Хай буде.
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
serber (Львів) 17.01.11 17:13 Садовий не тільки до ФК Л в любові клявся, він коли чує що світить свіжим відкатом, то хоч ФК Полтві поклянеться)))))) але коли там доларами не пахне, то він одразу втече.Ну,що зробиш,такий в нас \"мер\" вірний футболу.))
Ответить
0
0
serber (Львів)
...а як тепер буде \"Сокіл\" вже рік нічого там нероблять, а обєкт ніби стратегічний під Євро???...пів стадіону в руїнах засрали і шо так і залишать????мля... а взагалі думаю було Рівне, Франківстьк, Тернопіль інші міста де був потрібний футбол і думаю зацікавив би інвесторів місцевих меценатів, спонсорів, а хотів хапнути кусок пирога від Євро, а нічого поки невийшло, і де тепер ваш Садовий який ледь не клявся в любові до \"Львова\" сапрвжньої команди міста????
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Пармалат (Львiв) 17.01.11 16:13 Поживемо-побачимо
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
eugen1968 (Львів) хоть б на зарплату олігарх гроші нашкрабав тепер, але якщо заграють, то що всерівно відмовляться від виходу в ПЛ? Ну хоть б в першій лізі, але у Львові грали
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Пармалат (Львiв) 17.01.11 16:03 Не погоджуюсь. Мотивація є. Бути на других ролях,грати сьомого вартового, а тут є можливість проявити себе І фішка цікава до речі ця. Але все таки кіндзерському треба було продати клуб олігарху:)
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
eugen1968 (Львів) Будем надіятися, що заграють, та і Танчик розкриє себе нарешті... але прикро, що завдання виходу не стоїть, нема мегамотивації у футболістів
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 15:51 Так Дмитре слідкування за твоїми видатними перлами надзвичайно піднімалj мені настрій. Єдине побажання автору від вдячної публіки більше різноманітності,а то замість реготу твої ессе викликають останнім часом позіхання. Але їх так багацько, що оминути їх важко. Я тобі навіть заздрю, що в тебе стільки вільного часу, який ти присвятив справі свого життя:)))))
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
о стрілки почались...якщо уважно слідкуєш за мною на футбол.уа....то мав би бачити що я часто пишу цю фразу :)
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 15:45 Це я тобі вчора написав на футболюа, якщо пам*ятаєш. Тішуся, що запам*ятав, отже ремісія в тебе напевно починається:)
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
так і хочеться написати д....думкою багатіє :)
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 15:33 Це не зірки Дмитро, це прості українські хлопці, які люблять футбол і хочуть грати в нього,і вчаться ще багато чому. І які ще не спаплюжили і маю надію не спаплюжать своєї людської гідності.
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
ух прям супер зірки...і де дивляться наші гранди? :) в школах Динамо і Шахтаря певно гравці слабші :)
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Пармалат (Львiв) 17.01.11 15:25 Я спостерігав за цими хлопцями в дугій лізі.І що хочу сказати. Цікаві вони дуже, але нестабільні. Але як зберуться та настрій відповідний, то дуже незле виглядають. Від їхньої гри на СКА минулого року я отримав колоссальне задоволення. А Танчик це взагалі! Накрути п*ятьох ще й голкіперу круглого за ковмір закинув
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
ФК Львів_Моноліт 2-0 Голи Танчик, Яворський, Княжа 9-0 Голи Голи: Кікоть-3 , Чепурненко-2 , Мачуленко-2 , Білий , Яворський
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
eugen1968 (Львів) 17.01.11 15:17 вже те що грають радує, ну подивимся на цю молодь в 1 лізі, а може бажанням візьмуть
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
eugen1968 (Львів) 17.01.11 15:17 А хтось з футболістів основи хоть залишився? Бо всі сайти Фк Львова повмирали
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Все можете спати спокійно, не буде вже ніколи ФК Львова у ПЛ, ну і до літа його взагалі напевно не буде, вже і не один сайт ФК Львова не працює... Виходить дійсно нікому він не потрібен((( Пармалат (Львiв) Кіндер Княжу розвалив....тепер і ви... навіть Дим на таке не спроможний.
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Пармалат (Львiв) 17.01.11 15:10 Наразі зіграли дві гри на меморіалі Макарова. Першу виграли 2-0, другу 9-0. В любительських команд правда, але все ж таки.Життя продовжується
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Пармалат (Львiв) 17.01.11 15:10 Не нервуй друже, час покаже.Надія завжди має бути. Навіть якщо так і станеться, все те що було, було гарно. Як ковток свіжого повітря. Історія має властивість повторюватися
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 14:45 Все можете спати спокійно, не буде вже ніколи ФК Львова у ПЛ, ну і до літа його взагалі напевно не буде, вже і не один сайт ФК Львова не працює... Виходить дійсно нікому він не потрібен(((
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
мда... ну і примітивне мислення... сиди і надалі строчи вершики мож щось станеться...
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Ага, а де нове керівництво найти?, коли ні спонсора, ні стадіону у команди немає... тепер і футболістів немає, ну хіба що з Танчика може щось вийде((( Пармалат (Львiв) так ж в Карпат такі ж проблеми... хіба з футболістами і тренером тьфу-тьфу...чи не єдиний плюс
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Desant_ (Львів) 17.01.11 14:31 Ага, а де нове керівництво найти?, коли ні спонсора, ні стадіону у команди немає... тепер і футболістів немає, ну хіба що з Танчика може щось вийде(((
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Та проти такого керівництва! Невже не зрозуміло? Вимагати виконання обіцянок! До чого тут міська рада? Чи ти знову наївно віритимеш, що місто повинно підтримати клуб? Та ніхто такого не буде робити. І не варто знову псіхувати і звинувачувати Садового і Ко після відмови допомогти. Чому до прикладу після обнадійливих висловів Кіндера (саме тут на сайті він відповідав на запитання користувачів) про хорошого спонсора клуб опинився у такому становищі? - очевидно, що керівництво облажалось. Чи не так?
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
хахах міській владі не потрібен? так ми щемили міську владу йшли під ратушу і відстоювали інтереси клуб,а вам це слабо?
Ответить
0
0
moderator
EKO (Львів) 17.01.11 13:56 Заблокирован
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Desant_ (Львів) 17.01.11 14:10 Проти кого протестувати? Якщо бабала немає і спонсора немає... І міській владі не потрібен...
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 14:01 дуже погані))) Та крізь зуби скажу, що гарно виступили в Єврокубках, щоб там не казали... Пармалат (Львiв) ну так Металіст і Шахатра два супер клуби стартували в єврокубках за своїх нових президентів набагато гірше :)
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Чи будуть протести і вияв невдоволення на кшталт цього : http://ultras.org.ua/01024.html А вершики писати можуть всі - толку він них ніякого...
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 14:01 дуже погані))) Та крізь зуби скажу, що гарно виступили в Єврокубках, щоб там не казали...
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Ще прийде час...ще буде дербі... Ще лунатимуть слова... Гол, гол, треба гол.. Вболіваєм за футбол... Вболіваємо за \"Львів\"... Чути Наш хоробрий спів... \"Оле-оле\", \"оле-оле\"... До перемоги фан зове... З Тобою \"Львове\" Ми навіки... Для Нас Ти завжди понад все...
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Де Стрий а де Добромиль? Скільки існує ФК Львів, а скільки Карпати? Тоді ще вони не були продзажними... Пармалат (Львiв) 17.01.11 13:55 Скромнішим треба бути, от і все...:)))
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Пармалат не дав жодної твердої відповіді... все розмазано...і головне,що Карпати погані :)
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Яке кумедне твердження: \"ходять не на Карпати, а на Шахтар і Динамо\", лол, а вболівають в цих матчах за кого? І як би там не було кількість відвідувачів навіть близько не стоїть поряд із відвідувачами матчів у добромилі. Desant_ (Львів) всеодно скільки ходить на матчі карпат,головне,що є віддані,які не зрадять команді...краще менше але якісніше ніж цілий стадіон псевдо...
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Desant_ (Львів) 17.01.11 13:53 все пора закруглятись, є за кого поки вболівати... Ми - городяни, Ми - найсильніші! І Наші стяги - найкрасивіші! Рідна команда в Наших серцях! Вперед, славний \"Львове\" до нових звитяг!
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Пармалат (Львiв) 17.01.11 13:52 Яке кумедне твердження: \"ходять не на Карпати, а на Шахтар і Динамо\", лол, а вболівають в цих матчах за кого? І як би там не було кількість відвідувачів навіть близько не стоїть поряд із відвідувачами матчів у добромилі.
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Пармалат ти сам собі перечиш... я тут чув,що фк добромиль претендує на №1 у Львові...а зараз пише про те де Карпати, а де ви :)
Ответить
0
0
EKO (Львів)
бачу один пармалат відбивається за всіх,молодець. усі решта- тупі фекалята, тихенько злились в унітазик і мовчать. Що ж, печальний кінець цієї штучноствореної кіндзер-цукерки був очевидний ще на початках, як кажуть- \"піzдєц падкрался нєзамєтна, но відєн бил іздалєка\". Шкода тих людей які повірили в казочки кіндзерського.
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 13:50 Де Стрий а де Добромиль? Скільки існує ФК Львів, а скільки Карпати? Тоді ще вони не були продзажними...
Ответить
0
0
moderator
nazarco (Львів) 17.01.11 13:44 Заблокирован.
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Пармалат (Львiв) 17.01.11 13:31 Якщо вони тобі такі противні, то чому постійно згадуєш у своїх коментарях? Вишуковуєш якісь прогалини, лиш би не бачити недоліків у своєму мегоклюбі? Бобромиль стайл, що тут скажеш... НЕмає за кого вболівати? Чому ж? Є ФК \"Галичина\" (Дрогобич), Фк \"Пустомити\" Фк \"Рава\" (Рава-Руська), Фк \"Сокіл\" (Золочів)... Слабо? Було би бажання...
Ответить
0
0
nazarco (Львів)
Пармалат (Львiв) я себе відношу до вірного фаната своєї команди , незважаючи ні на що , ні на продажного президента , ні на невдачі команди ....
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Desant_ (Львів) 17.01.11 13:48 28 тис вболівальників))) коли? після тих продажних матчів стадіон уже не буде повним, ну окрім подивитися люди прийдуть на Шахтар чм Динамо, на самі Карпати люди не будуть вже ходити...
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Пармалат (Львiв) це ж ти у нас казкар і розказуєш,що Карпати продажні...але якщо продажні значить продають...то як це так Карпати напродавали так,що в єврокубки попали? щось не клеїться,може ти просто тупо брешеш? :)
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Ну відправ Карпати в Добромиль більше болєл не назбираєш... Пармалат (Львiв) в тому славнозвісному матчі зі сумами грали у стрию...так клуб організував поїзд...там суто зі Львова було більше 1000 болєл + не мало своїм ходом. Так,що... :)
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
nazarco (Львів) 17.01.11 13:44 ти до яких себе відносиш? До тих сліпих, що ходить на продажні ігри своєї улюбленої команди?
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 13:45 Квитки дорогі! АЖ по 5 грн. Це не якісь тобі \"Карпати\" , що збирають 28 тис вболівальників, де 50 грн - найдешевгий квиток.
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 13:42 Ну відправ Карпати в Добромиль більше болєл не назбираєш...
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
нгу хоча б щось...нове і своє придумали :) а як стсовно відвідуваності..чому стадіон в добромилі заповнений менш ніж на половину?
Ответить
0
0
nazarco (Львів)
Пармалат (Львiв) та переважна більшість так званих вболівальників - звичані глори , тобто - продажні курви ...
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 13:39 Ну напевне ти дуже відданий фан, якщо там нічого не побачив... ну а \"Карпаты\"(Львов) - \"Спартак\"(Сумы) це взагалі шедевр... ------------ Тільки \"Львів\" - і з Нами сила, Що додасть хоробрість й крила, З Нами буде перемога, В Прем\'єр лігу Нам дорога!
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Як тобі їх показати? Вийди на вулицю гукни : \"Ау, вболівальники Фк Львова ви тут\" Пармалат (Львiв) після дербі всі клялись,що будуть і в добромиль їздити на 1 лігу...стадіон вміщує 2500 вболєл...хоча б раз аншлаг був...або хоча б 2000? :)
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
nazarco (Львів) 17.01.11 13:32 Як тобі їх показати? Вийди на вулицю гукни : \"Ау, вболівальники Фк Львова ви тут\"
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Пармалат...я чекаю доказів стосовно договорняків...твої ссилки на ті матчі не канають...ти давай мені реальні докази :)
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Конфуцій (Львів) 17.01.11 13:31 Це несміщно...старався...ось цього року будем рвати всіх в 1 лізі, а там і ПЛ буде трястись...
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
я тобі знаєш скільки тих відео можу понакидувати? матч фк добромитль-Іллічівець...глянь за що пенальті дали...значить ви суддю підкупили :)
Ответить
0
0
nazarco (Львів)
Пармалат (Львiв) ану покажи мені зарас стільки вболівальників )))
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Desant_ (Львів) 17.01.11 13:23 що і ти доказів не найшов... Саме після матчу з ФК Харків в мене почалась огида до продажності, а до того я вболівав за них... А тепер напевно до літа взагалі не буде за кого вболівати(((
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
Вони просто не підходили під схему тренера, а лавку їм оплачувати немає з чого... тепер зібрана вся найталановитіша молодь України і поставлені найвищі цілі при мінімальних витратах... -------------------------------------------------- Пармалат (Львiв) 17.01.11 12:39 Я цей твій шедевр ледь з монітора ножницями не вирізав, щоб завжди носити з собою ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Пармалат (Львiв) 17.01.11 13:18 А хто повинен дбати про стадіон, коли команда ФКЛ виходила до УПЛ? Кіндер чи Дим? Просте запитання! Чому Дим зобов\"язаний іти на якісь поступки і чому саме він винен у тому, що їм не вдалось домовитись?
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
nazarco (Львів) 17.01.11 13:15 Команда грала у Львові та Дзиму не сподобалось, що стільки вболівальників у Фк Львова і попросив лагідно покинути \"Україну\"...
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 13:07 не знаю, що тобі там в очі попало, чи ти може сліпий... тепер починаю потрохи розуміти чому за них вболіваєш... ---- Такс продовжуєм... додивились уже... договорняк Карпати-Фк Харків 0-2 http://livetv.ru/showvideo/9722/
Ответить
0
0
nazarco (Львів)
я не добромильчанин, а львівянин, і команда ФК Львів, якщо б я зараз якось інакше назвав Карпати зразу ж б в бан потрапив, ну тут на сайті в болєл Карпат привілегії... з таким самим успіхом могли б назвати клюб - ФК Нью Йорк
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 13:07 я не добромильчанин, а львівянин, і команда ФК Львів, якщо б я зараз якось інакше назвав Карпати зразу ж б в бан потрапив, ну тут на сайті в болєл Карпат привілегії...
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 13:04 Та який до біса Сарай, це ніщо в порівнянні із славетною перемогою над Шахтарем! Після таких от матчів потрібно медалі давати! Та от ніхто чомусь не замислюється, що ця ЗВИТЯГА не допомогла клубу залишитись в УПЛ...:)
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
чи ти поскидаєш і тоді коли мене вже тут не буде будеш мене питаннями засипати?
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
де ж ті докази вельмишановний добромильчанин?
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
смішно сам писав,що це гілка фк добромиль,а розписує про Карпати... :) кинь,ще ссилку матчі зі Сараєм після якого ми вийшли в ЛЄ :)
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Пармалат Поки я доказів не бачу... :)
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
ашо добромильчани , слабо грошима скинутись для свого мегоклюбу??? nazarco (Львів) зате у них ціни дешеві на квитки.. а те що у них грошей немає...їм на це начхати :)
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Такс продовжуєм... додивились уже... Дубль 2 договорняк \"Карпати\" - \"Металіст\" - 0:4 договорняк http://www.youtube.com/watch?v=sCeF2UE6230
Ответить
0
0
nazarco (Львів)
ашо добромильчани , слабо грошима скинутись для свого мегоклюбу???
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
ФК \"Львів\" підозрюють в організації договірної гри із \"Зіркою\"? Матч 16 туру Першої Ліги \"Зірка\" (Кіровоград) - ФК \"Львів\" (0:1) можливо носив характер договірної гри. Про це в ході засідання Центральної Ради ПФЛ заявив в.о президента Ліги Микола Лавренко, повідомляє \"Спорт-Экспресс в Украине\". Як зазначив Лавренко, керівництво \"Зірки\" затримує зарплату гравцям команди, оскільки проводить внутрішнє розслідування, підозрюючи футболістів у здачі матчу ФК \"Львів\". ;)
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Такс починаєм історію договірняків славетного клубу Карпати... Як все починалось... Договорняк \"Карпаты\"(Львов) - \"Спартак\"(Сумы) http://www.youtube.com/watch?v=bGhwyQ_dPD0
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Андрюха-71 (Львів) ахаха відловити б таких..і заставити Україну прибрати...лише тлді дозволити їм на стадіон лізти :)
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
давай,давай..почитаємо,посміємось :)
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
ще прийде час... ще прийде час... Пармалат (Львiв) 17.01.11 11:45 __________________________________________________ ........Карпати виграють не раз, і Кубок знов буде у Львові........ )))))))) ти щось хлопче слова не туди вставив))) чи гімни переплутав)))) А те що сталось з ФК Л ,воно так і мало статись,і те що я раніше писав,що почнуть перебігати так звані\"фанати\" на \"Україну\",це також буде, правда сектор їм треба виділити якись окремий напевно,бажано \"гостьовий\" )))) Щось не видно інших прєданих ФК Л -фанатів,тіпа Борис,Філадельфія,ще хтось там був. Щось притихли,і Карпати вже не рвуть.Напевно пішли в магазини \"Фанат\" зелено-білу атрибутику купувати)))
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 12:49 Зараз допишу і повний список дам...
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
нічим, Кіндер і Дим браття... Хочуть ні копя в команду не вкласти, а гроші з неї хочуть позбирати... Пармалат (Львiв) так я завжди так казав.а ви мені що доказували? :)
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 12:45 нічим, Кіндер і Дим браття... Хочуть ні копя в команду не вкласти, а гроші з неї хочуть позбирати...
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
хаха виграти в шахтаря і прославитись? мдас...Оболонь тоді також славетна :) ДОКУАЗИ..мене цікавлять докази договорняків :)
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 12:45 Перемогую у першому ж матчі ПЛ над Шахтарем...
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
нічого у нас ще є мегаталантіще Танчик, Мессі техніці позаздрить, тепер уж точно пробиватиметься в основу... Пармалат (Львiв) самому не смішно? :)
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
нічого у нас ще є мегаталантіще Танчик, Мессі техніці позаздрить, тепер уж точно пробиватиметься в основу...
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Пармалат (Львiв) 17.01.11 12:43 Лол! До чого тут Дим? Це хіба гілка про Карпати (с)? Сам жеж проводиш аналогії із Карпатами.
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
а що Кіндер тоже економіст, чим він гірший за Дима... Пармалат (Львiв) чим кіндер гірший від Дима чи кращий-напиши.цікаво почитати :)
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Які питання? який добромиль? Це славетна команда ФК Львів... Пармалат (Львiв) 17.01.11 12:42 які питання? ДОКАЗИ щодо договоняків? Вперед докази...бо наприклад Стороженко на останній пресусі казав,що у нього є докази стосовно того,що справа по МХ-КЛ сфабрикована. Маєш докази-давай викладай. Ну і звичайно крім слів маєш докази по матчу з Харковом чи крім слів нічогісінькео не маєш? тоді які ж це докази? :) славетна команда7 чим вона прославилась? :)
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Пармалат (Львiв) 17.01.11 12:42 Ти по ходу сам себе затролив:))))).....
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Desant_ (Львів) 17.01.11 12:41 а що Кіндер тоже економіст, чим він гірший за Дима...
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 12:37 Які питання? який добромиль? Це славетна команда ФК Львів...
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Вони просто не підходили під схему тренера, а лавку їм оплачувати немає з чого... тепер зібрана вся найталановитіша молодь України і поставлені найвищі цілі при мінімальних витратах... Пармалат (Львiв) хахахахаха і ще раз ха.тепер ця молодь на трансфері,але проблемс...нікому вони не потрібні...ой сорі забув про козака на оглядинах в таврії і 2 вихованців Карпат романюка в зорі і Ільківа в оболоні...прям на розхват :)
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Пармалат (Львiв) 17.01.11 12:39 АХАХАХА.... СМАЛИШ!!!! Я піцтолом!,......
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Конфуцій (Львів) 17.01.11 12:29 Вони просто не підходили під схему тренера, а лавку їм оплачувати немає з чого... тепер зібрана вся найталановитіша молодь України і поставлені найвищі цілі при мінімальних витратах...
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Хто прийшов сюди? Це гілка про Карпати? чи лишній раз порадіти горю сусіда в кайф? Пармалат (Львiв) агов....добромиль чує чи ні? добромиль чи не найчастіше згадує про проблеми Карпат :) ти дай відповідь на ті питання,які тобі задавали,а не зїжджай!
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Пармалат (Львiв) 17.01.11 12:32 Розмову про Карпати зачав гинший \"парійот\". Порадіти за \"горе\" сусіда? - А чом би і ні...:)
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
RuslanBay (РІВНЕ) 17.01.11 12:31 Йди на рівненський футбол глянь, чи матчі Дніпра домашні...
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Desant_ (Львів) 17.01.11 12:28 Хто прийшов сюди? Це гілка про Карпати? чи лишній раз порадіти горю сусіда в кайф?
Ответить
0
0
RuslanBay (РІВНЕ)
Після того як я подивився мат ФК Львів-МЕТАЛІСТ,де футболісти бігали по коліна в багні. Навіть чути нехочу про це псевдо фк!!!
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
хто крім таких як ти, буде вболівати за продажних футболістів... -------------------------------------------------- Пармалат (Львiв) 17.01.11 12:08 Це ти про тих дванадцятьох відважних легінів-патріотів з ФК \"Львова\", які звалили з команди минулого тижня, незважаючи на те, що мали найкращого президента і найрозумніших вболівальників?
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Чого ж ти поліз у чуже болото, невже свого бракує? Ми вже якось із цим самі розберемся. Звісно, що ніхто не може бути вдоволений такими от чутками і новинами. І взагалі окремі ігри дійсно спонукають думати про продажність клубу. І відповідно реагуєм, виставляючи банера, плакати та організовуєм протести... А чи почуєм ми якісь дії, акції, які будуть спрямовані проти Кіндзерського з боку \"болільників\" ФКЛ? Чи і надалі будуть лунати кількашарові образи у бік вболівальників із іншого табору? ...
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Пармалат (Львiв) стаять...ДОКАЗИ? Вперед докази...бо наприклад Стороженко на останній пресусі казав,що у нього є докази стосовно того,що справа по МХ-КЛ сфабрикована. Маєш докази-давай викладай. Ну і звичайно крім слів маєш докази по матчу з Харковом чи крім слів нічогісінькео не маєш? тоді які ж це докази? :)
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Карпати-Фк Харків 2-0 тю 0-2...
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Desant_ (Львів) 17.01.11 12:14 є докази Металіст-Карпати 4-0, Карпати-Фк Харків 2-0... ну якщо футболісти хочуть сеье збагатити, а на вболівальників і честь клубу їм зась, тоді і далі вболівай за них...
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
продажні футболісти? Кхм.... А ти впевнений, що матч із Зіркою, про який свого часу писали був не договірний? А ти впевнений, що Кіндер все-таки не встояв перед спокусою, коли йому пропонували послуги агенти гравців його суперників (про які він свого часу говорив із високої трибуни)? А ти впевнений, що скрипучий вихід до УПЛ пройшов без акомпонементу шороху багатозначних купюр?... наївний:) Desant_ (Львів) нє нє...у них було всьо чесно...вони щиро і палко вірили і вірят в слова Кіндера...це їх ідол, месія...ці всі моменти вони пропускають :)
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Пармалат (Львiв) 17.01.11 12:08 продажні футболісти? Кхм.... А ти впевнений, що матч із Зіркою, про який свого часу писали був не договірний? А ти впевнений, що Кіндер все-таки не встояв перед спокусою, коли йому пропонували послуги агенти гравців його суперників (про які він свого часу говорив із високої трибуни)? А ти впевнений, що скрипучий вихід до УПЛ пройшов без акомпонементу шороху багатозначних купюр?... наївний:)
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Desant_ (Львів) Дербі дійсно класне і емоційне було...але ті образи,що лились на Карпати...сподіваюсь це їм покарання за ті слова на адрес Карпат! Кіндер насправді багато говорив,але НІЧОГО не виконав...нічогісінько!
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
ага...тобі шкода,що вони мають відданих вболівальників,які їх не зрадили на відміну від декого :) шкодуй, шкодуй...а ще більше заздри з того,що незважаючи на Дима (всі знають,який він є) ми показуємо результат в УПЛ і в ЛЄ також...незавжаючи на перший сезон після 10 річної перерви! :) заздри тихенько, ми там де Кіндер вам обіцяв бути :)
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 12:07 На фут.уа читав діалог. Насправді сам Кіндер свого часу із піною у роті усім розповідав і бивсі у груди жи то зовсім гинша команда і ніц спільного із тамтешнім колективом немає. Хоча насправді хотілось все-таки, аби матч-дербі повторився...шкода, щиро шкода!
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 12:00 мені шкода Карпати, що вони мають таких болєл як ти... Та якщо подумати, хто крім таких як ти, буде вболівати за продажних футболістів...
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Desant_ (Львів) Підтримую! Про обгортку я завжди казав...але як не дивно ті хто за них вболіває... не мала кількість з них вважає,що це той колишній ФК Львів,навіть недавно це читав на одному зі сайтів :)
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Я знав, що це таки станеться, але не думав, що так швидко...:) І як там справи зі стадіоном? Такі ж наївні \"болільники\"... повірили чудовій кольровій обгортці у вигляді назви клубу, а насправді - прекрасна казочка, із націоналістичним запахом... та провінційними скупими реаліями. Надто велике ЧСВ. Це стосується як вболівальників, так і керівництва клубу. Пригадую гучні слова Кіндера та екс-тренера Любінскаса, який мало не зазіхав на ЛЧ, пихатість самих гравців, які вже завтра бачили себе у еуропейських клубах ... Смішні! Тепер цікаво куди дінуться оті \"болільники\": або тишком-нишком ходитимуть на \"Україну\", або сидітимуть у норі і дристатимуть поносом на різноманітних сайтах, або ж чекатимуть чергової \"месії\"....:)))) В будь-якому випадку вони як були жалюгідними, такими вони і залишились....:)))
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Нічого дивного. Те, що Кіндер бульбашка, не помічали лише сліпі і ті, хто не хотів бачити Конфуцій (Львів) та ти шо? що ти таке говориш на патріота кіндера? вибачся,а то зараз получиш свою порцію від так званих болєл фк добромиль :)
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
Нічого дивного. Те, що Кіндер бульбашка, не помічали лише сліпі і ті, хто не хотів бачити
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
шось ви пацани хочете здатись найрозумнішими,але не вдається...чо так? :)
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
..тепер згадуєм скільки в Карпатах в основі львівських...Тлумак? M&M (Lviv) 92 матчі і шо?
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
M&M (Lviv) 17.01.11 11:54 Ну Тлумак-це талантіще... не грози хлопця інформацією, він впевнений що Годвін львівянин...
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
о болєли фк добромиль почали цитувати гімн Карпат...скроро вони приповзуть на Україну з розами Карпат :)
Ответить
0
0
M&M (Lviv)
Зауваж Худік і Мартищук...щось більше нікого не пригадую тай взагалі в усій УПЛ цікави чи ще хтось є з Прикарпаття? О згадав...інший Худік :) Dmytro1984 (Львів) 17.01.11 11:38 ----------------------- ...тепер згадуєм скільки в Карпатах в основі львівських...Тлумак?
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
ще прийде час... ще прийде час...
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
Для чого Бені ФК Львів?...своїх вихованців не мають, своєї школи не мають, вигрібать залишки в Карпат, ..а Прикарпаття - це біла пляма, там і школа своя...з цього регіону Дим черпав Худобяків і тд, ..тепер ку-ку Приват там господар. M&M (Lviv) Зауваж Худік і Мартищук...щось більше нікого не пригадую тай взагалі в усій УПЛ цікави чи ще хтось є з Прикарпаття? О згадав...інший Худік :)
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
хахахахахахахахахаха і ще раз ха :)
Ответить
0
0
M&M (Lviv)
Для чого Бені ФК Львів?...своїх вихованців не мають, своєї школи не мають, вигрібать залишки в Карпат, ..а Прикарпаття - це біла пляма, там і школа своя...з цього регіону Дим черпав Худобяків і тд, ..тепер ку-ку Приват там господар.
Ответить
0
0
danikrom (Львов)
Кіндер вже за....ав зі своєю \"політикою\"!!! Не можеш с..ть,не мучай жо.у!!!
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
тепер задача, а яка задача... хоть молодь будем підтягувати...
Ответить
0
0
erste (Львов)
В колекцію!
Ответить
0
0
Дима(ЗП) (Запорожье)
Беняя взял Прикарпатье прикупил:) понятно зачем ему не нужен был Львов
Ответить
0
0
lazik (Рівне)
А Зачем Бене ФК Львов ?
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус