Первая лига
Первая лига

Первая лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Перша ліга. "Енергетик" - "Одеса" 0:1. Коли арбітр проти тебе...

Перша ліга. "Енергетик" - "Одеса" 0:1. Коли арбітр проти тебе...


"Енергетик" - "Одеса" 0-1.

Гол: Косирін, 36.

Вилучення: Лазорик, 31, Гребинський, 86.

28 жовтня 2011 р. 15:30. Бурштин. Стадіон «Енергетик»

Арбітр: Драчов О. (Київ)

Асистенти арбітра: Марчик О., Топиха В.

«Енергетик»: Карпов, Соколенко, Лазорик (к), Юрченко, Яневич (Ципердюк, 62), Гребинський, Долотко (Микуш, 55), Чернов, Януш (Семенина, 57), Боришкевич, Гордієнко (Заїка, 68).

В.о. головного тренера: Микола Вітовський.

ФК «Одеса»: Скрипник, Білозор, Поспєлов, Мельник, Зубков, Полтавець, Пархоменко К., Балабанов, Степанишин, Платунов (Лобан, 59), Косирін (Булганін, 87).

Гол. тренер: А. Пархоменко.

Попередження: Долотко, 6 – Білозор, 24, Платунов, 32, Поспєлов, 72, Мельник, 87.

Кутові: 5-5.

Дуже не хочеться розпочинати звіт з такої знаменитої фрази, але залишити безслідним суддівство київського арбітра Драчова просто не можна. Два вилучення господарів, непризначене пенальті і безліч помилок, а точніше трактування гри в користь однієї команди зробили свою справу. «Енергетик» програв, а оскільки схоже суддівство на бурштинському і інших стадіонах трапляється не вперше, то пора вже пану Коліні і його помічникам серйозно зайнятися своєю роботою і навести порядок. Зрозуміло, що маленьке містечко Бурштин – це не Одеса, але «такий футбол з симпатіями і таке суддівство» явно не додасть авторитету нашому чемпіонату.

Для ФК «Одеси» матч першого туру проти «Енергетика» став першим офіційним в історії. В тому матчі бурштинці, програючи 2-0 після першого тайму, зуміли відігратися і вивезти з стадіону «Спартак» нічию. На післяматчевому інтерв’ю вже екс-тренер «Енергетика» Богдан Блавацький обіцяв здивувати представників першої ліги, але наступні сім матчів його команда програвала і опинилася на дні турнірної таблиці. Після зміни тренера «енергетики» почали набирати залікові пункти, проте кожна перемога сприймається «на вагу золота». В одеситів після потужного старту почалася «чорна смуга» і вже сім матчів команда Андрія Пархоменка не може перемогти, а тому гості приїхали в Бурштин виправляти становище.

В.о. тренера «Енергетика» Микола Вітовський майже не змінив основу своєї команди, випустивши в основі нападника Дмитра Гордієнка, а тренер гостей Андрій Пархоменко не зміг розраховувати на кількох лідерів. Зокрема, Анатолій Опря змушений був пропустити матч через перебір жовтих карток, воротар Лавренцов і півзахисник Дмитро Пархоменко заліковують травми, проте повернення в стрій кращого бомбардира чемпіонату Олександра Косиріна додало впевненості одеситам.

Вже на першій хвилині поєдинку Косирін втік від захисників і смачно пробив, Карпов врятував свою команду. «Енергетик» відповів штрафними Боришкевича, а на 12-й хвилині Гордієнко міг замкнути хорошу передачу Януша з лівого флангу, але впевнено зіграла захисна ланка одеситів. Через кілька хвилин пробивав Констянтин Балабанов і знову бездоганно зіграв Карпов.

На 29-й хвилині «енергетики» мали відкривати рахунок. Яневич виконав стандарт і після удару головою Долотка кіпер гостей Скрипник з великими труднощами спас свою команду.

На 31-й хвилині в гру вступив арбітр. Після боротьби капітана «Енергетика» Миколи Лазорика і Олександра Степанишина, останній голосно крикнув після зіткнення і арбітр Драчов всім своїм виглядом показав, що буде показувати червону картку. Капітан Лазорик почав доказувати свою правоту і побачив перед собою «червоне світло» за нецензурну лайку. На повторах видно, що Лазорик зіграв в мяч, але після бою кулаками не махають…

Через п’ять хвилин «Одеса» забила єдиний переможний гол. Після фолу Поспєлова на Гордієнку арбітр чомусь вказав в сторону господарів і поки «енергетики» доказували неправильність такого рішення, одесити швидко розіграли і після пасу Балабанова Косирін розстріляв ворота. 0-1.

Навіть в меншості «енергетики» кинулися відіграватися, проте боковий арбітр Топіха раз за разом показував безпідставні офсайди, а головний арбітр не замічав фолів перед штрафним майданчиком гостей.

На 40-й хвилині Валентин Полтавець нагадав про себе потужним ударом з 30-ти метрів, Карпов знову врятував.

В другому таймі ситуація не змінилася. «Одеса» використовувала більшість, впевнено ведучи гру, а бурштинці чекали свого шансу. Надійно кілька разів зіграв Сергій Карпов, відбивши удари Полтавця на 58-й і Косиріна на 61-й хвилині.

На 72-й хвилині бурштинці свого шансу таки дочекалися. Долотко відправив Чернова в відрив, той виривався на побачення з голкіпером, але Поспєлов вирішив фолити. Фол останньої надії? Ні, всього жовта картка.

Через кілька хвилин арбітр не побачив вже пенальті. Грубий фол на Ципердюку в штрафному не помітив ні Драчов, ні боковий, що стояв за кілька метрів, але в такому рішенні вже ніхто не сумнівався…

А «Одеса» продовжувала створювати моменти. На 78-й хвилині Косирін міг робити дубль, на цей раз Юрченко з-під ніг вибив м’яч на кутовий.

На 86-й хвилині «Енергетик» отримав другу червону картку. Гребинський збив Косиріна перед лінією штрафного і хоча Юрченко страхував партнера, арбітр розцінив порушення, як фол останньої надії. Через хвилину в аналогічній ситуації Мельник збиває Заїку і всього лиш попередження.

Після матчу арбітр Драчов отримав «незадовільно» від інспектора ФФУ після перегляду відео матчу, але ж два несправедливих вилучення і непризначене пенальті вплинули на результат. Як кажуть, гра забудеться – результат залишиться.

Наступний матч «Енергетик проведе в Запоріжжі проти «Металурга», а «Одеса» прийме алчевську «Сталь».

В.о. головного тренера «Енергетика» Микола Вітовський:

- Микола Іванович, Ви звичайно не задоволені результатом, адже команда програла, крім того отримала два вилучення. А чи задоволені грою команди?

- Сьогодні не задоволені нічим. За скільки років, які я провів в футболі і гравцем, і тренером, я бачу таке вперше. Молодий арбітр приїхав в Бурштин судити, але ні вміння, ні совісті в нього не було. Він просто вбив нашу команду. Що ще вам сказати? Арбітр тепер розказує, що Лазорик йому мат сказав… Він ж зразу потягнувся за червоною карткою! Другу червону дав,то я ще можу його зрозуміти. Трактував фол останньої надії, але міг обмежитись і жовтою, як він це зробив через кілька хвилин, коли вже ми атакували. Просто вже не перший раз в Бурштин їдуть судді з таким принципом, щоб допомоги супернику. Як можна так грати? Вибачте, але я не маю більше що сказати…

Головний тренер ФК «Одеса» Андрій Пархоменко:

- Звичайно, нам було важко тут грати. «Енергетик» така команда, що може як обіграти «Сталь» з великим рахунком, а може програти слабшій команді. Бурштинська команда завжди б’ється, є кілька гравців хорошого рівня. В нас теж склалася нелегка ситуація, є великі кадрові втрати і відсутність ключових гравців, а саме Лавренцова, Опрі, Сергія Ткаченка та Дмитра Пархоменка не могли не позначитись на нашій грі. Ми старалися контролювати м’яч і хоч поле тут не в ідеальному стані, але можна було тут це зробити. Розпочали матч ми добре, в перші десять хвилин створили три хороші моменти, потім трохи втратили ініціативу. Вилучення звичайно пішло нас на користь, хоча в футболі не завжди виграє команда, яка грає в більшості. Я вважаю, що ми контролювали гру, Косирін і взагалі кожен з атакуючих гравців мав шикарні моменти. Якби забили ще хоч один гол, могли б спокійно дограти матч. А так на 93-й хвилині «Енергетик» мав шанс після подачі кутового і все могло статися, тим більше, що «Енергетик» непогано виконує стандарти. Але все ж, думаю, ми заслужили перемогу, як по моментах, так і по грі.

- Як Ви вважаєте, вилучення були справедливі?

- В першому епізоді Лазорика вилучили через нецензурну лайку в адрес арбітра і через стрибок в ноги, що було небезпечним по відношенню нашого гравця. Я своїм гравцям не дозволяю так грати і Ви самі розумієте, що в нас гравці з більш гучними іменами, але вони собі такого не позволяють. В другому епізоді червону дали за фол останньої надії, але ця картка вже нічого не вирішувала, бо залишалося лиш п’ять хвилин.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
LF (Burshtyn)
Demian (Коломия) 29.10.11 19:06 Була і така комедія 2 рази...
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 31
LF (Burshtyn)
Demian (Коломия) 29.10.11 19:06 Була і така комедія 2 рази...
Ответить
0
0
Demian (Коломия)
LF (Burshtyn) А ше туда не ввійшли епізоди з рубрики 3Х4: як двоє бурштинців зіштовхуються і вкидання ауту на 90 хв.
Ответить
0
0
Demian (Коломия)
bobcat (Бурштин) Та нє, я з початку дивився.
Ответить
0
0
bobcat (Бурштин)
там даже пеналька була при рахунку 0:1 як для мене вирним булоб 1:1 а ти Демян дивився другий тайм коли ми були в десятьох.тоди Одесса заиграла.а судя Драчов додрочиться таким судийством.
Ответить
0
0
LF (Burshtyn)
та ніхто Одесу і не звинувачує! Хороша команда, нормальний тренер і дуже адекватний приємний чоловік...суддя натупив...:(
Ответить
0
0
Survivor (Одесса)
А навіщо \"Одесі\" купувати арбітра? Фінансове становище, може, і краще, ніж в Бурштині, проте грошей все одно не багато. Турнірних завдань перед командою не стоїть. Грають собі ветерани в своє задоволення... Навіщо гроші витрачати? :) Тому, якщо і були помилки, думаю це питання кваліфікації. Але упередженість й низька кваліфікація арбітру - то є дві великі різниці. Хоча не так вже й по відео все однозначно виглядає...
Ответить
0
0
LF (Burshtyn)
Demian (Коломия) але на відео нема епізоду з спірним пенальті! і епізод голу обрізаний. нема моменту коли призначили той штрафний! а там було порушення правил на Гордієнку. чого вирізали? проблема Енергетика, що вони не заблокували швидкий штрафний... а так, моменти одесити мали, а Карпов все відбивав. ці моменти описані в звіті...
Ответить
0
0
Demian (Коломия)
odessit-fan (Одесса) Дякую за відео ! Тепер кожен, хто хоче може просто подивитися і зробити свої висновки.
Ответить
0
0
Demian (Коломия)
LF (Burshtyn) На рахунок Шахти і Динамо і румуна згоден 100%. Думаю, що в Бурштина все ще попереду !!! Удачі !
Ответить
0
0
LF (Burshtyn)
Demian (Коломия) ти тоже не тримай на мене обіду! не люблю несправедливості, не люблю коли Луческу плаче, але коли судді допомагають чи то Шахті чи Динамо тоже не люблю))) бо ці клуби мають вигравати без суддів. і не було б того відриву від решту клубів, а чемпіонат був би цікавішим... Енергетик зіграв не дуже... а про суддів писати не буду...і так кожен з нас залишиться кожен присвоїй думці..
Ответить
0
0
Demian (Коломия)
LF (Burshtyn) 29.10.2011 12:31 Добре, згоден, я перший не стримався. Вибачей.
Ответить
0
0
Demian (Коломия)
Ну, то мій друг. Ми от зараз сидемо і бухаєм:) І тихо собі посміємося, що вболівальники Енергетика вважають, що вони вчора програли через арбітра. LF (Burshtyn) Якшо би я вчора не бачив цього матчу то напевно б розплакався від твоїх описів в стилі Луческу. Але не варто мені забивати баки і займатися навіюванням. Грав Енергетик вчора препаршиво, Одеса програла до цього три матчі поспіль і було зрозуміло чого, але Бурштин не зміг цим скористатися. Ти зараз знову напишеш, шо у всьому винен суддя, я більше не буду тебе переконувати, бачу, що це беззмістовна справа. Якщо тобі так хочеться себе цим тішити - будь-ласка.
Ответить
0
0
LF (Burshtyn)
Demian (Коломия) 29.10.11 12:22 Тоді це і не твоя проблема чи я годен собі на хліб заробити чи ні...
Ответить
0
0
LF (Burshtyn)
Demian (Коломия) До чого тут, скільки Одеса забила чи не забила. Динамо вдарило більше 20-ти ударів по воротах Шахти і програло. Карпов зловив кураж і при певному збігу обставин міг бути зовсім інший результат. Це футбол! А коли арбітра в 23 роки хтось продвигає і він засуджує команди то це добре? В футболі зробили так, що за апеляцію команда, яка подає скаргу має заплатити купу бабла, тому більшість клубів її просто не подають! То що перший раз в першій лізі так судять? Ну подав Енергетик скаргу, написали арбітр винний і перевели його в 2-гу лігу судити. Через рік все забудеться і назад в першу, а може вищу вернуть ті хто його просуває! І чого ти добився? Рахунок то залишився 0-1! Два гравця пропустили матчі через червоні картки! Купу часу витрачено! Чого так має бути і за що тих арбітрів підтримувати? Може то твій друг, що ти так пишеш багато? До речі, Лазорик зіграв в мяч!!! Чого було картку давати? Бо пацан крикнув і матюкнувся, що його болить? Міг зразу жовту дати, а було видно, що арбітр біг вилучати Лазорика, того той так агресивно зреагував!
Ответить
0
0
Demian (Коломия)
LF (Burshtyn) Шановний, ти слова вибирай! Скільки я заробляю тебе особисто не стосується. Я не розумію, як можна бути сліпим, чи вдавати його з себе, хто там недавно на область грав? Назви. Чи це ти так завуальовано натякаєш на їх рівень?
Ответить
0
0
Demian (Коломия)
LF (Burshtyn) Шоб арбітру в 23 роки першу лігу судити треба до того було або дуже добре себе зарекомендувати, або реально його хтось продвігає. А де зв\'язок, скажи мені? Де зв\'язок того, шо ти пишеш з тим, шо ми вчора бачили? До чого тут ДАІ? Якшо ти нормальна людина,то ніколи не будеш бабло їм давати. Я сам раз 10 уже в суді протокли оскаржував. А ше ліпше їздити по-правилам. Таке саме у футболі. Якщо гравці б\'ють мимо м\'яча, не біжать, пас не годні дати - то шо арбітр винен? Одесі дали 4 жовті, Лазорику червона по-ділу, хай рот не відкриває. А скільки Одеса ше не забила? А що Енергетик?
Ответить
0
0
LF (Burshtyn)
Demian (Коломия) А ти скільки заробляєш, умнік? І ти що не бачив що арбітр засуджував чи ти з не любові до Лотоцького (про нього так часто пишеш) чи ще до когось вирішив, що як би не судили, а грати треба завжди. Енергетик - не Шахтар чи Динамо, що має на класі команди обігрувати. Тут кожне очко добувається з потом, бо майстерність пацанів, які недавно грали на область не така висока, як Косиріна чи Полтавця. А в Бурштин Бєліка чи Танчика не запросять! Він хоче грошей і вищу лігу. Як ти цього не розумієш?
Ответить
0
0
LF (Burshtyn)
Demian (Коломия) З регламенту: http://pfl.ua/docs/Reglament_18072011.pdf Арбітр: 4911 грн за матч, Асистент арбітра (2 особи) - (2 * 2 856,45 грн) Це що мало за 2 години получити 5 тисяч гривень? А матчів 3-4 на місяць мінімум. Ти попробуй піди на роботу і такі гроші отримай! А потім будеш захищати. Колись казали, що треба зарплату їм підвищити, щоб арбітри взяток не брали від клубів, а сталося як з ДАІшниками... збільшили штрафи офіційні і зросли штрафи в кишеню. Треба щоб вони боялися так ганебно судити! Поставили 2 за матч і більше ти не суддя! А працюєш на будові за 3000 в місяць!
Ответить
0
0
Demian (Коломия)
І взагалі - це твоя проблема, шо ти не годен собі на хліб заробити, а молодих арбітрів треба підтримувати не за шось, а просто не піхати з першої хвилини. Треба грати у футбол, а не канючити штрафні, кутові, пенальті. Піхайте своїм футбольорам, бо я вчора сміявся крізь сльози з того, як вони грають.
Ответить
0
0
Demian (Коломия)
LF (Burshtyn) Ти знаєш скільки арбітрам платять?
Ответить
0
0
LF (Burshtyn)
Demian (Коломия) А за що молодих суддів підтримувати? Їм гроші платять за матч такі, що я пару місяців маю на роботі працювати. То чого вони роботу совісно не виконують? Якби вони обєктивно судили, а не під якимись емоціями, то ніхто б їм слова не сказав. А за таке треба гнати з суддів... хай йдуть на будову!!! думали, що їм хтось буде гроші давати, щоб все було нормально??? Так Одеса сильніша за рівнем виконавців і моментів створила більше. То для чого їй ще допомагати? Справедливо має все бути!
Ответить
0
0
Demian (Коломия)
LF (Burshtyn) Взаємно. Це про нуль. Стосовно футболу, то попробуй його хоч раз подивитися не тупо як фан, а трохи зі сторони. А потім шось пиши. Молодих арбітрів треба підтримувати, а не піхати їм цілий матч. Лазорик, шо звєзда футбола велика, чи шо? Я не знаю шо ти дивився вчора, але рівень між Енергетиком і Одесою був просто фантастичний. Минулого туру Львів возили і ледве 1 запхали, а тут мають дякувати Богу, шо тільки один пропустили.
Ответить
0
0
LF (Burshtyn)
Ти, Деміан, повний нуль в футболі. Може скажеш, що не підсуджував суддя? Одеса моментів мала багато (з звіту я нарахував 7 моментів, де Одеса могла забити), але Карпов тягнув все, про що написано. А коли суддя рубає всі можливі моменти в Енергетика, то як можна забити? Пас вперед - офсайд, збивають перед штрафним - симулюють. Після матчу суддя подивився повтори і визнав свої помилки. А арбітру 23 роки і не знаю за що він так не полюбив Бурштин. Виходить, що це ти брєд сивої кобили!
Ответить
0
0
Demian (Коломия)
Цей звіт - це брєд сивої кобили. Грала команда ДЮСШ проти команди району. Якшо б Косирін ше пам\'ятав, як забивати там мінімум 3-0 мало бути в пользу Одеси. Дивився матч в он-лайні, прогнозував 0-0, але з першої хвилини зрозумів, шо в матчі будуть голи. А хвилин через п\'ять стало понятно в які ворота. Енергетик дріботить, як Спартак, але толку ноль, бо нема нападаючих. Передачу навіть на 30 метрів ніхто дати не може. А про взаємодію говорити взагалі нема шо: два рази футболісти зіштовхуються між собою при своїй же атаці, володіючи мячем, на 90 хвилині кидають аут непонятно куди. За весь матч - один удар головою. Всьо шо робили - тупо піхали молодій тригаді арбітрів, за шо справедливо і получили 2 червоні. Роз+піз+дяї одним словом.
Ответить
0
0
Alex4474AA (Мариуполь)
во косырин дает временами
Ответить
0
0
C.O.fan (Odessa)
bobcat (Бурштин) 28.10.2011 19:53 В следующем сезоне дашь, если смогешь!:)
Ответить
0
0
bobcat (Бурштин)
судя баклан спортив всю игру.дав дви червоних.першу майже низащо. друга була.Карпов просто супер видстояв на воротах. а Одесса слабаки.миб им дали якби судя нестормозив.
Ответить
0
0
vismut (Запорожье)
Косырин опять начал косить
Ответить
0
0
KIROVOGRADian (Елисаветград)
Мои соболезнования Бурштыну, ведь их судья просто \"убил\".
Ответить
0
0
saxagan (Кривой Рог)
burzum (Осло) у пчёлки в попке :)
Ответить
0
0
burzum (Осло)
Жалко:(
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус