Первая лига
Первая лига

Первая лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Перша ліга. "Говерла-Закарпаття" – "Нива" 2:0. Перша весняна перемога

Перша ліга. "Говерла-Закарпаття" – "Нива" 2:0. Перша весняна перемога


«Говерла-Закарпаття» (Ужгород) – «Нива» (Вінниця)- 2:0

Голи: Гібалюк 71, Джакобія 90+2.

Глядачів – 1600


«Говерла-Закарпаття»: Надь – Єлісєєв, Щедраков, Свідерський (Гібалюк, 43), Мелікян – Райчевіч, Нудний (Свиридов,64), Печенкін (Джакобія, 70), Трухін, Вітер (Ситник, 46) – Косирін.

Запасні: Яшков, Даниловський, Сагайдак

Тренер – Олександр Севідов

«Нива»: Ганєв – Волчков, Бідний, Нємчанінов (Янченко,61 хв), Пасічніченко, Владов (Маляренко, 80хв), Хаблов, Піцик, Поляхов (Сестренський,84 хв), Кривий (Волошинський, 65 хв), Глушко.

Запасні: Череднюк, Бабік, Горецький

В.о. головного тренера – Олег Шумовицький


Нарешті великий футбол завітав до Ужгорода після тривалої зимової паузи. Вихідний день, сприятлива погода, - все сприяло тому, щоб уболівальники прийшли й підтримали команду. Правда, трохи ранній початок поєдинку о 13.00 через прохання команди гостей, можливо й мало вплив на живу глядацьку аудиторію на стадіоні «Авангард».

Перед самим стартом гри віце-президент клубу Олександр Шуфрич та заступник міського голови Ужгорода Юрій Беляков вручили вихованцям місцевої СДЮШОР футбольні м’ячі та спортивну екіпіровку.

А далі розпочався перший в цьому році офіційний двобій «Говерли-Закарпаття» з «Нивою».

Олександр Севідов у стартовому складі випустив на поле одразу трьох новачків – оборонця Свідерського та нападників Вітра з Косиріним. Правда, Вітер змістився на правий фланг і виступав на позиції хавбека.

Гравці «Ниви» прибули до Ужгорода потягом у день гри, тим не менш, тренер команди гостей такий графік вважає за нормальний. «Ми не їхали автобусом у сидячому положенні, адже дорога далека, саме тому обрали потяг », - зауважив на післяматчевій прес-конференції наставник вінничан.

Матч розпочався під диктовку господарів. Закарпатці одразу ж заволоділи ініціативою і притисли на власній половині поля «Ниву». Проте, підопічні Шумовицького вдало вибудували лінію оборони й не дозволяли нападникам «Говерли» вийти на ударний простір. Атаки господарів, наче об стіну розбивалися об захист вінничанперед їх карним майданчиком. Останні просто виносили м’яч куди подалі. Господарі досить часто подавали кутові, які не завершилися якоюсь гостротою біля володінь Ганєва, багато разів попадали в положення «поза грою» та завдали кілька прицільних ударів, з якими без особливих труднощів справився воротар «Ниви». Ось таким видалася перша половина поєдинку.

На другий тайм наставник закарпатців змінює Д.Вітра наО.Ситника, намагаючись активізувати правий фланг ужгородської команди. Більшість атакувальних дій господарів в першій половині зустрічі проходили через лівий край, де активно працював Дмитро Трухін.

На 49 хвилині саме Олександр Ситник потурбував голкіпера вінничан ударом, але той знову надійно накриває м’яч. На 52-й хвилині на відповідь наважилися гості. Єгор Бідний, який в минулому захищав кольори саме ужгородського клубу від власного карного майданчика протягнув м’яч через центр практично до правого краю штрафного закарпатців і пробив точно по центру воріт. Де м’яч спокійно забирає Надь.

На 56 хвилині Печонкін заробив перспективний штрафний перед лінією карного майданчика гостей. Сам же постраждалий і виконав стандарт, але знову на куті воріт надійно накриває м’яч Ганєв. На 60 хвилині з натяжкою можна назвати гострою контратакою, якупровели гості і завершилася потужним ударом від Глушко. М’яч просвистів в кількох метрах від перекладини.

На 63 хвилині ударом з-за меж карного майданчика голкіпера гостей перевіривПечонокін. А вже через 8 хвилин уболівальники «Говерли» дочекалися голу. Ужгородці з власної половини розіграли м’яч, перевели його на првий фланг, де Гібалюк, який ще наприкінці першої половини зустрічі через травму змінив Свідерського, прорвався своїм краєм у карний майданчик вінничан і з гострого кута наважився на удар. М’яч за неймовірною траєкторією залетів в сітку вінницьких воріт. Слід відмітити, що це перший гол Миколи у лавах «Говерли-Закарпаття». Після забитого м’яча господарі вирішили великимисилами добити «пораненого» суперника. За таку необачність могли й поплатитися. На 75 хвилині гості перехопили одну із атак ужгородців і досить швидко організували контрвипад,який, навіть, завершився з виходом двох футболістів «Ниви» на одного захисника закарпатської команди. Знову ударом завершував атаку Глушко – надійно грає Надь. Господарі ж вирішили далі так не ризикувати, і просто почали контролювати м’яч. На 86-й хвилині до тривалої атаки закарпатців підключився Є.Мелікян, який філігранним пасом вивів на ударну позицію Свиридова, Платон намагався перекинути голкіпера вінничан, однак йому забракло трохи точності.

Гра поволі йшла до завершення, як в одній з атак здавалося б навісну передачу господарів без особливих проблем «візьме» воротар «Ниви», але цей епізод завершився взяттям його воріт. Л. Джакобія вирішив поборотися до кінця і головою повз руки Ганєва проштовхнув м’яч у сітку воріт гостей. А вже через мить пролунав фінальний свисток арбітра.


Післяматчева прес-конференція


Олег Шумовицький:

- Вітаю всіх з початком другої частини чемпіонату. А щодо гри, то відомо, що сьогоднішні суперники вирішують зовсім протилежні завдання. Ми боремося за збереження прописки у першій лізі, «Говерла» ж прагне підвищитися у класі. У нас було мало часу на підготовку, адже в команду майже, всі гравці прийшли зимою. У сьогоднішньому поєдинку було видно, що вони хочуть грати. Можливо причина в такій грі моїх підопічних через те, що постійно тренувалися на штучному полі, а сьогодні перейшли на газон – відчувалася різниця. Це перша наша гра, побачив помилки, що ж, будемо працювати над усуненням цих недоліків. Команду суперника вітаю з перемогою.

- Коли команда поступалася 0:1 ваші футболісти не намагалися робити відчайдушних спроб врятувати ситуацію. Ваші підопічні боялися контратаки у відповідь, чи відчувалася невпевненість у їх діях?

- Відверто зазначу, що готувалися вести гру від оборони. Можливо й те, що більшість футболістів молоді та й команда ще не встигла зігратися за два місяці не зуміли перебудуватися. У другому таймі стало помітно, що хлопці підсіли саме через відсутність у Вінниці трав’яного поля.

- Владов – у вас в оренді, чи повноцінний футболіст «Ниви»?

- Поки в оренді. До нас більшість футболістів перейшли з «Чорноморця», деякі з хлопців сьогодні деб’ютували у першій лізі. Ми робимо ставку на молодь. У нашій заявці є два футболісти 1995 року народження, один з них - Сестренський сьогодні виходив на поле. Тобто працюватимемо на перспективу з молоддю.

- Яка фінансова ситуація в команді?

- Допоки нестабільна. Керівники міста та області йдуть нам на зустріч. Намагаються знайти якісь фінансові джерела, щоб ми вийшли з цієї ситуації.


Олександр Севідов:

- З часу, коли команда пішла у відпустку не давав жодних інтерв’ю у ЗМІ. Саме через повагу до вас прийшов на прес-конференцію, адже давно команду не бачили. Ще раз повторюся, ми граємо для вас, для тих людей, які мешкають в цьому місті і переживають за футбол. Тож приходьте на футбол, підтримуйте команду, ви знаєте, з ким ми боремося, з якими суперниками. Нам досить важко психологічно, хоч ми й непогано посилися кваліфікованими футболістами, але все ж у нашому складі багато гравців, які ще ніколи високі завдання не вирішували, тому на них тисне цей багаж відповідальності. Сьогодні ми володіли перевагою, створили багато моментів, але забили ледве-ледве. Сподіваюся, що впевненість приходитиме до хлопців з кожною наступною грою і показуватимемо більш результативну гру, ніж сьогодні.

- Загалом, задоволені новими футболістами у сьогоднішній грі?

- В принципі, задоволений, але залишився як то кажуть «осад» - не забив Косирін. Ми ж його запрошували для того, щоб він забивав, а не віддавав м’яч іншим. Свідерськийнепогано відпрацював, але, мабуть, через брак ігрової практики отримав ушкодження й щоб не погіршувати стан гравця вирішив зняти його з гри. Вітер зіграв досить сіро, та й Ситник, який його змінив був не кращим.

- Можливо, позиція на фланзі не для Вітра, він форвард таранного типу…

- Можливо й так, але ж ми граємо вдома, тому намагаюся поставити в стартовому складі якнайбільше футболістів націлених на атаку. Нам потрібно забивати, а при тому ще й показувати хороший футбол. Але поки що це робить лише єдина команда в світі – «Барселона».

- Сьогодні ваші підопічні частенько потрапляли у положення «поза грою». Це від бажання забити…

- Це й бажання забити, й хвилювання, адже перша гра в цьому році, - все це далося взнаки, хоч у нашій команді й такі досвідчені виконавці як Косирін, Джакобія. Але видно надлишок адреналіну відбився на їх грі. Сьогодні, напевно, рекорд встановили по потраплянні в офсайд.

- Чому не грав японський хавбек?

- Йому потрібен ще час на адаптацію. Він ще не звикся з нашими умовам, хоч і грав у Латвії. Ясухіро має хороші задатки, але поки що він грає у свій футбол, намагаємося його перелаштувати на наш стиль – гострі швидкі контратаки.

- На зборах в Анталії брав участь закарпатський захисник Роберт Молнар. Які перспективи цього гравця?

- Ну, нині він буде нашим ведучим футболістом у молодіжному складі. З ним підписаний повноцінний контракт, і нині він вдосконалює свою майстерність у другій команді.

- В одному з матчів у Туреччині брав участь ще один закарпатець Юрій Чурко. Він не підійшов команді?

- Юрій – гравець молодіжного складу «Шахтаря», а коли він пограв у нас, то зрозумів, що це зовсім інший рівень й вирішив повернутися у дубль гірників.

- Команда сьогодні не так часто била здалеку по воротах суперника…

- Щоб бити здалеку, потрібно мати нагоду, а сьогодні дев’ятеро футболістів «Ниви», які стояли на підступах до власного карного майданчика не давали можливості нам цього зробити.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
ОДЕССА74 (ВИННИЦА)
Всім привіт! А як вам гол Джакобія-Дієго Марадона просто відпочиває,бо в нього конкурент ОГО який...А коментатор з Ужгорода видав:"Потрібно гравцю Ниви гірчичника дати за гру після свистка..."
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 76
ОДЕССА74 (ВИННИЦА)
Всім привіт! А як вам гол Джакобія-Дієго Марадона просто відпочиває,бо в нього конкурент ОГО який...А коментатор з Ужгорода видав:"Потрібно гравцю Ниви гірчичника дати за гру після свистка..."
Ответить
0
0
strakt (Ялта)
illdis (Винница) 25.03.2012 22:54 --------- Ну вот и отлично. Мы друг друга поняли, и обошлось без всяких оскорблений и неприязни. :) Удачи нашим клубам.
Ответить
0
0
ker-stepa (ужгород)
Говерла всех сильней и не говорите о каких-то подкупах всё равно просамомтив Говерлы все команды играют на все 1000%
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
dima24 (VInnytsya-Sumy) 26.03.2012 01:38 наша вторая команда там вас ждет
Ответить
0
0
dima24 (VInnytsya-Sumy)
atlantik (севастополь) 26.03.2012 01:23 только после вас, вам там привычней....
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
dima24 (VInnytsya-Sumy) во второй лиге будете играть там семки лускать и о прошлом вспоминать
Ответить
0
0
dima24 (VInnytsya-Sumy)
atlantik (севастополь) 25.03.2012 13:52 гыыыыыыыыыыыыы Нива в Еврокубках играла, а в каких кубках ваш недоклюп играл??? ну кроме кубка Севастополя... ПФК СС бездари, которые кроме как покупать игры, ничего не способны... strakt (Ялта) 25.03.2012 15:08 вы по-другому, по-спортивному попробуйте Ниву спихнуть ниже, для такого пути много ума не надо...
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
Bogr (Ужгород) 26.03.2012 00:17 сударь Вы так далеки от реальности, Хозяин клуба Новинский инвестирует не только клуб но и курорт нац значения Балаклава Грин(погуглите на досуге) проект стоимостью более миллиарда баксов...,а вот политика и футбол разные вещи,а по поводу пшик даже комментировать не буду,просто прежде чем делать какие то выводы надо узнать более точную информацию..
Ответить
0
0
Bogr (Ужгород)
atlantik (севастополь) Пройдут следующие выборы и ты поймешь(возможно) что Севастополь всего лишь пшик! Выгораживать Шуфрича не буду(думаю, и не стоит). Хотя скажу что для Ужгорода он, в плане спорта, сделал многое, то что его выступления в прессе создают массу коментов не спорю - у каждого свой пиар:)
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
Bogr (Ужгород) 25.03.2012 23:47 если Новинский пешка,то кто Шуфрич? Slivka_ungvarskiy (Ужгород), по моему отсутствие анализа и логики это про будущее говерлы,что там за усиления под упл7 а стадио как? мы это уже проходили,ну не выдем в этот раз ничего страшного,наиграем команду чтобы не лифтовать как некоторые ros1407 (Симферополь) 25.03.2012 23:46 это все твои аргументы? впрочем не удивляет...
Ответить
0
0
Bogr (Ужгород)
atlantik (севастополь) Новинский - "пешка", поэтому не надо ля-ля.... вас тянуть в ПЛУ будут до последнего, всеми возможными и невозможными способами! Но главное то, что вы все прекрасно понимаете - ПЛУ это только ваша МЕЧТА!:)
Ответить
0
0
ros1407 (Симферополь)
atlantik (севастополь) 25.03.2012 23:43 Хахаха.. Самолюбие это к тебе)
Ответить
0
0
Slivka_ungvarskiy (Ужгород)
atlantik (севастополь) 25.03.2012 23:43 ах тебе образили бідняжечку?))ти не плачеш?))) ти спочатку перечитай все те гімно шо ти тут написав а потім кажи....хоча як я казав в тебе мізків нема шоб проаналізувати все...;)співчуваю....)
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
странное дело,визжите здесь,оскорбляете,а я вот такой плохой,что то ненормально у вас с мироощущением,я что то говорил о нашем выходе в пл? отдыхайте люди с больным самолюбием
Ответить
0
0
Slivka_ungvarskiy (Ужгород)
ros1407 (Симферополь) 25.03.2012 23:31 та не звертай уваги та й все..)все гівно шо людина бажає іншим вертається до неї самої в десятикратному розмірі...)просто нехай жовчю поплюється,\'самостверджується\' таким чином бо на інше просто мізків не вистачає))
Ответить
0
0
ros1407 (Симферополь)
ros1407 (Симферополь) кто бы говорил о цирке,команда с селюком и куницыным,да вы все рекорды бьете после петросяна))) а сталь приезжай посмотришь,что и как будет atlantik (севастополь) 25.03.2012 23:37 ====================== Причём тут Таврия? Вам до Таврии ещё далеко да и не осилите вы..
Ответить
0
0
ros1407 (Симферополь)
Bogr (Ужгород) у нас Новинский спонсор и если тебе что то кажется,то надо задуматься о здоровье,к психологу сходить,а может уже и к психиатру... а цирк это к младшему шуфричу,ну и к вашей игре atlantik (севастополь) ================ Какой такой игрой? Почему же вы с вашей блистательной игрой не на 1 или 2 месте? Вы не прыгайте выше головы,то что ваш президент купил те очки вам и достались а то на что он пожалел денег надеясь что команда возьмет своё паказивает уровень футбола. Вы как та какашка которая по морю плавает да и будете так дальше в пердиве плавать и злорадствовать и желчу захлёбыватся на ветках других команд!
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
ros1407 (Симферополь) кто бы говорил о цирке,команда с селюком и куницыным,да вы все рекорды бьете после петросяна))) а сталь приезжай посмотришь,что и как будет
Ответить
0
0
ros1407 (Симферополь)
atlantik (севастополь) 25.03.2012 23:18 После того г.овна что вы возите на ветках МЗ и ГЗ ты ещё об адекватности говорить можешь? Правду говорит человек выше сидите вашем цирке и не высовывайтесь. Посмотрим как Сталь вашу доблестную команду как панчоху натянет))
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
Bogr (Ужгород) у нас Новинский спонсор и если тебе что то кажется,то надо задуматься о здоровье,к психологу сходить,а может уже и к психиатру... а цирк это к младшему шуфричу,ну и к вашей игре
Ответить
0
0
Bogr (Ужгород)
atlantik (севастополь) Парень, смешной это ваш "прЭзидент"... ты в курсе кто у вас главный спонсор?:) Мне кажется он на всю страну уже так людей насмешил, что всем остальным только курить в сторонке остается! Поэтому, давайте хотите на цирк у себя дома, и не спорьте со старшими))))
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
Юрій-1962 (Луцьк) это кварцу расскажешь ros1407 (Симферополь а ты чего такой неадекватный? -что то ребята вас родили,да воспитать забыли
Ответить
0
0
ros1407 (Симферополь)
Юрій-1962 (Луцьк) 25.03.2012 23:12 ================ Да какая у них там совесть)) Луцку большой привет,служил там 2 года город красивый)
Ответить
0
0
Юрій-1962 (Луцьк)
atlantik (севастополь Звичайно,за гроші можна все!Совісті не купиш!!!
Ответить
0
0
ros1407 (Симферополь)
SKAy90973 (Севастополь) 24.03.2012 23:20 Обыграть ели дышашчый убитый фин.крахом Бурштын это называется игру показали? А от Металурга вы ещё отгребёте по полной. По поводу покупных матчей это как раз к вашему руководству!!! Деньги не всё решают.. Вот и будут в Пл играть Мз и Гз а вы долго( дай Бог очень долго) будете то гав.но глотать каким других гадили! НЕУДАЧИ ВАМ НЕУДАЧНИКИ!
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
Юрій-1962 (Луцьк) юра не плач,сдашь бутылку купишь мяч..
Ответить
0
0
illdis (Винница)
strakt (Ялта) 25.03.2012 18:32 я просто к чему вёл: не стоит злорадствовать, мы действительно и так еле держимся.. а то что там советуют, это, видимо, какая-то сугубо ЛИЧНАЯ неприязнь или просто мнение отдельно взятого человека, не все ж такие, так что не стоит так... дружище, не обижайся, я вот за Севас в некоторой степени болею щас и в вышке болел слегка...если б непонятные флаги сам знаешь какой страны...вот этого я не понимаю! а Жемчужину вашу как-то в конце вроде 2011-го года видел у нас в Виннице. автобус точнее...зачётный такой!=) желаю вашему фк поскорей "выйти в люди", так как перспектива есть, подкреплённая финансово, а таких сейчас, сам понимаешь, раз-два и обчёлся!
Ответить
0
0
Юрій-1962 (Луцьк)
Севастополь буде возити шалені гроші суперникам Говерли,щоб зупинити команду!І подумайте,що сказав Пучков-99% ігор в 2 колі ми виграємо.Беззаперечна констатація.Таке враження,що всі ігри заплановано купити.А як же по іншому сприймати ці слова?Говерлі-удачі!!!
Ответить
0
0
strakt (Ялта)
illdis (Винница) 25.03.2012 17:26 ----------- Меня постоянно удивляют и улыбают съезды на Жемчужину))) У нас 80 тыс. и возможно будет играть команда во 2 лиге, а у ваших некоторых гону на других в достатке, советуют кому и где играть, а сами пшик, на последнем издыхании держитесь. За собой следите прежде всего. Анекдоты? Ну хотя бы приведи несколько, а то ни одного еще не слышал.
Ответить
0
0
illdis (Винница)
strakt (Ялта) 25.03.2012 15:08 -писюн тебе на язык! еще возьми накаркай! -о вашей "жемчужине" или как там, скоро анекдоты ходить будут
Ответить
0
0
nickoleg (Унгвар)
Істина між думками ужгородців та севастопольців. Не показали вчора наші яскравої гри, і якби не шалено-випадковий гол від Гібалюка ,не факт, що перемогли. Не було швидкості, особливо в центрі поля. Класно зіграв лише Трухін. Косирін поки що виглядає чужим серед своїх. Хоча на мій погляд перебуває в непоганій формі. Севідов помилився поставивши Вітера (Вітра?) на фланг.Ситник виглядав значно краще. Вінничани виглядали дуже непогано. І нічия справді була би не подарунком для них.Перемога багато чого списує, але гри,яка допоможе достойно виглядати в премєр-лізі, я вчора не побачив. Щодо фрази "перша гра в цьому році" - не вистачило двох місяців, щоб налаштувати футболістів на серойзне відношення?
Ответить
0
0
strakt (Ялта)
dima24 (VInnytsya-Sumy) 25.03.2012 13:08 ---------- У вас то и вообще, скоро никакой команды не будет. Областной центр будет смотреть его разве что по телевизору.
Ответить
0
0
Jabullani (Ужгород)
atlantik (севастополь) ну когда 11 игроков в своей штрафной , то ясно что красивой игры не будет . Посмотрим как дальше будут играть .
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
Jabullani (Ужгород) да хватит про своего шуфрича говорить,уже и так все знают про этого смешного мальчика.а про нашу команду я уже говорил,что осенней игрой не заслужили выхода в пл и ща шансов 2 процента,так не об этом речь.у вас игры нет вот что печалит...
Ответить
0
0
Jabullani (Ужгород)
atlantik (севастополь) клоун негодуе ))) Успокойся , победа над умирающим Енергетиком еще ничего не решает)) Вот в игре со Сталью посмотрим на вас . Главное чтоб судья нормально отсудил.
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
dima24 (VInnytsya-Sumy) куда нам до вас сумовитыхвинчан евролиговских да шуфричей малолетних вы уже в пердиве покупать матчи начали
Ответить
0
0
moderator
FCZU (з міста над Ужем!!!!) 24.03.2012 22:51 Заблокирован
Ответить
0
0
dima24 (VInnytsya-Sumy)
SKAy90973 (Севастополь) 24.03.2012 21:31 да у вас вся ПЛ готовилась отгребать, только потом вы выгребали от Ворсклы, Кривбасса, МЗ, МД, Ильичевца и ко... если купили пару матчей в УПЛ - не надо думать, что у вас суперкоманда, ваша команда годится максимум на чемп района...
Ответить
0
0
Car n Dash (Ужгород)
як мене задовбали цi тролi севастопольськi!!!((((...Що за народ, ну неможуть, щоб жовчею не побризгати!!!...як Ви можете судити про гру, якшо не бачили нiчого...всi 95 хв. гра вiдбувалася на однiй половинi, а особливо показувати гру, якщо 9 чоловiк навколо своеi 16-тки стоять - важкувато!
Ответить
0
0
ker-stepa (ужгород)
FCZU ты сам такой никогда ещё такой отличной команды у нас не было
Ответить
0
0
Burzum (Осло)
Тут ещё ссылка на голы... http://www.ua-reporter.com/novosti/115046
Ответить
0
0
flegmat (DNEPROPETROVSK)
Ни журналист,ни тренер не знают имя футболиста,который тренировался с командой, Вячеслава Чурка(называя его Юрой).
Ответить
0
0
Bogr (Ужгород)
SKAy90973 (Севастополь) 24.03.2012 23:20 Просто выжимаем максимум из возможного:) Энергетик не показатель, как и Нива, к сожалению. Команды разных полюсов таблицы и решают разные задачи. Нива на выезде играла от обороны и закрылась в своей штрафной. Как уже говорили, мы увы не Барселона:) что б вскрывать защиту такую. Вы же играли на выезде и Энергетик, как ни крути, старался играть в хороший футбол(атакующий), а получилось... не очень:) Вот поэтому и результат такой! Посмотрим что дальше будет! ПС. Респект Севидову, отличный тренер!!!
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
illdis (Винница) не за что))) просто когда сайт не пропускает ссыль приходится пользоваться сокращателем,а их куча)))
Ответить
0
0
illdis (Винница)
с ума сойти....лучше б я не смотрел! реально потеряли один балл, который так нужен ((
Ответить
0
0
illdis (Винница)
atlantik (севастополь) решился))) дякую!
Ответить
0
0
SKAy90973 (Севастополь)
SKAy90973 (Севастополь) 24.03.2012 21:31 Извини, но унылее игры чем у вас, нам не показать! Все что вам остается, это глотать слюни и смотреть как мы выходим в ПЛУ! Bogr (Ужгород) 24.03.2012 21:39 --------------------------------------------- В первой половине чемпионата, наполовину согласен с тобой, Сегодня был другой Севастополь и посмотри на результат. А у вас как была игра говяной. так и осталась. такое ощущение, что бабка сидит у вас на трибунах и нашёптывает что то, а ля Старик Хоттабыч
Ответить
0
0
Andrey144 (Мукачево)
Глядачів – 1600 цікаво хто ж так багато нарахував )) біля 4000 було а може ще й більше.
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
illdis (Винница) это я сократил ссыль,а то их не пропускает фильтр здесь,так что смело можешь клацать,я не вру
Ответить
0
0
illdis (Винница)
atlantik (севастополь) 24.03.2012 22:22 скажу тебе по секрету =) - я с тобой согласен на все 100! я еще в первых турах писал, что ГЗ Шуфрич купил билет в ПЛ...вот.. за инфу спасибо, а вот на ссылочку заходить не буду, какая-то она стрёмноватая )))
Ответить
0
0
FCZU (з міста над Ужем!!!!)
Гавно говерла!
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
illdis (Винница) здесь вьюхи и голы http://clck.ru/0xHZy
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
illdis (Винница) первый гол такой дурень влетел,просто из тыщи один такой попадает,кто то чего то на фарт наелся,второй гол тупо нападение на воротника в вратарской,это не победа,а отскок,впрочем как в большинстве игр говзака,хотя желаю всем удачи и здоровья
Ответить
0
0
illdis (Винница)
В принципе результат неплох, как для первого матча! Игры не видел, но вижу даже позитивные комментарии и на этом спасибо! Нива - домашняя команда, так что на выездах держим ворота, а дома, думаю, можно будет на что-то рассчитывать.
Ответить
0
0
Bogr (Ужгород)
Младший лейтенант (Севастополь) 24.03.2012 21:48 Пардон, я вас не заметил:) Думаю, это и есть ваш удел.... со стороны смотреть как происходят матчи в ПЛУ! пс. Только, не дай Бог, пропустите что-то! Как же потом какую-то гадость писать, а?:)))
Ответить
0
0
Младший лейтенант (Севастополь)
Bogr (Ужгород) 24.03.2012 21:39 Все что вам остается, это глотать слюни и смотреть как мы выходим в ПЛУ! ______________________________________________... Не, мы с радостью будем наблюдать, как юные Шуфричи к последнему туру будут иметь в активе ноль очков :)
Ответить
0
0
Bogr (Ужгород)
SKAy90973 (Севастополь) 24.03.2012 21:31 Извини, но унылее игры чем у вас, нам не показать! Все что вам остается, это глотать слюни и смотреть как мы выходим в ПЛУ!
Ответить
0
0
SKAy90973 (Севастополь)
Говерле удачи в следующих матчах!Металлург(даже несмотря на ничью в Ахтырке) и Говерла будут вместе в УПЛ и даже неважно с какого места с первого или второго!Севастополь - рано радуетесь относительной неудаче МЗ -в следующем туре Севас потеряет очки со Сталью! мз лучший! (Запорожье) 24.03.2012 21:06 -------------------------------- Готовьтесь в маю отгребать у нас в Севастополе. А ГовЗак, с такой унылоговняной игрой вас в Премьер Лиге будут сношать все кому не лень. Удачи обасраться, если повезёт выйти.
Ответить
0
0
мз лучший! (Запорожье)
Говерле удачи в следующих матчах!Металлург(даже несмотря на ничью в Ахтырке) и Говерла будут вместе в УПЛ и даже неважно с какого места с первого или второго!Севастополь - рано радуетесь относительной неудаче МЗ -в следующем туре Севас потеряет очки со Сталью!
Ответить
0
0
Burzum (Осло)
"Говерла-Закарпаття" - "Нива" — 2:0 (Видео) Видео голов и коментарии тренеров! h t t p:/ /karpatnews.i n.u a/news/41153 пробелы уберите.
Ответить
0
0
Bogr (Ужгород)
abullani (Ужгород) 24.03.2012 15:58 Я просто не хочу худшее думать:) Посмотрим игру с Титаном!
Ответить
0
0
Jabullani (Ужгород)
Bogr (Ужгород) Сомневаюсь я что она не спешила , скорее пауза не на пользу пошла. Надеюсь в матче с Титаном игру покажут другую , а то плохо все закончится. Ждал большего .
Ответить
0
0
Bogr (Ужгород)
Японец на трибуне сидел, стремный он с виду какой-то:) Честно говоря игра не интересная получилась((( Нива или не хотела играть или не могла т.к. два тайма в одной штрафной прошли. Хотя было у них парочку моментов во втором... но тут я думаю нужно поставить минус защите Говерлы. Весенний футбол, Говерла не спешила и ждала момента когда мяч сам закотится в сетку, что в принцыпе и произошло))) Второй гол вообще смешной получился. Всех с победой!!!:)
Ответить
0
0
ros1407 (Симферополь)
Травма у Като
Ответить
0
0
transkarpatija (Мукачево)
Да,тиса...выключил звук,да и видео не намного лучше...Но по теме-всех с победой.а где японец?
Ответить
0
0
cap966 (Севастополь)
Винничане понравились, молодцы. Ну а конкурентов с победой.
Ответить
0
0
vinnichanin1991 (Vinnitsa)
Не расстраиваться!!!Закарпатье серьезный соперник,решающий совсем другие задачи в отличии от нас,тем-более состав нашей команды изменился на 95%
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
нива понравилась!
Ответить
0
0
Andrey144 (Мукачево)
є скріншоти, які вказують на помилки арбітра (лайнсмена) ??? dima24 (VInnytsya-Sumy) 24.03.2012 15:08 :DDD
Ответить
0
0
ros1407 (Симферополь)
Ребят с Винницы ,не надо так печалится,команда играла от обороны первый тайм в + команде ну а после забитого мяча были моменты чтобы сровнять и даже выйти вперёд.
Ответить
0
0
Burzum (Осло)
Смотрел видео-трансляцию на Тисе...комментаторы ужас!
Ответить
0
0
ros1407 (Симферополь)
Нормально.. Суховата правда игра была ну ничего разгонятся ещё. Смотрелись быстрые игроки Нивы хорошие молодые парни,было пару моментов что можно было забивать но опыта не хватило завершить момент. А 11 вне игры Говерлы тоже насмешили) Второй гол не видел так как в том моменте был 100% уверен что мяч будет у воротаря и отвернулся от эпизода) Короче старт есть,ждём новостей с охтырки.
Ответить
0
0
Burzum (Осло)
Первая игра,конечно нервная получилась!Но три поинта в копилке.
Ответить
0
0
dima24 (VInnytsya-Sumy)
а виграла Говерла заслуженно... Нива грала без контргри... на одному захисті далеко не поїдеш...
Ответить
0
0
dima24 (VInnytsya-Sumy)
Andrey144 (Мукачево) 24.03.2012 14:58 є скріншоти, які вказують на помилки арбітра (лайнсмена) ???
Ответить
0
0
Andrey144 (Мукачево)
Молодці. ) З арбітра посміявся .)..12 офсайдів Говерли дав. Другий гол всі дружно дякуєм Воротарю Ниви. З перемогою :) ГЗ і МЗ в УПЛ.!
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус