Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

"Карпати" - "Арсенал" 3:3. Знову судді?


Статистика, огляд, пiсляматчевi коментарi

"Карпати" - "Арсенал" 3:3. Знову судді?


Львів. Стадіон "Україна". 8 000 глядачів

Головний арбітр: Игорь Покидько (Полтава)
Асиcтенти: Олег Плужник, Сергей Букреев (оба - Харьков)

"Карпати" - "Арсенал" 3:3

Голи: Батіста 41, Федецький 60, Ткачук 90+1 - Шахов 20, Шоава 70, Шацьких 74

"Карпати": Тлумак, Ґодвін (Ткачук 81), Батіста (Зеньов 62), Худоб’як, Голодюк, Кополовець (Гурулі 29), Кожанов, Ощипко, Мілошевіч, Тубіч, Федецький

"Арсенал": Рева, Шершун, Шоава, Мазілу (Закарлюка 90+2), Захаревич, Шацьких (Коркішко 85), Богданов, Данилов, Єщенко, Хомин (Євсєєв 60), Шахов

Попередження: Хомин 57, Богданов 59, Тубіч 73

У цьому чемпіонаті у Львові завжди весело. То відіграють три голи в запорізького «Металурга», то забивають чотири «Зорі» і п’ять «Оболоні». Словом, уболівальник, який йде на стадіон може бути впевненим – сумувати йому не доведеться. З погодою, правда, знову не пощастило – кілька днів у Львові йшов сніг. Дирекція стадіону «Україна» обіцяла, що за годину до гри поле буде зелене, оскільки воно застелене плівкою. А під час гри усе буде залежати від небесної канцелярії.

Обидві команди підійшли до цієї гри практично з стабільними показниками – «Карпати» двічі перемогли, «Арсенал» двічі зіграв внічию. Головний тренер «Арсеналу» вирішив готуватися до гри не в Києві, а в Ужгороді – так ближче до Львова. На Закарпатті, він розгледів потенціал в кількох молодих гравцях і випустив їх зі стартових хвилин. Рева у воротах. Правий захисник Єщенко, у центрі Шершун та Шоава, зліва Данілав. Троє хавбеків розташувалися на одній лінії: Захаревич лівіше, Хомин правіше, а Богданов між ними. Трохи вище грав Шахов, а попереду бігала пара Шацьких – Мазілу.

Олег Кононов зробив як книжка пише – переможний склад не змінював. Тлумак на воротах, Ощипко ліворуч, Федецький номінально праворуч (а так, він як завжди, був там, де треба), у центрі пара сербів Мілошевіч – Тубіч. Годвін – опорник, креативний дует Худоб’як – Голодюк трохи вище, по краях Кожанов та Кополовець (вони не рідко обмінювалися флангами), попереду Батіста.

Поки поле було без снігу команди пробували один одного на смак. «Арсенал», очевидно, дуже добре вивчив стиль гри «Карпат». Cправа в тому, що «зелено-білі» два попередні матчі виграли за рахунок контролю м’яча. Кияни розуміли – якщо «Карпати» повторять такий фокус втретє, результат буде аналогічний. І варто сказати, що були проміжки часу, в яких «каноніри» здорово контролювали гру, не даючи господарям прострору для своїх атак.

Саме цим можна пояснити і ранню заміну Кополовця. Олег Кононов потім пояснив, що Михайло програв свою зону Єщенку. Словом, для «Карпат» усе почалося не так. Навіть у матчі з «Металістом» ситуація була спокійнішою. А після голу Коельо, «Карпати» взагалі заграли спокійно і впевнено. Цього разу сценарій був схожий, але кількість непорозумінь перевищувала допустиму норму. Інколи складалося враження, що деякі гравці взагалі вперше разом вийшли на поле. Тривожний дзвоник – удар головою з кількох метрів від Шацьких. Тлумак з труднощами м’яча відбиває. За мить вже штрафний від Шацьких – м’яч полетів низом і капітан «зелено-білих» знову мав клопоти. Все ж, круглого він відбив убік, а там вже Худоб’як не встиг закрити суперників. Після пасу на хід, гравець «Арсеналу» здорово навісив у штрафний, на орендованого у «Дніпра» Шахова. Його мав би прикрити Ощипко, але не встиг – Євген поклав корпус і точно пробив у верхній кут воріт – 0:1.

По ходу гри «Карпати» оклигали і почали розправляти плечі. Олег Голодюк двічі пробивав зі штрафних. Перший раз – у руки Реві. Вдруге хавбек пробивав метрів з 35-и. Мяч, після неймовірно сильного удару, трохи розминувся з дев’яткою – Рева не рятував би. Той же Голодюк асистував Денису Кожанову, коли він забивав свій гол. Біда тільки, що суддя з Полтави Покидько не зарахував його, побачивши офсайд. Насправді ж, офсайду не було – в цьому можна переконатися на повторі. Гол чистий, але кому вже від цього легше? Схоже, «Карпатам» пора звикати до такого явища. Потім суддівські інстанції визнають, що арбітр помилився, може оштрафують, може дискваліфікують, але обурення вщухнуть, час пройде і цей же суддя знову судитиме матчі, ніби й не було нічого.

Власне, у даному епізоді, уся вина лежить на боковому арбітрі, який ну не міг не бачити, що офсайду не було – він був на одній лінії з Кожановим. Дуже схожий епізод відбувся в минулому турі в Маріуполі. Суддя бачив, що Мілевський з «Динамо» був в офсайді, але прапорець не підняв.

Журналісти після матчу обговорювали події на полі, а ті хто краще знає статистику розповіли, що «Арсенал» ще жодного разу не програв, коли судив пан Покидько. Претензії до арбітра були і в головного тренера «Карпат». За його словами, клуб обов’язково звернеться до відповідних інстанцій з відповідними вимогами. Але два очки, ясна річ, «Карпатам» ніхто не дорахує.

Проїхали. За кілька хвилин у практично ідентичному епізоді, Кожанов вивів Батісту на ворота і бразилець у боротьбі з Шершуном точно пробив з носка повз Реву – 1:1. Четвертий гол бразильця і десята гольова передача Кожанова. Не виключено, що Денис є одним з головних кандидатів від «Карпат» до збірної України. На матчі був присутній і помічник Мирона Маркевича – Олександр Хацкевич. Мабуть, разом з Кожановим на олівець потрапив і Артем Федецький. Невгамовний оборонець-універсал примудрився забити вже сьомий гол в чемпіонаті! Він знову обрав правильну позицію під час виконання стандарту. Цього разу Артем добив м’яча у ворота, після невдалої спроби удару від Мілошевіча. Так рахунок став 2:1, але гра «Карпат» не вселяла оптимізму…

Через три хвилини після голу Олег Кононов пішов на логічний крок – замінив Батісту на Зеньова. «Краще б я цього не робив» - подумав тренер хвилин за 15. Справа в тому, що естонець практично не відкивався для передач партнерів, а самі кияни не робили для найшвидшого карпатівця зелених коридорів. Батіста краще тримає м’яча – саме цього компоненту «Карпатам» дуже бракувало. Вони полетіли забивати третій, а напоролися на гол-еквалайзер.

Груба помилка оборони. Шацьких отримав м’яча на лінії перед штрафним майданчиком і навісив у бік воріт. Першим на м’ячі мав би бути Мілошевіч, але його буквально продавив румун Шоава і «тикнув» круглого повз Тлумака – 2:2.

Тут би заспокоїтися… І може все б так і сталось, але суддя побачив порушення правил, під час боротьби Тубіча та Мазілу. Епізод дуже суперечливий. Неманья не влучив по м’ячі, але небезпеки не було – першим вискакував Мілошевіч. Після контакту зі спиною серба, Мазілу упав на газон. Цікаво, що боковий суддя біг паралельним курсом і добре бачив епізод. У випадку порушення правил, він мав би підняти прапорець і просигналізувати головному рефері. Але він цього не зробив. Покидько засвистів і показав Тубічу жовту картку. Правда, за що саме, до кінця не зрозуміло.

Тим не менше, Максим Шацьких отримав право на штрафний. Андрій Тлумак вибудував стінку, але сам став біля лівої штанги. По суті, нападнику треба було просто перекинути групу карпатівців. Саме це він з успіхом і зробив – дуже красивий гол.

… 86-а хвилина. «Карпати» відчайдушно атакують, але забити не можуть. «Арсенал» спокійно відбиває атаки. Гурулі отримує м’яча на правому фланзі і сильно прострілює паралельно до лінії воріт. Молодий Захаревич губить Зеньова, якому треба всього лише ногу підставити, до воріт два метри. Естонцю це не вдається – просто дивовижно. Проте Гурулі не здається. Чергова атака, фол на Федецькому і штрафний. Грузин закручує у ворота – Рева виносить м’яча на кутовий. Останній шанс в Гурулі – навіс у центр штрафного. М’яч перелітає основну групу гравців і падає точно на ногу Ткачуку, який недавно вийшов на заміну. Андрій пробив як міг – майже лежачи і не зовсім сильно. І все б нічого для «Арсеналу», Рева зловив би цього м’яча, але він, помаранчевий і слизький, зачепив ногу Шаови і влетів у кут воріт. «Карпати» і раділи не особливо. Мілошевіч вхопив круглого і помчав з ним на центр поля. Та часу вже не було. Фінальний свисток і 3:3.

Після такої гри важко визначити хто з суперників втратив очки. Для Грозного і його дуже непоганої команди це вже третя поспіль нічия. Для «Карпат», після всього, одне очко ніби й не погано, але з іншого боку, у пам’яті вирує не зарахований гол. Як мінімум, на день, «Карпати» вийшли на четверте місце. Так високо «зелено-білі» у цьому сезоні ще не піднімалися. Мрія стала ближчою і цілком реальною. Тільки тепер у «Карпат» ситуація набагато складніша, ніж у того ж таки «Арсеналу». Пан Грозний має одне завдання - будувати команду. А «Карпатам» доведеться кожне очко вигризати так, як вони це зробили у цій грі. Якщо львів’яни і справді поставили перед собою завдання – вийти в єврокубки, треба бути готовим до всього.

P.S. Дуже часто можна почути компліменти про львівських уболівальників. Мовляв і на футболі розуміються, і команду підтримують. Усе це і так і не так. Як же гидко було спостерігати за одним солідним дядьком, який після голу Шацьких, з ображеним виглядом встав з центрального сектору і попрямував до виходу. Дуже хотілося, щоб він мав якусь надзвичайно важливу зустріч чи ще щось невідкладне. Та щось пан не дуже поспішає. Не цікаво, коли команда програє і її треба підтримати. Ну й нехай. На кожен товар – свій покупець.

Інше неприємне враження склали далеко не поодинокі глядачі, які вирішили влаштувати гру в сніжки просто на трибунах. Кидали куди-будь – у гравців обох команд, у суддів, один в одного. Свідоміша частина людства кинулася їх заспокоювати – та де там. Уперше в житті сніг побачили, не можуть натішитися. Соромно… І як тут не погодитися з В’ячеславом Грозним, який сказав, що люди, які кидали сніжки – це не вболівальники, а… Справді, словами не передаш.


Олег Кононов, головний тренер «Карпат»

- В кінці гри, коли ми програвали, наші уболівальники скандували одне слово і адресували його арбітру. Я повністю погоджуюся з ними. Уболівальників не обдуриш. Тим паче львівських уболівальників. Вони все бачили. Це була чергова гра, де ми боролися проти 14-и. Хоча ми й самі купу помилок в обороні наробили. Були певні моменти, де ми б мали бути зігранішими. Вцілому ж, добре, що грали до кінця і відігралися. Ми йдемо далі. Взяли очко і, сподіваюся, що воно нам допоможе. А далі будемо працювати.

- У яких епізодах ви не згідні з арбітром?

- Насамперед, це незарахований гол Кожанова. А також штрафний, коли Тубіч отримав жовту картку. На мою думку, треба було давати попередження Мазілу за симуляцію.

- Ви в курсі, що з цим арбітром «Арсенал» жодного разу не програв?

- Будемо писати папери. Побачимо. Все від федерації залежить. Там люди компетентні сидять.

- Дивно було, що за рахунку 2:2 більше атакували не «Карпати», а «Арсенал»…

- В першу чергу тут зіграв роль психологічний фактор. Коли вдома пропускаєш гол, два, три – це дуже важко. Не так, як на виїзді. Там гра продовжується, а тут більша відповідальність, більші вимоги від уболівальників. Тому активність і впала, а ще, хлопці трохи втомилися.

- Центральні оборонці трохи невпевнено грали…

- Я про себе можу сказати, що в них впевнений. А не помиляються ті, хто нічого не робить. І Тубіч і Мілошевіч дуже хороші гравці, додають в кожному матчі. Наша робота полягає в тому, щоб вони менше помилялися.

- Чому ви так рано замінили Кополовця?

- Ми розберемо з гравцем його дії. На жаль, Єщенко його переграв. А наші флангові мають перегравати індивідуально своїх опонентів.

- Як ви вважаєте, Тлумак помилився, коли шикував стінку перед голом?

- Не відкидайте виконання. Шацьких здорово забив. А щодо помилки… Так. Очевидно, гол можна поділити на голкіпера і на стінку.

- Фанати після незарахованого голу кинули кілька фаєрів. Суддя зупинив гру…

- Це не дуже добре, бо ми граємо вдома і постійно атакуємо. А кожна така зупинка йде лише на руку супернику, який має час, щоб дух перевести. Будемо працювати з нашими фанатами.

- Гурулі підсилив гру?

- Він активно увійшов на поле. Ще не вистачає йому егресії, яку він показує на тренуваннях. Він дуже здорово там виглядає – забиває, обігрує один в один. У нього величезний потенціал, лише психологічно йому треба працювати над собою. Треба давати йому грати. Але вцілому я задоволений і ним і Ткачуком. Самсон непогано провів гру, але він трохи втомився. Я випустив Ткачука з надією на те, що він братиме на себе ініціативу, загострить, підсилить. І він забив.

- В дублі теж багато забивають. Чи будуть шанси у хлопців в основі?

- Мені дуже подобається наша молодь, але всьому свій час. Дубль і вища ліга – це різні речі, різні рівні. Ми працюємо з ними на тренуванні. Я розумію, що ви говорите про Юру Фурту. Він з нами займається. Але не забувайте про конкуренцію. Гра за дубль мають відповідно поєднуватися з тренуваннями. Треба доводити. Не так просто вибити когось зі складу. Голодюк зміг. Він доказував і в матчах за молодь і на тренуваннях. Треба запастися терпінням.

- Що ви відчули, коли Ткачук забив гол?

- Радість, але з великим відсотком втоми.

- Приїхав Хацкевич. Не знаєте за ким?

- Він мене чекає, будемо говорити. У нас багато кандидатів, хлопці добре розпочали сезон. Всі, хто на замітці в тренерів збірної показують серйозну гру.


Вячеслав Грозний, головний тренер «Арсеналу»

- У Львові завжди важко грати, але я ще жодного разу не програвав тут і не хочу! Дуже хотів виграти. Тому що коли виграєш у класної команди, якою я вважаю «Карпати», тоді робота дає результат. Гляньте, от грали в старті троє 20-річних: Богданов, Шахов та Захаревич. Воробей зараз проходить реабілатцію, Симоненко і Романчук травмовані. У нас були проблеми, але я задоволений. Я сказав, що очки в «Карпат» можна взяти лише тоді, коли ми не поступитися в характері. Якщо поступитися – все, шансів нема, як би не грали. У першому таймі ми мали перевагу, могли забивати, ми грали краще. Потім «Карпати» додали в активності і почали перекривати нас на флангах. Пішла гострота. На жаль, ми пропустили необов’язкові голи. Поле важке, але я вдячний керівництву стадіону. Велику роботу люди провели. Молодці! А ті хто сніжки кидав - то не вбалівальнки, то так…

Я попереджав, що другий тайм треба почати активно, як і перший. І ми почали, але пропустили необовязковий м’яч. Ще й травму Хомин отримав. Шоава в середині грав – в нього є досвід. Він і гол забив. І ми вийшли вперед. Але «Карпати» до останніх секунд грають. Я це добре знаю. У них є характер. На мій погляд, ми ближче до перемоги були. Хоч і тренувалися в Ужгороді. Лише кілька занять було на натуральному покритті. Шкода, що удача не була з нами, якби була – ми б виграли. «Карпатам» я бажаю потрапити до зони єврокубків. Команда хороша, мені побадється, як грають молоді гравці, дубль йде на першому місці. Я зичу «Карпатам» перемог в усіх матчах, крім матчів проти «Арсеналу».

- Що ви думаєте про епізод з незарахованим голом?

- Ще не бачив. Я не можу говорити, було там щось чи ні. Мені здалося, що пенальті було коли Шахова збивали, але я можу помилятися. Я думаю, така гра не могла не подобатися уболівальникам, журналістам. А от для тренерів важка гра. Краще 0:0 зіграти. Але я не граю в закритий футбол ніколи. Хочу нарешті виграти в когось. Що ж робити?

- Ви казали про не обов’язкові голи. Це як?

- Коли в результаті комбінації, швидкої атаки, усе зводиться до логічного завершення. А коли ми володіємо м’ячем, захисник спіткнувся, віддав м’яча на супенинка і йде вихід один в один – то це не обов’язковий гол. Будемо розмовляти, чому б просто цей м’яч не вибити? От Шацьких забив. Що тут воротарю зробиш? Чітко людина забила. Так само як Жажа Коельо забив – здоров пробив. Або як Голодюк забив в тому ж матчі. Класно забив.

- Третій гол «Карпат» логічний?

- Натиск логічний. Але удар був з рикошетом. Воротар чекав одного, а м’яч відскочив від гравця. Що вже зробиш? В протоколі написано 3:3.

- Вважаєте, що ви втраили два очки?

- Як тренер я завжди вважаю, що втратив. Знаєте чому? Я був тренером «Спартака», «Дніпра» – це команди-переможці. Я дуже хотів виграти в «Карпат». Не для себе, а для тих молодих хлопців. Психологічно вони б виросли. А це українці, майбутнє збірної.

- У вас є певні проблеми в захисті…

- Справді, три голи пропустили – це забагато. Я вимоглива людина. Рахунок не зміню, а от якість гри змінити можна. От 20-річний Шахов… Думаю, він всіх вас тут здивував! Які паси роздавав! А Коркішко? Не його погода. Була б його – він разів 10 від ваших захисників утік би – він як метеор літає! Але я від душі бажаю «Карпатам» добрих результатів. Мені імпонує, що люди серцем грають. І живуть «Карпатами». Це здорово. І «Карпати» будуть в єврокубках.

- Вадим Рабінович дав вам завдання? Якщо ні, то чи ви самі собі його поставили?

- Він сказав, що дає мені карт-бланш на перегляд гравців. До кінця сезону я потреную і скажу своє бачення. Нам треба вболівальник. «Динамо» має, «Шахтар» має, «Карпати» мають, навіть «Оболонь» має. Коли ми по 5 голів забивали, на наші матчі теж ходили. Зараз трохи покращили кількість забитих… Я для себе таке завдання ставлю – налаштувати команду на перемогу в кожному матчі. Якщо по-іншому думати, то команда ніколи не переможе.

- Шацьких і Шоава вже і голи забили. Вони повністю влилися в колектив?

- Так. Це гравці високої кваліфікації. Ми їх взяли як вільних агентів, а вони професіонали найвищого рівня, чудові гравці. Цікава річ. Більших професіоналів, ніж румуни я не зустрічав. Це кажу як тренер. Після того як я побачив, як працюють Петру і Панку в «Тереку» я зрозумів чому вони грають в європейських клубах, чому в них постійно з’являються молоді гравці. Вони не роблять собі поблажки. Вони тренуються по вихідних. Шацьких – професіонал. Дуже добре, що він забив. «Оболоні» не зміг, «Дніпру» не зміг, нарешті в третій грі забив. Обоє допомагають молодим гравцям. В наступній грі вже зможуть вийти на поле Симоненоко з Романчуком. А от на Воробея можна розраховувати у квітні. Та й то, у кращому випадку.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
basque (Донецк (Восточная Ук)
aquarius (Одесса)14.03.10 22:57, ага, изучать альтернативную русскую речь :)
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 208
basque (Донецк (Восточная Ук)
aquarius (Одесса)14.03.10 22:57, ага, изучать альтернативную русскую речь :)
Ответить
0
0
m.gorkiy (Нежин)
Ой,ой как жалко, что пришлось уехать и не прочитать о коментах!!!))
Ответить
0
0
kistik (Ярославль)
Оценки игрокам в матче Карпаты-Арсенал http://www.voteplayers.com/Matches/Karpaty-Lviv-vs...
Ответить
0
0
norb (Львів)
не люблю і, думаю, ніхто не любить "зливу" відповідальності на суддів. але цього разу важко не погодитись із автором статті... КЛ якось "ігнорує" суддя, чи шо? напевно, день такий, чи як? якщо врахувати, що на ТБ була тільки ігрова ситуація, а грубощі були часто в розвитку епізоду, то не дивно, що всі тут так ополчились. побачимо, чи збережеться така ж картина, коли решта команд ввійдуть в сезоен і швидкості наберуть, бо поки явно б'ють, бо не встигають, а там далі побачимо, як розбіжаться всі... якщо розбіжаться.
Ответить
0
0
german (Львів)
а в Луганську що не грали?
Ответить
0
0
Pingwin (Lviv)
Dmytro1984 (Львів) 15.03.10 14:53 Вони з Сербії? Чи з Кот-д'Івуару???
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
До ВСІХ хто наїжджає на Тубіча і Мілошевіча-ЛЮДИ ВПЕРШЕ ГРАЛИ НА СНІГУ!!!
Ответить
0
0
muntyan (Киев)
Ай да Шацких, ай да Макс, сделал все три гола своей команды, а штрафник положил - Шева, срочно на курсы к Максу! Есть еще порох, все-таки рано и очень некрасиво его Палыч списал в утиль, Макса я Палычу не прощу никогда!!!
Ответить
0
0
МАГ (Дн-вск)
неплохой матч, но... судья явно за Арсенал болел. Может с Грозным старые друзья?))))))) Шацких - герой узбекистана!!
Ответить
0
0
Merlin (Lviv)
aquarius (Одесса) 14.03.10 22:57 кричали вболівальники "суддя - Валєра" ))) ну і інші епітети по ходу, а от з якими із цих висловів погоджувався Кононов, він не уточнив :). Трохи дивно від нього чути коментування суддівства. Якщо є претензії, треба відправляти матеріали і домагатися відсторонення від обслуговування матчів, настроювати команду грати ще зліше, щоб не було сумнівів хто сильніший на полі. Розумію, що занадто ідеалістично, але іншого виходу я не бачу.
Ответить
0
0
dimistery (Киев)
Хотелось бы конечно праздновать победу Арсенала, они были так близки к ней,100% они ярко играли и новички такие как Шахов и Захаревич,особенно Шахов ознаменовл свой первый матч в Срсе- голом, красава!четкость передач и техника Арсенала однозначно была на высоте,тут И Шова с Шацким отметились!близимся только к победам!
Ответить
0
0
german (Львів)
вітаю все ж з непрограшем в таких обставинах... погода зіграла на користь арсенала... не настроєні наші були на таке поле... і 3 голи відіграти дуже важко, особливо коли забиваєш, а покидьки не зараховують голи... тому вважаю результат добрим... після матчу настрій був прекрасний незважаючи на те що невиграли. Я от не розумію... Президенти витрачають гроші, тренер тренує, чогось хоче досягти, гравці тренуються, теж їх винагорода залежить від результату, а тут знаходиться такий покидько якому на все це начхати, бо пару кіло баксів поклав собі в кишеню чи приференціїї якісь в подальшому... навіть не знаю як себе повинні вести керівники клубів, які страждають від упередженого суддівства... Але хочу закінчити тут не суддівством, а подякувати гравцям Карпат, які не звертали увагу на суддівство і саме це дало можливість отримати позитивний результат. Тепер потрібно зіграти в свою гру з пивоварами, а потім дуже важлива домашня гра з Дніпром. Тоді вже думаю снігу не буде. Матч має бути дуже напруженим і цікавим. МД надіюсь втратить очки з ДК... а нам потрібно з Дніпром самим рішати завдання.
Ответить
0
0
eugenio (Kharkov)
Ошибки арбитра (которые, безусловно, имели место быть, вопрос только в том, насколько они были преднамеренными) не идут ни в какое сравнение с махровым непрофессионализмом автора отчета. 2 редакция ua-football - Неужели во Львове нет более адекватных и объективных людей, способных написать репортаж?
Ответить
0
0
фикса (Львов)
Але ж фани праві,то нехай Покидько з лайсменами заплатить ймовірний штраф ффу, за свої помилки інакше на все життя залишиться пі..ом,і персоною нон-грата у Львові.
Ответить
0
0
aquarius (Одесса)
Олег Кононов, головний тренер «Карпат» - В кінці гри, коли ми програвали, наші уболівальники скандували одне слово і адресували його арбітру. Я повністю погоджуюся з ними. --- Николай Павлов за аналогичное высказывание был отправлен в творческий отпуск ;)
Ответить
0
0
KillaVasia (Киев)
очень жаль, что канониры уехали со стадиона Украина не с тремя очками… хотя все шансы на это были. Не смотря на то, что Грозный продолжает экспериментировать с составом команды – Арсенал показывает хорошую игру, только представить могу как заиграют красно-синие, когда основной состав крепко утвердится…. что же, ждем только побед!!!
Ответить
0
0
III (Lviv) (Львів)
Менеджер среднего звена (kiev) Тобі не здається, що планктону офісному якось не дуже пасує в такому зверхньо-хамському стилі відгукуватися про працівників ФК Карпати. А в порівнянні з Димом ти навіть не ніхто, ти ніщо. Дратує Диміня - створи сайт ображених і там не обмежуйте себе в епітетах щодо нього. Відверто невдала стаття Ящишина не привід свій столичний снобізм (я б висловився радикальніше) демонструвати. Харьків відпустило трохи і гидять на львівських гілках тепер менше (після того як їх "гранда" Карпати опустили); тепер інших ковбасить.
Ответить
0
0
moderator
keb (Многопользов. логин) 14.03.10 12:10 Заблокирован m.gorkiy (Нежин) 14.03.10 11:43 Предупреждён. В случае возникновения каких-либо вопросов по поводу блокировки, обращаться на модераторскую почту (адрес - в разделе "О проекте").
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
HUGO_83 (Харьков)14.03.10 13:47, а може навпаки? :)
Ответить
0
0
Менеджер среднего звена (kiev)
Конфуцій (Львів) 14.03.10 17:01 Я считаю, что нужно создавать моменты и забивать. А то стоят в защите всей командой, отбиваются из последних сил, а потом пропускают таки из сомнительного офсада и вопят: нас убили!!!! Собственно я свое мнение изложил подробно и доступно - выигрывают футболисты, а не судьи
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
Менеджер среднего звена (kiev) Зайди на гілку про матч Ілліч - Динамо. Там 21 сторінка про об`єктивну реальність. Ти не вважаєш, що все це варто спробувати припинити? Чи тебе це влаштовує?
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
Олексин (Новочорна) 14.03.10 15:02 Де ти вгледів в моїх постах підозру в заангажованості судді?
Ответить
0
0
Менеджер среднего звена (kiev)
Олексин (Новочорна) 14.03.10 14:43 Булах что ли? А что ему может не понравиться? Отчет действительно - унылое гауно: не самый информативный, зато предвзятый. А истерика на тему судейства действительно как-то притомила - сейчас не матчи обсуждаем, а кто кого и как судил. Тут Марче написал, что автор работает в Карпатах, так тогда и не удивительно, что он так пишет - если там все такие, как их президент... Судейство клеймят, зато никому не интересно, что в чемпионате на пвльцах одной руки можно пересчитать форвардов, которые защитника один в один пройти могут!!! У деятелей типа VitoFirst (Львов) на все вопросы есть четкие ответы: выиграли ДК или ШД - им судьи помогли, прос..ли любимые Карпаты - судьи убили! А кто считает, что в футболе выигрывают не судьи, а хорошие команды - тот, конечно же, тролль!!!:)
Ответить
0
0
Merlin (Lviv)
Звіт УГ, замість того, щоб зосередитись на описі подій на полі, іде обговорення навколофутбольних тем. Суперечку ми і так в коменетаріях розпочнемо, якщо буде привід, а так починаються зайві провокації
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
Конфуцій (Львів) 14.03.10 14:29 Тема арбітражу невичерпна. Але, ІМНО, щоб ми менше обговорювали її, при цьому - маючи відповідні обєктивні підстави - ІМНО, потрібно, щоб кваліфікація та технічні можливості вітчизняного арбітражу наблизились до європейських. А для цього потрібно почати перестати вигадувати чорну кішку в темній кімнаті, особливо, якщо її там нема. Повторюсь: для того, щоб ми менше обговорювали ляпи арбітрів, потрібно хоча б перестати їх підозрювати в заангажованості в тих моментах, де її в помині нема! А те, що в пересічного українського арбітра кваліфікація не відповідає євростандартам - так вона навіть некардинально не підвищиться зі зміною куратора КАУ. ЗІ:ІМНО: Покидько - один з найнекваліфікованіших вітчизняних арбітрів, не раз вже помічались його відверті ляпи. Але в цьому матчі ляп був один - жовтяк Тубічу. По повній налажав лайнсмен.
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
Менеджер среднего звена (kiev) 14.03.10 12:36 Привіт! А who is - це майже брат ПСЧ:)
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
Менеджер среднего звена (kiev) 14.03.10 12:44 Підозрюю, ми з тобою обговорюємо різні речі. Ти - звіт Ящишини, я -тему суддівства в українському футболі. Розумієш, скрізь прийнято питати за помилки - за провали звільняють тренерів, менеджерів, міністрів, гравці втрачають місце в основі, про саперів ти, мабуть, в курсі... І лише судді в нас звичайні люди, яким властиво помилятися. Я не хочу сказати, що вчора це було особливо актуально чи це стосується лише Карпат, але- власники вкладають кошти, тренери несуть відповідалність, футболісти до сьомого поту працюють на зборах і тренуваннях, і тут він - покидьок в чорному. Хоча, якби судді регулярно помилялися в користь моєї команди, я, як і ти, навряд чи так гостро переживав би цю проблему. Ситий голодного...
Ответить
0
0
Niccolo Paganini (Львiв)
це до "очень серьезный"
Ответить
0
0
Niccolo Paganini (Львiв)
ну-ну, давай. Знаєш як це називається? заздрiсть. бачиш що Карпати показують гру, самовiддачу, характер i думаєш: блин, но почему же Метал так не играет? сейчас сброшу весь свой гнев на ветке. вже страшно на сайт заходити. однi неадеквати.
Ответить
0
0
HUGO_83 (Харьков)
Валера (Rivne-Net) 14.03.10 11:47 +1000000 автору незачет. не для оф.сайта Карпат отчет писали.
Ответить
0
0
Марче (Львів)
Ну а якого звіту чекати від працівника прес-служби ФК Карпати? Я вже тут писав, що не розумію чому такий сайт як ua-football користується послугами відверто заангажованої людини, котра просто немає змоги писати певні речі, а деякі не пише через близьке знайомство з гравцями і тренером, не бажаючи псувати стосунки. Ось так і буде Р.Ящишин шукати причини невдач десь поза табором команди, скаржачись на суддівство, позафутбольні причини і невдале розташування небесних сфер замість провести ретельний аналіз дій команди і назвати речі своїми іменами.
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
може бути... вони обоє на одне лице :-)))) Але те як вони помилялися в другому таймі... давненько стільки браку вже не бачив в діях команди...
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
очень серьёзный (Харьков) и Менеджер среднего звена (kiev) - тролли. Полностью согласен с m.gorkiy (Нежин).
Ответить
0
0
Pingwin (Lviv)
Werwolf69 (Lviv) 14.03.10 13:16 То Тубіч по м'ячу не поцілив...
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
Якщо бути відвертим, то Арсенал виглядав краще у матчі. Карпати ніяк не могли зачіпитися за мяч, в той час як Арсенал постійно досить якісно і володів мячем і організовував атаки... Щодо офсайду - то незнаю... я сидів в 13 секторі але сам епізод був настільки динамічним що стовідсотково сказати чи правий арбітр важко... але боковий суддя кілька разів дико лажав, як наприклад в епізоді коли зафіксував офсайд в момент володіння мячем команди - суперника! Не сподобався Мілошевіч. Треба було його вже з хвилини так 15 другого тайму міняти: то непопав по мячу і Арсенал чуть не організував вихід сам на сам з голкіпером, то штрафні організовував біля своїх воріт... дуже невпевнено... Звичайно хотілося б перемоги, але по такій грі, нічия самий справедливий результат...
Ответить
0
0
Pingwin (Lviv)
Як же ж подобаються мені "Карпати" Кононова! Нехай браку там було хоч греблю гати, але краще вже отака веселенька гра, аніж 90 хвилин муки на полі з підсумковими 0:0, 1:0 чи 0:1. Боротьба за єврозону триває ;) ПС Претензії до суддівства - відмазка абсолютно гнила. Є претензії, то висилайте писульку в ФФУ, але не загострюйте на цьому увагу - набридає. Особисто я був переконаний, що офсайд був, аж поки сьогодні не передивився той міліметраж на повторах.
Ответить
0
0
Менеджер среднего звена (kiev)
Конфуцій (Львів) 14.03.10 12:05 Це не є обєктивне явище. Це є саме воплі - з істерикою та підрахунками нібито втрачених очок. А тема від тренера про одне слово, адресоване арбітру, з яким він погоджується - взагалі тема окремої розмови про мораль.
Ответить
0
0
Менеджер среднего звена (kiev)
Не любиш ЛЬВІВ\\\\\\\"ЯН - так і напиши. Не муч клавіатуру............ anter (Lviv) 14.03.10 11:56 Не люблю скигліїв та нездар. До львівян відношуся толерантно. Сам Львів - обожнюю, більше того, обожнюю не дистанційно, а намагаюся мінімум двічі на рік до Львова приїжджати на вихідні. Дуже подабається старе місто та аутентичні львівські кнайпи. Зараз теж клавіатуру мучу?:))
Ответить
0
0
Менеджер среднего звена (kiev)
Олексин (Новочорна) 14.03.10 11:24 Здрасьте, шановный!:) а ху из ПВБ?
Ответить
0
0
Менеджер среднего звена (kiev)
Не вызывайте тошноту поутру) m.gorkiy (Нежин) 14.03.10 11:43 А вы, батенька, вечером не балуйте, глядите - и утром без тошноты проснетесь. по сути же ваш опус коментировать - только тешить ваше "нагловатое" самомнение
Ответить
0
0
keb (Многопользов. логин)
m.gorkiy (Нежин) 14.03.10 11:43 ... Да от Вас-то и тошнит. Реально. Причём, не только поутру, а, увы, круглосуточно. Просыпайтесь... Футбольный социум ныне на той стадии, когда тошнит уже не от слова "Суркис", а от убогих, кои на этом слове безмозгло, до кровавых мозолей маструбируют. ...Мне тоже написать, что я не люблю Карпаты?!? Да, не дождётесь! - вполне приличная команда. Приличная, в отличие от слабоумного Президента и всего, что махрово цветёт вокруг него: козни, кляузы, квазижурналисты. keb (Многопользов. логин) 14.03.10 12:08
Ответить
0
0
keb (Многопользов. логин)
Да от Вас-то и тошнит. Реально. Причём, не только поутру, а, увы, круглосуточно. Просыпайтесь... Футбольный социум ныне на той стадии, когда тошнит уже не от слова "Суркис", а от убогих, кои на этом слове безмозгло, до кровавых мозолей маструбируют. ...Мне тоже написать, что я не люблю Карпаты?!? Да, не дождётесь! - вполне приличная команда. Приличная, в отличие от слабоумного Президента и всего, что махрово цветёт вокруг него: козни, кляузы, квазижурналисты.
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
FM (Киеф) 14.03.10 11:26 А я і не згадував клан Суркіса. Просто намагався пояснити твоєму земляку, що негативна реакція на такі суддівські помилки є швидше об`єктивним явищем, ніж безпідставними "воплями"
Ответить
0
0
anter (Lviv)
Менеджер среднего звена (kiev) 14.03.10 09:39 -------------------------------------- Друже! Ти з бодуна? Шо ти понатисував в трактаті свому?...... Ти чудо...... . Не любиш ЛЬВІВ\\\\\\\"ЯН - так і напиши. Не муч клавіатуру............
Ответить
0
0
Валера (Rivne-Net)
Офсайд - не офсайд, порушення - не порушення.... А яка, власне, різниця? Безліч класних форвардів не забивають після виходів один-в-один без офсайдів, а з штрафних голи забивають раз в кілька матчів. Я до того, що судді завжди помилялися і будуть помилятись. І так само будуть симпатизувати тому чи іншому гравцю чи тій чи іншій команді. Але забивати треба ще вміти, навіть коли суддя судить за тебе. Так само можна і не пропускати навіть коли суддя судить проти тебе. - А звіт із Львову такий же поганий як з Дніпра. Що це за звіти? - переказ слів тренера і плач про суддівство. Та ще якісь мутні описи чогось навколофутбольного. Так коментують симоненко-дерепи: мелють якусь муть, статистика, судді, вірту - а про футбол тільки мукають. Ганьба! Ще треба повбивати з десяток українських режисерів, які гол можуть не повторити, а якесь мутне порушення будуть "обсасувати" по 10 раз.
Ответить
0
0
m.gorkiy (Нежин)
очень серьёзный (Харьков) Менеджер среднего звена (kiev) Ну вы и нагловатый народишко! Какая разница сколько команда пропустила, если не защитывают её чистый гол (А он чистый, бросте в меня камень если нет)) то уже болелам и команде как минимум обидно, не говоря уже о левенёхоньком штрафном.Я же уверен, что случись это в Хар или Киеве( а не в киеве же суркис) пена аж летела со рта: "Караул, шо ж це робиться - засужують!" КОРОЧЕ, НА КОЙ ЭТО ВСЕ ВЫДУМЫВАТЬ И СОЧИНЯТЬ, НУ ПРОСТО ВОЗЬМИ И НАПИШИ: "НУ, НЕ ЛЮБЛЮ Я КАРПАТЫ" и всё будет нормально и все вас поймут. Не вызывайте тошноту поутру)
Ответить
0
0
FM (Киеф)
Конфуцій (Львів) 14.03.10 10:41 А в ЛЧ двухметровые оффсайды не свистят, но почему-то никто клан Суркиса не вспоминает.
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
Менеджер среднего звена (kiev) 14.03.10 09:39 +100 Але ж це таку лють в ПВБ викличе, по собі знаю:)! "Свої ж люди", хоч і ... --------- Інша справа, що я ще в огляді призначень арбітрів на тур прогнозував скандали і в Львові, і в Запоріжжі... Ось на скільки я помилився - час покаже..., який до вечора ще є:)
Ответить
0
0
Patso (Київ)
Мужики, головне одне - Україна побачила матч!!! а все інше - на табло 3-3, а всі розмови зайві, офсайд, порушення, і тд...така обєктивна реальність от і все, до слова, я тричі прокручував фрагмент з офсайдом, так його не було, але поставте себе на місце лайсмена. який має соті секунди...
Ответить
0
0
Troopper (Kiev)
очень серьёзный (Харьков) +100
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
Менеджер среднего звена (kiev) 14.03.10 09:39 В Маріуполі минулого тижня теж був динамічний епізод з офсайдом - лише там чомусь його трактували на користь атаки, а вчора у Львові - на користь оборони. Дві результативні помилки суддів, які призвели до кардинально різних результатів для команд. Правда дивно? Не стидоба нав`язувати вибіркову об`єктивність?
Ответить
0
0
stat (Львів)
stat (Львів) 13.03.10 21:54 Кожанов і Федецький Ну замість Кожанова можна буде Фурту попробувати, а Куцяба на якій позиції грає?
Ответить
0
0
Менеджер среднего звена (kiev)
Очередной опус о судействе от "обиженных"... Казалось бы, о каком судействе идет речь, если команда пропустила ТРИ ЧИСТЫХ гола в свои ворта? Мирчина зараза проникла и на львовщину. Хотя, может и не проникла, а была там все время? Дыминский - еще тот крендель, всегда подвывал что его клуб засуживают. Лучше купил бы хоть одного стоящего игрока, а то подбирает по области пацанов, которые за еду готовы играть и плачет, что его Карпаты утесняют. Отдельных "добрых" слов заслуживает доблестный пан Ящишин. Это не отчет о матче, а истерика Ксюши Собчак! С вне игры был динамичный эпизод, а с вторым моментом, когда гол со штрафного забили, пан Ростислав вообще повел себя как кротофюрер - помнится от тоже подводил теоретическую базу под гол с "неправильного" штрафного. Правда его, как очевидно и пана Ростислава, не чешет, что гол со штрафного нужно еще забить. Финалом апогея этого апофеоза стало упоминание во всем всегда виноватого Милевского! Сыхивский аналитик тут фишку рубит - критиковать Милевского, это как пообещать поднять зарплату, охлос хавает! Так не останавливайтесь, пан писатель - ведь всем понятно, что в еврокубки Карпаты не попадают не потому, что играют плохо и матчами торгуют, а потому что это у Анри руку не свистнули, а им свистят! Стыдоба!
Ответить
0
0
ilganis (ARK)
Грозный ...Більших професіоналів, ніж румуни я не зустрічав... -------------------------------------------------- Ну и бычара, то-есть сам профессионал большой, типа румын...
Ответить
0
0
kos1k (Chernigov)
в любом случае счет по игре. если бы да кабы... если бы этот защитали, то какой то другой не забили бы.
Ответить
0
0
очень серьёзный (Харьков)
У львовских болельщиков , как и у руководства Карпат , не всё в порядке с головой . Это что , судья забил вам 3 гола? флаг Вам в руки - и я хотел бы посмотреть , как бы Вы определяли миллиметры в эпизоде с Кожановым ? В эпизоде с Мазилу был толчек в спину , помешавший форварду выйти на ударную позицию. А вот за то как судья позволял игрокам Карпат бороться за мяч во втором тайме ( толчки в спину , грязные подкаты , захваты руками ),поставьте ему памятник , а не поливайте грязью !
Ответить
0
0
m.gorkiy (Нежин)
Добавлю. Благодаря таким матчам и таких командам реально и повышается рейтинг нашего чемпа. В европе смотрели с удовольствием, как и мы, я уверен. Дыр-Ворскла - унылое...
Ответить
0
0
m.gorkiy (Нежин)
Наконец-то Арсенал начинает радовать.Будет команда №1 в Киёве!) Карпаты - просто браво!
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
Спасибо болельщикам за теплые слова в адрес Карпат :) Результат немного разочаровал, все-таки расчитывал на победу. Хорошо хоть не проиграли, конечно о_О Арсенал оставил приятное впечатление. Кожанов и Федецкий, имхо, были лучшими на поле. А вот судья редкий Покидьок - 2 результативные ошибки в пользу Арсенала. Осточертела уже эта судейская некомпетентность.
Ответить
0
0
Вано (Lviv)
Niccolo Paganini (Львiв) 14.03.10 00:51 на повторі.. з паузою... Там долі секунди щоб побачити все і приймати рішення треба відразу.. Навіть на повторах не так просто визначити чи був офсайд.. Тут зрозуміти можна.. Тому це навіть помилкою назвати важко.. Практично лінія..тому 50/50.
Ответить
0
0
alcatrazz (Киев)
Грозный: ЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯ Кто-нибудь сможет подсчитать количество букв "я" впослематчевых интервью Грозного? Он как Ющенко - тому связать руки - он онемеет, если исключить букву "Я" из алфавита - Грозный слова сказать не сможет...
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
В мене склалось враження, що Зеньов з появою Батісти став якийсь скутий, чи то зашуганий. Добре, що команда грає комбінаційно, але міцний і націлений номінальний напад річ потрібна. Тому необхідно з хлопцем попрацювати психологічно - для початку законними легальними засобами ввести його в транс, поставити перед ним манекен, схожий на Рошу, дати в руки щось - дрин, біту чи нехай навіть боксерські рукавиці і наказати йому того лупцювати, при цьому монотонно промовляючи "Зеньов лучший! Зеньов чемпіон!"... Так зникне комплекс естонця перед бразильцем і Карпати заблискотять з новою силою!
Ответить
0
0
Niccolo Paganini (Львiв)
Вано (Lviv) 14.03.10 00:47 http://xmages.net/upload/463440fd.png
Ответить
0
0
Niccolo Paganini (Львiв)
Михайло (Львів) (Львів) 13.03.10 22:39 туфта це. брєд сєрой кабили. ФаКа нiякого вiдношення до Львова не має. Або ти за Лацiо або за Рому. За Евертон або за Лiверпуль. Бенфiку або Спортiнг. Блiн, як же було приятно змити в унiтаз Дабромиль
Ответить
0
0
Вано (Lviv)
Як на мене то нормально суддя судив.. Щодо офсайду то на повторі чітко видно що обоє гравців були на лінії.а там похибка + - дійсно важко визначити.. Перевагу віддали захисту.. буває..А Тубіч сфолив бо руками затримав гравця.. Хоч я і був на матчі і всім серцем вболіваю за Карпати але обєктивно матч був прохідним і не треба все на суддю скидувати.. Краще в захисті потрібно було грати а не 3 голи пропускати.. А Арсеналу респект..грали відкритий футбол який подобається вболівальникам і нічию ви справедливо вивезли.
Ответить
0
0
Швайнштайнгер (Львов)
Судья и не мог сегодня судить иначе. 14 Марта - международный день числа "Пи" (только что на google нашел) (((
Ответить
0
0
trubkin (aurora)
«Арсенал» ще жодного разу не програв, коли судив пан Покидько. --------------------- На смереку того пана.
Ответить
0
0
fckarpaty (Львів)
фото не дуже, але було зашибісь http://fckarpaty.com.ua/_ph/57/2/782386045.jpg
Ответить
0
0
karpaty_the_best (Lviv)
Молодці Карпати! Як на мене, при такому судійстві, результат нормальний. Головне, що команда билася до останнього. А Петру Петровичу думаю треба серйозно задуматись над викупом контракту Федецького в Шахтаря. Надіюся, що після призначення Колесникова і Сафіуліна на посади в уряді, клан Суркіса-Коломойського-Рабіновича вже недовго буде займатися судійським свавіллям в чемпіонаті України. дякую Карпатам за гру, але як на мене сьогодні погодні умови зіграли за Арсенал, оскільки при Кононову Карпати стали технічною командою, якій потрібно нормальні погодні умови для того, щоб показати свій потенціал.
Ответить
0
0
SVolyniuk (Lutsk)
michelangelo (Львів) 13.03.10 21:20 щоб Федецький попав в ЗбУ треба грати за Динамо-3 Niccolo Paganini (Львiв) 13.03.10 21:34 -------------------- ХІТ!!!! 100 балів А краще просто носити футболку ДК (будь-яку) )))) . Якби за часів СРСР був окремий чемпіонат України, батько Артема Андрій (який грав за Металіст та Торпедо Луцьк) точно грав би за збірну!!..... Блін, пацани.... пишу і така ностальгія за ТИМ футболом!!!!! Думаю Артем за рік - два туди підтягнеться (можливо і до Євро) Бажаю успіхів йому!!
Ответить
0
0
Чечет (Одесса)
Киевляне, болейте за арсенал, команда стоящяя
Ответить
0
0
mironja01 (Запорожье)
Merlin (Lviv) 13.03.10 22:32 І Металург на виїзді)))
Ответить
0
0
SteveGOLD (Львів)
trubkin (aurora) 13.03.10 22:28 12 канал в неті pp.wi.com.ua/lviv
Ответить
0
0
Михайло (Львів) (Львів)
Львівяни підкажіть чи можливо онлайн завтра ФК Львів подивитись? trubkin (aurora) 13.03.10 20:53 trubkin (aurora) 1.це є признаком поганого смаку питати тут таке 2.ти напевно хотів сказати шановні Добромильчани,нє? :) Dent (Десь в районі Львова) 13.03.10 21:06 trubkin (aurora) 13.03.10 20:53 http://turnir.com.ua/ повинні показати SteveGOLD (Львів) 13.03.10 22:15 Багато львів"ян вболівають за дві команди, причому від щирого серця бажаючи їм двом перемог. Так само уболівальники з інших міст прихильно ставляться до цих команд, особливо, якщо вони показують змістовну гру (= не продають матчі і т. д.). Тому не є ознакою поганого тону питати між іншим тут про ФК "Львів" або інші команди. На їхньому сайті www.fclviv.ua написано про трансляцію все. Що стосується "Карпат", то почекаємо ще трохи, щоб переконатися, як вони будуть поводитися (= чи продаватимуть матчі). Дуже сподіваюся, що слова Димінського про Лігу Європи - це серйозно. Кузнєцов, можливо, вернеться.
Ответить
0
0
slfc (Львів)
вернувся з матчу з двоякими вражннями: Самовіддача: 5+ Конан: 2 програв тактично Центр: 3 Голодюку потрібно грати стабільніше, Худік ти де? Захист: 2 3 моменти у арса і 3 голи Напад: 4 Батісті 2 Зеньову Уболівальникам як прийшли: 7 Фанатам: 5 (на фік ті смердючі димовухи? криза чи що?)
Ответить
0
0
Merlin (Lviv)
mironja01 (Запорожье) 13.03.10 22:26 правильно :) - головне якість, а не кількість. Попереду Динамо, Шахта, Дніпро і поналазять всі кому "не лєнь"
Ответить
0
0
trubkin (aurora)
SteveGOLD (Львів) Подякував
Ответить
0
0
mironja01 (Запорожье)
Merlin (Lviv) 13.03.10 22:11 Ну я теж можу помилятись. Було 8 тис. та й добре. По такій негоді і 8 тис. в принципі достатньо.
Ответить
0
0
trubkin (aurora)
Dent (Десь в районі Львова) В мене було запитання до Львівян а не до ("Згублених" Десь в районі Львова)
Ответить
0
0
Gucul (Windy city)
Гри не бачив, перечитав коментарі, подивився голи, що тут скажеш? На правильній дорозі наш український футбол. Вперед Карпати! Вперед!
Ответить
0
0
SteveGOLD (Львів)
trubkin (aurora) 13.03.10 20:53 http://turnir.com.ua/ повинні показати
Ответить
0
0
Merlin (Lviv)
mironja01 (Запорожье) 13.03.10 22:06 На око якраз і було 7-8 тис глядачів, багато після перерви мігрували до протилежних воріт, щоб подивитись як наші забивають голи :)
Ответить
0
0
Pаrmalat86 (Львiв)
Конфуцій (Львів) 13.03.10 20:04 Та чому не футбол? Прекрасний матч!!! В бокового суддю так i не влучили снiжком, хоч заслужив... Невже Димiнський подумав за вболiвальникiв Карпат? Карпати не виграли, бо фанати Арсенала не приїхали:))...
Ответить
0
0
mironja01 (Запорожье)
А на глаз по-моему больше было зрителей на стадионе!!!
Ответить
0
0
Almaz (Донецк)
lazik (Рівне) 13.03.10 19:30 _______________ Интересна реакция на такое судейство со стороны Рабиновича, особенно за штрафной, который потом реализовал Шацкий. У Карпат чувствовался спортивный азарт и характер команды, которая даже при таком судействе не пускалась в споры, а до последней минуты билась на поле за победу. Команде простое человеческое уважение.
Ответить
0
0
UK (Львів)
Був на стадіоні! Ну що в таких випадках можна сказати, Слава Богу !Хоча звичайно хотілося виграти, але результат по грі. Сама гра дУУУже сподобалась тримала в напрузі з 1 до 93 хв. Респект Кононову і Грозному!!!
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
stat (Львів) 13.03.10 21:54 Кожанов і Федецький
Ответить
0
0
DTK (Киев)
Две команды которые пытаются делать результативный футбол!!!
Ответить
0
0
stat (Львів)
Підкажіть де глянути які гравці Карпат орендовані?
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Niccolo Paganini (Львiв)13.03.10 21:34, може зараз за Металіст-2? :)
Ответить
0
0
Niccolo Paganini (Львiв)
michelangelo (Львів) 13.03.10 21:20 щоб Федецький попав в ЗбУ треба грати за Динамо-3
Ответить
0
0
ИКС (Вылыки пиндюки)
вы смотрите какой тур интересный
Ответить
0
0
vovik_lviv (Львів)
Ну що ж нічого, звичайно хотілося перемоги, але Арсенал сьогодні солідно виглядав і на поразку напевно не заслоговував....А щодо Карпат то не потрібно жаліти, головне шо команда грає і бажання боротися до кінця присутнє, а за це вже хочеться йти на стадіон...Молодці!!!
Ответить
0
0
Юрий Михей (Симферополь)
basque (Донецк (Восточная Ук) 13.03.10 20:37 Такой вариант тоже может иметь место. Но лично мне этого крайне не хочется.
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Влодя (Львів)13.03.10 21:11, очень жаль что УПЛ потеряла такого яркого форварда, напора Карпатам теперь явно не хватает, желания вдоволь, но пройти всю дистанцию. Вы сейчас выкладываетесь, а Кузнецов мог без изматывания результат обеспечить, пару ускорений за матч или подойти подпрыгнуть и вынимай из ворот.
Ответить
0
0
michelangelo (Львів)
Федецького давно пора викликати в збірну! Львівські леви молодці!
Ответить
0
0
Папа Крымский (Симферополь-Донецк)
Че за фигня?? Хотел почитать обзор, зашел с главной, а тут вместо обзора Вопли Видоплясовых.....
Ответить
0
0
karusel (Львов)
молодці пацани! при чому і одні і другі , доказали матч "состаиться при любой погоде"! удачі БІЛО-ЗЕЛЕНИМ в наступних матчах! а Арс нехай вибачається перед ЛЕГЕНДОЮ ЗАВАРОВИМ!
Ответить
0
0
andfull (Киев)
Шацких просто красава!
Ответить
0
0
mironja01 (Запорожье)
Там=У нас
Ответить
0
0
mironja01 (Запорожье)
Niccolo Paganini (Львiв) 13.03.10 21:05 Ти не бачив гри МЗ-МД. Там також було дуже цікаво.
Ответить
0
0
mironja01 (Запорожье)
Niccolo Paganini (Львiв) 13.03.10 21:05 Комусь, да потрібна!!!
Ответить
0
0
Влодя (Львів)
basque (Донецк (Восточная Ук) 13.03.10 21:04 Тут я з тобою погоджуся... Цілком ймовірно... :)
Ответить
0
0
Dent (Десь в районі Львова)
Dimarick (Харьков) ну перепутив чувк :) він напевно таки мав на увазі Сергія Кузнєцова власне батька теперішнього "аланіста" :),але думаю якщо ми (тьфу-тьфу-тьфу) таки вийдем в ЛЄ то він літом повернеться з тої оренди довбаної
Ответить
0
0
ZAK6666 (полтава)
Играем с пацанами уже давно в спортпрогноз...так вот, 95% игроков поставили именно на ничью, причем все на результативную ничью. С кем не общался - вс говорили что будет ничья. я сам поставил на ничью, правда 2-2. И именно так т.е. вничью матч и закончился. Хм... о чем это я...да так, мысли вслух.
Ответить
0
0
Dent (Десь в районі Львова)
trubkin (aurora) 1.це є признаком поганого смаку питати тут таке 2.ти напевно хотів сказати шановні Добромильчани,нє? :)
Ответить
0
0
Niccolo Paganini (Львiв)
Прийшов додому ........ емоцiй як завжди купа. Ну що тут скажеш, ми бiльше заслужили на перемогу. Не чекав вiд Арсенала такоi гри, тут тiльки одне питання, кому ця команда потрiна? Покидько - покидьок, тут слiв нема. Грьобана сцука. Серби намутили, пора центрального защiтнiка шукати. Батiста - респект i уважуха. Вiддача прекрасна. Бандерштад - ми найкращi Нема жодноi команди в УПЛ яка бореться так як Карапати, нi Мiрон зi своiм стадом, нi Луческу з табором, нiхто. Браво Карпати! Ви кращi!
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Влодя (Львів)13.03.10 21:01, да осетин он... уже :) Скоро и гражданство примет, вот увидишь!
Ответить
0
0
Влодя (Львів)
basque (Донецк (Восточная Ук) 13.03.10 20:55 Дивлячись по чому судити... Батько його, Кузнецов Сергій Васильович, народився в Бєлгороді, сам він народився справді в Харкові, але футболу навчався вже в Угорщині в школі Ференцвароша...
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Влодя (Львів)13.03.10 20:48, и все одно он харьковчанин :(
Ответить
0
0
trubkin (aurora)
Львівяни підкажіть чи можливо онлайн завтра ФК Львів подивитись?
Ответить
0
0
Dimarick (Харьков)
Влодя (Львів) 13.03.10 20:48 ________________________ Я с тобой полностью согласен.
Ответить
0
0
Влодя (Львів)
Dimarick (Харьков) 13.03.10 20:40 До речі, Кузнецов то Сергій Сергійович... http://www.fpl.ua/ukr/visit/1/17250/
Ответить
0
0
Dimarick (Харьков)
deymon (Харьков) 13.03.10 19:36 ....а его отец Боря Кузнецов играл правого защитника за наш Металлист. _______________________________________ Не пищи фуфло.Во первых в "МХ" играл СЕРГЕЙ Кузнецов.И даже был капитаном команды.Борис Кузнецов выступал за "Спартак"(Москва). Так что прежде чем что-то карлякать,открывай какие нибудь справочники.
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Юрий Михей (Симферополь)13.03.10 20:34, главное, чтоб завтра Ильич выстрелил ;)
Ответить
0
0
Юрий Михей (Симферополь)
Арсенал и Металлург(З)- респект ! Может завтра и "Оболонь" выстрелит ? Сегодняшний футбол весьма порадовал.
Ответить
0
0
mironja01 (Запорожье)
Игра бомба. Смотрел с удовольствием. Побольше бы таких игр. И рейтинг ПМУ возрастёт без сомнения.
Ответить
0
0
karbofos (Симферополь - Москва)
Kazan4ek (Симферополь) 13.03.10 20:20 Поплюй, зёма.
Ответить
0
0
Kazan4ek (Симферополь)
отлично... МД проиграл, Карпаты 1 очко взяли... завтра порвем ильичей, будет 4-5 место:)
Ответить
0
0
moderator
(o_0)Karpaty(0_o) (Сокаль) 13.03.10 19:38 Заблокирован В случае возникновения каких-либо вопросов по поводу блокировки, обращаться на модераторскую почту (адрес - в разделе "О проекте").
Ответить
0
0
deymon (Харьков)
(o_0)Karpaty(0_o) (Сокаль) 13.03.10 20:15 Какая правда может колоть......Допобачення
Ответить
0
0
(o_0)Karpaty(0_o) (Сокаль)
deymon (Харьков) 13.03.10 20:05 Мда. І так завжди!!! Правда очі коле? Харі тільки бруд вміють лити?
Ответить
0
0
deymon (Харьков)
(o_0)Karpaty(0_o) (Сокаль) 13.03.10 19:47 Научись для начала правильно общатся,а потом я тебе что нибудь отвечу например в подвале.Но это случится не ранее 10-ти дней.
Ответить
0
0
Orion_ukr (Львів)
Тільки зі стадіону. Емоцій повно. Погода супер:)Молодці Карпати, проявили характер, грали до останньої хвилини. Суддя-Покидьок повністю виправдав своє прізвище,краще нічого писати не буду,бо в бан потраплю. Респект хлопцям за самовіддачу, це вже не вперше в сезоні. Вперед Карпати!
Ответить
0
0
Веселый Рыкун (Харьков)
Повторюсь.После МЗ-МД,КЛ-АК,игра в ДК-ВП просто унылое...Мирону надо вызывать Федецкого в сб.Надеюсь,что завтра матч в Донецке не будет похож на киевский котяхобол.
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
Це не футбол. Невже дійсно немає можливості розпочинати чемпіонат пізніше? Ні бігти, ні зупинитися, ні в обіграш... футболістів просто шкода. Та й вболівання при -1 по коліна в снігу дещо бідніше на емоції.
Ответить
0
0
Дядя Вова (Харьков)
форекадо (Одесса) 13.03.10 19:28 пишет: - если не ошибаюсь, у Федецкого єто 7 мяч в єтом сезоне...то есть он забил больше Мили и столько же, сколько Адриано (не считая пенальти)...он точно в Карпатах правім защитником играет?)) …… Он в ФК «Харьков» тоже играл защитником несколько месяцев в аренде, и за это время стал, кажется, лучшим бомбардиром команды. А матч получился зрелищным! Включил скуки ради, а потом не мог оторваться от картинки. Похоже, что украинский футбол превращается из «a-la сборная Греции» в весёлое приключение a-la российский футбол. Что ж, тем интересней.
Ответить
0
0
fantom11 (ЛЬВІВ)
Був на стадіоні , враження чудові(трішки жаль що Карпати не виграли)!! Матч був дуже цікавий , тільки погода дуже підкачала в другомі таймі прийшлось поміняти м'ячі через сніг!!!! Дуже на полі сподобався Кожанов , видно що хлопець хоче в збірну!!!
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
deymon (Харьков)13.03.10 19:36, всё, испортил настроение на весь день! И вправду харьковчанин, разочарование месяца! Пусть теперь за Аланию играет :(
Ответить
0
0
Metallic@ (Николаев)
Карпаты молодцы, это харьковчане сдулись скорее))
Ответить
0
0
Ounlimited (Львів)
Федецького в збірну, він і правого захисника зіграти може і правого півзахисника і опорного, універсал яких мало, і голів забиває більше чим деякі нападники
Ответить
0
0
Merlin (Lviv)
тільки вернувся зі стадіону - хороший ногобол вийшор сьогодні у Львові :), футболом це назвати важко :). Карпати, після того як вийшли вперед стали дуже багато помилятися і метушились, купа втрат м"яча, можливо шипи не ті підібрали на другий тайм. В першому таймі після незарахованого голу фани запалили стільки фаєрів, що після того як їх погасили пожежники з 13 по 19 сектор поля взагалі не було видно хвилин 5. Треба було починати матч в 15-00, тоді би з полем ніяких проблем не було, жаль не вгадали
Ответить
0
0
fantom11 (ЛЬВІВ)
"Вот и сдулись Карпаты.А в последующих турах вообще пойдут проигрыши!Браво Арсенал!" Marsyanya (Харьков) Ти за Карпати не переживай дивись щоб Металіст не здувся!!!!
Ответить
0
0
Оболонец (Obolon\\\')
Шацких, с возвращением. Желаю побольше голов!
Ответить
0
0
(o_0)Karpaty(0_o) (Сокаль)
deymon (Харьков) 13.03.10 19:39 Адіос. Якщо ти ще не втік, скажи - я що щось неправильно написав? Здається, тільки констатація фактів!!! Нема що відповісти?
Ответить
0
0
wolvespack (Донецк)
браво, львовяне, пока вы показываете самый красивый футбол в Украине. PS А Федецкий - самый большой просчет Мирчи после Сели :( таких бойцов отпускать глупо и бесперспективно, может поэтому иногда футбол Шахтера такой бесхребетный?
Ответить
0
0
Joki (Хоростків)
очень серьёзный (Харьков) Я б на твому місті не триндів... Твій Металіст (Гра якого мені подобалась) колись грав, а тепер тормозить!!! І мене підтримають навіть Харківчани!!!
Ответить
0
0
kos57 (harkov)
deymon (Харьков) 13.03.10 19:38 У меня вообше этот канал показует,просто седня был на работе а там этот канал не показует вот и злюсь!!!
Ответить
0
0
parma (Украина)
Отличный матч, получил удовольствие!
Ответить
0
0
deymon (Харьков)
(o_0)Karpaty(0_o) (Сокаль) 13.03.10 19:38 Прощавай малече......
Ответить
0
0
deymon (Харьков)
kos57 (harkov) 13.03.10 19:36 В каком районе живеш что нет "Футбола"?????
Ответить
0
0
rom@86 (Львів)
Marsyanya (Харьков) 13.03.10 19:34 Наші кумири твоїх порвали так, що не ...
Ответить
0
0
(o_0)Karpaty(0_o) (Сокаль)
Оболонь??? Це ж їх ми 5:0 в першому колі бахнули!!! Не то шо ви. Харьки даже на відкритті своєї Хорь-арени вмудрилися Оболоні влетіти! Ха-ха.
Ответить
0
0
deymon (Харьков)
basque (Донецк (Восточная Ук) 13.03.10 19:26 А с каких пор он Дончанин????Родился в Харькове,а его отец Боря Кузнецов играл правого защитника за наш Металлист.
Ответить
0
0
kos57 (harkov)
Денисов ТВ как всегда рулит!!!Кому нужен такой футбол два таких классных матча и все на этом гребаном канале.Уж лучше смотреть по Першому с Савелием чем вообше не смотреть.
Ответить
0
0
Marsyanya (Харьков)
STAS9N (славетне місто Львів) 13.03.10 19 Через тиждень побачиш як Оболонь розірве твоіх кумирів.
Ответить
0
0
очень серьёзный (Харьков)
Сдулись,не сдулись , но долго так метушиться по полю они не смогут . И тогда придет ... кариес !
Ответить
0
0
@Serik@ (Кривой Рог)
Добре, що вдалося відігратися. Шкода, що не змогли перемогти...
Ответить
0
0
lazik (Рівне)
Покидько на кол , Карпатам РЕСПЕКТ ! Тлумак дважды результативо ошибся к чему бы это ? ИМХО , в начале года именно Карпаты играют в самый современный футбол в ЧУ , тем более обидно такое предвзятое судейство . Повторюсь Покидько не опозорил свою фамилию ...
Ответить
0
0
trubkin (aurora)
Поздоровляю Карпати #4 Так тримати і в майбутньому за Шахтар відімстити :-)
Ответить
0
0
форекадо (Одесса)
если не ошибаюсь, у Федецкого єто 7 мяч в єтом сезоне...то есть он забил больше Мили и столько же, сколько Адриано (не считая пенальти)...он точно в Карпатах правім защитником играет?))
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
deymon (Харьков)13.03.10 19:24, Кузнецов или вы тоже на него претендуете?
Ответить
0
0
deymon (Харьков)
basque (Донецк (Восточная Ук) 13.03.10 19:08 Поподробней кто этот такой ДОНЧАНИН что подался в Аланию.
Ответить
0
0
Fan Lucky (Киев)
А он пророк! уже предсказывает будущее) еще тот КРИТИК! сдулся,видимо,тоже)
Ответить
0
0
Goodchild (Луцьк)
Карпатам не зарахували гол. Карпати 3 рази відігравалися. Ніфіга вони не здулися. Ви взагалі матч дивилися?))
Ответить
0
0
STAS9N (славетне місто Львів)
Marsyanya (Харьков) Сам ти здувся! Матч то хоч бачив??
Ответить
0
0
AlexZB (Севастополь)
самое интересное что эти 2 матча показывали за границей тоже=)
Ответить
0
0
Fisa (Харьков)
спасибо командам за такую игру!!!!! ох и денёк сегодня в ЧУ)))3-2,3-3...если бы и завтра команды не подкачали и продолжили нас всех радовать)))
Ответить
0
0
Marsyanya (Харьков)
Вот и сдулись Карпаты.А в последующих турах вообще пойдут проигрыши!Браво Арсенал!
Ответить
0
0
altruist (Макеевка)
Отскочили львовяне:)
Ответить
0
0
sallivan (kharkiv)
Он такой же наш, как уже и ваш! =) Он удачно вписался в ваш коллектив!!! )) успехов на поле вашей команде
Ответить
0
0
meffi (Ужгород)
Згадав матч столітньої давності Карпати-ЦСКА, тоді теж 3:3 було...
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Метеор (Днепропетровск)13.03.10 19:03, скамейка коротка, выкладываются по полной и дончанин в Аланию подался. Да и гений Беса ты переоцениваешь :)
Ответить
0
0
Захлоп Калиткин (Запорожье)
да, сегодня чукр порадовал результативностью и зрелищностью. так бы и всегда.
Ответить
0
0
Arktur (Киев)
На мой взгляд победу у Карпат украли, первый гол бы чистый и повтор это подтверждает. Очень порадовал наш Макс Шацких: гол+ голевая передача. До 100 голов в УПЛ осталось 2 мяча.
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
Уважаемый sallivan (kharkiv), прежде всего я и болею за своих. А вот вы своего товарища Бессонова, попросите вернуться в Харьков.
Ответить
0
0
svarnychok (Kyiv)
прикро, але тепер в Києві треба брати обовязково! З вірою в Карпати!!!
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
ursu (Николаев)13.03.10 19:00, слово "феерия" придумано для таких матчей :) Несмотря на подсуживание Грозному Рабу Карпаты выстояли.
Ответить
0
0
STAS9N (славетне місто Львів)
Хороший матч був, втикав онлайн трансляцію.. Арсенал в 2 таймі з нічого забив 2 гола... Карпати краще виглядали від киян але добре хоть зрівняли вкінці. А суддя поц. 1 мяч Карпат був чистий і коли Шацьих зі штрафного забив - нічого не було, так він ще й Тубічу жовту дав. Але Карпати молодці, проявили характер. Так тримати!
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
валідолька матч-=- нехватило того гола шо полудурок незарахував в першому таймі-=- здивував Шоава-- це той напевно шо колись за мясних масквічєй грав? шацькхх тож проснувся ну львівянам хочеться побажати терпіння - команда грає- і це все таки немаловажний фактор-
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
basque (Донецк (Восточная Ук) 13.03.10 18:58 Почему не вытянут ?Шансы у Карпат неплохие.Притом что Днепр Бессонова дожился до того ,что сайт спорт.сом поставил прогноз матча Днепр-Оболонь 0-0.Когда такое было ?
Ответить
0
0
sallivan (kharkiv)
Уважаемый Метеор. Болейте за своих, а "зеленые" сами решат, в какой лиги им играть. С их умением продавать игры, это должна быть 1 лига Украины!!!
Ответить
0
0
darmoid (Drogobych)
Матч супер, але не для болільників =)))
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
michurin_f (Луганск)13.03.10 18:59, ага, Ак Барс (г. Львов)
Ответить
0
0
Roma89 (Пирятин)
Классный матч! Максимка молодец,красивый гол со штрафного.
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
stat (Львів)13.03.10 18:58, да вы ж сами выправили :)
Ответить
0
0
(o_0)Karpaty(0_o) (Сокаль)
Головний висновок гри - Покідько таки повний ПОКИДЬOK!!!!!!!!
Ответить
0
0
ursu (Николаев)
Да неплохой матч видать вышел , но я его не видел , и пол страны тоже . Показуют ведь на общенациональном :)) .
Ответить
0
0
michurin_f (Луганск)
Ух! ))) Везёт львовянам на погоду. Теперь можно смело величать "Карпаты" "львами снежных полей"! :)
Ответить
0
0
Горянин (Львів)
Гол не зарахували Карпатам! А так, вони молодці!!!
Ответить
0
0
Blek (Луганск)
Жаль невидел!наверно реальное мачилово было.Львов молодцы!жаль не выиграли
Ответить
0
0
stat (Львів)
"Карпати" - "Арсенал" 2:3 Голи: Батіста 41, Федецький 60, Ткачук 90+1 - Шахов 20, Шоава 70, Шацьких 74 Виправте будь-ласка на 3-3
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Метеор (Днепропетровск)13.03.10 18:55, да не вытянут Карпаты на дистации конкуренцию с МД и Днепром, нет запаса прочности.
Ответить
0
0
Moskal21 (Львов)
Да уж... порадували обидві команди. Шацьких красавец) команди виклались на всі 200%. маю надію шо ця зима ненадовго)) а Ліга Європи стає все реалістичнішою і реалістичнішою у Львові) нам би ше Кузнєца вернути... ото ляля, а не команда була б...
Ответить
0
0
vlodko (Львів)
basque (Донецк (Восточная Ук) не завидуй... )))
Ответить
0
0
stat (Львів)
гра Карпат була супер. Головне що у хлопців бажання є!!!!!!
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
А по рисунку игры металлургическое дерби на уровень выше было. Правда и поле там зелёное, а не как у Карпат бело-зелёное.
Ответить
0
0
ntalex (Оболонь)
Боротьба до останньої хвилини! КЛАС!
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
Очень жаль что Карпаты не выиграли Арсенал((( Карпаты обязаны играть в ЛЕ! Но тем не менее поздравляю болельщиков Карпат с выходом на 4 место в таблице! Бесса в Харьков!
Ответить
0
0
Olegyner (Центр Украины)
Карпати взагалі цього сезону показують хороший, видовищний футбол! Молодці, так тримати!!!
Ответить
0
0
Goodchild (Луцьк)
yKpoII (Dnepr City), Скоріше спати)))
Ответить
0
0
Goodchild (Луцьк)
класний матч)) побільше б таких у прем'єр-лізі :)
Ответить
0
0
грей2803 (ват ям)
да игра суперррррррррр
Ответить
0
0
yKpoII (Dnepr City)
оце футбол....нєтошо Дінамо....блювати хотілось від їхної гри
Ответить
0
0
Mexses (Львов)
обидно могли и выиграть!! нада Днепр нечейку и Таврия ничейка!! ну думаю что там и там будет П1 П1
Ответить
0
0
Веселый Рыкун (Харьков)
Из всех бесбашенных матчей сегодняшнего дня,только матч ДК-ВП болтается одинокой и грустной фекалией "у бурхливому морі українського футболу".Львов,так держать!Если бы не снег,я думаю,вы бы попороли клон.
Ответить
0
0
жажа (Харьков)
Я бы с удовольствием посмотрел и третий тайм этого остросюжетного боевика.
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Паллыч (Херсон)13.03.10 18:51, явный договорняк, гол на последних минутах тому свидетельствует :)
Ответить
0
0
Mehmet Aurelio (Луганск)
Повезло конечно Карпатам... Они кста фанаты катать результативные ничейки на своем поле! До сих пор помню матч с МЗ :))))))))))))
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
ни себе, ни людям :) Если ещё Днепр ничейку с пивом распишет.
Ответить
0
0
lll (Lviv)
Супер матч, незважаючи на погоду
Ответить
0
0
Паллыч (Херсон)
Умереть - не встать! Вот это выдали! Оторваться нельзя было!
Ответить
0
0
deymon (Харьков)
Хорош футбольчик,ставил на марсиян с 0 возврат.
Ответить
0
0
_fair-play_ (Киев)
Впервые в этом году смотрел целиком матч ЧУ Игра очень понравилась !!!Мож лучший матч начала сезона ???
Ответить
0
0
Benzil (Львів)
да....ото був матч))) правда погода підкачала команди)))
Ответить
0
0
M.Grey ([PT])
Результативный тур, четыре игры 16 голов,однако...
Ответить
0
0
dissident (Дергачі)
оце так матч!!
Ответить
0
0
sandro (Kyiv)
супер
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус