Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

"Карпати" - "Дніпро" 0:2. Стриптиз на дроті


Знову начудив Інкум, але "Дніпро" переміг

"Карпати" - "Дніпро" 0:2. Стриптиз на дроті


Україна. Львів. Стадіон "Україна". 10 600 глядачів

Головний арбітр: Олег Деревінський (Київ)
Асистенти – Олександр Якименко (Київ), Сергій Беккер (Харків)

"Карпати" - "Дніпро" 0:2

Голи: Калініч, 3, Кравченко, 82
"Карпати": Тлумак, Балажіц, Гірський, Голодюк, Гомез, Зеньов (Кополовець, 14), Кузнецов, Мілошевіч, Ткачук, Федецький (Пачеко, 74), Худоб’як (Озарків, 81)
"Дніпро": Лаштувка, Інкум, Мандзюк, Кулаков, Калініч (Антонов, 77), Коноплянка (Шахов, 67), Олійник (Кравченко, 71), Чеберячко, Денисов, Боатенг, Ротань
Попередження: Федецький 45+2 - Інкум 43, 62
Вилучення: Інкум, 62

Побачивши стартові протоколи, одразу згадалася прес-конференція Павла Кучерова після кубкового матчу проти «Металіста». Точніше, згадалася одна фраза: «Моя перевага була в тому, що я не знав, який склад в «Металіста» основний». За годину до матчу проти «Дніпра» мені здалося, що теперішній тренер «Карпат» не дуже переймався і основним складом свого нового суперника. Справа в тому, що у стартову обойму «зелено-білих» вписався молодий фланговий захисник Степан Гірський. В 11-му турі він дебютував в основі «Карпат», коли заміняв Федецького у виїзному матчі проти донецького «Металурга». Але у протоколі на «Дніпро» Артем у складі, і, судячи з усього, вперше в карпатівській футболці вийде на позиції номінального нападника. Гірський, натомість, займе місце на правому фланзі оборони. Ось тут і здалося, що Павло Кучеров прогадав: невже він свідомо кинув молодого вихованця карпатівської школи під танки, точніше, під Коноплянку? Як виявилося, в.о. головного тренера «Карпат» знав на що йде. У підсумку, принаймні у цьому аспекті, він не помилився. Ви бачили на полі Коноплянку? Я не бачив. Правда, не візьмуся рахувати який відсоток заслуги у цьому Гірського, може в 10-го номера «Дніпра» просто гра не пішла, але тим не менше…

Окрім цих перестановок варто відзначити і відсутність Лукаса – іспанець травмувався. Усе решта – без змін: Борха зліва, Балажіц та Мілошевіч у центрі; в середині поля Худоб’як, Голодюк і Ткачук; Зеньов Кузнецов та Федецький в атаці.

Досить прогнозованим виявився склад «Дніпра»: Інкум з Денісовим розташувалися на флангах оборони, Мандзюк та Чеберячко у центрі. Кулаков та Коноплянка діяли на краях поля, Ротань святкував день народження в районі центрального кола та в компанії Боатенга. Трохи вище розташувався Олійник, а ще вище Калініч.

Вже на самому початку матчу «Карпати» спіткали дві невдачі. Спочатку господарі пропустили. Кулакова кинули у прорив на правому фланзі, де його мав би прикрити Борха Гомез. Натомість іспанець зіграв якось незграбно і трохи необдумано – просто дозволив Кулакову виконати простріл паралельно до лінії поля. Мілошевіч та Тлумак не встигли перехопити м’яча, а от Калініч вдало підставив ногу і відкрив рахунок. Йшла лише третя хвилина матчу. А вже невдовзі «Карпати» залишилися без Сергія Зеньова. Естонський форвард намагався наздогнати м’яча, зробив один необережний рух і повалився на газон. Поставити на ноги карпатівця не вдалося. Після матчу він покидав стадіон з дуже поганим настроєм. Та воно й не дивно – на носі найвирішальніші матчі збірної Естонії у плей-оф до Євро-2012…

Все ж ані пропущений гол, ані втрата основного нападника не вплинула на «Карпати» негативно. Навіть навпаки – Кополовець, який замінив Зеньова, досить активно увійшов у гру, а Федецький комфортно почувався на протилежному фланзі. Саме Артем міг зрівняти рахунок – Худоб’як дуже зручно навісив зі штрафного, Федецький виграв повітря і розстрілював Лаштувку. Але як це часто буває з «Карпатами» у цьому чемпіонаті, воротарі суперника дістають навіть мертві м’ячі. Федецький мав ще дві спроби – спершу він обікрав захисника, який на мить втратив концентрацію, вийшов на ворота, але вирішив віддати м’яча набігаючому Кополовцю. Пас вийшов не вдалим, момент було втрачено. В іншій спробі Федецький знову опинився на ударній позиції і таки пробив, але м’яч розминувся з воротами.

До перерви «Карпати» виглядали цікавіше, впевнено володіли м’ячем, але реальної загрози воротам Лаштувки більше не створили. Натомість «Дніпро» діяв непереконливо – форварди були непомітними. Більше за інших працював Боатенг, який провів дуже хороший матч. Він не рідко повертався в оборону, де доволі успішно прикривав активного Кополовця. Здалося, що після перерви «Карпати» додадуть – так було вже два останні рази.

Але цього разу Павло Кучеров, судячи з підсумкового результату, не зміг завести команду. Правда, на другий тайм «Карпати» вийшли з відвертим бажанням відігратися, однак «Дніпро» не мав наміру відпускати результат. Надію на краще господарям подарував Інкум. Схоже, таких безглуздих вилучень український футбол ще не бачив. Хуанде Рамос вирішив змінити оборонця і випустити Шахова. По правді, на стадіоні «Україна» в той вечір не було дуже холодно, тож Інкум вирішив трохи роздягнутися. Поки він знімав свою футболку, до нього уже біг суддя з жовтою карткою. У першому таймі Інкум блокував Кополовця і заробив попередження. «Стриптиз» коштував йому дорожче – Хуанде Рамос в шоці…

У трьох останніх матчах «Карпати» мали чисельну перевагу – при цьому гравці суперника вилучалися практично в один і той самий час. Однак зараз «зелено-білі» не змогли скористатися з більшості. «Дніпро» безцеремонно закрився у своєму штрафному і не соромився виносити м’ячі подалі від воріт. Пройти таку оборону виявилося для господарів занадто важко. А на 82-ій хвилині стало ще важче. Гірський трохи необережно настрибнув на гравця «Дніпра» і гості отримали шанс на перспективний штрафний. Кравченко виконав його дуже класно – тут питань нема. А от дії воротаря «Карпат» викликали певні суперечки. «Адвокати» говорили, що такі удари не беруться, «прокурори» звертали увагу на те, що Андрій Тлумак подарував Кравченку занадто багато простору. Мовляв, якби він хоч трохи змістився до середини воріт, то зміг би виручити команду. Хто б не виявився правий, але «Карпати» вже горіли 0:2 і шансів на порятунок практично не мали. Козирем Павла Кучерова мав би стати Герман Пачеко, але аргентинець, який замінив Федецького, діяв занадто егоїстично: партнерів не помічав, а м’ячі втрачав регулярно.

Не надто підняло настрій і фаєр-шоу, влаштоване фанатами «Карпат» з гаслом «Традиції дорожчі за штрафи». Як сказав після матчу Михайло Кополовець, команда не змогла влаштувати фанатам таке свято, яке фанати влаштували для команди. Тож «Карпати» вкотре програли і завершили перше коло на жахливому 14-му місці. А «Дніпро» продовжує долати пороги критики впевнено, хоч може й не дуже красиво. Якби Кравченко не забив штрафний, то можна було б сказати, що перемога «Дніпра» - випадкова. Але от перемоги з рахунком 0:2 випадковими не бувають…

Хуанде Рамос, головний тренер «Дніпра»:

- Був такий матч, що швидкий гол полегшив нашу роботу. Після нього нам не треба було ризикувати. І ми тримали під контролем всю гру, окрім 5-и хвилин у першому таймі. Але після вилучення Інкума у нас з’явилося хвилювання за результат, бо ми знали, що «Карпати» будуть активно пресингувати. Однак потім ми забили другий гол, відповідно, перемогли, як на мене, заслужено.

- Чи були у вашій кар’єрі такі вилучення?

- Ні. Вперше в кар’єрі таке бачу. Для мене несподіванка, що спортсмен-професіонал припустився такої помилки…

- Якби не швидкий гол, гра могла б скластися по-іншому?

- Важко судити. Всі матчі рівні. Але ми маємо намір їх усі вигравати.

Павло Кучеров, в.о. головного тренера «Карпат»:

- Враження непогані – це що гри стосується. По результату враження, звісно, погані. Все ж треба відзначити, що команда старалася до кінця і приклали максимум зусиль, щоб виграти. Ми пропустили швидкий гол, натомість не реалізували 4-5 хороших моментів, які були в обох таймах. Коли ми почали грати в більшості, то також створювали моменти, біля штрафного «Дніпра» було досить небезпечно. Але коли рахунок став 0:2, то всі наші намагання перекреслилися. Але команда грала, це дає нам надію на те, що хороші результати прийдуть.

- Чому не вдавалося забити?

- Насамперед, у нас були кадрові проблеми. Тому ми були змушені робити певні перестановки. Федецький сьогодні грав атакувального хавбека. Все-таки, десь це себе виправдало. Він взяв участь у кількох моментах, коли ми могли забивати. Але десь далися взнаки його навики захисника. Потім ми втратили Зеньова, довелося його змінювати. Ну і десь нам забракло везіння, десь майстерності. Може, якби була інша атака, то ми могли б забити і мати інший результат. А так – ми більше контролювали м’яча та територію. А нам забили після прострілу та зі штрафного. Крім цього в «Дніпра» не було моментів…

- Чому ви поставили Федецького в напад?

- Ми зважили всі можливості. Артем може створити, може повести за собою команду. Ми знали, що у нього є хороші фізичні дані, він може пресингу вати, тиснути на суперника. Тому у захисті грав Гірський, і, як на мене, провів хороший матч. Шкода, що він заробив штрафний, з якого нам забили.

- Що з Зеньовим?

- Я ще не говорив з лікарями, не знаю.

- В другому таймі було менше гостроти, аніж в першому…

- Інші люди попереду були. Не грав Лукас, Зеньов. Вийшов на поле Пачеко, йому також треба практика. Я думаю, що ми не змогли вийти на гру в тому складі, у якому хотіли і так само не змогли її дограти. Це десь і вплинуло на гостроту. Треба було трохи холоднокровніше з м’ячем працювати. Ось цього і забракло для прийняття правильних рішень.

- Ви розраховуєте на Крістобаля?

- Ми розраховуємо на всіх гравців, які є в клубі. Але треба зважати на їхню форму та на конкуренцію. Не грав Лукас, а Пачеко за дубль непогано провів матч, гол забив. Тому ми вирішили дати йому шанс. Шанс є в усіх. Треба тільки працювати і доказувати.

- Проаналізуйте перший гол…

- Кулаков обіграв нашого Борху, виконав подачу в штрафний, де не прикрили Калініча. От він і замкнув подачу. Треба було строгіше зіграти з Кулаковим і щільніше з Калінічем.

- Чому ви випустили Озарківа, команда ж програвала…

- Озарків мав зіграти в центрі поля, замінити втомленого Худоб’яка. Голодюк перемістився під Кузнецова. Як на мене, то Озарків непогано зіграв. Він не втрачав м’яча, не хвилювався. Треба давати шанс. Він впорався, маємо дебют перспективного українського гравця. Можемо на нього розраховувати.

- Здалося, що під час вилучення, ви щось підказали арбітру…

- Справді, бо як мені здалося, то спершу він не звернув на це увагу. Я думаю, що маю право підказати судді. От він і дав супернику другу жовту картку. Це ж відомо – якщо гравець знімає майку в межах поля, то отримує попередження. Я просто пам’ятав, що в нього вже була жовта. Коли Інкум зняв блакитну футболку, то в нього була чорна майка. Оцей контраст мені і підказав.

- У вас вже була нічия, перемога і поразка. Який матч для вас видався найемоційнішим?

- Проти «Металіста». Це був важливий матч, кубковий. У випадку перемоги у нас була б перспектива. Адже чвертьфінали гратимуться навесні, за цей час багато чого можна змінити, краще підготувати команду. До того ж це була для мене перша гра вдома, при рідних трибунах. Поразка перекреслювала всі шанси. Це в чемпіонаті щось можна виправити, у Кубку ні. Але у будь-якому випадку, я на кожну гру готуюся. Віддача гравців для мене важлива. Те, що після голу ми не опустили голови і намагалися зіграти внічию чи виграти – дуже важливо. Якщо наші гравці будуть так само віддаватися, то все вийде. На наступні ігри буде більше фарту.

- Хуанде Рамос сказав, що «Дніпро» переміг заслужено. Погоджуєтеся?

- «Дніпро» забив два голи. По цьому він переміг. По моментах ні. Територіальна перевага також була на нашому боці, але забракло майстерності, щоб цим скористатися. Тому по грі не справедливо, а по результату – справедливо.

- Чи є вина Тлумака у другому пропущеному голі?

- Треба ще повтор подивитися – як сильно пробив Кравченко і як далеко від м’яча був воротар. Зараз я можу сказати тільки те, що суперник добре пробив в кут, на виконання.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
partizal (Lviv)
лузери
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 126
partizal (Lviv)
лузери
Ответить
0
0
Ява Львів (Львів)
Можна підСУМУВАТИ перше коло. Склад, який нарівних грав з Шахтою, Борусією, Галатасараєм, дійсно перетворився в невідомо що. Невже втрата Кожанова так змінила команду? Можливо! Ловлю себе на тому, що я теж став спокійно спати після поразок КЛ - привик. Чому зламалася команда? У всіх одні догадки, а причини ніхто не знає. Будемо сподіватися, що чорна смуга залишиться в 1-му колі і у 2012 році Карпати порадують нас своєю грою. Шкода, що Карпати втратили Кононова, наразі рівноцінної заміни немає і думаю ще довго мати не будуть. Вся надія на весняний прорив! Будемо чекати!!!
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
Bogdan123 (Львів) 31.10.11 18:23 -------------------------------------------------- З одної сторони ти правий, але є інша сторона медалі. Футбол як гра є для вболівальників, і саме завдяки нам і існує такий вид спорту. Тому ми вправі вимагати від гравців певного рівня гри. І згадай минулий рік, коли команда програвала, але їй аплодували, аплодував весь стадіон, і така типова \"кузьма\" як він і я. Але є певна межа. Можна провалити один - два матчі, всі ж живі люди, але коли команда банально відбуває номер на полі, і далеко не перший матч, то це занадто, тут ніяке терпіння не витримає. В якійсь Італії їм би вже всі машини попалили. Хоча якщо чесно від багатьох гравців вже нема чого чекати, вони ж зірки взимку перейдуть в інші клуби.
Ответить
0
0
Bogdan123 (Львів)
Як на мене, за таку гру не гріх кричати будь-що. Гравці, як і будь-який найманий працівник, отримує зарплатню за свою роботу. Як це не смішно звучить в українських реаліях, вболівальники, які прийшля на матч, вносять свій посильний вклад в статтю бюджету \"доходи\". А коли вболівальника (твоїми словами \"простого\") найоб...ть, продаючи квитки на ФУТБОЛ, а по факту \"втюхуючи\" хаотичне пересуванню по полю стада імпотентів (в футбольному плані) - не варто ображатися на будь-яку реакцію. Як на мене, потрібно було, як в старі добрі часи, затягнути всім стадіоном \"вівці\", і тоді, можливо, на наступну гру можна було б очікувати хоча б самовіддачі. RV (Львів) 31.10.11 12:33 Типова кузьма! Тебе хтось силою затягував на стадіо?? Чи може на квитках було написано - \"гарантуємо перемогу Карпат, в разі поразки повертаємо гроші\"? Вболівай за Барселону, вони завжди показують \"футбол\" який тобі подобається. Але відкрию тобі ВЕЛИКУ таємницю - Карпати не Барселона. Бюджет в сотні разів менший, гравці в рази слабші, вболівальники в рази примітивніші. Ти заплатив за квиток АЖ 3 євро і вимагаєш феєрії. Не подобається - не ходи на стадіон більше і не займай місце. Краще хай буде вдвічі менше глядачів, але вони будуть підтримувати команду при будь-якому рахунку і ніколи не підуть зі стадіону до фінального свистка. Хоча я впевнений що коли в Карпат все налагодиться, і ми знов будем боротись за Лігу Європи ти перший будеш рвати на собі сорочку і кричати КАРПАТИ - КАРПАТИ!!!
Ответить
0
0
16 сектор (Львів)
матч був рівний, але ДД виграв чомусь :))
Ответить
0
0
moderator
MP (Львів) 31.10.2011 10:11 Лютий (Львів) 31.10.2011 14:17 Заблокированы. В случае возникновения каких-либо вопросов по поводу блокировки, обращаться на модераторскую почту (адрес - в разделе \"О проекте\")
Ответить
0
0
niggs (Днепропетровск)
А вообще - писака незаангажированный болела Карпат и \"творил\" в явно расстроенных чувствах, чтобы хоть как-то удовлетворить свои оскорбленные поражением амбиции. И читать не совсем корректный (а точнее хамовитый) по отношению к сопернику отчет - ничего приятного не вызывает. Противно даже. Редакция, как вы такое пропускаете вообще?? Это же не сайт Карпат!
Ответить
0
0
Металист-Днепр 0-6 (Днепропетровск)
Лютий (Львів) 31.10.2011 13:56 А ти спитай ,що вони кричали у Львові на зустрічі з вами ,а якщо він не знає , нехай спитає у тих кто прийджав на зустріч Карпати (Львів) - Металіст (Харків) 28.08.11 .....
Ответить
0
0
Лютий (Львів)
Мене більше потішили вигуки \"Спасибі жителям Донбаса...\" А то вже давно не дякували :)))
Ответить
0
0
Лютий (Львів)
Val (Kharkov): Не всі підтримують такі дії і не всі підтримували цю перекличку... Вважаю відносини між МХ і ДД Вашими внутрішніми справами і нам туди нема чого лізти... Тому не потрібно всіх уболівальників і фанів вважати однаковими.
Ответить
0
0
Val (Kharkov)
ну проиграли и ладно, зато вволю потешили себя перекличкой \"мкг-мкг\" с газометателями.... вы бы лучше с таким же рвением поддерживали СВОЮ команду а не поливали чужую, с которой в данный момент даже не играете. обидно и за команду КЛ и за болел ((((
Ответить
0
0
Лютий (Львів)
ToVoRo (Львов): Не було Кузі, казали нема нападу... Тепер нема півзахисту... :))) Грали ці самі гравці минулого року... пішов лише Кожанов і Кочіш... Все! Тому думаю тут проблема в апетитах гравців... Мол ми такі круті, а зарплати у нас одні з найнижчих в УПЛ... Не хочуть вони грати... не справа в тренері... Справа в бажанні гравців... кожен грає сам за себе... Ініціативу не беруть, не відкриваються, а так... відбувають номер... тільки щоб до нього особисто не було претензій, а як команда грає, який результат всім пофіг... Після матчу вони посідають в свої круті тачки і поїдуть до своїх крутих тьолок,... по доброму :)))
Ответить
0
0
ToVoRo (Львов)
Як говориться \"игра была ровна...\".У матчі де обидві команди продемонстрували футбол низького рівня,виграла та у якої кращі футболісти.По Карпатах:гри немає зовсім,таке враження що гравці один одного вперше бачили.Всі напівмоменти були створені у величезних потугах і завдяки помилкам гравців Дніпра.Реалізація моментів просто жахлива,причому тут є цікавий факт,дивлячись на останні матчі та не тільки на них можна порахувати скільки разів суперника виручає голкіпер.Вчора Лаштувка виручив ОДИН раз,у попередні рази також кіпери суперника робили один - два сейви.Більшість нереалізованих моментів Карпат - не попадання в ствір воріт.А це вже майстерність гравців.Майстерність яку в магазині не купиш,Кононов міг поставити гру,але майстерність ні,а тепер немає ні того ні того от і результат.Питання є до всіх,найменше до КУзнєцова.Це форвард залежний від півзахисту,а цієї ланки у Карпат зараз нема.Є лажаючі кіпер і захист,незабивний напад,а півзахисту просто нема.Так само як і характеру,30 хвилин команда ВДОМА грала в БІЛЬШОСТІ,проти суперника який взагалі не хотів грати в футбол.За цей час ЖОДНОГО небезпечного моменту і відсутнісь фінального штурму.Традиції дорожчі за штрафи,але зарплати для гравців дорожчі від традицій.
Ответить
0
0
Лютий (Львів)
Ну от вийшов месія Кузя і Кононова вже нема, і результату нема... Проблема була не в Кононові, а Кузя вже ніколи нажаль на свій старий рівень не вийде... Тепер ми будемо робити 2-3 роки те, що було при Кононові... Але, ладно, поїзд пішов...
Ответить
0
0
RV (Львів)
RoSSStik (Львів) 31.10.11 10:43 \"Ти хоть чув хто заряжав про Металіст? Дніпропетровці!!!!!А з нашого сектора тільки пару людей підторимали,і все.\" Ну про пару людей ти трошки лукавиш. Може це в 15 чи 16 секторі так здавалося що пару. А що кричали прссті вболівальники, просвіти, будь-ласка. Люди мовчки покидали стадіон, просто мовчки, без емоцій. Як на мене, за таку гру не гріх кричати будь-що. Гравці, як і будь-який найманий працівник, отримує зарплатню за свою роботу. Як це не смішно звучить в українських реаліях, вболівальники, які прийшля на матч, вносять свій посильний вклад в статтю бюджету \"доходи\". А коли вболівальника (твоїми словами \"простого\") найоб...ть, продаючи квитки на ФУТБОЛ, а по факту \"втюхуючи\" хаотичне пересуванню по полю стада імпотентів (в футбольному плані) - не варто ображатися на будь-яку реакцію. Як на мене, потрібно було, як в старі добрі часи, затягнути всім стадіоном \"вівці\", і тоді, можливо, на наступну гру можна було б очікувати хоча б самовіддачі.
Ответить
0
0
Bogdan123 (Львів)
Думаю що все вирішиться в останніх декількох турах. Якщо Дим планує залишитись в Вишці, то два-три матчі вистачить \"забезпечити$$$\" собі щоб залишитись. А якщо не планує, то....
Ответить
0
0
Galician_fan (Lviv)
Ще півроку тому, недумав, що таке напишу, але два наступні матчі з Маріуполем і Чорноморцем, можуть стати ключовими для Карпат в сезоні. Помойму, 25 очок \"прохідний бал\"? А це означає, що треба вигравати в ІМ, ЧО, ОК, ПФКО ще десь, було б не погано зо дві перемоги надибати.
Ответить
0
0
Днепр1812 (Днепролетровск)
Skip(Харьков) Будем по весне смотреть и нас и Вас !!!
Ответить
0
0
Днепрянин (Днепр)
Проблема Карпат в нападении. За первый круг забили всего 11! мячей. Хуже только последняя Оболонь..
Ответить
0
0
Skip (Харьков)
Карпаты не радуют и тут уже сложно что то говорить. Как бы распродажи игроков зимой не было. А у днепра есть результат, но нет игры и это успокаивает всех НО ИГРЫ ТО НЕТ!!! И не видно за счёт чего вы можете добавить.
Ответить
0
0
RoSSStik (Львів)
VitoFirst (Львов) 30.10.11 22:52 Ти хоть чув хто заряжав про Металіст? Дніпропетровці!!!!!А з нашого сектора тільки пару людей підторимали,і все.І не пиши фігні фанати люблять команду і підтримують командй завжди,в порівняні з вами \"ПРОСТЫЕ БОЛЕЛЬЩИКИ\" які ходять тільки на суперника,пожерти семок,і залити морду. А про кричалки, ти послухай що кричите ви \"ПРОСТЫЕ БОЛЕЛЬЩИКИ\" про свою команду, це взагалі абсурд.Кароч про фанатів ти не правий. А матч даже коментувати не хочу. Вітаю Дніпрян з перемогою,щиро бажаю Вам видовищної та результативної гри вашої команди
Ответить
0
0
MP (Львів)
хм..Карпати, пля, ви мене ставите в незручне становище harvester (Львів) 30.10.11 23:01 ти фекалик в цьому становищі (позі) вже давно, так що при чому тут Карпати?
Ответить
0
0
RV (Львів)
Хлопаки, то вже повна дупа. Надії майже на зелишилося. Гра просто бездарна. Про результат мовчу - це зараз найменше тривожить. Азарту 0, бажання 0 і т.д. Все йде до того, що на новому стадіоні в наступному чемпі буде славне дербі в 1 лізі \"вівці проти баранців\"
Ответить
0
0
Марче (Львів)
І самі мучаться і нас мучать. Дивишся на Кузнєцова і просто аж плакати хочеться: це ж стільки зусиль треба прикласти, щоб просто залишитись на місці. Та й всі так - якісь там ривки, підкати ще щось незнане, але дуже відчайдушне, а ККД з того як \"плюх\" цеглини в багно. Навіть не знаю, якої довжини треба мати мотузку, щоб вона дістала до дна тої ями, де зараз борсаються і скавулять Карпати. Скільки хочеш міняй місцями футболістів, ший Пачеко все довші труси, знаходь для Гурулі все нові бутіки - а головне залишається незмінним. І це головне - приреченість. З неприємностей та випадковостей то вже перетворюється на діагноз.
Ответить
0
0
aldr66 (Кременчуг)
Львовяне-я Вам сочувствую..............Ворскла сейчас играет как Карпаты 2009-2010, до конца и с боем!очень напоминает ту красивую и боевую игру которую Вы потеряли.Ищите и будете вознаграждены
Ответить
0
0
футурама81 (Львів)
Давно в мене такого не було... Карпати програли, а мені практично по фіг. Не так давно я при виїзних нічиїх розстроювався, а якщо програвали, то заснути не міг, а зараз улюблена команда відбила всі емоції. Дякую, Вам гравці славного клубу Карпати! криміналіст (Львів) 30.10.2011 23:01 угу. як Кононова злили, у мене таке ж почалось.
Ответить
0
0
solt (Харьков)
Dneprman (Днепропетровск ) 31.10.11 01:10 Пробил на слезу...
Ответить
0
0
Ява Львів (Львів)
Все йде по плану. Хтось зливає КУ, щоб виграти ЧУ, а Карпати зливають ЧУ, щоб виграти КУ...Молодці!!! -))))
Ответить
0
0
YURIY 11 (Луцьк)
Співчуваю Карпатам - хороша команда була, криза затягнулася. Дивує перелік названих кандидатів на посаду головного тренера - Заваров, Безсонов, донецькі специ.... А чому б не Лужний, Демяненко, Ковалець, в Бернда Штанге в Білорусії контракт закінчується? Може слід запрошувати тренерів, які вже щось довели на своїй посаді?!!!
Ответить
0
0
Бодрый (Івано-Франківськ)
Карпатам щастить цього року є ще Оболонь й Олександрія
Ответить
0
0
Dneprman (Днепропетровск )
-> Метеор (Днепропетровск)31.10.11 00:13 Ну,... И где ты нашел, что меня щемит бабло ИВК !? Я сказал, продолжаем палить дальше! Лично мне это в кайф! И где ты нашел связь между сливом игроками и вами (болельщиками) Протасова и Рамосом !? Где Я сказал, что Рамос слил Протасова? Я сказал, др.сл., эти тренера не годятся Днепру. Я за Емца и Жиздика и Кучеревского или подобных этим людям ! (Пусть даже иностранцы) Я за \"Золотой Днепр\" и Я за то, чтобы Днепр вернули на Метеор - надеюсь тебе понятно, Метеор? :) -> Hi-Tec (Днепр) \"Такие если пробегают - надо брать.\" В точку! Именно, что - пробегают!
Ответить
0
0
antiban (Дніпропетровськ)
Коли Інкум зняв блакитну футболку, то в нього була чорна майка. Оцей контраст мені і підказав. -------------------- или опять журналюги чегото не так написали или Кучеров дальтоник:) http://footballnews.com.ua/newslent/Новости/333156...
Ответить
0
0
romaln (Днепропетровск)
Метеор (Днепропетровск) 31.10.11 00:13 Золотые слова, Метеор, золотые...
Ответить
0
0
Hi-Tec (Днепр)
Но, ты думаешь, что на эти деньги никто кроме Рамоса такого же калибра не пришел бы? И под него тоже бы пошли. Dneprman (Днепропетровск ) 31.10.2011 00:13 А не так уж много тренеров, которые свободны, согласны поковыряться в дерьме и построить новую команду в не раскрученном в Европе клубе, да еще и неоднократно выигрывали еврокубки и кубки ведущих европейских лиг. Такие если пробегают - надо брать. Да и поверь, 4 ляма в год на тренера - это абсолютно не до фига.
Ответить
0
0
Bogdan123 (Львів)
........... слів нема...........
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
Dneprman (Днепропетровск ) 30.10.2011 23:46 А тебе не все ли равно сколько бабла палит ИВК ? Он до Рамоса спалил не меньше бабла .Почему это сейчас всех стало волновать бабло ИВК ? Пока ген.директор с игроками сливали Протасова, Рамос между прочим выигрывал еврокубки. Так что Рамос никак не мог сливать Протасова. Поэтому претензии предьявлять по ОВП нужно к ген.директору клуба а не к Рамосу..
Ответить
0
0
Dneprman (Днепропетровск )
-> Hi-Tec (Днепр) Согласен (хотя, в принципе, тоже тайванчики). Но, ты думаешь, что на эти деньги никто кроме Рамоса такого же калибра не пришел бы? И под него тоже бы пошли.
Ответить
0
0
romaln (Днепропетровск)
макар 7 (Симферополь) 30.10.11 23:14 он просто такой себе подарок для расистов...
Ответить
0
0
Hi-Tec (Днепр)
Dneprman (Днепропетровск ) 30.10.2011 23:46 Под эту \"фирму\" хоть игроки более-менее нормальные могут прийти. А с нашим украинским тренерским гавном мы модем получить только гавно игроцкое.
Ответить
0
0
Dneprman (Днепропетровск )
-> Метеор (Днепропетровск)30.10.11 23:27 \"Возвращаем Бессонова ?\" Не, продолжаем палить бабло дальше! :) Я не был за Бессонова. Я был против слива Протасова. Просто, эта \"фирмА\" (Рамос) - сделана в Тайване, а рекламируется как Джапан...:)
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
криміналіст (Львів) 30.10.2011 23:35 В принципе на какое то время Васильевич сможет навести порядок в Карпатах.Главное это вовремя затем его сменить. На полтора года его можно смело брать. Заодно и Чеберячко своего пристроит.
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
Метеор (Днепропетровск) 30.10.11 23:27 -------------------------------------------------- Як би це не було смішно, але він зараз розглядається як можливий кандидат гол. тренером Карпат.
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
Dneprman (Днепропетровск ) 30.10.2011 23:24 Возвращаем Бессонова ?
Ответить
0
0
Dneprman (Днепропетровск )
Наконец то, мы увидели чемпионскую игру ДД и явную невидимую руку тренера! И это, на минуточку, не против абы кого - а в битве, с набравшими полный ход, Карпатами! Какое движение, какая мысль прослеживались в каждом эпизоде матча! Шахматные многоходовки и хитроумные сплетения технико-тактического гения ДД закружили голову не только сопернику, но и истинным ценителям и гурманам футбольной мысли! Так держать! Вся демократическая общественность за пожизненное подписание контракта Рамоса с ДД!
Ответить
0
0
макар 7 (Симферополь)
Неужели Инкум настолько не хочет играть?
Ответить
0
0
romaln (Днепропетровск)
картаты, держитесь. время еще есть. но внутри что-то должно произойти. Удачи. Вы нужны в вышке. С днепром понятно. продолжаем ждать защитников. Надеюсь, дождемся.
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
хоть Федя и \"в ужасной форме\", но его заменили и Карпат не стало
Ответить
0
0
Azovets (Мариуполь)
Да, не ожидал от \"Карпат\" такой игры. Но это, может быть, последствия фееричного матча с \"Металлистом\". Обычно после таких побед происходит досадный провал. Посмотрим, что дальше будет.
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
Давно в мене такого не було... Карпати програли, а мені практично по фіг. Не так давно я при виїзних нічиїх розстроювався, а якщо програвали, то заснути не міг, а зараз улюблена команда відбила всі емоції. Дякую, Вам гравці славного клубу Карпати!
Ответить
0
0
harvester (Львів)
хм..Карпати, пля, ви мене ставите в незручне становище.
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
Очередная плохая игра. Днепр сейчас слаб, Карпаты еще слабее. Смелое решение Кучерова убрать Ощипко и Федецкого с флангов обороны. Вот только не помогло оно. Федя в ужасной форме, он сегодня порол как и раньше, просто не в обороне, а в атаке. Интересно, насколько серьезно травмировался Зенев. Хотя он сейчас команде и не особо нужен. А вообще не хочу детально по персоналиям разбирать, вся команда слаба. Удаление Инкума - хохма, я такого даже не припоминаю. Глупый игрок, давно понятно, что он не футболист уровня Днепра. После его удаления направо перешел Мандзюк, а в центр обороны сел Ротань. Днепр вобщем-то ничего сегодня не показал. Разве что удар Сергея Кравченка со штрафного вышел на заглядение. Жаль, но сейчас, чтобы обыграть Карпаты во Львове, сопернику не обязательно выкладываться на максимум. Стиль фанатов не меняется, анреспект им. Политические кричалки, националистические, оскорбительные в адрес Металлиста, расистские в адрес Инкума и Боатенга (так кто же виноват в отстойной игре Карпат - жители Донбасса, Янукович, \"москали\", харьковчане или негры? фанаты все не могут решить). Ну и иногда кричалки про Карпаты. Фанатам плевать на команду, их все устраивает. Команде плевать на болельщиков, ее все устраивает. Простых болельщиков эти муки на поле не устраивают, но они ничего поменять не могут. Кстати, после удаления Инкума днепровские фанаты поддержали обезьянье хуканье львовских фанатов. Инкум им иронически поаплодировал. P.S. Футбол ли это? Еще пара впустую потраченых часов жизни...
Ответить
0
0
Xyntallar (Одесса)
Чем удивил Днепр-умением удержать с4ет.полу4илось отменно
Ответить
0
0
oboz12 (Poltava)
тем не менее Днепр уверенно набирает очки, если даст бой в очных встречах лидерам, то может и за медали зацепиться. А Карпаты жаль - хорошая команда, не заслуженно в конце турнирки сидит
Ответить
0
0
Gela (Днепр)
Кстати в первых 9 турах Днепр набрал 9 очков. В последних 6 турах Днепр взял 15 очков. Метеор (Днепропетровск) Парадокс. При отсутствии игры берут больше очков ))
Ответить
0
0
antiban (Дніпропетровськ)
Hi-Tec (Днепр) 30.10.11 21:37 Метеор (Днепропетровск) 30.10.11 21:38 ------------------- да понятно, что вышеперечисленные основа потому, что на их позиции некому больше играть. По поводу Рамоса я нигде и словом не обмолвился, что его НАДО менять. я просто говорю, что за год он команды не создал! и вопрос создаст ли? Как говорится Родину не выбирают:) Верим в Днепр, а с Рамосом или без него как Бог даст. Но покамест игры оптимизма не вселяют.
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
Кстати в первых 9 турах Днепр набрал 9 очков. В последних 6 турах Днепр взял 15 очков.
Ответить
0
0
Днепрянин с Днепра (Днепропетровск)
*Ми з вами,ви кращі
Ответить
0
0
Днепрянин с Днепра (Днепропетровск)
Обожнюю Львів, ми з вами кращі.
Ответить
0
0
Драйвер (Симферополь)
Карпатам наверное трындец! Как можно так безвольно играть?
Ответить
0
0
real fan (Kharkov City)
Днепр с победой.. похоже вы уже оклемались.. стоя, на классе, обыграли карпаты...
Ответить
0
0
ЗОВИТЕменяДЖИН (Днепродзержинск)
Арс-Кривые уже 2-0 ,ну что опять мы на 5 перемещаемся
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
antiban (Дніпропетровськ) 30.10.2011 21:25 В последних матчах чемпионата состав у Днепра стабилен.И причем тут год при Рамосе ? Весна при Рамосе была неплоха.Сбой случился летом.Но это не говорит о том, что ИВК нужно впадать в истерику и идти на поводу Саб и Хлусов и увольнять Рамоса.
Ответить
0
0
Hi-Tec (Днепр)
это Лаштувка и чебурашка с мандюком?:( а остальными год крутит как цыган солнцем. antiban (Дніпропетровськ) 30.10.2011 21:25 Чебурек, Мандзюк, Инкум, Боатенг и Ротань - \"незаменимые\" в прямом смысле слова, так как в их амплуа в команде никого больше нет. А Лаштувка ... клоун он, конечно, но Каннибал сейчас ваще не вариант. А остальными Рамос \"крутит\" потому, что бОльший сторонник ротации, чем у нас в укрчемпе принято. Я это не сразу понял, но, поразмыслив, решил, что это, возможно, и неплохо. Во всяком случае, то, что у него почти всегда офигенные и уместные замены, думаю, как раз из-за того, что \"лавочники\" не полностью без практики, а когда-никогда играют.
Ответить
0
0
myroslav_g (Львів)
Шановна організація \"завжди вірні\" і дирекція фан-руху(чи як ви там себе називаєте)! Якщо ви вважаєте себе справжніми фанами клубу і вам не всеріна його доля в подальшому, прохання зібратися всім вам на базі клубу, притиснути цих мажорів на каєнах, золотих соларах і так далі до стінки і вияснити, що насправді відбувається у команді, які причини цього бардаку і що для цього потрібно зробити. Я розумію, що можливо декому з них не хватає на круті диски до каєнів чи на туси з дєвками по-кабаках, але є такі речі, як наприклад повага до людей цього міста і їхнього здоровя, яке з кожним їхнім матчем погіршується (як приклад мій дід уболівальник зі 40річним стажем). Тому зробіть хоч шось путнє, як це роблять в таких випадках дійсно справжні фани, бо тупі кричалки типу \"хто не скаче той москаль\" чи \"ми львівяни, ми найсильніші\" викликають лише іронічний сміх.
Ответить
0
0
antiban (Дніпропетровськ)
Основной состав есть.Во всяком случае костяк.И основной состав не должен состоять из 11 футболистов. Метеор (Днепропетровск) 30.10.11 21:02 ------------------ это Лаштувка и чебурашка с мандюком?:( а остальными год крутит как цыган солнцем.
Ответить
0
0
kazna (Луганск)
Хороший матч.
Ответить
0
0
kozakus (александрия)
ну что ж КАРПАТЫ - есть желание нет умения ДНЕПР нет желания но есть умение итог 0-2) спасибо днепру за отобраные очки у конкурента!)
Ответить
0
0
12021956 (Днепропетровск)
Hi-Tec (Днепр) А вот у меня нет такой возможности, поэтому я выключаю звук и смотрю футбол в тишине (если нет возможности быть на стадионе). Обидно! Жаль у нас на ТВ нет функции - ЗВУК СО СТАДИОНА. Уверен, что эта функция была бы очень популярна среди БОЛЕЛЬЩИКОВ, т.к. порой комментарии некоторых специалистов слушать - равно как находишься рядом с человеком из палаты №6. Порой комментатор очень близко подходит со своим видением ФУТБОЛА, под слова ВЫСОЦКОГО:\"...Все мозги разбил на части, все извилины заплел...Он над нами издевался, ну, сумасшедший, что возьмешь?\"
Ответить
0
0
andrei.vinn (харьков)
криміналіст (Львів) 30.10.11 21:01 Если Дыминский не выделит деньги на уселение вам ж..па.Вечно не может играть один и тот же состав без вливания новых игроков.Кого ещё он сделает крайним и уволит.
Ответить
0
0
xardick (полтава)
grand river (Днепропетровск) Ну,если так обстоят дела то я даже не знаю что и сказать.А куда же смотрит Коломойский?Он что не видит ничего или Стеценко выполняет его указания?Так зачем тогда было тратиться на Рамоса?Я по простоте душевной решил что вот наконец\"Днепр\"заиграет.Обидно. rand river (Днепропетровск)
Ответить
0
0
Upiter(Днепр) (Днепропетровск)
Ну и добренько хоть так. Нас всех с победой! Достали эти комментаторы. Они матч комментировать собрались или пообсирать Днепр или изучать зачем купили Дерека или Джу за 11 млн. Как будто из кармана ихнего босса Ахметова вынули. По игре: откровенно слабый первый тайм, ну а во втором проффесионально удержали победу. Инкум - недорозумение. Чебур-как всегда с красивым \"финтом\" в штрафной, после чего КЛ чуть не забили. С заменами Рамос угадал. Игра вдесятером заставила хоть подвигаться игроков. Львову не отчаиваться. Победы еще будут.
Ответить
0
0
Detochkin (Ялта)
да уж. Карпаты смотрелись неплохо, а в результате -3 очка. жалко команду.
Ответить
0
0
Morphyk7 (Киев)
игроки днепра откровенно не хотят бегать (хотя холодно вечером), не хотят открываться под передачи, не хотят отбирать мячи. с волынью играли так же и никаких выводов не сделали. счастье что победили
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
antiban (Дніпропетровськ) 30.10.2011 20:5 Основной состав есть.Во всяком случае костяк.И основной состав не должен состоять из 11 футболистов.
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
Щось я згадав 2004-ий рік, тоді Карпати-2 вилетіли з 1ліги, а Карпати з вищої, тепер подібна ситуація, тільки замість Карпат-2 - фк львів. Гра жахлива. При чому Дніпро також ніяке, але за рахунок вищої індивідуальної майстерності гравців перемогло. Але обидві команди перебувають зараз в реанімації
Ответить
0
0
Andrej19801980 (Киев)
Дебильский ---,ты ещё не застрелися? Урод ! Что ты сделал с командой ? Обещал -что , инострансам ? Иуда ...
Ответить
0
0
Hi-Tec (Днепр)
Год прошел, а основного состава нэту:( antiban (Дніпропетровськ) 30.10.2011 20:53 Не \"год прошел\", а три месяца с небольшим. К нам летом 8 игроков пришло.
Ответить
0
0
andrei.vinn (харьков)
Hi-Tec (Днепр) 30.10.11 20:53 Я по молодости домой девок водил и под неё .......
Ответить
0
0
Hi-Tec (Днепр)
Второй.Не потеряй Кулаков по дурости мяч то никакого удара бы вообще не было. Метеор (Днепропетровск) 30.10.2011 20:50 Ага. Его бы ТОЧНО не было бы, если бы у Чебуратора не было правой половины задницы - ВНе зависимости, потерял что-то Кулак или нет.
Ответить
0
0
antiban (Дніпропетровськ)
Днепр НИКАКОЙ (мягко сказано), все больше убеждаюсь во мнении, что Рамос как тренер пшик. Год прошел, а основного состава нэту:( Оффтоп: я так понял сайт не только у меня глючит?
Ответить
0
0
фикса (Львов)
Однозначно, что то в Карпатах не так, ну не может команда вот так, просто разучиться нграть в футбол.Просто не узнаю команду, игра нулевая:-( Днепр с победой.
Ответить
0
0
Leva2 (Харьков)
Ну, что львовяне накричались МКГ легче стало? Первая лига совсем рядом. А Олейник комик почище Галустяна с Зеленским мечтал, что после первого круга о Металлиста на семь очков Днепр отставать будет
Ответить
0
0
Hi-Tec (Днепр)
Кстати, я изящно решил вопрос с комментаторами. Узнал, кто комментирует, выкрутил звук и включил \"Энигму\". Игра смотрелась нормально, а на душе было легко и спокойно. ))
Ответить
0
0
свой среди чужих (чужой среди своих)
= 15 команд
Ответить
0
0
свой среди чужих (чужой среди своих)
Вацко реально закумарил гнобить ДД. который матч уже смотрю с его комментарием, сил нет слушать даже мне - критику украинского футбола... качественно игра Днепра не сильно отличается от того же Металла... но сегодня модно лить помои на Рамоса, да уж... особенно среди обиженных украинских тренеров, такое ощущение что им всем предлагали Днепр возглавить, но выбрали Рамоса. есть же еще 15 команда чемпионата, идите туда, родные! вот Семин по мне ничем не лучше Рамоса как тренер, но массового гнобления почему-то нет. бухают с ним вместе?
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
Hi-Tec (Днепр) 30.10.2011 20:48 Второй.Не потеряй Кулаков по дурости мяч то никакого удара бы вообще не было.
Ответить
0
0
andrei.vinn (харьков)
Метеор (Днепропетровск) 30.10.11 20:31 С победой дружище.Днепр реально в десятером лучше играл.
Ответить
0
0
Пофигвсё (Днепропетровск)
Инкума надо было удалять в первом тайме, без него лучше играть начали. Или вообще не выпускать)))))))
Ответить
0
0
Hi-Tec (Днепр)
По справедливости то Кулаков привез гол с Волынью нелепо потеряв мяч. Метеор (Днепропетровск) 30.10.2011 20:42 Какой? Второй? Второй гол был забит после того, как волынянин вышел на ударную позицию и пробил ВООБЩЕ непонятно куда, мяч попал в Чебура и опустился в девятину. Не будь там Чебура, мяч летел бы мимо ворот метов на 5, т.к. удар был \"на силу\".
Ответить
0
0
grand river (Днепропетровск)
.Вобщем я в шоке от игры \"Днепра\".Вопрос Стеценко:\"Доколе... xardick (полтава) 30.10.11 20:36 )))Доколе-ты хотел спросить- Шрек будет покупать нужных токо ему,а не Рамосу играков ? А на ком он в Днепре зарабатывать будет? Ждёт не дождётся трансферного окна и потирает руку о левый карман))))
Ответить
0
0
ЗОВИТЕменяДЖИН (Днепродзержинск)
Метеор (Днепропетровск) Кулаков и с Фулхемом 2 мяча привез,нечего ему делать в защите,вот только трабл и на Инкума надежды нет. И опять же в следующей игре Кулаков в защите будет отрабатывать
Ответить
0
0
Mao- (Харьков)
П.с. Поздравляю, с победой!
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
sanchoz (Днепр) 30.10.2011 20:41 Они поливают Днепр и по делу и без дела. Эта свора лузеров все время со времен Рамоса льет грязь на Днепр и все считает деньги ИВК.
Ответить
0
0
usup (Донецк)
А когда Карпаты будут играть на новом стадионе? Весной?
Ответить
0
0
san4es (харьков)
Поздравляю с победой, ДРУЗЯКИ)))) Турнирная таблица приобретает классический вид.
Ответить
0
0
с.т.а.л.к.е.р (Львів)
Пердив на горизонті засвітив як ясне сонце. Біда та й усе. Хотілося б і підтримати команду, але ну їх.
Ответить
0
0
Ярослав (Днепропетровск)
pridon (Днепропетровск) я с тобой согласен. Просто я помню времена, когда любая, даже \"мертавая\" команда устравала финальный 10 минутный штурм и забирала у ДД очки. И не так давно это все было... Сегодня все-же поспокойнее было в конце. Даже до второго забитого мяча. Боатенг, хоть и \"киксанул\" пару раз, но в целом \"король центра\". Не сдуется - Рамос может сделать из него очено полезного игрочилу.
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
Hi-Tec (Днепр) 30.10.2011 20: По справедливости то Кулаков привез гол с Волынью нелепо потеряв мяч.
Ответить
0
0
ЗОВИТЕменяДЖИН (Днепродзержинск)
поздравляю днепропетровцев с победой!!!!! dvdiman76 (москва) Дякую!
Ответить
0
0
saxagan (Кривой Рог)
Smile13 (Луцк) ФК Львов точно вылетит :(
Ответить
0
0
sanchoz (Днепр)
Метеор (Днепропетровск) хочешь сказать что не по делу..?
Ответить
0
0
vito003 (днепродзержинск)
тест
Ответить
0
0
Hi-Tec (Днепр)
Тьфу, блин ... пардон, дважды пошло.
Ответить
0
0
Smile13 (Луцк)
Ну кто б сомневалося,Карпаты проиграли опять...скоро в Первой лиге будут две львовские команды...а может и одна - ФК Львов может во вторую вылетить..))
Ответить
0
0
ЗОВИТЕменяДЖИН (Днепродзержинск)
Всех с победой!! От судьи голубезной попахивало
Ответить
0
0
Mao- (Харьков)
Днепр хорош, на голову сильнее .Удаления даже не ощутил.Удивило что Днепр стоя на голову сильнее...
Ответить
0
0
Hi-Tec (Днепр)
в кубке то не прокатило, зачем снова рисковать? deegrand (Poltava) 30.10.2011 20:30 В кубке не прокатило по ЕДИНСТВЕННОЙ причине - Чебур ОЧЕНЬ удачно подставил задницу под удар волынянина \"в никуда\", рикошет и гол. А так бы вполне прокатило, 9 минут не хватило - Лаштувка за два тайма особо и не потел. А сегодня на другое просто сил не было. Замен для защиты-то в запасе, благодаря удачной транферой политике клуба, нет и в помине ... все, кто в защите у клуба есть, сегодня были на поле.
Ответить
0
0
dvdiman76 (москва)
поздравляю днепропетровцев с победой!!!!!
Ответить
0
0
Hi-Tec (Днепр)
в кубке то не прокатило, зачем снова рисковать? deegrand (Poltava) 30.10.2011 20:30 В кубке не прокатило по ЕДИНСТВЕННОЙ причине - Чебур ОЧЕНЬ удачно подставил задницу под удар волынянина \"в никуда\", рикошет и гол. А так бы вполне прокатило, 9 минут не хватило - Лаштувка за два тайма особо и не потел. А сегодня на другое просто сил не было. Замен для защиты-то в запасе, благодаря удачной транферой политике клуба, нет и в помине ... все, кто в защите у клуба есть, сегодня были на поле.
Ответить
0
0
xardick (полтава)
Блин,не игра а ковырялово.Ни скорости ни техники,ни желания.Вчера смотрел \"Металлист\"-\"Ворскла\"-небо и земля.Инкумов,Боатенгов,Мандзюков надо гнать,это балласт.Вобщем я в шоке от игры \"Днепра\".Вопрос Стеценко:\"Доколе...
Ответить
0
0
серг888 (Вол.-Волинський)
карпатам Волинь подарувала 3 очка в західному дербі . Для чого млять??????????????????
Ответить
0
0
pridon (Днепропетровск)
Ярослав (Днепропетровск) 30.10.11 20:27 \"Вселяет оптимизм что игроки не сбились на отбой и умело контролировали мяч.\" Не знаю что там может вселять оптимизм. Днепр может играть последнее время только с такими же как он \"мертвыми\" командами. Немного агрессии, как у Волыни, и стерли Днепр...
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
Валидольная игра.Кто мог знать что удаление Инкума сыграло в пользу Днепра. В 10-ом Днепр мне понравился больше чем полным составом. Ну и конечно очень правильные и своевременные замены сделал Рамос. В первом тайме Денисов сыграл ужасно, а во втором играл уже надежно. Вацко весь матч обсырал Днепр и все считал деньги.После второго гола засунул свой язык. Сабо не захлебнитесь своей желчью вместе с Вацками, Хлусами и Ко.
Ответить
0
0
Кипер (Запорожье)
Карпаты в этом сезоне просто фатальные неудачники, хотя и Днепр не далеко от них, но всё же.
Ответить
0
0
Пофигвсё (Днепропетровск)
За первый тайм стыдно. Но победа есть победа. Не очень хочется смотреть матчи своей команды по каналу Футбол. Сначала перед игрой маразматик Сабо несет бред, обиженный на зарплату Рамоса.\"На Днепр не ходят во Львове,что это за команда?\"- нормальный тип? Ты ,старикан, Арсенал перед этим смотрел? Там были люди ? Второй коментатор тоже, мля, кому нужны твои воспоминания о Боатенге? Короче, футбол не очень, Днепр с победой!!!!
Ответить
0
0
deegrand (Poltava)
Типичная игра \"на результат\". Забили - отстояли - закрепили. Инкум - идиот. ))) Hi-Tec (Днепр) 30.10.11 20:26 в кубке то не прокатило, зачем снова рисковать?
Ответить
0
0
mi amigo (Харьков)
Led Zepp (Харьков) 30.10.11 20:29 он очень толстый тролль
Ответить
0
0
odesss (Brooklyn)
Что интересно - В этом туре хозяева полей не выигрывали...
Ответить
0
0
Vladimir_kvg (Kirovograd)
Три очка добыто, и на том спасибо... Карпатам срочно нужен главный тренер, который будет отвечать за игру и за результат. Может сыграть львовянам на новой арене и тогда вдруг попрет.. ;)
Ответить
0
0
andrei.vinn (харьков)
Днепр с победой. Карпаты НИ-КА-КИ-Е.
Ответить
0
0
Led Zepp (Харьков)
Интрига в одном. Сколько тут будет постов от харьковчан. Санело (Кривбас) 30.10.11 20:25 ______________________________ вот это у тебя интересы)) Позавидовать можно)
Ответить
0
0
Ярослав (Днепропетровск)
такая сложная и такая необходимая победа. Всесяет оптимизм что игроки не сбились на отбой и умело контролировали мяч. Хоть какой-то прок от \"контоля\". Инкума не понимаю. Опять возникают ассоциации с Алсидесом. Тот тоже \"без головы\" играл. Возможно у Инкума не получилось уйти \"на халяву\" в АПЛ, вот и начинает чудить... У меня надежда, что ДД немного переведе дух и заиграет агрессивнее. Карпаты понравились желанием, но как-то не ладилось у них с конструктивом. Опять как в старые добрые времена: \".... сегдня пытались играть в футбол. Много бегали...\"
Ответить
0
0
Hi-Tec (Днепр)
Типичная игра \"на результат\". Забили - отстояли - закрепили. Инкум - идиот. )))
Ответить
0
0
odesss (Brooklyn)
Карпатам пора тренера увольнять! basque (Донецк (Восточная Ук) 30.10.11 20:22 --------------------------------- Подожди, пусть назначат сначала...
Ответить
0
0
saxagan (Кривой Рог)
Молодцы!!!!!
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Карпатам пора тренера увольнять!
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус