Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

"Динамо" - "Карпати" 3:1. З думками про Париж


Гол Ідейе и дубль Кранчара принесли перемогу киянам над Карпатами

"Динамо" - "Карпати" 3:1. З думками про Париж


14 вересня 2012 року. Київ. НСК Олімпійський

9-й тур Української Прем‘єр-ліги

"Динамо" (Київ) - "Карпати" (Львів) - 3:1

Голи: Ідейе (33), Кранчар (57, 63) – Лукас (73, пен)

"Динамо": Коваль - Сільва, Михалик (Бетао, 68), Хачеріді, Тайво - Велозу, Кранчар, Дуду (Богданов, 46), Гусєв (Мілевський, 61), Раффаель - Ідейе

Тренер: Юрій Сьомін

"Карпати": Богатінов - Озарків, Пластун, Балажиц, Ощипко (Кополовець, 79) - Даушвілі, Ткачук, Худоб‘як, Пучковський (Кенія, 55), Ксьонз (Штіліч, 46) - Лукас

Тренер: Ніколай Костов

Арбітр: Віталій Годулян (Одеса)

9-й тур Української Прем‘єр-ліги випала честь відкривати київському "Динамо" и львівським "Карпатам". Столична команда мала завдання хоча б якось реабілітуватись за поразку від "Шахтаря", а також підготуватись до старту в груповому етапі Ліги Чемпіонів. "Карпати" знову зависли над зоною вильоту, тому і їхні турнірні завдання були цілком зрозумілі.

Після напруженого матчу збірної України проти Англії Юрій Сьомін залишив поза заявкою Андрія Ярмоленка, в той же час в основі вийшли Гусєв і Хачеріді. Гармаш, нагадаємо, відпочивав з іншої причини: Денис заробив трьохматчеву дискваліфікацію за нецензурний жест в українському Класико. Не дивлячись на відлучення до національних збірних з перших хвилин грали Велозу, Кранчар і Ідейе. Також відмітимо появу в старті Тараса Михалика, який залікував травму. Тож тактична побудова команди Сьоміна мала наступний вигляд: Коваль в воротах, захист справа наліво – Сільва, Михалик, Хачеріді, Тайво, єдиним опорником мав зіграти Велозу, Кранчар і Раффаель зайняли місце в центрі півзахисту, на флангах атаки вийшли Дуду та Гусєв. За забивання голів відповідав Ідейе.

Ніколай Костов порівняно з матчем проти "Металургу" провів три заміни в основному складі. Замість Кополовця, який освоював гру на лівому фланзі захисту, вийшов Ощипко, а Даушвілі після дискваліфікації разом с Ткачуком і Худоб‘яком створив кулак в центрі поля. Болгарський спеціаліст також продовжив випробовувати резерви львівського клубу: після Жовтюка в основі "Карпат" дебютував 18-й річний Пучковський, котрий за задумом тренера повинен був нагнітати ситуацію на лівому фланзі атаки, однак, забігаючи наперед, відмітимо, що чогось серйозного молодий футболіст запропонувати Данило Сільві так і не зміг. На протилежному фланзі діяв Ксьонз, а на вістрі – самотній Лукас.

Команди з‘явились на полі під звуки козацького маршу, однак до серйозних бойових дій футболісти перейшли не одразу. "Динамо" традиційно заволоділо територією в центрі поля, Велозу направляв атаки, Кранчар з Раффаелем їх продовжували, а Дуду поров. Динамівці доволі довго шукали слабкі місця в обороні львів’ян, та нічого не знаходили. Кілька разів оборонці кидались під м’яч після ударів Гусєва, Дуду і Ідейе. Перший раз м’яч полетів в рамку воріт лише на 22-й хвилині – це Хачеріді бив голою після подачі кутового, однак слабко і в руки Богатінову.

Наступного разу футболісти "Динамо" влучили в ціль аж через 11 хвилин, при цьому змусивши вскочити на ноги весь стадіон. Велозу подав кутовий, а Браун Ідейе випередив Богатінова і головою переправив м’яч у сітку, виконавши, таким чином, обіцянку продовжувати радувати київських вболівальників забитими голами.

Після того, як рахунок було відкрито, динамівці заграли в атаці активніше: Кранчар викручував м’яч в дальню дев‘ятку, але не докрутив і Богатінов справився; згодом Раффаель змарнував нагоду відзначитись зі стандарту – його удар зі штрафного прийняла на себе стінка. Нарешті ударну десятихвилинку завершив удар Кранчар після подачі кутового і помилки Богатінова, однак воротар виправився і ногою відбив м’яча.

Що ж "Карпати", запитаєте ви. Карпати провели першу атаку лише на останніх хвилинах. Худоб‘як намагався прорватись до воріт через гру в стінку з партнером, однак відмінно зіграв Хачеріді, який завадив Ігорю пробити по воротам. На цьому перший тайм і завершився.

Підбиваючи підсумки половини гри. "Динамо" довго запрягало, та швидко поїхало, "Карпатам" потрібно вкрай щось міняти, оскільки з такою грою ловити в Києві було нічого. Що стосується персоналій, то в складі віце-чемпіона порадував Даніло Сільва, який і в захисті не дав шансів супернику, і в атаку регулярно підключався. Хачеріді з Михаликом надійно, Тарас навіть кілька разів відпрацював перший пас, Ідейе шукав-шукав свій шанс, і таки знайшов. А от хто в черговий раз розчарував, так це Дуду – його традиційний фінт вправо, здається, жодного разу не пройшов, а простріли і удари йшли в ноги супернику. В складі львів’ян когось оцінити дуже непросто. В цілому захист відпрацював на рівні, але переважно завдяки неточності динамівців в завершальній фазі атаки.

Прослухавши Тараса Чубая в перерві й в котре відзначивши невідповідну рівню арени акустику, повертаємось до гри. Сьомін почув прохання глядачів і замінив Дуду на Богданова, Костов замість інертного Ксьонза випустив Штіліча, а ультрас "Динамо" розгорнули банер "Вимагаємо змінити час початку матчу Динамо Зоря та заборонити проведення ігор в робочий час". Уточнення: поєдинок з луганською командою відбудеться 28-го вересня о 17:30.

"Карпати" вирішили без бою не здаватись і ледь не зрівняли рахунок на 54-й хвилині - Худоб‘як вивів Лукаса на побачення з Ковалем, але воротар Динамо свою команду врятував. Вирішивши, що ризикувати не варто, кияни знову перейшли в наступ. Спочатку Богданов приклався по м‘ячу метрів с 18-ти – Богатінов на місці, далі Тайво розрядив свою гармату, порадувавши вболівальників за воротами.
Костов намагається пожвавити гру в атаці, випускаючи Кенію замість Пучковського, однак саме в цей час "Динамо" збільшує свою перевагу. На 57-й хвилині Сільва промчав правим флангом та від лицьової лінії прострілив, Ідейе елегантно пропустив м‘яч поміж ніг, а Кранчар з 11-ти метрів поклавши корпус пробив під поперечку.

Ще через шість хвилин динамівці довели рахунок до розгромного, комбінація вийшла майже ідентична: Велозу запустив по флангу Даніло Сільву, той прибрав Ощипка і прострілив, Богатінов зачепив м’яча, а Кранчар як справжній майстер гри на більярді з 14-ти метрів увігнав кулю в нижній кут воріт. Голи Ніко продемонстрували, що не так давно гравець збірної України Ігор Ощипко поки не в найкращій формі - Даніло Сільва витворяв на фланзі все, що хотів. Хоча слід зазначити, що лівий захисник "Карпат" зазвичай залишався наодинці проти одразу кількох суперників.

Комфортний рахунок дозволив Сьоміну провести досить незрозумілу третю заміну: заміть Михалика вийшов Бетао. Мабуть, Юрій Павлович ще не визначився, яка пара центральних захисників зіграє проти ПСЖ, при чому місце Хачеріді сумніву не підлягає.

Збавивши оберти, "Динамо" пропустило. Раффаель в своєму карному майданчику штовхнув Худоб‘яка, за що було призначено пенальті. Лукас Коваля переграв, але Максим ледь не став героєм епізоду – м’яч пройшов у нього під рукою.

"Динамо" - "Карпати" 3:1. З думками про Париж - изображение 1

Ефектний банер гостей зі Львова / фото - wbc.kiev.ua

Фанати "Карпат" розтягнули грізний банер з написом "Крізь віки бояться досі вороги", а потім затягнули Червону руту. Що цікаво, якщо раніше вболівальники "Динамо" підтримували починання львів’ян (в першому таймі на обійшлось без традиційного "Слава Україні, героям слава!"), то цього разу київські фани заглушили спів скандуванням назви свого клубу. Хоча, як підказують коментатори, можливо, "синьо-білі" просто не почули свої колег зі Львова.

В час, що залишився, столична команда вирішила пограти на нервах. Принаймні "Карпати" отримали можливість контролювати м‘яч на половині поля "Динамо", а на 87-й хвилині інтригу в гру ледь не повернули гравці, які вийшли на заміну – Штіліч видав класний прихований пас на Кенію, грузинський форвард вийшов сам на сам з Ковалем, однак дуель воротарю програв.

Втім останнє слово в матчі залишилось за "Динамо". Спочатку Мілевський класно скинув м’яч під удар Раффаелю - бразилець з 16-ти метрів не влучив по воротах, а вже в додатковий час сам Артем посадив на п’яту точку захисника і пробив на точність з середньої відстані – від четвертого голу "Карпати" врятував Богатінов, який зреагував на удар.

Таким чином, "Динамо" принаймні на добу вийшло на чисте друге місце в турнірній таблиці та скоротило відставання від "Шахтаря" до трьох очок. "Карпати" залишаються 14-ми, маючи в своєму активі всього вісім балів.

Команда Юрія Сьоміна виконала установку на гру – і перемогу здобули, і до матчу з ПСЖ потратили рівно стільки сил, скільки було необхідно. Щоправда, чергова зупинка під кінець гри насторожує - Ібрагімовіч і компанія подібної розслабленості не вибачать. З іншого боку такі дії можна виправдати прийнятним рахунком, адже при 3:0 змусити себе грати на тому ж рівні, що й при 0:0, досить непросто (хоча футболісти професіонали, їм за це зарплату платять). На звання гравця матчу претендують два футболісти: Даніло Сільва з першої по останню хвилину з користю відбігав по своєму краю, а Ніко Кранчар кожного разу опинявся в потрібному місці в потрібний час.

"Карпатам" в свою чергу ще ой як багато потрібно попрацювати, щоб вибратись з трясовини. Втім гра Штіліча і Кенії свідчить про те, що у львівської команди є резерви для підсилення.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
print (Киев)
Игра понравилась, ДК с победой, не понравилось след: последние минут 10 - вообще ДК остановилось - КЛ могли и еще засунуть. После аутов и на штрафные возле своих ворот плохо возвращались Рафаель не понравился вообще - упорол кучу моментов. Кранчар - подключения яркие, но со скоростью нужно что-то делать, на ЛЧ ходить не дадут. Милевский прятно удивил - пахал на поле, был хорош. Все ИМХО конечно.
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 164
print (Киев)
Игра понравилась, ДК с победой, не понравилось след: последние минут 10 - вообще ДК остановилось - КЛ могли и еще засунуть. После аутов и на штрафные возле своих ворот плохо возвращались Рафаель не понравился вообще - упорол кучу моментов. Кранчар - подключения яркие, но со скоростью нужно что-то делать, на ЛЧ ходить не дадут. Милевский прятно удивил - пахал на поле, был хорош. Все ИМХО конечно.
Ответить
0
0
ильин (Донецк)
Вокруг матчей Шахтера постоянно некоторые товарищи, так сказать "болелы против ШД", кричат договорняк и поневоле пытаюсь найти моменты в матче о которых можно сказать - "это слив". Из 2-х матчей ШД и ДК удалось посмотреть каждого по 10 мин и скажу вам гол имени Богатинова - явные поддавки. И, честное слово, грустно и неинтересно. Может правда, сделать в чемпе 10-12 команд и пусть Играют в 4 круга
Ответить
0
0
Maximbes (Киев)
А вы пересмотрите еще раз гол "Имени Богатинова". Ошибка вратаря на выходе, при чем здесь поддавки? Тем более, вы сами этот гол окрестили "имени Богатинова". ;)
Ответить
0
0
Лікар-інтерн (Десь там)
[quote datetime="15.09.2012 14:29" author="Зенко (уже емігрант)"] [/quote] По Мілевському та Кранчару напевно цілком одинакова думка забігла і до мене))))Згоден з вами цілком,що правда додав би метафору "вальяжність" ,яка притаманна їм обом.
Ответить
2
0
Зенко (уже емігрант)
[quote datetime="15.09.2012 18:41" author="гадюкін (тернопіль)"] Зенко, от в чому ти мастєр спорта, так це у вмінні викручуватись і перекручувати... коли ти тут прививав шизу і холуйство шо без тимощука НА ПОЛІ нашій збірній ну нікак нізя, тому шо тімоха авторитет, а без авторитета, повторюю, НА ПОЛІ то сплашной разброд, а я тобі заперечив - а толямба мої заперечення своєю грою підтримав, - то ти мені накатав на дві сторінки воспомінаній і умозаключєній суть коїх зводилась до того що без авторитетів (різного роду) В КОМАНДІ ну повна біда... тут я з тобою згідний, навіть більше, скажу тобі так - хай навіть розширять збірну до 40 чоловік, наберуть в неї різних авторитетних в своїх отраслях людей (парочку суперпияків, ющенка з тигіпком, жванєцкого з пєтросяном, тебе з кумом і навіть парочку серйозних смотрящих), але НА ПОЛІ ті авторитети, мало того що безпонтові, вони відразу перестають бути авторитетними... что толік своєй тіпа ігрой в востатному матчі (повна втрата і так невеликої швидкості і нешуточний страх перед англами) і доказав... тепер з приводу останнього матчу і твоїх чергових викручувань.. не потрібно мені розказувати про зонний і персональний захист, я в тому прекрасно петраю, тому і насав і так воно і було, гравці оборони карпат при рахунку 0 0 не помилялись, вони НАРОШНО ПОМИЛЯЛИСЬ... на сам кінець - десь пару днів назад прочитав замічатєльний постик одного з містечкових дописувачів суть коєго зводиться до ---- ігри наших грандів (дк-шд) зі своїми сателітами серйозно пережовувати і серйозно до того відноситись можуть тільки маразматіки... гадаю, це не про тебе, ти таки тут сознатєльно, - шоб навязуавати шизу порядочності тобою коханого клубу [/quote] Гммм, я тобі дав відповідь чисто в футбольному Технічному ключі... а ти про гіпотетичний "злив" з пальця висмокчуєш..... 1- в Карпатах були розборки (і навіть фінансові важелі затіяли) аби позбутися НЕдисциплінованості - тому навіть в товарняку акцент ставили на зменшенні агресії та швидкій перепасовці... бо ДІСТАЛО їх кожну гру недогравати до кінця всім складом. 2- коли так часто вилучають... ознака того, що профсоюз Суддів взяв тебе (твою команду) в зуби й.... пресує... пресуватиме доти - поки не віддаш, тому хлопців спрямовуєш на належну - уважну гру. 3- ну-у-у-у якщо в Одесі Міхелс виходить від суддівської й почесному президенту нагадує..."№ну ми з вами домовилися.... нам же не треба тут Сталінграду, нас чекає...."..... то Коломойському не треба до суддів ходити.... вони кивками дають все зрозуміти:):) * А ось те, що Дим-Дима не було, а був ВВК та ще й з Сукісом старшим????? наштовхує на інші думки.... і то щодо Сьомкі, який того дня вперше в сезоні примарафетився (для зустрічі в верхах!!!!!)
Ответить
2
0
Judas (Киев)
[quote datetime="15.09.2012 12:06" author="A.l.e.x. (Киев)"] около 28000 [/quote] Спасибо!
Ответить
1
0
raul30 (Александрия)
всім неукам, хто погано вчив українську мову і не взмозі осилити мову країни в якій вони народиись та виросли гугл - перекладач їм в поміч!!!
Ответить
3
0
гадюкін (тернопіль)
всім неукам, котрі погано вчили українську мову - в українській мові є таке слово - діалекти...
Ответить
2
0
Червонец (Харьков)
Не знаю-не знаю. Мне поначалу игра в центре ОЧЕНЬ понравилась: болото, в котором соперник вяз наглухо. Слегка даже (по стилю) напомнило Металлист 08/09. Проваляы начались ИМЕННО после выхода Богданова. Совпадение или следствие - надо наблюдать и выяснять...
Ответить
3
0
Дніпро sity (Днепропетровск)
Прочитал заголовок в новостной ветке, чуть не офигел:) умеют журналюги писать:))) http://news.sportbox.ru/Vidy_sporta/Hokkej/KHL/spb...
Ответить
4
0
гадюкін (тернопіль)
я, в отличии от некоторых, особо тщательно за игрой милиционеров не наблюдал, заметил только одно - как миля, появившийся на поле пять минут назад и пробежав в памятной для него атате 60 метров - сразу, как говорят дети и спорсмены - сдох, аж присел от усталости и никак не мог отдышаться... а вот за карпатами я наблюдал внимательно и первое что бросилось в глаза - это как львовские защитники (когда было 0 0) при начале динамовских атак тупо "теряли" брауна, прям аж ломились от него... какой смысл умничать по поводу игры, если её не было, был слив, кстати, очень непрофессионально исполненый.. злит, что находятся людишки, которые на такое ведутся... а может они не ведутся, может они засланые казачки с групы поддержки типа футбола?
Ответить
0
0
Зенко (уже емігрант)
Гаде (якщо ти не проти, адже кожен член того культового гурту так себе називав:) я ще уважно дивився першого тайму і, особливо, Карпат (персональний інтерес:). Тому шепну тобі на вушко..... те що ти запримітив називається Позиційний захист (себто не персональний, коли грвець тримає суперника майже до кінця епізоду) - коли вільний від м*яча суперник переходить від одної зони захисту до іншої - ним опікуються інші захисники. Для такої схеми актуальним стає взаємодія між гравцями та підказки один-одному (особливо в першому півріччі налаштування цієї схеми). Наскільки мені відомо, однією з головних ПРИЧИН невдалої гри львівян вважається недо-захист, недо-персоналка у виконанні їхніх захисників. Тому болгарин форсує цей елемент командної гри в захисті... чому вибрали гру з Динамо... так то теж футбольна аксіома, що нове (яке вже трохи опробовували) завше краще на фавориті використовувати - -якщо вийде буде позитив, якщо ні - нічого страшного, бо й до гри шанси були мінімальні. - - - Вчора була цікава гра в Парижі... так там славнозвісний ІбраДЖімович уже на 10 хвилині пробігши 30 метрів - ходив 2 хвилини тримаючись за поперек і.... так впродовж всієї гри:):) А ще хаєр свій поправляв - наче Бекхем і нове тату... правда жабоїдам такі фєнєчкі куміра нравятся:):) - - - А Карпати виздоровлюють й очікую під кінець кола перших паростків якісної гри... лише би воротаря знайшли. Ну, бігме, скільки років в футболі ну-у-у-у ніколи не чув про балканську школу воротарів, жодного не пригадую, котрий би засвітився у європі. Ну є доволі успішні школи: німецька, скандинавська. італійська (вони дорогі для нас), українська, ческа, московська, польська - невже важко відшукати кількох достойних кандидатів....
Ответить
7
0
гадюкін (тернопіль)
Зенко, от в чому ти мастєр спорта, так це у вмінні викручуватись і перекручувати... коли ти тут прививав шизу і холуйство шо без тимощука НА ПОЛІ нашій збірній ну нікак нізя, тому шо тімоха авторитет, а без авторитета, повторюю, НА ПОЛІ то сплашной разброд, а я тобі заперечив - а толямба мої заперечення своєю грою підтримав, - то ти мені накатав на дві сторінки воспомінаній і умозаключєній суть коїх зводилась до того що без авторитетів (різного роду) В КОМАНДІ ну повна біда... тут я з тобою згідний, навіть більше, скажу тобі так - хай навіть розширять збірну до 40 чоловік, наберуть в неї різних авторитетних в своїх отраслях людей (парочку суперпияків, ющенка з тигіпком, жванєцкого з пєтросяном, тебе з кумом і навіть парочку серйозних смотрящих), але НА ПОЛІ ті авторитети, мало того що безпонтові, вони відразу перестають бути авторитетними... что толік своєй тіпа ігрой в востатному матчі (повна втрата і так невеликої швидкості і нешуточний страх перед англами) і доказав... тепер з приводу останнього матчу і твоїх чергових викручувань.. не потрібно мені розказувати про зонний і персональний захист, я в тому прекрасно петраю, тому і насав і так воно і було, гравці оборони карпат при рахунку 0 0 не помилялись, вони НАРОШНО ПОМИЛЯЛИСЬ... на сам кінець - десь пару днів назад прочитав замічатєльний постик одного з містечкових дописувачів суть коєго зводиться до ---- ігри наших грандів (дк-шд) зі своїми сателітами серйозно пережовувати і серйозно до того відноситись можуть тільки маразматіки... гадаю, це не про тебе, ти таки тут сознатєльно, - шоб навязуавати шизу порядочності тобою коханого клубу
 
0
0
Maximbes (Киев)
Зенко Перепрошую, що відповідаю не за себе. Але просто висловлю свою думку стосовно Мілевського і Краньчара. Як на мене, то Мілевський і Краньчар (хоч і конкуренти по позиції) зовсім різні гравці. Кранчар вміє, як заправській форвард, прочитати ситуацію і опинитися в потрібному місці в потрібний час. Мілевській же має дуже добрий "останній" пас. Та ще й часто цей пас виявляеться "скритим". Крім того Мілевський добре вміє поставити корпус. Від Краньчара я такого не бачу. Втім, як на мене, обидва ці гравці потрібні в Динамо і нікого нікуди віддавати не треба. Тим більш, якщо боротися відразу на 3 фронти та ще й збірну враховувати.
Ответить
6
0
Зенко (уже емігрант)
Ох, якби ж то їх зліпити в одне ціле... був би Платіні:):), а так..... такой когось одного треба позбуватися, або ж замовляти якогось волиняку-гренадера - аби ноги якомусь "порівняв" - десь на 3-4 місяці (і таке буває:) Міля попав в опалу за свої "сумнівні звязки".... в таких випадках карантин та целібат:) дуже помічні. Лобан в таких випадках закривав на базі - на два місяці.... сиди й з білками та синицями воркуй.... але тепер демократія - швобода:) права людини:)
Ответить
5
0
Зенко (уже емігрант)
[quote datetime="15.09.2012 11:48" author="Игорини (Киев)"] Хотелось бы ещё тактику вчерашней игры обсудить. Понятно, что жёсткой проверки вчера не было, но сами схемы были интересными. Начали мы матч с ярко выраженной фланговой игрой. Очень много было вертикальных забросов и диагоналей на Дуду, который надежд не оправдал. Был бы на его месте здоровый Ярмоленко, было бы уже 3:0 к 20-й минуте. А Гусев первые минут 20 играл вообще флангового форварда, часто находясь впереди Идейе. Данило играл почти хавбека, а правый фланг обороны закрывал Хачериди. Кстати, такая модель мне очень нравится, её нередко применял Газзай (домашние матчи с БАТЭ или "Аяксом" в том числе). Она даёт изобилие голевых моментов и вопрос только в реализации. Если так начать игру с ПСЖ, то можно пропустить в начале (всё-таки 3 защитника остаётся), а можно поломать им весь настрой на игру. Потому что врывающийся ураганом Гусев (или Ярмоленко) сразу сбивает линию обороны, и тогда и Идейе не будут так плотно держать. Лишь бы физические кондиции позволяли такое осуществить. Но для такой игры нужны гроссмейстерские пасы (Гармаш, Милевский, Велозу, но только не Нинкович!). Вчера во всей красе предстал Данило в позиции быстроногого бровочника. Даже во втором тайме он часто играл правого хавбека (кажется, Лужный пробовал его на этой позиции, а правого бека играл Бетау. Но проблема Данило - плохой последний пас и удар). А вот левый фланг огорчил. Тайво напоминает восстановившегося после пересадки правой ноги инвалида, Дуду бегал вхолостую, без мысли, а Кранчар на фланге больше напоминает Нинковича (его место под нападающим). А опорная зона вчера не впечатлила. Без Гармаша и Вукоевича центр во втором тайме карпатовцы легко проходили. Велозу был уставшим и мало вступал в отбор, Раффаэль больше работает на перехватах, а не отборе, а Кранчар этим себя почти не утруждал. Конец второго тайма я бы назвал больше "расслабились", чем "подсели". При другом счёте бегали бы до конца. Но тут не было нужды, а впереди два очень сложных матча. Мы - не "Реал", чтобы гонять соперника все 90 минут, готовность не та, и менталитет тоже. Конец игры "Динамо" доигрывало по схеме "без флангов", поэтому смотрелось уныло и надёжности в обороне не было. Может быть, Сёмин поймёт, что даже при его любви к "дыр-дыр" нужно играть быстрыми флангами? Чего ждать от вторника, прогнозировать не берусь. [/quote] Дружище, майже зі всім погоджуюся й хотів би ще додати (ніби розвинути тему): * Велозу, поряд з тим що видихається, навчився грати теперішнього динамівського футболу - його навчили не викладатися до послідку, шукати ближнього в задній лії (а не передній), насичувати, для кількості, центральну зону.... * Дуду - гравець для Динамо 1995-2000 років (себто під Сабо) - був такий кращий у киян взірець - Косовський. Уже другий рік в команді й далі своїх технічних, прийомчиків не навчився.... пора збуватися його. бо відвертий баласт (хіба що Ярмола та Гусєв водночассі перейдуть в інший клуб). Зовсім не думаючий гравець й єдині його переваги - швидкість та азарт. * щодо Кранчара. як на мене - тойсамий Мілевський тільки з іншими функціями. Обоє грають спиною до воріт, перетримують мяча, фобія ударів головою, швидкостей не мають. Хоча в Кранчара є свої козирі: поставлений удар з середньої дистанції, егоїзм нападника, фізичніше витривалий. Натомість по Мілі (в його кращі часи - за Газая) є свої переваги: бачення поля й акцентована завершальне передача, гра корпусом, краща техніка (на пятачку), не жлоб, боротьба з захисниками (якої хорват - зовсім уникає). Суттєво: перевага Кранчара це європейський агент (що прописав цікавий контракт) та свій хлопець Ніно:) * По Тайво - зроби поправку, що на 4-й день появи в Києві - його одразу кинули у гру!!!!!! цему захисникові треба приноровитися до українських реалій. А задатки він має: всі довгі передачі з лінії захисту йдуть від нього і той-таки Велозу завше обігрується саме з ним. Так, права нога в нього не є робочою. та він НЕ нападник... для захисника. та ще й бокового, головне його робоча нога та вмілий вибір позиції (читання гри) та певні технічні навички в поєднанні з атлетизмом. Осьо в Шахтарі Рац уже 10 років на ОДНІЙ НОЗІ бігає.... й скільки українських грачів (навіть двоногих) в шахтарівську лавку вполірував. * щодо Данилка:) то ще в часи Газая він чергував 2 гри якісні й 5-6 провальних.... аби ті провали не співпали з виступами на євроарені (бо щось "паровоз" - навіть нікого не задіює на його фланзі, навіть на підзаміну????) ------------ Тепер два запитання, оскільки детальніше переглядав гру газпромівського кошелька чорного Налу з абреами Черчесова (там один зкращих "абрекі" мій вихованець виявився:) - требва було насоджуватися його грою:):) - і виявилося, що чумазі золушки затоптали північних принцес . То скажи мені, як Богданов та Мілевський ввійшли. По перших хвилинах побачив, вихід Богданова був у сьомінському стилі "5-6 центр-беків - сушимо гру". В другому складі. та й в Арсенавлі він виконував роль Яковенка (в ті знатні часи) - невже Сьомін знову навантажив його функціями Вукоєвича... А Мілевському довелося грати водночассі зі своїм головним візаві по амплуа - Кранчаром - хто краще виглядав (від часу виходу Мілевського) - бо таки до зими-літа слідуючого року мусять когось із них відправити....
Ответить
6
0
Игорини (Киев)
Богданов играл скорее Гармаша, чем Вукоевича. Он играл ближе к атаке и чаще справа, как это любит делать Денис. Занимался отборами и перехватами, также стоял на подборе за штрафной при наших атаках. Старался много, бегал, активничал, но почти всегда отбирал с нарушением (недавно ты то же самое о Степаненко писал). Так что его чаще надо выпускать, чтобы успокоился и привык. Милевского с Кранчаром по вчерашней игре сравнить сложно. Кранчар "играл в прятки", чаще стоя, в игре почти не участвовал. Зато нанёс три удара, два из которых залетели. В отбор почти не шёл. В общем, тот же Алиев (не играю, но забиваю), но бьёт с двух ног и намного хитрее. А Милевский временами выпадал и ошибался, но сделал 2-3 проникающих паса, которые могли стать голевыми, и один раз сам должен был забивать, но Богатинов потянул из угла, так как удар был слабым. Те же проблемы с физикой, что и у Кранчара, но его надо чаще ставить, чтобы больше бегал и восстановил кондиции. Дуду покупался как быстрый и техничный краёк, но его техника только во вред идёт. Очень стал примитивным. Косовский считался примитивным для звёздного "Динамо" времён Сабо и Лобановского, но сейчас бы сам звездой был. По крайней мере, забивал "Баварии" и пару раз попадал в сборную тура ЛЧ по версии "Евроспорта". Дуду пока о таком даже мечтать не стоит.
Ответить
3
0
Зенко (уже емігрант)
Дякую друже. Боюся, Степаненко ще два таких роки й перетвориться в Гая.... лучу не потрібен в тій лінії думаючий - його функції зводяться до відібрати. зупинити, дати по ногам (вірніше, штовхнути чи футболку "погладити" і максимум що.... швидко віддати мяча бразиліанцю.... одним виразом "гвинтик без голови". А Дуду можна порівняти, як гірша копія Тайсона (щось мені підкзує, що агентишка латиноамериканський з однієї партії їх в Україну завозив:):)
 
4
0
SuperBuko (Chernivtsi)
Ок, а де мені, українцю, читати новини про український футбол моєю рідною мовою? Дай посилання на сайти ТІЄЇ країни, де я можу забезпечити своє конституційне право на отримання інформації своєю рідною мовою? Може в Канаді? Там, по моєму, більше поважають українську мову, ніж ПР.... Стоп, а може у федерації російській??? Може там новини про футбол подають мовою сусідньої держави?
Ответить
7
0
Винни-Пухх (Киев)
Создай свой собственный сайт и пиши на каком хочешь языке.
Ответить
0
0
SuperBuko (Chernivtsi)
Точно так само я можу порадити і тобі....
 
7
0
Винни-Пухх (Киев)
[quote datetime="15.09.2012 13:22" author="ROMANiii (Лакленд база ВВС)"] звіт не на рускій мові тому що це український сайт! треба було б все на сайті писати українською мовою, хочеш читати по рускі йди на рускі сайти)) [/quote] Вы представитель редакции? Если нет, то ваше мнение и советы очень важны для меня!
Ответить
0
0
ROMANiii (Лакленд база ВВС)
[quote datetime="15.09.2012 12:51" author="Винни-Пухх (Киев)"] [quote datetime="15.09.2012 10:40" author="Игорини (Киев)"] Отмечу, что на ГРАМОТНОМ украинском, а не на суржике, как из той же Александрии в прошлом сезоне. Львовяне и настоящие киевляне прочтут без проблем, а некоторые из донецких провокаторов не осилят :) [/quote] Друже, мені також сподобалась мова звіту, чиста українська мова, без азарівського акценту, характерного для більшості східних регіонів, та без містечкових висловів, притаманних західним. Ми з тобою добре розуміємо написане, але, як ти зауважив, декому може бути тяжко, наприклад, продавцю компакт дисків з Москви. Адже на сайт заходят не лише "львів\'яни та справжні київляни", а, частенько, люди навіть з інших континентів, для яких українська мова, на відміну від російскої, є незрозумілою. А незрозумілий, незручний сайт почне втрачати споживачів контенту. Стане менше інших думок, спілкування, отже сайт втратить привабливість і для нас з тобою. Тому питання до редакції залишається: чому звіт не на російскій мові? [/quote] звіт не на рускій мові тому що це український сайт! треба було б все на сайті писати українською мовою, хочеш читати по рускі йди на рускі сайти))
Ответить
6
0
Винни-Пухх (Киев)
[quote datetime="15.09.2012 10:40" author="Игорини (Киев)"] Отмечу, что на ГРАМОТНОМ украинском, а не на суржике, как из той же Александрии в прошлом сезоне. Львовяне и настоящие киевляне прочтут без проблем, а некоторые из донецких провокаторов не осилят :) [/quote] Друже, мені також сподобалась мова звіту, чиста українська мова, без азарівського акценту, характерного для більшості східних регіонів, та без містечкових висловів, притаманних західним. Ми з тобою добре розуміємо написане, але, як ти зауважив, декому може бути тяжко, наприклад, продавцю компакт дисків з Москви. Адже на сайт заходят не лише "львів\'яни та справжні київляни", а, частенько, люди навіть з інших континентів, для яких українська мова, на відміну від російскої, є незрозумілою. А незрозумілий, незручний сайт почне втрачати споживачів контенту. Стане менше інших думок, спілкування, отже сайт втратить привабливість і для нас з тобою. Тому питання до редакції залишається: чому звіт не на російскій мові?
Ответить
0
0
дзеня (Талнах)
Добротний виїзд. Після матчу прийшли кияни , фотографувались, хто щирий дарував розидинамівські, хто бажав обмінювався. Ніякого напрягу після матчу , все цивілізовано і по братськи. Білети в гостьовий безкоштовно. Ось тільки вхід в гостьовий дуже "зарозуміло"-- і те що і молодих гостей виличають їжу , яку вони приготували на зворотню дорогу--це НЕПРАВИЛЬНО-=- Поставили б тоді камери зберігання , щоб можна було кудись положити рюкзак-пакет зїжою. Перевірка подвійна при вході на стадіон-=- дивно шо в очі несказали про Червоно-Чорний прапор, пропустили , уже в слід почали вирішувати що робити , чи може мене викинути як воїна УПА . Комісар матчу правда все врегулював. -=- Нарешті Банер. Був шикарний .Крізь віки, Бояться досі вороги.
Ответить
13
0
Judas (Киев)
Сколько же было зрителей на матче?
Ответить
5
0
A.l.e.x. (Киев)
около 28000
Ответить
4
0
гадюкін (тернопіль)
а коломойський на футбол то припхався, але чогось від суркіса сів за два метри... нє, щоб як справжні джигіти (ахмєтов з бойком) сісти поруч, вдарити по засосу, показати народу шо він в футболі душой і тєлом з динамо - так нє, знову ті єврейські штучки (модери - єврейські штучки - пишу точно так само як написав би американські, японські чи там узбецькі штучки, т. е. без всякого розпалювання національної ворожнечі, виключно з приколу)... кстаті і народу би, по-перше, спокійніше стало; а по-друге сплочєніє тіпа лідерів сплочає той самий народ... до речі, матч дуже таки був схожий на унилий договорняк, може димінський в карпатах вже так, для понту, як той самий бойко в іллічах?
Ответить
0
0
Игорини (Киев)
Хотелось бы ещё тактику вчерашней игры обсудить. Понятно, что жёсткой проверки вчера не было, но сами схемы были интересными. Начали мы матч с ярко выраженной фланговой игрой. Очень много было вертикальных забросов и диагоналей на Дуду, который надежд не оправдал. Был бы на его месте здоровый Ярмоленко, было бы уже 3:0 к 20-й минуте. А Гусев первые минут 20 играл вообще флангового форварда, часто находясь впереди Идейе. Данило играл почти хавбека, а правый фланг обороны закрывал Хачериди. Кстати, такая модель мне очень нравится, её нередко применял Газзай (домашние матчи с БАТЭ или "Аяксом" в том числе). Она даёт изобилие голевых моментов и вопрос только в реализации. Если так начать игру с ПСЖ, то можно пропустить в начале (всё-таки 3 защитника остаётся), а можно поломать им весь настрой на игру. Потому что врывающийся ураганом Гусев (или Ярмоленко) сразу сбивает линию обороны, и тогда и Идейе не будут так плотно держать. Лишь бы физические кондиции позволяли такое осуществить. Но для такой игры нужны гроссмейстерские пасы (Гармаш, Милевский, Велозу, но только не Нинкович!). Вчера во всей красе предстал Данило в позиции быстроногого бровочника. Даже во втором тайме он часто играл правого хавбека (кажется, Лужный пробовал его на этой позиции, а правого бека играл Бетау. Но проблема Данило - плохой последний пас и удар). А вот левый фланг огорчил. Тайво напоминает восстановившегося после пересадки правой ноги инвалида, Дуду бегал вхолостую, без мысли, а Кранчар на фланге больше напоминает Нинковича (его место под нападающим). А опорная зона вчера не впечатлила. Без Гармаша и Вукоевича центр во втором тайме карпатовцы легко проходили. Велозу был уставшим и мало вступал в отбор, Раффаэль больше работает на перехватах, а не отборе, а Кранчар этим себя почти не утруждал. Конец второго тайма я бы назвал больше "расслабились", чем "подсели". При другом счёте бегали бы до конца. Но тут не было нужды, а впереди два очень сложных матча. Мы - не "Реал", чтобы гонять соперника все 90 минут, готовность не та, и менталитет тоже. Конец игры "Динамо" доигрывало по схеме "без флангов", поэтому смотрелось уныло и надёжности в обороне не было. Может быть, Сёмин поймёт, что даже при его любви к "дыр-дыр" нужно играть быстрыми флангами? Чего ждать от вторника, прогнозировать не берусь.
Ответить
5
0
ахара (Донецк)
Да уж в свое время матч должен был быть украшением тура!! а сейчас Карпаты ,,,,,жалко смотреть,верю что со временем Костов наведет порядок и к нам вернется "Матч тура"
Ответить
1
0
Artem (Rust) F. (Kyiv)
[quote datetime="14.09.2012 23:29" author="SuperBuko (Chernivtsi)"]Хто був на матчі? ЦЕ правда, що буле таке протистояння між фанами, чи автори на цьому сайті як завжди траву курять під час футболу???[/quote] Не було ніякого протистояння, та і звідки ж йому взятися. Про авторів теж нічого поганого сказати не можу.
Ответить
6
0
Upiter (Днепропетровск)
Поздравляю с победой. 3 очка в копилке и без Ярмоленко. Хоть и симпатизировал Карпатам.
Ответить
5
0
SuperBuko (Chernivtsi)
[quote datetime="15.09.2012 10:40" author="Игорини (Киев)"] а некоторые из донецких провокаторов не осилят :) [/quote] ))))))))))))))) Розвеселив......
Ответить
1
0
moderator
fanat440011 (Киев) 14.09.2012 22:22 Заблокований.
Ответить
0
0
Винни-Пухх (Киев)
Почему отчет на мови? Очередное покращэння?
Ответить
0
0
Игорини (Киев)
А что, я доволен, что на украинском. Отмечу, что на ГРАМОТНОМ украинском, а не на суржике, как из той же Александрии в прошлом сезоне. Львовяне и настоящие киевляне прочтут без проблем, а некоторые из донецких провокаторов не осилят :) К содержанию вопросы есть (автор не додумал, кого Палыч берёг к ЛЧ, отсюда столько странных фраз), но в целом - нормальный отчёт.
Ответить
9
0
Metallic@ (Николаев)
в ворота ДК назначили пенальти спустя 2 года!! Наконец-то я дождался этого светлого момента
Ответить
0
0
moderator
bodia_orluta (Львів) 15.09.2012 02:27 Заблокований. п.4.1.
Ответить
2
0
ioan-lutsk (Луцьк)
Автор: Сергій Швець, UA-Футбол "Комфортний рахунок дозволив Сьоміну провести досить незрозумілу третю заміну: заміть Михалика вийшов Бетао. Мабуть, Юрій Павлович ще не визначився, яка пара центральних захисників зіграє проти ПСЖ, при чому місце Хачеріді сумніву не підлягає." Єрунду Ви пишете. Заміна цілком зрозуміла і правильна. Михалик після травми і ризикувати ним перед Францією за такого рахунку не має сенсу. Травма ікри штука противна і давати відразу повну нагрузку не бажано. Тому і замінив, щоб лишшній раз не ризикувати і не нарватися на рецедив. А те, що він буде у парі з Хачіком здається знають усі, крім Сергія Швеця.
Ответить
9
0
tsuniu (new-york)
автору,-дякую за об"єктивний звіт
Ответить
4
0
Почти Киевский (Бровари)
Очень много параноидальных вопросов в матче!!! Не удивлюсь если Карпаты в следующем туре вынесут Арсенал!!!
Ответить
0
0
форекадо (свободу двдмену!)
не дивлячись на дубль, кранчар не вражає...імхо зайва покупка
Ответить
0
0
Subudai (Киев)
Але ж користь від нього є, ще й у вигляді голів... Чому ж зайва покупка? ЗЫ Зачетный лозунг в скобках... ))
Ответить
10
0
форекадо (свободу двдмену!)
тому що він тільки карпатам та волиням класти буде...не бачу я в нього бажання грати...от гармаш мені дуже подобається у цьому сезоні, дійсно тягне команду, а з покупок мені поки що тільки велозу та рафаєл подобається
 
3
0
sergo1074 (Донецкая обл)
И вот казалось бы играло Динамо с Карпатами.Ан нет уже и здесь Шахтер поперек горла стал отдельным бобрам...
Ответить
0
0
SuperBuko (Chernivtsi)
Фанати Карпат розтягнули грізний банер з написом «Крізь віки бояться досі вороги», а потім затягнули Червону руту. Що цікаво, якщо раніше вболівальники Динамо підтримували починання львів’ян (в першому таймі на обійшлось без традиційного Слава Україні, героям слава!), то цього разу київські фани заглушили спів скандуванням назви свого клубу. ------- Хто був на матчі? ЦЕ правда, що буле таке протистояння між фанами, чи автори на цьому сайті як завжди траву курять під час футболу???
Ответить
3
0
Kostya Dovgan (Киев)
думаю, что тут просто несогласованность была, да и не услышали - все-таки на другой стороне стадиона были
Ответить
5
0
A.l.e.x. (Киев)
Та яке протистояння? После матча расходились в одном потоке и общались между собой. Даже не было объявлений по стадиону, мол болельщики Карпат оставайтесь на своем секторе после матча.
Ответить
6
0
print (Киев)
Я був. Траву курять. Просто фанів КЛ було менше, а відстань велика - не завжди було чути. Але коли чули - весь матч підтримували.
Ответить
0
0
andy_77 (Белая Церковь)
Денисов комментирует игру Шахтера: - Наша команда забила великолепнейший, необычайно красивый гол! На который соперники ответили тремя случайными голами.
Ответить
15
0
Maximbes (Киев)
Специально для автора отчета: Банер фанов Карпат изображал двух древних князей - Киевского и Галицкого. И обозначались как раз дружеские отношения киевских и львовских фанов. Ну а то, что киевляне не подхватили "Руту" и продолжали скандировать - так это просто от того, что не услышали львовских коллег. А вообще взаимных крачалок и песен было немало. Тут и "Буде Україна вільна" и прыгалка-кричалка "Хто не скаче, той москаль". И даже в конце матча был заряд от львовских фанов "Динамо Киев".
Ответить
15
0
S_Shvets (Киев)
Я і не кажу, що точно було протистояння. "Грізний банер" - не означає, що він був направлений проти Динамо, це скоріше заряд в підтримку свої команди. Ну так а те, що ультрас Динамо кричали "Ди-на-мо", коли львівяни співали Руту - факт. Можливо, просто один одного не почули. Написав те, що бачив і чув. Якщо так потрібно, уточню в тексті
Ответить
2
0
alkor (Кировоград)
А кто скачет, тот хохол... Забавно.
Ответить
0
0
SuperBuko (Chernivtsi)
[quote datetime="14.09.2012 22:12" author="alkor (Кировоград)"] Интересная футболочка у одного из болельщиков "Карпат" на НСК: "Бандерштадт"... [/quote] Не треба нормальним людям заздрити... ))) Їхні діди кровю заслужили право так називатися!!!
Ответить
8
0
alkor (Кировоград)
А я разве сказал, что завидую? Я просто отметил факт - вот и все. Почему у Вас сразу пена у рта появляется? Видно, какое-то неудобство все же ощущаете...
Ответить
0
0
Інафьь (Зп)
Норм договорняк
Ответить
0
0
rollover (Полтава)
"Карпаты" - это мальчики для битья.
Ответить
0
0
bodia_orluta (Львів)
ё*бало стуль
Ответить
0
0
fanat440011 (Киев)
[quote datetime="14.09.2012 22:35" author="Игорини (Киев)"] В ворота "Шахтёра" последний пенальти било "Динамо" в позапрошлом чемпионате (3:0 при Сёмине). Если бы не этот один пенальти, то уже бы давно за 100 матчей перевалило бы без пенальти в их ворота... [/quote] простым смертным,указка сверху не давать пенальти в вороту гомбасятине,хоть в волейбол будут играть в своей штрафной,как это уже было
Ответить
10
0
ANLEXUS (Симферополь)
Богданов молодец, хорошо отыграл, единственно, жаль, что только на подменах, а в Арсенале был основным костяком команды. Удачи тебе.
Ответить
8
0
fanat440011 (Киев)
[quote datetime="14.09.2012 22:20" author="Парус2 (Днепропетровск)"] в ворота Динамо не назначали пенальти 50 матчей, только-что по футболу сказали [/quote] а шлюхтеру уже наверное за сотню перевалило
Ответить
16
0
Парус2 (Днепропетровск)
та да
Ответить
3
0
Игорини (Киев)
В ворота "Шахтёра" последний пенальти било "Динамо" в позапрошлом чемпионате (3:0 при Сёмине). Если бы не этот один пенальти, то уже бы давно за 100 матчей перевалило бы без пенальти в их ворота...
Ответить
8
0
ArtemFCDK (Kiev)
Про Спартак все равно смешней звучит.
Ответить
6
0
Парус2 (Днепропетровск)
в ворота Динамо не назначали пенальти 50 матчей, только-что по футболу сказали
Ответить
0
0
fanat440011 (Киев)
Донецк. В класс приходит новая учительница и представляется. -Здравствуйте. Меня зовут Мария Ивановна и я болею за Шахтёр. Теперь каждый из вас, дети, пусть так же представится. -Меня зовут Василий, я болею за Шахтёр. -Меня зовут Таня, я болею за Шахтёр. Все дети в классе отвечают, что они за Шахтёр и тут дело доходит до последнего мальчика. -Меня зовут Сергей и я болею за Динамо Киев. Учительница возмущается. -Как ты можешь?! Ты же из Донецка! Почему это ты болеешь за Динамо!?!? -Моя мама болеет за Динамо, мой папа болеет за Динамо, мои друзья болеют за Динамо и я болею за Динамо. -И что? А если бы твоя мама была пр0ституткой, папа наркоманом, а друзья вообще пид0расами, чтобы ты тогда делал?! -Тогда бы я болел за Шахтёр!))
Ответить
27
0
Игорини (Киев)
Анекдот хороший, но слишком бородатый...
Ответить
7
0
alkor (Кировоград)
Показали всем скудость собственных мозгов...
Ответить
0
0
andy_77 (Белая Церковь)
Судья останавливает встречу и назначает штрафной. К нему бежит защитник: - Ты что, бл..ya, слепой? Судья смотрит, у того уже есть желтая карточка, решил пожалеть. Тактично спрашивает: - Мне послышалось, что кто-то что-то сказал? Защитник: - Так ты еще, бл..ya, и глухой!
Ответить
8
0
Харьков1925 (Харьков)
КРУТОООО !)))
Ответить
5
0
MU 0710 (Харьков)
Такой же анекдот можно и про Динамо рассказать..)) т.е. поменять ЖД на ДК...))
Ответить
0
0
agapa (Харьков)
С таким же успехом можно заменить слово "шахтёр" на "динамо" - одно другого стоит!!!
Ответить
0
0
Гoрeц (Украина)
Неа, Металлист Харьковский в этом анекдоте был бы в самый раз !)
 
8
0
alkor (Кировоград)
Интересная футболочка у одного из болельщиков "Карпат" на НСК: "Бандерштадт"...
Ответить
8
0
VitoFirst (Львов)
Очень скучный матч. Я в первом тайме даже задремал разок. Скорости низкие, упорной борьбы не было. Ноль карточек за игру в современном футболе - выразительный показатель. И это при годуляне то. Отсудил он, кстати, неплохо. Даже осмелился пенальти в ворота динамо поставить, на что судьи уже годы не решались. А если вспомнить, как годулян двух киевлян в матче против Таврии удалил, совсем от рук отбился. Богатинов опять неровно отыграл, грубые ошибки чередовал с неплохими сейвами. Ощипко вчистую проиграл свой фланг. Озаркив был хорош. В силовой борьбе он, разумеется, проигрывает, но во всем остальном другим не уступает. Пучковский был активен, играл ярковыраженного бровочника, но еще не все получалось. Хорошо, что Костов доверяет молодежи, этим даже Кононов не мог похвастаться. Возможно стоило дать дебютировать Пучковскому выходом на замену в матче с соперником попроще, не знаю. Полузащита играла блекло вплоть до выхода Штилича. Босниец был лучшим на поле, по крайней мере в составе Карпат. Настоящий дирижер с техникой и пасом, но без удара. Поэтому под него всегда должен открываться игрок, способный завершить атаку, а уж Штилич найдет способ отдать острый пас. Этим игроком пытался быть Лукас, но мне кажется, что ему комфортнее на фланге. Гладкому Костов не доверяет, а Касьян отбывает дисквалификацию. Карпаты подавали протест на его удаление, который должен был рассматриваться вчера, но почему-то никакой информации об этом нет. динамо играло вяло, но разумеется поактивней, чем Карпаты. В последние 20 минут киевляне совсем отдали инициативу и сели в оборону. Семин-style как-никак. Без вывода сегодня.
Ответить
0
0
Червонец (Харьков)
Не знаю, кто что про судейство - мне понравилось. Игрок матча - Виталий Годулян. Умеет, когда хочет, как и Шандор. Бывшее руководство ФФУ прикармливало и в самом деле хороших (когда судят, а не засуживают) судей. Богданов... Когда он вышел, центр Динамо начал валиться. Совпадение? До того игра в центре была хороша. Последние 20 минут, по ходу, не расслабленность, а сдохли...
Ответить
0
0
Maximbes (Киев)
Только приехал со стадиона. И первое, что хочу сказать - фаны Карпат просто красавцы! Поддерживали красиво и культурно, а какой баннер развернули с князьями - загляденье! По матчу. Ожидаемо. Правда последние 15 минут я уже за Карпаты прям болеть начал :) Столько шансов второй прикатить упустили! Огромный минус нашей защите за это. Дуду - он бестолковый абсолютно. Кранчар меееедленный, не то слово. Но два гола положил :) Милевский таки умеет пасы хитрые отдавать! В этом компоненте он очень силен. Мог конечно и сам забивать, но выручил Богатинов. Из Карпат выделю кроме Штимича еще и Кению - по моему хорошо вошел в игру. Худобьяк тоже не плохо смотрелся. Пенальти, как по мне, Худобьяк рисовал. А судья повелся. Ну то таке. Ничего страшного. Качеством игры Динамо, как не странно, остался удовлетворен.
Ответить
23
0
Тварь (Сан-Франциско)
Редакция сайта, уже час как матч закончился! Где отчёт?!
Ответить
7
0
Харьковчанин (Первая Столица)
Букмекеры ставки принимали на матч?
Ответить
0
0
Парус2 (Днепропетровск)
не знаю по моему если-бы у Карпат были исполнители выше классом(не в обиду болельщикам)то 3-3 вполне реально, и это за последние 20-30 мин. что будет в ЛЧ страшно представить, с такой игрой Киевлянам будет тяжело
Ответить
0
0
мы за динамо (киев)
Я теж дивуюсь. Захист наче взагалі відсутній. Але потрібно враховувати відсутнсть опорних півзахисників, того ж Гармаша.
Ответить
8
0
13 Evgenio (Борисполь)
Пыжик понесся против Тулузы...сейчас сравним как они сыграют)
Ответить
2
0
13 Evgenio (Борисполь)
так...Раффаэлья в основе выпустил, теперь еще Краньчара оттудова убери, который филонил всю игру! Велозо-Гармаш-Рафа-Миля..номральная ось) Браво...Силва провел второй или третий вминяемый матч за 3 года, его с такой скоростью надо в полузащиту и передачи оказывается умеет отдавать) а вот Тайво даже с Карпатами играет дерьмова! зачем Семин тыкает игрков на те позиции (Рафу вправо на фланг), где они смотрятся вобще никак?
Ответить
1
0
vituynia (Черкассы)
Ну так Силва вообще против средненьких команд иногда неплох,но как только против сильного соперника-и в обороне проколы, и в атаке что не подача то недолёт-перелёт.Всё же что не говори,а на правый фланг Динамо по любому нужен ещё один хороший защитник.
Ответить
6
0
AntinBandera (Leopolis)
Це все через Годулчна. Якби він вигнав хоча б двох гравців Карпат, вони б обовязково виграли :)
Ответить
2
0
Karpaty_Lviv_Forever (Lviv)
[quote datetime="14.09.2012 21:36" author="Turul (Neuhausen)"] Дімідрол (Львів) 14.09.2012 20:56 А чому iменно в Дубляни? [/quote] ти шо незнаєш шо вони бухали в дублянах??? фотки в неті пошукай
Ответить
1
0
Флот (Житомир)
Поздравляю! Молодцы! Хорошую тренировку провели перед ПСЖ. Юрий Павлович главное в Париже в таком ключе играть иначе ничего не будет если сядите в оборону. Успехов
Ответить
12
0
Subudai (Киев)
И еще, как то сегодня бросилась в глаза разница в технике, у вновь приобретенных Велозо, Рафаэля и Кранчара, с любым их наших... Имеется ввиду культура паса, прием мяча, быстрота и острота мышления на поле... Хлопцам молодым, нашим, надо учится у них, всенепременно... Но надо учитывать конечно, что Ярмолы сегодня не было... ))
Ответить
11
0
kotigorok (Чернігів)
Кротоглори мабуть вважають, що Динамо у принципі не може перемогти Карпати. Мабуть Суркіс відвалив львіянам по 300 тис. баксів кожному, не менше. Завтра зате у Луганську нас очікує битва гігантів з непередбачуваним результатом.)))
Ответить
16
0
Тварь (Сан-Франциско)
[quote datetime="14.09.2012 21:19" author="Гoрeц (Украина)"] ...проблема у Динамо с левым защем давняя, вот и все, оправдает, хорошо, нет, Люлька в скором времени прибудет (в следующем году) [/quote] Люлька ж вроде правый, не?
Ответить
3
0
Turul (Neuhausen)
Дімідрол (Львів) 14.09.2012 20:56 А чому iменно в Дубляни?
Ответить
2
0
Tugarin (Донецк)
Да а судейка явно был заряжен в сторону ДК, все буквально мелкие фолы трактовал в пользу Динамо, как говориться "посадил на свисток" гостей, ну да ладно недолго осталось, в ЛЧ такого судейства не будет!!! И будете вы киевляне "лететь как ФАНЕРА над Парижем"с ПСЖ естественно. И "Порту" вам под "копчик заглянет". Ну а с тёсками вашими 50/50,хотя с вашим физруком постоянно бухим,и здесь вам мало что светит.
Ответить
0
0
PunisheR (Cherkassy)
что ты несёшь вообще? давно такого бреда не читал%
Ответить
14
0
kotigorok (Чернігів)
Стосовно таких як ти підходить цитата з В.Цоя: "Я не знаю каков процент сумасшедших на данний час, но если верить словам - больше в несколько раз".
Ответить
12
0
Subudai (Киев)
Нормальный ход событий, +3 есть... Хорош сегодня был Рафаэль, быстро соображает, с пасом и техникой... Кранчар - смотрится увальнем, но два мяча положил... Весомо... )) Малыш Дуду, слабовато как то, но надо дать еще время и шансы... Богданов - не стушевался хлопец, видно что закалка ПЛ у него крепкая... Ну и Сильва конечно, красавелло, настоящий латераль! Остальные, вроде ничего сыграли...
Ответить
11
0
Shahter2012 (Донецк)
Карпаты не оправдали возложенного на них высокого доверия.Но что делать Динамо объективно сильней.Мне теперь интересны будут игры Динамо с Металлистом и Днепром.Остальные можно не смотреть все они для Динамо проходные.
Ответить
2
0
Almaz (Донецк)
Какое доверие. Уровень Карпат - пять мест от низу. Им сегодня просто повезло, что у Динамо не было Ярмоленко и Гармаша. А то бы увезли во Львов десяток голов. Единственное полезное дело сделали, что дали Семину возможность по экспериментировать с составом. Львову сейчас, конечно, как говорят: "Не до жиру, быть бы живым".
Ответить
17
0
Консул (Новоград-Волинський)
Дуду и Кранчар в теперішньому стані - баласт.Тайво грав за Марсель та Мілан ? Це фантастика.
Ответить
0
0
Игорини (Киев)
Богданов понравился своим старанием и отборами, но многовато фолит (много общего в этом плане со Степаненко), но надо почаще в основу ставить, чтобы успокоился. А вот Дуду конкретно раздражал своей прямолинейностью: всё время упирался и лупил в защитников - ни мысли, ни техники, только суеты много. А насчёт Тайво соглашусь с коллегой Алмазом: такое впечатление, что правая нога - протез, он ей даже не может мяч катать. Поэтому очень предсказуем и заранее видно, что собрался делать. Надо в Париже ставить налево Бетау, иначе беда будет. Милевского тоже надо почаще выпускать. Он растерял физику, но не мастерство - ему бы тонус вернуть игровой. Сегодня Раффаэль неплохо смотрелся, а Кранчар напомнил Алиева: простоял весь матч, но 2 гола положил. Просто умеет бить нестандартно.
Ответить
10
0
pochti-bashkir (минск)
Кудесник (Луганск) 14.09.2012 21:16. Дружище! Ежели некому присоединиться,- семафорь мне.:))))
Ответить
2
0
Uge-Madrid (Мадрид)
А мне матч понравился. Играли практически без защиты,болелам такое нравится. Удивил Силва,Миля на уровне,Браун свой,дежурный забил. Львовяне тоже понравились. Выделю Штилича. С надеждой ждем ПСЖ.
Ответить
17
0
genev09 (Донецк)
[quote datetime="14.09.2012 21:19" author="Игорини (Киев)"] Я бы назвал этот матч товарняком. Не было жёсткой борьбы, не было нервов, не было привычного валидола. ... В общем, все довольны. [/quote] ну да... Шахтеру сливают, "Ахметоввсекупил"... а у Динамо товарняк и "все довольны"... кто там что говорил про донецкие "двойные стандарты"?
Ответить
0
0
Игорини (Киев)
А ваш похожий матч будет на выходных :))) Такой же товарняк с известным исходом, чтобы не мучать флагмана перед ЛЧ.
Ответить
13
0
genev09 (Донецк)
отличный ответ! в стиле - "а ты кто такой?" не будь после каждой игры Шахтера в этом ЧУ нытья отдельных киевлян по поводу сливов, я бы промолчал и ничего сегодня не написал... но - сегодняшнюю игру видели и не у одного меня возникают сомнения в честности данного поединка...
 
0
0
d.astrov (Сумы)
[quote datetime="14.09.2012 21:06" author="НЕРАВНОДУШНЫЙ К ФУТБОЛУ (Ковшаровка)"] Такое впечатление оставил матч, что не хочется и комментировать. Кстати, пенальти, возможно и не было, нужно пересмотреть момент. Вроде и 4 мяча забили, а ...Скучно девушки... [/quote] А обнаженная часть Лукаса крупным планом? Не ... девушкам должно было быть не скучно )))))
Ответить
10
0
FC Energy (Новая Каховка)
Вообще удивляют разговоры про договорняки... пока мы не начнём себя, не избавимся от вечной паранойи и комплексов, у нас вечно будут проблемы и виноватые
Ответить
11
0
Гoрeц (Украина)
Иль Селин
Ответить
5
0
Игорини (Киев)
Сейчас подтянутся "ценители" нашего "Динамо" и начнут ныть про договорняк... Я бы назвал этот матч товарняком. Не было жёсткой борьбы, не было нервов, не было привычного валидола. Годулян не знал, что делать, потому что даже карточек надавать не за что было (как он любит). Хотя Хач и Тайво должны были в конце по жёлтой схватить. Пенальти очень левый, но ставочка Годуляна (что будет пенальти) у буков снова сыграла. Раз никто не платит, хоть так заработал :) Заодно отметился перед новыми "хозяевами", что это он поставил первый пеналь в ворота ДК за два чемпионата. В общем, все довольны. Можно ехать в Париж на "экзамен". А этот матч сложно оценивать по-серьёзному.
Ответить
24
0
kotigorok (Чернігів)
Непогана перемога на класі без травм та напрягів перед ПСЖ. На жаль, у ПСЖ напад трохи сильніший. Але є привід для оптимізму.
Ответить
9
0
Long (Одесса)
Угадал счет. +5 в копилку прогнозов...
Ответить
0
0
DynamoKfc (Киев)
очень интересная информация
Ответить
4
0
Тварь (Сан-Франциско)
[quote datetime="14.09.2012 21:03" author="Almaz (Донецк)"] Суркисы, наведите порядок в команде. Гоните из страны мусор типа Дуду и Тайво. [/quote] А Тайво блекло выглядел в подыгрыше и в атаке, зато гораздо лучше ПОпова в обороне. Он хоть не руками обороняется.
Ответить
7
0
Кудесник (Луганск)
[quote datetime="14.09.2012 21:03" author="Almaz (Донецк)"] Суркисы, наведите порядок в команде. Гоните из страны мусор типа Дуду и Тайво. Это позор для клуба! Проблема не в Семине, а в таких приобретениях. В какую Европу с таким "багажом". [/quote] А литр водки, что, пропал?
Ответить
0
0
Тварь (Сан-Франциско)
[quote datetime="14.09.2012 21:03" author="Almaz (Донецк)"] Суркисы, наведите порядок в команде. Гоните из страны мусор типа Дуду и Тайво. Это позор для клуба! Проблема не в Семине, а в таких приобретениях. В какую Европу с таким "багажом". [/quote] Дуду первые 30 минут норм. отыграл. Слабее Ярмоленко конечно, но Ярмола сейчас, похоже не тянет 180 минут в неделю играть. Если у Дуду будет игровая практика, он добавит, 100%. Уже чувака научили не заигрываться с мячом.
Ответить
4
0
Almaz (Донецк)
Что значит нормально? Несколько раз пытался обвести никакую защиту Карпат. Он хотя бы три зрячих передачи сделал в штрафную на конкретного игрока? Только затягивал время. Места себе не мог найти. Мяч потеряет и ходит пешком. Во-втором тайме без него на поле хотя бы что-то начало получать по правому флангу.
Ответить
0
0
Тварь (Сан-Франциско)
А ничего, что Дуду начал матч на левом фланге, а на правом играл Гусев? Дуду нанёс не меньше трёх мощнейших ударов по воротам Карпат. Правда все они были заблокированы. ;-) Всё нормуль, Дуду прогрессирует. Взяли его за копейки. Подмена фланговым игрокам ДК. Конечно не дотягивает до Ярмолы, зато невалидольный сменщик. Чувак старается, прогрессирует, учится, обостряет, палит по воротам, а не воробьям - это важно. Ему бы практики игровой побольше - было бы очень для его прогресса хорошо. Но в ДК большая конкуренция.
 
8
0
FC Energy (Новая Каховка)
Дуду был плох... и не скажешь что бразилец
Ответить
10
0
Тварь (Сан-Франциско)
[quote datetime="14.09.2012 21:09" author="Ди (киев)"] П.С. Штилич - очень классно! Миля - очень не плохо. Силва - сегодня его день. [/quote] Миля играл ГОРАЗДО лучше до последнего игрового перерыва. Братуха растерял форму, увы. Желаю как можно скорее ее набрать. Сильва сегодня просто феерил (по сравнению с обычно), вообще в атаке на фланге он смотрится хорошо.
Ответить
13
0
Con_Clusion (Павлоград)
Ни одного предупреждения...
Ответить
1
0
Тварь (Сан-Франциско)
[quote datetime="14.09.2012 21:07" author="satt2012 (Харьков)"] Будь Карпаты чуть по-расторопней во второй половине, то и выиграть могли бы... Динамо сильно уж садится в концовке. [/quote] ДК не "село", а расслабилось.
Ответить
14
0
Ди (киев)
Такое впечатление, что Блохин был сегодня тренером. И только на последние 15 мин. он пошёл покурить. А потом Сёмин появился. П.С. Штилич - очень классно! Миля - очень не плохо. Силва - сегодня его день.
Ответить
20
0
corvet2012 (Ясиноватая)
Матч прошел в бескомпромисной борьбе- количество нарушений: Динамо-14, Карпаты-11, карточек-0. Ни на какие мысли не наводит?
Ответить
0
0
Chernikov Vlad
Где ЖЕЛТЫЕ!??? Вони с Киева тогда было по етому поводу, где щас ваша вонь?!
Ответить
0
0
alex(kiev) (Киев)
ты тут местного провокатора играешь?
Ответить
4
0
Тварь (Сан-Франциско)
[quote datetime="14.09.2012 20:58" author="Оптиміст (Снятин)"] як Богданов відіграв? [/quote] Хуже среднего уровня ДК, но потенциал есть. Пока что он не игрок основы.
Ответить
4
0
Оптиміст (Снятин)
нічого, з часом втягнеться, треба частіше ставити в чемпіонаті його, дуже симпатизує його гра, та й Люлька сподобався, в Динамо підростають хороші українські гравці
Ответить
5
0
Гoрeц (Украина)
Ярославского
Ответить
3
0
D0D (Донецк)
[quote datetime="14.09.2012 20:56" author="Винни-Пухх (Киев)"] Унылый договорняк. [/quote]левейший пеналь только подтверждает твою мысль
Ответить
0
0
satt2012 (Харьков)
Будь Карпаты чуть по-расторопней во второй половине, то и выиграть могли бы... Динамо сильно уж садится в концовке. Помните, как они вечно проигрывали в конце 90-х пропуская на 88-93 минутах? Даже Шовковский Саня говорил, еслиб игра была минут 85-88 - мы бы выигрывали все матчи:((( Карпаты никакущие (причины не знаю), но нужно подтягиваться братишки. Дыминского на мыло, а лучше на кол.
Ответить
0
0
Гoрeц (Украина)
А Ярослаского тогда куда ?))
Ответить
7
0
Smooth da Hustler (Львів)
Динамо с залуженной победой ! А Карпаты в переди играли неплохо, а вот в защите явно не хватает Милошевича. Богатинов очень не стабилен, понравились Озаркив, Штилич !
Ответить
14
0
НЕРАВНОДУШНЫЙ К ФУТБОЛУ (Ковшаровка)
Такое впечатление оставил матч, что не хочется и комментировать. Кстати, пенальти, возможно и не было, нужно пересмотреть момент. Вроде и 4 мяча забили, а ...Скучно девушки...
Ответить
0
0
Barabash (Тегусигальпа)
Слив засчитан.
Ответить
0
0
A.l.e.x. (Киев)
Слив будет 15.09.2012 в 19:00
Ответить
6
0
таврия19752009 (симферополь)
На удивление судейская бригада отсудила на высшем уровне. ответить цитировать пожаловаться waleo (Киев) 14.09.2012 20:59 Ну так все свои и даже Годуляша свой))
Ответить
0
0
Almaz (Донецк)
Суркисы, наведите порядок в команде. Гоните из страны мусор типа Дуду и Тайво. Это позор для клуба! Проблема не в Семине, а в таких приобретениях. В какую Европу с таким "багажом".
Ответить
0
0
Гoрeц (Украина)
Позор для клуба, это Срна, и он ещё капитан), такого в норм клубе на пушечный выстрел в основу никто неподпускает ! ЗЫ: Тайво - это "кот в мешке", а Дуду будет видно ...
Ответить
13
0
Chernikov Vlad
Скажи ето тренеру сборной Харватии умник!
 
0
0
FC Energy (Новая Каховка)
а ты откуда знаешь что не подпускали бы? как же бесят такие как ты, герои блин
 
0
0
Almaz (Донецк)
Вам видней. Я игру Тайво смотрел в Донецке в живую. Он же и близко "не лежал" возле защитника, чтобы выполнять это амплуа. Правая нога у него вообще не работает. Не убежать, не отдать, не отнять, не обвести. Ну что же, носитесь со своим "котом".
 
0
0
m_odessa (Odessa)
Я бы и Милю из страны выграл...
Ответить
0
0
таврия19752009 (симферополь)
Договорнчек,завтра другой.Короче интересно в нашем чемпионате смотреть когда команды встречаются из разных пулов.Типа Динамо заря или Шахтер Кривбасс.Но а когда наоборот то к гадалке не ходи)
Ответить
0
0
Trancer666 (Александрия)
удивило пенальти во ворота динамо,по моему первое за энное количество лет
Ответить
0
0
waleo (Киев)
Штилич отлично вошел, игрок матча ИМХО
Ответить
12
0
Trancer666 (Александрия)
не смотря на поражение карпаты смотрелись во второй половине второго тайма не плохо...защита только дыра черная...
Ответить
12
0
-mib- (Харьков)
Ну у Костова всегда команды так играли - в комбинационный футбол хорошо, а в обороне тихий ужас, по крайней мере вначале становления. По факту рановато оценивать его работу, хотя уже видны штрихи в нападении. Ну а Динамо..Было грех не побеждать такие Карпаты, еще бы подтянуть реализацию и выпускать Милю, который может здорово отдать последний пас, чего не делает ни Кранчар, ни Велозу. Рафаэль был не плох, но усилиями Дуду вся острота в первом таймене была реализована.
Ответить
9
0
Eckhart (Leopolis)
Даушвілі дограв до кінця матчу! Неймовірно! Штіліч красава.
Ответить
17
0
waleo (Киев)
На удивление судейская бригада отсудила на высшем уровне.
Ответить
14
0
Тварь (Сан-Франциско)
Удивили. ДК толково играло, мало брака, постоянно почти был вариант кому отдать. "Карпаты" сами себе мешали техническим браком, но молодцы, что играли до конца.
Ответить
20
0
Оптиміст (Снятин)
як Богданов відіграв? сподобалась його гра за молодіжку
Ответить
10
0
Винни-Пухх (Киев)
Унылый договорняк.
Ответить
0
0
Гoрeц (Украина)
Винни тебя Пятачок ждет на РОЗЕ некоторых улиц Донецка, вперед ! ЗЫ: по существу, прогназируемо !
Ответить
9
0
m_odessa (Odessa)
Интересно, чего столько минусов, ни одной карточки в матче - 100% договорняк!
Ответить
0
0
Дімідрол (Львів)
Треба знов їхати в Дубляни бухати.
Ответить
3
0
АдВоКаД (Харьков)
Богатинов я так понял за тарелку супа играет в Карпатах, единственое объяснение нахождения этого типа в команде)))
Ответить
7
0
kozlik (Бiла Церква)
Ожидаемо, на классе. Пожары в штрафной и гол были необязательны, но там явно в голове уже ПСЖ. Удачи во вторник!
Ответить
18
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус