Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Ситуація в "Карпатах": версії, чутки і думки клубних легенд


Видатні карпатівці критикують керівництво і Дячука-Ставицького

Ситуація в "Карпатах": версії, чутки і думки клубних легенд


Спершу був банер на порожніх фанатських секторах стадіону «Україна». «Як граєте – так ми підтримуємо» - такими словами вболівальники «віддячили» футболістам за другий поспіль провальний сезон. Разом з тим, впродовж усього чемпіонату львівські фанати не провели жодної акції проти керівництва клубу. І то за умови, що під акомпонемент справ Кузнєцова-Федецького-Крістобаля з «Карпат» сміється вся Україна. А є ж свіжіший прецедент – втрата лідера львівської атаки Лукаса. Чомусь всі ці речі прихильники «Карпат», верхівка яких нещодавно увійшла до керівного складу клубу, вважають менш принизливими, ніж невдалу гру тих, кого ще два роки тому у Львові боготворили.

фото Романа Лутковського / fckarpaty.com.ua

Не дарма кажуть, що риба гниє з голови. Проте дуже прикметно, що показово відшмагавши футболістів, вище керівництво «Карпат» залишило в спокої всіх творців нинішньої команди – топ-менеджерів Дедишина, Вацка, Ґулордаву, Йовічевіча. Зате на трансфері опинилося відразу 19 футболістів, включаючи гравців, які встигли стати клубними легендами – Ігор Худоб’як, Михайло Кополовець, Ігор Ощипко, Олег Голодюк, Сергій Зеньов. На перший погляд, такий крок видається абсолютною авантюрою. Виправдовуючи рішення львівського керівництва, у футбольних колах називають дві причини:

- у «Карпатах» знають про рішення Спортивного суду Лозанни і тим самим зачищують склад команди під першу лігу;

- враховуючи причетність до ФК «Карпати» Ігоря Коломойського, в зелено-білі футболки повинен перевдягнутися ледь не весь склад «Кривбасу».

Обидві версії поки що не мають офіційного підтвердження, тому, як мовиться, за що купили, за те й продаємо. Наразі ж UA-Футбол звернувся до клубних легенд «Карпат» з проханням відповісти на п’ять болючих питань.

Наша версія ситуації в "Карпатах" - Ніколай Костов: винуватець провалу чи жертва обставин?

1. Чи підтримуєте рішення керівництва клубу – виставити на трансфер 19 футболістів?

2. Не пов’язуєте таке рішення з можливим негативним вердиктом Спортивного суду в Лозанні?

3. Чи вважаєте головними винуватцями провалу «Карпат» футболістів і тренерів, враховуючи, що після кожного кола з команди йдуть провідні гравці?

4. Згодні з Юрієм Дячуком-Ставицьким, який після матчу з «Металістом» сказав, що тренерський штаб на чолі з Ніколаєм Костовим «відправив команду на рік назад»?

5. Яким в зв’язку з останніми подіями бачити майбутнє «Карпат»?

Анатолій Крощенко, нападник «Карпат» (1963-1968)

1. Таке рішення можна підтримати лише за умови, якщо 19 нових футболістів будуть кращими за тих 19-х, яких виставили на трансфер. Певності, що буде саме так, у мене немає. Більше того, практика показує, що похибка при таких радикальних змінах складає приблизно 50 відсотків. Тобто, не вгадаєш з половиною тих, кого відрахував, і з половиною тих, кого запросив. «Карпатам» в контексті кадрової роботи вартувало б перейняти досвід «Шахтаря», де плинність кадрів поступова. Так, команда там теж втрачає гравців рівня Матузалема чи Вілліана, але швидко знаходить їм рівноцінну заміну. Високопрофесійні тренери мають зважувати кожен свій крок. Змінити 19 гравців на 19 собі може дозволити хіба що Абрамович. Та й він на таке не наважиться, оскільки розуміє, наскільки це ризиковано. Тому навіть не знаю, як розцінити вчинок керівництва «Карпат» з професійної точки зору, щоб нікого не образити, скажу так: попахує дилетантським підходом.

2. Мені здається, що цю справу з матчем п’ятирічної давнини вже давно спустили на гальмах і ніхто до неї не повернеться. Хіба що Григорій Суркіс. Ставши віце-президентом УЄФА, вирішив пригадати ту гру, щоб допомогти київському «Динамо». Втім, я добре знаю Григорія Михайловича ще з тих часів, коли ми разом у 1996 році створювали Професійну футбольну лігу. Це – дуже розумна і обережна людина. Переконаний, що на такі кроки Григорій Михайлович, щойно обійнявши нову посаду, не наважиться.

3. Намагався згадати, скільки ж тренерів змінилося в «Карпатах» з того часу, як я очолював юнацьку збірну, а львів’ян тренував Левко Броварський. Мінімум осіб сім-вісім (насправді за цей період у «Карпатах» змінилося 13 тренерів, окремі з яких приходили до керма команди кілька разів – авт.). І це за 13 років! Про яку ґрунтовну роботу за таких умов може йти мова? З кандачка, за кілька днів команду створити неможливо. Тому, вважаю, у «Карпат» є одна людина, яка впродовж усіх цих років усе кришить і трощить. Це й є головний корінь невдач львів’ян.

Зрештою, осуджувати Петра Димінського за те, що він впродовж стількох років вкладає в розвиток команди свої гроші, не можна. Якщо Петру Петровичу не шкода своїх грошей, то він вправі робити все, що вважає за потрібне. Проте, якщо пан Димінський хоче створити сильну, боєздатну команду, йому треба запросити собі в помічники справжніх професіоналів, а не людей, які йому б подобалися. Тоді б не було такого хаосу ні з футболістами, ні з тренерами. В нинішніх же умовах мені Петра Петровича шкода. Але в тому, що відбувається, він винен сам.

4. З Юркою я працював ще тоді, коли очолював дитячу школу «Карпат». Що поробиш, якщо він сподівається нажити капітал таким шляхом? Ось лише шлях цей веде в нікуди. Думаю, що якщо в майбутньому обставини складуться так, що втоптати доведеться Петра Петровича, то Дячук-Ставицький не зупиниться і зробить так, як буде зручно йому. Вважаю, висловлювання Юри стосовно Костова некоректними з точки зору гуманізму і такими, які не роблять нинішньому виконувачу обов’язків тренера «Карпат» честі. Я б ще зрозумів, якби з критикою своїх колег виступили Павлов, Онищенко чи Маркевич, тобто, наставники, за плечима яких є успіхи, яких Дячук-Ставицький не добивався і не доб’ється ніколи. Проте в цьому конкретному випадку Юрій Михайлович поставив своє «я» вище, ніж воно є насправді. Сприймаю цю «критику», як останній подих пенсіонера на професійному поприщі. Сам же критикувати Костова не буду, оскільки не знаю деталей його роботи у Львові.

5. Якщо чутки про «Кривбас» виявляться правдою, то це буде не найгірший варіант для «Карпат». Щоправда, щоб «Карпати» в такому складі досягли результату, їм треба разом з гравцями криворізького клубу запрошувати й тренера Олега Тарана. А то не виключаю, що добра половина гравців, зваживши, яка висока плинність кадрів у Львові, можуть не наважитися на цей перехід. Тарану ж ці хлопці довіряють і знають, чого він від них вимагає.

Ростислав Поточняк, оборонець (1966-1977) і тренер «Карпат» (1991)

1. Не знаючи всіх нюансів, можу сказати, що легіонерів у команді справді забагато. Звісно, іноземців треба запрошувати. Та якщо вони не дають результату впродовж двох років, то вектор розвитку треба змінювати. Тому з виставленням на трансфер окремих осіб можу погодитися. Втім, українськими футболістами, які провели в команді чимало років і щось для «Карпат» зробили, розкидатися не треба. Та й взагалі, сильних гравців в Україні не так багато, щоб проводити такі радикальні чистки. Врешті, що би ми не говорили, обличчя команди формують саме футболісти, а не ті, хто сидять на лавці і крутять в руках секундоміром.

Фото - Тарас Кузьменко, Інформаційний центр ФК "Карпати"

2. Сумніваюся, що хтось дізнається про вердикт до його оголошення.

3. До нинішнього стану «Карпати» довели ті, хто не зумів зберегти кістяк команди. Кобін, Кузнєцов, Кожанов, Федецький – керівництво клубу мало зробити все можливе, щоб цих футболістів утримати в «Карпатах». Раз цього не сталося, то звинувачувати в усіх невдачах виключно футболістів і тренерів недоречно. Звісно, вони теж винні, але основна вина лежить на тих, хто не дорожить кращими кадрами. Пригадую, як два роки тому, коли в «Карпат» розпочався спад, я радив не поспішати з відставкою Олега Кононова. Тоді мене назвали ледь не підривником і сказали, що керівництво клубу ліпше знає, що саме треба команді. Проте гарячковість ніколи не була у футболі доречною. Взяти «Барселону». Не зіграв Мессі – команда пропустила повну торбу голів від «Баварії». То що, керівники каталонців після того мали відразу вишукувати винних? То футбол і спади у ньому – явище звичне.

4. По-перше, такі висловлювання з уст Дячука-Ставицького виглядають некоректними. Юрій Михайлович нехай не за Костова відповідає, а за себе особисто. Що для львівського футболу за стільки років роботи зробив він? Тренером «Карпат» Дячук-Ставицький був вже стільки разів, що з таким довір’ям він мав би, меншою мірою, Лігу чемпіонів з «Карпатами» виграти. Підривну роботу вести легше всього. Кожен тренер має своє бачення і коли Костов переводив на позиції оборонців Ксьонза і Озарківа, він, мабуть, мав на це свої мотиви. Звісно, помилки були, але за них болгарський тренер вже поплатився.

5. Раз ми не маємо своїх шейхів і не здатні запрошувати найсильніших іногородніх футболістів, не кажучи вже про легіонерів, то, ймовірно, треба змінити вектор розвитку і обрати таку ж стратегію, як «Аякс» чи празька «Спарта». Треба звертати більшу увагу на власних вихованців. Таланти поміж них, повірте, є. Ось у мене тренувалися Юра Паньків, Олег Веприк, Микола Іщенко. «Карпати» помітили лише останнього. То ж легше всього запросити готових виконавців з інших міст. Ось, приміром, зараз ходять чутки, мовляв, до Львова перебереться значна частина футболістів «Кривбасу». Честі «Карпатам» такий крок не робить. Я розумію, що Петро Димінський родом з Кривого Рогу і зі своїми він домовитися здатен. Проте це Львів і тут є свої традиції…

Володимир Данилюк, нападник «Карпат» (1966-1978)

1. Переконаний, що кістяк команди треба зберігати за будь-яких обставин. Ось Ігор Худоб’як – хіба він для цієї команди зайвий? Я проти таких радикальних кроків. Навіщо з команди прибирати хлопців, які здатні принести ще чимало користі? Також обурила поведінка львівських фанатів з їхнім банером «Як граєте – так підтримуємо». Після такої витівки я б цих людей не впускав на стадіон взагалі. Навіщо такі фанати, які підтримують команду лише коли вона виграє?

2. В конторних суперечках не розбираюся.

3. Найперше винні ті, хто прибрав тренера Олега Кононова. Ті, хто не вберіг Федецького і Кожанова. Кого взяли на їхнє місце? Звинувачувати футболістів найпростіше. Але у нас є пан президент, який все знає краще.

4. То, виявляється, Костов відкинув «Карпати» на рік назад? А Дячук-Ставицький підійме львівський і український футбол дуже високо? Не смішіть мене. Костов після останнього для себе матчу проти «Говерли» сказав, що, мабуть, він не створений для команди «Карпати». Можливо. А Дячук-Ставицький в такому разі не створений для футболу взагалі.

5. Не здивуюся жодному з варіантів продовження подій. Все залежить від пана президента.

Роман Покора, півоборонець (1966-1974) і тренер «Карпат» (1992)

1. Вважаю, що це рішення значною мірою емоційне. Хоча, звісно, якась частина футболістів Львів залишить. Але не всіх виставлених на трансфер гравців викуплять.

2. Не думаю, що зі Швейцарії хтось передав в Україну таємну інформацію. Через те з рішенням суду в Лозанні подій в «Карпатах» не пов’язую взагалі.

3. Коли команда програє, то винні зокрема й футболісти, і тренери. Це логічно. Разом з тим, на результатах львів’ян позначається часта зміна наставників. Разом з тим, в ситуації, коли в доброї половини команд виникали проблеми з виплатою зарплати, в «Карпатах» зароблене гравцями й тренерами виплачували своєчасно. Тому керівництво клубу теж можна зрозуміти.

4. З Костовим я особисто не знайомий, проте мене завжди дивувало наступне. Мірчу Луческу і Хуанде Рамоса запрошували в Україну з футбольних країн, з великим багажем знань за плечима. Костов приїхав до нас ніким, з країни, де провідна команда – «Левскі». У нас таких колективів – добрий десяток, якщо не більше. Чемпіонат України входить у вісімку найсильніших першостей Європи. Навіщо ж нам тренери з нефутбольних країн? «Карпати» ще з радянських часів зарекомендували себе командою, яка грала в атакувальний футбол, в британському стилі. Навіщо їх перевчати грати у футбол на кшталт «Барселони»? Передачі на півметра, тик-мик – я цього ніколи не розумів. На мій погляд, Костов, прибувши до Львова, не врахував менталітету галицьких футболістів. Його намір все змінити докорінно був приречений на невдачу точно так само, якби в Бразилію приїхав англійський тренер і почав перевчати місцевих футболістів на гру в британській манері.

5. Треба зробити паузу й вичекати. Щось вигадувати зараз нема смислу. Провали тривалістю в два-три роки стаються з кожною командою.

Андрій Покладок, нападник «Карпат» (1992-1997, 1999-2001)

1. Сумніваюся, що новий народ принесе команді більше користі, ніж ті футболісти, які виступали в «Карпатах» досі. Тому рішення керівнитва клубу не підтримую. Разом з тим, припускаю, що ми чогось не знаємо. Може, щось сталося в середині колективу.

2. Ці розмови про дискваліфікацію, про зняття дев’яти очок тягнуться вже так довго, що, зізнатися, у мене виникають сумніви, що цей вердикт взагалі буде.

3. Футболісти і тренери – гвинтики механізму, який формують інші люди. Тому перекидати всю вину на гравців і наставників не став би.

4. Скажу коротко: з тими речами, про які говорив Дячук-Ставицький, не згоден. Міг би сказати більше, але не хочу встрягати в конфлікти. Впродовж перших місяця-двох під керівництвом Костова «Карпати» грали справді непогано. Що сталося з командою потім – для мене загадка. Думаю, відповідь на це питання ми отримаємо лише з часом.

5. У мене є відчуття, що значна частина виставлених на трансфер гравців у команді залишиться.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Tiamat (Uruk)
Карпатам слід поміняти не 19 футболістів основи, а одного президента - Петра Димінського... Вавилон (Львов) 29.05.2013 08:47 Шо значить поміняти? На кого? Давай 25 лямів баксів поміняємо на тебе. Чи може щоб купити клуб хтось в черзі стоїть? Грошей банально нема. Можна як Кривбас злитись в другу лігу і всьо.
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 40
Tiamat (Uruk)
Карпатам слід поміняти не 19 футболістів основи, а одного президента - Петра Димінського... Вавилон (Львов) 29.05.2013 08:47 Шо значить поміняти? На кого? Давай 25 лямів баксів поміняємо на тебе. Чи може щоб купити клуб хтось в черзі стоїть? Грошей банально нема. Можна як Кривбас злитись в другу лігу і всьо.
Ответить
0
0
Вербицький Віталій (Червоноград)
Мені здається треба просто витримати ці неудачі, а звинувачувати когось не треба, на мою думку там просто погана атмосфера в роздягалці. Настрою в команді немає. А тренер необхідний один який буде проводити ротації і готувати команду. А не команда тренера. На рахунок вболівальників, то знаю що з усієї Львівської області готові їхати на кожний матч така армія фанів Карпат. Але всім просто надоїли ці всі перетрубації. Як би пан Демінський читав коментарії які залишаються про Карпати, можливо б він такого не робив. АЛЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Будемо надіятись на краще.
Ответить
0
0
ХАМ_мер (Севастополь)
[quote datetime="28.05.2013 19:54" author="yaspas74 (тернопіль)"] Ось і настав третій момент плавного переходу Карпат в Севастополь. Ще коли Кузнєцов пішов з Карпат,і Кононова взяли в Севастополь я писав що скоро основних гравців Карпат заберуть. Високі темні сили за цим стоять. Я зовсім не хочу образити вболівальників Севастополя,але команду яку створив у Львові Кононов її гра видно впала комусь в око і цей хтось напевно не дуже полюбляє Львів.Далі догадуйтесь самі. [/quote]С такими "друзьями", как Дыминский и его кореша в руководстве, и никаких врагов не надо. Но найти внешнего врага - это ж приятнее, чем признать, что "свои" с гнильцой.
Ответить
0
0
Nick_Sparrow (Харьков)
Ростислав Поточняк "До нинішнього стану «Карпати» довели ті, хто не зумів зберегти кістяк команди. Кобін, Кузнєцов, Кожанов, Федецький – керівництво клубу мало зробити все можливе, щоб цих футболістів утримати в «Карпатах»." . Золотые слова! +100 (не смог удержаться от интернетизма ;-) . "Тоді мене назвали ледь не підривником і сказали, що керівництво клубу ліпше знає, що саме треба команді." . Вот вот, им виднее. Нужно прилюдно снять с себя ответственность, отдав управление молодым но уже гордым отморозкам из ультрас, а потом распродать контракты и набрать других, авось кто и заиграет на малой зарплате, потом опять продать. А там глядишь из Кривого кто приедет. В любом случае зарплату можно уменьшить в разы. Что в общем, позитив для зажравшегося не по бедному украинскому бюджету украинского футбола (тут без иронии).
Ответить
2
0
Dd Dd (Винница)
Болельщикам Карпат до дупы кто виноват,им нужна команда на которую хочеться ходить и которая будет бороться за первые 5 мест,а не за последние.
Ответить
1
0
Мститель Неуловимый (Николаев)
[quote datetime="29.05.2013 08:47" author="Вавилон (Львов)"] Карпатам слід поміняти не 19 футболістів основи, а одного президента - Петра Димінського... [/quote] вот и я про это, все решения руководства Карпат за последние время вызывают одно желание покрутить пальцем у виска, это даже не глупость, а вредительство какое то :), жалко клуб и вызывает брезгливость тролли которые видят в этом заговор дАнецких:), когда возникла ситуация с Кузнецовым сразу было понятно, что с таким руководством клуб будет в заднице( сори за это слово , но по другому не скажешь) лично у меня была надежда на Вацко , но пока она не оправдалась
Ответить
1
2
Вавилон (Львов)
Карпатам слід поміняти не 19 футболістів основи, а одного президента - Петра Димінського...
Ответить
5
0
Мститель Неуловимый (Николаев)
“ Цікаво з вашого боку це виглядає, то що ШД цю ситуацію заварив і хотів просто на халяву його забрати - то нормально, а то що КЛ цьому пручалися - то вони значить їх за рабів рахують!? ” enginer (Киев) 28.05.2013 17:46 [quote datetime="28.05.2013 21:03" author="enginer (Киев)"] Де я говорив, що всі проблеми КЛ від ШД? Це власне ви говорили і на мене списуєте свої здогади, і це не вперше до речі... [/quote] Вы просто заврались, вас что родители не учили что врать это плохо? Все, лично для меня тема закрыта, вы врете и не стесняетесь обвинять других в этом , видно у вас воспитание такое .
Ответить
2
5
enginer (Киев)
У вас напевне труднощі перекладу - я конкретно вказав ШД як першопричину їх конфлікної ситуації в клубі - де ви в цьому побачили звинувачення у всіх бідах!? - Карпаты последнее время на слуху из-за скандалов и судебных разбирательств и тут не надо искать виноватых из Донбасса, тут в самом деле надо что бы клуб попал в руки хорошего руководителя . А це власне ваше узагальнення на мою тезу. То хто після цього "плохо врьот"?
Ответить
4
1
Мститель Неуловимый (Николаев)
[quote datetime="28.05.2013 20:17" author="yaspas74 (тернопіль)"] А я думаю що роки Кононова не пройшли,вони просто технічно перейдуть в Севастополь.Напевне комусь вигідніше мати сильну команду під контролем,а не в чужих руках. [/quote] Если от тебя убежала собака к соседу это не значит что сосед плохой , просто ты г.... как хозяин :) народная мудрость Что за мания преследования , это уже как национальная черта характера винить во всех своих неприятностях кого то, а не свою пустую голову и кривые руки.
Ответить
3
4
pikash51 (кривой-рог)
Дедушка явно маразматик,но весёлый!СГрозным лучьшие тренера в Украине!Если Кривбасс исчезнет,то конечно костяк надо сохранить в Карпатах!
Ответить
0
1
ВладимирШ (Днепропетровск)
Мне до лампочки тренерская этика - я ведь не тренер. Поэтому полностью поддерживаю Деда по Костову. Он сказал правду - не больше и не меньше.
Ответить
2
3
yaspas74 (тернопіль)
Ось і настав третій момент плавного переходу Карпат в Севастополь. Ще коли Кузнєцов пішов з Карпат,і Кононова взяли в Севастополь я писав що скоро основних гравців Карпат заберуть. Високі темні сили за цим стоять. Я зовсім не хочу образити вболівальників Севастополя,але команду яку створив у Львові Кононов її гра видно впала комусь в око і цей хтось напевно не дуже полюбляє Львів.Далі догадуйтесь самі.
Ответить
2
2
Мститель Неуловимый (Николаев)
[quote datetime="28.05.2013 19:01" author="enginer (Киев)"] Шановний, я так само можу апелювати, що у вас завжди всі винні крім ШД - бо ви зомбовані політично! Тільки змісту не бачу про очевидне писати :)... [/quote] У вас мания преследования, тема ветки была про проблемы Карпат, вы как полит-зомби во всем видите вину ШД("дАнецких"), к теракту в Бостоне ШД не причастен? :) [quote datetime="28.05.2013 19:01" author="enginer (Киев)"]По суті - ситуації з Кожановим і Федецьким не можна порівнювати - вони були різними. І контракти в них різні - за Федецького нічого говорити не буде - бо недавно Дедишин обіцяв скоро про це розказати всю правду - то ж негоже мені "поперед батька лізти..." [/quote] Карпаты с игроками которые неплохо играли в клубе судиться , и везде стремиться не заплатить. А Дедишин уже так заврался , что веры ему нет. С Кузнецовым суд проиграли , доиграется Дедишин , что Карпатам запретят покупать трансферы игроков. Хорошие игроки бегут из Карпат , потому как видят какое отношение к ним со стороны руководства. Дыминский жмот, Дедишин брехло .... а виноват ШД, кто бы сомневался :)
Ответить
3
10
enginer (Киев)
Де я говорив, що всі проблеми КЛ від ШД? Це власне ви говорили і на мене списуєте свої здогади, і це не вперше до речі... Я говорив тільки про першопричини конфліктів цих гравців КЛ, якщо ви не маєте точної інформації про те, а тільки переспівуєте "откровєнія Палкіна" з інтернету, то я пас, шукайте іншого собі "супротивника". А про реальні проблеми команди і хто винен з моєї точки зору я писав раніше і ваш любимий ШД я не зачіпав... :)
Ответить
5
2
Sasha 85 (Харьков)
[quote datetime="28.05.2013 18:12" author="Sloboda (Харьков)"] ЗАВЖДИ ВІРНІ ЯК ГРАЄТЕ ТАК І ПІДТРИМУЄМО Вуйки такие вуйки )) [/quote] Ты наших "вирных" видел вообще, которые зиги с СС-речёвками кидают? Таваресчь, полит-трибуна - сюда http://vk.com/russkie_protiv
Ответить
2
2
Мститель Неуловимый (Николаев)
Не могу понять логику тех которые агрессивно воспринимают критику в сторону руководство Карпат ( да и Динамо К) как будто вы слепые и не видите , что благодаря их решениям клуб находится в плачевном состоянии . Карпаты последнее время на слуху из-за скандалов и судебных разбирательств и тут не надо искать виноватых из Донбасса, тут в самом деле надо что бы клуб попал в руки хорошего руководителя . Лично я жалею что прошли времена Кононова в Карпатах , хоть и конец его тренерской карьеры то же был не простым, но все равно я помню это время , тогда было приятно на клуб смотреть, создавалось впечатление еще немного и будет крепкий самобытный клуб и тут в один момент все рухнуло... жаль
Ответить
3
3
yaspas74 (тернопіль)
А я думаю що роки Кононова не пройшли,вони просто технічно перейдуть в Севастополь.Напевне комусь вигідніше мати сильну команду під контролем,а не в чужих руках.
Ответить
2
2
Sloboda (Харьков)
ЗАВЖДИ ВІРНІ ЯК ГРАЄТЕ ТАК І ПІДТРИМУЄМО Вуйки такие вуйки ))
Ответить
4
6
Мститель Неуловимый (Николаев)
[quote datetime="28.05.2013 17:46" author="enginer (Киев)"] Цікаво з вашого боку це виглядає, то що ШД цю ситуацію заварив і хотів просто на халяву його забрати - то нормально, а то що КЛ цьому пручалися - то вони значить їх за рабів рахують!? [/quote] ахахахахаха кто про что , а у полит-зомби всегда Шахтер заварил , про какую халаву вы тут пишите, вы не высасывайте из пальца домыслы, Кожанов и Федецкий были в совместном "владении" КЛ и ШД, цена на них была определена , ШД предложил КЛ выкупить свою долю , КЛ отказались, тогда ШД предложил выкупить у КЛ долю и тут пошли сплетни про так забрать :) , у Кожаного и Федецкого были контракты с КЛ и руководство КЛ повело себя как подлецы . Так уже не первый раз в нашей стране и особенно это с ЗУ идет как в анекдоте "Давай вон тем двум дадим в морду! А если они нам? А нам то за что?" КЛ и такие как вы как герой этого анекдота не понимаете за что сними так поступили, а надо людьми быть , тогда и с вами будут по людски .
Ответить
3
7
enginer (Киев)
Шановний, я так само можу апелювати, що у вас завжди всі винні крім ШД - бо ви зомбовані політично! Тільки змісту не бачу про очевидне писати :)... По суті - ситуації з Кожановим і Федецьким не можна порівнювати - вони були різними. І контракти в них різні - за Федецького нічого говорити не буде - бо недавно Дедишин обіцяв скоро про це розказати всю правду - то ж негоже мені "поперед батька лізти..." А за Кожанова пропонували гроші - і він хотів залишитись тільки ШД не захотів продати (і наскільки знаю не в к-сті грошей там була справа).
Ответить
9
3
подгоша (луганск)
[quote datetime="28.05.2013 15:46" author="Underhill (Кривой Рог)"] 2. В Карпатах планируется высадка внушительного десанта из Кривого Рога - Таран + десяток игроков, вот под них и зачищается место [/quote] если это будет.....то ганьба УПЛ воооообще.....а кривбас ----ВСЁ.......жаль...... а карпатам также будет как и в прошлом сезоне...... как вы ребята не садитесь а в музыканты не годитесь........
Ответить
1
1
AntinBandera (Leopolis)
Underhill (Кривой Рог) 28.05.2013 15:46 У тексті ж написано вже: "Виправдовуючи рішення львівського керівництва, у футбольних колах називають дві причини: - у «Карпатах» знають про рішення Спортивного суду Лозанни і тим самим зачищують склад команди під першу лігу; - враховуючи причетність до ФК «Карпати» Ігоря Коломойського, в зелено-білі футболки повинен перевдягнутися ледь не весь склад «Кривбасу»". Чи тексти читати не обовязково перед коментуванням?
Ответить
5
1
Underhill (Кривой Рог)
2 версии: 1. Клуб знает о негативном вердикте Лозанны, а следовательно - не сможет держать одновременно столько высокооплачиваемых игроков на контракте, играя в 2013/14 в первой лиге 2. В Карпатах планируется высадка внушительного десанта из Кривого Рога - Таран + десяток игроков, вот под них и зачищается место
Ответить
2
2
Мститель Неуловимый (Николаев)
[quote datetime="28.05.2013 15:03" author="enginer (Киев)"] чим конкретно вказаних гравців образили? За Кузнєцова писав недавно, а шо не так з першими 2? Хлопці хотіли більше грошей, та й усе? [/quote] Они хотели не больше, а свои по контракту, кроме того клуб особенно в отношении Федецкого поступил вообще подло , не отпуская его и не давая возможность играть. Руководство Карпат к игрокам относится как к рабам .
Ответить
2
6
enginer (Киев)
Цікаво з вашого боку це виглядає, то що ШД цю ситуацію заварив і хотів просто на халяву його забрати - то нормально, а то що КЛ цьому пручалися - то вони значить їх за рабів рахують!?
Ответить
5
2
kolya-ua (kremenchug)
Мда! Болелы Карпат *не завжди вірні*,а просто Вівці!Вот так вот
Ответить
4
5
enginer (Киев)
Пане Іване поділіться вашими знаннями відносно ІВК та Карпат! Яким боком вони до них?
Ответить
4
0
Tiamat (Uruk)
Ну шо Димінському лишається ше робити, грошей нема, за останні 5 років за педівікою його статки скоротились в 4 рази і зара навіть 100 млн $ він не має. Хитрий план такий хитрий, тренера нафіг більшість гравців на менше зарплату або нафіг. Тепер дивимось на ПЛ наступного року - можливо мінус Кривбас, можливо ще Таврія або Арсенал туда ж без грошей. Севастополь, Сталь, Буковина? Може і так вдасться важкі часи пережити.
Ответить
2
2
Chero4ki
а этот банер был не на том матче, где без зрителей играли с Днепром вроде?
Ответить
1
5
Defolio (Львів)
ні, це коли з Металістом , останній матч.
Ответить
7
0
Мститель Неуловимый (Николаев)
Проблема в руководстве Карпатами , все их действия , поступки в отношении игроков не прошли бесследно, сначала были Кожанов,Федецкий, Кузнецов и пошло , с Федецким вообще подло поступили , а тренерская чехарда , все один к одному , пока Дыминский владелец клуба толку не будет .
Ответить
6
6
enginer (Киев)
чим конкретно вказаних гравців образили? За Кузнєцова писав недавно, а шо не так з першими 2? Хлопці хотіли більше грошей, та й усе?
Ответить
2
1
danikrom (Львів)
зі слів Дячука....у Карпат проблеми з "яйцями", 19 гравців основи виявились безяйцеві)))))))))))))))))))))))))
Ответить
9
0
Igorich (Львів)
В мене чомусь проскочила думка, що приїде Таран, або Севідов, привезуть 15 своїх футболістів, нових, не адаптованих до Львова, які не відразу дізнаються про те, де можна побухати так, що ніхто не бачив, де хороших проституток нарити..... Тому й відправили Міська, Гудиму, Голодюка...... з команди, щоб не вчили новачків грішити
Ответить
7
6
legir (Азовск)
Какая-то "обитель зла", всех инфицированных алкоголем и развратом игроков надо вывезти, чтобы других не заразили)))
Ответить
7
1
Demian (Коломия)
Моя особиста думка, що ветерани просто не сприймають Дякука, як тренера з певних відомих тільки їм причин. Стосовно ж загальної ситуації, то статистика 13 тренерів за 13 років говорить саме за себе. Як сказав "класик": Про яку ґрунтовну роботу за таких умов може йти мова?
Ответить
13
2
Chelovek (Харьков)
А ведь были времена когда Дортмунду 3 штуки забивали и с ПСЖ вничью играли...
Ответить
12
3
Хз (LVIV)
А Дячук-Ставицький в такому разі не створений для футболу взагалі.! Вот... P.S. Под ету фразу еще Диминского и Дедишина добавлю
Ответить
8
1
Дед Федот (Харьков)
Дыминский опять платить зарплаты не хочет(не может).Опять гадость придумал как с "договарняком".Вот же "редиска"!А страдают болельщики!А во Львове их не мало!А харьковские вообще не при делах,но страдают из-за него!Вот же существо!!!
Ответить
10
5

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус