Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Шахтёр, твой выход. Динамо - Ворскла 1:2


Фаворит не настроился и оставляет "горнякам" шанс сравняться по очкам

Шахтёр, твой выход. Динамо - Ворскла 1:2

Фото: UA-Футбол/Автор - Олександр Приходько

Александр Рыженко Автор UA-Футбол

От создателей офсайда с углового и синяков после избиения Собуцким новый шедевр: от своего защитника вратарю можно брать мяч в руки

Мирча Луческу прогнозируемо не стал проводить большую ротацию в стартовом составе. Румын продолжает искать нападающих среди номинальных нападающих и на этот раз в атаке доверился Рамиреса. Но быстро разочаровался в своём решении и сразу после перерыва отправил южноамериканца собирать вещи в национальную сборну. Также интересным решением был выход в основе сразу трёх номинальных правых защитников, однако это мы в своё время уже проходили, но привычным такое решение нельзя назвать. По составу "Ворсклы" новостей немного: Юрий Максимов всё ещё не может собрать полную заявку, поэтому ставит просто тех, кто есть.

В недавнем анализе специально для Youtube-канала Подкасты UA-Футбол известный украинский тренер Александр Севидов говорил, что наши команды в еврокубках не верят в собственные победы. Так вот, в дебюте игры с "Ворсклой" было ощущение, что киевляне чувствуют себя сверхуверенно. Мяч сразу был взят под контроль, а полтавчанам отвелась роль бедных родственников.

Впрочем, кроме контроля мяча "динамовцам" предложить оказалось больше нечего. Всё было очень вальяжно в стиле: в еврокубках мы играем против "Барселон" и "Баварий", а вы вылетаете от финнов. Поэтому моментов у ворот гостей было очень мало. Пару дальних ударов - да, но не более. Самый опасный из них был у де Пены, после которого мяч облизал стойку и ушёл за пределы поля.

"Ворскла" поначалу больше рассчитывала на контратаки, а затем словила на неготовности Забарного, который за тридцать секунд допустил две ключевые ошибки. Сперва он проиграл единоборство Рангелу, заработав стандарт на свои ворота и тут же - не уследил за бразильцем, дав тому забить.

Самый интересный эпизод тайма произошёл незадолго до свистка на перерыв. Пердута в борьбе сделал пас на вратаря, а Ризнык мяч в руки забрал. Вроде бы очевидный свободный удар, но Юрий Иванов ничего не увидел. Сидорчук буквально катался по полю, пытаясь доказать, что рефери не прав, но успеха это не принесло.

Отойдём немного от темы и дадим сейчас совет кэпу "Динамо": Сергей, ты бы лучше по полю катался, пытаясь своих партнёров завести, которые бегали в первом тайме словно немые рыбы, а не на судей давить.

Когда писал предыдущий абзац, ещё не знал, что "Сидор" станет одним из героев ещё одного эпизода уже во втором тайме. В своей штрафной капитан хозяев по-хоккейному на грудь принял Степанюка и тут же побежал к центру поля, словно ничего и не было. Но у на этой игре работал ВАР, который нарушение зафиксировал и "точку" в ворота киевлян помог назначить. Рефери очень долго смотрел телевизор и не мог решиться указать на 11-метровую отметку. Но фол был слишком очевидным. Сидорчук, конечно же, пытался доказать противоположное. Цыганков также что-то рассказывал. Но тщётно. Тилль приговор привёл в действие.

А ведь до второго забитого у "Динамо" были очень неплохие шансы игру перевернуть. Выход Гармаша сразу после перерыва добавили динамики игре киевлян, появилась острота и моменты. Здорово взаимодействовали исполняющий обязанности форварда и Цыганков, создав на двоих несколько шансов: в одном из эпизодов Виктор после стеночки опасно стрельнул метров с двадцати, затем Денис головой замыкал подачу из глубины, когда Ризнык среагировал. У противоположных ворот, правда, также было нескучно, но Рангел порол безбожно.

Пенальти в ворота Киева было не последним событием в матче. После этого Кравчук за две минуты заработал две жёлтых и самоустранился, Степанюк издали едва не поймал перепуганного Бущана, пробив в стойку, а Витиньо, сыграв на добивании после углового, оформил свой дебютный гол в украинском чемпионате. У "динамовцев" оставалось буквально пара минут, чтобы спасти игру, но это было бы несправедливо. Чемпион сегодня не хотел играть и заслуженно остался ни с чем. "Ворскла" показала, что может и справедливо возвращается домой с тремя очками. То, что не получилось против "Шахтёра", удалось с другим нашим топом. Поздравления экс-киевлянину Юрию Максимову: сегодня, завтра и даже послезавтра его команда может гордиться собой. А дальше - продолжение гонки за бронзу.

Киев. НСК "Олимпийский"
Главный арбитр: Юрий Иванов (Макеевка)
Ассистенты: Виктор Нижник (Винница), Виктор Матяш (Донецк)
Динамо - Ворскла 1:2
Голы: Витиньо дос Сантос 90+5 - Лукас Рангел 34, Оливье Тилль 74 (пен.)
Динамо: Георгий Бущан, Сергей Сидорчук, Эрик Рамирес (Денис Гармаш 46), Николай Шапаренко, Карлос Де Пена (Витиньо дос Сантос 55), Виктор Цыганков, Александр Караваев, Александр Тымчик, Илья Забарный, Виталий Буяльский, Томаш Кендзёра
Ворскла: Дмитрий Ризнык, Игорь Пердута, Наджиб Якубу (Богдан Кушниренко 85), Оливье Тилль, Руслан Степанюк, Сергей Яворский, Йоонас Тамм, Давид Пуцлин, Артем Челядин (Даниил Кравчук 68), Ибрахим Кане, Лукас Рангел (Амилькар Коджови 90)
Предупреждения: Илья Забарный 33, Сергей Сидорчук 45, Николай Шапаренко 76, Витиньо дос Сантос 80 - Йоонас Тамм 17, Давид Пуцлин 31, Даниил Кравчук 78, Даниил Кравчук 80
Удаление: Даниил Кравчук 80

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
jermain (Полтава)
Если бы судейка не помог Зорьке, то и Зорьку б обыграли
Ответить
1
2
Вернуться к новостям
Комментарии 347
jermain (Полтава)
Если бы судейка не помог Зорьке, то и Зорьку б обыграли
Ответить
1
2
Acsakal (Kharkov)
Ну так динамофани ж гнали на Монзуль і запевняли, що від неї всі проблеми Динамо... Ну от вам - не Монзуль. То може треба не ліжка переставляти, а міняти "працівниць" тієї установи?
Ответить
14
5
TIRAN (Донецк (Украина!))
+100500! забавный и николь шапарен - это реальные дважды жкарточники!
Ответить
13
9
avatar
Maldini (Киев)
ЧУ-это мышиная суетня!
Ответить
0
0
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
VAR-арбитр матча "Динамо" - "Ворскла" получил указание не акцентировать внимание на возможном удалении Тамма
Ответить
1
5
Alle Garage (Харьков)
А ещё получил указание не удалять Забарного и Шапаренко за повторные нарушения.
Ответить
5
2
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Судячи по суддівству "па-данецки" - скоро все буде
 
1
4
Alle Garage (Харьков)
Всем кто рассказывает про якобы «пас» Пердуты на Резника. А вы забыли, что этот пас случился после ВЫДУМАННОГО углового в сторону ворот Ворсклы, когда мяч полностью покинул поле, а судья свистнул на угловой??? Если говорите А, так говорите и Б!! Нужно признать, что ошибки были в обе стороны. Судья 100% БОЛЬШЕ ПОДСУЖИВАЛ Динамо. Не удалил Забарного после фола на Кане и срыва атаки, когда уже была 1 желтая. Не удалил Шапаренко, когда тот по борцовски двумя руками швырнул Рангела на газон. Зато Кравчука с Ворсклы удалил при первой же возможности… А РАСИЗМ Шапаренко, когда он изображал звуки обезьян в сторону Рангела забыли? За такое нужно впаять дисквалификацию на 5 матчей минимум!!
Ответить
7
2
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Если бы не удаление, было бы 4.0))))
Ответить
8
1
avatar
walcom (Киев)
попукал от счастья ну и хорошо)))
Ответить
1
1
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Понятно, что за премиальные, но....... и удаление не помогло))))))))) Ха-ха-ха.....
Ответить
2
2
avatar
Американец 2000
После такой позорной игры Динамо - особенно страшно становится за игру сборной , куда напихано куча динамовцев незаслуженно во главе с Гармашем - ошибкой природы ((((((((((((((
sticker
Ответить
8
2
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Ага, пусть посмотрит тРЕНЕР, что ему втюхивают!
Ответить
2
2
avatar
walcom (Киев)
зови бразил на спасение или ворсклу и не бойся
Ответить
1
1
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
В шахтьорі то Українці не виходять (Трубин та Матвиенко і Крівцов)
Ответить
0
1
Одіссей (Донецьк)
Как же все таки штырит мокшанских ватных шлюшек ... что люди из дыры едут в Украину. Вот они и беснуются ...лугандоны ... даунбасовцы ... Старайтесь ...Вам за это будет дан ..путигский леденец!
Ответить
0
8
satellite (Харьков)
Браво , Ворскла!!! Вдесятером отстояли победу. Пенальти был стопроцентным.
Ответить
12
0
avatar
walcom (Киев)
правда жаль что такой сто проц в Барселоне вар не рассмотрел на Гармаше
Ответить
0
1
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Hanter44 (Baburka), Kolibri (Киевоград), TIRAN (Донецк (Украина!)), ascent (Луксор), oleg.m.3972 (Харьков) - уся сциклива балабольна та слюнява спільнота ДЕБІЛІВ тут як тут, треба ж кудись своє нікчемне життя спрямувати.
Ответить
3
10
avatar
ascent (Луксор)
Молодец, унижая и оскорбляя других, ты поднимаешь свою самооценку? Тебе это в жизни как-нибудь поможет?
Ответить
8
2
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Де ваша гідність та "самооценка"? Після кожного матчу ви заходите тільки свій "порожняк" зливати.
 
1
8
avatar
ascent (Луксор)
Что тебе не понравилось в моих комментармях, что ты начал меня оскорблять?
 
5
2
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Мені що кожен комент твій копипастити? 07.11.2021 в 08:47
 
1
6
avatar
ascent (Луксор)
И что там такого обидного? Разве не факт, что пришло 4200? Я то тут причем? Ты всех начинаешь оскорблять, если комментарий не понравился?
 
5
2
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
На відповідну поведінку та коменти, відповідна реакція. І не треба з себе пухнастого корчить
 
1
4
avatar
Loadeг (Днепр)
Какая-то истеричка ржавая. Что не матч Динамо, так сразу истерит на всю ветку. Даже смена ников не помогает
Ответить
5
2
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Це та що в тебе в дзеркалі постійно
 
2
5
avatar
Loadeг (Днепр)
Ну-ну, омежка. Утверждайся за счет интернета, в нем ты герой Хорошего дня)
 
4
3
avatar
ascent (Луксор)
Перед "що" кому треба...
 
4
2
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Loadeг, у вівторок буду у Дніпрі, готовий поспілкуватись? Чи сцик-сцик
 
2
5
avatar
anоnimus (Київ)
Пиши свій телефон, прошка-ололошка, я тебе зустріну))
 
3
1
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
07.11.2021 в 09:24 - напиши для початку своє ім'я, сцикля
 
1
2
avatar
anоnimus (Київ)
Ахахахахахахахах))) Ось так відразу клавіатурний герой затикається)) Так що тримайте лайф-хак як відразу можна зливати цього лошка
 
3
1
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Loadeг - що там, "наутверждався" в інтернеті, сцикло?
 
0
2
Hanter44 (Baburka)
Вот и прорезался,а то скрывался,мимикрировал..DynamoKyiv.-во всей красе
Ответить
4
1
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Так ти вже DynamoKyiv іншим людям дописував. Тобі вже треба якось визначитись, дурка тупоголова
 
0
4
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Это все от слабости и скудоумия!!!)))
Ответить
2
2
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Хто б казав про "скудоуміє", як не ватна курка
 
0
3
Джан Мурадов (Придеснянськ)
Суддя з Донецька з рідкісним прізвищем. І те що Динамо грало у суботу, а кроти сьогодні. Співпадіння? Не думаю.
Ответить
2
9
avatar
ascent (Луксор)
А то, что Динамо в ЛЧ играло во вторник, а Шахтер - в среду. Совпадение? Подумай, иногда полезно...
Ответить
7
4
Джан Мурадов (Придеснянськ)
А що, у вівторок чи середу матчі єврокубків? Для чого було ставити на суботу?
 
2
6
avatar
ascent (Луксор)
Напишу еще раз, подумай!
 
5
3
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Для вати ascent: не важливо, коли була гра ЄК, це НЕ примушує нікого грати саме у субботу.
 
2
6
avatar
ascent (Луксор)
Вчи мову: "суБоту"...
 
5
3
avatar
ascent (Луксор)
И Динамо и Шахтеру дали равное количество дней на отдых, кроме Зари (как обычно)...
 
5
2
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Помилився - спішив, мову за тебе вата краще знаю
 
1
6
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
І ще раз для вати ascent: подумай
 
1
5
avatar
ascent (Луксор)
Ну хорошо, дай свой вариант ответа на вопрос: " І те що Динамо грало у суботу, а кроти сьогодні. Співпадіння? Не думаю."
 
5
3
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Випий ще боярки, проспись, та ще подумай.
 
1
7
UA-Футбол-PRО (Ужгород)
А я піду далі свого вітчима задовільняти, 10 гривень на дорозі не валяється
 
2
6
avatar
ascent (Луксор)
Понятно, как всегда, когда нечего сказать, то переходим на оскорбления...
 
4
2
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
07.11.2021 в 09:04 - А ти мразота сциклива, яка з під своєї мамкиної юбки вилазить, тільки щоб зайти в чужий акаунт та щось написати, від себе - нуль. Нуль сцикливий.
 
1
5
oleg.m.3972 (Харьков)
Все вопросы к УАФ, в которой работают 6 бывших динамовцев !
Ответить
2
1
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Чому ці люди не допомогли поставити чистий пенальті в ворота Інгульця? Чому ці люди допустили відміну чистого гола Олімпіка? Зміни вже темники, вата тупоголова.
 
0
0
Одіссей (Донецьк)
Можно долго и нудно рассказывать о купленных судейках и всем прочем, но есть объективная вещь ... на матч пришло 4200 болельщиков. И это в трехмиллионом Киеве. И приехала неплохая команда ... По игре Динамо играло на своем нынешнем уровне ... просто не повезло как Шахтеру с Александрией. Бывают такие дни. Ну и пеналь не в те ворота поставили. Ему же русским языком сказали ...Дай пенальти Ворскле! Ну он и дал ...
Ответить
7
5
avatar
ascent (Луксор)
Если судить по болельщикам, то становится ясно, кому в Киеве не рады...
Ответить
3
2
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
На Динамо на матчі чемпіонату завжди мало ходили. А от кому не раді, розкажу: Донецьким та Луганським сцикунам, які спочатку звали рассію, потім все кинули і розбіглися по України, і на таких сайтах видають себе за Киян, Полтавчан, Одеситів і т.д.
 
1
6
avatar
ascent (Луксор)
Про еще Крым забыл добавить...
 
4
1
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
ascent - іди на х, вата.
 
1
5
oleg.m.3972 (Харьков)
Объективности ради - на матч не пускали болел без ковид-сертификатов. Думаю, если б не это, то было бы людей больше раза в 2-3.
Ответить
2
1
krakow (Херсон)
О,украинцы хлопнули киевских масквичей по месту жительства. И хотя никакой роли в вечном "противостоянии" двуглавого г.вна это не сыграет.,но все таки, це гарна новина.
Ответить
2
8
Мироненко (Полтава)
Навіть у сміливих снах мало хто сподівався на перемогу Ворскли, хіба що уяву будоражила ця цифра 30 матчів без поразки у динамовців. Цікаво було би почути, яку тактику на гру робив тренер Максимов. Тим більше, що не все так добре йшло у першому таймі і Юрій Вілійович неодноразово щось підказував. А потім були сильні прориви полтавців, що вказувало на те, що команда законно, а не випадково займає 4 місце... Як на мене, кращими були Рангел, Степанюк і Тамм, і звичайно ж Дмитро Різник!
Ответить
8
0
Alle Garage (Харьков)
Я сподивався. Что за ущербное мышление? Играла 1-я и 4-я команда на данный момент. Так и должно быть. Это называется конкуренция. Если мы хотим сильный чемпионат.
Ответить
0
1
UA Hero (Chernivtsi)
Спад в грі ДК намітився давно... Особливо стали очевидними проблеми з поганою реалізацією...Колись воно мало рванути...
Ответить
5
0
Lion Killer (Львів)
Ворскла з Максимовим красави. І вже не 1й рік. Повинні брати цього року бронзові медал УПЛ
Ответить
5
1
KadimXa (Харьков)
Ну да , скорее всего это последний год,когда их можно будет получить.
Ответить
0
3
Acsakal (Kharkov)
Не сци, ватан. Твоя параша розвалиться раніше, ніж в УПЛ закінчаться бронзові нагороди.
 
0
3
Alle Garage (Харьков)
Ахаха! Не смеши… Металлист сейчас в 2 раза дешевле по составу и качеству игроков и чем ВСК, и чем Д1 и чем Заря
 
0
1
Stihl Kindermann (Gonduras)
Рангел вообще красавец..хорошее приобритение
Ответить
8
0
Stihl Kindermann (Gonduras)
Колхозники шота да умеют..таки да
Ответить
4
4
Alle Garage (Харьков)
Колхозники не умеют слова правильно писать. «Шота»… вот это настоящие колхозники))
Ответить
0
1
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Спасибо
Ответить
2
2
oda1979 (Запорожье)
И это участник ЛЧ?
Ответить
6
0
мы за динамо (киев)
ворскла сьогодні ви нулась і поїхала , а вкдк ще дві гри в лч і за збірну теж не полтавчанам рубатись. під гундосіння харківської з бамбасною ватою. той ще графік.
Ответить
2
7
ProstoFAN (Донецк)
Ну что ж, спасибо полтавчанам!
Ответить
7
2
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Писюлька
Ответить
1
2
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Нарешті ти про себе щось розказав
Ответить
1
4
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Это ваше Днонамо!)))
 
1
1
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Не треба про освою мати тут. Не цікаво.
 
0
0
alex.belogubko (одесса)
завтра если ШД выигравает идёт на 1 место -от радости будет особенно у Дзерби
sticker
Ответить
3
2
Acsakal (Kharkov)
Ключове слово - "якщо". Гадаю, самий час Суркісу взяти гаманець, телефон, набрати знайомий номер і пообіцяти Колосу половину бюджету за сезон в якості подяки за очки, відібрані в Шахтаря.
Ответить
5
3
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
И просто получится громкий пук)))
 
1
1
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Саме так ця істота (з ніком Kolibri) і з'явилась на світ
 
0
1
мы за динамо (киев)
акело промахнулся. свора на марші. динамівці зіграли слабо. свора довго чекала, особливо пеналя на рівному місці і шоб ним все вирішилось. ось настало щастя. хто ще не тявкнув у трохи підсівшого сидора, трохи недорісшого забарного, застриженого шапаренка і далі по списку. гавкання вщухне, а караван вкдк піде далі. пс напартачив будулай. те шо ворскла упреться було прогнозовано. налаштувати команду потрібно було інакше. в тч і до нелояльного суддівства, шоб без лишніх емоцій. але будулай сам такий.
Ответить
1
9
Hanter44 (Baburka)
Ты не забывай перед абревиатурой ВКДК ставить буковку Б-БЫВШИЙ!
Ответить
3
1
Acsakal (Kharkov)
Передивився розширений огляд на футбол хаб. Вільний удар за гру Різника руками мав бути 70:30, але саме цима 30% скористався арбітр, розцінивши гру полтавця не як навмисний пас голкіперу, а як спробу вибити мяч в Сидорчука за лінію воріт. Такі епізоди інколи трапляються, але Різник конкретно ризикував, беручі мяча до рук, хоча міг спокійно його вибити хоч на кутовий, хоч навіть в аут. Він і в доданий час зіграв невпевнено, відбивши мяч перед собою і давши забити Вітіньо. Це я звертаюся до тих, хто вважає Різника "кращим голкіпером України". Стосовно пенальті повторюватися не буду, я цей епізод розібрав докладно з цитатами з правил для тих, хто їх ніколи в житті не читав. Звертає на себе увагу, що навіть іноземці в українських клубах - другого сорту. Це стосується і Раміреса, і Рангеля. Поки вони вовтузилися, обробляючи мячі, їх встигали блокувати захисники. Для порівняння можна пригадати нещодавні голи Фернандо та Бензема - усі удари в один дотик. Фернандо, щоправда, влучає в середньому 1 раз з 5, а от Бензема - значно частіше (тому й грає за Реал, а не Шахтар). В котре розчаровує Забарний. Він регулярно не вистрибує на верхові мячі, а підсідає під суперника. Може йому слід підкачати мязову масу, щоби хоч трохи впевненіше боротися на другому поверсі? Джеко його просто проковтне і не помітить. До речі, а хто віддав "передгольовий" пас на Степанюка? З огляду розгледіти неможливо. Ну і абсолютно безглузді дії Кравчука (так атакувати суперника біля центрального кола, маючи жовту картку?) спишемо на молодість. Ворсклі вітання. Я сумнівався, чи дасть вона такий самий бій Динамо, який дала раніше Шахтарю, але вона грала на перемогу, а не зливала. Ось за це - повага.
Ответить
8
5
avatar
Spokoyno (Київ)
Забарного просто ЗАГАНЯЛИ! Хто б що не писав, утім подивиться хто основний центрбек і грає майже кожну гру у Динамо та збірній? А він молодий... і відповідно не тільки недосвідчений, а і нестабільний! Надали пацану стакан водяри, а йому норма чарчина... 50, максимум СТО грам! А тепер довбають, що він на ногах ледь тримається.
Ответить
1
1
Acsakal (Kharkov)
Нажаль, не згодний. Втома тут ні до чого. Забарний - здібний хлопчина, але гра на другому поверсі - це його ахілесова пята. Зріст (1,89 м) начебто і прийнятний, але вага (71 кг) замала. Йому не вистачає атлетизму, тому високі нападники вагою 80+ кг його просто виштовхують з траєкторії мяча. І це спостерігається не лише останнім часом на тлі втоми. Таке ж було і навесні, і в іграх на Євро, коли пояснювати втомою програші верхових дуелей не було взагалі ніяких підстав. Йому треба набирати мязову вагу. А от Попову я недолік атлетизму дорікнути не можу. Навпаки, від нього суперники відлітають інколи аж занадто швидко, що не завжди схвально оцінюють судді.
 
0
3
avatar
Spokoyno (Київ)
Ну кожен бачить це з власного досвіду... Подивиться у якому клубі чи збірній обидва центрбека "малолітки"? Всі під тридцять та більше... І вони маючи досвід передбачають розвиток подій, а Забарний, Сирота чи Попов реагують на розвиток подій... А це пару секунд, які потрібно "добігати". Та і морально Ілля виснажений, тому і робить все часто "через не можу"! Тому і недопрацьовує все більше...
 
1
0
dynamo kiev #1 (Charlotte )
Жиденько….
Ответить
3
1
avatar
Дрочальдинью (н.в.г.д. експерд)
Нехай цей рахунок нікого не дивує: "Ворскла" вже давно команда ахметівського пулу - під "Шахтар" лягає, а з "Динамо" рубиться. Луческу знав про те - тому і виставив "основу", але сильонок не вистачило...
Ответить
2
15
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Ну, и? Даже если так, то почему не обыграли Ворсклу?
Ответить
0
1
oleg.m.3972 (Харьков)
Наша песня хороша... Опять в проигрыше Динамо виноват Ахметов. Все команды бой дают только Динамо. Под Шахтёр все лягають... Динамо - Колос 7-0. То не Колос лёг, то Динамо великое
Ответить
1
2
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Так, виграли 7-0, але в слюнявих ахмєтолизів питання одного пенальті турбує
 
0
0
Comment06 (Украина)
Похоже, у Динамо села батарейка: с 1 сентября за 2 месяца сыграли 15 матчей (4 сборная, 4 ЛЧ, 8 ЧУ, 1 КУ)- методика восстановление игроков отсталая, скамейка короткая, преимущества в технике даже над Ворсклой не ощущается, а морально- волевых не хватает. Ведущие исполнители элементарно наелись футболом (Миколенко вообще сломался). И это проблема всего мирового футбола- загнали футболистов как лошадей. Шансы Шахтера на чемпионство кратно выросли- мастеровитых игроков на два состава, что позволяет делать глубокие ротации, да и в национальных сборных не особо загружены. "Зри в корень!",- говорил К.Прутков.
Ответить
7
3
Comment06 (Украина)
Одна радость- Юрий Захареев стал чемпионом мира по боксу, вчистую обыграв в финале россиянина из Дагестана!
Ответить
8
3
мы за динамо (киев)
як бачиш не для всіх
 
2
0
Comment06 (Украина)
Тьфу, 17 матчей! Как я считаю?!
Ответить
1
1
George_D (Харьков)
Динамо все еще собирается взять очки в матчах с Бенфикой и Баварией? ну-ну...
Ответить
8
0
мы за динамо (киев)
я все ще на це розраховую
Ответить
1
2
avatar
Ракицкий (Питер)
Спасибо Ворскле.Такие игры должны быть постоянно.Без договорняков.Это не Шахта-Мариуполь.Максимов украинский Фергюсон.
Ответить
2
14
avatar
Динамiт (Василькiв)
Радуйся педик ! На зміну не пора ??? Не зпізнюйся, дальнобої чекають !
Ответить
3
5
avatar
Ракицкий (Питер)
А чего рвет?Не будь клоуном
 
4
4
LEVgcUqs (Чернігів)
В останніх іграх Динамо не гра , а якась нудота. Я не розумію Луческу, скільки можна писати, на одних чистих пасах Динамо нікуди не заїде . Майже всі розучились обігрувати інших гравців, та і не пробують. При нічийному рахунку розпасовка на своїй половині поля поперек поля, назад з підключенням воротаря. Невже Луческу не читає цих коментарів і не розуміє, що ця тактика не приводить ні до чого, Динамо становиться "нульовим". Сьогодні удари по воротах Ворскли всі "щічкою" це навіть не удари а так паси Різнику , більше для тренування І це чемпіон України. Нападаючого як не було так і немає. А Динамо завжди славилося нападаючими Пузач, Хмельницький, Блохін, Беланов, Бишовець, ну і Шевченко і Ребров.(може кого пропустив). А тепер що? Гармаш-тьху. А захист? Тасуєтья у кожній грі, Сирота слабак, а "зірка"Забарний , що сьогодні творів Майже 1 метр 90 см, якийсь Тілль возив цього основного збірника України, як мале дитя, і обігрував і стрибав вище, хоча сам 1 метр 70 см з гаком. С тако. грою.... а ще в Європу....Мабуть Луческу вже потолок, як із цими гравцями і з його тактикою.
Ответить
8
0
Acsakal (Kharkov)
Серед славетних нападників Динамо пропустив Протасова, Шацьких та Мілю.
Ответить
2
1
Не дармоед (Запорожье)
Этот сегодняшний ДКнат уже никакие Гвардиолы с Почетинами не спасут. Это просто полные околофутбольные нубы(
Ответить
11
2
Gafan777 (Каменка)
Вот-вот и я о том же, а многие все наивно думают, что от тренера в большей степени что-то зависит. Тренеру нужен добротный расходный материал)
Ответить
6
3
Цап-царап (Харків)
С фарм-клубом очки потеряли - отыгрались на оригинале...
Ответить
3
3
avatar
Американец 2000
Не ожидал такого подарка от Максимова ! Думал что они только с Шахтой рвут и мечут !Рейтинг поднялся у Максимова !Самое главное что поставили на место это дырявое Динамо !!! Они без помощи судей - ноль ! Такого классного настроения давно не было !!! Гармаш уже так падал , так падал красиво в штрафной с криками чьорт побьери ))))) Но судья не клюнул !!!!!
sticker
Ответить
17
7
oleg.m.3972 (Харьков)
За " чёрт побьери" - плюсик. Далеко Гармашу до Никулина !!!
Ответить
12
3
аалекс ( Крым)
Миронова.
 
0
2
oleg.m.3972 (Харьков)
Вот Гармаш, как раз, падал как Миронов. Нарочито показательно...
 
0
1
pilips111 (Чернигов)
Недокоманду опять опустили. Дно есть дно
Ответить
18
7
avatar
Динамiт (Василькiв)
ти сам опущене чмо ! Раз так на чемпіона і лідера чемпіонату бздиш !
Ответить
5
18
pilips111 (Чернигов)
Какой это лидер? А вот чемпион да, только колхоза. А будешь людей оскорблять - динамит будет у тебя в одном месте, сынок
 
14
4
aleks68
прикрой хлебало ..... "лидер чемпионата до завтра и чемпион дутый.благодаря каштру,палкину и прочим.чмо дырявое
 
4
8
LEVgcUqs (Чернігів)
Та хай він розповість про свою недокоманду. Якщо Динамо недокоманда, то тоді Десна хто?
Ответить
4
6
pilips111 (Чернигов)
Убери город и не позорься
 
1
0
avatar
Динамiт (Василькiв)
радується сборище біженців-гоміків та сепарів ! радуйтесь сволочі, але ж скоро прийде розплата !
Ответить
4
22
Power1 (Донецк)
к тебе придет,жди!
Ответить
8
4
aleks68
набери в рот дерьма и плюнь всем в лицо упоротый.поменьше гавкай упоротая падаль
Ответить
8
3
avatar
Динамiт (Василькiв)
Йди проспись цирозник !
 
2
4
italiano
Так говорили ,что Максимов сливает постоянно в играх с Динамо!!! Все? Даунецкие чмошники переобулись??..все равно даунецкая помойка не будет чемпионом,даже судейки с песдуччи не помогут!!
Ответить
6
15
oleg.m.3972 (Харьков)
Конечно не помогут. Они Динамо помогают. Вместе с УАФ, в котором 6-ро бывших динамовцев работают...
Ответить
9
5
Alex-696 (Немирів)
Так леоненко і сабо теж бувші динамівці, а глорять за кротів. Так що твій висер - мимо.
 
3
6
oleg.m.3972 (Харьков)
А Леоненко и Сабо влияют на график соревнований, назначение судей, переносы матчей, назначение дисквалификаций ? Если твой ответ - да, то высер - это всё твоё ! Кстати, ты сам не понял на сколько твой высер - камень в огород Динамо. По-твоему выходит, что Блохин, Беланов, Демьяненко, Михайличенко, Протасов, Костюченко, Кузнецов и даже Шовковский - это глоры кротов ???
 
6
3
мы за динамо (киев)
бувші динамівці чесно продовжують служити нашому футболу і всі до одного порядні чесні люди. для ганебних справ кротоферма набирає кадри з-за кордонних діячів.
 
2
4
мы за динамо (киев)
ну і з різних шевчуків. слава дідуху дашу ще хоч у себе тримають.
 
1
2
Lil Jon (Полтава)
Так вільний удар був, але це не пенальті, так Тамм зіграв грубо, але не навмисно тут 50/50.Але чому ви не кажете що Кравчука вилучили, а Сидорчука за фол у штрафному ні, та і Забарнийний з Шапаренком дограли до кінця, і у них фоли більш очевидні ніж у Кравчука. Ті хто вважає що там не було пенальті - з вами взагалі ні про що говорити, переглядайте повтор до тих пір, поки не зрозумієте що це фол.
Ответить
16
4
Lil Jon (Полтава)
До речі ваш дубль виграє уже 2:0 підсолодіть пігулку
Ответить
1
2
Alex-696 (Немирів)
Видалення Тамма на початку гри - і все пішло б по іншому. Можливо, не було б фолів Сидорчука і Шапаренка.
Ответить
1
4
Lil Jon (Полтава)
Якби та як, може б ми у 10х виграли, Степанюк у штангу вистрілив непогано у меншості
 
1
0
Геродот (Винница)
Понятно, что Динамо вовсе не собиралось терять сегодня очки, тем более на своем поле, но наверное это тот случай, когда Динамо может говорить, что в футболе нет справедливости. Ведь буквально дневали почти весь матч на половине поля Ворсклы и в ее штрафной, били по воротам с убойных позиций, а гола нет. Так бывает. Но надо отдать должное и Ворскле. Рубились как могли, даже оставшись в меньшинстве, мастерски использовали немногочисленные моменты. Где-то им и фартило. И выстояли. Думаю, именно Ворскла сегодня может реально претендовать на роль третьей силы в вышке, особенно если вспомнить, что и Шахтер они в Полтаве прилично повозили, и не получи красную Тилль, неизвестно как бы там игра закончилась. Что до судейства, то оно было неоднозначным, с ошибками в обе стороны, то что Динамо проигрывало на судью давило. На мой взгляд, должны были получать красную Забарный и Сидорчук, не получил свою желтую за прием в стиле то ли дзюдо, то ли джиу-джитсу рано зазвездившийся Шапаренко. Но и должен был судья давать свободный в ворота Ворсклы за откидку своего игрока Ризныку. Откидка была явной. А вот с пенальти подошел объективно, на повторах было видно, что Сидорчук просто тормознул игрока Ворсклы, не коснувшись мяча. Респект судье, что все же очень долго разглядывая эпизод, не побоялся поставить пенальти в ворота Динамо. И это при счете 1:0 в пользу Ворсклы. Некоторые судьи в таких ситуациях просто в штаны накладывали. Что же, тем интереснее будет чемпионат. Думаю, Шахтер вряд ли завтра упустит возможность взять три очка в игре с никаким на сегодня Колосом и тем самим сравняться с Динамо по очкам. Возможно в очной встрече между ними во втором круге и решится судьба чемпионства. Хотя, с другой стороны, до конца чемпионата еще очень далеко и обе команды еще могут терять очки.
Ответить
14
8
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Суддівство "па-данецки" знов прогресує, будуть видаляти стільки Динамівців, скільки буде треба, щоб шахта була на першому місті.
Ответить
0
4
oleg.m.3972 (Харьков)
А кого-то из Динамо сегодня удалили ? Не ? По-твоему, у Ахметова денег не хватило ? По мне так, судья пожалел вчера Сидорчука, Забарного и Шапоренко. А ведь мог влепить по второй жёлтой и никто бы ему и слова б не сказал против...
 
1
1
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Міг і тілля видалити, але отримав вказівку не робити цього.
 
0
1
Запорізьке Торпедо (zp)
а судейка действильно прозевал свободный в 4 метрах от ворот Полтавы, когда воротник взял в руки пас назад. Пенальти имхо правомерный - Сидор не просто столкнулся с игроком соперника, а и врезал ему локтем по лицу. Еще понравилось как Тамм исполнил на Рамиресе "с вертухи в щщи")
Ответить
5
4
oleg.m.3972 (Харьков)
Скорее не локтём. Плечом. Но это ничего не меняет.
Ответить
4
5
Болельщик39 (Харьков)
Автору статьи: от своего игрока вратарю МОЖНО брать мяч в руки. Исключение - очевидный пас вратарю. Если есть сомнение в очевидности, то лучше свободный не назначать, так как это почти что равносильно пенальти. В данном случае, на мой взгляд, пас был очевидным.
Ответить
8
3
avatar
Spokoyno (Київ)
"Сьогодні празник у девчат!" Динамо програло радості повні штани!
sticker
Ответить
6
10
aleks68
в зеркало посмотри.всегда так было.когда проигрывает шахтёр довольных тоже масса.луческу выжал из этого состава динамо всё что мог.это их потолок.тому же цыганкову пора уже переходить в другой клуб.нужно усиление и не такое как летом.
Ответить
10
3
avatar
Динамiт (Василькiв)
проспись !
 
2
11
aleks68
придурок динамит пойди закуси и не тявкай.впереди у твоего динамо после луческу выжженное поле.ещё наглотаетесь .....по самое некуда
 
5
4
avatar
Динамiт (Василькiв)
Проспись цирозник !
 
1
3
Hanter44 (Baburka)
Не спокойно так Спокойному,от нарыва очень гнойного !
Ответить
4
6
Acsakal (Kharkov)
"Правила гри IFAB", стор.103-107: "Штрафний удар призначається, якщо гравець скоює... перешкоджання супернику за допомогою контакту. ... Перешкоджання просуванню суперника за відсутності контакту Перешкоджання просуванню суперника означає переміщення на траєкторію руху суперника задля того, щоб перешкодити, заблокувати, уповільнити або змусити суперника змінити напрямок, коли м'яч не перебуває в межах ігрової відстані до будь-якого гравця." Тобто: навіть якби Сидорчук не прийняв суперника на корпус, а той зміг би якимось дивом уникнути контакту, то все одно це - порушення правил, бо Сидорчук навмисно прибіг на траєкторію руху суперника. І так само не правий коментатор стосовно торкання мяча Сидорчуком, бо навіть якби киянин спочатку торкнувся мяча, але не заволодів ним, а просто блокував суперника, то це все одно порушення. Тим, хто не згодний з призначенням пенальті, порада одна - частіше читайте біблію... тобто "Правила гри IFAB.
Ответить
7
6
Hanter44 (Baburka)
Вот комментатора ты зря вспомнил.Этот попугай по другому и не мог говорить.Все комментаторы предвзяты
Ответить
3
8
Acsakal (Kharkov)
Я це відмітив через те, що якщо навіть коментатори правил не знають і не розуміють, то чого можна чекати від тутешніх дописувачів, яким і правила - до дупи, бо їм головне - свій-чужий, подобається-неподобається... От моє детальне пояснення з цитатами з правил половина замінусовала, але жоден, хто против, так і не наважився пояснити: а власне з чим він не згодний? "От просто не подобається - і все. А на правила - плювати".
 
1
2
Alle Garage (Харьков)
Спорить на счёт законности пенальти - это все равно, что спорить со здравым смыслом. Только в Украине у нас могут затеять срач на ровном месте в эпизоде, который в любом европейском чемпионате никто бы даже не оспаривал.
Ответить
12
4
avatar
Spokoyno (Київ)
А хто спорить...
Ответить
3
3
Acsakal (Kharkov)
"Spokoyno (Київ) 06.11.2021 в 19:17 От і різниця суддівства наших лідерів... Відвертий пас голкіперу НЕ ПОМІЧАЄМО, а виставляння на 5 см торса розгледіли" То це не ви, а ваш клон?
 
2
3
avatar
Spokoyno (Київ)
Хіба я заперечую пенальті? VAR підключіть... нехай допоможе прочитати та зрозуміти прочитане. Невже на пальцях треба пояснювати, що мені не сподобалось там бачу порушення, а там НІЦ... Міг же і стрибок Сидорчука сприйняти, як "ігрове єдиноборство" І мабуть так і було та VARбітри допомогли... Чи Іванов вирішив не ризикувати... Бо є люди в буді, нехай детально роздивляються!
 
1
1
Alle Garage (Харьков)
Ворскла показала Заре и Днепру-1, как нужно играть с Динамо и Шахтером (до удаления).У ВСК классные исполнители в атаке и полузащите, но слабоватые в защите. Ну и конечно топ-вратарь Резник! А молодой Кравчук постоянно так исполняет! Его можно выпускать максимум на 5 мин в конце игры. Это уже далеко не первый его косяк. В голове у парня опилки…Также следует сказать, что удачно вернулся Тиль - гол + голевая. Не терпится увидеть его брата Венсана на поле.
Ответить
7
3
balamyt (Boston)
Все по делу ..Спасибо Ворскле..Наконец появляется интрига.. Тем же путем должен двигатся Днепр 1 , Заря ,Десна и Александрия...Лидеров не нужно боятся их нужно бить ,чтобы в УПЛ было больше интересных команд для ЕВРО кубков..и новых игроков для СБУ..и не было Фармов
Ответить
9
1
Древний (Кривой Рог)
А кто решил .......что это фаворит,,?????
Ответить
4
4
Бокерон (Івано-Фр/Malaga)
Рефери очень долго смотрел телевизор и не мог решиться указать на 11-метровую отметку...На мою думку він так не хотів ставити пенальті,шо був готовий дивитися ВАР аж до 90-ї хв і дати свисток про закін.матчу бо час вийшов))))
Ответить
14
9
avatar
WuTang (Київ)
Вони в кожному матчі дивляться ВАР по 5 хвилин
Ответить
6
5
Бокерон (Івано-Фр/Malaga)
WuTang (Київ) проблема не в часі перегляду вар а те,шо він не міг наважитися,значить когось боявся.
 
4
7
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Бокерон, він чекав в навушнику почути бажану сумму
 
1
3
Alle Garage (Харьков)
Так если бы Рангел и скамейка Ворсклы буквально не заставили судью идти и смотреть ВАР он бы со спокойной совестью заиграл эпизод. А ведь это был ключевой момент всей встречи! Болельщиков Ворсклы с победой!
Ответить
10
4
vgolovan (полтава)
жалко украинский футбол до чего же все плохо и какой низкий уровень ведущих клубов украины - кому же играть за сборную и не виноват тренер сборной в плохих результатах - игроков даже среднего европейского уровня у нас нет
Ответить
4
7
Григорий Листопадов
Болельщикам Динамо-напишите в федерацию просьбу объявить ДК чемпионом,как было в 90-х,и не надо мучить чемпионат. Как проиграют,все виноваты,а они молодцы. Вже набидло!!!
Ответить
15
9
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Саме так як шахта робила в 2000-х набидло!!!
Ответить
7
11
FC SD CLUB (Кривой Рог)
Сегодня ДК можно расшифровать как девочки-кривляки.
Ответить
13
7
avatar
Динамiт (Василькiв)
Що ти несеш Крива Рожа ???
Ответить
3
7
vasa pupkis (Киев)
что за полудурок комментировал на 2+2? видимо в глаза е.ется парень)))
Ответить
9
2
oleg.m.3972 (Харьков)
На Футбол ХАБ более адекватный комментатор был.
Ответить
5
3
A.l.e.x. (Київ)
Вже пів години пройшло, а Ворскла на цьому сайті все ще на 4 місці після 13 ігор! Я вже на інших сайтах актуальну інформацію дивлюсь..
Ответить
9
0
Запорізьке Торпедо (zp)
ого! жаль не посмотрел
Ответить
6
2
Acsakal (Kharkov)
От всі сварять Де Дзербі за непередбачуваність складу, а я впевнений, що на тривалій дистанції великі ротації можуть зіграти позитивну роль в боротьбі за чемпіонство. Думаю, що італієць знову на матч УПЛ замінить 4-5 гравців основи порівняно з грою з Реалом, а Луческу із замінами значно більш обережний, і накопичення втоми киян обовязково даватиметься взнаки.
Ответить
11
1
Григорий Листопадов
Администратор,куда вы смотрите,забанте этого придурка Квашина на веки веков.
Ответить
10
4
Fishing 555 (Rivne)
Я давно говорил укронизированое Динамо это не команда а это помойка это всё заслуга сурка с этим составом Луческу ничего не виграете нужна свежая кровь нужны хорошие игроки а это хлам.
Ответить
9
15
Запорізьке Торпедо (zp)
ты забыл снова пожаловаться что тебя оскорбляют дизлайками)
Ответить
5
1
Не чесний президент (Полтава)
О то, что год не проигрывало? Стоило проиграть, сразу обливать помоями?
Ответить
3
1
avatar
usovvictor (Kharkov)
..."спасибо" Динамо за "победу", вы так "намотивировались", что уже даже на победу не можете наиграть или ничейку скатать. Видно с "эталоном" все закончено, начинаются будни. Ворксла укрепилась и показала свою мотивацию. Теперь играйте в "догонялки", создали интригу на ровном месте, ... "деду" привет конечно, но скорее это вам... Немощные..., хотя по играм все шло к этому... Жаль, что "медные трубы" победили...
Ответить
5
3
Григорий Листопадов
И в принципе,когда ДК проигрывает,на любом уровне,конечно виноват судья,это принцип Луческу.Такое кредо у него было и в Шахтере.
Ответить
17
5
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Не треба БРЕХАТИ! Ніхто не каже що програли із-за суддівства. Це так "па-данєцки".
Ответить
4
18
tolina-ystas (Краматорск)
Ты хотя бы коменты почитал а потом писал бы.
 
9
5
Григорий Листопадов
Да,па-данецки,а у вас по-мадьярски или по-европейски(до которых вам не дойти)
 
7
6
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Читав коменти: Динамо програло більше по грі. Але це не відміняє нікчемне суддівство. Може тобі треба в себе мозок пошукати потім писати?
 
4
13
Алекс1955 (Донецк)
А Вы почитайте комменты под статьей "Динамо - Ворскла онлайн трансляция матча - все, кроме моего - "Во всем виноват Шахтер"
 
6
3
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Алекс1955 - ти теж БРЕХУН
 
1
3
avatar
Крестоносец (Полтава)
Честно сказать удивлен слабой игре Динамо. Все предсказуемо и без особой хитрой мысли.Если б Рангел не протупил перед почти пустыми воротами, было б 0:3. Ворсклу с победой, нужно брать бронзу
Ответить
13
0
Запорізьке Торпедо (zp)
надо было Купс брать, за Зарей, в очередь
Ответить
3
3
Не чесний президент (Полтава)
А Степанюк в штангу?
Ответить
6
0
tolina-ystas (Краматорск)
Искать причины поражения на стороне дело гиблое и пользы никогда не принесёт.Объективно Динамо играло слабо.Судья не безгрешен но беспристрастен и гнать на него не надо.Как минимум двоих динамовцев должен был удалять за две жёлтые а что касается 11метрового так он по настоянию ВАР начал смотреть а сам сначала не ставил.А в повторе всё видно несколько подробней.Не надо киевлянам искать причины кроме своей игры..
Ответить
20
0
Mexxxxx (Просяная)
Все правильно. Лучше наоборот, признать и не оправдывать высокомерную расслабленную игру своих
Ответить
6
1
Григорий Листопадов
Всё правильно,ДК проиграли-виновны-Шахтер,Ахметов,Павелко.А в Европе Ворскла обгадится,не то что суперДинамо! Истинные болельщики,не опускайтесь до уровня ПРИДУРКА Просто Квашина,болейте и анализируйте игры объективно!!!!
Ответить
12
5
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Не треба БРЕХАТИ! Ніхто не каже що програли із-за суддівства. Це так "па-данєцки".
Ответить
5
12
oleg.m.3972 (Харьков)
Прочитай ниже комменты суркисолизов. Там через одного, что Ахметов судеек купил...
 
8
6
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Мені достатньо коментів ахмєтолізів
 
1
3
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
* до речі їх набагато більше, ніж коли шахта програє. Совпадєніє? Да.
 
1
3
FC SD CLUB (Кривой Рог)
ДК сегодня было командой девочек-истеричек.
Ответить
13
6
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Такі як в тебе в дзеркалі?
Ответить
3
12
avatar
Spokoyno (Київ)
От і різниця суддівства наших лідерів... Відвертий пас голкіперу НЕ ПОМІЧАЄМО, а виставляння на 5 см торса розгледіли Утім програли тому що лідерів загнали і вже останні матчі було видно, що команда "не біжить" А втомилися чи емоції згасли
sticker
Ответить
3
16
Mexxxxx (Просяная)
Ну які 5см. В момент збивання нападника у Сидорчука відірвані дві ноги від газону бо в цей момент він вистрибнув на зустріч. Це все одно що дві ноги вперед викинув і так собі ненавмисно збив. Якщо всі так за справедливість так давайте коментувати оті щвиряння гравців, за які суддя не дає жовту. А те що видалив за десять хвилин гравця Ворскли нічого, якось пропустимо, то таке. А якщо бути справделиим знову ж, то вилучив законно, стрибаєш у ноги - до побачення.
Ответить
11
2
аалекс ( Крым)
В чужом глазу соринку видим, а в своем бревно не замечаем.
Ответить
8
3
Dnepr United (Днепр)
Браво Ворскла! Хоть кто-то тюкнул этих кривляк
Ответить
17
2
Dimka26 (Чернигов)
Ворскла очень достойно. Что с Шахтером что с Динамо смотрелись. Заслуживают на третье место.
Ответить
18
2
avatar
Просто Квашин (Харьков)
ВНИМАНИЕЕ !!! На сайте гадит ...олексин... человек с гомосексуальными наклонностями, колаборант, беженец с пригорода Горловки , мнящий себя попочленцем и малоросом ...он ненавидит Украину и все, что с ней связано..... Целыми днями изголяется и унижает украинцев и изголяется над украинским языком, используя несколько десятков ников ( Родитель трамвая, Олексин(Н.), ZNAK_PONOSA, ТолькоДНЕПР (Днепр), Соколов (Никополь), kotіgorok (Чернiгiв), Ракхитский (Пид.е.р), Счетчик шманцев (Полтава)) пропагандирует "руSSкий мир" и гадит на символы и людей, которыми гордится наш народ и наша страна...
Ответить
6
23
Governor-General (Odessa)
Простато-какашин напачкал много букв. В том числе про "русский мир". И надо же, его не смущает, что сделал он это на русском языке. Параллельная реальность...
Ответить
13
5
aleks68
петух квашин ты же поддерживал чмо раХитского,ждал победы над ворсклой.что-то не так чучело?обделались жидким поносом вместе с .....динамо.теперь гавкаешь псина
Ответить
16
4
сиси кейтч (Херсон)
квашин ты гомик динамовский выйди в окно дура
Ответить
11
2
osadob07 (жмеринка)
кратко о мате-сидорчук в истерике бьётся об поле на 40 минуте первого тайма.ну тый на шо це похоже
Ответить
12
4
FC SD CLUB (Кривой Рог)
Восклу с победой,опустили пижонов на землю.
Ответить
24
5
avatar
Просто Квашин (Харьков)
Не зря Ахметов продлил пердуна Луччи ! Вот ответная сегодня "благоданность"....
Ответить
6
29
Mexxxxx (Просяная)
Так а что не так. Пенальти 200%, Шапаренко и Забарного пожалел, а это две красных могло быть. Кравчука заслуженно удалил. Ошибался, не без этого, но в обе стороны. Если Динамо вышло на прогулку, по-королевски, и жестко поплатилось, так причем тут какой-то Луччи.
Ответить
21
4
FC SD CLUB (Кривой Рог)
Кваша,судья пожалел ДК,оно должно было доигрывать вдевятером.
Ответить
18
5
aleks68
петух квашин полечи голову
Ответить
15
3
Siren05 (Мариуполь)
Хороший матч с о стороны обеих команд, но ДК не хватило агрессивности и мастерства, чтобы забить больше цепко игравшей команде Ворсклы. У Ворсклы очень понравились их лидеры Ризнык, Тиль и Степанюк. ДК всё-таки выглядели уставшими, больше даже морально, отсюда и результат... Короче Ворскла больше хотела выиграть, чем ДК. А судейство было нормальным по моему мнению, ошибки у судьи были, но в обе стороны...
Ответить
13
3
avatar
Serega1111 (Киев)
Ну и автор первого гола - Рангель. Вот прям в "десятку" приобретение
Ответить
10
0
Siren05 (Мариуполь)
Согласен!
 
6
1
Рівнянин (Рівне)
Таке буває...Шахтар Реалу 5-0 попадає...Це був не наш день.Особливо хочу відмітити непрофесійність суддівства у двох сьогоднішніх матчах.Минай-Маріуполь.Там курочка такого начудила,що немає слів.У звітному матчі Іванов продовжив.Роздавав гірчичники здуру наліво і направо.Гравець Ворскли отримав обидві жовті абсолютно в ігрових ситуаціях.Пас Різнику від захисника,де повинен був призначений вільний удар,Іванов "не помітив".А дрібних помилок була прірва.На який хєр такі судді в УПЛ?
Ответить
6
6
tyrnahsy51 (Мелитополь)
Бабло переиграла.
Ответить
0
2
aleks68
поганому танцору что мешает.не ваш день.виноват судья?плюс продажный цыган
Ответить
7
1
avatar
uа-football-2021 (Київ)
Доки Суркіс керує цією помийкою, доти і будемо у всіх відсмоктувати. Потрібно на виборах всім проголосувати за ОПЗЖ, а тоді за допомогою Ківи віджати шахту, як колись курча віджав Металіст. І тоді будемо вічними чемпіонами!!!!
Ответить
13
12
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Дімася, брись під юбку, сцикло
Ответить
4
9
aleks68
е......й полечи голову
Ответить
4
3
Acsakal (Kharkov)
"Артем Челядін (Данило Кравчук 68)... Попередження: ... Данило Кравчук 78, Данило Кравчук 80 Вилучення: Данило Кравчук 80" "Прийшов, побачив, ... і пішов" - ну прямо герой матчу!
Ответить
5
0
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Старались как могли подкупить, но не получилось)
Ответить
0
0
avatar
genpet (Николаев)
Иностранцы показали нашим хлопцам, как надо играть в футбол
Ответить
11
2
avatar
Pacifist (Chiang Mai)
Ворскла молодцы, конечно. Они и Шахтер возили, пока в равных составах играли. Еще бы перестали в Европе так позориться, им бы цены не было. А киевляне пижоны, так нельзя. Как всегда, моменты есть, забивать некому. Подарили праздник донецким.
Ответить
22
0
FC SD CLUB (Кривой Рог)
Суддя не допоможе-ДК не зможе!
Ответить
22
9
avatar
anоnimus (Київ)
Тепер зрозуміло чому Суркіс сватає Циганкова в Європу
Ответить
15
5
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Зрозуміло що ти сцикливе ЧМО, яке не може відірватись від свої мамкиної юбки
Ответить
5
21
aleks68
дырявый долб....б
 
7
3
avatar
WuTang (Київ)
aleks68 - ти дуже точно про себе
 
2
6
KadimXa (Харьков)
А в Европе та же Ворскла опять обгадится...
Ответить
8
11
avatar
Крестоносец (Полтава)
Больше чем Динамо?
Ответить
4
3
Alex-696 (Немирів)
Так. КУПС...
 
2
1
FCZK-1922 (Кировоград)
Матч не удалось посмотреть, глянул состав Гармаш Сидорчук Каравэ ну все понятно.
Ответить
4
7
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
))))
Ответить
0
1
Камонплей
Олів'є Тілль 74 (пін.) _________________________ піна? пінта? пінгвін?
Ответить
7
0
Acsakal (Kharkov)
Це азіров про нарід дбає - перекладає на свій "діалект".
Ответить
5
3
Камонплей
то старий хрін тепер на пенсії редагує уа-футбіл? Перепрошую, більше "пітань нє маю".
 
4
0
Number13 (Мариуполь)
как не тянули угдк, Ворскла все ровно победила! МОЛОДЦЫ!!!
Ответить
19
7
Зритель (Харьков)
Граждане Украины не забивали. Грустная, но закономерная тенденция.
Ответить
8
3
аалекс ( Крым)
Зато в защите блистали.
Ответить
4
2
Zonder (Днепр)
Сегодня Грыня Суркис потерял чемпионство ))
Ответить
12
8
avatar
Просто Квашин (Харьков)
Куй тебе в дупу заднепривод !
Ответить
7
19
avatar
kotіgorok (Чернiгiв)
Как всегда, кто о чем, а любители уззкава мира - о членах и задницах
 
12
6
avatar
Просто Квашин (Харьков)
привет олексин и тебе....
 
2
11
Zonder (Днепр)
Сосни куйца, лузерок дырявый.
 
6
2
aleks68
петух квашин-правда в глаза колет?
 
10
2
Governor-General (Odessa)
Никто из кыйвськых вболивальныкив не хочет объяснить закономерность: когда киевское Динамо не выигрывает, а тем более проигрывает, по ходу встречи, то матч длится 90+6 минут и более. Речь, естественно, идёт только о внутреннем первенстве...
Ответить
15
10
Бокерон (Івано-Фр/Malaga)
Теж на це звернув увагу,шо багато добавляють.
Ответить
11
4
аалекс ( Крым)
Скажи спасибо, что на 90+ ещё пенальти не нарисовал
Ответить
9
5
Рівнянин (Рівне)
Я засік:перегляд ВАР зайняв 1,57 хвилини+ зупинки і заміни.Що неправильно?
Ответить
9
5
Fontango (Kharkov)
В европейских топ чемпионатах при счёте 2-0, никогда не добавляют столько минут... там в первую очередь заботятся о здоровье футболистов.. понимая о маловероятности того, что не забив не одного мяча за 90 минут, эта команда , за 5-6 вкатает 2 безответных!
Ответить
4
6
хмельничанин (Хмельницкий)
Насчёт Европы не ври. добавляют сколько положено.
 
6
3
хмельничанин (Хмельницкий)
Чтобы это понять нужно было смотреть матч. Просмотр ВАР занял у арбитра две минуты+частые остановки в игре+ оказание мед. помощи. Никакого мирового заговора.
Ответить
6
5
Governor-General (Odessa)
А с Александрией?
 
4
2
Olegyurchak (Хмельницький )
Луческа посыпалась конкретно...
Ответить
8
6
avatar
kotіgorok (Чернiгiв)
А попереду ще Баварiя :)
Ответить
8
8
avatar
Serega1111 (Киев)
Закономерное сползание с пика. Дальше надо усиляться. И притом серьезно усиляться, а не Кулачем и Антюхом
Ответить
10
0
Камонплей
то це був пік?! =) вражаючий
 
4
2
avatar
Serega1111 (Киев)
А чем не пик - чемпионство и выход в евровесну, после чудом завоеванного серебра и прое.ба всяким Луганам в предыдущем году
 
4
2
Gafan777 (Каменка)
Красава Максимов не раздвинул ноги в кое века перед дырками
Ответить
15
8
avatar
Просто Квашин (Харьков)
Не радвинул, раздвигает только ржавым !
Ответить
3
12
avatar
riccо-sc (Київ)
Динамо відсосало і сплюне, а Воскрлі все рівно не бути чемпіонами!
Ответить
8
14
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Зрозуміло що ти сцикливе ЧМО, яке не може відірватись від свої мамкиної юбки
Ответить
4
9
oleg.m.3972 (Харьков)
Красава ! Пройдись по всем никам этого неадеквата !!! Пусть желчью исходит !
Ответить
5
2
сиси кейтч (Херсон)
макс красава цыган чмо
Ответить
10
11
avatar
Просто Квашин (Харьков)
а ты педрило
Ответить
6
11
сиси кейтч (Херсон)
квашин ты сын шлюхи харковской
 
5
4
Бокерон (Івано-Фр/Malaga)
Нічого страшного не трапилося.динамівцям потрібна була така поразка,шоб злосними вийти проти дубля Баварії в ЛЧ.хана німцям)))
Ответить
10
1
Kela (Одесса)
Полтава с заслуженной победой
Ответить
20
4
FC SD CLUB (Кривой Рог)
Присоединяюсь.
Ответить
13
4
oleg.m.3972 (Харьков)
 
2
3
Forza INTER! (Покровск)
Спасибо ВОРСКЛА!!!
Ответить
17
4
янковский ян (Запорожье)
На судью гнать нечего. Он нормально отсудил. Не пойму только почему он жёлтую шаааренко не дал за бросок в стиле айкидо
Ответить
19
6
TIRAN (Донецк (Украина!))
забавного вторую не видел?
Ответить
9
11
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Як TIRAN навколшіках заробляє відєл
 
7
12
TIRAN (Донецк (Украина!))
тупица, тебе только в школьных спектаклях выступать
 
7
6
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Тупіца - твоя мати, і що кому робити - розказуй саме їй
 
6
10
FC SD CLUB (Кривой Рог)
При справедливом судействе ДК не привыкло побеждат . Циганков и Гармаш- симулянты хреновы. Ворсклу с победой!
Ответить
16
9
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Бажаю кротам в кожному матчі такого "справедливого судейства"
Ответить
6
15
Менеджер Ср Звена (Кривой Рог)
В этом матче Сидорчук - актер без оскара. Истерил как девочка.
Ответить
13
5
perogiv52 (.)
Сидорчук психопад, стыдно было смотреть эту истерию.
 
11
6
oleg.m.3972 (Харьков)
Всё потому, что арбитр не судил, как обычно судят под Динамо. А по букве закона. Даже ещё и перестраховывался, не дав по лишней карточке Шапоренко, Сидорчуку и Забарному.
 
4
4
avatar
WuTang (Київ)
"как обычно судят под Динамо" - саме тому не поставили чистий пенальті в матчі з Інгульцем, де ДК втратили бали.
 
2
7
Лекарь (село Дарница)
Как я уже говорил после игры с Барсой: абсолютные импотенты. Бесхарактерные и бесхребетные. Это позор тренерского штаба, во главе с цыганом.
Ответить
11
2
Forza INTER! (Покровск)
Согласен!
Ответить
5
4
Gafan777 (Каменка)
Тренер этим дятлам не поможет
Ответить
6
6
Pianist (Киев)
Макеевский судья Иванов? Серьезно? Все помнят отменённый гол Днепра кротам в прошлом сезоне. Бенефис Рината и его продажных судей. Не поздравляю полтавчан, не с чем.
Ответить
6
26
Forza INTER! (Покровск)
Ответить
0
4
TIRAN (Донецк (Украина!))
игру смотрел, аналитег?
Ответить
14
8
FC Energy (Новая Каховка)
Почему продажный судья не удалил Забарного?
Ответить
13
7
Mexxxxx (Просяная)
Да не хватило ему мужества Шапаренко, Забарному, Сидорчуку законные желтые и псоледующие красные показать. Любит их, жалеет. Хоть пенальти стопроцентный поставил
Ответить
18
5
TIRAN (Донецк (Украина!))
сразу не среагировал! видимо, пока максимов не закричал со скамейки)) сначала бригада варовцев долго ему на ухо шептала, потом он долго смотрел, хотя очевиднейший пеналь!
 
8
6
Alex-696 (Немирів)
Насамперед згадайте момент Тамм-Рамірес. Чим не червона картка на початку гри?
 
1
5
oleg.m.3972 (Харьков)
Ну, не только ж киевским судьям Динамо судить... Пора уже судить и по правилам.
Ответить
5
4
perogiv52 (.)
Пианист пролетело Динамо на свист! Какие судьи ,постоянно киевлян давят, от паразиты.Ворскла благодарю за попеду.
Ответить
3
2
oleg.m.3972 (Харьков)
Кстати, в прошлом сезоне Шахтёр не занял первое место. Постарались 6 динамовцев, работающих в УАФ и (как ты говоришь) продажные судьи, которых перекупил Суркис через карманную УАФ.
Ответить
6
5
avatar
WuTang (Київ)
Саме ті "динамівці" відмінили чистий гол Олімпіка? Ну ти і тупе
 
4
8
oleg.m.3972 (Харьков)
Самэ ти дынамивци поставили " чистый " пенальти за игру в штрафной лицом !
 
4
6
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
oleg-БРЕХЛО: можна прізвища тих, хто поставив пенальті за "за игру в штрафной лицом"? Тупе ватне ти посміховисько
 
2
3
oleg.m.3972 (Харьков)
Матч Колос-Динамо. 6 октября 2019 Де Пена попадает мячом в штрафной Колоса в лицо защитнику Максименко. Судья Коваленко, решив, что мяч попал в руку, назначает пенальти и удаляет защитника. Ответ на твой вопрос - арбитр Коваленко. Тупе вышиватне посміховисько, UA-Футбол-PRO (Ужгород), жду твоих извинений.
 
0
1
oleg.m.3972 (Харьков)
.
 
0
1
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Вибачатись перед тупим ватним вилупком?
 
0
0
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Я нагадаю тобі, вата тупорила, що читав дуже багато того, як тебе мокали фактами, а ти відбреховувася, і жодного разу не вибачався. До речі в тому ж матчі в ворота Динамо було поставлено 2 (ДВА) лівих пенальті, але про це такі як ти ватні курки мовчать.
 
0
0
Forza INTER! (Покровск)
Интрига!!!
Ответить
6
0
avatar
Ракицкий (Питер)
Гуляем 5 ночей и 5 дней!!Ворскляне гей,гей,гей!!!!Торсида
Ответить
8
11
aleks68
дырявое чмо раХитский ты же желал победы .....динамо в 5-7 мячей?тявкал на ворсклу.а теперь лижешь ворскле?продажная ты и тупая гнида
Ответить
2
4
аалекс ( Крым)
Максимова и его парней с заслуженной победой. Динамо выглядело очень невыразительно.
Ответить
18
1
avatar
Nеxt-R (Киев)
Динамо настільки мертве, що вже навіть суддя не може витягнути Медаль для Циганкова вже підготували? Відправйте його в АПЛ, матчі з Ворсклами не його рівень
Ответить
16
8
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Ти таке сцикливе та нікчемне тупе лайно, що й досі користуєшся чужими акаунтами
Ответить
7
18
oleg.m.3972 (Харьков)
Ух ты ! Узнал свой предыдущий аккаунт ? Что ж ты так палишься-то ? Жалко ? Не переживай ! Скоро опять рисовать новый будешь.
 
2
5
avatar
WuTang (Київ)
Для тупої вати oleg.m.3972 - по дописам видно що пише інша людина
 
3
6
oleg.m.3972 (Харьков)
Для тупой бышиваты WuTang (Київ) Прекрасно видно, что раньше под этими никами писал один и тот же человек. И самое главное он себя узнал.
 
3
5
avatar
WuTang (Київ)
Півнику oleg.m.3972 - ти своє є-о прикрий, так розмовляй зі своєю матусею.
 
1
4
avatar
Ракицкий (Питер)
СЛАВА УКРАИНЕ БРАТЬЯ!!!!Как Лерос вчера,сегодня ОНЛИ ВОРСКЛА!!!браво!!!!
Ответить
10
14
avatar
Serega1111 (Киев)
Тамбовские волки тебе братья...
Ответить
13
8
avatar
Ракицкий (Питер)
Потерялся,тамбовский
 
5
12
avatar
Serega1111 (Киев)
Найди уже себя что ли...
 
11
5
aleks68
падаль перед матчем за динамо,а как дырявые обделались сразу перекрасился.презерватив ты использованный и гнилое чмо
Ответить
3
4
Не дармоед (Запорожье)
Здесь 100% обновление этих пней должно быть. Это даже не деревья,это растения какие то)
Ответить
4
2
Mexxxxx (Просяная)
Это хорошо. А то наши оба гранда настолько привыкли в полноги, неспеша играть в чемпионате, что боком потом выходит.
Ответить
6
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
где вторая жк забавному? где первая жк николь шапарен за айкидо? судья - пидр!
Ответить
14
9
Alex-696 (Немирів)
А де червона Тамму за тхеквондо?
Ответить
0
4
avatar
Serega1111 (Киев)
Очень хорошую работу делает Максимов в Ворскле. Если бы не удаление Тилля - мог бы и у Шахты отобрать очки. Вылет от финнов расцениваю как отсутствие международного опыта и несчастный случай
Ответить
19
2
Yurko-Zahid (Валего)
Що до фіннів - радше, друге. Обидва матчі там Ворскла мала вигравати, якщо судити за перебігом гри. страшенно не поталанило тоді. Буває.
Ответить
2
0
efim423 (odessa)
по.х на правила . главное чтоб болелам шахтёра нравилось
Ответить
6
18
TIRAN (Донецк (Украина!))
обоснуй
Ответить
10
8
avatar
ua-football-2021 (Київ)
1. Пас на голкіпера, який бере м'яч в руки.
 
10
15
avatar
ua-football-2021 (Київ)
2. Сидорчук перекрив рух, пенальті. Афроамериканець присів під Гармаша - нічого.
 
7
18
avatar
ua-football-2021 (Київ)
3. обоснуй-нє обоснуй, а TIRAN тупе нікчемне брехливе та сцикливе ЧМО
 
8
18
efim423 (odessa)
про пенальти с сидорчуком , всем кто играл в футбол хоть на каком то уровне понятно что это не пенальти .
 
7
11
avatar
uа-football-2021 (Київ)
4, я голубий мальчик
Ответить
6
9
TIRAN (Донецк (Украина!))
+100500!)))))))))))))
 
4
5
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Дімася, брись під юбку, сцикло
 
5
5
aleks68
отссоси и не гавкай.пенальти на 95 минуте для динамо вспомни
Ответить
6
3
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Програли більш по ділу, але крото-будка знов розпускається. Суддівсто - ДНО. Потім не дивуйтесь, слюняві кротенята, що проти вас вболіває 99% України.
Ответить
6
25
FC Energy (Новая Каховка)
Не можете выиграть - кричите о судействе. А оно было адекватное. Динамо ужасное, Сидорчук - кошмар, не дай бог за сборную выпустят.
Ответить
14
8
oleg.m.3972 (Харьков)
 
2
6
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Бажаю кротам в кожному матчі такого "справедливого судейства"
 
5
11
Salming (Полтава)
100%
Ответить
3
4
C_Ballack (Днепр)
99%))))) товарищ, проснитесь, вы обосрались)))
Ответить
3
0
Менеджер Ср Звена (Кривой Рог)
Гармаш дно
Ответить
11
7
Mexxxxx (Просяная)
Та он сегодня еще и нормально. На мячи выходил, по воротам бил. Не истерил, как некоторые партнеры, то соперников швыряли то от судьи отмахивались
Ответить
7
2
avatar
kotіgorok (Чернiгiв)
Там вся команда - гармаши. Полные.
Ответить
11
6
TIRAN (Донецк (Украина!))
ворскла - полтава, дупамо - осасуна!!!
Ответить
10
12
avatar
ua-football-2021 (Київ)
TIRAN-BARAN-ВАТАН
Ответить
6
13
TIRAN (Донецк (Украина!))
сосиуй, чмо тупое!
 
8
8
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Сосать - це твій удєл, тупа вата і твого папки
 
7
12
avatar
kotіgorok (Чернiгiв)
Ворскла - молодцы, вся страна, кроме кучки ватных ОПЗЖшных любителей уззкава мира, аплодирует стоя!!!
Ответить
16
14
Salming (Полтава)
Узкий мир бегал по даунбасу с трехцветными тряпками и звал х##@др то
Ответить
8
13

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус