Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

"Волинь" - "Карпати" 0:3. Язик мій – ворог мій


В западноукраинском дерби побеждают "Карпаты"

"Волинь" - "Карпати" 0:3. Язик мій – ворог мій


Луцьк. Стадіон "Авангард". 11 200 глядачів

Головний арбітр: Юрій Вакс (Сімферополь)
Асистенти: Геннадий Бич, Сергей Цымбал (оба - Киев)

"Волинь" - "Карпати" 0:3

Голи: Кожанов 3, Кожанов 33, Худобьяк 59

"Волинь": Неділько, Бутко, Ващук, Зозуля, Максимюк, Карковський, Парасків (Герасимюк, 54), Бабир (Павлов, 46), Пічкур, Пищур, Лисенко (Гошкодеря, 23)

"Карпати": Тлумак, Петрівський, Мілошевіч, Б. Гомез, Федецький, Ткачук, Худоб’як, Голодюк, Зеньов (Батіста, 67), Кожанов (Кополовець, 75), Кочіш (Тістик, 82)

Попередження: Карковський, 38, Максимюк, 40 – Мілошевіч, 22, Кожанов 33, Тістик, 90+2

Незадовго до початку Західного дербі головний тренер «Волині» Віталій Кварцяний став гостем відеочату в одній з місцевих газет. Ніхто за язик його не тягнув, але коуч таки видав фразу «2:1 чи 5:0 мене влаштує, а от 3:0 нам не треба». Чому тренер лучан провів таку складну рахункову диференціацію сказати важко, але те, чого він так боявся все ж сталося. 0:3 це не зовсім 3:0, звичайно, але… Хоча, судячи по грі, рахунок 5:0, тобто 0:5 теж не був би сенсаційним.

З початку року «Волинь» показує просто катастрофічні результати. Насамперед це стосується забитих голів – їх у «хрестоносців» як не було до гри проти «Карпат», так і не стало після неї. Ще одна біда – це оборона. Біда чорна – Віталій Кварцяний просто не знає як цьому зарадити. Пара центрбеків, що її складають досвід та молодість (Ващук і Зозуля) наразі спільної мови не знайшла, відповідно, усе пішло шкереберть. Є проблема і з воротарем. «Кращий голкіпер світу» перебуває в лазареті, а тим часом Неділько продовжує пускати «бульки». Його щастя, що «Карпати» виявилися не кровожерливими і не використали подарунків у вигляді невдало відбитих м’ячів. Одним словом, у «Волині» справи кепські. А найгірше, мабуть, те, що в команді нема лідера на полі. Нема ігрового Кварцяного, який би підбадьорив чи, грубо кажучи, дав копняка. Занадто інертно виглядає команда, яка заявила про претензії на єврокубки. Про гіпотетичну участь «Волині» у Лізі Європи ми поговоримо згодом.

«Карпати» серйозно готувалися до дербі. Після прикрої поразки в Криму «зелено-білі» без групи гравців основи розім’ялися на польському середняку і вирушили до Луцька з добрим настроєм. Правда, знову ж таки, без групи основних виконавців. З різних причин на «Авангарді» не змогли зіграти Годвін, Ощипко, Лукас та Балажіц, але усім їм знайшлася достойна і невимушена заміна. Скажімо, замість словенця вперше в основі зіграв Борха Гомес, причому зіграв дуже добре і дуже впевнено. Лукаса замінив Зеньов, який працював доволі продуктивно та конструктивно. Фланг Ощипка закрив Федецький і повністю перекрив кисень талановитому Бутку. А праворуч спокійно відіграв Петрівський. Замість Богатінова цього разу тренери довірили захищати ворота Тлумаку і не помилилися. Кіпер діяв бездоганно, особливо на останніх хвилинах матчу. Загалом, захист зіграв добре, але куди більше сподобалася карпатівська атака у складі Худоб’яка та Зеньова на флангах, Кожанова між ними і висунутого форварда Кочіша. А якщо до них додати і креативного опорника Голодюка – можна собі уявити, яку каторгу пережили оборонці «Волині».

Усе почалося вже в дебюті матчу – в атаці другим темпом Голодюк віддав хорошу, але не смертельну передачу просто по центру воріт. Швидкий Кожанов в один дотик пробив повз Неділька – 0:1. У цьому епізоді варто віддати належне Кочішу, який двічі поборовся за м’яча і в підсумку скинув його на Голодюка. Румунський форвард взагалі провів хороший матч. Зрештою, якщо суперник дозволяє – то чому б не показати себе в усій красі? Перший гол серйозно вплинув на «Волинь». Вона ще не встигла увійти в гру, як вже усе зламалося. Мабуть, причини треба шукати в психології – розклеюватися в таких ситуаціях команда не повинна. Жару додали і «Карпати», які в наступні півгодини могли просто знищити свого суперника. Цікаво вийшло – у попередніх матчах «зелено-білих» критикували за мінімальну кількість створених гольових моментів. У Луцьку ж тих моментів було більше, аніж достатньо. І тепер «Карпати» піддадуться критиці за низьку результативність, адже три голи це, судячи з побаченого, не так вже й багато. Один лише Кожанов міг спокійно оформлювати каре. Відразу після першого гола він зреагував на м’яча, що його невдало відбив Неділько, але забити з кількох метрів не зміг. Трохи згодом, вже після того, як своїми шансами не скористалися Зеньов, Худоб’як та Кочіш, Кожанов забив вдруге. Комбінація тішить око. Денис отримав м’яча від Голодюка, практично без супротиву повернув його і відкрився – він вже знав, що партнер віддасть точний пас. Так і було: Голодюк з лінії поля викотив круглого акурат на Кожанова, а той спокійно, знову ж таки, без перешкод, пробив у ближній кут. 0:2.

«Волинь» може й хотіла чимось відповісти, але не могла. Віталій Кварцяний зняв з поля Лисенка, який за його словами не виконав установки. Згодом тренер зізнався, що волів би поміняти ще п’ятьох своїх гравців. Реально «Волинь» могла сподіватися зачепитися за результат за рахунок стандартів. До перерви господарі подали масу кутових, але в штрафному «Карпат» хазяйнували Борха та Тлумак. Уболівальники сподівалися, що гравці зможуть прийти до тями після перерви, точніше, після розмови з Віталієм Кварцяним. Не допомогло.

Навіть більше – зашкодило. Не відомо, що говорив тренер «Волині» своїм гравцям, але після перерви вони стали ще інертнішими, особливо в обороні. Спершу «Карпати» провели показову контратаку і дозволили собі віддавати передачі на вільних партнерів просто в штрафному. Одну з таких атак запоров Ткачук, якому асистував Зеньов. Залишалося просто пробити повз голкіпера – поблизу нікого не було. Але Андрій схибив. А вже за кілька хвилин Кожанова класним пасом вивели на побачення з кіпером. Часу і простору було стільки, що Денис міг би збігати в бібліотеку і взяти «Сто років самотності», а вже тоді забити гол. Але дивовижним чином він пробив вище воріт. Атаки не припинялися, здавалося, що оборона «Волині» просто забула своє місце на полі. Наслідком такого ставлення став третій гол «Карпат». Федецький з лівого флангу знайшов самотнього Худоб’яка, який розстріляв ворота. Розстріляв – це грубо сказано. Якщо чесно, то в капітана «Карпат» удар не вийшов – схоже, він лиш зачепив м’яча шипами бутсів. Але Неділько такого не сподівався і пропустив дуже простий гол. 0:3…

В принципі, гру можна було закінчувати. Так подумала ледь не половина стадіону «Авангард» і попленталася до виходів. А тепер згадаємо про єврокубкові бажання «Волині». Навіть якщо так станеться, що луччани завоюють собі це право, то є величезні сумніви у тому, що УЄФА допустить «Авангард» навіть до перших матчів. Справа навіть не в жахливих стільцях, а у виходах з арени. Ще у першому таймі мене здивувало те, що люди почали виходити з секторів десь на 40-ій хвилині. Потім вже стало зрозуміло: виходи настільки тісні, що чергу доводиться займати заздалегідь. Можна собі уявити, що відбуватиметься у випадку термінової евакуації. Не хочеться ображати Луцьк, уболівальників та керівництво «Волині», але мене прикро здивували й інші речі. Найголовніше – це ставлення до гостей, а конкретніше, до фанатів «Карпат», яких приїхало близько тисячі. Спершу з’явилася інформація, що місцева міліція має чи то наказ, чи то вказівку зробити усе можливе для того, аби фанати на гру не потрапили. При тому, що кожен з них мав квиток. І справді, перед входом на стадіон міліція відмовлялася пропускати уболівальників, аргументуючи це тим, що нема стюардів, які перевіряють квитки. Чому ж не було стюардів так ніхто і не довідався. У підсумку більшість фанатів змогли побачити лише другий тайм. Але це тільки квіточки. За попередньою інформацією луцька міліція перегнула гумовий кийок. Достовірна та задукоментована інформація про «концтабір» - саме так фанати назвали те, що з ними відбувалося, з’явиться вже сьогодні.

… «Волинь» згадала про честь та характер лише на останніх хвилинах. Кілька навісів таки закінчилися хорошими ударами з повітря, але Тлумак був на висоті. Тож перемога «Карпат» виявилася цілком заслуженою та справедливою. З команди-переможця варто відзначити дебютанта Борху Гомеса – іспанець здорово грає на випередження і читає гру. Сподобався також Кочіш, який постійно загострював ситуацію і не цурався чорнової роботи. Інші карпатівці провели матч на своєму звичному рівні, з гри ніхто не випадав. У «Волині» можна виокремити Пищура – старався хлопець, але цього було мало. Занадто слабка у нього була підтримка з тилу. Про це красномовно свідчить «бублик» у графі забиті голи.

А тепер, власне, те, за що усі так люблять «Волинь» - чергове перемивання кісточок від Віталія Кварцяного.

Віталій Кварцяний, головний тренер «Волині»

- Ми готувалися до гри, налаштовувались, але все розвалилося за перші дві хвилини. Подивились момент - групі гравців не вистачає концентрації. Я просив, казав, що ми будемо поступатися «Карпатам» у швидкості, але ви не повинні поступатися уважністю і зібраністю. Коли м’яч котиться по полю, гравці будуть вистрибувати із-за спини, будуть грати на випередження. Нашій команді це не притаманно, тому що у нас нема таких швидкісних гравців. Тим не менше, що найстрашніше, я просив не програвати єдиноборства. Воротар відбиває – м’яч підстрибує. Я ж казав, що ні одного відскоку не повинно бути. Під час першого гола м’яч стрибнув перед центральними захисниками, під час другого так само: стоїть Зозуля, Ващук, Максимюк, Бутко – м’яч між ними стрибає, а потім вони з повітря намагаються його ловити. Зозуля вибиває, Пищура випереджають і Зозуля вже не пішов зустрічати. Далі – пас в середину. Ващук набіг, а Бутко залишився – якби ні, було б «поза грою». Я питаю: «Що ти там робив?» А він каже: «Я з гравцем». Там не треба бути з гравцем, там треба слідкувати за переміщенням центральних захисників. Це все наслідок того, що ми на зборах багато пропускали в товариських матчах. Вигравали 5:4, але ж чотири пропускали. Є проблеми і з воротарями, і з захисниками. З центральними захисниками вирішив поекспериментувати, поставив Ващука, бо нікого кращого не міг знайти, а «кращий» коштує великих грошей. Я не хочу виправдовуватися. Ми кажемо причини, але за поразку треба відповідати по суті. Але підтвердилось, що ми програли в швидкості. А моментів створили ми не менше, може, навіть більше. Нас переграли за рахунок швидкісного продовження середньої лінії атаки, на що ми відповідали повільними маневрами та індивідуальним ходінням по полю Герасимюка, Бутко, а особливо Пічкура. Євген на тренуванні добре готувався. А тут вийшов, перелякався… Я його таким безпорадним ще не бачив. Гол нас надломив дуже сильно. А ми не змогли адресувати м’яча між центральними захисниками і воротарем, те що награвали на тренуванні. Бутко не подавав, а пасував захиснику – це все напівфабрикатна робота. Якість виконання передач. Колективним відбором і обороною «Карпати» нас переважали. Ми отримали хороший урок і ніякої трагедія я не хочу з цього робити. Ми подекуди втратили впевненість в собі, не можемо зачепитися за гру, за голи, за результат. Бутко приїхав зі збірної – я його впізнати не можу, до збірної, я його так само дві гри не впізнавав. Він, напевно, набігався в Луганську по болоті, але всі бігали в болоті. Молодий чоловік повинен перелаштуватися. Він мене дивує своєю ігровою байдужістю та інтервальною пристрастю. Він дихав вогнем всі 90 хвилин, а зараз він просто відбуває номер. Він талановитий гравець, але сильно вплинути я на нього не можу. Залишилось два місяці… Хотілося б, що він йшов з чистою совістю, я йому ще подякую за роботу. Але буде образливо, якщо ми опустимося дуже низько. Я говорив про тактику. Треба було розпочати строго, а вони, навпаки, розхлябано і отримали такі голи, що ніхто й не думав. Зібратися було важко. «Карпати» мають досвід в міжнародних матчах. Осінь провела в єврокубках. Відчувається бажання прогресувати. Команда має хорошу лаву запасних і важко їй нав’язувати свою гру. Лисенку я дав сьогодні шанс – п’ять прийомів і назад... Як так? Я його поміняв, а потім і Бабиря. Бояться грати. Вони повинні проявити характер. В таких дербі завжди місилися по-чоловічому, але сьогодні … Як Пічкур може місити – він відбуває номер… Бутко… Павлов грає без ритму. Один Пищур старався. Сорін травмувався. Залишився один Карковський, який не грав до цього. Він же не Фернандіньйо, котрий після перелому має кваліфікацію. Деякі наші гравці сьогодні зробили крок з Премєр-ліги в першу, а то й в другу ліги. Залишалось хвилин 30, я вже сів. Думаю, я їм уже нічого не підкажу – зробили три заміни – третю вимушену. Футбол побудований на трьох варіантах: поразка, нічия і перемога. На жаль, від перемоги ми ставали далекими і я зрозумів, що наша команда сьогодні програє, то я вивчав перспективи гравців. Вчора наша молодь прекрасно грала. Ми хоч дублем взяли реванш. Ми отримали хорошу школу. «Карпати» можна тільки привітати. Треба думати про майбутнє. Попереду два важких виїзди. Переживаємо важкий період. Не знаю, може, я не вгадав зі складом. Задню лінію доводиться міняти, а нема ким.

- Неділько пропустив 10 мячів у 4 матчах…

- Ісса, як на зло, травмувався на тренуванні. Ми грали з дублем. Вибіг молодий гравець врізав йому в голову. Він вибув на два тижні як мінімум. Ми, як з дублем граєм, то вони нас всіх перетопчуть. Виходимо на гру ніхто й ні кого... Я хотів сьогодні його поставити, бо він був у хорошій формі, але щось нам не дозволяє вийти основним складом. Стевіч не грав. Він у центрі поля єдиний, хто може руйнувати атаки. Нам його не вистачає вже дві гри. Але все одно, ми не повинні так програвати.

- Ви сьогодні дуже швидко замінили Володимира Лисенка. Коли він йшов з поля, то було видно, що він дуже розлючений. Чи не боїтесь, що він не матиме вже такої мотивації грати за «Волинь»?

- Він взагалі не буде тут грати. Хай забирає свої речі і їде чи в Київ, чи в Харків. Нам піжони не потрібні. Він думає, якщо в 21 рік вже все має, то йому не треба викладатися в грі. Ви в нього хоч подряпину одну бачили? Так, він лікувався. У нього були проблеми, але мене його проблеми не цікавлять. Мене моя команда цікавить. Якщо людина не хоче, її не змусиш. Йому кажеш біжи на захід, а він - на схід. Лисенко це для мене тільки прізвище і я знаю, що він десь там на контракті в Харкові. Він дає інтерв’ю – «я не гірший Девіча й Крістальдо…». А я думаю, що він набагато слабший. Хоча на тренуванні він виглядав дуже добре. Хай краще на тренуваннях дурня клеїть, а в матчі грає нормально. Вам подобалась його гра? Прийняв – пас назад. Я кажу: «Йди вперед, у тебе удар хороший, бий з розгону». Він підбіг підсік вище воріт. Це взагалі… «Підсікателів» у нас багато – півкоманди. Я можу вийти - підсікти. А поки він борсався - вже 0:1 горіли. Треба було 5 чоловік міняти, шкода, що тільки три заміни.

- Дуже багато львівських вболівальників скаржилось, що їх не пропустили на стадіон. Що ви знаєте про цю ситуацію?

- Ви журналіст? Дуже добре, що ви журналіст. У вас багато прав і ви воюєте за те, що б вам давали право задавати питання і писати те, що ви хочете. Ви мені про футбол говоріть. Ви мене хочете спровокувати? Що «Футбольний вікенд» за мною плаче, чи що? Ідіть до начальника безпеки – з ним говоріть. В мене он сидить проблема – 18 чоловік не туди бігло сьогодні. Я тут розказую, чому ми програли, а ви мене заводити про якихось вболівальників, яких не пустили. Я вболівальниками не займаюся. Фан-клуб не очолюю. В мене проблеми з футболістами, які біжать не туди, куди треба. Міліція-поліція…Ви мене ще в групу терористів припишіть. Я ж вам не кажу, чому ви не літаєте на літаках, а їздите на машинах. Чого Лисенка замінили? Ми тут про футбол говоримо, а Лисенко не хоче грати у футбол. В нього все є: костюми, штани, туфлі, машина, квартира. Є гроші на дискотеки, у нього все є. Йому що, треба бити по чужим воротам?

- Наступні два матчі на виїзді – в Маріуполі і Севастополі. Ви вже планували, як будете готуватись? Будете залишатись там чи приїжджати в Луцьк?

- Основний склад буде працювати в Криму. Чи, думаєте, будемо добу туди, добу назад їхати? На верблюдах, віслюках, мотоциклах, автобусах, поїздах і на всяк випадок гелікоптера позичимо?

Олег Кононов, головний тренер «Карпат»

- Ми забили перший швидкий гол і, відповідно, це нам додало впевненості. Далі ми забили другий ще в першому таймі, що вже підломило суперника, вони почали грати не так гостро. Загалом гра проходила цікаво – в обидві сторони. Так, у нас було багато моментів, які ми не реалізували, але в цілому грали непогано, хоча є ігрові моменти, які треба покращувати. Кінцівка матчу вийшла не дуже хорошою для нас. Ми віддали ініціативу супернику і тому виникали моменти біля наших воріт. Якщо говорити по грі, то звичайно, ця перемога для нас була дуже важливою і ми її здобули. Тепер треба рухатися далі.

- В першому колі «Карпати» теж виграли у «Волині». Якщо порівняти обидва матчі, то коли «Волинь» виглядала сильнішою, і яка різниця між цими іграми?

- Мені здалося, що сьогодні вони були сильнішими, ніж тоді, хоч і пропустили сьогодні три м’ячі.

- Сьогодні вийшла експериментальна лінія захисту. Як ви оціните її дії?

- Якщо не пропустили, значить відіграли непогано.

- Сьогодні Денис Кожанов забив два м’ячі – він один з кращих півзахисників України, але його не викликають в збірну. Чого саме йому для цього не вистачає і, на вашу думку, чи вартий він того, щоб грати в збірній.

- Я думаю, йому всього вистачає для того, аби грати в збірній, а в першу чергу, Денису потрібно в кожній грі демонструвати те, що він зробив сьогодні.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
_Андрюха_ (Івано-Франківськ)
фк карпати класна команда лт тільки фани у них Г А М ..Н О. так як вони вболівають - це позор для клубу. Я сам часто бувай на стадіоні Україна у Львові так як вболіваю за Карпати... тож якщо ти так пишеш то очевидно ти взагалі не розумієш які вони мають бути. будь розважливим не пиши таких дурниць .
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 149
_Андрюха_ (Івано-Франківськ)
фк карпати класна команда лт тільки фани у них Г А М ..Н О. так як вони вболівають - це позор для клубу. Я сам часто бувай на стадіоні Україна у Львові так як вболіваю за Карпати... тож якщо ти так пишеш то очевидно ти взагалі не розумієш які вони мають бути. будь розважливим не пиши таких дурниць .
Ответить
0
0
AlexBomba (Lugansk)
\"..А моментів створили ми не менше, може, навіть більше..\" Если бы не видел игры, не смотрел повтор сегодня, подумал бы о тотальном невезении волынской команды и незаслуженной прухи у Карпат.. Но я то всё видел! Видели все! Игра Карпат была воистину фееричной, на кураже с первой минуты мачта! А Кварцяного послушаешь и подумаешь - может мы разные игры каментим? Болельщиков Волыни стараюсь понять, их команда проиграла, проиграла по игре, по физике, по тактике, но реально справедливых каментов единицы, хотя в ветке анонса мачта таке наговорили львовянам (попьяни штолле или пообкурке), наобещали такого, что стыдно должно быть.. ни один не зашёл, не извинился, а интернет всё помнит. ----------- andrumax (Луцьк) 04.04.11 03:00 ----------- Дружище, у меня много камрадов и коллег в Луцке и во Львове. К сожалению, из них только один болельщик Волыни и один Карпат, но ребята они все душевные, а душевных людей всегда больше, это реально б0льшая часть здесь присутствующих
Ответить
0
0
vikt-podgorn (луганск)
Він, напевно, набігався в Луганську по болоті, але всі бігали в болоті. Молодий чоловік повинен перелаштуватися. Він мене дивує своєю ігровою байдужістю та інтервальною пристрастю. Він взагалі не буде тут грати. Хай забирає свої речі і їде чи в Київ, чи в Харків. Нам піжони не потрібні. Вибіг молодий гравець врізав йому в голову. Він вибув на два тижні як мінімум. опять все виноватые-------кроме тренера------там поле, там судья, там игроки команд-а теперь и свои игроки..........м-да
Ответить
0
0
hec (Луганск)
Аха-ха-ха!!! И ещё кто-то Кварца в сборную пытается сватать))) Да он в сборной будет за мячами Милевскому и Алиеву бегать, если его даже Лысенко посылает. Не, ну понять то можно. Пацаны в Луганске не скупались - теперь психологическая травма на всю жизнь с длительной реабилитацией. про игру даже говорить нечего: Волынь - крепкий середняк Пердива. В ПЛ ей делать нечего.
Ответить
0
0
Ser tabu (Львів)
Ростислав Ящишин, cпеціально для UA-Футбол 03.04.2011 19:19 --------------------- Уважніше пишіть прізвище Ігорка)))) а то два різних у Вас.
Ответить
0
0
Andrij2012 (Львів)
А на рахунок останніх матчів Волині . То дивіться . 1. Зорі Волинь програла в болоті по коліна . Хтось з експертів навіть говорив , шо Зоря і саму Барсу може в таких умовах обіграти )) 2. Нічия з Арсеналом закономірна . Бо команди сусіди по турнірній таблиці . 3. На Донбас Арені було розгромлено багацько команд . Волинь америку не відкрила. 4. І нарешті в останньому матчі наштовхнулись на наших злих після Севастополя Левів , які хотіли реабілітуватися перед уболівальниками . 5. ну і думаю ше злиють Севастополю, бо клуб при баблі , і в пердив не хоче . І на цьому чорна полоса закінчиться ! Ну це чисто моя думка...
Ответить
0
0
Andrij2012 (Львів)
Та шо ви на Кварца накинулись ? Витягнути команду без бабла з пер.диву зразу на 6 місце в УПЛ не кожен тренер зможе !
Ответить
0
0
Лютий (Львів)
адміни... а де обіцяний матеріал про ментів і фанатів?..
Ответить
0
0
Лютий (Львів)
Для чого ти це все написав? Тимощук, Девіч, Папа, Сачко... romario81 (Lutsk): о! ти ще й Тимощука згадав... не бачу майбутнього в команди з таким тренером... хай йде селекціонером тоді.
Ответить
0
0
romario81 (Lutsk)
Жаль, що у Волині нема грошей щоб втримати хороших гравців. MadV@d (Острог): яких хороших гравців? Взагалі не розумію таких команд як волинь, як вони взагалі команду роблять?.. тільки цей дебілоїдний тренер накричить на всіх... ці перелякаються і бігають щось там... деколи щось забивають... Лютий (Львів) 04.04.11 13:12 Для чого ти це все написав? Тимощук, Девіч, Папа, Сачко це лише частка тих кого відкрив Кварцяний. Маркевич коли прийшов у Металіст розібрав половину Волині і зробив у Харкові команду. Кварц дійсно шукає гравців, а не як той же Севастополь чи Зоря( фарм клуби Шахтаря).
Ответить
0
0
Alex_son (Александрия- Киев)
Волынь все будет гуд
Ответить
0
0
Klementij Roze (Lviv)
Шось чисто в тактичному плані \"Волинь\" (відома своїми гренадерами) абсолютно програла другий поверх Карпатам, які не дуже славляться хорошою верховою грою та ще й були з експериментальним захистом! Лучани подали 12 (!) кутових - я не пам`ятаю жодного удару по воротах. Так тупо і прісно, що аж плачевно.
Ответить
0
0
moderator
cadda (Луцк) 03.04.11 20:43 MP (Львів) 04.04.11 09:35 дімонич (луцьк) 04.04.11 12:55 Заблокированы
Ответить
0
0
Лютий (Львів)
в Карпат склад непоганий вимальовується... Тлумак-Богатінов, Мілошевич-Гомес (Балажіц) Федецький (Петрівський)-Ощипко, Худік-Голодюк-Годвін (Ткачук), Кожанов (Кополовець, Гурулі)-Зеньов (Лукас), Кочіш (Батіста, Кузнєцов, Габовда)... не легко протистояти їм... не даром кварцяний казав, що невдалось навязати свою гру... а Федя на іншому не своєму фланзі ... і пофіг... клас... універсал :) Тлумак відчув конкуренцію і став уважнішим... Склад майже бронзовий :)
Ответить
0
0
SVD33 (Черкаси-Луцьк)
Вам не надоїло сперичатись. Карпати з перемогой. Волинь вірим у команду.
Ответить
0
0
StoikSV (Харьков)
Кварцяный в своём репертуаре:))))...грубо,но по-делу! Посмотрел весь матч,Карпаты -молодцы...понравились,видно что с головой играют,а не пытаются только затоптать и перебегать!Не удивлюсь если на финише подвинут нас с Днепром.А вот Волынь мне напомнила мой Металл эдак 7-8-летней давности...серо и тупо в созидании,защита на тройку с минусом,чуствуется что с финансами хреново и играют случайные люди плюс \"наша\" зажравшаяся бестолочь-Вовик, который Лысенко.Да и Кварц,честно говоря скорей спорт.директор с диктаторскими замашками,чем тренер клуба ПЛ.\"Философия\" игры просто удручает,антиреклама футбола как зрелища.Из вышки конечно не вылетите,но вобщем мрак.Луцку-найти своего Ярика и удачи в будущем!
Ответить
0
0
fanatkarpat (Львов)
дімонич (луцьк) 04.04.11 12:55 выкладываю все твои каменты против карпат с ветки Віталій Кварцяний: \"У \"Карпат\" виграти матч буде складно Будет жара, Волынь - Карпаты 1-5 помічтай дімонич (луцьк) 31.03.11 10:34 він напевно накурився дімонич (луцьк) 31.03.11 14:15 засунь свій язик собі........здогадайся сам куди. дімонич (луцьк) 31.03.11 17:37 в неділю побачимо хто, що буде співти........ лвівські клоуни дімонич (луцьк) 31.03.11 17:39 дімонич (луцьк) 31.03.11 17:39 Побачимо, Якщо Волинь програэ то я твый язык тобы в ж,,пу засуну fanatkarpat (Львов) 31.03.11 18:00 рот на мінус диши в платочок. дімонич (луцьк) 31.03.11 18:11 и шо ты скажешь чьи фаны га,,но Волыни, не че спорить было
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
kornatsky (Львів) 04.04.11 13:00 знаю, сам бусом їхав - тиди самоходом, назад колоною :-) особливо коли в Волинь вїхали - то Беркут з пожарніками буси пиняє, то на вїзді в Луцьк беркута кожну маршрутку пиняють в пошуках львівян - мені заканало, інших висаджували і гребли вони від кольцевої до самого Луцька :-)
Ответить
0
0
Лютий (Львів)
Жаль, що у Волині нема грошей щоб втримати хороших гравців. MadV@d (Острог): яких хороших гравців? Взагалі не розумію таких команд як волинь, як вони взагалі команду роблять?.. тільки цей дебілоїдний тренер накричить на всіх... ці перелякаються і бігають щось там... деколи щось забивають...
Ответить
0
0
kornatsky (Львів)
З.І. симпатичні у Вас у Луцьку дівчата :-) гарніші від киянок але львівянкам все ж програють :-) ________________________ Чувк, в Києві ти напевно бачив тільки \"панаєхавших\" дівчат. Я, навіть, не то що на дівчат подивитися, я навіть футбол не подивився, такої ідіотської організації футболу немає ніде, з трибун нічого не виидно, крісла незручні, стюарти якісь старі бабулі і дідулі, менти ні то що ідіоти вони просто тупі. А їхати автобусами це взагалі крутіше ніж сам футбол.
Ответить
0
0
дімонич (луцьк)
фк карпати класна команда лт тільки фани у них Г А М ..Н О. так як вони вболівають - це позор для клубу. карпати з перемогою вас.
Ответить
0
0
MadV@d (Острог)
\"Він підбіг підсік вище воріт. Це взагалі… «Підсікателів» у нас багато – півкоманди. Я можу вийти - підсікти. А поки він борсався - вже 0:1 горіли. Треба було 5 чоловік міняти, шкода, що тільки три заміни.\" ____________________________ Кварцяний!!! під столом від його коментів:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Жаль, що у Волині нема грошей щоб втримати хороших гравців. Команді необхідна зіграність. Початок першої половини сезону був схожим. Не сумніваюся, що Волинь набере форми по-ходу ччемпіонату, але може бути запізно... конкуренція за єврозону таке враження для команди Кварцяного непосильна. Головне не вилетіти з прем\'єр ліги!
Ответить
0
0
poursand (Kiev)
Думаю, Кварцу пора не судьям, а футболистам деньги заработанные платить, тому же Бутко. Тогда они и бегать начнут.
Ответить
0
0
Beltaran (Radik-City,Радивилів)
Шмон міліція вчинила дійсно серйозний, взуття навіть перевіряли... Ну і той факт, що люди з квитками не могли потрапити на стадіо плюсів організаторам матчу аж ніяк не додає. Прикро.
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
Поравали Волинь! Карпати в цій грі могли справді забивати 5-6 голів, ну трошки ще над реалізацією попрацювати треба буде... але то таке... Щодо квитків то впродовж всього матчу дуже тяжко було пройти навіть з квитками (я наприклад попав на стадіон тільки за 30 хвилин після початку)... крім того шмон вчинений міліцією на вході! Забрали ручку, запальничку, гребінець і взагалі сказали щоб залишив рюкзак! Добре що домовився... крім того фанатам заборонили прапори пронести на стадіон! тоже тупо... З іншого боку дуже здивувався коли на секторі після того як один з фанатів трошки відірвав крісло, міліціонер до нього звернувся зі словами: дайте будь-ласка стілець сюди. Дякую\" :-) З.І. симпатичні у Вас у Луцьку дівчата :-) гарніші від киянок але львівянкам все ж програють :-)
Ответить
0
0
vladdd (Луцк)
Після такої гри Волині чомусь дуже хочеться напитися і назавжди забуди про цей матч.
Ответить
0
0
nivroku (Odessa)
Кварцяный жжот! Без него было бы скучно! А насчет Лысенко - это в десятку, и касается это большинства наших игрочил. На фига им выкладывться на поле, если у них и так уже все есть! Как там у Кварцяного : \"Ми тут про футбол говоримо, а Лисенко не хоче грати у футбол. В нього все є: костюми, штани, туфлі, машина, квартира. Є гроші на дискотеки, у нього все є. Йому що, треба бити по чужим воротам?\" Это таки да назвать вещи своими именами!
Ответить
0
0
OM (Lviv)
смішно було дивитися гру після коментарів з Волині на гілці з анонсом :) вже в наступному турі Карпати можуть обійти Металург З в загальній таблиці усіх чемпіонатів. до 600-го гола залишилося 10 голів. питання до редакції: чому звіт писав львів’янин?
Ответить
0
0
Serhiy (Киев)
Пардон, ошибся 17+21 = 38, но все равно это из области фантастики, не верю я, что \"Волынь\" в оставшихся 7 матчах не наберет необходимые для спасения 8-10 очков
Ответить
0
0
Serhiy (Киев)
Из ПЛ команда в этом сезоне уже 100% не вылетит (чисто математически - у занимающего 15-е место \"Ильичевца\" сейчас 17 очков, т.е. если он выиграет 7 оставшихся матчей, то у него будет 28 очков, а у \"Волыни\" уже 29), так что можно не нервничать по этому поводу. Что с игрой - это другой вопрос, продажа Шарпара, конечно повлияла, но не до такой же степени! Креатива в центре у \"Волыни\" нет, к тому же и в защите явные проблемы, хотя вообще игроки \"Карпат\" вчера были на голову выше. Трудно сказать, возможно просчеты в селекции в межсезонье у \"Волыни\", возможно отсутствие в мотивации - на зону ЛЕ объективно не тянут (\"Арсенал\" по-сильнее и в игровом , и в финансовом плане, а \"Карпаты\" все вчера уже видели), и вылет не грозит... Сложно сказать... В общем, мой прогноз - 10 место по итогам сезона, багаж очков - 36-38, и очередная кадровая встряска в межсезонье
Ответить
0
0
Лютий (Львів)
Волинь - мертва. Карпати мали забивати 5-6 голів, тому над реалізацією потрібно працювати. Клуб волиняк в своєму стилі... не пустили на стадіон фанів з квитками!!!! арсенал хоч квитки не продав, а волиняки продали квитки і .... не пустили на стадіо... як таке може бути?... якась дич... Наші фани молодці! Особливо другий тайм! Настрій вчора був просто фантастичний.
Ответить
0
0
kolya_84 (львов)
А про Лисенка то погоджуюсь на всі 100%. Щось без бажання він бігає. Кварц вміє таких \"роздупляти\". Не погоджуюсь з такою думкою Кварцяного : \"А моментів створили ми не менше, може, навіть більше\". Де він взагалі побачив моменти??? В кінці не сильні удари головою Пищура!? В порівнянні - це не моменти.
Ответить
0
0
kolya_84 (львов)
А де можна подивитись відео піляматчевої пресухи.
Ответить
0
0
omega78 (Kiev)
Кварцяный не жалел слов. Ух, вот это шоу! :) Лысенко больше всех досталось... Карпаты играли красиво. Волынь пыталась, но так и не смогла. Жаль Кварцяного, но Капрпаты сегодня реально сильнее.
Ответить
0
0
Вболівальник (Київ)
Кварц в ударі... А по грі коментувати нічого. У Волині решето.
Ответить
0
0
MP (Львів)
Опять договірняк))) кумедія. Harvester (Львів) 03.04.11 21:53 фекальне створіння з палати на Кульпарківській вискочило :)) з цим повідомленням на новину фк бобромиль-сталь 0-2
Ответить
0
0
МАГ (Дн-вск)
Кварц слил.
Ответить
0
0
deinde (Львів)
Виграли по ділу, могло бути більше. Називайте ПИщура так як написано на футболці, а не Піщур. Чи для вас українською писати на футболках неприємно? Якщо він ПІщур - то так і напишіть, якщо ПИщур - то і називайте ПИщур З Іллічівцем буде варіант Севастополя, можна не сумніватись
Ответить
0
0
meffi (Ужгород)
Карпати супер! Волинь - триматися і виграти два наступні матчі! Захід разом!!!
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
зараз почнуть деякі \"фанати\" фк\"добромиль\" про договорняк писати))))
Ответить
0
0
Завжди вірний (с) (Green Lemberg)
після запитання про вболівальників кварц запалив!!!))) а щодо футболу то не нам чинити розбір польотів, я радий закоманду! і вітаю всіх фанів з заслуженої перемогою! волинянам бажаю зібратися і в жодному разі не повторити \"досягнення\" сезону 2005/2006
Ответить
0
0
andrumax (Луцьк)
yanchiony (Львов) 03.04.11 23:54 И к чему этот пост? Ну я всегда болею, нет, просто волнуюсь за Волынь. Но, если не за Волынь то за Капрпаты. При чём всегда. Зучем хамить? И при чём здесь сталин?
Ответить
0
0
andrumax (Луцьк)
AlexBomba (Lugansk) 04.04.11 00:45 Не в обиду тебе сказано. Но ДРУГ \"извиняй\" но там поле действительно было \"упадок\".. Хотя это и не отменяет заслуг Зари
Ответить
0
0
andrumax (Луцьк)
Да програли по ділу і могли получити і більше. Карпати молодці. СУПЕР грали. Але виникакє питання: Луганськ чого Ви порете ерунду всяку проти Волині. Мені здається що ьілтщість вболівальників Волині проти Вас нічого не має. Питання: ЗАЧЕМ?
Ответить
0
0
AlexBomba (Lugansk)
romario81 (Lutsk) ---------------- для тебя \"продвинутого\" особысто поясню: 1. Насчет фармклубов и великой волыни. В волыни играют: Пишур, Омоко, Симинин, Гринченко, возможно кто-то ещё. Погугли на досуге и узнаешь, где они играли до того как! 2. Насчёт горячей воды в душевых. Если её отсутствие ПОСЛЕ ИГРЫ - пичина проигрыша, то все претензии к лузеру и балаболу, который изображает из себя великого, но не признанного тренера и позиционирует себя как \"мужыка\". 3. Насчет культуры спилкування. Культура спилкування волынянского \"мужыка\" - на ютубе выложена, и да глухой только не услышит и слепой не увидит! 4. Насчёт берегов Днепра и рабов - просимо ув гости, только что-то ни одного волынского \"фана\" не видно с \"любимой командой\" на выезде правее Днепра! Это настолько вы свободны и обеспечены материально!? Приезжайте, я вам лично гостиницу оплачу, с горячей водой круглосуточно, а не какой-то клоповник, который ваш \"мужык\" нашол неизвестно где. Как-то так вот хехе
Ответить
0
0
ПетроФ (Луцьк)
Не очікував такого результату,але не дуже і здивувся.\"Волинь\" уже привчила,якщо конкретної задачі не стоїть,то весною можна не очікувати нормальної гри,так що,остається тільки поздоровити Львівяк з перемогою,і вірити,що все було по чесному.А те,що говорять,що нібито Луцьк замахувався на ЛЄ,я вже не раз говорив-маячня.Кварц,ще осінню сказав,що команда для єврокубків не готова.
Ответить
0
0
romario81 (Lutsk)
Карпати з заслуженою перемогою! Волиняни завжди за Вас вболівають в єврокубках і ЧУ, шкода тільки, що наші підкачали!
Ответить
0
0
romario81 (Lutsk)
AlexBomba (Lugansk)- для тебе спеціально в Луцьку завжди була гаряча вода, навіть в холодні 90-ті. І культура спілкування набагато вища ніж у таких як ти. Як сказала одна розумна людина на схід від Дніпра вільного життя нема, одні раби!!!
Ответить
0
0
kolya_84 (львов)
Чомусь я не думав, що так багато луганчан мають комплекс субєктивізму і злопам\'яцтва. Ви хоч один комент по грі напишіть, а то все про свій колгосп не можете забути. Поле бачили яке було на Авангарді? Ось так потрібно зустрічати суперника! Звернув увагу на розмови про ЛЄ і Волинь. Так шановні, тут говорять суперники лучан більше, чим сама команда і її вболівальники про еврокубки. Ну Ващук, а хто ще? Кварц, чи Столяр про це заїкаються? Ні. Кварц сказав бути в десятці і ВСЕ. Не єрепеніться так сильно, пошкодуйте свої нерви. Чекаю на пресуху тренерів. Щось довго готують, напевно багато не нормативної лексики ))))).
Ответить
0
0
romario81 (Lutsk)
Чого ви всі ниєте, так було завжди: перше коло в лідерах, далі здаєм матчі, але Волинь завжди була і буде командою, а не так як Зоря, Іллічівець, Севастополь та інші фарм клуби Шахтаря. Кварцяного в збірну потрібно, щоб розігнав трохи цих мажорів, ось тоді і буде гра!
Ответить
0
0
yanchiony (Львов)
Ну что волыняки??? Помниться сегодня видел совсем другие тексты!!!!! Спуститесь вместе со своим сталиным!!!!!
Ответить
0
0
Поміркований_балєла (Львів-Київ-Іллічівсь)
Зараз, закінчивши дивитись Денісова, злапав себе на думці, що абсолютно не звернув уваги, коли він показував і озвучував матчі наступного туру, на те, з ким будуть грати Дніпро і Металіст, зауважив лише, що Карпати гратимуть з Іллічівцем... Дрібниця, але приємно: принаймні, одну людину (мене) Карпати привчили не зважати на суперників, а чекати результату від них самих... Вперед, Львів! А 15 числа у Києві з Оболонью обов`язково підтримаю вас на стадіоні!
Ответить
0
0
Hi-Tec (Днепр)
В свое время о Кварце говорили, что он первый круг бьется, а второй - распродает запас первого. Не похоже, что за старое взялся?
Ответить
0
0
Flazhok (L\\\\\\\'viv)
Після того як Ворскла опустила Севастополь, а Карпати взули Волинь ніколи не повірю що з севасом була чесна гра. Вітаю. Давайте надалі без приколів. уболівальник (Львів) pislja peremogy nad Shaxtarem futbaljory Karpar podumaly sobi qo wony \"zwjozdy\", os\' i prograly Sewastopolyu cilkom zasluzheno !
Ответить
0
0
AlexBomba (Lugansk)
Да, ещё бы Зенёву прицел подправить!
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
Чудова гра! Немає слів! Карпати Львів! Карпати Львів! :) Легко и непринужденно вынесли Волынь с разгромным счетом. При том моментов было создано столько, что игра вполне могла и 0:6 закончиться :) Кононов тактически полностью переиграл Кварцяного, быстрой комбинационной игре Карпат Волынь ничего смогла противопоставить. Худобяк, Голодюк и Кожанов такие кружева плели, заглядение :) Они и были лучшими на поле.
Ответить
0
0
AlexBomba (Lugansk)
кварцяный, превед! к полю претензий нет? как с отоплением? а горячая вода в раздевалке была?
Ответить
0
0
vitaxa1010 (Алчевск)
Смотрел игру и отдыхал!!!!! Приятно же глядеть на игру Карпат (вот бы и в ЛЕ так-то, но...), а вот Волынь разочаровала(( Похоже, что в первом круге, вы набрали столько очков, благодаря везению. Хотя, везёт, как говорится, сильнейшим!
Ответить
0
0
serber (Львів)
...ну розмазали вас, розмазали...від Карпат не чекав такої гри, але сьогодні була Львіська Барса...мнімум ще 4 мало влітати...Волинь особисто симпатична мені, але сьогодні мені здається програна тактична дуель тренерів і в одні ворота...можливо ваша самовпевненість, тобто ваших фанів погано на вас відобразилась...але до єврокубків вам ще дуже далеко...неображайтесь...на Заході нас поки двоє...Карпати і Волинь....аж страшно...кріпіться і чекаєм Ужгород...хай буде більше дербі:)))...з 95 ого коли мені бубло 10 років памятаю матчі з Ниою і осбливо з Прикрпаттям коли програли у Львові 0:1 досі памятаю фамілію ІРИЧУК...набєм морду один одному але ми з Заходу...перестаньте , бо хто крім нас...
Ответить
0
0
fanatkarpat (Львов)
winter (Луцьк) 03.04.11 22:26 Умничка, хоть один фанат Волыни разбирается в футболе )))
Ответить
0
0
winter (Луцьк)
Поки Кварцяний не змінить підбір команди беручи гравів по фізиці, а не по техніці нічого доброго не буде.
Ответить
0
0
winter (Луцьк)
Волинь нуль фантазії в нападі. З таким складом нормальний результатів точно не буде. 12 кутових, команда зріст якої 1,90 м нічого не може видавити з них - це повна бездарність. Який договорняк - відкрийте очі, одна команда сильніша на 3 голови за іншу. По грі рухунок мав бути 0-8, карпати не реалізувати 5 сто відсоткових моментів.
Ответить
0
0
Волынь (Луцк)
Карпаты с победой, все заслужено
Ответить
0
0
Волынь (Луцк)
заря - волынь 3:0 волынь - арсенал 0:0 шахтер - волынь 4:0 волын - карпаты 0:3 \"Отлично\" начала Волынь полусезонку, за 4 матча не одного забитого мяча и 10 пропущеных. И кто тут будет говорить про слив матча? Команда разобраная, денег нет - будущего никакого...
Ответить
0
0
AlexBomba (Lugansk)
3 страницы каментов!.. А куда делись \"фанаты\" Волыни? Уже спать легли?
Ответить
0
0
fanatkarpat (Львов)
Поле з волинской картошкой забанили что-ли, шото картошки молчат Наверное ждут Севастополь?
Ответить
0
0
гайдамака (ровно)
Фани Карпат - просто супер. Така підтримка в гостях!
Ответить
0
0
fanatkarpat (Львов)
Похоже на слив. Вам непоказалось? Mole69 (Доброполье) 03.04.11 21:08 Когда кажется крестится надо
Ответить
0
0
Harvester (Львів)
Опять договірняк))) кумедія.
Ответить
0
0
імяВаше (Львів)
Молодці, добре зіграли. Щеб над реалізацією попрацювати. Ну і грали десь до хвилини 65, далі зупинились, але це було прогнозовано гра була зроблена.
Ответить
0
0
гайдамака (ровно)
Волинь - бездарно і безхребетно! На жаль...
Ответить
0
0
desna_champ (Чернігів)
Лукас где то потерялся.
Ответить
0
0
A.A.G (Луганск)
Вітаю Карпати з перемогою!
Ответить
0
0
Domenico (Lviv)
http://www.youtube.com/watch?v=kU80kTpCoxs&feature...
Ответить
0
0
ToVoRo (Львов)
Брво!!Молодці!!Тлумак відіграв набагато впевненіше Богатінова.Борха сподобався як на дебют,потрохи Зеник набирає.А от гру Кожанова не знаю як охарактеризувати,вроді забив два голи,але ті два моменти які він запоров повинен забивати навіть любитель.
Ответить
0
0
Mole69 (Доброполье)
Похоже на слив. Вам непоказалось?
Ответить
0
0
cadda (Луцк)
Грати на рівних без всієї основної ланки захисту (Бута, Сімінін, Грінченко, Омоко) проти такої фінансово укомплектованої команди як КЛ для нас зараз не реально. Тому, результат дійсно по грі... На жаль... Проте, дещо в повідомленнях, які тут пишуть наші заздрісники викликає у мене посмішку. Волиняни, згадайте, що нам писали після кількох турів чемпіонату: \"команда-ліфт\", \"в пердив\" і т.д. А що пишуть зараз - \"яка Ліга Європи\". Ростемо) Сьогодні, ті хто були на полі грали на максимумі. Ну не може Гєра бути нормальним плеймейкером, не можуть Ващук і Максим\"юк бігати ривки як 10-15 років назад, не може Бутко грати на 100% якщо він вже з зими розповідає всім як піде з Волині... За сьогоднішню гру хочеться подякувати Недільку (якби не він то пропустили б м\"ячів з 5-6), Піщуру (постійно йде в боротьбу за м\"яч, не шкодує себе), Павлову - добре вийшов в другому таймі, Гошкодері - з його виходом стали менш провалювати центр поля... і все. Всі інші - ні бажання, ні майстерності, НІЧОГО. Проте віриться, що команда ще набере форму, знайде свою гру і перемоги знову прийдуть. ВІРИМО В КОМАНДУ! ВОЛИНЬ, ВПЕРЕД, МИ З ТОБОЮ!!! ЗІ. і ще одна величезна подяка вболівальникам 15-19 секторів за те, що після фінального свистка лунало \"ВОЛИНЬ! ВОЛИНЬ! ВОЛИНЬ!\"
Ответить
0
0
12021956 (Днепропетровск)
ser (Харьков) Ты прежде чем умничать, в календарь матчей посмотри:2 тура (24 и 25) МХ, может быть, еще и продержится в тройке, но вот период 26-28 тура включительно,вы \"метал-листы\" лопатой загребать будете, т.е. 3 игры максимум 1 очко, и то, если \"луцкие братья\" снизойдут до \"подачи милости\" нищим...Трескачи...
Ответить
0
0
antyp (New Rozdil city)
Ох ви мої Карпатушки люблю я вас! І не за горами задрипаний ДД! А Волині - більше $ і все буде ок!
Ответить
0
0
стаффорд (луганск)
cadda (Луцк) 03.04.11 20:43 - свалитесь вниз турнирной таблицы! будите проще разговаривать!а сейчас удачного вам падения товаристчи волыняки!
Ответить
0
0
linox (Lutsk)
Тільки зі стадіону... вражень багато (особливо від словесної перепалки фанів Львова і Луцька і від бійки з омоном, коли Львівяк пакували в автобуси)... футбол - Волинь ніяка... ні удару і швидкості атак... Карпати заслужено перемогли...
Ответить
0
0
hec (Луганск)
cadda (Луцк) 03.04.11 20:43 А Вы знаете от какой команды я пишу??? А вот в словосочетании \"слабость Волыни\" слово \"слабость\" в кавычки уже можно не ставить. Волынь - слабая команда. Это констатация фактов.
Ответить
0
0
cadda (Луцк)
2 hec (Луганск) 03.04.11 20:40 Я б зрозумів якби про \"слабкість\" ВЛ писали б від тих команд, що знаходяться вище нас, а то всяка шваль знизу гавкає...
Ответить
0
0
стаффорд (луганск)
Aleksej 78 (Житомир) 03.04.11 20:31 - такая уж у них судьба.поплакать и пригрозить первой лигой!
Ответить
0
0
hec (Луганск)
- Скажіть, а яка мета в команди на цей сезон? - Все залежить від перших п\'яти ігор. Я думаю, що потрібно поборотися за потрапляння в єврокубки. - Це завдання від керівництва команди? - Так. Якщо на початку сезону, такого завдання не стояло, то після першого кола нам поставили таке завдання. В.Ващук. 02 апреля 2011г. Смешной юморист этот ВаВа.
Ответить
0
0
kolya_84 (львов)
Я просто не розумію скільки можна довбатись головою об стіну ДОГОВОРНЯКАМИ???? Наху. купувати Карпатам, коли можна і безкоштовно? Хто буде продавати???? Ти що свічку тримав? Ну якбі не було б про що поговорити, а тут знов це мляцтво. НЕ надоїло???? Ну вистачає того бруду.
Ответить
0
0
Aleksej 78 (Житомир)
Кварц с Ващуком опять будут ныть по поводу судейства?
Ответить
0
0
TIME (Львів)
Проданий матч на 100% (пазор) Meloy (Луцьк) 03.04.11 20:20 Ти шо маку клюнув... Маразм чистий. Карпати програють- значить договірняк, виграють- також договірняк???????? Будь мужиком і визнай шо Карпати сильніші від Волині. Карпати- з перемогою!!!
Ответить
0
0
hec (Луганск)
Meloy (Луцьк) 03.04.11 20:20 Что Вы такое говорите?! Мне после такого предположения, Ваши земляки угрожали найти по АйПи и привлечь к уголовной ответственности за клевету. И Вы знаете, а ведь я теперь тоже абсолютно убеждён: не продаёт Кварц матчи!!! Волынь и без покупки матчей и судей в одну калитку выносят. Просто слабая команда.
Ответить
0
0
svarnychok (Kyiv)
ura, za 3 misce vpered!!!
Ответить
0
0
Meloy (Луцьк)
Проданий матч на 100% (пазор)
Ответить
0
0
hec (Луганск)
Тень 2006 года нависла над Луцком.
Ответить
0
0
dinamo star13 (Боромля)
Карпаты с победой, прикольная борьба за третье место должна быть, (но еслебы Карпаты фигней не страдали былибы уже на третьем месте).
Ответить
0
0
ser (Харьков)
автобус просто класс
Ответить
0
0
fanatkarpat (Львов)
http://twitpic.com/4gguex AlexBomba (Lugansk) 03.04.11 20:00 Красивая аэрография у клубного автобуса
Ответить
0
0
LukeL (Луцьк)
Ну от свіжі враження зі стадіону - без шансів, без гри, без результату. Якби не Неділько і недореалізація моментів Карпатами, винесли б нас з хокейним рахунком...Ось і всі враження... Хоча ні.. Окремий респект фанам Карпат! Дуже було приємно спостерігати і відчувати атмосферу справжнього футбольного вболівання... П.С. А та фотка автобусу, то сама кльова його частина :) Збоку весь зелений і фотодруком від дверей зелено-білий прапор... ось і все... Але сама машинка супер...Мерсовський бус...
Ответить
0
0
ser (Харьков)
с такой игрой Днепра - всё может быть AlexBomba (Lugansk) 03.04.11 19:57 100% реально обогнать
Ответить
0
0
AlexBomba (Lugansk)
Конфуцій (Львів) 03.04.11 19:45 http://twitpic.com/4gguex
Ответить
0
0
fanatkarpat (Львов)
кто такой Дуглас дос Сантос Батиста? Может, Вильям Роша?.. viktorianz (Киев) 03.04.11 19:44 Где ты такой выкопал, или это развод с прошедшим 1 апреля
Ответить
0
0
ser (Харьков)
3 \"Металлист\" Харьков 22 41 4 \"Днепр\" Днепропетровск 23 40 5 \"Карпаты\" Львов 23 39
Ответить
0
0
AlexBomba (Lugansk)
ser (Харьков) 03.04.11 19:55 с такой игрой Днепра - всё может быть
Ответить
0
0
svd33 (Черкаси-Луцьк)
ser (Харьков) 03.04.11 19:55 100 пудово
Ответить
0
0
AlexBomba (Lugansk)
hec (Луганск) 03.04.11 19:38 первые слова у него были: а чего улыбаетесь? Ему ответили: так счёт на табло!
Ответить
0
0
ser (Харьков)
Карпаты обойдут Днепр?
Ответить
0
0
AlexBomba (Lugansk)
а в раздевалке второй час шёл разбор интервью Ващука про место волыни в Лиге Европы!
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
Ser tabu (Львів) 03.04.11 19:47 Я те посилання бачив - там не автобус, там лише бампер видно))
Ответить
0
0
ika (Львів)
Карпати-з перемогою !!! Окрім Кожанова, хочу відзначити Тлумака. Матч з Волинню надасть Андрію необхідної впевненності в майбутніх іграх.
Ответить
0
0
svd33 (Черкаси-Луцьк)
Vados31 (Александрия) Да ти прав сьогодні на КУбку чотирьох БК. (Волиньбаскет)Волинь получила трьохочковий і при тому зайняла 2 місце.
Ответить
0
0
Йомайо (Львів-Київ)
кто такой Дуглас дос Сантос Батиста? Может, Вильям Роша?.. viktorianz (Киев) 03.04.11 19:44 ---------------------- Ми купили брата-близнюка Батісти, бо нам одного було мало :)))
Ответить
0
0
Ser tabu (Львів)
Конфуцій (Львів) 03.04.11 19:45 ---------- подивись брате в анонсі матчу. в коментарях там хтось викладав фото))) по грі : для волиняк - без шансів. тішить гра Карпат. дуже непогано)))) молодці)
Ответить
0
0
Йомайо (Львів-Київ)
уболівальник (Львів) 03.04.11 19:37 ------------- -1. Дим звичайно не ангел, але точно не дурак грати договорняки і при цьому судитися в Лозанні.
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
Кажуть, Карпати нехилий новий автобус купили, а десь можна фото глянути, хто знає?
Ответить
0
0
viktorianz (Киев)
кто такой Дуглас дос Сантос Батиста? Может, Вильям Роша?..
Ответить
0
0
Vados31 (Александрия)
))))))...Карпаты молодца! бк Волынь получил трёхочковый))
Ответить
0
0
Борка (Вол-Волинський)
Карпати з заслуженою перемогою, індивідуальний клас виконавців та рівень командної гри надто різняться, Волині нічого робити в лізі Європи. Хоча можливо Кварц свідомо торгує очками.
Ответить
0
0
svd33 (Черкаси-Луцьк)
Кварц я так понімаю в свому стилі, виграє сначала , а потім коли бачить що не вилетить здає все. Не зря гравців почав купувати, нового спонсора в них нема.
Ответить
0
0
Oleg fanat (Хмельицкий)
Вітаю карпати з перемогою по моментах мало бути 7-0 в європі таку нереалізацію моментів не пробачать
Ответить
0
0
hec (Луганск)
AlexBomba (Lugansk) 03.04.11 19:31 Посмотри прессуху. Его слова с самого начала, как только он к микрофону только подходил.
Ответить
0
0
уболівальник (Львів)
Карпати хороша команда, але як кажуть в сім\'ї не без урода, тобто не без президента. Петя кінчай позорити нас і червоно-чорну форму. Після того як Ворскла опустила Севастополь, а Карпати взули Волинь ніколи не повірю що з севасом була чесна гра. Вітаю. Давайте надалі без приколів.
Ответить
0
0
ser (Харьков)
Карпаты должны обойти Днепр
Ответить
0
0
Йомайо (Львів-Київ)
Народ, а що там з Лукасом і Ощипком? Чому не було в заявці?
Ответить
0
0
pamok (красный луч)
этож сколько волынь в этом году пропустила? кварцяный, чего на этот раз не так?
Ответить
0
0
vovik_lviv (Львів)
Вітаю з перемогою, але потрібно краще реалізовувати виходи сам на сам....А Волинь розчарувала...
Ответить
0
0
fanatkarpat (Львов)
любимые Карпаты с победой
Ответить
0
0
Lion Killer (Львів)
Ну й чудненько.)
Ответить
0
0
@Serik@ (Кривой Рог)
Вітаю вболівальників Карпат з яскравою перемогою! Так тримати!
Ответить
0
0
AlexBomba (Lugansk)
\"Счет на табло – ерунда! *** По игре поговорим в следующем матче\", - сказал Кварцяный
Ответить
0
0
hec (Луганск)
А как же теперь Лига Европы?
Ответить
0
0
ser (Харьков)
теперь МХ - МЗ
Ответить
0
0
sluva (Львів)
От вам хлопці з Волині і відповідь на всі ваші запитання :) так що \"виграли Карпати і нєфіг виступати\" :)
Ответить
0
0
YurasuK (Lviv city)
Я хотів написати пару слів у захист Волині, але навіть нема чого захищати їх! Ігра програна в одні ворота! І де ті луцькі бараболі які перед матчем стільки гучних заяв кидали в сторону Карпат? Волинь сьогодні нуляча!
Ответить
0
0
ser (Харьков)
Карпаты молодцы!!!!
Ответить
0
0
Саймон Коэльо (Первомайск) (Николаевская обл)
Ждемс прессуху Кварца)))
Ответить
0
0
karpaty_the_best (Lviv)
YES!!! YES!!! YES!!! Всіх з перемогою!!! Карпати молодці!!!
Ответить
0
0
Sith (Донецк)
Молодцы!
Ответить
0
0
західний вітер (Львів)
Заслужено! Вітаю! Кожанов мав робити покер:) Orion_ukr (Львів) як мінімум
Ответить
0
0
Ласпи (Севастополь)
Значит главные и могучие Лемки в Львове!Поздравляем!!!
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
Ну що хлопаки-волиняки, сумно? Але класно Карпати в футбол грають:)
Ответить
0
0
RzB (Львів)
Молодці львівяни, чудний результат і гра, чекаемо у Львові мумій.
Ответить
0
0
Andrij2012 (Львів)
Я і не сумнівався )))
Ответить
0
0
Не вратарь (Луганск)
Карпаты с победой... Волынь с новым тренером... Что то ни какая она в этом году...
Ответить
0
0
LAZ018-27 (Мариуполь)
Круть!
Ответить
0
0
LAZ018-27 (Мариуполь)
Круть!
Ответить
0
0
hec (Луганск)
\"Результат ерунда. Смотрите, чтоб не вылетели\"(с) В.Кварцяный.
Ответить
0
0
Orion_ukr (Львів)
Заслужено! Вітаю! Кожанов мав робити покер:)
Ответить
0
0
vrm (UA)
навыть немає що сказати... настрій зіпсований на кілька днів.
Ответить
0
0
odesss (Brooklyn)
Дерби - дебри Привет Ващуку.
Ответить
0
0
alexi75 (львов)
Браво!!!Бис!!!
Ответить
0
0
Serge (Львов)
МОЛОДЦІ!
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус