Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

"Карпати" - "Ворскла" 2:2. Павлов на полі, Полтава в Європі


Можемо привітати «Ворсклу» з путівкою в Лігу Європи

"Карпати" - "Ворскла" 2:2. Павлов на полі, Полтава в Європі


Львів. Стадіон "Україна". 4 000 глядачів

Головний арбітр: Сергій Лисенчук (Київ)

Асистенти: Олег Муравьов (Маріуполь), Наталія Рачинська (Київ)

"Карпати" (Львів) - "Ворскла" (Полтава) 2:2

Голи: Кожанов 53, 62 - Осипенко 45+1, Янузі 88

"Карпати": Богатінов, Кочіш (Гурулі 13), Батіста, Гомес, Федецький, Ткачук, Худоб'як, Кожанов (Петривський 69), Ощіпко (Бідловський 82), Годвін, Мілошевіч

"Ворскла": Величко, Курилов (Песков 89), Чеснаков, Селін, Янузі, Осипенко (Громов 75), Безус (Чічіков 65), Кулаков, Маркоскі, Краснопьоров, Даллку

Попередження: Гомес 15, Годвін 49, Батіста 74 - Маркоскі 77, Курилов 80, Величко 90+4

Можемо привітати «Ворсклу» з путівкою в Лігу Європи. На полтавчан чекає дорога, якою торік йшли «Карпати». Для того аби мати єврокубкову осінь Миколі Павлову треба було набрати одне очко. І хоч гравці «біло-зелених», з якими вдалося поспілкуватися перед матчем, клялися-божилися, що на нічию грати не будуть, вийшло ж усе навпаки. Микола Павлов вирішив, що летіти вперед сенсу нема, натомість можна вичекати свій шанс і ним скористатися.

Коуч полтавчан поставив захищати ворота Величка; Чеснакова і Курілова у центр оборони, а на краї Даллку та Селіна. Маркоскі та Краснопьоров відправилися в опорну зону, трохи вище розташувалися Кулаков, Безус та Осипенко. Янузі діяв на вістрі. Тактика в Олега Кононова ідентична. Богатінов повернувся у старт, замінивши Тлумака, Ощипко з Федецьким грали на флангах, Мілошевіч та Борха у центрі оборони. Ткачук і Годвін мали закрити центральне коло, Худоб’як, Кожанов та Кочіш розташувалися під Батістою.

У перші 10 хвилин на полі не було нічого, на що можна було б звернути увагу. А згодом у ігровому епізоді, буквально на рівному місці, серйозну травму отримав Кочіш і його замінив Гурулі. На правах господаря «Карпати» намагалися атакувати, але продертися по центру не вдавалося. Десь львів’янам бракувало гостроти, хоча «Ворскла» не завжди уважно діяла в обороні, тож гості могли і самі собі привезти клопоти. Перший гольовий момент «зелено-білі» створили на 16-ій хвилині. Худоб’як чудесним пасом розрізав усю оборону «Ворскли», Кожанов уник офсайду і вискочив на Величка. Правда, як слід обробити м’яча Денис не зміг, тож кіпер полтавчан, хоч і з труднощами, та все ж ліквідував небезпеку. Цей момент був своєрідним сигналом до активніших дій. Тричі до м’яча прикладався Худоб’як, але усе йшло повз ворота. У ці хвилини «Карпати» виглядали цікавіше і десь було б логічно, якби вони забили. Така нагода була зокрема в Ощипка. Батісту завалили на газон і лівий захисник отримав змогу пробити перспективний штрафний. Удар в нього вийшов дуже сильним, але м’яч влучив у стінку.

«Ворскла» переважно захищалася, у наступ не йшла. Однак змогла полоскотати нерви Богатінову. Безус отримав м’яча на лінії карного і зряче відкотив його у вільну зону, куди вривався Селін. Той міг би пробити і краще – македонець відбив на кутовий. За «Ворсклою» був і кінець тайму. Селін реабілітувався за попередній промах і видав ідеальну навісну передачу в район центру штрафного «Карпат». Осипенко відірвався від опіки Борхи і у красивому стрибку головою пробив Богатінова. Десь нелогічно, адже здавалося, що «Карпатам» перемога треба більше, але в роздягальню команди пішли за переваги гостей.

Олегу Кононову не довелося шукати слова, щоб мотивувати гравців на другий тайм. Не зважаючи на рахунок, гра йшла під контролем «Карпат», тому треба було просто уважніше зіграти на завершальній стадії атаки. Стало ясно, що «Ворскла», за такого рахунку, ще серйозніше закриється, тому кожен момент буде на вагу золота. Але, як після матчу досить влучно зауважив коуч «Карпат», його команда витягувала і не такі матчі. Вже з перших хвилин другого тайму «зелено-білі» стали грати дуже агресивно, у позитивному значенні цього слова. Передачі стали акцентованіші, відповідно, і результат прийшов. Чергова атака по центру, м’яча отримує Батіста і зряче скидає його на хід Кожанову. Денис вийшов на оперативний простір, на замаху прибрав захисника і з лінії штрафного пробив повз Величка. М’яч влучив у штангу, але карпатівець з епізоду не виключився – друга спроба і круглий в сітці. Правда, добивати довелося з незручного становища: після того як на Кожанова навалилися його партнери, їхні руки одразу ж почали кликати лікарів. У підсумку все обійшлося, але після матчу Денис трохи накульгував. До речі, з поля він йшов у новому одязі. Фанати «Карпат» очікували на 600-ий гол у вищій лізі і після фінального свистка обмінялися з 9-им номером футболками.

Гол Кожанова ще більше завів «Карпати». Нарешті, «зелено-білі» згадали старі-добрі часи і буквально у кожній атаці серйозно загрожували воротам суперника. Після серії ударів та моментів, Гурулі вривався у штрафний з лівого флангу. Даллку намагався зіграти в м’яч, а ударив в ногу грузину. Суддя, якого згадаємо вперше і востаннє (чим не показник якісної роботи?), відразу вказав на точку. «Ворскла» особливо не сперечалася. Останнього разу пенальті в «Карпат» виконував Андрій Ткачук, але цього разу до м’яча підійшов Ігор Ощипко, який також вважається штатним пенальтистом. Відверто кажучи, пробив він украй невдало – тобто, якби воротар залишився на місці чи упав би в інший кут, ми б так не говорили, але удар вийшов не сильним і Величко врятував команду. Здавалось би, що зараз ініціатива мала б перейти до гостей, але «Карпати» розсердилися на себе ще більше. За наступні дві хвилини вони створили два гольових моменти. Спершу Худоб’як продерся по самій нитці поля і віддав хороший пас на Кожанова. Денис бив в один дотик – штанга! Нарешті, в наступній атаці Ткачук прекрасним пасом з центра поля виводить Кожанова на самотнього Величка (оборона «Ворскли» трохи прорахувалася з офсайдом) і той пробиває під перекладину без шансів для воротаря. Два голи Денис присвятив своїй дружині, яка от-от має подарувати йому дитину.

Після цього Олег Кононов зняв Кожанова з поля і гра «Карпат» змінилася. Дійшовши до прийнятного рахунку «зелено-білі» відійшли назад і намагалися грати на контр-атаках. Для чого? Адже продовжуючи в такому ж дусі вони, при всій повазі до «Ворскли», могли б забити ще кілька м’ячів. Причина може полягати в іншому – у другому таймі «Карпати» кілька разів змінювали ігрову схему, гравці мінялися місцями з партнерами. Але у будь-якому випадку загальної користі це не принесло. Можливо, була користь локальна, можливо, Олег Кононов щось для себе визначив на майбутнє.

Навіть не зважаючи на такий стиль гри, здавалося, що «Ворсклі» вже нічого не світить. «Карпати» хоч і не атакували так, як до цього, все-одно тримали м’яча. Тому другий гол «Ворскли», як і перший, був дещо несподіваний. Янузі відкрився для передачі з центру і прокинув собі м’яча на хід. Ситуація була критичною – Федецький це добре розумів і вже був готовий ціною вилучення, чіпляючи його рукою, зупинити форварда гостей. Але трохи не дотягнувся. Невпевнено зіграв Богатінов, який кинувся на перехоплення. Янузі пішов убік і з гострого кута зумів забити – Мілошевіч пролетів повз м’яча. Микола Павлов вибіг на поле. Але на це вже уваги не звернули – зрештою, гол Янузі виводив його команду у Лігу Європи. Хто б не вибіг?


Олег Кононов, головний тренер «Карпат»

- Ми хотіли закінчити сезон перемогою. Налаштовувалися на гру і знали, що «Ворсклу» буде зобов’язувати турнірна таблиця. Вони вели боротьбу за шосте місце, яке дає право грати в Європі. Наші хлопці розуміли, що вони будуть битися. Але й ми теж грали на перемогу, щоб принести задоволення глядачам. На жаль, перемогу втримати не вдалося. Пропустили гол на останніх хвилинах.

- Сьогодні не було Лукаса, Кополовця, Голодюка, Зеньова…

- Перші троє травмовані. А у Зеньова… дискваліфікація. Новина про це прийшла до нас з затримкою від федерації. Заборонили, щоб він грав. Така от ситуація…

- Що з Кочішем?

- У нього серйозний забій. Двосантиметровий розрив. Дай Бог, щоб не було перелому. Він пішов у стик з гравцем «Ворскли», який трохи вище поставив ногу.

- Ви випустили Бідловського через вдалі ігри за молодіжку?

- Так, він досить добре провів другу частину сезону. Та й вчора чудово вчора за дубль. Ощипко втомився, треба було його замінити. А далі все буде залежати від Бідловського. Ми зі свого боку все зробимо для того, щоб він та інші молоді гравці розвивалися. І щоб грали в старті.

- Кочіша замінив Гурулі…

- Дость добре Саша відіграв.

- «Карпати» отримали гол в роздягальню. Що ви сказали хлопцям в перерві?

- Що ще 45 хвилин грати. Ми витягали і не такі ігри. Сказав, що не маємо програти, а маємо виграти. І хлопці другий тайм дуже добре зіграли. Багато моментів було.

- Другий гол «Ворскли» це непорозуміння?

- Жоден гол не є непорозумінням. Гол це гол, яким би він не був.

- Микола Павлов сказав, що було б добре зіграти з «Карпатами» у фіналі Ліги Європи…

- Я тільки за.

Микола Павлов, головний тренер «Ворскли»

- Я вже випав кілька келихів шампанського. Хочу сказати про перший матч, який ми грали з «Карпатами» вдома. Вельмишановний пан Коліна ніколи не говорить про помилки суддів. Але після матчу, коли Безус забив гол, який не зарахували, Коліна сказав, що в нас забрали 3 очки. Сьогодні нам не треба було три очка. Достатньо було всього одного. І я дуже радий, що саме в матчі з «Карпатами» справедливість звершилася. Ми отримали право грати в Європі. Багато хто говорив про це, а вийшло у нас. Давайте питання, але по грі я не буду нічого говорити.

- А про що тоді?

- Та давайте про дівчат поговоримо.

- Яке шампанське пили?

- Кримське. За «Таврію» переживали…

- Ви стартуєте у Лізі Європи з другого туру…

- Так краще. Щоб нам не «Бенфіка» чи «Байєр», а Молдова чи Азербайджан. Щоб далі пройти. Бо всі гроші, які будуть від УЄФА до нас надходити підуть на преміальні гравцям. Тому треба пару турів пройти і дати хлопцям трохи заробити.

- То ви йдете в Європу, щоб заробити?

- Звичайно! А ви що думали, аби в футбол грати? Я що альтруїст? Тільки заробляти! Нам на то і молодість дана, щоб забезпечити старість.

- А чому не про гру не хочете говорити?

- Коли треба результат, то про гру не хочеться говорити. Тільки про результат. От наш капітан сьогодні виручив, пенальті відбив…

- Там би і я зловив…

- Погоджуюся. Але ж це треба було так пробити.

- Чому капітан Величко?

- Я вирішив, що це буде йому додаткова мотивація. І не помилився. В нас так – хто старший, той і капітан. Аж поки Долганський не повернеться.

- Що ви відчували, коли програвали?

- Я все-одно думав, що якщо ми заслуговуємо на Європу – то зіграємо внічию. Якщо не заслуговуємо, то програємо. Не думаю, що «Карпати» набагато сильніше за нас грали. Нас обіграв один Кожанов.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Dmytroff (Полтава)
Ingvar Патриот из полтавы утверждал, что Львов - оплот украинской государственности и языка и только благодаря вам украинцы еще ходят по земле. Кстати полтавщина недолго входила в состав гетьманщины в 17 веке и УНР.
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 217
Dmytroff (Полтава)
Ingvar Патриот из полтавы утверждал, что Львов - оплот украинской государственности и языка и только благодаря вам украинцы еще ходят по земле. Кстати полтавщина недолго входила в состав гетьманщины в 17 веке и УНР.
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Dmytroff (Полтава) 24.05.11 09:41 ---------- Коротка історія земель: Львів: до середини 14 ст. - Галицько-Волинське князівство (у 1349 король Казимир захопив Львів). Потім Польща, Австрія, знову Польща, совєти, німці, знову совєти, незалежність. Полтава: Київська Русь, Орда, Литва, Польща, Московія, совєти, німці, знову совєти, незалежність. В чому різниця?
Ответить
0
0
Dmytroff (Полтава)
Patriot_Poltava (Полтава) Ты бредишь, какой язык и какая государственность украины могла быть во времена Киевской Руси и Гал-вол кнажества? Украинский язык сформировался гараздо позже, а идея государственности украины во времена козачества, которое к галичине не имеет практически никакого отношения. И в составе каких государств была галичина с 13 века по середину 20-го? Перечисли... Что то я не вижу там государственности. Львов европейский город, а львовянам нужно понять, что не только они сделали вклад в развитие украинской культуры и государственности.
Ответить
0
0
Patriot_Poltava (Полтава)
Dmytroff (Полтава) А нічого б не було! Сама на західній Україні в Галицько-Волинському князівстві збереглася і мова і державність України в той час як інші землі топтали татари! Саме західна Україна зберегла мову і традиції коли інші території перебуваючи у складі СРСР невпинно русифікувалися! Порівняйте хоча б культуру населення!!! Львів на відміну від дАнецка, Києва та ін.(в тому числі як не гірко й нашої Полтави) справді Європейське місто!
Ответить
0
0
moonrise (Полтава)
moonrise (Полтава) - Шановний, не меліть дурню не знаючи власної історії... Якби не Львів, не Галичина, то не було б ні України ні Української мови! Соромно земляче.. Patriot_Poltava (Полтава) А что бы было? пане ви в курсі, що львів став вбільшості українським тільки при срср, до того частка українців там складала не більше 30 відсотків, а більшість поляки + євреї. Львів на протязі більшості своєї історії був яким завгодно але не українським містом, і розмовляти там на сучасній мові в більшості почали на початку 20 сторічча, як кажуть \"вчи матчастину\". І вони після цього, будуть повчати всю країну патріотизму? Як на мене це занабто, але маємо те що маємо. Карпатам удачного виступу, адекватним людям доброго дня, а всі інші ідуть ... в першу лігу :))))
Ответить
0
0
Dmytroff (Полтава)
Якби не Львів, не Галичина, то не було б ні України ні Української мови! Соромно земляче.. Patriot_Poltava (Полтава) А что бы было?
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
moonrise (Полтава) 23.05.11 02:25 как-то пропустил это твоё сообщение. ты бы вылез из зомбоящика с этими майдансами и хрониками стадионов и проехался по Украине, глядишь жизнь приобрела бы смысл
Ответить
0
0
Pingwin (Lviv)
Dmytroff (Полтава) 23.05.11 11:40 То і я їх вважатиму. Але зрозуміти все одно не зможу. Для мене чужомовні все ще поділяються на \"окупантів, рабів і дурнів\"(с). А патріоти... ПС Поки не забанили - успіхів \"Ворсклі\" у ЛЄ. Перші 2 раунди пройти реально. Далі - як карта ляже...
Ответить
0
0
Green Tiger (Львів(Стебник))
moonrise (Полтава) - Шановний, не меліть дурню не знаючи власної історії... Якби не Львів, не Галичина, то не було б ні України ні Української мови! Соромно земляче.. Patriot_Poltava (Полтава) 23.05.11 11:56 підтримую!!!!
Ответить
0
0
Patriot_Poltava (Полтава)
moonrise (Полтава) - Шановний, не меліть дурню не знаючи власної історії... Якби не Львів, не Галичина, то не було б ні України ні Української мови! Соромно земляче..
Ответить
0
0
Green tiger (Львів(Стебник))
D23.05.11 11:40 mytroff (Полтава) Це ти такий в Полтаві руский українець патріот, запитай жителів Северодонецька, Севастополя...навіть етнічних українців....
Ответить
0
0
Dmytroff (Полтава)
Pingwin (Lviv) Украинцами и патриотами.
Ответить
0
0
Pingwin (Lviv)
Dmytroff (Полтава) 23.05.11 10:10 Питання швидше в тому ким вони самі себе вважають...
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
Народ, та збийтесь Ви з тої політики!!! Дивіться яка погода на вулиці,краще їдьте відпочивайте.Шашличок,пивасік,рибасік)))
Ответить
0
0
Dmytroff (Полтава)
Вопрос к львовянам. Считаете ли вы украинцами и патриотами тех, кто говорит на русском?
Ответить
0
0
ukrland (Kiev)
коли нема про що казати, балакають про мову. кажіть про гроші, як Павлов. це головне.
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
хоч би сам читав, що викладаєш \"Після Другої світової війни, коли більшість населення міста була винищена, депортована чи переселена, ґвара поступово виходила з вжитку у Львові, де вона сьогодні зустрічається лише фрагментарно, витісняючись літературною українською мовою.\"
Ответить
0
0
moonrise (Полтава)
мунрайс,він тобі правду написав,-в кожному регіоні - свій діалект.але шо ближче до літературної - галицький діалект чи ваш суржик? правильно,-єдіний і магучій,тому ви на ньому шпрехаєте,вставляючи укр. букву \"г\":)) ну шоб на селюків не виглядати:)) tsuniu (new-york) Ти учи кастрированый английский... и вот те пара ссылок об понимал чья \"мова\" в основе и who is who українська мова http://uk.wikipedia.org/wiki/%D3%EA%F0%E0%BF%ED%F1... Львівська ґвара http://uk.wikipedia.org/wiki/Львівська_говірка Літературна мова http://uk.wikipedia.org/wiki/Літературна_мова
Ответить
0
0
tsuniu (new-york)
to moonrise (Полтава) 23.05.11 02:25 мунрайс,він тобі правду написав,-в кожному регіоні - свій діалект.але шо ближче до літературної - галицький діалект чи ваш суржик? правильно,-єдіний і магучій,тому ви на ньому шпрехаєте,вставляючи укр. букву \"г\":)) ну шоб на селюків не виглядати:))
Ответить
0
0
moonrise (Полтава)
це заїжджена фраза з тієї ж самої опери, що \"был во Львове, говорил по-русски - отвечали \"я не розумію\". Інтернет-савікшустершоу байки. В Україні лише західний регіон - україномовний. Діалекти є, але по глухих селах. Звичайно, літературною мовою спілкується лише інтелігенція, але навіть та розмовна мова, якою спілкується населення в Галичині є чистіша, ніж наполовину розбавлена російською в Полтаві чи, швидше, в районах Полтавщини. зелёный змей (Львов) ой та харош гнать, вот потому вас и недолюбливают, прям оплот украинизма,... достаточно посмотреть как ваш хореограф на майдансе отморозился \"на русском понимать и отвечать\", а то он про мифы тут втирает, а по поводу вашего говора так там англицизмови прочей лабуды уже столько намешанно , что впору называть украиской латынью, а как местные разговаривают, так достаточно со стадиона белел ваших послушать хотябы с того же видео которое \"західний вітер (Львів)\" ссылку дал, а еще запись матча Карпаты-Шахтер пересмотри там от ваших хфайных наслушата такого можно, что ни один promt не переведет... вот потому и отношение такое, шо если вас не обламывать так вы и пирамиды первые построили.... хотя для интереса поинтересуйся про Гелон....
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
moonrise (Полтава) 22.05.11 16:47 я в курсе, что в Полтаве на стадионе не выражаются, а фанаты поют песни хиппи о цветах, любви и равноправии. мекка толерантности, высокой морали и любви к ближнему. \"Та українська мова яку я вивчав, на жаль, дуже сильно відрізняється від вашого діалекту\" Dmytroff (Полтава) 22.05.11 17:28 це заїжджена фраза з тієї ж самої опери, що \"был во Львове, говорил по-русски - отвечали \"я не розумію\". Інтернет-савікшустершоу байки. В Україні лише західний регіон - україномовний. Діалекти є, але по глухих селах. Звичайно, літературною мовою спілкується лише інтелігенція, але навіть та розмовна мова, якою спілкується населення в Галичині є чистіша, ніж наполовину розбавлена російською в Полтаві чи, швидше, в районах Полтавщини. Бо навіть в Житомирі українською спілкуються лише приїжджі селяни.
Ответить
0
0
AxelkKomp (Полтава)
ВАСКАРБА (Львов) 22.05.11 21:55 ти мабуть Полтаву переплутав з Лохвицею і Глобино. В Полтаві так ніхто не розмовляє, лише заїжжі студенти. Так що харе гнати.
Ответить
0
0
moonrise (Полтава)
а я просто передавал в синтаксической форме польььтавский диальльект, как впрчем и закарпатский (типа поциллююй мя в бильлее льличко), ты не доганяешь,тебе не ДАНО(!) это твои яйцеголовые проблемы.Юмор для тебя - полная абстракция :) А в отношении малолетки... Сынок дохленький, мне 55 Так что - поправь под носом :) ВАСКАРБА (Львов Пане, ви мабуть 55 років в горах просиділи. Ви хоть раз з коріними полтавчанам спілкувалися? Мабуть ні, тому що те що ви називаєте \"польтавською\" є насправді мовою жителів області, можу вас запевнити , що полтавчни знають дуже добре як мінімум 1 мову, а в більшості 2 основних у країні, і в багатьох випадках краще і звучніше ніж у Львові. Але наскількі я знаю у вас такаж проблема, оскільки Львів після Польщі наповнився тими, кого за поляків навіть не пускали у місто і вони, відрізані від цивілізації, почали повертатися до рідної - мавпячої ;))) І повірте , що з ваших рагулів тут сміються не менше ніж ви з наших .... так що не хворійте :))
Ответить
0
0
Аргентум (Харьков)
Ну теперь еще для полного счастья какой-то шведский клубик в квалифай )))
Ответить
0
0
Arxipelag (Полтава)
Почитав! Поржав! Всім подяка, знято! Років 2 назад був у Львові. Так мені чомусь здалось, що добра чверть на російській шпреха! Мене аж передьорнуло, думаю де я! А так місто дуже сподобалось! От тільки бруківка поганенька і багато будинків неначе після війни якоїсь.
Ответить
0
0
За Україну (Львів)
Привіт ВСІМ!!! Був на стадіоні, але задоволення від гри не отримав. Не хочу обговорювати - був договорняк, чи ні. Щоб домовитися про результат не обов\"язково купляти всю команду - достатньо купити 3-х ключових гравців і тренера; по грі було видно, що Кожанов точно \"не продався\", а що до решта гравців - не знаю, тому і нічого не стверджую. В цьому сезоні Карпати довели, що ВОНИ грають не гірше (а може й краще) команд, які посіли перші 4 сходинки - реально в команди є такий запас, що можно було б запросто боротись за призові місця. Тогорічне 5-те місце вже сприймається якось спокійно і без емоцій - команда здатна на більше! Вітаю КАРПАТИ з 5-тим єврокубковим місцем і сподіваюсь, що в наступному році КАРПАТИ БУДУТЬ В ПРИЗАХ. Вітаю вболівальників Ворскли з 6-им єврокубковим місцем і бажаю їм достойно представити Україну на євроарені! СЛАВА УКРАЇНІ!!!
Ответить
0
0
ВАСКАРБА (Львов)
Rem76 (Baltimor) 22.05.11 16:42 ---------------------------- Чудак на букву М, подними статистику посещения матчей твоей балтиморской команды гыыыыы! И никто не коверкает название городов типа Полтава, а я просто передавал в синтаксической форме польььтавский диальльект, как впрчем и закарпатский (типа поциллююй мя в бильлее льличко), ты не доганяешь,тебе не ДАНО(!) это твои яйцеголовые проблемы.Юмор для тебя - полная абстракция :) А в отношении малолетки... Сынок дохленький, мне 55 Так что - поправь под носом :)
Ответить
0
0
andersen_20 (полтава-москва)
moonrise (Полтава) 22.05.11 16:53 и мне было бы интересно ,обязательно сходил бы и поддержал Карпаты.
Ответить
0
0
olehr (Львів)
moonrise (Полтава) 22.05.11 18:16 Воно можливо так є, але потрібно себе відмежовувати від усього що тебе дратує і старатись не дратувати інших, тоді і футбол буде цікавіший.
Ответить
0
0
moonrise (Полтава)
А ти ще і в футболі розбираєшся :)))) olehr (Львів) Стараюсь по мере своих сил :),просто в футбольные срачи стараюсь не ввязываться, а в околофутбольные както веселее.... раздражает просто когда одни люди (нации,политики и т.д) считают себя лучше , чем другие, как по мне так все одним Богом деланы...
Ответить
0
0
Dmytroff (Полтава)
to tsuniu (new-york) Наверно давно. to Хохол за Иорданом (Хайфа) Все корректно, никто никого не оскорбляет. В отличии от ветки Севас -Симфер))
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
Не хлопцы, подвязывайте эту хрень! Модератор же коректно просил!
Ответить
0
0
tsuniu (new-york)
to Dmytroff (Полтава) 22.05.11 17:28 москалями вас називають? або ти злий і свідомо неправду пишеш,або я давно вдома не був.
Ответить
0
0
olehr (Львів)
посмотрел голы, о каком договорняке речь? Утверждать не буду, на видео видно плохо но помоему карпаты 2 гол с офсайда положили...а так ниче, красивенько.. moonrise (Полтава) 22.05.11 17:44 А ти ще і в футболі розбираєшся :))))
Ответить
0
0
moonrise (Полтава)
посмотрел голы, о каком договорняке речь? Утверждать не буду, на видео видно плохо но помоему карпаты 2 гол с офсайда положили...а так ниче, красивенько..
Ответить
0
0
Dmytroff (Полтава)
а декого з ваших країв,коли маларосом обізвати - ше й гордиться тим:)) tsuniu (new-york) Дехто може і пишається. \"В семье не без урода\", а те що у вас всіх хто проживає східніше Хмельницького називають москалями ти вважаєш нормально? І на рахунок того хто де забув мову... Та українська мова яку я вивчав, на жаль, дуже сильно відрізняється від вашого діалекту. Це нормально, але не потрібно всім втирати, що тільки ви розмовляєте справжньою мовою, а всі інші суржиком.
Ответить
0
0
Dmytroff (Полтава)
Видео голов на ОФ сайте ворсклы.
Ответить
0
0
tsuniu (new-york)
что о москаль, это типа раз фамилия русская..., а Кононов у вас кто? И че ж он у вас вьюхи на русском дает? Непорядок.. moonrise (Полтава) 22.05.11 16: так,говорять москаль замість росіянин,-це не є культурно,але і не образливо. пригадую в савєцкій армії - мене ніколи українцем не називали - або хахол,або бендеравєц,а зьому моєго з миколаївської обл. - тільки хахлом. і нічо - ніхто не ображався. а декого з ваших країв,коли маларосом обізвати - ше й гордиться тим:))
Ответить
0
0
moonrise (Полтава)
кстати для меня довольно интересным было бы если б Карпаты попали в ЛЕ на какую нибудь московскую команду, даже не заради матча, а чьи болельщики других замочат :) и сразу срачей бы меньше стало.... понравилось высказывание того кто снимал как громов на замену вышел, что о москаль, это типа раз фамилия русская..., а Кононов у вас кто? И че ж он у вас вьюхи на русском дает? Непорядок..
Ответить
0
0
moonrise (Полтава)
это потому, что вы украинский язык давно забыли. А про формирование украинского языка на Полтавщине это такая полтавская фишка, которой вы кичитесь? зелёный змей (Львов) зато на видеоссылке чуть выше выложенной вашим земляком очень хорошо слышно как вы его помните, а ГЛАВНОЕ там на съемках болельщиков карпат очень хорошо слышно кто провоцирует национальные срачи в украине, фашисткие лозунги да ивообще не понятоно причем там на матче карпаты ворскла скандирование про москву и про то, что москалей убивать будут. А мы кичимся и языком и культурой и историей...только фашисткой пропаганды из этого не делаем, или вам ваши деды забыли рассказать как один усатый дядя пропагандировал , что его нация лучше всех, славяне должны быть рабами, а евреев вообще уничтожить? И в какой части украины ему больше всего пособничали?
Ответить
0
0
Rem76 (Baltimor)
ВАСКАРБА (Львов) 22.05.11 12:03 Не суди по одной трибуне и не коверкай название городов, малолетка!
Ответить
0
0
moderator
Убедительная просьба не переходить на личности и придерживаться темы ветки .
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
зелёный змей (Львов) 22.05.11 16:01 Человек конечно не понятно к кому и зачем написал пост, но! Про язык прав. Основоположником сучаснои украиньскои мови вважаеться Иван Петрович Котляревский. А вот про то, что в Полтаве язык забыли. эт к сожалению место имело... и это делалось умышленно. Иначе как понимать положение вещей, когда из 34 школ, семь украинских?:((( Но это все проехали. Спасибо львовянам за добрые слова! желаю и вам, и нам достич неймоверных европейских вершин, и добыв ошеломляющие евро-победы, снискать себе европейскую Славу и Уважуху! Слава Украине!
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
\"укринский язык, как язык сложился на Полтавщине\" \"когда разговор со стадиона слышно, не поймешь кто у вас там поляки, румыны или австрийцы\" moonrise (Полтава) 22.05.11 14:58 это потому, что вы украинский язык давно забыли. А про формирование украинского языка на Полтавщине это такая полтавская фишка, которой вы кичитесь?
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
вот чисто обзор моментов.. http://www.youtube.com/watch?v=s3aii05Xtxk
Ответить
0
0
західний вітер (Львів)
http://www.youtube.com/results?search_type=videos&...
Ответить
0
0
moonrise (Полтава)
И отдельно к симферопольцам... Прежде чем пи..ть про слив, посмотрите как технично катали договорняк вы...за что и поплатились. Да и отдельно для всех, то что в Полтаве на стадион мало народу ходит, то это скорее не проблема футбола. у нас тут город такой ленивый просто. но при это очень много народу как минимум у телевизора сидит... я уже не говорю , что цена на билеты по 10-15 грн, может себе позволить каждый..., но вот явление посещаемости это так и останется загадкой, хотя когда надо... И я не знаю как выступит Ворскла в ЛЕ , но я уверен , что Павлов и компания сделают все возможное, что бы не подвести ни Полтаву ни Украину
Ответить
0
0
moonrise (Полтава)
Уважаемые неадекваты с разных частей Украины, в частности со Львова которые кичатся своим украинизмом и кривляются нашим суржиком, позвольте напомнить файным хлопцам, кстати \"файно\" это латинизм,что укринский язык, как язык сложился на Полтавщине, и задрачивать нас по этому поводу не надо. Вы лучше своих слушайте, когда разговор со стадиона слышно, не поймешь кто у вас там поляки, румыны или австрийцы. А так же как один умный человек из Львова сказал, Карпаты не Барселона, млять. То есть как ничейку сделали так это нам подарок и \"х..й вам а не лига европы\" так позвольте узнать , а что у вас в Севастополе случилось? Да и вообще, это к западным экстремистам относится, вас не любят не потому, что вы с западной украины, а потому, что вы считаете, что у вас чуть ли не сердце украины, хотя у вас уже гораздо больше западного, чем слаянского, а тем более Украинского. Еще раз повторюсь это относится только к неадекватам.
Ответить
0
0
Werwolf23 (Львів)
А вот со скандированием \"Дякуйте за єврокубки! Гей! Гей!\" после гола Янузи я согласен. Что за тур, базар, а не футбол. VitoFirst (Львов) 22.05.11 12:30 ти на стадіоні був??? після голу ми такого не заряджали!!!! а коли підійшла команда до нас ми заряджали \" Дякуєм за Єврокубки\"!!!
Ответить
0
0
ment (Київ)
\"Тому треба пару турів пройти і дати хлопцям трохи заробити\". С таким настроем \"пару турів\" можна опинитися в дуплі і з Азейбаржаном
Ответить
0
0
ment (Київ)
\"Тому треба пару турів пройти і дати хлопцям трохи заробити\". С таким настроем \"пару турів\" можна опинитися в дуплі і з Азейбаржаном
Ответить
0
0
maximalist1 (знаменка)
ворсклу с европой !!!
Ответить
0
0
real fan (Kharkov City)
Полтавчан с европой! вы симпатичная команда. Желаю вам удач и успехов в ЛЕ
Ответить
0
0
de-fakto (Симферополь)
А ВИДЕО КОГДА???
Ответить
0
0
finansist (Харьков)
Соседям привет и поздравления с выходом в ЛЕ! Желаю получить приемлемый жребий.
Ответить
0
0
Sluva (Львів)
талантливые Мартынюк и Габовда вообще убраны с поля зрения). -------------------------------------------------- Незахотіли пацани контракт продовжувати на умовах ДИма от він їх почав наказувати,десь проскакувала інфа шо по наводці ДИма їх виключили з навчального закладу
Ответить
0
0
ВАСКАРБА (Львов)
VitoFirst (Львов) 22.05.11 12:30 ---------------------------- Но после того как Ощипко \"катнул\" во вратаря была штанга Худобьяка и гол Кожанова !? Где логика? Если бы так уж тянули на ничейку, так она была готова, зачем же париться лишними голами в обе стороны? Неувязочка, сэр! Просто, я думаю, в тебе говорят эмоции и юношеский максимализм. С годами пройдет, поверь моему опыту. Когда-то при Союзе, когда Карпаты вылетели в 1 лигу, я думал, что наступит конец света. А он даже 21-го мая не наступил :) Карпаты Кононова молодцы!!!
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
Перед матчем все знали, что будет ничья. Я такое впервые пишу, но Карпаты скорее всего слили очко Полтаве. Уж больно вовремя забит последний гол, уж больно очевидно катнул мяч вратарю Ощипко при пенальти. И это весьма прискорбно, не видно никакого уважения к болельщикам. Их и так немного пришло, а после таких матчей и еще меньше станет. Если абстрагироваться от результата, то, конечно, нельзя не отметить игру Кожанова. Почти все атаки шли через него, на острие постояно был он. После замены Кожанова на Петривского (защитника!) Карпаты сбавили ход. Судя по всему в полузащиту выдвинулся Федецкий, а после выхода Бидловского оттянулся обратно в защиту. Бидловский, кстати, неплохо отыграл. Было бы хорошо давать побольше игрового времени перспективным парням из дубля. У нас же сейчас диаметральный подход (например, талантливые Мартынюк и Габовда вообще убраны с поля зрения). Кочишу хочется пожелать скорейшего выздоровления. Батиста совершенно мертвый. Прошлый раз он хорошо играл еще в 2009 году. От этого балласта надо избавляться. Народу в фан-секторе было в два раза меньше, чем на прошлых матчах. Ультрасы очень любят обвинять простых болельщиков Карпат, что те ходят только на сильных соперников. Стоит и в своем глазу бревно поискать. Хотя вряд ли кто-то там на это способен, что доказывает скандирование \"Х@й вам, а не єврокубки! Гей! Гей!\" при счете 2:1. Да уж, верх адекватности... При том нельзя сказать, что это просто кучка отморозков скандировала, большинство зрителей им в это время аплодировало. А вот со скандированием \"Дякуйте за єврокубки! Гей! Гей!\" после гола Янузи я согласен. Что за тур, базар, а не футбол.
Ответить
0
0
ВАСКАРБА (Львов)
К сожалению негде ни посмотреть, как забивались голы, а так и судить некоректно. Мне лично очень симпатична команда Павлов-Балан, но, мне кажется, что этакоманда в Польььтаве больше никому не нужна. Там на футбол даже на лидеров не ходят :)))
Ответить
0
0
мегаладон (симферополь)
borchik82 (Днепропетровск)А после позора в европе опять борьба за выживание это и таврии касаеться нехер нам там позориться!
Ответить
0
0
Arxipelag (Полтава)
Админы! А чё видео голов нет?
Ответить
0
0
Анатолич (Днепропетровск)
Я поздравляю Ворсклу с выходом в ЛЕ!!! Молодцы! Самые достойные претенденты были на шестое место!
Ответить
0
0
vis-M (Харьков)
Вперед до бою ! Ser tabu (Львів) 22.05.11 09:51, просто по приколу: як це: вперед до бою???:))) Поясни. А коли ж в бiй??:)
Ответить
0
0
Ser tabu (Львів)
дякую хлопцям за сезон. молодці. Вперед Карпати ! Вперед до бою !
Ответить
0
0
Tedy (Львів)
Нормально, Ворсклу з ЛЄ.
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
Vitalik0287 (Lviv) тобі сюди....................назавжди!!!!! http://www.ua-football.com/ukrainian/first/4dd7cfb...
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
Вроде как ночь прошла, а настроение такое, будто снова Кубок выиграли!:-)
Ответить
0
0
moderator
yasha20092009 (Львів) 21.05.11 18:24 19leon87 (Симферополь) 21.05.11 19:43 Счётчик шансов (Полтава) 21.05.11 23:11 Заблокированы. --- В случае возникновения каких-либо вопросов по поводу блокировки, обращаться на модераторскую почту (адрес - в разделе \"О проекте\")
Ответить
0
0
Тавр74 (Симферополь)
Полтава,ликуйтеЖелаюне обоср...ся со старта.
Ответить
0
0
Werwolf23 (Львів)
НЕ КОМАНДА А ФУФЛО!!!!(Хоч серце болить таке писати про рідну команду,але це вже надоїло) Vitalik0287 (Lviv) фуфло це та кузьма що пише про зливи!!!
Ответить
0
0
Werwolf23 (Львів)
Карпати де ваша реабілітація?де ігра?де основний склад?ви уже за..али зі своїми продажними матчами!!!!!!!ПОЗОР КАРПАТАМ Vitalik0287 (Lviv) ти не бачив гри?? сходи до окуліста!! основний склад?? а ти вкурсі скільки травмованих в команді??? позор Карпатам?? це тобі позор за такі слова!!! кузьма недобита!!!!
Ответить
0
0
andersen_20 (полтава-москва)
даа,весь сезон зелено-белые были самыми не предсказуемыми командами,карпаты ,ворскла ,оболонь,ох и лупили лидеров!
Ответить
0
0
Werwolf23 (Львів)
ті псевдовболівальники Карпат які пишуть про злив, продали.. не ходіть будь-ласка на стадіон , команді не потрібні такі вболівальники, дивіться футбол по ТВ. ну я не розумію після КОЖНОГО не виграшного матчу одна і та ж фігня злили, позор.. ну не договірним був сьогоднішній матч, Карпати цілий 2 тайм возили Ворсклу, в них одна контр атака яка і завершилась голом! просто Ворскла в кінці матчу більше потрібно було забити ніж нам от і все. ми стидно за тих хто весь час пише про договірні матчі за участю Карпат. Слава Україні! Удачі Зелено-білим командам в ЛЄ!
Ответить
0
0
juck86 (Полтава)
Полтава не в Европе. Полтава будет играть квалификацию Инспектор (Донецк) 22.05.11 00:57 Где? В Азии?:) Ворскла молодцы! Не ожидал. Всем Симферопольским болельщик - респект. Не сказал бы, что Ворскла больше заслужила ЛЕ. Таврия вообще красавцы. Раздать бесплатно лидеров и быть в двух минутах от Европы. До встречи на поле.
Ответить
0
0
andersen_20 (полтава-москва)
динамо тогда тоже не в ЛЧ , просто не в груповом турнире .
Ответить
0
0
Инспектор (Донецк)
Полтава не в Европе. Полтава будет играть квалификацию
Ответить
0
0
andersen_20 (полтава-москва)
шото не понятно ,редакция наверное тоже бухает , видено нету, второй лиги тоже нету...
Ответить
0
0
gogi198527 (Львів)
Все по ділу, а для чого надриватись,коли за 4 тури до кінця завдання виконано.
Ответить
0
0
AxelkKomp (Полтава)
Невже таки мій прогноз справдився? ))) Ще після ШД казав що буде гольова нічейка, так і сталося. Судити злили чи не злили не беруся так як гри не бачив але з текстової трансляції видно що перевага була за КЛ. мабуть таки повезло вирвати путівку на останніх хвилинах. Гарно команди наказали сепаратистів, нічого бути такими хитроробленими. Думали на шарка все прокотить, ан ні, внучата видали сенсацію. Вийшло шо і сам не гам і земляків підставили. Прораховуйте й далі ... (Це КЛ кримчанам за 9 травня вирішив віддячити?:) ) ПС Боржок львів\'яни повернули і на тому дякую. Будемо разом штурмувати Європу.
Ответить
0
0
illdis (Винница)
Полтава, мои поздравления! завидую вам по-белому, думаю поймёте!=) но раз уж вы регулярно попадаете в ЕК, то уже пора давать какой-то результат, типа группа ЛЕ =) желаю вам удачи!
Ответить
0
0
Счётчик шансов (Полтава)
Гомносайт ua-футбол Написал один прикол: Ворскла двинулась к Европе. ...бана долго нет, я в шоке!
Ответить
0
0
Dmytroff (Полтава)
а когда видео увидим?
Ответить
0
0
vorskla poltava (Полтава)
Ворскла \"RESPEKT\". Не согласен с теми кто кричит что Карпаты здали матч. Просто у Ворсклы мотивация была повыше. А Карпаты играли для болельщиков и для души. Счёт по игре. А вот где действительно был слив, так это в Семфирополе. младший брат хотел помочь старшему,так сказать по соседски, заранее похоронив Ильичевец. Тем более ребята расслабились когда в раздевалке им сказали что Мариуполь летит 0-2. И тут на поле выходит третья сила в лице Динамо,которое спокойно здаёт игру Мариуполю.И наказывает обе команды за неспортивное поведение.Так что ребята без обид \" За что боролись, на то и напоролись\". Севостополь ADIOS. Но а Таврии стакой игрой в Л.Е. делать нечего. Болельщики Таврии не в обиду, но Ворскла в этом сезоне выглядит по интереснее вашей Таврии . Так что всё закономерно. Счёт как говорится на табло!!!
Ответить
0
0
Карпати - The Best! (Львів)
Цілком закономірний результат. І по грі. А всі претензії кримчан до Карпат необгрунтовані. Не Карпати винні у поразках Таврії і Севастополя. Тому вітаю Ворсклу з виходом в ЛЄ і бажаю успішно виступу!
Ответить
0
0
Крестоносец (Полтава)
...І хоч гравці «біло-зелених»... Автор запомни раз и навсегда ЗЕЛЕНО-БЕЛЫЕ!!! Бело-зеленые могут быть Карпаты, Облони, Селтики и все остальные - но ВОРСКЛА ЗЕЛЕНО-БЕЛАЯ!
Ответить
0
0
полтавчанин-фан (полтава)
Дякую всім за підтримку!!! Шановний Лвів не цурайте рідну команду!!! Просто нам сьогодні трохи більше треба було!!! ЗЕЛЕНО-БІЛІ БІЛО-ЗЕЛЕНІ НАЗАВЖДИ!!!!
Ответить
0
0
полтавчанин-фан (полтава)
Хохол за Иорданом (Хайфа) 21.05.11 22:11 ГЕРОЯМ СЛАВА!!!!!
Ответить
0
0
andersen_20 (полтава-москва)
вернее продолжу.
Ответить
0
0
andersen_20 (полтава-москва)
поздравляю полтавчан с ЛЕ ,шас попью благо повод есть.
Ответить
0
0
ПетроФ (Луцьк)
Прикольний коментар вийшов в Павлова,відразу видно,що шампанське було,а може і не тільки воно.:)
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
Зелено-Білі!!!!! Біло-Зелені!!!! Тавріяяяяя!!! Всім успіхів!!!!!!! Ми з Вами!!!!!
Ответить
0
0
meffi (Львів-Ужгород)
Карпати з чудовим сезоном! Полтавців також вітаю. Хотілося, щоб вони вийшли. Таврії - честь за те, що грали на перемогу і виграли.
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
Хохол за Иорданом (Хайфа) 21.05.11 22:11 Героям Слава!!!!!!!!.... Насипай )))
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
Приятние всего принимать похвалу и искренние поздравления от соперника и конкурента! Большущее спасибо львовянам и симфиропольцам! Это по мужски! Не каждый на это способен. Спасибо друзья! Постараемся не облажаться в Европпе. Чего и всем желаю! Слава Украине!
Ответить
0
0
serber (Львів)
...наші Карпати грали з бодуна, бо в них ще два матчі тому почався відпуск...Карпати були сильнішими але без бажання...як на мене то здачі небуло, бо надто неправильні рахунки в цьому турі:))але як на мене Ворскла сильніша від решти хто міг бути шостим.....ідемо разом в групу ЛЕ...доиовились???...Полтавчани!!!!!!...мені приємно за вас...
Ответить
0
0
killer76 (Симферополь)
Ну что, Полтава, Примите поздравления!! Заслужили!!! Все без сарказма кстати... Таврюха действительно сама виновата в своих проблемах. Да и положа руку на сердце, и не готова тоже...В моем понимании, сначало тренер, состав, стабильность игры и т.д. и т.п. а уж апосля участие в еврокубках. Желаю Вам, усилиться и навести шороху в Европе!!! И выступите так, чтоб мы не ныли: \"ну вот, а мы бы сыграли лучше\")))))))))))
Ответить
0
0
Romero Zvorik (Львів)
Добре що Ворскла в ЛЄ бо не хотів щоб туди попала якась інша команда.Я розмірковую суто по грі команд. Ще хотів щоб Запоріжжя осталось в ПЛ,а вилітали фарм-клуби та клуби орендарі тоді б чемп був набагато цікавішим. Таврія хай не плаче це,що Карпати програли Іллічівцю 5:1 хто ім винен треба було вигравати.
Ответить
0
0
vovik_lviv (Львів)
lozik (Львів) 21.05.11 20:32 -------------------- Всьо правильно...
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
макар 7 (Симферополь) 21.05.11 21:14 Спасибо, будем стараться! И вам удачи!
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
Я ж казав 2:2))
Ответить
0
0
макар 7 (Симферополь)
Поежлаю удачи нашим соперникам из Полтавы. В чем- то Вам сильно везло,(особенно в Симферополе и сегодня во Львове) в чем - то нет, но если заняли 6 место, то значит его заслужили. Старайтесь в еврокубках, в Вас больше всего стрел будет лететь в случае проигрыша. Удачи, а в следующем чемпионате еще поборемся!!)
Ответить
0
0
polyaksammi (Полтава)
Oleg fanat (Хмельицкий) 21.05.11 21:04 Будь в адэквате!!! Вам вообще к футбольным достижениям рости и рости!!! если неошибаюсь ворскла с 97 года переодически учяствует в евротурнирах! А это вызывает уважение!!!
Ответить
0
0
Oleg fanat (Хмельицкий)
Блин! Байер вам в задницу!
Ответить
0
0
polyaksammi (Полтава)
может кто подскажет, где посмотреть видеоотчет об игре Карпаты - Ворскла? Зарание спасибо!
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
Werwolf69 (Lviv) 21.05.11 20:50 Спасибо дорогой! Действительно приятно читать такие отзывы.
Ответить
0
0
vvf (Вінниця)
доречі.. в ЄК потрапили всі шість команд ПЛУ що мають позитивну різницю м\"ячів, так що мабуть.. усе правильно )
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
portos (Симферополь) 21.05.11 20:23 Абсолютно чесна гра - обидві команди намагалиь зіграти в свою гру. на початках Ворскла набагато агресивніше грала за Карпати та й гол цілком заслужений... В другому таймі дві плюхи в ворота Ворскли + нереалізований пеналь + пару зіпсованих виходів сам на сам та штанга з боку Карпат і реально небезпечні кутові Полтави... Дограли до кінця чим заставили поважати Ворсклу... а те що Таврія втратила свій шанс... нічого, наступного сезону вийдете... на цьому світ не зійшовся. Вітання ПОЛТАВІ!!!!
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
да уж побольше , чем колхозники и остальные 19leon87 (Симферополь) 21.05.11 19:55 А пропускать при этом не пробовали? А то у вас там -2 в мячах нарисовано?:)
Ответить
0
0
polyaksammi (Полтава)
Как по мне лучше две команды в ВЛ, чем 1 в ЛЕ с маленькими преспективами. НЕ хочетса верить в то что динамо сдало игру!!!Скорее всего мысленнно уже готовились в финалу с Шахтой) уВЫ ПОПЛАТИЛИСЬ! Или как всем известно некоторые игроки Динамо включили звездную болезнь,за что и поплатились.Ех... жаль Динамовский настрой(
Ответить
0
0
lozik (Львів)
Якщо чесно, то язик не повернеться назвати сьогоднішню гру зливом, але декому цього незрозуміти, так як не зрозуміти того, що Карпати так би мовити не вмотивовані (без Голодюка, Кочіша, Лукаса, Кополовця, Кузнецова), а при цьому гру показували достойну час від часу, в свою чергу Ворскла хоч нічим і не вразила, проте після другого пропущеного ревно кинулась в атаку всіма силами і таки добилась свого! І правильно хтось сказав, що як тільки комусь щось не вдалося, то винні Карпати, але при цьому не задумаються про простий спортивний характер, адже якби Карпати сьогодні виграли, то тут би фани Ворскли верещали ніби Карпати виграли на замовлення Таврії!! З рештою в кожного своя думка, а мені просто хочеться подякувати тим фанатським секторам (правда \"Х.. вам, ане єврокубки\" трохи грубо враховуючи що на футбол з дітьми ходять, правда стільки пяного бидла між так би мовити \"кузьмічами\" я вже давно не бачив) і всім нам успіхів в новому чемпіонаті та в єврокубках!!!!
Ответить
0
0
Примара (Полтава)
От тепер би розібрати Севас на запчастини!!! непогано б Ібраімі запросити в Полтаву..
Ответить
0
0
gots (Полтава)
И \"Таврия\", и \"Севастополь\" сами виноваты в своих проблемах, могли решить свои задачи и раньше - никто не мешал...... portos (Симферополь) Іллічівець-Таврія - це матч вирішив ВСЕ для обох представників півострова.
Ответить
0
0
КВАРЦЯНЫЙ РУЛИТ (Lemberg)
19leon87 (Симферополь) Шановний, Вас, зрозуми можна і весь суб\'єктивізм, списавши на те, що Ви - вболівальник Таврії і Севастополь для вас ближче чим скажімо Карпати чи Ворскла. Команда з Полтави - найкащий кандидат на останню путівку в ЛЄ, так як склад стабільнеий, тренер стабільний, керівництво клубу не говорить багато заважаючи працювати, а просто-напросто не вмішується в футбольне життя команди, довіряючи тренеру і всіляко його підтримуючи. А що у Вас? 3-й тренер за сезон - це вже показник нестабільності, рятування від поразки з МЗ після 2 0 (ледь зрівняли), постійні розмови з командою Куніцина?????
Ответить
0
0
portos (Симферополь)
К \"Карпатам\" и \"Ворскле\" абсолютно без претензий, поздравляю с завершением чемпионата и достигнутыми целями! Удачи в следующем году! И \"Таврия\", и \"Севастополь\" сами виноваты в своих проблемах, могли решить свои задачи и раньше - никто не мешал! Но к \"Динамо\" теперь только ненависть за их продажность(?) или безволие(?) и безразличие к болельщикам и истории клуба!
Ответить
0
0
Panzer-13 (Полтава)
жека (ялта)High -AL-,Макс78,Матроскин79 ( усі Симферополь) ================================================== Ну що ви рєпєтуете шановні, програвати теж треба вміти достойно. Особисто я привітав би \"Таврію\" з виходом до ЛЕ а не помножував матюччя на сайті - цє не поблажливі слова переможця, я збирався це зробити ще за 5-ть хвилин до закінченя матчів, за рахунку 2:1 на користь \"Карпат\". ФК \"Севастополь\" це не стосуеться - доки Ви не почнете ламати держаки прапорів россійським морячкам, котрі розмахують ними на трибунах, місце вашій команді навіть не в першій лізі а ще де інде(( led (Харьков):\"Ворскла, конечно, молодцы, но зачем лига европы команде, у которой всего пару тысяч болел. Даже Крымтеплица собирает больше людей на трибунах.\" ================================================== А у нас что начали раздавать места в Европе за колличество болельщиков на трибунах))Как играем так и болеем, и не только в Полтаве. Уверен на еврокубки соберется больше народу. Andryj (Кривий Ріг):\"З одного боку - я радий за \"Ворсклу\", а з іншого - навіщо їм Ліга Європи? Щоб з ганьбою вилетіти? Підсилення ж ніякого не передбачається...\" ================================================== Вам би, шановний, хочаб наше підсилення для початку))Без образ) Можна подумати у ЛЕ всі команди зі складами а-ля Реал Мадрид. \"Ворскла\" і так досить міцний, прогрессуючий коллектив, хіба що лаву запасних поповнити рівноцінними гравцями.
Ответить
0
0
Metallic@ (Николаев)
кстати Ворскла по провущенным идёт строго на 5 месте, опередив при этом хвалённые Карпаты, которых причисляют уже чуть ли не к борцам за место в ЛЧ)
Ответить
0
0
Metallic@ (Николаев)
Відверто кажучи 6 команди для Європи в нас поки нема, yaspas74 (тернопіль) 21.05.11 19:52 відверто кажучи, за великим рахунком, в нас поки і 4 команд нема для Європи=) но это не повод сокращать представительсто Украины.
Ответить
0
0
polyaksammi (Полтава)
Ворскла Вы показали клас в етом чемпионате!!! Давайте рассуждать логически! Слив??? КомандЕ МОЖНА сказать повезло,закинув в роздевалку мяч Карпатам! Договорняк? хм..... А чего же команда Львова так начяла пресинг в начяле второго тайма, что забила 2 гола + незабитое пенальти!!! И Ворскла показала, что незря по голам в плюсе!!! Как команда у которой в строчьке голы -2..., в Украинском чемпионате безусловно сильном , но не топовом, может играть в ЛЕ!??? Ето к вам Вопрос болельщики Таврии!!!Абсурд... О чем спор! Ворскла, МоЛОДЦы!! Не зря видел вас недавно ехавшими в автобусе \"Ворскла\") п.с.: 1-0 , себе не дам, но и младшего брата задавлю!! Ето про игру Сев.- Тав.!!!Не стыдно??
Ответить
0
0
karpatoman (Львів)
Полтава! З вас пиво!!!
Ответить
0
0
gots (Полтава)
19leon87 (Симферополь) зато татарам накидали більше ніж козакам.
Ответить
0
0
goalkeeper (Львів)
мі хоть честно играли - за победу, а не за деньги как колхозники и бандері с ильичевом. - 9leon87 (Симферополь) 21.05.11 19:43 Російську букву \"ы\" викиннув з клавіатури? Молодець!!!
Ответить
0
0
Xan (Киев)
Вітаю усіх полтавчан і тих, хто їм симпатизує (в тому числі й самого себе )))) з цією нічиєю, що варта перемоги!!! Нехай удавляться ті, хто зараз каже про якісь зливи, — шосте місце \"Ворскли\" — заслужене і особисто в мене в цьому ніяких сумнівів немає. Нехай краще ФФУ подивиться, чому ТС-Сев грали до кінця у \"виграшний\" для обох рахунок... Полтава!!! Слава команді з моєї батьківщини! Героям — слава!
Ответить
0
0
yaspas74 (тернопіль)
Відверто кажучи 6 команди для Європи в нас поки нема, але якщо вибирати між Вор,Арс,Тав,МД,Обол то я б віддав перевагу саме Ворсклі.Таврія і МД поки немають навіть тренера.Політика Арсеналу загадкова та й грати нема де.Оболонь теж тільки награє склад.Волинь нема грошей.Залишається Ворскла.Сподіваюсь не підведуть.
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
Макс78. Очки Ворскла приносила даже в играх с Бенфикой. Каждый получил по заслугам. А говорить о договорном характере матча не видев его, как бы не каректно. За вашу отрицательную разницу, тоже Динамо и Карпаты порешали? У Таврии с Ворсклой разница 7 мячей! Вы сколько там в среднем за игру забивали, напомни?
Ответить
0
0
gots (Полтава)
19leon87 (Симферополь) Чесно? це коли Лаккі не забивав 1000000% моменти, сподобався останній вихід 1 на 1 коли голкіпкр вже упав і валявся перед ним, форварду потрібно було лише прокинути мяч в бік ..ГОЛ а ні бє в голкіпера.
Ответить
0
0
andersen_20 (полтава-москва)
19leon87 (Симферополь) 21.05.11 19:34 в состоянии афекта можно и не такое написать,ето надаж так Lохонутся,потратили бабло на подкуп севаса а получили болт и вылет ПФКС,даа денег жалко.
Ответить
0
0
ВАСКАРБА (Львов)
Ворскла, конечно, молодцы, но зачем лига европы команде, у которой всего пару тысяч болел. Даже Крымтеплица собирает больше людей на трибунах. led (Харьков) 21.05.11 18:40 У меня такое впечатление, что многим кажется, что \"Карпаты\" даже в ничью могут сыграть только за деньги, а проиграть так просто за миллиарды. Видать у нас барселона. олегг (Львов) 21.05.11 19:09 ------------------------- Именно ЭТО я хотел сказать, но меня опередили...
Ответить
0
0
gots (Полтава)
Как Динмао могло слить матч про-Шахтерскому клубу. Это же полный бред Nick_Sparrow (Харьков) це благо що хоч Іллічівець, а якби не дай Бог Арсенал чи Кривбас!!!!
Ответить
0
0
Макс78 (Симферополь)
gots (Полтава) Последние сволочи это президенты всех без исключения клубов ПЛУ которые сделали из футбола чистый бизнес, им плевать на результаты своих клубов и еще больше плевать на болельшиков. Это относится ко всем без исключения, в том числе и Таврии.
Ответить
0
0
Nick_Sparrow (Харьков)
Как Динмао могло слить матч про-Шахтерскому клубу. Это же полный бред. Просто почувствовали победу раньше времени и расслабились.
Ответить
0
0
gots (Полтава)
предлагаю фандвижениям симферополя и севастополя объединиться 19leon87 (Симферополь) Ви вже \"объединились\" на 1-0.
Ответить
0
0
yaspas74 (тернопіль)
Відверто кажучи 6 команди для Європи в нас поки нема, але якщо вибирати між Вор,Арс,Тав,МД,Обол то я б віддав перевагу саме Ворсклі.Таврія і МД поки немають навіть тренера.Політика Арсеналу загадкова та й грати нема де.Оболонь теж тільки награє склад.Волинь нема грошей.Залишається Ворскла.Сподіваюсь не підведуть.
Ответить
0
0
gots (Полтава)
Макс78 (Симферополь) Если Куницын со слов Фирташа хотябы обещал усиление команды .... Пан Янукович (щоб він прожив до 150 років в домі пристарілих) теж обіцяв, а виявився черговим балаболом.
Ответить
0
0
Shveps (Poltava)
Всех кто болел за Ворсклу и болеет я хочу поздравить с выходом команды в ЛЕ я честно сказать поверил только после победы над Арсеналом что возможно нам по силам занять 6 место то и то процентов только на 50 потому что ну уж очень сложный был календарь , больше верилось что Таврия там будет так как у них календарь на последние два тура был самым простым. Видать каждый занял то место на которое наработал . Чемпионат в этом году конечно не что, все стало ясно буквально только после финального свиста. Еще раз всех с выходом в Лигу Европы !!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
poltavafanvovan (Полтава)
Макс78 (Симферополь) Вы свободны! Следующий!!!!?
Ответить
0
0
gots (Полтава)
Макс78 (Симферополь) ....желаю Баера какого-нибудь в первой же встрече после такого конца чемпионата. Макс78 (Симферополь) Разговор не о Баере и какой Баер вы там переиграли Шановний будьте послідосні, а Ваші перспективи стали зрозумілі зразу після продажі Ковпака з компанією, а бажати програшу своїй УКР команді може тільки остання сволота.
Ответить
0
0
romaha IF (Івано-Франківськ)
Andryj (Кривий Ріг) 21.05.11 18:52 перші 2 раунди кваліфікації Ворскла пройде, а останній...буде видно)
Ответить
0
0
Макс78 (Симферополь)
Львов (-) Если начет Карпат есть еще хоть какието сомнения, то насчет Динамо-Ильичевец их нет вообще.
Ответить
0
0
Львов (-)
Макс78 (Симферополь) Карпаты, кроме двух голов имели еще попадание в штангу плюс нереализованный пенальти (вратарь Ворсклы потащил). Если сильно захотеть, то можно договорняки увидеть везде.
Ответить
0
0
Макс78 (Симферополь)
gots (Полтава) Разговор не о Баере и какой Баер вы там переиграли, а о ваших перспективах. Попробуйте хотяб набрать очков для Украины, как минимум этого вам желаю, хотя болеть и не буду после такого.
Ответить
0
0
Макс78 (Симферополь)
Таврия - Севастополь борьба была видна, по штангам долбили неоднократно. На месте не стояли, бились до конца. В тех матчах про которые я говорил была видимость борьбы.
Ответить
0
0
gots (Полтава)
Макс78 (Симферополь) шановний, ми у свого \"Баєра\" вдома виграли, а Вам всадили по самі помідори.
Ответить
0
0
Львов (-)
Макс78 (Симферополь) 21.05.11 18:59 А что Таврия - Севастополь 1-0, это не договорняк по-твоему? Это еще больший дог в сравнении с остальными.
Ответить
0
0
олегг (Львов)
У меня такое впечатление, что многим кажется, что \"Карпаты\" даже в ничью могут сыграть только за деньги, а проиграть так просто за миллиарды. Видать у нас барселона.
Ответить
0
0
Львов (-)
Полтава начинает в ЛЕ первой вроде, не?
Ответить
0
0
Львов (-)
Пожалуй Ворскла лучший шестой пассажир из всех оставшихся. Добро пожаловать на борт с последним билетом (;
Ответить
0
0
Mole69 (Доброполье)
Полтаву с Европой, а Львов явно в бабосах нуждается.
Ответить
0
0
Макс78 (Симферополь)
После таких договорняков даже смотреть ЧУ не хочется и это объективно. Как Динамо умудряется профукать основным составом да еще и после 2-0 в первом тайме?..... а просто, обороне задание дали стоять и не боротся. Красиво слили. Карпаты тоже красавцы, своих болельщиков то не жалко? Или деньги решают все, на болельщиков плевать? Донецким - Ребятки не радуйтесь сильно, Ахметов расплатился с Суркисом либо деньгами, либо, что хуже для вас кубком Украины. Полтавчанам - Как вы думаете какое будет ваше выступление в ЛЕ? Если Куницын со слов Фирташа хотябы обещал усиление команды в случае выхода в ЛЕ, то что у вас? Даже болеть за вас не буду в ЛЕ, желаю Баера какого-нибудь в первой же встрече после такого конца чемпионата, там и посмотрим на вас. Бендеровцам - после слов о крымских москалях даже писать вам ничего не хочется. Помните только что все мы живем в одной стране. Хотя вам так не кажется, ну да лан. И вспомните что вы писали о Ильичевце.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Петрівськи будь-де може грати, толку від нього ітак 0
Ответить
0
0
Andryj (Кривий Ріг)
такие интересные ну проссто пипец , ничья-договорняк,выиграй полтава -тоже договорняк,а проиграть так ето нормально,от нужна была ничья они ее вырвали,а севас и ТС хотели и рыбку сьесть и ... и облом. andersen_20 (полтава-москва) Повністю згоден!
Ответить
0
0
Юрій Петрович (Львів)
Ага. Карпати здали, Динамо здало, Зоря здала, Шахтар здав. Оболонь здала. Послухати деяких мудрагелів то всі здали. Але закономірність така, що погано відіграли всі клуби яким нічого не було потрібно.
Ответить
0
0
Andryj (Кривий Ріг)
З одного боку - я радий за \"Ворсклу\", а з іншого - навіщо їм Ліга Європи? Щоб з ганьбою вилетіти? Підсилення ж ніякого не передбачається...
Ответить
0
0
dredast (Львов)
Стидно за Карпати,скільки можна здавати ігри.Кожанов красавчег!!!
Ответить
0
0
КВАРЦЯНЫЙ РУЛИТ (Lemberg)
Дуже радий за Павлова - тренер , що доповнив пятірку тренерів, команди яких, будуть виступати в Єврокубках, думаю це найбільш заслужена команда із стабільним складом, тренером, маючи футбольну арену, а не дачну ділянку чи город. Думаю луганчанам (Геллеру) і канонірам (Рабіновичу) потрібно менш говорити, а більш працювати, а \"понти\" - залишити для себе. Ще раз вітання полтавчанам. Не підведіть.
Ответить
0
0
andersen_20 (полтава-москва)
олегг (Львов) 21.05.11 18:24 ну гонят просто ,звиздеть не мишки тягать
Ответить
0
0
led (Харьков)
Ворскла, конечно, молодцы, но зачем лига европы команде, у которой всего пару тысяч болел. Даже Крымтеплица собирает больше людей на трибунах.
Ответить
0
0
vorsklaFan (Poltava)
borchik82 (Днепропетровск) 21.05.11 18:29 Спасибо, к сожалению, с 3 местом не поздравлю, но с Европой тоже ВАС, Прорвемся!!!!!!!
Ответить
0
0
Veryu_v_Vorskly (Poltava)
ЮХУ красавцы!!!!всех с победой!!
Ответить
0
0
vorsklaFan (Poltava)
Дыминский продажная шкура !!! ПРОДАЖНЫЙ ПРЕЗИК !!! Матроскин79 (Симферополь) 21.05.11 18:13 Куницын ваш еще большая шкура, которая осталась без них.я
Ответить
0
0
Таркан (Парма)
давно такой концовки не било в нашем чемпе! интрига на всех фронтах до последней секунди! аж дух захвативало! Полтаву с Европой! махальшикам расейскими флагами - ваше место в пердиве пожизненно!))
Ответить
0
0
FC Vorskla fan (Poltava region)
Молодці...я думаю що вихід у цьому році в європу буде гарним стимулов накінець підняти команду на новий рівень..команді спасибі...розкажіть хто бачив як хоч гра була?
Ответить
0
0
Скотт (Мерефа)
poltavafanvovan (Полтава) 21.05.11 18:28 Зная отношения между президентами команд, о договорняке между Таврией и Севастополем заявлять крайне тупо и дилетантски.
Ответить
0
0
borchik82 (Днепропетровск)
Павлову и пацанам поздравления из Днепропетровска!!!!!!!!!Спасибо за интригу.Спасибо за то что в Европе будете Вы а не Таврия!!!!! С Европой ПАЦАНЫ!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
poltavafanvovan (Полтава)
жека (ялта) СЛЫШЬ, ТЫ \"ЗНАТОК\"!!?? А, ЧТО ЖЕ ВАШ СЕВАСТОПОЛЬ ЩУРИЛСЯ ДО КОНЦА ИГРЫ? С ОДНОЙ СТОРОНЫ ЖАЛЕЛИ ТАВРИЮ, А С ДРУГОЙ - НАДЕЯЛИСЬ НА КИЕВ? ВОТ И ПОЛУЧИЛИ!!!!! ЕСТЬ СПРАВЕДЛИВОСТЬ!!!!!!
Ответить
0
0
ViktorMX (Харьков)
С какой ЛЕ Вы поздравляете Ворсклу??? Туда надо еще попасть!А еще ребята про какой продажный матч Вы пишите, все поделу тут, а вот в Мариуполе 100% слив!!!
Ответить
0
0
gots (Полтава)
Хохол за Иорданом (Хайфа) Дімон здоров, якщо відверто у мене двоякі відчуття бо скільки разів команда не грала в Евро скількиж і провалювала чемп., думаю ти зі мною погодися що команда ще \"сира\" і як мінімум для її встановлення потрібний рік і Господи упасі щоб ця ЛЕ не вийшла боком, ІМХО краще не форсувати форму на кінець липня,а виводити її на ігри чемпу (вересень-жовтень).
Ответить
0
0
профессионал (ХАРКІВ)
С ЕВРОПОЙ ПОЛТАВА!!!!!!
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Ворсклу з Лігою Європи
Ответить
0
0
fairplay (Полтава)
Вообщем спасибо канечно Ильичу за те 5-1, а то ничего бы и не было. Но и им воздалось по заслугам - остались в лиге. Полтава в ЛЕ... почётно
Ответить
0
0
OlegFCCO (Одесса)
Полтава, поздравляю! Красавцы!
Ответить
0
0
yasha20092009 (Львів)
Alehandro lion (Львов) Доки будемо до них ставитися, так як ти, то не буде одної України!!!! добре шо не всі, такі, як ти
Ответить
0
0
олегг (Львов)
andersen_20 (полтава-москва), если бы \"Ворскла\" проиграла неадекватные дурачки орали бы, что это \"Таврия\" все купила. Что с больных взять?
Ответить
0
0
yasha20092009 (Львів)
Продажні шкури...А казали Димінський виправився...ага....на тому світі вже виправиться...Як динамо так і карпати то жидовські команди
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
Гляньте в таблицу. Шесть команд с плюсовой разницей, и все на первых шести местах. А у кого -2-а, бай бай! Тренироваться!!!!!! З.Ы. И мы будем тренироваться, чтоб до такого не доходило!:)
Ответить
0
0
zhekon-fan (Кременчуг)
Мои поздравления Полтавчанам!!! вы и ваша команда этого заслужила.
Ответить
0
0
vitlay (Lviv)
RuslanLviv (ЛЬВІВ)ї І я про те ж...
Ответить
0
0
жека (ялта) (Ялта)
когда в Украине закончится этот ш.лавный и ш.люшный футбол
Ответить
0
0
RuslanLviv (ЛЬВІВ)
Дуже дивна заміна Кожанов-Петрівський.
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
Dismay (Луцк) 21.05.11 18:18 Я не знаю как там у них канало.... Но в нас чуть серце не стало!:)
Ответить
0
0
andersen_20 (полтава-москва)
такие интересные ну проссто пипец , ничья-договорняк,выиграй полтава -тоже договорняк,а проиграть так ето нормально,от нужна была ничья они ее вырвали,а севас и ТС хотели и рыбку сьесть и ... и облом.
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
gots (Полтава) 21.05.11 18:15 А мне щас по барабану! ЭМОЦИИ!!!!:))))) Потом посмотрим, проанализируем. А сейчас УРА!!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
Dismay (Луцк)
С хитрожопыми - по хитрожопому, я держусь такой логики) Я не есть болельщик Карпат, но спасибо Вам та то что подсобили Ворсклянам, а не чудакам с \"Российского полуострова\"..Думали сыграют в выгодный обоим счёт и окей, а не тут то было;) П.С. А почти проканало-то :D
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
Осипенко, Янузик, я в вас верил!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
Ser tabu (Львів) 21.05.11 18:13 Львов- БЛАГОДАРИМ!
Ответить
0
0
gots (Полтава)
Дякую! П.С. не вірю що договірняк, скоріше ПОЩАСТИЛО.
Ответить
0
0
vitlay (Lviv)
Ті вболівальники яких на стадіо не були допускали дану ситуацію...Хто не вірив у то що буде нічийна гра, то пора вже відкрити очі...У бізнесі завжди так, якщо задача вирішена то чому б не заробити грошей і не постраждати при цьому..Кожанова напевне замінили тому що він порушував домовленість між президентами..а де хоч Петрівський грав при Федецькому і Ощипку?
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
Vitalik0287 (Lviv) 21.05.11 18:10 Даже если сегодня это и так... Спасиб ВАМ! Будем должны! И не ругайте сильно своих. Вперед та разом, НА ЕВРОПУ!!!!!! Карпаты, Ворскла, Маккаби Хайфа! Слава ЗЕЛЕНО_БЕЛОМУ ТОВАРИСТЬВУ!!!!!!!!!!!:)))
Ответить
0
0
Ser tabu (Львів)
полтава -вітаю)
Ответить
0
0
Матроскин79 (Симферополь)
Дыминский продажная шкура !!! ПРОДАЖНЫЙ ПРЕЗИК !!!
Ответить
0
0
andersen_20 (полтава-москва)
О! пойду пивка попью.
Ответить
0
0
Vitalik0287 (Lviv)
НЕ КОМАНДА А ФУФЛО!!!!(Хоч серце болить таке писати про рідну команду,але це вже надоїло)
Ответить
0
0
Яков Дмитриевич (Одесса)
2 договорняка за тур - причем паливных...ой как паливных...и сейчас интересно послушать Суркиса старшего о том,как он бориться с договорными матчами в УПЛ(Карпаты-Металлист) ну и остальной треп - пусть Он теперь свое ДК в первую лигу вместе с Карпатми и Ворсклой отправляет за сдачу матчей:))это конечно шутка,а вообще я рад,что Ворскла будет в ЛЕ,а не Таврия или особенно МД.
Ответить
0
0
Alehandro lion (Львов)
Крим сьогодні обламався по повній одна команда не попала в Лігу Європи а інша попала в Першу лігу,так москаликам і треба)))
Ответить
0
0
alexx72 ((Кременчуг-Харьков))
С выходом в ЛЕ!
Ответить
0
0
Forza Ukraine (Lviv)
Полтава вітаю. Заслужили.
Ответить
0
0
жека (ялта) (Ялта)
oven333 (город-герой Полтава) 21.05.11 18:07 а зачем вообще покупать и продавать матчи) это относится и к Таврии и ко всем украинским клубам) зачем такие ш.лавы в чемпионате нужны)))))
Ответить
0
0
Vitalik0287 (Lviv)
Тушнить вже від цієї політики Димінського!Якщо вже вийшли в Лігу,то зразу всі матчі зливають
Ответить
0
0
High -AL- (Simferopol)
этож сколько тонн картошки надо было отгрузит, чтобы в ничейку сыграть... ворскла десятку глотнёт в первом же матче...
Ответить
0
0
Vitalik0287 (Lviv)
Карпати де ваша реабілітація?де ігра?де основний склад?ви уже за..али зі своїми продажними матчами!!!!!!!ПОЗОР КАРПАТАМ
Ответить
0
0
Скотт (Мерефа)
Да уж... Карпатам с такой игрой как в последних матчах не то что группа, а в первом раунде вылетать придется. Хотя еще может наладится всё.
Ответить
0
0
Arxipelag (Полтава)
АААААААААААААААААААААААА! Это суппер!
Ответить
0
0
футурама81 (Львів)
овен )))) тихо! Бо почують))
Ответить
0
0
Eckhart (Leopolis)
Полтавчан звичайно вітаю, але наші розчарували...
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
СпасибоЛльвовянам! Спасибо Ворсклянам! Спасибо Ильичам!!! Слава ГЕРОЯМ!!!!!
Ответить
0
0
oven333 (город-герой Полтава)
жека (ялта) А вы думали самые хитрож@пые?Типа сыграем 0:1 и в шоколаде?Одним ЛЕ,вторым ПЛ?Сосите...
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
УРААААААААААААААААА!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
футурама81 (Львів)
Вітаю полтавчан! Удачі в ЛЄ)
Ответить
0
0
oven333 (город-герой Полтава)
Карпатам-респект!Оттанцуем...А Хвирташа с Новинским круто развели-одному-болт а не ЛЕ,а второй вапще-нах@р с пляжу...
Ответить
0
0
Benzil (Львів)
грошей заробили на вболівальників вже плювати....а так обіцяли за поразку в Донецьку виправитись...
Ответить
0
0
Nick_Sparrow (Харьков)
Ворскла М О Л О Д Ц Ы ! ! ! Удачи в ЛЕ!!!
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
СПАСИБО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
дядя Олег (Полтава)
Как я долго этого ждал!!!! Ждал ничью, но надежда терялась с каждой минутой. Всю Полтаву с выходом в Лигу Европы!!!!
Ответить
0
0
жека (ялта) (Ялта)
слил матч Львов, слил))))) проджный футбол в Украине, ой какой продажный
Ответить
0
0
Alex_fan (Гребенка)
Правильным курсом идет Ворскла. Вперед в Европу!
Ответить
0
0
Roman_Sh (Кременчуг)
Зелёно-Белые!!!
Ответить
0
0
shvorak445 (Полтава)
eee
Ответить
0
0
Vorsklyanin (Донецк / Полтава)
УУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ! Ворскла!
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус