Национальная сборная Украины
Национальная сборная Украины

Национальная сборная Украины - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

На матч з Болгарією викликано 23 футболісти


Вперше виклик до лав збірної отримав голкіпер Сергій Погорілий

На матч з Болгарією викликано 23 футболісти


Тренерський штаб збірної України оголосив список національної команди, що готуватиметься до контрольного матчу зі збірною Болгарії 14-го листопада. У складі "синьо-жовтих" - 23 гравці. Найбільше представництво мають три клуби − "Динамо", "Шахтар" та "Дніпро", які отримали по пять запрошень.

Дебютант Погорілий

Вперше виклик до національної команди отримав голкіпер сімферопольської "Таврії" Сергій Погорілий. 26-річний воротар є абсолютним дебютантом збірної. Який напередодні запам’ятався конфліктом з півзахисником "Ворскли" Артемом Громовим.

Водночас варто відзначити повернення до лав національної команди одноклубника Погорілого, нападника Антона Шиндера, а також захисника "Дніпра" Артема Федецького.

Без Девича, Зозулі та Коваля

З іншого боку можна зауважити, що нинішній тренерський штаб не викликав до збірної нападників, які брали участь у попередніх матчах "синьо-жовтих". Мова про Марко Девича, котрий не має постійного місця у складі "Шахтаря", та Романа Зозулю, який отримав ушкодження. Також не запрошений цього разу голкіпер "Динамо" Максим Коваль, котрий втратив місце в "основі" клубу.

Початок збору

Національна команда збереться у Києві 12-го листопада на учбово-тренувальній базі у Кончі-Заспі. Цього дня о 16.30 у конференц-залі бази відбудеться прес-конференція виконувача обовязків головного тренера. О 17-ій годині розпочнеться тренування, перші 15 хвилин якого будуть відкритими для ЗМІ.
13-го листопада "синьо-жовті" вилетять до Софії, де наступного дня проведуть товариський матч з командою Болгарії.

Склад збірної України

Воротарі: Андрій П’ятов ("Шахтар" Донецьк), Олександр Бандура ("Металург" Донецьк), Сергій Погорілий ("Таврія" Сімферополь)

Захисники: В’ячеслав Шевчук, Олександр Кучер, Ярослав Ракицький (усі − "Шахтар"), Тарас Михалик, Євген Хачеріді (обидва − "Динамо" Київ), Віталій Мандзюк, Артем Федецький (обидва-"Дніпро" Дніпропетровськ), Богдан Бутко ("Іллічівець" Маріуполь), Євген Селін ("Ворскла" Полтава)

Півзахисники: Олег Гусєв, Денис Гармаш, Андрій Ярмоленко (усі − "Динамо"), Євген Коноплянка, Руслан Ротань (обидва − "Дніпро"), Сергій Назаренко ("Таврія", Сімферополь), Роман Безус ("Ворскла"), Тарас Степаненко ("Шахтар"), Анатолій Тимощук ("Баварія" Мюнхен, Німеччина)

Нападники: Євген Селезньов ("Дніпро"), Антон Шиндер ("Таврія", Сімферополь)

Оцените этот материал:
Источник:
ФФУ
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
veliksarr (Одесса)
На острие отаки - ДУБИНА !!!
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 253
veliksarr (Одесса)
На острие отаки - ДУБИНА !!!
Ответить
0
0
yanyan (Запорожье)
Обидно за сборную Пришли новые люди, голодные до денег, а не до побед. А ведь на сборных можно нехило навариться. Госбюджет. Тут воровать всегда хорошо. Поди укради у хозяина клуба. Ночью закопают на том же футбольном поле. А здесь непаханое поле. Если Заварова назначат главным, думаете за красивые глаза. Нет. Реальный и очень большой откат.
Ответить
0
0
вручий (Светловодск)
Дитер (Винница) 02.11.2012 08:24 ...куда идем и куда катимся...
Ответить
1
0
вручий (Светловодск)
Где Эдмар...???!!!
Ответить
0
0
vo (г.Луцк)
Помиляюсь, ціль є - награти склад, що б не влетіти Сан-Маріно.
Ответить
1
0
vo (г.Луцк)
Девіч з переходом в ШД явно помилився. Але ЗУ - це команда ЛАВОЧКІНИХ, і те що Девіча туда не беруть зовсім дивно. А взагалі, кому потрібна ця гра, якщо збірна зібрана з гравців заміни і лавки, без тренера, без постановки задач і цілей.
Ответить
0
0
297640 (Кременчуг)
нАПАДЕНИЕ ВПЕЧАТЛЯЕТ! Супер в заднем прох...де.!
Ответить
4
0
nov2202 (вена)
дэвич явно ошибся с переходом в шахтер--сидит на лавке и уже в сборную не зовут))))) а в металле играл бы сейчас в основе 100%---- из за лимита у маркевича бы небыло выбора как дэвича в основу ставить и в сборной был бы основным нападающим тогда---эххх
Ответить
1
0
satellite (Харьков)
Согласен на все 100!!!!!
Ответить
0
0
тутти-10 (Сумська область)
І хто скаже що ліміт не потрібний? Якщо ми втрачаємо гравців на рівному місці.
Ответить
4
0
Зритель (Харьков)
Зачем Девичу сборная? Он после натурализации взлетел в цене благодаря лимиту и теперь получает кучу денег вообще не выходя на поле. Классический пример вреда лимита для нашего футбола.
Ответить
1
0
satellite (Харьков)
Нападение сильное,ничего не скажешь......
Ответить
1
0
Shahter2012 (Донецк)
Наша песня хороша начинай сначала.Михайлик,Тимощук,в сборной явно лишние.Селезень дерево,но где взять железного нападающего.Луиску натурулизовать,так он блин с двух метров по пустым воротам не забивает.
Ответить
1
0
moderator
pirojok25 (Украина) 02.11.2012 18:29 Заблокований п.4.11
Ответить
1
0
pirojok25 (Украина)
МЕНЕ ТОШНИТЬ ВІД ГРИ ЗБ. УКРАЇНИ І КИЇВСЬКОГО ДИНАМО - НАХРЕНА ВЗАГАЛІ ІСНУЮТЬ ТАКІ КОМАНДИ БЕЗДАРНІ ! ЯКА РІЗНИЦЯ З КИМ ГРАТИМЕ УКРАЇНА ЧИ З БОЛГАРІЄЮ ЧИ З ЖИДАМИ ЧИ З МОЛДОВОЮ - ВСЕ ОДНО БУДЕ ТОШНІТИ - ФУ ГИДОТА !
Ответить
2
2
Скайрим (Харьков)
Мда...Только у нас такое возможно, чтобы сборная без тренера собиралась.И нечего на игроков гнать, когда такой бардак...
Ответить
1
0
Богатырь (Киев)
Читаешь состав и становится грустно. Да когда же найдет прозрение на наших футбольных функционеров.
Ответить
0
0
sined (Івано-Франківськ)
дякую за відповідь, значить у мене глючить компютер
Ответить
0
0
Эстет01 (Симферополь)
Погорелого уже не взяли. Вместо него Худжамов.
Ответить
0
0
bondard (Киев)
И бокопор Михалик опять вызван. Сколько можно мучать нас?
Ответить
0
0
allready (Киев)
Прикол)Что-бы попасть в сборную нужно по морде кому-то съездить))))
Ответить
0
1
ПетроФ (Луцьк)
Замість Погорілого визвали Худжамова. Це треба так бездарно впустити свій шанс, але з другої сторони я розумію того, не вірю що Громов такий білий і пухнастий. Явно сказав таке що любий на місці Погорілого не стримався би. ІМХО.
Ответить
1
0
Leva2 (Харьков)
А слабейшие как раз візов получили. Избирут Заварова это и будет состав сборной.
Ответить
0
0
Evil Panzer (Полтава)
Коньок-гарбунек вкінець зібрався збірну добити. Голтренером призначили алкоголіка, дебютантів тепер обирають не за грою, а за бійки на полі (Погорілий), Рибку свого часу за таке на 2 роки позбавили можливості грати, а тепер за таке "зелене світло" на павишеніе, як це усе па-данецкі. Арівідерчі ЗУ. До кращих, СВОБОДних часів
Ответить
2
1
Srna (Херсон)
Якщо дивитись на вибір у нападі, то раціональним виглядая тільки якщо Безус буде другим форвардом
Ответить
1
0
sined (Івано-Франківськ)
якщо хтось баче оце моє повідомлення поставте плюс або мінус, що небудь, будь ласка
Ответить
5
1
Бывалый_ (Запорожье)
вобще конечно непонятно зачем этот товарняк, когда тренера нет, задач нет, в сборную зовутся какие то случайные типки на которых 99,9% ставки никогда делаться не будут... так, товарняк для галочки и для количества.
Ответить
2
0
Маска (Киев)
Не пишите про Девича, вспомните про балласт сборной Анатолий Тимощук, зачем и куда его вызывают, ни уровня не подстегивания в средней линии, рахит рахитозом, фу, бывшая легенда которая должна была понять что пик карьеры прошел года два три назад
Ответить
1
0
анонім (Львів)
Тренер хто? Може я щось пропустив? Хто викликав футболістів?
Ответить
4
0
sined (Івано-Франківськ)
цікава ситуація на сайті, повідомлення де я критикую сайт, видно лише мені а якщо зайти як незареєстрований відвідувач, повідомлення не видно, і якщо зайти під іншим логіном, його теж не видно виходить - цензура працює вовсю, яка влада такий і сайт
Ответить
5
0
DeeGranD (Poltava)
[quote datetime="02.11.2012 11:33" author="ПетроФ (Луцьк)"] Якщо пройтись по персоналіях, список як мінімум визиває здивування. Не зрозуміло чому нема Коваля, а є Погорілий - для чого потрібні боксери в збірній? Визивають щоб подивитись? Але який толк, коли він найближчі, матчів з вісім не буде мати ігрової практики. Не дивлячись на досвід Михалика, але на даний момент він просто не тяне на гравця збірної.Також зациклились на Бутко і Селюку, так молоді і перспективні але перестали рости в своїй майстерності, тому щоб дати поштовх для росту треба перестати визивати в збірну, тим більше що на даний момент нічим не виділяються на фоні інших. Якщо Тимощука визивають за минулі заслуги, то не зрозуміло за що визивається Степаненко? А напад? Як на мене краще нікого не визивати ніж таких. Адже при умові виходу любого з них на поле збірна відразу получає -1 гравець. [/quote] специалист, расскажи Хуанде Рамосу, что Селезнев это -1 игрок на поле
Ответить
1
2
ПетроФ (Луцьк)
Я дивлюся на його гру в збірній, а там він навіть не ноль, а як вже писав настоящий -1. Те що в Україні нема класних нападаючих не значить , що треба визивати кого не будь аби були такі в заявці. Краще попробувати в атаці Ярмоленка і Безуса, толку буде більше ніж з визваних Селезня і Шиндера.
Ответить
0
1
DK_VIKTOR (zhitomih)
Не соглашусь с вами. Их неоднократно пробовали на данной позиции, правда не в сборной а клубах, но результат всегда был печален.
 
1
0
DeeGranD (Poltava)
[quote datetime="02.11.2012 09:32" author="болельщик_футбола (Донецк)"] кто знает скажите: Ротань - опорник или атакующий полузащитник? заранее спасибо... [/quote] универсал он, и опорник, и атакующий ПЗ, и центральный ПЗ, и центральный З, а на ЧМ2006 играл на лефом фланге полузащиты
Ответить
2
0
classic7 (Киев)
Опять Ракицкий скажет что его травма?!!!!!
Ответить
2
1
moderator
dengine (Харьков) 02.11.2012 11:05 Попередження п.4.11
Ответить
0
0
Гаринча (Киев)
[quote datetime="02.11.2012 11:21" author="болельщик_футбола (Донецк)"] все не могут... не все являются гражданами Украины...))))) [/quote] ты в списке много увидел "негражданукраины"?
Ответить
0
0
болельщик_футбола (Донецк)
смайлик видел?
Ответить
0
0
ПетроФ (Луцьк)
Якщо пройтись по персоналіях, список як мінімум визиває здивування. Не зрозуміло чому нема Коваля, а є Погорілий - для чого потрібні боксери в збірній? Визивають щоб подивитись? Але який толк, коли він найближчі, матчів з вісім не буде мати ігрової практики. Не дивлячись на досвід Михалика, але на даний момент він просто не тяне на гравця збірної.Також зациклились на Бутко і Селюку, так молоді і перспективні але перестали рости в своїй майстерності, тому щоб дати поштовх для росту треба перестати визивати в збірну, тим більше що на даний момент нічим не виділяються на фоні інших. Якщо Тимощука визивають за минулі заслуги, то не зрозуміло за що визивається Степаненко? А напад? Як на мене краще нікого не визивати ніж таких. Адже при умові виходу любого з них на поле збірна відразу получає -1 гравець.
Ответить
2
4
ФК Поділля (Sekesfehervar)
Шановний,який Коваль.Він "лавочнік" середньої команла УПЛ.Так що щодо Поголілого я згоден,то кращий варіант.А до недавнього він не був боксером .Час покаже.А зі всім іншим я повністю згоден.Який Міхалік? ЙОго рівень значно впав.Бутко,Селін - а хто це? Улюбленці Блохіна.Не більше.Степаненко не кращий але й не гіррший за Тимощука.Плюс,що молодший.Напал? Який напад? Селезньов та Шиндер то сміх.Де альтернатива? Можливо хіба Девіч.Візьміть когось активнішого! Ковпака чи ...Але справді.Кого? Візьміть вже тоді Девіча.Він хоч "лавочнік" але рівень підтримує.
Ответить
0
0
Realexandro (Kharkov)
Пусть с ними лучше в домино сыграют - толку будет столько же...
Ответить
0
0
ФК Поділля (Sekesfehervar)
А Девіча потрібно було викликати.Он хорвати такого ж "лавочніка" Едуардо викликають.І грає і забиває.
Ответить
4
0
Гаринча (Киев)
надеюсь игроки шахтера все сыграют
Ответить
1
1
болельщик_футбола (Донецк)
все не могут... не все являются гражданами Украины...)))))
Ответить
2
2
Гаринча (Киев)
А кто их вообще вызывает???))) штаб которого нет?)))
Ответить
3
1
dengine (Харьков)
ПОЧЕМУ НЕ ВЫЗЫВАЮТ ЭДМАРА???? ОН ЛУЧШЕ РОТАНЯ!!!
Ответить
9
5
shaman66 (Харьков)
пока физруки у руля. НИКАДА!!
Ответить
1
1
Portos (Симферополь)
После недавнего ответа Фоменко о тренере сборной возникает резонный вопрос - А зачем тогда играть с болгарами? Для галочки? Перед Евро уже целый год играли с Калитвинцевым не зная зачем, теперь ситуация повторяется! Что за бюрократы сидят в ФФУ ? Судя по всему они действительно не хотят ехать в Бразилию и всё специально рушат. По возрасту ФФУ как политбюро в советское время. Решения будут "принимать" коллегиально и спросить потом не с кого...
Ответить
4
0
Eugeen (Львов)
Писец - это белый пушистый зверёк.
Ответить
0
0
Бывалый_ (Запорожье)
[quote datetime="02.11.2012 09:44" author="diaigor (Львів)"] Тарас Михалик?????????? [/quote] Тоже, мягко сказать - удивлен -))))
Ответить
6
0
moderator
болельщик_футбола (Донецк) 02.11.2012 04:08 Попередження п.4.13 liman (Красный Лиман) 02.11.2012 09:32 Попередження п.4.1
Ответить
0
0
diaigor (Львів)
Мені здається потрібно взяти більшу частину нових футболістів, дати їм шанс це ж товариська гра, а потенціал Тимощука, Михалика чи Селізньова ми всі прекрасно знаєм......
Ответить
7
0
polol (Хмельницкий)
Погорілого напевно викликали за вміння боксувати...
Ответить
2
1
diaigor (Львів)
Тарас Михалик??????????
Ответить
4
1
Бывалый_ (Запорожье)
Отлитчно вместо наказания, поощерение в виде вызова в сборную -))) какая у нас интересная страна всё таки -) Особый путь во всём -))) А вобще по именам как то совсем уж скромно сборники выглядят. Нападающие вообще ппц - второй состав?
Ответить
2
1
болельщик_футбола (Донецк)
кто знает скажите: Ротань - опорник или атакующий полузащитник? заранее спасибо...
Ответить
0
0
ФК Поділля (Sekesfehervar)
Ротань при Рамосі навіть центрального захисника грав.Иак що тут ніхто точно не зкаже
Ответить
1
0
болельщик_футбола (Донецк)
я в смысле того, что он может заменить Тимощука...
 
0
0
liman (Красный Лиман)
акция от ФФУ: отп...ди игрока соперника - и ты в сборной на товарняк, отп...ди двоих - и ты вызван на официальный матч! А теперь супер акция!!! Покалечь тренера соперника - и тебе гарантировано место в стартовом составе на игру со сборной Англии!!! Спешите, не упустите свой шанс!!! ))
Ответить
7
2
болельщик_футбола (Донецк)
)))))))))
Ответить
0
0
totson (Луганск)
Красава!!!)))
Ответить
0
0
Свободу не спинити (Львів)
І знову нікого нормального в нападі нема. Та замість сплячого Селезньова краще було б взяти Кузнецова з Севаса.
Ответить
3
1
hunter6959 (Донецк)
Таким составом нам бы с Сан-Марино хоть ничейку скатать!)А с Болгарами от обороны на контрах с быстроногими Селезнёвами-Шиндерами..наколотим им по самые ПОМИДОРЫ!))))Даже смотреть не буду на этих позорников!!
Ответить
4
1
hariton (Лозовая)
Прощай Девич-еще один хороший игрок пропадает!
Ответить
10
1
hunter6959 (Донецк)
А чем допустим Бандура сильнее Коваля???Непонятно....А что кто то считает что играющий Шиндер сильнее Девича лавочника...не думаю!!И почему не зовут Морозюка? Зовут Тимощука...который лавку греет,Девичу досвидос(нелогично приглашают выборочно лавочников)....из уважения к былым заслугам??БРЕДД!!!!!
Ответить
3
0
LegolaiZZZ (Харьков)
"З іншого боку можна зауважити, що нинішній тренерський штаб не викликав до збірної нападників, які брали участь у попередніх матчах "синьо-жовтих". Мова про Марко Девича, котрий не має постійного місця у складі "Шахтаря"..." Эх, Марко, пошёл за большие деньги лавочку греть....
Ответить
3
2
Маска (Киев)
Шиндлер это правильно, в тандеме с Назаренко это сила, хорошо если остальные на них сыграют.
Ответить
3
1
Nick_Sparrow (Харьков)
Мова про Марко Девича, котрий не має постійного місця у складі "Шахтаря" . Вот так, Марко, был у тебя клуб, болельщики и сборная. Но захотелось старухе стать Владычицею Морскою, и осталась она у разбитого корыта. Видимо в Сербии не читают детям Золотую Рыбку.
Ответить
8
6
Маска (Киев)
Ты бы тоже не задумываясь поменял работу если бы тебе к зарплате добавили плюс один миллион, он не сдулся как игрок потенциал прежний тренера разбойной другие... Сейчас мне кажется нужно делать ставку на футболистов хулиганов, а не на профессоров профи, тогда за ихним распи..дяйством хотя бы бояться и уважать сборную начнут, причина простая им изначально по, таким людям за призмою по - всегда хочется побеждать и унижать соперника, за примером далеко ходить не на-до сборная Черногории редкие отбросы, во всяком случае половина команды и те кто нам забивал
Ответить
1
0
Д123 (Снежное)
Уже нам аукуется руководство Суркиса. Необходимо срочно отменять лимит и приглашать норм тренера.
Ответить
2
4
цитадель (Черкассы)
Неплохо бы ещё и тренера какого нибудь вызвать в сборную
Ответить
9
0
Дитер (Винница)
атака бомба :)
Ответить
4
2
Биленко Жека (Днепропетровск)
...и почему мне кажется что Тимощук в этом матче забьет :D
Ответить
0
3
Бармалей младший (Ужгород)
Читаю призывы про отдохнуть игрокам ДК. Лол. В кубке Украины уже не играют, да собственно уже нигде толком не играют. Ничего не делать и ещё немножко отдохнуть ?! Может лучше игрокам ШД, МХ, ДД отдохнуть? Ребята на всех фронтах вкалывают и очки зарабатывают.
Ответить
4
2
Джеглав Александр (Евпатория)
крутоооо)))) оба вратаря у нас сборники)))
Ответить
2
0
ben der (Киев)
интересно а Ярик будет играть ,или опять закосит)...............
Ответить
3
1
Dneprman (Днепропетровск )
Ну всё! Бедные Българы! С таким составом им не справиться!
Ответить
3
1
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
Рыкун был богом!он столько принес нам радости!но к ниму нужно было иметь подход!
Ответить
4
1
Болельщик МЕТАЛЛИСТА (Харьков)
Даааа... Вот Девич и доигрался. Обидно.
Ответить
11
3
Lelik-DNEPR (Днепропетровск)
[quote datetime="01.11.2012 23:10" author="дiдо36 (kyiv)"] ротань в душi фантазiста!!! боэць, i профi ... але вiдтянули назад його ... тому,що вiн гiрше Джулiано... а сильнiше Кравченка, негра цього ну...))) як його... не його це мiсце!!! я всiэю душою за команди в яких украiнцiв бiльше!!! шахта,металiст ганьба ... Днiпру успiху !!! впершу чергу своiм футболiстам, але Ротань НЕ ОПОРНИК,НЕ РУЙНIВНИК! [/quote] Красиво стелишь, но тебя занесло и вырвало от реальности. Ротань ушел в опорную зону еще до прихода Джулиано. Его Бес первым начал наигрывать Руслана как опорника. Это он ранее был фантазистом, мог под напами играть или на фланге, ближе к напам. Теперь нет былой скорости и креативности, сейчас Ротань - это больше силовой игрок и распасовщик.
Ответить
0
0
tacit (Слов\\\\\\\\\\\\\\\\)
Погорілого відкликати, доки не запізно. Ганебник
Ответить
3
4
Dilettante (Донецкая обл.)
Бутко, Назаренко, Шиндер слишком слабые даже для современной сборной Украины :(
Ответить
5
1
VOGAK (Харьков)
Иностранца в сборную (типа Липпи)!!!! Вон из сборной алкашей (Заваров) и пляшущих под дудку Динамо бывших динамовцев (Заваров, Михаличенко и т.д), которые ни один клуб нормально не тренировали и ничего как тренеры не достигали!!!!
Ответить
6
2
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
какое ффу такая и сборная!
Ответить
4
2
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
какое ффу такаи изборная!
Ответить
4
2
дiдо36 (kyiv)
Металicт мовчу... там ж..а по нашим((( шкода Маркевича... Шахта... кроти... вартiсть найдешевшого бразильця бiльше вартостi всiх украiнцiв разом взятих!!! зп... аналогiчно))) Динамо iнше! перспективна молодь - Коваль,Гармаш,Хачерiдi,(може Богданов...) гравцi рiзних амплуа!!! а що кроти мають украiнського - захист( пачками по 3 рубля скупили всiх щоб Металiсту не хватило))) i воротаря гiршого вiд ...ну цього що зайву вагу маэ)))
Ответить
1
6
Jim Morisson (Харьков)
В принципе согласен только надежда у нас на своих которые растут
Ответить
0
0
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
а этой надежны нема!за последнее время НИКОГО с украинским паспортом незаигрывали за клубы первой 6!(кроме Барвинко)
 
0
0
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
а из-за них вражда!да ладно неадекватов полно!сложнее найти адекватного человека!
Ответить
1
0
VOGAK (Харьков)
В СБОРНОЙ В ПОЧЁТЕ ТЕ.. (погорелый) КОТОРЫЕ В ЛИЦО ЛЮДЯМ БЬЮТ!!!!
Ответить
1
1
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
и хорошо наверное пьют!
Ответить
0
0
VOGAK (Харьков)
Бьют а не пьют, это само собой))
 
0
0
дiдо36 (kyiv)
Гармаш i Ротань прямi конкуренти мiж собою i це чудово!!! можливiсть вибору,конкуренцiя необхiднi... а якi конкуренти в Тимощука???!!! немаэ i Толiк повинен дотянути на рiвнi до ЧМ 2014 ... Степаненко не той рiвень i не потягне, а хто ще??? мiг би Богданов можливо, але взяли в Динамо в той момент коли прийшов Велозо!!! моразм... немаэ в Тимощука прямоi конкуренцii эавяже Толя от i будем думати як зараз думаэм про крайнiх захисникiв .........
Ответить
0
0
тутти-10 (Сумська область)
Та яка різниця чи дотягне Толік чи ні до ЧС2014? Тут питання чи збірній щось світить у 2014?
Ответить
0
0
Jim Morisson (Харьков)
А как ей может что то светить если нет тренера?Даже если назначат нормального тренера допустим завтра то ему надо время которого просто нет.Отбор этот провален полностью.Надежда только на следующий а сейчас только молодеж обкатывать и наигрывать связки пробовать новых исполнителей
 
1
1
SkroM (Doneck)
[quote datetime="01.11.2012 23:10" author="дiдо36 (kyiv)"] я всiэю душою за команди в яких украiнцiв бiльше!!! шахта,металiст ганьба ... Днiпру успiху !!! впершу чергу своiм футболiстам, але Ротань НЕ ОПОРНИК,НЕ РУЙНIВНИК! [/quote] А че только Шахта и Металл? так и ДК приписуй. Там тоже негров и прочего не меньше.
Ответить
0
0
yanyan (Запорожье)
анекдот. Сынок спрашивает. Папа, а кто такие футболисты. "Понимаешь сынок, есть такая профессия РОДИНУ ПОЗОРИТЬ". Навеяло после знатных матчей.
Ответить
0
3
Jim Morisson (Харьков)
да тут футболисты и не при чем почему при других тренерах они показывают хороший футбол.Вот в чем проблемма
Ответить
0
0
Майки (киев)
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК) Красава , если бы побольше таких у вас на стадионе то было бы проще ! Я лично поехал бы с удовольствием на Днепр арену за Металлист поболеть , ну рано еще в Днепропетровск ехать , много грязи (не в обиду).Очень много оскорблений даже просто сидящим в общих местах , болеющим за Металлист(( Чем кстати уже оочень удивил Киев ! После матча к нам подходили и жали руку .
Ответить
0
0
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
ну у нас пойми невсе даже большая половина непротив харьковчан!а то,что кричат ультрас я лично неподдерживаю!эта вражда возникла из-за ничего!но ультрас их ведет на нашем стадио очень отвратно!поверь!
Ответить
1
0
Jim Morisson (Харьков)
а где ж ультрас ведут себя нормально это редкость какая то так что внимания на них не обращать
 
0
0
pustik4 (харьков)
какая разница Харков Днепр хочеться смотреть на игру сборной на достойную игру а не на папандос от Черногории и ничейки с МОЛДАВИЕЙ стыд и позор!!!!!!!!!!!!
 
0
0
дiдо36 (kyiv)
настанова!!! ротань в душi фантазiста!!! боэць, i профi ... але вiдтянули назад його ... тому,що вiн гiрше Джулiано... а сильнiше Кравченка, негра цього ну...))) як його... не його це мiсце!!! я всiэю душою за команди в яких украiнцiв бiльше!!! шахта,металiст ганьба ... Днiпру успiху !!! впершу чергу своiм футболiстам, але Ротань НЕ ОПОРНИК,НЕ РУЙНIВНИК!
Ответить
0
1
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
зато боець!який може вi дати пас!
Ответить
0
0
pustik4 (харьков)
боец кто?
 
0
0
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
она есть,как команда, но нет денег на розвитее и рост!
Ответить
0
0
Jim Morisson (Харьков)
Ну так это у всех Карпаты были так сам Дым угробил команду.Вот в Одессу бы какого нибудь олигарха все таки команда с именем и стадионом
Ответить
1
0
asa____ (Харьков)
тест
Ответить
0
0
Майки (киев)
тутти-10 (Сумська область) 01.11.2012 22:51 Да перестань , все он правильно говорит по сборной , как можно за нее переживать если там гл тренеру пофиг на нее , взял так просто бросил , если Ракицкий взял и отморозился от матча и уже не от первого , если в сборную не приглашаются явно сильный на своей позиции Эдмар ,нет духа и объективности , я считаю надо болеть за людей которые в команде приследуют те же цели что и мы БОЛЕЛЬЩИКИ !!!
Ответить
1
1
тутти-10 (Сумська область)
Читання погіршує зір, але неможна виражати незадоволення письменниками і поетами, через те, що вони пишуть твори. На дорогах трапляються аварії, але конструктори і інженери мало в чому винні. Про ставлення керівництва і окремих кадрів нашої збірної все правильно, але це не означає, що збірної нема і що завдань вона не має, а вболівальники мають плювати на неї. Мені теж багато чого не подобається у стані речей відносно збірної, але вона у нас одна і іншої небуде. Саме головне не треба забувати що і кого вона представляє.
Ответить
1
0
SkroM (Doneck)
Не треба. Але це забувають ті, з кого вона створена... А вболівати за неї чи ні - це питання може кожен сам вирішувати
 
2
1
дiдо36 (kyiv)
едмар,гармаш,ротань... це гравцi одного типу!!! вони не чистi опорники, а в сучасному футболi без гравця який вмiэ вiдбирати не можна!!! включiть ЭВРО 2012 Францiя - Украiна ... як вони розкатували мяч бiля наших ворiт!!! Едмар найгiрший варiант !!! вiн в душi не розумiэ нас,збiрна нiколи не заграэ його футбол...там немаэ шавьэра, тореса i тайсона!!! Ротань зараз граэ на рiвнi однозначно, але ... дальше Днiпра вiн не пiде((( ... Гармаш маэ переваги - вiк,перспектива вирости на серйозний рiвень,габарити i на даному этапi альтернативи Тимощук i Гармаш в центрi нема!!! адже - Толiк легенда нашого футболу, лiдер Украiни i патрiот в душi ... вiдсутнiсть практики це мiнус але до весни збiрна ЧМ-2014 не граэ!!!
Ответить
0
3
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
Ротань якраз може грати негiрше Тимощука!якщо йому дати правильну настанову!
Ответить
0
0
Jim Morisson (Харьков)
Так кто ж ему даст эту установку?
 
0
0
pustik4 (харьков)
пусть Гармаш ростет в Динамо а когда выростет тогда и в сборную...
Ответить
0
0
Jim Morisson (Харьков)
Не знаю считаю Гармаша очень хорошим игроком и его как раз и надо наигрывать учитывая его молодость
 
1
1
mr_neyasit (Хайфа)
Погорелова не поставят в основу, по сравнению с Пятовым он щегол. И не говорите что это товарняк, при нынешнем психологическом состоянии сборной нужна только победа, и чем увереннее, тем лучше!
Ответить
0
1
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
небудет там победы!толь 0:0 или 1:0
Ответить
0
0
pustik4 (харьков)
а Михайлик?
Ответить
0
0
dr. Steelhammer (Севастополь)
ради назначения иностранца пусть эти твердолобые в хфедирации и в сборной продуют с разгромным счетом.
Ответить
2
1
pustik4 (харьков)
и что в сборной делает Гармаш?
Ответить
0
4
pustik4 (харьков)
а где Эдмар?
Ответить
2
0
Jim Morisson (Харьков)
Окстись не надо туда Эдика
Ответить
0
1
mr_neyasit (Хайфа)
Кстати да! Что с ним?
Ответить
0
0
pustik4 (харьков)
откуда я знаюя что с ним что он делает в сборной?
 
0
0
Shakhtersci (Донецк)
В Харькове.
Ответить
0
0
pustik4 (харьков)
даром не нужен...........
 
0
0
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
под водочку!
Ответить
1
1
ded-1953 (Червоноград)
Мужики-до чего довели СБУ. Где те великие хакеры. Да заблокируйте саит ФФУ. Что за ерунда. Больше месяца квасят/обмывают/ кресло. Времени нет тренера выбрать. Гнать их всех надо паршивои метлои. Что за методы роботы. Куда смотрит наш любимыи всем народом выбранный призидент. Он же тоже любитель футбола/болела/. Или снова круговая порука.
Ответить
6
2
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
а за чем хакеры его и так можно снести!
Ответить
0
0
Jim Morisson (Харьков)
Да они там только о бабле своем думают похер им тот футбол
Ответить
1
1
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
а ты в субботу приедишь на матч?
 
1
1
novator (Харьков)
Продано 24 билета
Ответить
2
1
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
точняк!как Рак морозится постоянно!но наши так несмогут!
Ответить
3
4
Smile000 (Луцк)
Погорелого давно уже надо было вызывать! И Полевого с Ковпаком не мешало было б вызвать.
Ответить
0
2
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
бред,а не состав зборной!киевлянам дайте отдохнуть!что за бред с нападением?куча му.да.ков в зборной,а поехать посмотреть по стране некому!возьмите Яковенка с андерлехта!попробуйте!где Эдмар?достали уже!
Ответить
5
1
Jim Morisson (Харьков)
Зачем им Эдмар?Зачем он там он не подходит под чудо модель игры супер тренеров
Ответить
9
1
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
ну да Тимоха и Гармаш это священные коровы!они на пенсию уйдут,а их звать будут!а парень играет!да еще как играет,а они в упор невидят!
 
3
2
vadikk (Odessa)
Мистер "мне еще чуть-чуть до Месси", после Англии только ест семечки у улыбается в камеру. Мистер "20 млн.от Милана",как загнанная лошадь.умирает после 20 минут игры. Мистер"я не в основе,зато играл в финале ЛЧ" уже изжил себя для сборной. за Яковенко и Эдмара согласен-почему бы не попробовать. Беда в том,что вряд ли новый тренер решится на эксперименты,ведь нам в спину дышит Сан-Марино.
Ответить
6
1
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
пробывать надо в товарняках!а отбор уже коту под хвост!нужна новая команда!
 
1
0
Ноздрин Вадик (Одесса)
Погорілий!!!! это после его поведения в прошлом матче??? А ну да, там же Лужный и как это он забыл, еще кого то из Волыни зацепить???
Ответить
1
1
Rezerf (Чернигов)
Согласен.
Ответить
0
2
vadikk (Odessa)
нас будут бояться,потому что у нас во главе не тренер,а ТРЕНЕРСКИЙ ШТАБ.
Ответить
7
0
Rezerf (Чернигов)
Селезнёв, Шиндер - два дерева. Фомин ну никак не хуже. Не вызывать Девича - маразм. Согласен по Барвинко и Балашову - пора их тестить. Стратегически, нам лучше проиграть с позором. Может быть тогда задумуются об адекватном тренере.
Ответить
5
4
Метеор (Днепр)
Селезнев кстати может быть очень полезен на поле, но при условии ,что его тренирует тренер, а не бездарь.
Ответить
10
1
jt zp (запорожье)
Уууууууу з нападом зовсім туго а Девіча можно було б викликати все одно тим більш це товариська гра тож...
Ответить
6
2
Счётчик шансов (Полтава)
Вы там смотрите, этот садист всех болгар перебьёт. Так можно и на международный конфликт напороться! Введут против Украины торговое эмбарго.
Ответить
3
2
Decoy7 (Мелитополь)
погорелый перед матчем запугает болгаров и мы выиграем )
Ответить
5
3
lozik (Львів)
Жарти - жартами, але з нападниками халепа повна і замінити нема ким...
Ответить
2
1
Jim Morisson (Харьков)
Зачем нам вообще эта сборная?Всем пох она. ФФУ- тренера нет- болелы против приглашения игроков по причине травм и усталости перед важными матчами-игроки многие отлынивают не хотят играть-игры позорные!Вопрос зачем она нам?Да и болелы ждут когда сборная поскорее сыграет глаза не мозолит и начнется настоящий клубный футбол а не тягомотина и рутина
Ответить
5
2
79timoha (Днепропетровск)
было-бы от вас пару человек ты так не говорил-бы.
Ответить
4
1
Jim Morisson (Харьков)
Так ваши тоже против что бы играли игроки Днепра.Я например тоже не хочу что бы брали с Металлиста кого нибудь
 
3
2
тутти-10 (Сумська область)
Кожного разу перед грою збірної ти демонструєш свою неприязнь і нелюбов до збірної. Це вже не перший раз і давно всим зрозуміла твоя позиція. "Всем пох она?" Як ти виражаєся? Та йти ти краще туди. Збірна, як би не було представляє нашу країну і якщо ти так відверто ненавидиш все з нею повязане, так хоч пробуй виявляти повагу до людей які тут живуть і до вболівальників.
Ответить
3
3
Jim Morisson (Харьков)
Пока не назначат хорошего тренера я всегда буду так относится к сборной это не я ее не люблю а те люди которые принимают такие назначения которым плевать на тебя меня ВСЕХ когда ты это поймешь?Со мной я уверен согласны половина как минимум сайта
 
1
4
VitoFirst (Львов)
Ну вот, в сообщении ффу даже не сказано, кто именно вызвал этих игроков (список довольно спорный, как это часто бывает), может уборщик Дома футбола или массажист сборной? Фоменко как-то упомянул, что в тренерский штаб сейчас входят Заваров и Кузнецов. Де факто национальная сборная страны собирается проводить матч вообще без тренера. И это возмутительно! Переговоры с сильными иностранными специалистами должны были начаться на следующий же день после бегства Блохина в динамо.
Ответить
12
0
ПетроФ (Луцьк)
Нормальна збірна, тільки Михалик, Хачеріді, Ярмоленко і Гусєв з Гармашем тут лишні, ніяк вони не тянуть на визов до головної збірної. Треба пробувати Барвінка то нічого що молодий і досвіду нема за те он як фаєрить в МХ, ну і логічно Пшеничного визвати чим більше захисників з однієї команди тим краще, адже розуміння між ними на висоті. :) І не розумію для чого зациклюватись на динамівцях, скільки ж класних гравців є в Україні.
Ответить
10
11
Гонта (Киев)
+10 000000! Поддерживаю двумя руками! Надо выставить абсолютно новый состав! Вот тогда сразу станет ясно кто из ху! Если и в самом деле наши премьеры лучшие и просто не в форме, то что же. По крайней мере прекратятся разговоры. Ну а если другие сыграют лучше, то флаг им в руки. Опять же это стимулирует премьеров.
Ответить
9
0
yaspas74 (тернопіль)
А серд тренерів кого на цей раз визвали.
Ответить
3
0
борка (Владимир-Волынский)
якось пофіг, до старту відбору хвранцюзького євро в нас багато часу і багато товарняків.
Ответить
1
0
79timoha (Днепропетровск)
Конопле и Ротаню забить на эту игру как постоянно забивает Рак
Ответить
4
3
ioan-lutsk (Луцьк)
В том то и дело. Ладно, безперспективный спор...Посмотрим
Ответить
1
0
Gensek (Днепродзержинск)
Надо проиграть этот матч. А то у некоторых, на фоне эйфории, затуманит мозги и выберут Заварова главным тренером.
Ответить
8
0
Гонта (Киев)
Ну что за люди? Ну вдет любому ясно, что Киев сейчас не в форме. Ну оставьте вы в покое этих несчастных Ярмоленко, Михайлика, Хачериди и остальных киевлян. Используйте шанс: выставите абсолютно новый состав сборной! Я бы добавил еще Барвинка из Харькова - пусть попробует свои силы. И сборной хорошо, и Киев милость отдохнет, и болельщики удовлетвори свой интерес
Ответить
18
0
очень серьёзный (Харьков)
Я казав,що Девіча мабуть більше не будуть визивати до збірноі\',і ось воно. А фіналом що буде ? Іллічівець,Зоря?
Ответить
12
3
Цап-царап (Харьков)
Зоря тут нідочого... Може до Іллічівця - Дніпро..
Ответить
1
0
Spokoyno (Киев)
Може тепер гравцям ДК погРАтися? ТМ не одужав, ЄХ травмований, ОГ та АЯ не у формі, ДГ після дискваліфікації... Дайте людям трохи привести у порядок свою гру та гру Динамо... Треба вже і без ДК вчитись грати.
Ответить
7
2
Constructor (Севастополь)
Шиндер сильнее Зозули.Тимощук и Селин не соответствуют.
Ответить
7
3
antin-ag (Киев)
[quote datetime="01.11.2012 20:19" author="Романыч (Мариуполь)"] [/quote] Короче,как раньше -"ответственные товарищи". [/quote] Это же товарняк - зачем им тренер. Будут играть з менеджером, научным сотрудником и пресс-аташе. Думаю троих хватит.
Ответить
2
2
Романыч (Мариуполь)
[quote datetime="01.11.2012 20:15" author="болельщик_футбола (Донецк)"] тот, кого занесет попутным ветром...)))))))) еще не все залетели... [/quote] Короче,как раньше -"ответственные товарищи".
Ответить
3
1
болельщик_футбола (Донецк)
ну конечно...)))) только крайнего не найдешь...
Ответить
4
1
Шерстюк Вячеслав (Полтава)
А Погорілого взяли на випадок, якщо драка буде, як в хокеї?)))
Ответить
21
2
FC Energy (Новая Каховка)
а толку от него будет... мы то удар видели xD
Ответить
8
0
Романыч (Мариуполь)
Тренерський штаб збірної України - это кто???
Ответить
16
1
болельщик_футбола (Донецк)
тот, кого занесет попутным ветром...)))))))) еще не все залетели...
Ответить
4
1
дiдо36 (kyiv)
пацанва зеленая!!!))) тимощук був i буде !!! динамо,днiпро,шахтар,металiст - хорошi команди... але Баварiя iнший вимiр ! ... крiм Гармаша в нас нема бiльше опорникiв належного рiвня...от появляться,не скоро!!! тодi i Толiк зможе вiдпочити
Ответить
4
17
болельщик_футбола (Донецк)
а Ротань кто?
Ответить
5
9
Минчуков Марк (Санкт-Петербург)
Нападение выглядит угрожающим, болгары уже бегают восьмерками
Ответить
13
1
Shakhtersci (Донецк)
А еще есть Ковпак из Арсенала. Вообще у нас достаточно много форвардов: Фомин, Антонов, Гладкий. Жаль, что не часто показывают высокий уровень футбола. Балашов из Черноморца - нападающий или полузащитник? Мог бы пригодится в перспективе.
Ответить
4
9
antin-ag (Киев)
Что Вы напали на Тимоху, он же "Допоміг "Баварії" вийти у 3-й раунд національного Кубка" )))))) А какой сотав тренерского штаба, кто знает?
Ответить
12
1
Smooth da Hustler (Львів)
Не будет добра, пока иностранца не назначат. Если вообще когда-то назначат ? (
Ответить
11
6
Shakhtersci (Донецк)
Может быть стоило нападающим Кузнецова вызвать? Все равно хуже не будет.
Ответить
12
8
Serafim (Aрмянск)
тоже вариант
Ответить
0
0
Винни-Пухх (Киев)
"Тарас Михалик, Євген Хачеріді" Доколе?!!
Ответить
15
15
Метеор (Днепр)
А что в сборной делают игроки Днепра ? А Коноплянке вообще запретить ехать в сборную.До сих пор из-за этих бездарей от травмы не отойдет.
Ответить
9
18
SkroM (Doneck)
Защиту надо ставить на игру Рак, Шевчук, Кучер и Федецкий. Думаю неплохой вариант. Возможно вместо кого то из них Хача. Но Боже упаси Михалыка... Количество нападающих удручает... Барса мля...
Ответить
16
8
ioan-lutsk (Луцьк)
Ага! Давай-давай. Срну еще забыл написать
Ответить
9
5
SkroM (Doneck)
А что собственно не нравится? основные провалы обороны или из за Михалыка, или из за того что игроки из разных команд не понимают друг друга. Лично моё мнение нужно комплектовать зборную по линиям из одной команды или из близких по стилю игры!
 
11
4
vorofan (Житомир)
Искренне желаю им проиграть, что бы в руководства федерации было еще меньше аргументов за этот тренерский состав.
Ответить
19
7
Severodonchanin (Северодонецк)
Тимощук, как чемодан, и носить тяжело и выкинуть жалко!
Ответить
32
5
Вперёд,Металл!!! (Харьков)
Теперь понятно отчего Погорелому крышу снесло.От счастья оказывается.
Ответить
31
3
Цап-царап (Харьков)
Да уж... Перспективный вратарь для сборной... . http://ua.korrespondent.net/sport/football/1417606... .
Ответить
2
0
metalist1925 (Харьков)
Как так можно,эти тренера вообще смотрят внутренний чемпионат. Девича можно было взять,почему Эдмара не взяли.
Ответить
18
4
Н-Махно (Мариуполь )
тимощук-мда-памятники всегда в почете
Ответить
29
6
Н-Махно (Мариуполь )
наконец то шиндера вызвали
Ответить
13
10
k@llashniKoff (Kiel)
Задрали игнорить Эдмара...
Ответить
35
10
k@llashniKoff (Kiel)
Тарас Михалик *рукалицо*
Ответить
23
10
yurkesh (Киев)
Дебютант Погорілий - в качестве тафгая слабоват, как вратарь - посмотрим :) А Ракицкий, могу поспорить, снова найдет причину не сыграть.
Ответить
24
13
болельщик_футбола (Донецк)
ну и что? ты ж не видишь ничего зазорного в бегстве Блохина... так чего к Ракицкому приклепался?
Ответить
17
12
yurkesh (Киев)
Блохин ушел и ушел, а Ракицкий вроде как не объявлял об уходе из сборной, но каждый раз находит причину не сыграть.
 
17
11
DNEPRYANI (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
а он если что по лицу дать может!(своим тоже,чтоб играли лучше)!)
Ответить
1
0
DimaUkrainets (Kiev)
Ну зачем эти Шиндер, Степаненко?Лучше бы Эдмара и Милевского вызвали
Ответить
24
24
Igorich (Львів)
Степаненко, Ракицький і тунєц - лєві пасажири
Ответить
20
33
Igorich (Львів)
Гравців викликали, а тренера викликати забули
Ответить
57
1
Gensek (Днепродзержинск)
Снова Тимощука???
Ответить
22
11
corvet2012 (Ясиноватая)
Давно ждал появление Безуса в СбУ, не понимаю, зачем Тимощук.
Ответить
22
14

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус