Национальная сборная Украины
Национальная сборная Украины

Национальная сборная Украины - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Люксембург - Україна. Анонс матчу


Пряма трансляція на каналах Україна та Футбол1

Люксембург - Україна. Анонс матчу


Пряма трансляція на каналі Україна та Футбол1

Здобувши перемоги над Білоруссю та Македонією, Михайло Фоменко зменшив тиск на свою команду з боку вболівальницької громади. Однак, досягнувши потрібного результату, збірна України в попередніх двох матчах була далекою від свого кращого футболу. Поєдинок з Люксембургом – це чудова нагода не тільки взяти чергові три очки, але й знову відчути смак гри.

Євро-2016. Відбірковий раунд. Група С. Четвертий ігровий день

15 листопада. Люксембург. Стадіон Жозі Бартель

Люксембург - Україна. Анонс матчу - изображение 1Люксембург 19:00 УкраїнаЛюксембург - Україна. Анонс матчу - изображение 2

Текстову онлайн-трансляцію читайте на UA-Футбол>>

Пряму відеотрансляцію поєдинку можна переглянути, перейшовши за посиланням>>

Люксембург - Україна. Анонс матчу - изображение 3

Арбітр: Крістінн Якобсон

Асистенти: Гуннар Гуннарсон, Йоханн Гудмундссон

Додаткові асистенти: Тороддур Яльталін, Торвальдюр Арнасон

Резервний арбітр: Сігурдур Торлейфссон (всі - Ісландія)

Люксембург - Україна. Анонс матчу - изображение 4

Немає

Немає

Люксембург - Україна. Анонс матчу - изображение 5

Кріс Філіпс

Артем Федецький

Люксембург - Україна. Анонс матчу - изображение 6

Немає

Тарас Степаненко
Артем Кравець
Едмар
Євген Хачеріді (під питанням)
Олександр Кучер (під питанням)

Родзинка

Збірна України зіграла вісім офіційних матчів проти національних команд країн-карликів. На щастя, конфузів у вигляді втрати очок вдалось уникнути, більше того синьо-жовті в цих поєдинках не пропустили жодного голу, забивши натомість 41 (виходить в середньому п’ять за гру). Однак, якщо брати до уваги результати останніх років, можна стверджувати, що Люксембург – найсильніша збірна серед команд, які зазвичай потрапляють до останнього кошика при жеребкуванні. Зокрема в цьому році Червоні леви окрім нічиєї з Білоруссю можуть похвалитись нічиєю зі збірною Італії на її полі. Щоправда, то була товариська гра.

Що стосується офіційних поєдинків, то, наприклад, в рамках відбору до останнього Чемпіонату світу люксембуржці перемогли Північну Ірландію та двічі поділили очки з Азербайджаном. У попередньому відборі до Євро перемагали Албанію, а в 2008-му створили справжню сенсацію, перегравши Швейцарію на її полі в кваліфікації до південноафриканського Мундіалю. Тобто можемо говоримо, що за один цикл мінімум один результат, близький до сенсаційного, наш наступний суперник створює. Зверхнє ставлення може вилізти боком, але і собі ціну потрібно знати – Україна беззаперечний фаворит гри і повинна доводити це на полі.

Історична складова

За 22 роки незалежності збірна України з Люксембургом грала лише раз, та і то товариський матч. Сталась ця подія в 2006-му році якраз напередодні німецького Мундіалю. Олегу Блохіну потрібен був спаринг з суперником, який би не вимотав українську команду та дозволив їй відчути впевненість у власних силах. Люксембург зі своїм завданням впорався на відмінно. Протягом усієї гри господарі тримали кругову оборону, якою керував голкіпер Жонатан Жубер. В першому таймі люксембуржці втримали ворота на замку, щоправда, стартовий склад від Олега Блохіна був доволі експериментальним. З основних гравців атаки на полі були хіба що Ребров та Гусєв.

По перерві на полі з‘явились Ротань, Назаренко та Воронін, трохи згодом до них приєднались Шевченко та Каліниченко. Власне, Андрій та Максим вийшли на заміну, коли збірна України вже вела в рахунку. На 54-й хвилині Воронін після пасу Реброва пробив зльоту в нижній кут. До 81-ї хвилини українцям не вдавалось закріпити перевагу, поки після чергового проходу правим флангом Олег Гусєв не прострелив на дальню штангу, де Андрій Шевченко, скориставшись не надто вдалими діями захисника, добив м‘яч в сітку. Одразу ж гості забили й третій гол – Максим Каліниченко після тонкого пасу у розріз від Вороніна підсік м‘яч над воротарем. 3:0 – і збірна України в доброму гуморі відправилась дебютувати на чемпіонаті світу.

Люксембург - Україна. Анонс матчу - изображение 7

Люксембург - Україна

Зіграно один матч, перемога України з рахунком 3:0

Люксембург - Україна. Анонс матчу - изображение 8

Немає

08.06.2006. Товариська гра
Люксембург - Україна 0:3

Люксембург - Україна. Анонс матчу - изображение 9

Немає

Андрій Воронін - 1
Максим Каліниченко - 1
Андрій Шевченко - 1

Передматчеві розклади

В одному зі своїх найуспішніших матчів – проти Білорусі - збірна Люксембургу обрала доволі сміливу схему 4-2-3-1. Однак в двох наступних поєдинках головний тренер червоних левів перейшов на гру у п’ять захисників, котрим допомагали ще й два опорних. З Македонією такий хід ледь не призвів до успіху, нічию було втрачено буквально на останніх секундах. З Іспанією, будемо відверті, яку б тактику не обрав тренер, результат був би той самий – п’ять захисників не вберегли Люксембург від чотирьох пропущених м’ячів.

Враховуючи, що гра буде на рідному "Жозі Бартель", сміємо припустити, що Люк Хольц буде ризикувати, як і в грі з білорусами. Беззаперечний перший номер Люксембургу – голкіпер місцевого чемпіона "Дюделанжа" Жонатан Жубер. Як і в більшості команд з карликових країн, воротар в абсолютній більшості матчів збірної змушений працювати з максимальною викладкою, тож пробити його досить складно. В поточному сезоні на його рахунку вже шість "сухих" поєдинків на клубному рівні. На флангах оборони грають Лоран Янс, котрий представляє лідера поточного сезону "Фолу", та Матіас Йєніш з команди володаря Кубка Люксембурга "Діфферданжу".

В центрі оборони представлені "легіонери" Кріс Філіпс та Максим Шано. Перший виступає за французький "Метц", щоправда, в поточному сезоні на поле ще не виходив, зазвичай потрапляючи лише в заявку на матчі Ліги 1. Другий представляє середняка бельгійського чемпіонату "Кортрейк". Шано має значно більше практики, ніж Філіпс на клубному рівні, Максим вже встиг зіграти п’ять матчів, та один з них, напевне, хотів би забути – в грі з "Брюгге" захисник отримав червону картку, а його команда поступилась з рахунком 0:5.

Третім центральним захисником Хольц використовував Ларса Жерсона зі шведського "Норчепінга". В клубі Ларс грає як опорник, на цій же позиції він діяв і в грі з білорусами. Сміємо припустити, що і проти України він працюватиме в центрі поля. Також руйнуватиме атаки команди Михайла Фоменка і капітан Маріо Мутш – правий захисник швейцарського "Санкт-Галлена", котрий в клубі частіше грає саме на фланзі, а в збірній в центрі поля. Третім центральним півзахисником, скоріше за все, стане 19-річний Двейн Хольтер – вихованець німецького "Гройтер Фюрта", котрий в цьому сезоні за клуб відіграв вісім поєдинків, в яких відзначився одним забитим голом та результативною передачею.

Лідером атак Люксембургу можна назвати Стефано Бенсі з "Фоли". Нападник забивав Македонії, крім того двічі асистував партнерам, на клубному рівні має в своєму активі п’ять голів та п’ять результативних передач. За місце в старті з ним посперечається Моріс Девіль. Потужний форвард, котрий виступає в дублі "Кайзерслаутерна", напередодні поєдинку з Україної відзначився хет-триком в контрольній грі Люксембургу з "Бохумом", що може стати додатковим аргументом для Люка Хольца при виборі стартових 11-ти. В попередніх матчах за збірну Девіль зазвичай виходив на заміну.

Підтримати форварда з флангів можуть Даніель Да Мота, Давід Тюрпель чи Крістофер Мартінс. Перших два грають за "Дюделанж", третій рахується в складі французького "Ліону", однак в заявку в цьому сезоні ще не потрапляв.

Орієнтовний склад

Люксембург - Україна. Анонс матчу - изображение 10

Консерватизм Михайла Фоменка зазвичай дозволяє максимально точно вгадати склад збірної України. Однак цього разу ситуацію ускладнили травми кількох провідних футболістів, котрі напевне грали б з перших хвилин, якби були здорові. Тож, місце в воротах займе Андрій П‘ятов - цієї осені до нього претензії не може бути абсолютно ніяких. На правому фланзі захисту міцними виглядають позиції Артема Федецького, зліва за відсутності Євгена Макаренка фактично нема альтернативи В'ячеславу Шевчуку.

В другому та третьому турі в центрі захисту надійно зіграла пара Кучер - Хачеріді, обидва були викликані і цього разу, однак Олександр в останніх матчах "Шахтаря" участі не приймав, не поїхав він і до Люксемубргу через травму. Євген був замінений по ходу гри з "Карпатами", якщо він встиг повноцінно відновитись, то зіграє в парі з Ракицьким, якщо ні, то партнером Ярослава стане Іван Ордець. Вернидуб та Пилявський, скоріше за все, були викликанні з прицілом на товариську гру з Литвою.

Найбільше запитань до центру поля. Хто точно вийде зі старту, так це Руслан Ротань. Його партнером може стати Сергій Сидорчук, однак аргументом проти виходу динамівця є його втома на фоні більш ніж насичених вересня та жовтня. За останній місяць Сергій відіграв десять матчів, що звичайно не може не позначитись на його кондиціях. Тренерському штабу довелось відмовитись від Едмара, а на його місце був запрошений Безус. Біда в тому, що Роман грав вкрай мало, ще й не демонстрував належно рівня.

Тож виходить, що Михайлу Фоменку доведеться довіритись або Тимощуку, або Ковальчуку, або ж знову спробувати перевести на позицію центрального атакувального хавбека Олега Гусєва. Варіант з двома форвардами навряд чи розглядається. Більше шансів зіграти у Зозулі, котрий матиме нагоду перервати свою суху серію, Будківський, мабуть, отримає шанс вже по ходу гри. Фланги надійно прикриті Коноплянкою та Ярмоленком, Морозюк, Хомченовский та Олійник отримають свій шанс у вівторок.

Орієнтовний склад

Люксембург - Україна. Анонс матчу - изображение 11

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Morphyk7 (Киев)
в 3 опорника?
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 101
Morphyk7 (Киев)
в 3 опорника?
Ответить
0
0
adidas77 (Cумы)
Сидорчук страшно много брака,Коноплянка ни о чём...по Зозуле и писать нечего...
Ответить
1
0
MaximSK (Киев)
Еще Олейник упустил много моментов
Ответить
0
0
adidas77 (Cумы)
Согласен,но он хоть что то создавал

Арбитр кстати полностью соответствует уровню Люксембурга...
квалификация очень слабая


Худшая игра Сидорчука на моей памяти...
 
0
0
MaximSK (Киев)
Австрия забила России! 1-0!
Ответить
2
0
DON-BASS (Донецкий кряж)
Пока что всё идёт по плану...
Ответить
0
0
MaximSK (Киев)
Еще бы македонцы отняли бы очки у словаков, а на белорусов надежд мало
 
0
0
George_D (Харьков)
Да, только благодаря исключительной кривоногости люксембуржцев у нас еще ноль пропущенных.
Ответить
2
0
наварін (Київ)
Цікаво. на суільки стадіон у Люксембурзі відповідає євростандарту
Ответить
1
0
Octavia (Warsaw)
66980f3a86accb4_tmp
Ответить
2
0
adidas77 (Cумы)
Что делает на поле Зозуля я думаю не знает даже он сам...
Ответить
2
0
George_D (Харьков)
Словенцы дрючат англов у них дома... Остальное, кроме нас - по нулям.
Ответить
0
0
_kovA_ (Харьков)
Словенцы уже в позе наездницы. :-))
Ответить
0
0
vazil (СДонецк-Харьков)
Пятов лучший в составе Украины.
Ответить
0
1
_kovA_ (Харьков)
Ярмола специалист по Люксембургу.
Ответить
1
0
Judas (Киев)
3-й Ярмола))
Ответить
0
0
Judas (Киев)
2-й Ярмола)
Ответить
1
0
adidas77 (Cумы)
с нападающими у нас на жаль полный швах...
Ответить
1
0
Саняя (Донецк)
)))
Ответить
0
0
Саняя (Донецк)
ТТимоха..хм...нормально, я ожидал, что будет хуже после двух месяцев неиграния и травмы...а вот Зозуля вы правы, очень много брака.
Ответить
0
0
_kovA_ (Харьков)
Если после матча представители нашего доблестного трен.штаба опять заведут свою шарманку "главное - результат" - я их мягко говоря не пойму.
Ответить
0
0
RuanDeHamos (Донецк)
просто ужжосс.. второй тайм?
Ответить
0
0
realistic (Zhytomyr)
шок...
Ответить
2
0
наварін (Київ)
Установка на перший тайм ------ забити ; - як складется----------------- пропустити ;- обоя"язково. На щастя у герцогів регбійні задатки. особливо в бородьбі за м"яч.
Ответить
0
0
adidas77 (Cумы)
"Гениальный план на игру"

по 2 минуты защитники катают вдоль поля мяч в итоге пас на Пятова и тот гамселит что есть силы вперёд и как следствие потеря мяча...
Ответить
2
0
_kovA_ (Харьков)
Мяч же под левой был, какой пас, что за бред ?!
Ответить
0
0
Veminal (Киев)
тотал решили пробивать во втором тайме
Ответить
3
0
Octavia (Warsaw)
Ярмолеееееннккооооо ахахахах))))))))))))
Ответить
0
1
_kovA_ (Харьков)
Ярмола...
Ответить
0
0
Octavia (Warsaw)
Ужасно играют, просто ужасно и пофиг что 1-0. Был бы соперник сильнее уже горели бы со счётом 3-1 как минимум!
Ответить
2
0
Дмитрик (с.Межиреч)
Та ничего страшного не было бы. У команд уровнем выше,в подавляющем большинстве,уровень тренеров,как и у нашей сборной,которая рожает моменты и голы. Если отобрать тех пару-тройку нормальных,которые есть,а оставшихся поставить в ведущие команды играющие в ЛЧ,то уровень ЛЧ за пару лет скатился бы до уровня УПЛ.
Ответить
0
0
Veminal (Киев)
вот это валидольный матч - наши еле от аматоров отбиваются)))
Ответить
3
0
Veminal (Киев)
родили наконец-то
Ответить
2
0
_kovA_ (Харьков)
Первый пошёл! Слава тебе, Господи.
Ответить
2
0
Gene (())
Гооооллллл
Ответить
1
0
Veminal (Киев)
Зозуля реально стал бокопорм - бегает много а пользы НОЛЬ..
Ответить
1
0
Veminal (Киев)
да с такой стремной обороной и буратинами нам на евро делать нечего... да и фоменко мутный какой-то
Ответить
1
0
Gene (())
Мрак кругом... Возят как хотят
Ответить
0
0
_kovA_ (Харьков)
Дзодзуля...
Ответить
0
0
Peug_SW (Dnepropetrovsk)
Да уж, напугали нас Еропейцы.
Ответить
0
0
Дніпро sity (Дніпропетровськ )
Надеюсь после сегодняшнего позора это чудо-тренер уйдет в отставку:(
Ответить
0
1
_kovA_ (Харьков)
Блин... По первым минутам создаётся впечатление, что ещё немного и они нас порвут.
Ответить
1
0
sea (Маріуполь)
они издеваются такие моменты себе привозить
Ответить
1
0
Octavia (Warsaw)
Защита это ужас, Зозуля как всегда - прыгает и бегает, но пустой выхлоп на выходе. Ярмоленко хз, с мячом вообще ничего не может сделать, то от него отлетает как от стены, то финты барахлят... мрак
Ответить
1
1
Veminal (Киев)
БУРАТИНЫ задолбали ..от люксембурга отбиваются..
Ответить
1
0
_kovA_ (Харьков)
Чуть не пропустили.
Ответить
1
0
Yura2301 (Lviv)
Киньте ссилочку пліз, на онлайн трансл.
Ответить
0
0
adidas77 (Cумы)
smotrisport. tv/event/football/futbol-yevro-2016-kvalifikatsiya/76188-lyuksyemburg-ukraina-smotret-online.html
Ответить
0
0
Дмитрик (с.Межиреч)
Трезвая оценка. В нашей группе три слабых команды у которых нужно брать 18 очков-Македония,Беларусь,Люксембург. Раз в год и палка,конечно,стреляет(пусть она сегодня в Словаков стрельнет). Олейника в Днепр,пока не поздно.
Ответить
0
0
genev09 (Донецк)
[quote datetime=" 15.11.2014 18:36 " author="Octavia (Warsaw)"] " Опять Зозуля =(((" [/quote]и опять Тимощук....
вот зачем, не пойму?
много пользы приносит? какой шанс, что он станет играть лучше через полтора года к Евро? или слишком серьезный соперник, чтобы рисковать?
Ответить
1
0
MaximSK (Киев)
Можно было Ротаня, но он не так силен в единоборствах, а Ковальчук средний игрок ИМХО
Ответить
0
0
Octavia (Warsaw)
Опять Зозуля =(((
Ответить
0
0
Марче (Львів)
Значить ось як. Ротань в запасі, Олійник в основі. Побачим як буде.
Удачі нашим.
Ответить
0
0
Марче (Львів)
---------------- Пятов ------------------
Федецький ------------ Хачеріді ----------- Ракицький ------------ Шевчук
----------------------------Тимощук ------------- Сидорчук ------------------
Ярмоленко ------------Олійник ------------------ Коноплянка
--------------------- Зозуля --------------------------------
Ответить
0
0
Tema.RV (Краматорск)
А что там, Кравец совсем сломался? 100% не выйдет сегодня? Ничего против Зозули не имею, но блин, если не идет игра у парня сейчас, зачем его в сборную постоянно пихать? Мне, как обычному зрителю и болельщику, совсем не нравится смотреть на такой футбол. Был Зозуля полезен команде - молодец, рад был за него и команду. Но сейчас, как по мне, у него нет игры, не идет она пока что. Куда предпочтительней Кравец или Гладкий в основе, даже если у второго нет игровой практики, эффективность в проведенных играх высокая. В упор не вижу причин не вызывать довольно способных игроков, пусть и без особой практики на клубном уровне. И заранее оговорюсь, чтоб фанаты Днепра не фыркали)) Я оцениваю Зозулю по его же уровню. То, что он показывает сейчас - уныние и безнадежность по сравнению с тем, что он на самом деле может и показывал.
Ответить
0
0
Patriot 37 (Мариуполь)
Удачи команде! Украине нужна, победа!
Ответить
1
0
ass07-ass07 (Киев)
Надеюсь не влетят как греки фаррерам вчера))
Ответить
0
0
наварін (Київ)
Підкажіть, скільки гравців суперника Динамо по ЛЄ, грало вчора за збірну Данії
Ответить
0
1
genev09 (Донецк)
в старте - вроде ни одного из Ольборга...
Ответить
0
1
наварін (Київ)
Спасибо
 
0
0
Марче (Львів)
Вюртц на заміну вийшов в кінці
Ответить
0
0
наварін (Київ)
Дякую. ПИшу в миттєвість коли заштовхали - насилу.
 
0
0
DON-BASS (Донецкий кряж)
Ранним вечером, само собой, будем болеть за Украину и одновременно за братьев-австрийцев. А поздним вечером поболеем за братьев-беларусов и шведов. И если мы и братья победим, то можно будет сказать, что вечер удался на славу.
Ответить
2
0
LPM_CGM (Lugansk)
Только победа и ни шагу назад!
Ответить
2
0
Великий Виталий (Киев)
Не взяти сьогодні 3 очки означає знову плей-офф, надіюсь такого не буде! Коли ЧЄ розширили Україні просто нереально туди не потрапити!
Ответить
1
0
Mongolchin (Стаханов)
Если не выиграть у любительской команды то с кем играть тогда? Матч должен по сути быть простым и убедительным в смысле счёта. А иначе цена всей сборной- 0,0 в базарный день .Не понимаю раздутого ажиотажа, вроде как играем со сборной Германии или Италии.
Ответить
2
1
dindon74 (Севастополь)
Ну что порвем княжество )))
По составу Фиг знает кто как будет чувствовать себя перед игрой Если брать состав что бы без проблем то:
Пятов (потому что Фоменко играет только одним воротником Его право) - Шевчук (альтернативы нет и не предвидится) - Хачериди (без вариантов) - Ордец (лучший из оставшихся(если Рак не поправится)) - Гусев (Федецкого приберечь на Испанию) - Ковальчук (лучше Толика как по мне) - Ротань (без вариантов) - Сидорчук (лучше Безуса как по мне) - Хомченовский (дать шанс) - Ярмоленко (без альтернативы к сожалению) - Будковский (надеюсь)
Ну а по игре нужен быстрый гол Без онного будет тяжело
Прогноз 0:3 И все ОК
ВПЕРЕД УКРАИНА!!!!!
Ответить
5
0
тутти-10 (Сумська область)
Вони не князівство, вони Велике Герцогство. Шевчуку в цій грі заміни нема, а так Макаренко як альтернатива? Федецького берегти на Іспанію? А не ранувати вже починати берегти?
Ответить
4
0
GSN_73g (Луганск)
Победа , любой ценой.
Ни шагу назад!
100% собранность и настрой.
Порвите соперника.
Ответить
4
0
Anastas_1979 (Счастье)
Ребята, верте в победу и приложите максимум усилий. Результат не заставит себя ждать.
А для уверенности выпускайте молодежь, они по перспективней будут.
Победа будет наша.
Удачи!
Ответить
6
0
Счётчик шансов (Полтава)
Нынешний Люксембург победить нереально!

(Можно, но для этого бегать надо...)
Ответить
1
10
тутти-10 (Сумська область)
Яка різниця який склад і якого віку в нас команда? Нехай переможуть і все.
Ответить
4
0
тутти-10 (Сумська область)
Успіху македонцям і білорусам! Особливо македонцям, перемоги вам!
Ответить
4
0
Toni (Львiв)
..ну і австрійцям.
Ответить
4
3
тутти-10 (Сумська область)
Австрійцям само собою. Австрійцям побажання перемоги нарівні з нашою збірною.
 
4
2
FCZK-1922 (Кировоград)
удачи нашим парням,поболеем вечерком за Украину!
Ответить
4
0
moderator
magasa1995 (Полонне)
14.11.2014 17:42
Заблокований п. 4.2
Ответить
6
0
Mozzarella (Бердянск)
Удачи, хлопцы! Победа очень нужна. Все держим за вас кулаки! Вперед, УКРАЇНА!!!
Ответить
5
0
наварін (Київ)
А мені байдуже кого М.І.Фоменко поставить в стартовий склад, а кого ні. Головне щоб перемогли.Чого золтово-лазуревій команді і бажаю.
Ответить
7
0
Одіссей (Донецьк)
А что Кучер тоже поехал! А понял! Инкогнито! Тайное оружие))))))
Ответить
2
0
genev09 (Донецк)
[quote datetime=" 14.11.2014 18:41 " author="Spokoyno (Киев)"] " Дійсно Ракитський пару років тому котирувався набагато вище Хачеріді... Наразі навпаки і зовсім не з вини Хачеріді, який добавляє. Чигринськи навіть у Барселону запрошувався і ... Дійсно сумно:-( Хто замінить Кучер, якому за 30. Для захисника ще нормально але до нападу підключень буде все менше." [/quote]Ракицкий вполне нормальный защитник, один из лучших в Украине.. у него был непонятный спад в сентябре, но сейчас он на хорошем уровне...
пара Хачериди-Ракицкий, плюс молодежь типа Ордеца позволяет смотреть с оптимизмом на эту линию сборной...
к сожалению, в других все хуже... разве что с вратарской позицией более-менее нормально...
а самое печальное - это нападение, которого нет...вроде Кравец забивает, его не ставят в сборной... почему не ставить в подобных играх - вопрос к тренерам... Гладкий забивает? но и он далеко не фонтан, к тому же тоже не первой молодости... Зозуля? об этом странном нападающем, который устанавливает полугодичные рекорды без голов, вообще говорить не хочется...о кризисе у украинских нападающих может свидетельствовать хотя бы тот факт, что начали вспоминать о Милевском...
Ответить
2
4
Spokoyno (Киев)
По Ракитському не зовсім згоден, а по нападу цілком погоджуюсь, то просто ЖАХ. Принаймні у центрі важко побачити гравця який би міг вирішити долю матчу. "Поява" Мілевського згоден тільки підкреслює цю проблему. Дійсно, як би Артему додати настирливість того ж Зозулі, Кравця чи Селезньова, збірна забивала набагато більше... Одному не вистачає фізики та завзяття, іншим техніки та бачення поля...
Для мене Динамо втратило такого талановитого гравця, як Артем М... Запропонувавши замість "кнута" - Мартіні... при цьому "пряник" залишили. Самі розумієте, що Артем півтора року "ніхто" сам винен - нехай розгрібає своє "лайно", а от мій улюблений клуб втратив зірку, що безперечно "допомогло" йому так низько впасти.
Ответить
4
0
FCZK-1922 (Кировоград)
Ракицкий самый слабый защитник из всего созыва,с Кучером и Хачериди и рядом не стоит. не умеет выбирать позицию,все время не успевает перекрывать зоны,очень много фолит(из=за того что нету скорости),неоправданные забегания вперед,очень слаб в игре головой,вечно привозит пенали. единственный плюс это пушечный удар,но и он стреляет раз в год.
Ответить
5
0
genev09 (Донецк)
[quote datetime=" 14.11.2014 17:32 " author="Spokoyno (Киев)"] " Про Ра чи Че ні слова. Надій на них були великі... як і зараз розочарування. " [/quote]"Ра" - это на Ракицкого намек? так у него с формой как раз сейчас вроде все в порядке, судя по играм за Шахтер, но вроде затемпературил в последней... видимо, потому не сильно и много внимания ему уделили...
думаю, Фоменко правильно сделает, если не поставит его в этой игре - зачем? Кучер-Хачериди - отличная пара защитников и уж для игры с Люксембургом их за глаза должно хватать... а есть еще и Ордец...
хотя пару дней назад были новости, что Ярик уже полностью поправился и тренировался по-полной... так что может и выйдет на поле - состав-то узнаем только завтра...

а Чигринский, к сожалению, так и не может никак от травм отойти, что очень печально...
Ответить
2
3
MaximSK (Киев)
Кучер травмирован, поэтому с Хачериди выйдет кто-то другой
Ответить
3
0
Spokoyno (Киев)
Дійсно Ракитський пару років тому котирувався набагато вище Хачеріді... Наразі навпаки і зовсім не з вини Хачеріді, який добавляє.
Чигринськи навіть у Барселону запрошувався і ... Дійсно сумно:-(
Хто замінить Кучер, якому за 30. Для захисника ще нормально але до нападу підключень буде все менше.
Ответить
5
0
Марче (Львів)
З тих, кого хочеться завтра побачити, але навряд чи вийде - Морозюк та Олійник. Сумніваюсь, що Фоменко завтра їх використає. Правда, і те, що Гусєв вийде під Зозулею теж якось мало віриться.
Може навіть таке бути, що Сидорчука посунуть вперед, а біля Ротаня зіграє Тімоха. Коротше, одне вакантне місце в нас, всі інші позиції зрозумілі.
Ответить
5
0
MaximSK (Киев)
А вообще надо очень серьезно отнестись к сопернику с первых минут игры. Желательно забить первыми и четко играть в обороне, жаль, что не будет Ракицкого и Кучера. Да и Кравец со Степаненко не помешали бы.
А Люксембург в этом году в товарняке сыграл вничью в гостях с Италией 1-1, вничью сыграл с беларусами, хотя должны были бы выиграть и с македонцами в гостях на равных играли. И вспоминается их победа над швейцарцами. ИМХО это крепкий середняк, только России всегда крупно влетает.
Ответить
8
0
kotigorok (Чернігів)
У цій парі поставлю на Люксембург з +3...
Ответить
3
4
genev09 (Донецк)
[quote datetime=" 14.11.2014 16:23 " author="оптимист (Киев)"] " Пряма трансляція на каналі Україна та Футбол1. офигеть. дождались. теперь еще и футбол половина страны смотреть не сможет." [/quote]только не смешите меня рассказами о том, что в Киеве не могут посмотреть киевский канал "Украина"... :))
а кто захочет - сможет посмотреть и на Футболе1.... было бы желание...

по игре:
Люксембург - это конечно серьезный соперник!

ох и сборная у нас...
Ротань (33 года), Гусев (31), Кучер (32), Шевчук (35), Федецкому сколько до 30 осталось?... надо еще обязательно Тимощука выпустить на поле - чтоб рекорд какой-нить обновил... Шевченко позвать было бы неплохо - чтоб люксембуржцы ужаснулись таким именам и страшному скрипу суставов и даже не подумали сопротивляться...

почему мне кажется, что ничего нам не светит на Евро, даже если каким-то боком туда влезем?
Ответить
6
8
MaximSK (Киев)
Ротаню и Гусеву есть достойная замена, а вот Кучеру с Шевчуком маловато игроков. На ум приходят только Ордец, Бурда и пара центральных защитников из Зари. А Шевчуку только Макаренко да Костевич.
Ответить
3
2
Spokoyno (Киев)
Подивився матч Туреччина - Бразилія і ... звук виключив... ША... і тут переміг. А стільки дифірамбів... хоча забивав зовсім інший Нападник.

По Кучеру та Шевчуку дійсно проблеми... гасають як 20-летки... а за ними сама невідомість.
Про Ра чи Че ні слова. Надій на них були великі... як і зараз розочарування.
Інших "достойних", які мають досвід центральних захисників не видно... Бурда? Може через рік-два.
Макаренко мабуть конкурент... але єдиного малувато буде. Малувато.
Ответить
3
0
magasa1995 (Полонне)
Как вы задрали)Ваш Кравец лучше?А про Мавпу которая лечилась пол года обше молчу)))
 
0
13
Spokoyno (Киев)
Ну що "орли" спроможні Ви перемогти ГРАНДА ;-) нехай серед карликів?
Може таке запитання до нашої футбольної дружини?

А тут багато проблем з наконечником... 10 той що наносить останній штрих в атаці та 11 хто ставить жирну крапку, збільшуючи перевагу в рахунку.
Якось ні Гусев хоч і досвідчений але тяготіє більше до краю та і пік форми вже пройшов, ні Зозуля... авжеж роботяга але безгольовий останнім часом, аж жах.
На інших позиціях здається кращі...
Та і більш достойних замін Гусеву та Зозулі на перший погляд не видно?
10 ?!? Безус? Трохи втратив... навіть за Динамо майже не грає. Мілевський? Більш талановитий... та далекий від своїх кращих позицій. Назаренко ...
11?!? Дійсно чого не дати Будківському шанс... та й швайку в дупу? Може хоч і не заб'є так заганяє захист... Селезньов, Гладкий трохи "барахлять" і не таки несамовиті як Зозуля?
Ответить
4
0
Smersh (Днепродзержинск)
[quote datetime=" 12.11.2014 03:07 " author="Захлоп Калиткин (Запорожье)"] " нынешний Люксембург - довольно крепкая команда, ничуть не слабее той же Молдовы, с которой мы потеряли очки в прошлом отборе." [/quote] ну да, если Люксембург не побеждать, то о каком чемпионате Европы может идти речь? К тому же, где по Вашему дебютантов наигрывать если не с Люксембургами? Товарняков и так очень мало, да и там Фоменко особо не доверяет новичкам.
Я не говорю о том, что надо 11 новичков выпускать, но парочку игроков стоило бы с Люксембургом выпустить. К тому же, если они Люксембург не потянут. то толку от них вообще в сборной?
Ответить
8
0
оптимист (Киев)
Пряма трансляція на каналі Україна та Футбол1. офигеть. дождались. теперь еще и футбол половина страны смотреть не сможет.
Ответить
3
3
myz4ina (Измаил)
toka pobeda!!!!!!!!
Ответить
5
0
odiseyitaka (Лемберг)
Люксембург выиграл у Бохума вчера 4-2. нехорошее предчувствие у меня - проблемы у наших с составом + как всегда недооценят(((
Ответить
7
5
pensioner (Луганск)
Самое время обкатать молодёжь.
Ответить
5
9
Захлоп Калиткин (Запорожье)
да какая там молодёжь, нынешний Люксембург - довольно крепкая команда, ничуть не слабее той же Молдовы, с которой мы потеряли очки в прошлом отборе.
Ответить
12
2

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус