Квоту на легіонерів змінено


Відбулося спільне засідання Центральної ради та Ради вищої ліги ПФЛ України

Квоту на легіонерів змінено


У понеділок, 21 травня, відбулося спільне засідання Центральної ради та Ради вищої ліги ПФЛ України, на якому було прийнято декілька рішень, важливих для розвитку вітчизняного футболу, зокрема й щодо встановлення більш жорсткого ліміту на легіонерів. Втім, для набуття остаточного вигляду усі ці пропозиції мають бути затверджені найближчим Виконкомом ФФУ.

Футболу буде більше

Із змінами та доповненнями члени спільного засідання прийняли Регламент Всеукраїнських змагань з футболу серед команд професіональних клубів сезону-2007/08. Одноголосно затверджені план-календар нового чемпіонату, Договір про взаємодію ФФУ та ПФЛ на наступний рік, встановлені нові тарифи за арбітраж та інспектування матчів, а також розміри та строки сплати заявкових внесків. Надалі побільшає кількість телетрансляцій матчів вищої ліги. Щотуру їх буде п’ять: одна в п’ятницю, по дві – в суботу та неділю.

Фінал – на нейтральному полі

З наступного року столичний НСК «Олімпійський» може втратити статус арени, яка гарантовано приймає фінал Кубку України – майже одностайно учасники засідання проголосували за проведення вирішального матчу на нейтральному полі. Окрім того, всі етапи кубкового турніру мають складатися з одного поєдинку, не відбуватиметься й традиційне розсіювання команд. Також на прохання київського «Динамо» та донецького «Шахтаря» їхня зустріч за Суперкубок України-2006/07 перенесена з 8 на 10 липня. Вона, як і було заплановано, пройде в Одесі.

Квоту на легіонерів змінено

Із меншим ентузіазмом представники клубів голосували за змінення ліміту на легіонерів. Втім, врешті-решт Центральна рада ПФЛ прийняла рішення дозволити командам вищої ліги одночасно використовувати на полі не більше, ніж сімох іноземців. До речі, тоді як ФФУ пропонує більш жорстку норму, виступаючи за обмеження закордонного легіону шістьма виконавцями, семеро з 16 членів Ради вищої ліги, а також президент ПФЛ Равіль Сафіуллін взагалі не вважали за потрібне зменшувати квоту, що нині складає вісім футболістів. Лише із запровадженням ліміту у змаганнях дублерів – не більше п’яти гравців – погодилися усі.

Санкції до порушників

Присутній на засіданні перший віце-президент ФФУ Олександр Бандурко висловив занепокоєння збільшенням випадків передчасних звернень учасників футбольного процесу у суди загальної юрисдикції. Тоді як відповідні спортивні інстанції, що зазвичай розбирають подібні скарги, невдоволеними ігноруються. Отже, ймовірно, вже з наступного сезону до порушників регламентних норм – гравців чи клубів – застосовуватимуться дисциплінарні санкції.

Дорога – молодим

Також засідання затвердило пропозиції, надані Робочою групою стосовно юних футболістів. У наступному сезоні в матчах першої ліги впродовж усього ігрового часу на полі повинен перебувати принаймні один гравець 1988 року народження або молодший. Команди другої ліги мають аналогічним чином залучати до стартового протоколу виконавців, що народилися у 1989 році та пізніше.

Клуби не чують ФФУ

Не знайшло розуміння учасників засідання побажання ФФУ щодо збереження у Регламенті змагань пункту, який зобов’язує клуби за внесення до заявкового листа кожного нового легіонера сплачувати 15 000 у.о. на розвиток дитячо-юнацького футболу. Тож Олександр Бандурко нагадав присутнім, що остаточні рішення щодо Регламенту Всеукраїнських змагань серед команд професіональних клубів сезону-2007/08 затверджуватимуться на Виконкомі ФФУ.

Оцените этот материал:
Источник:
Костянтин Паткевич, ФФУ
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Роман 88 (Одесса)
Першої ліги впродовж усього ігрового часу на полі повинен перебувати принаймні один гравець 1988 року народження або молодший. Команди другої ліги мають аналогічним чином залучати до стартового протоколу виконавців, що народилися у 1989 році та пізніше. Ето так тупо!!!!!Должно бить в первой 1989,а во второй 1990 года!!!!Сейчас во всех футбольних школах випускаются юноши 1990 года!!!так бы они били востребовани во вторй лиге,а так они год никому не нужны!!!Идиотизм!!!!!!!
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 80
Роман 88 (Одесса)
Першої ліги впродовж усього ігрового часу на полі повинен перебувати принаймні один гравець 1988 року народження або молодший. Команди другої ліги мають аналогічним чином залучати до стартового протоколу виконавців, що народилися у 1989 році та пізніше. Ето так тупо!!!!!Должно бить в первой 1989,а во второй 1990 года!!!!Сейчас во всех футбольних школах випускаются юноши 1990 года!!!так бы они били востребовани во вторй лиге,а так они год никому не нужны!!!Идиотизм!!!!!!!
Ответить
0
0
dimonych (-)
Оказывется еще не вечер. Могут ограничить до 6. Что сказать, больные люди. Подробности тут http://shakhtar.com/cgi-bin//fc-sh/allnews.pl?id=4...
Ответить
0
0
voxa56 (lugansk)
dimonych--я эого жду с первого чемпионата,но извини не получается,а ведь хочется,а ведь так охото увидеть команду донбасса со своими игроками,где будут бойцовские качества показаны,где будут вырываться победы на последних минутах,я знаю что глядя на этот бордак шахтер теряет болел с каждым годом
Ответить
0
0
dimonych (-)
voxa56 (lugansk) Скоро ты их увидишь в основном составе. Гарантирую
Ответить
0
0
voxa56 (lugansk)
смотрите,одни донецкие за легионеров, вы что выигривали чемпионат ссср,у вас школа футбольная и тренер в ней голландец,каторый дурит ахета ,посмотрите у вас шахтер,шахтер-2,шахтер-з и не одного игрока в первой команде,все привозите дрова за большие деньги,остановитесь возьмитесь за молодежь
Ответить
0
0
voxa56 (lugansk)
смотрите,одни донецкие за легионеров, вы что выигривали чемпионат ссср,у вас школа футбольная и тренер в ней голландец,каторый дурит ахета ,посмотрите у вас шахтер,шахтер-2,шахтер-з и не одного игрока в первой команде,все привозите дрова за большие деньги,остановитесь возьмитесь за молодежь
Ответить
0
0
kola (Днепропетровск)
"...и в немецком кубке один матч! Так что сначала поинтересуйтесь про Европу, а потом пишите! вася6 (Вупперталь) 22.05.07 21:30..." ...а в Италии даже финал состоит из 2-х матчей, тоже вроде Европа...)) В принципе приемлемы более-менее все решения, окромя одного: перенос матча за суперкубок на 10-е, т.е. на вторник. Здесь нужно было спрашивать не у команд, а у главной заинтересованной стороны, для кого, собственно, эти команды и играют. Догадались, ув.руководители футбола, о ком я? Да, да, у нас, болельщиков!!!
Ответить
0
0
Deleven (Харків)
Искандер (Донецк) Что? Думаешь бред?..)))
Ответить
0
0
Искандер (Донецк)
Deleven (Харків) 22.05.07 22:04 Что тут скажешь:)))??..Ты сам подумал,что написал??
Ответить
0
0
Искандер (Донецк)
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ) 22.05.07 22:04 Это в тебе толерантность еще "совковая" осталась.Ничего плохого, ты патриот Украины.
Ответить
0
0
Deleven (Харків)
Вот вы скажите... Если лимит делался только ради Динамо и Шахтёра, то почему его нельзя ужесточить только для этих клубов? Хотя нет, так несправедливо будет... Лучше сделать такую прогрессивную систему лимита на легионеров: Если на момент матча команда в турнирной таблице на 1-2-м месте, лимит - 4 легионера 3-4-м - 3 легионера 5-16-м - 2. Как вам такая система?
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
Искандер (Донецк) 22.05.07 21:58 Ну у вас теж такі є. Вони є у будь-якому місті і в будь-якому клубі. Я теж відверто кажучи не вболіваю ані за Шахтар,ані за Динамо в чемпіонаті. Тільки за Дніпро. Але в єврокубках вболіваю за всі українські клуби.
Ответить
0
0
Искандер (Донецк)
Нет не буду против:), просто паталогическая ненависть некоторых твоих земляков,вызывает ответную адекватную реакцию.
Ответить
0
0
Искандер (Донецк)
І також вірю,що Дніпро скоро буде чемпіоном!!! Фанат Дніпра (Дніпропетровськ) 22.05.07 21:45 -------------------------------------------------- Ну тут удачи желать не буду:)).....
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
Искандер (Донецк) 22.05.07 21:37 Можливо в це зараз важко повірити,але ж і Блохіну мало хто вірив,коли він прийшов і заявив,що виведе збірну на ЧС з першого місця не знаючи, з ким вони у групі будуть грати. І мало хто вірив,коли 4 роки тому заговорили про можливість проведення ЄВРО 2012 в Україні та Польші. Але ми отримали це право,як би це не здавалось несподіванним. Так що впевнений у тому,що сказав і від свої слів не відмовляюсь,тому що я оптиміст. І також вірю,що Дніпро скоро буде чемпіоном!!!
Ответить
0
0
Искандер (Донецк)
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ) 22.05.07 21:34 Улыбнул:). Тебе на конференциях выступать:)))...но слова хорошие: согласен.
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
Искандер (Донецк) 22.05.07 21:31 І навіть при такому стані збірна досить непогано грає. Сподіваюсь ці кроки допоможуть розвитку українського футболу і ми ще побачимо цікавий конкурентноздатний чемпіонат і потужну збірну.
Ответить
0
0
Искандер (Донецк)
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ) 22.05.07 21:24 В 90-е молодежь потеряли, теперь будем пожинать плоды. Варианты есть по легионерам, но не рассматриваются по вышеизложеным причинам. Пока не выгодно.
Ответить
0
0
вася6 (Вупперталь)
Rumata (Киев)karpaty (Львів)Hi-Tec (Днепр)Aenziferum (Kherson) и т.д... ...и в немецком кубке один матч! Так что сначала поинтересуйтесь про Европу, а потом пишите! И когда в финале КУ будут играть Верес-Гелиос, вот это и будет означать и рост украинского футбола,и игру для болельщиков, а не для рейтингов УЕФА.
Ответить
0
0
Искандер (Донецк)
Starling (Катманду) 22.05.07 21:19 тогда финалист играет с чемпом:)....они уже финалисты:)), осталось узнать кто из них чемп.
Ответить
0
0
Starling (Катманду)
я вот не понимаю - как можно решать вопрос о переносе матча, когда еще не известно, состоится ли он? И ДК и ШД могут выиграть оба трофея. Похоже, что тут действительно все расписано.
Ответить
0
0
Искандер (Донецк)
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ. На счет откатов ты прав, к сожалению есть такое, но играют не президенты, те хто возле.
Ответить
0
0
Искандер (Донецк)
Конечно не можна...Просто исскуственные препоны редко приводят к хорошим результатам. Надо бы начинать все- таки с каких то мер направленных на создание более совершенной инфраструктуры футбола в нашей стране. Пусть даже за счет уменьшения вышки. И создать препоны для непопадания "мусора" с других стран.
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
Искандер (Донецк) 22.05.07 20:53 Та не пропонують же всіх вигнати і поставити лише українців,пропонують ставити не більше 7 іноземців одночасно на полі. Що тут кримінального? Я згоден з тим,що можливо треба пункт додати стосовно того,яких легіонерів брати. Але однозначно так залишати не можна.
Ответить
0
0
Искандер (Донецк)
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ) Ну вот ты сам обрисовываешь перспективу.
Ответить
0
0
Искандер (Донецк)
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ Конечно это не нормально, но речь нужно вести о том КАКИХ лигов покупать, а не о том что гнать их всех нах. Можно говорить о вариантах выступлений за зборную, можно о возрастном цензе и т,д...у большинства клубов вышки с деньгами(серьезными) напряг к сожалению.
Ответить
0
0
realistic (Zhytomyr)
Искандер (Донецк) 22.05.07 20:31 Не в этом суть.
Ответить
0
0
Искандер (Донецк)
Народ! Неужели вы серьезно думаете что если в лиге будет больше украинцев, вырастет уровень чемпа???!!!....просто тянем Шахтер и Динамо к уровню остальных....вот и все!!!
Ответить
0
0
Жорж (Цурюпинск)
phoenix_donetsk (Донецк) А если не будет лимита, то в Украине и НЕ БУДЕТ игроков высокого класса..
Ответить
0
0
Robi (Kiev)
Спорный вопрос, что при выравнивании количества легионеров и украинцев чемпионат будет хуже. Ведь клубы не будут брать легионеров, только ради того, что б взять. Будут выбирать лучших, да за них придется платить больше. Но рядом с такими игроками как Мату, Левандовский, Ринкон, Корреа и молодым украинцам легче играть. Поэтому, я думаю, что уровень если и снизится, то не очень. Тут конечно может быть подводный камень, в виде некоторых клубов, которые будут скупать украинцев. Но опять таки, видя успехи одних, другие будут тянутся к ним, будут расти как игроки, что в свою очередь приведет к улучшению чемпионата.
Ответить
0
0
messaboogie (Xаркiв - Bayreuth)
karpaty (Львів) 22.05.07 17:19 Виходить, шо Динамо з Шахтарем повинні починати ігри за кубок з финалу?
Ответить
0
0
phoenix_donetsk (Донецк)
От этого ужесточения лимита никакого добра не будет. Эти чудо-чиновники не могут понять: нет и физически не может быть на Украине столько игроков достаточно высокого класса, чтобы стабильно играть в Европе хотябы так, как играл последние 3 года Шахтер. Да, за счет снижения уровня игры Динамо и Шахтера может создасться иллюзия повышения конкуренции в чемпионате - только и всего.
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
messaboogie (Xаркiв - Bayreuth) 22.05.07 17:01 Звичайно, що заперечую. А хто є найсильнішою командою в світі? Той хто вилетів в півфіналі, чи в чвертьфіналі? Чи може ми тут самі проголосуємо хто сильніший і не треба нікому грати? Ви хочете щоу? То так і скажіть. А я вважаю, що перемагати має сильніший. Спочатку і чемпіони визначалися через кубкові розіграші. Чемпіонати в сучасному вигляді появились пізніше. Переможець кубку - це так само інтерпретація визначення кращої команди країни? просто в чемпіонаті "краща команда" виначається за круговою системою ( ми ж не говоримо давайте грати чемпіонат в одне коло, нафіга нам по два матчі), а Кубок за олімпійською. Але Кубок це так само визначення "кращої команди". І ще не відомо яка система більш справедлива. Бо в чемпіонаті наприклад Шахтар може два рази обіграти Динамо, але чемпіонат в заочній боротьбі програти. А в Кубку як правило краща команда все одно перемагає. А тут хочуть звести Кубок до банального "дайте маленьким клубам засвітитись". А "маленькі клуби" що кращі, щоб перемагати. Всі клуби мають мати рівні права, але по силі, а не так щоб комусь хотілось щоб команда з села Кацапетовка дойшла до фінала Кубка. Це несправедливо. П.С. Проблема основна, що в нас нема традицій в чемпіонаті і саме головне, що ФФУ не намагається створювати традиції.
Ответить
0
0
messaboogie (Xаркiв - Bayreuth)
karpaty (Львів) Для того, шоб виявити сильніший клуб країни, проводять чемпіонат. А кубок, то є кубок. Ти ж не будешь заперечувати, шо на кубку світу, чи на кубку європи не завжди перемогає сильніша команда. Від цього лише інтерес до такого турніру збільшується.
Ответить
0
0
met (Харьков)
"Також на прохання київського «Динамо» та донецького «Шахтаря» їхня зустріч за Суперкубок України-2006/07 перенесена з 8 на 10 липня. Вона, як і було заплановано, пройде в Одесі." А если и чемпионство и кубок берёт одна команда? Какой же всё-таки это суперкубок????
Ответить
0
0
steglitz (Potsdam)
Kot9 (Донецк) 22.05.07 13:59 Soglasen. Limit tolko oslabliaet grandov, a sbornaia ot limita sovsem ne profitiruet.
Ответить
0
0
omega78 (Kiev)
Не всегда одного матча достаточно. Посомтрите на Кубковые встречи европейских чемпионатов. Лучше бы в полуфиналах оставили две встречи - так было бы интереснее.
Ответить
0
0
анатолич (Днепропетровск)
Правильно с кубком сделали. Задрало ведь каждый год наблюдать финал ДК-ШД. В этом же случае есть шанс и другим командам выиграть Кубок. А насчет того, что слабые команды дойдут до финала... хрен там они дойдут, даже одного матча достаточно, чтоб отсеялись более слабые команды
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Хм (Хм) 22.05.07 13:47 ((а, скажімо, Карпати - Динамо і один матч у Львові? Тоді шо? Будеш жаліти, що Динамо не зможе відігратися вдома?)) звичайно, що буду жаліти. Два матчі з Динамо.... Хм... Думаєш що в Києві мало фанів Карпат буде? Помиляєшся. Але ти розглядаєш варіант жеребу КЛ-ДК, але ж з такою само ймовірністю може випасти ДК-КЛ, а це вже мене зовсім не задовільняє. Тоді я буду казати, "а вот яка фігня, да ми б в себе вдома....". І ніде не сказано, що скажімо ДК має всі матчі кубка грати на виїзді - це між іншим так само поставило б клуб Динамо у нерівноважні умови з іншими клубами.
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Surik (Харьков) 22.05.07 13:35 не згоден, що шансів нема. Пам"ятаю як Динамо пролетіло в Кубку рівненському Вересу в середині 90-х, за підсумком двох матчів, а потім Верес вилетів першу лігу. Крім того, а по якому чемпіонату місце визначати? По минулому? Необ"єктивно... Бо в новому чемпіонаті розклад сил може помінятися.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Aenziferum (Kherson) 22.05.07 13:56 Понравится... Пусть в Тернополе народ получит большой футбол и шанс... А в Харькове на Ниву придет 3-4т. .... И кому "это" надо? П.С. Гроб себе оставь...
Ответить
0
0
Kot9 (Донецк)
Легионерский лимит приводит к уравниванию команд: сокращает разницу между лидерами и аутсайдерами. Но не в качественную сторону, а наоборот — означает снижение общего уровня турнира.
Ответить
0
0
Aenziferum (Kherson)
Surik (Харьков) 22.05.07 13:52 Видал я твой Гелиос в большом гробу. Я не об этом пишу. Я пишу о другом. Пусть Металлист будет а не шахтёр в моём посте, раз ты как собака Павлова вырабатываешь отрицательные эмоции при слове Шахтёр. Поставим Металлист и вместо Гелиоса Ниву Тернополь. И что - это тебе понравится?!
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Aenziferum (Kherson) 22.05.07 13:43 Сначала Гелиос пройди.... а потом будешь переживать...
Ответить
0
0
Aenziferum (Kherson)
... и не надо нас сравнивать с Англией. Сколько там команд играет? 20 против наших 16 + кубок Лиги, а это тоже матчи. Играют они больше потому и регламент такой. Причём если ничья, то переигровка. А мы видите ли 40 матчей в год не можем сыграть - устамши дюже. Тьфу!!! Ливер с Миланом по 70 матчей проводят и не жужжат + ещё ведущие игроки по сборным ездят.
Ответить
0
0
Хм (Хм)
При нинішній схемі вишка між собою в 1/8 регулярно один матч грала. Чим буде гірше якщо те ж саме буде в наступних стадіях? І якщо в 1/4 не Динамо Сталь, а, скажімо, Карпати - Динамо і один матч у Львові? Тоді шо? Будеш жаліти, що Динамо не зможе відігратися вдома?
Ответить
0
0
Aenziferum (Kherson)
А вообще - это идиотство. Представим себе такую картину: 1/16 финала Шахтёр играет с ... скажем Гелиосом. Далее 1/8 - с Оболонью 1/4 со Сталью и 1/2 с Ильичёвцем. Все команды первой Лиги (гипотетически), и все играют на своём поле. Финал например с Днепром во Львове. И что получается??!! Болельщик Шахтёра (Днепра, Динамо, Таврии и т.д.) не сможет увидеть НИ ОДНОГО матча любимой команды на своём поле!!!?? Это бред! Гнать всех дебилов из ПФЛ нафик!
Ответить
0
0
TerAn (Сумы)
Моё мнение - отменить лимит на легионеров. Сборная от этого хуже играть не станет. Всё дело в тренере было, а не в игроках.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
karpaty (Львів) 22.05.07 13:23 Пояснюю: Якщо Карпати зайняли 12-е місце в ЧУ, а Динамо перше, то грають у Львові... одну гру. І на цій грі 30т. глядачів. І Карпати мають шанс... А якщо у Київі б грали, то 5-ть т. глядачів..... і у Карпат шансу нема...
Ответить
0
0
aquarius (Одесса)
Також на прохання київського «Динамо» та донецького «Шахтаря» їхня зустріч за Суперкубок України-2006/07 перенесена з 8 на 10 липня. Вона, як і було заплановано, пройде в Одесі --- Походу клубы вообще не думают о своих болельщиках. Интересно, много народу смогут приехать в Одессу во вторник вечером? :(((
Ответить
0
0
Aenziferum (Kherson)
Радость у людей - это конечно замечательно. Но должен соблюдаться спротивный принцип! А он гласит, что команды должны выступать в равных условиях. Т.е. должно играться 2 матча, а этот недокубок смотреть уже неинтересно.
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Surik (Харьков) 22.05.07 13:19 не зрозумів... при чому тут ЧУ, мене інтригує фраза ((ВСІ етапи кубкового турніру мають складатися з одного поєдинку))
Ответить
0
0
Hi-Tec (Днепр)
"Во бред, нет слов! Так поиздеваться над Кубком. В еврокубках, куда наши так стремятся, каждая стадия плей-оф состоит именно из ДВУХ матчей. Теперь, получается, вообще негде наигрывать эту модель. Так что гениальный ход под себя." Абсолютно согласен. То, что ввели случайный жребий без рассеивания - это правильно, молодцы ... но два матча в "проход" нужно было оставить.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
karpaty (Львів) 22.05.07 13:16 Дивись в таблицю поперед.ЧУ.....
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Surik (Харьков) 22.05.07 13:05 якщо команда на клас нижче. А ЯКЩО НІ? А якщо дві команди з вишки грають?
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Хм (Хм) Але ж клуб вишки не винен перед клуюом першої ліги, що виступає в сильнішому ранзі. Ти намагаєгшся штучно зрівняти сили команд і ладно як це команди з різних ліг - тут я ще можу згодитись. Але якщо зустрічаються дві команди вишки, чого має бути один матч? Ну от випаде жереб скажімо чверть фінал Динамо - Сталь на полі Києва. Як думаєш цікавий такий кубковий матч буде? Думаю всі наперед скажуть хто вийде далі... Якщо ж буде хоч один матч в Алчевську, Сталь зможе хоч якусь інтригу створити. ( Алчевськ - для прикладу) (( до речі, не потрібно забувати про фактор нашого "сліпого жеребу" - все одно Динамо і Шахтар до фіналу ніяк не пересічуться.)) так як раз звідси треба починати. Чому це в нас так виходить що ШД і ДК не можуть зустрітись в попередніх раундах? А не придумувати кожного року нову формулу для кубка.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
karpaty (Львів) 22.05.07 12:32 А мене влаштовує одна гра. На полі команди, яка класом нижче.... Приємно, коли повні стадіони у перший чи у другий лізі.... Нехай буде радість у людей....
Ответить
0
0
Хм (Хм)
І, до речі, не потрібно забувати про фактор нашого "сліпого жеребу" - все одно Динамо і Шахтар до фіналу ніяк не пересічуться. Цікаво тільки чому вишка з 1/16 в боротьбу вступає7 З 1/32 було б куди цікавіше
Ответить
0
0
Хм (Хм)
2karpaty (Львів) На те він і Кубок, що в ньому повинні бути усі рівні. Двоматчеві раунди фактично роблять "рівнішими" команди вишки, а серед команд вишки - лідерів чемпіонату. Мені здається, що якщо ті ж Динамо або Шахтар будуть в кубку не розпорошувати сили за принципом "перший матч якось зіграємо, а вдома якшо щось не так - виставимол основу і дожмемо". Це не дуже цікаво. Переможець кубка повинен буде провести на повній самовіддачі усі матчі, а не лише один з двох матчів у чверть- і півфіналі. Твої Карпати, до речі, так само совєцько-москальський кубок виграли - в однораундових протистояннях
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Хм (Хм) Що значить "маленькі" клуби. Ну ми ж но в лотерею граємо, а визначаємо сильніших клубів, як в кубковому змаганні так і в чемпіонаті. Перемагати повинні сильніші, а не задовольнятися амбіції маленьких клубів. Інакше це не кубок, а суцільна лотерея. В нас Кубок просто зробиться не престижним трофеєм, коли переможцю можуть спокійно сказати "тобі просто заканало" - і будуть праві, бо за такої системи (одноматчевої) значну роль відігравати буде випадок. Руйнується сама стратегія кубкового протистояння. П.С. таким чином треба ще запропонувати стикові матчі Кубка Чемпіонів проводити одним матчем. Кубок повинен гратися двома матчами, або передбачати другий матч на полі суперника, якщо перший матч зіграно в нічию.
Ответить
0
0
анатолич (Днепропетровск)
Почему то многие думают, что с ужесточением лимита будет все плохо, ибо богатые клубы поскупают всех хороших местных игроков и будут мариновать их на скамейке. Но ведь увеличили лимит только на одного игрока. Разве это много? Да и потом, в первую очередь это шанс подтягивать местных воспитаников, а то сколько вон их в Киеве и Донецке без какой-либо перспективы играет. А так, глядишь, будет им шанс
Ответить
0
0
Легионер (Севастополь)
Rumata (Киев) Для того, чтобы Закарпатье с Ворсклой вышло в финал, так или иначе хоть одного гранда пройти прийдется, ну а если пройдут - значит заслужили. Согласен со многими "пропозициями" этого заседания, но лимит надо ужесточать, пока не дойдем до 5 иностранцев на поле. Считаю, что только так можно заставить клубы УЧИТЬ СВОЮ МОЛОДЕЖЬ, не просто украинскую, а именно своего края. В нашем случае, только заставляя можно научить руководителей ВОЗИТЬСЯ с молодежью. А по поводу скупки лучших - уж если Рабинович или кто др. создаст отличные условия, то хрен с маслом Ахметка у него перекупит хорошего игрока...., в такой ситуации можно только пожелать нашему футболу побольше Ахметовых, Рабиновичей и др. богатых-неравнодушных. Если будет хотя бы около 10 богатых клубов - будет отличный чемп. Динамо, Шахта, Арсенал, Метадон, возможно Металлист, Днепр - кто следующий готов вкладывать бабки и бороться за чемпионство.......?
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Surik (Харьков) 22.05.07 09:41 Opel (Николаев) правильно: програв - вилетів, але ж за рівних умов. В більшості європейських країнах Кубок складається з двох матчів. Якщо один матч - тоді нехай команди його проводять на нейтральному полі. Ладно якщо команди з різних дивізіонів, то можна один матч зіграти на полі слабшого сза рангом суперника, але коли дві команди з одної ліги, чого одна команда має мати задоволення від гри на своєму стадіоні, а інша ні. Я цього не розумію. В тому весь кайф кубкового матчу - протистояння з двох матчів. Та й задрало, що кожного року міняється формат розіграшу Кубка. В інших країнах Кубок країни - це престиж і правила не змінюються десятками років, а в нас на кожен сезон нові правила. Вже ж було, що Кубок проводився одним матчем - не сподобалось. Вирішили що з 1/4 граємо два матчі. І що знов міняємо систему? А тепер що не сподобалось? Краще б навчились проводити сліпе жеребкування спочатку, а то фінали ДК-ШД задрали....:((
Ответить
0
0
Opel (Николаев)
Все правильно решили, молодци! Кубок он и должен быть кубком (олимпийская система), проиграл - вылетел! А оптимальное число легионеров я считаю 6 при 5 наших!
Ответить
0
0
108695p (Киев)
Конченые придурки говорятодно а делают другое, как так можно делать все люди ждут ввода новых квот на легионеров, а они опять оставляют те же квоты что и были, как тогда развиваться украинскому футболу, что будет дальше, правильно говорил Блохин, что скоро не будет кого ставить в состав сборной так оно и есть. Позор демагогам Сафиулину и К
Ответить
0
0
108695p (Киев)
Конченые придурки говорятодно а делают другое, как так можно делать все люди ждут ввода новых квот на легионеров, а они опять оставляют те же квоты что и были, как тогда развиваться украинскому футболу, что будет дальше, правильно говорил Блохин, что скоро не будет кого ставить в состав сборной так оно и есть. Позор демагогам Сафиулину и К
Ответить
0
0
108695p (Киев)
Конченые придурки говорятодно а делают другое, как так можно делать все люди ждут ввода новых квот на легионеров, а они опять оставляют те же квоты что и были, как тогда развиваться украинскому футболу, что будет дальше, правильно говорил Блохин, что скоро не будет кого ставить в состав сборной так оно и есть. Позор демагогам Сафиулину и К
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Суперкубок - это матч между чемпионом и обладателем Кубка... А если один клуб "взял" дубль - зачем нужен Суперматч?.... И так ясно, кто сильнейшая команда сезона. Команда финалист или команда со второго места будет "доказывать", что она "сильнее"?..... Нелепо...
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
karpaty (Львів) 22.05.07 09:12 Какие два???.... Многие команды нельзя заставить и один играть...
Ответить
0
0
dimonych (-)
Rumata (Киев) абсолютно со всем согласен, +1
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Я вважаю, що сама більше бредова ідея - грати один матч на всіх етапах кубка. Це вже не кубок, а якийсь неповноцінний трофей. Бо перемогти може зовсім випадковий клуб. Кубковий матч має складатися з двох матчів. Якщо вже вам календар перегружений, то лишіть хоч як тепер з 1/4 два матчі на кожному етапі. Або ж як в англійському кубку ліги, що етапи кубку ліги складаються з одного матчу, але якщо зафіксована нічия, то матч переграються на полі іншої команди. Інакше получається, що одна команда має якусь преференцію перед іншою. Всі повинні бути рівними.
Ответить
0
0
East77 (Луганск)
Надо полностью убрать с поля легионеров.Например,Шахтёр,выйдя на поле одновременно с Гаем,Шевчуком,Воробьём и Беликом наведёт такого шороха в Европе.
Ответить
0
0
Rumata (Киев)
Закончу мысль. Финалист кубка при такой жеребьевке во многом случаен, поэтому логичног играть чемпиону и обладателю кубка матч за суперкубок со второй командой чемпионата.
Ответить
0
0
Rumata (Киев)
Лето и жара сказывается на всех иначе подобные решения обьяснить тяжко. Легионеры... Дядь, дай миллион(с) Ильф и Петров. Сделан очередной шаг к повышению цен на всё, что может попасть по мячу с украинским пасспортом. Готовьтесь платить за условных Беликов и Воробьев по 6-8 лимонов евро. Потребности ведущих клубов в украинцах будут расти, меж тем, талантливых молодых игроков у нас не прибавилось. Вот и будут скупать ШД, ДК, да и МД, ДД всё что движется. Да ещё и Рабинович, обещавший финансирование Арсеналу не меньше 10 лимонов и возможно пригласивший Грозного с его аппетитами, выйдет на рынок. Будут как при союзе сметать с полок ВСЁ :-))) Кубок... Я так понимаю, что на рейтинг нам плевать, иначе не могу обьяснить зачем убирать рейтинговую жеребьевку. Ну выйдут у нас в финал Закарпатье и Ворскла, пока ШД, ДК и прочие будут рубиться на ранних стадиях и выбивать друг дружку. И что? Как винницкая Нива вылетят от эстонских рыбаков? Это такое лицо украинского футбола вы хотите показать Европе? Гринжолы уже были... Словом, ЖАРА сказывается на руководстве украинского футбола. А вот регламент суперкубка стоило бы подкорректировать. Ну какой смысл играть финалисту кубка(да ещё и при слепой жеребьевке, с чемпионом и обладателем кубка? Пусть играет со второй командой чемпионата.
Ответить
0
0
MaTaT (Николаев)
Лучше бы автоматом давали и супер кубок... команда заслужила если выиграла..
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
MaTaT (Николаев) 21.05.07 23:45 У всіх країнах,де є суперкубок у такій ситуації чемпіон і володар грає з 2 командою і це нормальна практика. А у нас 4 суперкубок і так сталось 4 матчі Динамо - Шахтар. Але все одно рано чи пізно хтось інший приєднається.
Ответить
0
0
MaTaT (Николаев)
Зачем супер кубок??? Если Динамо выиграет и кубок и чемп?? Супер кубок должны разыгрывать победители этих турниров. Всё у нас через ....
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
Baobab (Kyiv) 21.05.07 23:34 Англія обходиться без 2 матчів у кубку!!! Хоча я особисто не підтримую таке нововведення. Зараз було нормально,коли з 1/4 фіналу починались 2 матчі і справжній плей-офф, а так вони хочуть повернути до системи сезону 2000/2001,яка себе я вважаю не виправдала. Сліпий жереб,якщо він буде діяти - це нормально, а ось 1 матч на кожній стадії - не дуже.
Ответить
0
0
Baobab (Kyiv)
Во бред, нет слов! Так поиздеваться над Кубком. В еврокубках, куда наши так стремятся, каждая стадия плей-оф состоит именно из ДВУХ матчей. Теперь, получается, вообще негде наигрывать эту модель. Так что гениальный ход под себя. Лучше бы отменили наконец пропуск в Европу для финалиста, потому что в олимпийской системе имеет значение только один - победитель (проигравшего будущему победителю, скажем, в 1/16 по логике нет оснований считать слабее проигравшего в финале).
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
Ліміт на легіонерів треба збільшувати. І цей крок правильний. 7 легіонерів максимум на полі - нормальне рішення. З наступного сезону 6 легіонерів, ще через 2 роки ідеальна на мій погляд система: 6 українців,5 легіонерів максимум на полі. Тоді наш чемпіонат буде розвиватись. Стосовно фіналу на нейтральному полі - ну не знаю в якій країні фінал проводиться не в столиці. Можливо це тимчасове рішення, пов'язане з реконструкцією Олімпійського? Тоді все зрозуміло. Збільшення трансляцій за тур теж додає оптимізму. Через пару років ми сподіваюсь будемо мати можливість дивитись всі матчі туру. Побільше б таких засідань і таких рішень приймали. Користі українському футболу це повинно принести.
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус