ФФУ отчислила двух сторонников русского мира с тренерских курсов ᐉ UA-Футбол

Общие новости

ФФУ больше не обучает людей работающих на оккупантов
Общие новости
UA-Футбол
03.03.2017
пятница
10:36
ФФУ отчислила двух сторонников "русского мира" с тренерских курсов
Рейтинг публикации
ФФУ больше не обучает людей работающих на оккупантов
Також читайте українською: ФФУ відрахувала двох прихильників "русского міра" з тренерських курсів

Вице-президент Федерации футбола Крыма Олег Комуняр на своей страничке в facebook рассказал, что ФФУ быстро отреагировала на его обращение по поводу того, что за счет Украины проходят обучение люди, которые поддержали оккупацию Крыма.

"За чередой хороших событий совсем забыл поделиться с вами еще одной важной новостью.

Центр Лицензирования Федерации Футбола Украины рассмотрел обращение Федерации футбола АР Крым по поводу обучения Шевченко Сергея Яковлевича по программе PRO-диплом УЄФА, который в данный момент является главным тренером симферопольского футбольного клуба "ТСК", проводящего свои матчи на временно оккупированной территори АР Крым, а также позволял себе риторику не признания территориальной целостности Украины, и имеющего паспорт гражданина РФ.

По результатом рассмотренного обращения Сергей Шевченко был отчислен из программы обучения.Также отчислен был и Вячеслав Беляев - сторонник "русского мира". Для которого "Крым - Россия" (Сам он ходил на "референдум и не скрывает этого), в Украине - Хунта, а "прокурор" Крыма Поклонская - говорит только правду.

Чтобы не допустить такие недоразумения в дальнейшем, федерации из регионов АР Крым и зоны проведения АТО будут предоставлять гарантии по каждому кандидату.

Благодарю руководство Федерации Футбола Украины за оперативное рассмотрение и решение данного вопроса!", - написал функционер

Читайте самые интересные новости футбола в Telegram, Facebook и Viber
Подписывайтесь на наш канал YouTube
Оцените этот материал
Голосов 5
Загрузка...
Реклама
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Комментарии (34)
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
beatles (Крыжополь)
Пусть обращаются в суд, если считают что ущемили их права, или же, как вариант, проходят лицензирование в московии - это уже их проблемы!
Вот когда бы абсолютно все организации Украины поступали так со всеми сторонниками "русского мира", мир наступил бы быстрее! Очень хороший пример -страны Балтии!

И, пожалуйста, не гоняйте воду из пустого в порожнее. Вас тут слишком много, уважаемый! Не посчитайте за оскорбление!
Ответить
+1
-1
oda1979 (Запорожье)
Клиенты?? Так тогда ситуация ещё проще!!! Просто идите нах, мы не хотим предоставлять Вам наши услуги:)))) жалоба в УЕФА? А с какой формулировкой простите??
Ответить
+1
0
мы за динамо (киев)
Які люди?
Дихлофос, хлористе вапно(якщо хтось пам"ятає), білизна , кальцінована сода а не суди потрібно застосовувати в подібних випадках.
ПС І мити руки дезинфікуючими засобами. А то вже ну такі вимоги до всяких гельмінтів, що так ненависні єврогеї з їх гуманністю будуть шоковані своєю жорстокістю.
Ответить
+2
-3
oda1979 (Запорожье)
По щучьему велению, по моему хотению. Этого достаточно.
Ответить
+2
0
Iron Man (Олександрія)
Лентопротяжку заело? Или смешулю дурашливую включил? Тебе уже отписали по данному вопросу, попугай.
Ответить
+2
-1
мы за динамо (киев)
Не буде вам ніякого персонального суду. Осудять скопом, та вже ООН прийняла резолюцію.Смердиш ти на цю тему лише тому, що реальне покарання трохи затримується. Ну і сподіваєшся розчинитись в величезній шоблі свинорусзьгеміра(параші)
Ответить
+2
-3
oda1979 (Запорожье)
А вот и нет. Собственник может уволить по любой, даже самой дикой причине. А ходить по судам и отстаивать свои права это прерогатива сотрудника..
Ответить
+2
0
veresen
погоджуюсь, треба дотримуватись закону. і все що стосується них, має бути по закону. Срна отримав тренерський диплом від ФФУ, значить іноземці, можуть ліцензуватись в межах інших країн. Напевно в Україні, ну дуже легко отримати такий диплом, порівнянно з іншими країнами, що навіть злосні сєпари тут проходять навчання :)
Ответить
+3
-2
мы за динамо (киев)
Ти ж тільки що відписувався, що відповідальність повинна наступати по рішенню суда, а не коли хтось счітаєт.? Гібридна тупість - один з проявів інформаційної війни в свою чергу - складової гібридної війни. Так что молодчінка, грамотно рассуждаіш. Тільки, зрозуміло що слухач твій --- саме підгулявша вата, трохи притухша після втрати надій на за два дня да Кііва дайдьом.
Ответить
+5
-2
veresen
попробуйте таку думку, висловити в Росії :) і побачите в якому юридичному полі працює Крим.
Ответить
+9
0
мы за динамо (киев)
Ти вже набрид своїм включенням тупого.
Але вже так і бути
На парашу- в РФ, для того непорозуміння це ще м"яке означення. Раша не охоплює всього спектру презирства до тієї субстанції.
Парашна свиня --- подивись в дзеркало, відірвавшись від дуроскопа-ТВ.
Ответить
+8
-3
kalya (Симферополь)
Молодчинка! Грамотно рассуждаешь!!!!!
Ответить
+5
-10
evraz (Черновцы)
подари ему цветы
Ответить
+2
-1
enginer (Киев)
Шановний ви напевне забули, що ффу це громадська організація, що забороняє звертатись в суди, тому все зроблено вірно і правильно!
Ответить
+1
0
kentrp1 (Львів)
"падонкавский и тюремно-активисткий стиль"!?!?!. Поясніть будь-ласка глибоко інтелектуальний та філософський вислів!!!!!!!!
Ответить
+7
-4
[email protected] (киев)
Во всем цивилизованном мире за коллаборационизм сажают в тюрьму. Отчисленные с курсов еще легко отделались.
Ответить
+8
-5
мы за динамо (киев)
Бояришніка прийми та заспокойся. Якщо квартира державна то напуй на парашу, тут твої сподівання можуть бути виконані. ЖКХ тільки господарсько-комунальними справами займається, ці не виселять. Спробуй ще шось смішне про трамвайне депо тут промичати. Ніколи не думав що в Одесі вижили недоумки. Там же досить серйозний природний відбір.
Ответить
+10
-8
miguel (Киев)
Причина отстранения, что эти двое слишком хитросделанные, хотели и рыбку съесть, и на путина сесть. Хвалят росиюшку, но при этом кормятся в Украине. Топили на рефередуме за рашку - чемодан-вокзал-нижний тагил, там и обучайте местных петухов из навоза футболу.
Ответить
+12
-6
мы за динамо (киев)
Вражаючу купу лайна вивернув. Таку можна накласти мабуть тільки від харчування цим же лайном через дуроскоп парашаТВ.Може твая страна щось там і прахаділа в 37-м, а ось моя тільки страждала від таких прахадімцев. Няша Поклонська порушила присягу і на цьому вся її правда закінчується. Паспорти це питання вартістю пару тисяч тугриків, дрібниці. Прав ніхто нікого не позбавляв, а ось від споживання нашого шматка хлібу парашних свиней обов"язково необхідно лопатою по рилу відганяти. Любими шляхами, способами. Хочеш хватать на вулиці всіх хто не співає гімн --- іди хватай. Павєсєлі Одессу. А з розстрілами навіть не мрій, руки повисмикуєм і в жо..№у вставим.
Ответить
+11
-9
oda1979 (Запорожье)
Ффу это всеукраинская общественная организация. ФИФА и УЕФА вообще фиолетово кто на курсы ходит и кого отчислили. Патриотизм это внутренне дело ффу:))) так что можешь жаловаться и даже в суд сходить:)) это как получение прав на вождение автомобиля. Что бы тебе понятнее было.
Ответить
+1
0
Ivan UA (Северодонецк)
все правильно. нечего парашникам вякать
Ответить
+1
-1
veresen
в українських центрах ліцензування ФФУ, ну може можуть :) але тоді нехай їдуть до... Польщі.
Ответить
+2
0
veresen
тобто, Шевченко Сергей і Вячеслав Беляев, на даний час будучи російськими громадянами, які проживають на території анексованого Криму, не можуть навчатись в українських центрах ліцензування. а тим більше, якщо вони підтримали незаконний односторонній реферндум, то це вже стаття 110. Посягання на територіальну цілісність і недоторканність України.
Ответить
+6
-1
veresen
Анексія (лат. annexio — приєднання) — це насильницьке приєднання державою всієї або частини території іншої держави в односторонньому порядку. За міжнародним правом анексія — один з видів агресії і спричиняє міжнародно-правову відповідальність.
Ответить
+4
0
ferzz (Gluhiv)
Пусть эти ватаны в Абхазию едут обучаться.
Ответить
+6
-1
veresen
Шахтер - чемпион!!! (Одесса) , а в якому юридичному полі, на сьогодні, працює Крим? ото ж бо, як тск і російські громадяни свіввідносяться з ФФУ, загадка.
Ответить
+8
-1
трамвай за трамваєм (найкращий)
якось я був на футболі у Львові .
грали випадково Таврія і Динамо києвське .
і гола забив на 77-й мІнуті Шевченко Сергій Якович .
потім Сірьожа бігав по Дружбі з прапором .

а теперь ему хАрашо там где ему хАрашо .

і що ми хочемо від людини савецкой національності ?
він народився в Киргизіі , місто Кара-Балта ... там ево родіна
Ответить
+8
-5
Sins (Київ)
Якщо таку наволоч заохочувати, то завтра вже якийсь недолугий Одесит вирішить від’єднатись, або ще гірше піти воювати за терористів, треба було саджати до в’язниці!
Ответить
+8
-7
leonov1 (Днепропетровск)
Глава комитета по этике ФФУ коммунист полковник КГБ СССР в отставке господин Кочетов и это сделает своей заслугой. Вы учите тут как с такими поступать а в это время полковник КГБ СССР учит вас этике футбола))))Киевляне войдите в дом футбола и вынесите эту комуняку в мусорный контейнер или только тут писать умеете ?
Ответить
+7
-9
мы за динамо (киев)
Тим більше!!! Які претензії до патріотів? Щурі самі себе нехай жеруть.
Ответить
+7
-4
Tolstoy (Лівий берег)
мля! всего лишь отчислили!? а арестовать *удаков за коллаборационизм не надо
Ответить
+10
-9
Денис Донецк (Донецк)
Вице-президент Федерации футбола Крыма Олег Комуняр ------ да с такой фамилией сам должен был заявление по собственному написать)))
Ответить
+9
-7
m_odessa (Odessa)
А стукачок Олег Комуняр сторонник украинской войны?
Ответить
+7
-17
Lion Killer (Львів)
Відчислили і добре. Тільки їх слід відравляти відразу під арешт або на каторжні роботи.
Ответить