Чижевского увольняют с поста главного тренера Карпат – СМИ


Его об этом уже предупредили

Чижевского увольняют с поста главного тренера Карпат – СМИ

Телеведущий Игорь Цыганик сообщил, что матч с "Десной" был последним на посту главного тренера для Александра Чижевского.

Ведущий Профутбол отметил, что это пока неофициальная информация, хотя Чижевского уже предупредили об увольнении.

Все будет решаться на следующей неделе. Честно говоря, я благодарен Александру Чижевскому, потому команда на старте сезона проиграла лишь три матча – "Динамо" (при неплохой игре), "Шахтеру" (без шансов) и "Зари" (которая достаточно уверенно выступает на внутренней арене).

В других поединках команда выглядела очень конкурентоспособной, заработала определенные очки и эта смена абсолютно неверна. И новый тренер, кто бы ни пришел, а называют разные фамилии, он должен это понимать. Потому Чижевский не заслужил того, чтобы его увольняли. Это моя личная точка зрения.

Сергей Нагорняк поддержал Игоря Цыганыка и заметил, что Чижевскому не дают работать. "Но для "Карпат" это обычная ситуация", – подытожил Нагорняк.

Следите за нами:


Оцените этот материал:
Поделиться с друзьями:
Источник:
Профутбол

Загрузка...

Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Комментарии (17)
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
avatar
Віктор Бокасса (Betwmount)
Знову привезуть якого сеньора Леонсіо з пляжу?
Ответить
0
0
avatar
Drovko (Lviv)
Нічого дивного))..тільки от цікаво звільняють то за що?
Ответить
+1
-1
Biluy2910 (Броди)
Може краще взагалі без тренера грати
Ответить
+3
0
Sandra777 (Львів)
Тільки Вернедуб !!!#
Ответить
+1
-4
danikrom (Львів)
Карпати треба в книгу Гіннеса,за частоту змін тренерів....* керівництво клубу виглядає неадекватним!!!
Ответить
+3
0
eskobar (Львів)
Аденома простати і свіже гірське швейцарське повітря навіює папідиму геніальні ідеї. Геродот сраний від футболу.
Ответить
+4
0
Sandra777 (Львів)
Чекаєм на Вернедуба, думаю він за рік виведе нас на рівень Зорі
Ответить
0
-5
eskobar (Львів)
Ваш новий тренер Іван Сусанін, заведе куда треба)))
Ответить
0
-3
eskobar (Львів)
А забув. Ще крім Сусаніна до вас прийде чувак з Німеччини з Гамельна, теж всіх решта виведе куда треба))
+1
-1
Sandra777 (Львів)
Ти чого олень пишеш таку ярість ?знайду натагну троси на голову,Бренд Карпати знають всі хто входив до радіанського союзу і після перемоги Галатасараю і в Європі а хто знає про тепе ?сідай на очко і тихенько @рочи
0
0
avatar
Drovko (Lviv)
Вернидуб пишеться через "И"...
Ответить
0
-1
eskobar (Львів)
Вибач недалекий мій друже, я забув що ти дегенерат)) Трохи заскладно для птушника з турки розумію
Ответить
0
0
eskobar (Львів)
Слухай дебіле в твоєму пості 23 помилки? ти вчися трохи, не можна бути таким тупим
Ответить
+1
0
Sandra777 (Львів)
Чиж сам виноватий почав грати в 5 захисників в 2 опорних кому така гра подобається? Нікому ?він не впевнений в собі тренер, треба вже готового і самостійного тренера який после всяких джунерів подальше
Ответить
0
-3
avatar
armik (Киев)
А михайличенко уже уволили?
Ответить
+1
-1
Onside (Чернігів)
Якась дивна мода у львівських команд на постійну зміну тренерів. Львірус змінює тренерів які стрибнули вище голови, як у випадку з Віртом. В Карпатах я вже не пам’ятаю коли в останнє хтось протримався хоча б повний сезон...
Ответить
+1
0
vlotko (Броди)
Театр абсурду продовжується.
Ответить