ЄВРО-2024
ЄВРО-2024

ЄВРО-2024 - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Англія - ​​Данія 2:1. Ремейк 1966-го. Рідні трибуни і спірний пенальті вивели родоначальників в фінал


Контраверсійне падіння Стерлінга вирішило долю зустрічі

Англія - ​​Данія 2:1. Ремейк 1966-го. Рідні трибуни і спірний пенальті вивели родоначальників в фінал

фото - Getty Images/Global Images Ukraine

Володимир Зуєв Автор UA-Футбол

Євро-2020. 1/2 фіналу

7 липня. Лондон, стадіон "Уемблі"

Англія 2:1 Данія

Голи: К'єр (39, автогол), Кейн (104) - Дамсгор (30)

На 104-й хвилині Кейн не реалізував пенальті (воротар)

Англія: Пікфорд - Уокер, Стоунз, Магуайр, Шоу - Філліпс, Райс (Хендерсон, 95) - Сака (Гріліш, 69, Тріпп'єр, 106), Маунт (Фоден, 95), Стерлінг - Кейн

Данія: Шмейхель - Крістенсен (Андерсен, 79), К'єр, Вестергор (Вінд, 105) - Ларсен (Васс, 67), Хейбьєрг, Ділейні (Йенсен, 88), Меле - Брейтвейт, Дольберг (Норгор, 68), Дамсгор ( Поульсен, 67)

Попередження: Магуайр (49) - Васс (72)

Англія в перший раз у власній історії вийшла в фінал Євро, дотиснувши збірну Данії в овертаймі. До цього на рахунку родоначальників гри був лише тріумфальний фінал Чемпіонату світу 1966-го року, і сценарій сьогоднішньої зустрічі вражаючим чином збігся з тієї легендарною грою. Тоді англійці теж грали при рідних вболівальниках, королева Єлизавета II гаряче підтримувала своїх на трибунах, а результат поєдинку вирішив гол-фантом від Джеффа Херста. Сьогодні замість королеви на "Уемблі" сидів уже її онук принц Вільям, а перемогу своїй команді приніс неоднозначний пенальті, зароблений Рахімом Стерлінгом. Як би не заслуговували англійці перемогу своєю грою на другій годині гри, але від дурного присмаку цього тріумфу позбутися буде важко.

Англія рішуче розпочала зустріч, видавши дуже інтенсивні 15 хвилин. Але вичавити з ударного відрізка реальних моментів не вдалося - команда Каспера Юлманна виявилася дуже добре підготовленою до суперника. Крайні центрбекі Крістенсен і Вестергор агресивно вискакували з лінії оборони, реагуючи на опускання Стерлінга і Сака, а Хейбьєрг панував в центрі поля, назбиравши 5 відборів в першому таймі. В результаті у англійців пройшло лише пару передач від Кейна на Стерлінга в швидких атаках, але Рахім не зміг забити.

До 20-й хвилини данці заспокоїлися і почали терпляче розігрувати м'яч біля своїх воріт, провокуючи господарів на пресинг. Разок Англія таки зважилася агресивно вийти в тиск і провалилася. Дамсгор втік за спини захисту і міг виходити 1 на 1, але вчасно встиг легкоатлет Уокер, нейтралізувавши загрозу. Як тільки Данія підрівняла гру, почали даватися взнаки вразливі позиції господарів "Уемблі". Спочатку Філліпс обрізався на своїй половині, а потім Пікфорд відродив в пам'яті всі стереотипи про англійських кіперів, двічі грубо помилившись в передачах біля своїх воріт.

Питання до Пікфорда залишилися і після неймовірного удару Дамсгора зі штрафного. Міккель поклав гол під поперечину, але м'яч не летів в самий кут і воротар "Евертона" мав деякі шанси виручити команду, але зробити цього не зміг. 0:1. В критичний момент Харрі Кейн відразу став демонструвати, чому він є лідером "трьох левів". Кейн двічі класно змістився в опорну зону суперника і створив два 100-відсоткових шансу для Стерлінга. Перший момент Рахім в традиційній манері запоров, але от у другому випадку К'єр не залишив йому такої можливості, зрізавши м'яч у свої ворота. Цілком справедливі 1:1 до перерви.

На другий тайм Англія вийшла з куди більш рішучим настроєм, і не дивлячись на зухвалі спроби скандінавів нав'язати високий пресинг, данці до 60-й хвилині змирилися з участю андердога і сіли до своїх воріт. Тактика відійшла на другий план, команда "трьох левів" затиснула датчан на своїй третини поля і почала штурмувати ворота Шмайхеля. Спочатку Каспер виручив після удару екс-одноклубника по "Лестеру" Харрі Магуайра, а потім і після пострілу Маунта і подачі Шоу. Данці випустили ще одного опорника Дамсгора і протрималися до овертайму, попутно втративши важливих бійців – Крістенсен і Ділейні отримали травми.

Англія продовжила нагнітати в додатковий час і, цілком ймовірно, дотиснула б суперників і без втручання арбітра зустрічі Данні Маккелі. Але він все ж вирішив втрутитися. Рахім Стерлінг, нирки якого добре відомі і всім рефері в АПЛ, і українським вболівальникам по баталіям "Ман Сіті" і "Шахтаря" в ЛЧ, під кінець першого додаткового тайму драматично впав на газон у штрафному суперника. Контакт у Рахіма був і з Мелле, і з Йенсеном, але з побаченого на повторі склалося чітке враження, що падіння Стерлінга було його особистою ініціативою, і без його артистичних здібностей не обійшлося. Маккелі і ВАР вирішили інакше, і англійцям був даний 11-метровий. Кейн його реалізувати не зумів, але першим же наспів на добивання. 2:1. А в заключні 15 хвилин Англії не склало труднощів утримати переможний рахунок.

Уже в неділю все на тому ж "Уемблі" ми побачимо фінал Італія - ​​Англія. Здається, крім як у вдома, за господарів ніхто вболівати не буде. Тому провиною і цей спірний пенальті, і боягузливий стиль Саутгейта по ходу турніру, який не погребував зняти бідолаху Гріліша при переможному рахунку під кінець зустрічі, і прекрасна "Скуадра Адзурра", що демонструє можливо найяскравішу гру в своїй новітній історії.

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
avatar
hardcorepwnz (Украина)
Возможен, но падал он уже до столкновения. А еще многие говорят, что в штрафной в это время было 2 мяча.
Відповісти
10
0
Повернутись до новин
Коментарі 209
avatar
hardcorepwnz (Украина)
Возможен, но падал он уже до столкновения. А еще многие говорят, что в штрафной в это время было 2 мяча.
Відповісти
10
0
balamyt (Boston)
Тут ..как и у Марадонны Рука Бога или слепой судья .ВАР не видел симуляции Стерлинга ..это уже результативная целенаправленная Ошибка судьи..
Відповісти
14
1
avatar
ЯрыЛо (Kryvyj Ryh)
Нельзя обходить, нужно смыть...но ведь жалко , вдруг в жизни хороший парень (это очень не точно)
Відповісти
0
2
avatar
ЯрыЛо (Kryvyj Ryh)
Получается , что Витя ещё и стрелочник))))
Відповісти
0
2
avatar
ВікторАплодісмєнт (Київ)
шо ж ти так на Яріка, сволото залита
Відповісти
1
2
avatar
ЯрыЛо (Kryvyj Ryh)
Дело Тофика Бахрамова живёт...
Відповісти
1
1
avatar
ВікторАплодісмєнт (Київ)
і тобі привіт! бачу знов очі залив, наклюкався, алко інтєлігєнтале давай без матів. тут діти коменти читають
Відповісти
4
4
avatar
ЯрыЛо (Kryvyj Ryh)
Витя скинь ссылку на соц сети , хочу видеть как выглядит этот троль(ты)в жизни ))
Відповісти
4
2
avatar
ВікторАплодісмєнт (Київ)
звідки мені знати посилання грузчіка
Відповісти
2
2
avatar
ЯрыЛо (Kryvyj Ryh)
Я тебе писал , не переводи стрелки. Думаю у тебя добрые глаза
Відповісти
1
2
Acsakal (Kharkov)
"Рахім Стерлінг, нирки якого добре відомі..." Цікаво, а що такого особливого в "нирках" Стерлінга? Особисто я віддаю перевагу телячим ниркам у виному соусі, проте якщо автор так рекомендує...
Відповісти
1
3
avatar
vr250278 (Цвіткове.Черкаська)
А в когось і чемпіонат слабший ... І тренер без золотого м'яча ... А ще він данську мову знає і спілкується нею . Як йому так зручно говорить ? Тупий мабуть ?
Відповісти
3
2
avatar
usovvictor (Kharkov)
....датчане хороши, но англичане сильнее и настойчивее. Настойчивости помогли условия матчей и не надо на судью валить огрехи. Болел за Данию, как показатель игры, но они во втором угасли, фортуна помогает наглым и напористым, поэтому удивляться нечему. Матч понравился - забей датчане второй, игра бы закончилась (как сказать - фортуна все может) с такой обороной. Все по делу, пины надо было бить твердо, смотришь бы и вышли...
Відповісти
6
2
avatar
Барселиниус (землянин)
Во втором данцы угасли сразу же после тройной замены на 67 минуте, это середина тайма. Не стоило этого делать. Это ошибка тренера. У Дании на то время ещё были силы и желание забить победный гол. Но дурацкая тройная замена всё сломала.
Відповісти
4
1
avatar
usovvictor (Kharkov)
...100% согласен, нельзя было трогать эту обстановку, нервишки подвели, а 3-ка не освежила игру, а перевела в другое русло (как холодный ушат воды), они погасили существующий адреналин у датчан... Кстати у нас это было с заменами просто показательно, правда фортуна помогала...
 
2
1
Acsakal (Kharkov)
Нашу гру навпаки, гасили заміни, не зроблені своєчасно. Потрійна заміна на 90-й хвилині за рахунку 0:4, яку так і не дозволив суддя - це щось із чимось.
 
2
0
batareykin63 (Енергодар)
Украина по твоему коменту никто и зовут ее никак. Украина угасла с свитком арбитра о начале матча. Играли за Беседина... Поучитесь играть за Эриксона
Відповісти
0
0
avatar
Stuntriding (Киев)
Самые актуальное на сегодня.....обезьяне банан .... И С детства за Италию!!!Так протащить несчастных нигеров английских.....позорище!Всё в ожидании, что Италия из раскатает!
Відповісти
3
5
сиси кейтч (Херсон)
Датчане молодцы показали нашим шлюхам из зборной Украины как играть с Англией бойцы и мужики
Відповісти
8
0
vadooo (Слатино)
Сетки давно пора отменить. После групп должен быть только жребий!
Відповісти
2
2
football_soccer (Украина)
хе-хе , я еще перед матчем англичан с нами, писал, что Стерлинг будет искать пенку, так как знает, что перед ним у судей есть должок за непоставленную пенку против шотландцев. И вот он нырнул, и вот судья повелся и отдал "долг" за другого судью.
Відповісти
6
0
gychek (львов)
Ми шкодуємо Данію,тягнем нашу ,бездарну збірну з ніяким тренером.Треба виходити і грати,комбінації,боротися.підкати.-будуть моменти,,,..З Англією в наших не одної жовтої картки!!!Англія шукала свій момент,атакувала і виграла!Стерлінг,Шоу,Кейн-чудові гравці!!Данія тянула до пенальті,наші теж думали "дотерпіти".!Все справедливо!Везе сильнішим!
Відповісти
3
5
Smooth da Hustler (Львів)
Припустимо що пенальті справедливий, тоді питання, чи можна продовжувати гру, коли на полі 2 мячі?
Відповісти
0
0
gychek (львов)
тоді фейл судді
 
0
0
Ol-g (Одесса)
И принц пришёл, подпортил репутацию. В твиттере напишет?
Відповісти
0
1
Ol-g (Одесса)
- За чей счёт этот банкет? - Кушайте, кушайте, все оплачено.
Відповісти
1
1
Ol-g (Одесса)
Італії організатори скажуть, яким заплановано бути шоу?
Відповісти
1
1
Ol-g (Одесса)
Понятная сетка, понятная.
Відповісти
1
2
avatar
Spokoyno (Київ)
ВАЦко вигукнув, що судді наVARили і всі повірили Хоч при детальному огляді... 1) Захисник до м'яча дотягнувся? НІТ! 2) А до коліна Стерлінга? ТАК! 3) Чи міг Рахім після цього не "врізатися" в іншого захисника датчан? Скоріш НІТ! 4) Тоді чи "тягнув" момент на пенальті? Скоріш ТАК! P.S. Так ситуація суперечлива і Стерлінг, що той па... Але він не НАмалював, а лише ДОмалював! Тому ПЕНАЛЬТІ хоч і не 100%, але скоріше був.
Відповісти
4
5
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Та был там пенальти! Может не на столько очевидный и падение красивое, но был!
Відповісти
4
5
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
Дятел, только для тебя с мозгом колибри все очевидно. Но это не удивительно, ты же даже писать без ошибок не умеешь :)
 
2
2
gychek (львов)
ЩО СПОРИТИ З ЛЮДЬМИ,,ЯКІ футбол бачили з тєлєка з півасіком?Вкінці зі Стерлінгом треба було грати акуратно,тим більше ,що зпереду стояв ще один захисник!Поштовх був!
Відповісти
2
3
batareykin63 (Енергодар)
ржу немагу эксперт хренов
 
0
0
IM-RM-DK (Miami)
Никогда не любил бестолковое апл и ее сборную регбистов,а теперь ещё больше спротивилась эта помойка!!!
Відповісти
7
6
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
Ну вон сколько фанов апл- дятел с мозгом колибри , алексин с айкью 68 и прочие бешенцы с бамбаса :)
Відповісти
0
3
Acsakal (Kharkov)
Тим, хто писав, що Бущан проти Англії зіграв блискуче, раджу передивитися, як Шмейхель відбиває удар головою того ж таки Магвайра.
Відповісти
3
2
Vantala (Kharkiv)
Несмотря на всю симпатичность игры датчан, не могу не отметить, что они играли на отбой и ждали послематчевых пенальти с середины второго тайма. За что м поплатились.
Відповісти
7
2
metall5291 (Kharkiv)
Гутен морген, друзья-болельщики "финала за Италию". Народ, теперь уже весь, все понял, что это за "чемпионат". Хотя было видно издалека, из расписания, как всё было заточено изначально под страну леди и сэров. Спасибо Дании, что англичанам для "победы" пришлось вытащить и явить миру весь этот позор. А если Италия сыграет на максимуме, мы, наверное, и не такую мерзость от судей и от УЕФА увидим. Эх, зря я "гнал" на супер-соккер лигу. Такой УЕФА с таким футболом "нам не нужен" (вспомнился Озеров).Ответить
Відповісти
9
8
metall5291 (Kharkiv)
"Ответить" писал не я.
Відповісти
2
3
gychek (львов)
Багато безтолкового тексту!Це найвидовищний ЧЄ за останній час!Англія заслужено вийшла в фінал.Данія.шкода.але на фінал не награла,мрожливо так як і Італія.Ну тоді треба проводити три гри ,серію
Відповісти
7
7
metall5291 (Kharkiv)
Вибачайте, Пане. Не всі можуть досягти вашого високого, тим більше львівського рівня. Пишемо, як вміємо.
 
3
1
avatar
ЯрыЛо (Kryvyj Ryh)
Супер-лига будет ещё, но в каком формате и через сколько лет ?
Відповісти
3
1
Acsakal (Kharkov)
Ви плутаєте зелене з вогким. Який стосунок може мати "супер-соккер ліга" до змагання національних збірних? А те, що господарів тягнуть до фіналу, то це старий бородатий "винахід", і не лише в УЄФА, але й ФІФА так само. За останні 50 років легше перелічити першості, де такого в явному вигляді не спостерігалося, ніж навпаки. І УЄФА, і ФІФА просякнуті корупцією. Але змінювати треба не формулу змагань, а керівництво та принципи діяльності цих організацій. Нажаль, за президентства Трампа ці процеси не були доведені до логічного завершення, інакше би і ЧС-2018 проходив не в країні-агресорі, і ЧС-2022 був би не в Катарі.
Відповісти
3
3
metall5291 (Kharkiv)
Хіба не під егідою УЄФА проводяться геть усі футбольні змагання? То може я не дуже плутаю?
 
4
2
Acsakal (Kharkov)
Повторюю запитання: який стосунок може мати супер-ліга до континентальної першості??? Що конкретно ви пропонуєте? Замінити Лігу Чемпіонів на супер-лігу, а чемпіонати Європи та інші турніри між збірними взагалі не проводити? Ви впевнені, що більшість уболівальників готова відмовитися від національних збірних заради примарної суперліги?
 
3
1
metall5291 (Kharkiv)
Звісно, так звана "суперліга" не має стосунку до ЧЄ. То просто була палка в те осине гніздо, яке зветься УЄФА. Виходить, що оту палку дійсно туди потрібно було встромити. І дійсно жаль, що у США не довели справу не те що до кінця, чи до середини. Її ледь зрушили з місця і там полишили.
 
1
3
Acsakal (Kharkov)
Ви розумієте, в чому слабкість Вашого захоплення ідеєю супер-ліги? Вона Вам здається інструментом у боротьбі з махінаціями корумпованих функціонерів УЄФА. Але ж супер-ліга не має цього на меті, і її організатори нічого не знають про Ваші антикорупційні сподіванні. Мета супер-ліги - така сама, що й УЄФА та ФІФА - заробити якомога більше грошей. Саме тому на континентальних та світових першостях постійно тягнуть за вуха до фіналу господарів, бо переповнені стадіони забезпечують більший прибуток, ніж напівпорожні. І саме тому є величезна небезпека і велика ймовірність того, що і супер-ліга, у разі її створення, почне з часом бавитися тим самим дрібним шахрайством, що й УЄФА та ФІФА, "сприяючи" таким результатам, які дають більші доходи. Тому, на мій погляд, боротися треба не з формулами спортивних змагань, а з конкретними лазівками для здійснення шахрайств. От ввели систему ВАР - і суттєво ускладнили фіфам-уєфам можливість впливати на результати. Але й ВАР поки що далекий від досконалості. Я прогнозую, що років за 15-20 фунції арбітра в полі значною мірою передадуть штучному інтелекту. Але й тоді будуть шахраї, які намагатимуться втручатися в його роботу... Це називається "діалектика".
 
3
2
Медведь с балалайкой (Харьков)
Англия все евро дома играет, даже финал - и скажите что не купили ? ...
Відповісти
7
3
gychek (львов)
Ті ,хто говорить ,що Англія не заслужено пройшла,скажу:Нехай так само б датчани вппали,хтось,в своїй штрафній ,!А так ,нехай везе атакуючій команді!А Шевченку на замітку,як треба грати майже на рівних з грандами!Це і ясно,в них немає піжонів,в них толковий тренер,в них захисники в свої 30 років "вже вміють грати головою"!Всьому Данія краще за Україну,на жаль!.
Відповісти
7
8
belarus_1978 (Киев)
Странный пеналь, судья даже не пошел сам посмотреть, он был как будто обязан его поставить, жаль что такой классный ЧЕ по судейству в самом конце обосрались.
Відповісти
12
2
avatar
Spokoyno (Київ)
Він сам його побачив / призначив! А судді VAR з ним просто погодилися! Чого передивитися
Відповісти
4
3
Alex DI (Харьков)
Такой эпизод спорный, очень важный матч - полуфинал, экстра тайм и не пойти смотреть видео, чисто из уважения к команде Дании и болельщикам должен был идти смотреть.
Відповісти
1
0
avatar
Spokoyno (Київ)
Затягувати час... Навіщо? Невже ви вважаєте, що суддя не побачив "правильність" свого рішення? І що дотику захисника до м'яча дійсно НЕ було, а до Рахіма БУВ! А як же вірування в себе "любимого"? Ви ж вірите, що абсолютно праві
 
1
0
krakow (Херсон)
Сходство и различие,между датчанами и нами.Два поражения в группе у обеих сборных и выход,с третего места - сходство.Различие - поражения обеих команд, и рядом не стояли. Выход у них достойный и чистый.У нас,лотерейный с душком.Вылет с ЧЕ.Сходство - после игры с англичанами.Различие - без комментариев...
Відповісти
20
3
avatar
Rezerf (Чернігів)
Так, у нас все погано. Данія програла Фінляндії 0 - 1. А Україна Нідерландам 2 - 3. Порівняйте, без коментарів.
Відповісти
2
9
Acsakal (Kharkov)
Людина пише про те, як саме це відбувалося, яку гру показали команди, а не про арифметику.
 
6
0
Фанат АПЛ
Вот и второго финалиста угадал. Дания явно не наиграла на финал,и Англия не впечатлила. Итальянцы должны наказывать самоуверенных англичан!
Відповісти
7
4
Одиссей(Афула) (Афула)
Несмотря на сомнительный пенальти,Дания на победу не наиграла,Англия выглядела сильнее.
Відповісти
6
12
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Только Италия!!!
Відповісти
11
5
chicago (chicago)
Недаремно Ярмоленко не давав Яремчуку подати руку після зіткнення з язичником,потім руки не відмити.
Відповісти
13
3
chicago (chicago)
Пеналь лівий. англії позор і ганьба за ідолопоклонство перед чорними . Ніколи не болів за Італію,життя міняє пріоритети і вподобання. За Італію.
Відповісти
19
3
Navudo
а другого м'яча на полі ніхто не помітив?
Відповісти
6
2
avatar
Барселиниус (землянин)
Судья матча прикинул и решил... таки лучше быть пи@арасом, чем расистом.. и указал на точку.
Відповісти
18
2
balamyt (Boston)
Самая Позоная победа этого ЕВРО .Англия ведь ни одного мяча с игры в этом матче не забила... Авто гол и Левейший пеналь с добиванием..Позор такому Финалисту своего поля
Відповісти
15
6
Одиссей(Афула) (Афула)
А,что позорного в автоголе?А по пеналю -позор судье,а не Англии.
Відповісти
5
8
Aristarh Ignatoff (Симферополь)
Все по делу. Англия очень хороша и по праву будет фаворитом в финале, несмотря на меньшее количество времени для восстановления.
Відповісти
10
15
IM-RM-DK (Miami)
Англия фуфло как и крысчане
Відповісти
13
9
Aristarh Ignatoff (Симферополь)
Во дурак. Не позорься своими опусами. Фуфло не доходит до финалов и в Крыму остались адекватные люди.
 
0
0
аалекс ( Крым)
Пенальти, конечно, более чем спорный, но реально-Англия выглядела более убедительно. Может родные трибуны, может более высокий класс игроков сыграл свою роль. Финал будет что надо. Датчанам респект.
Відповісти
13
8
IM-RM-DK (Miami)
Если ты сильнее так забивайте с игры или 100% пенальти,и не тяните время после гола!!
Відповісти
11
3
Vantala (Kharkiv)
Что же Дания не последовала вашему совету? Они играли на отбой и ждали послематчевых пенальти с середины второго тайма. За что м поплатились.
 
4
3
Alex DI (Харьков)
Посмотрел бы на убедительную Англию в послематчевых пенальти с Данией
Відповісти
4
1
Термит (Киев)
Обидно, что стало нормой - почувствовал руку на плече или касание ноги - можно валиться пузом вперёд и клянчить пенальти, ведь есть же формальный повод? Но в правилах ничего не написано о том, что нельзя касаться. Футбол- контактный спорт. Судьям нужно расширить понятие "симуляции" и жёстче реагировать на подобные дорисовки.
Відповісти
16
3
gychek (львов)
Ви грали футбол?Напевно ні.Гравця на швидкості -збити елементарно легко
Відповісти
4
2
avatar
ЯрыЛо (Kryvyj Ryh)
Особенно когда он очень хочет упасть)) вы явний фанат безконтактных боевых искусств))
 
4
0
Acsakal (Kharkov)
Ще легше збити гравця в повітрі. Але тут йдеться про конкретний епізод з найвідомішим в Англії випрошувателем пенальтей.
 
1
1
efim423 (odessa)
вы ходили в секцию балета , вас не удивляло что все чешках , а вы в бутсах
 
0
1
grasshopper1 (Харьков)
Матч расстройство за Украину. Насколько же мы далеки от Дании.
Відповісти
20
3
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
Плачешь?
Відповісти
0
12
grasshopper1 (Харьков)
Еще пару лет назад могли похвастаться очень неплохой полузащитой. Прошло время: Марлосу пора заканчивать, Коноплянка закончился, Степаненко сдал после травмы. Ярмолу хватает минут на 60. Регресс приличный. И видно по результатам. Повода для радости не вижу
 
16
2
Dimka26 (Чернигов)
зачем за Данию хвататься) Мы намного далеки даже от средней Австрии.
Відповісти
12
1
balamyt (Boston)
Маленьная Дания показала Украине Как нужно играть против Англии..Что только после авто гола и левого пенальти избежали серии пенальти и Позора перед своими фанатами...Но надеюсь что Италия их раскатает по Ноль
Відповісти
5
1
gychek (львов)
Не расскатает!
 
3
1
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
England dived to final :)
Відповісти
3
5
avatar
ЯрыЛо (Kryvyj Ryh)
BLM
Відповісти
2
1
MoriArti (Александрия)
Неужели такой фарт у Англии? Все матчи ,кроме одного, дома...Вар через наушник. . двойной удар в лицо от Стерлинга, это дружеское похлопывание.Пенальти, но упал же, значит не врёт. Помните кеды"два мяча"? Только в Англии ситуация с covid страшная, хрен кого пустим . Вообще все очень прозрачно, честно
Відповісти
10
1
Smooth da Hustler (Львів)
Какая эта англия тошнотная, даже больше чем греки , у тех хоть состава не было.Еще и пенальти левый, в апл желтую за симуляцию словил бы.Надежда на Италию..
Відповісти
13
3
Ten0N (Leopolis)
Ты хоть игры АПЛ смотришь или лишь бы п!здануть? Там судейки и не такое чудят.
Відповісти
2
2
Smooth da Hustler (Львів)
Я смотрю, чудят везде, но в большинстве случаев это желтая. А хамишь напрасно
 
0
0
Ten0N (Leopolis)
Значит плохо смотришь, купи себе бинокль.
 
0
0
gychek (львов)
Ви дивилися гру?Данія всьою командою була біля своєї штрафної(в 2 таймі)Навіть Бразилії було важко проти такої Данії
Відповісти
1
1
Alex DI (Харьков)
Правилами это не запрещено
 
1
0
avatar
Барселиниус (землянин)
Тройная замена Дании всё ей испортила. Нарушились связи, сломалась игра, Дания пропала.. А до этого е@ала пыхатых и в хвост и в гриву, нисколько не сомневаюсь в своих силах. Ошибка тренера.
Відповісти
6
2
avatar
ВікторАплодісмєнт (Київ)
брайтвайт - перший кандидат на заміну був. занадто багато браку й тормозив атаки
Відповісти
1
3
avatar
Барселиниус (землянин)
Когда игрок сильно устаёт появляется брак, это в порядке вещей. В таком темпе отбегать 2 тайма без ошибок очень сложно. И отъе@ись ты уже от этого Брайтвайта. Мартин молодец!
 
5
1
avatar
ЯрыЛо (Kryvyj Ryh)
Я так и сказал своим коллегам по просмотру , что тройная замена это очень рисковое занятие и может вылезти боком
Відповісти
3
0
avatar
Барселиниус (землянин)
Ну дык.. Ярик.. ё-моё Мы ж с тобой спецы в футболе, ёпты
 
2
1
avatar
ЯрыЛо (Kryvyj Ryh)
С дивана ж виднее плюс у меня открылся третий глаз гдето на третьей банке пива
 
1
2
avatar
Барселиниус (землянин)
Водовкой ещё полирни, откроется связь с космосом.
 
2
2
avatar
ЯрыЛо (Kryvyj Ryh)
Нє , біленьку не вживаю, космос то сильно далеко) третье пиво еле влезло..старею , а это только 30 будет в августе
 
1
1
avatar
Барселиниус (землянин)
а какого числа? у меня тоже в августе )
 
0
2
avatar
MES QUE UN CLUB
32го
 
1
2
avatar
ЯрыЛо (Kryvyj Ryh)
29го августа, а у тебя?)
 
1
0
avatar
Ардалион
.
 
1
0
avatar
Барселиниус (землянин)
Если бы ты Ярик родился на два дня раньше, то Алексу пришлось бы поздравлять не только меня, но и тебя.
 
0
0
avatar
Барселиниус (землянин)
Итак. 29 августа.. Ты Дева, ты склонен к полноте, ты гуманитарий, ты интеллигентный человек, ты творческая и всесторонне развитая личность, ты любознателен, ты добрый, не терпишь быдлячества, хамства и невежества, ты любишь выпить пива в кругу друзей... ты Человек.
 
0
0
IM-RM-DK (Miami)
УЕФА -Суперлига убьёт дух футбола))))..левый пенальти и второй мяч на поле(обратили внимание?),не убиват дух футбола)))..клоуны
Відповісти
11
8
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
Пока америкосы за финансы продажной уефа не возьмутся, будет беспредел
Відповісти
6
7
Comment06 (Украина)
Главным героем этого странного чемпионата(за какие заслуги Италия, Германия, Испания играли всю группу дома, Россия,Голландия,Дания- по 2 игре, а Англия-6 из 7 ???) следует считать Данию! Начиная с первого неудачного матча с остановкой сердца у Эрикссона и нелепого поражения от финнов( 23 против одного удара в створ ворот), не по игре проигрыша Бельгии, разгрома России и Уэльса и до сегодняшней блестящей их игры остроатакующая команда не заслужила ни единого упрека! Браво, Дания!! Англия, нет слоа, хороша, но сегодня победила на шару- за счет чужого автогола, сомнительного пенальти, преимущества своего поля, легкой прогулки с импотентной сбУ в 1/8! У Дании в конце второго тайма на глазах села батарейка, скорее всего, англичане додавили и затолкали бы законный гол, но левый пенальти останется черным пятном на их репутации! Мне кажется, ни Англия, ни Италия не заслужили чемпионства, но в футболе , как и в жизни, нередко царит несправедливость! Смотришь классный футбол и думаешь- что такого есть в этих парнях- молодых, худощавых, поджарых, далеко не геркулесах, чего нет в наших распиаренных бессильных мажорах? И почему со времен Лобановского нам "так болить від футболу'?
Відповісти
11
3
Smooth da Hustler (Львів)
А чем Италия не заслуженно, если конечно победит?
Відповісти
5
0
metall5291 (Kharkiv)
Большое спасибо за такой комментарий. Поддерживаю.
Відповісти
0
0
аалекс ( Крым)
Все верно, кроме того, что Дания играла дома 3 игры, а не 2.
Відповісти
0
0
avatar
usovvictor (Kharkov)
...у этого поколения сила воли не воспитана, голословность - да. Только попадая в жесточайшие условия на западе, игрок инстинктивно начинает бороться, некоторые плывут по течению, утопая в хороших условиях (кормильцы). А там борьба с детства и главное понимание этого - без борьбы не выживешь. Здесь ничего нового, когда твое существование с рождения без борьбы - таков и прогресс себя. Это только про футбол...
Відповісти
0
0
Dimka26 (Чернигов)
Заслуженная победа сборной Англии, кто бы что там не говорил про пенальти. И хорошо, что финал будет среди двух равных соперников.
Відповісти
7
20
Algrab (Костопiль)
Але неприємний осад залишився...
Відповісти
4
2
Dimka26 (Чернигов)
судья симпатизировал англичанам. но не факт что даже без этого пенальти Дания смогла бы пройти дальше.
 
8
3
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
Равные соперники - симулянты макаронники, схитрившие при выборе ворот в серии пенальти и англики, игравшие дома и прошедшие из-за левого пенальти :)
Відповісти
4
5
Dimka26 (Чернигов)
ну а что финал Испания - Дания лучше бы смотрелся?
 
3
2
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
При чем тут лучше, не лучше? Есть правила, они должны соблюдаться
 
1
3
Smooth da Hustler (Львів)
В чем итальянци правила нарушили ?
 
4
0
Dimka26 (Чернигов)
В истории футбола много раз нарушались эти же правила, где становились чемпионами. Это часть футбола. Она была, есть и будет. Кристально чистой справедливости не будет даже с ВАР.
 
1
1
Alex DI (Харьков)
А в чём хитрость выбора ворот? И симуляция?
 
2
0
chyvak1831 (Харків)
вболівав за Англію.пеналь очевидно лівий, шкода що деяким суддям навіть через відеоповтори недобачають...
Відповісти
7
1
avatar
ЯрыЛо (Kryvyj Ryh)
Как и с Украиной , англичане играли руками и локтями постоянно , но хоть бы *** свиснул , 6 минут к основному времени (с хрена ?)... в общем в этом спорте все становится понятным. Пару лет назад писал , что когда Месси закончит играть я перестану смотреть футбол. Тут вернее добавить когда Месси и Роналду закончат играть я перестану смотреть эту дрисню позорную
Відповісти
4
5
Algrab (Костопiль)
Відповісти
0
2
avatar
ВікторАплодісмєнт (Київ)
добре, що про чмоссі нагадав! ліпиш його скрізь! от думаю на яке місце поставити цей позорний матч в своєму антирейтинзі гадаю його місце поряд з позорними "камбеками" барси в лч
Відповісти
0
5
avatar
ЯрыЛо (Kryvyj Ryh)
Вітя , чия б корова мичала, а твоя б мовчала
 
2
1
typeR (Луганск)
Ну собственно вот иллюстрация того, что было бы, сумей упереться в 1/4 Украина. И возможно, как уже многие заметили, того, что будет в финале. Не спорный пенальти, просто левый. BydloLM уже и в футболе процветает. Недоугнетенным можно откровенно бить соперников по лицу, бездарно симулировать.
Відповісти
2
1
metall5291 (Kharkiv)
Еще до матча Англия - Украина я писал об этом в анонсе к матчу. Что (при необходимости) для Англии будет сделано все. Самое позорное Евро на моей памяти.
Відповісти
1
1
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
Не думал, что буду в финале болеть за Италию, но да…
Відповісти
8
4
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Если нет чем думать, то значит, что ты уже болеешь!
Відповісти
1
1
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
Нет чем? Это оборот дау нбасского бешенца с мозгом колибри? Ты хоть один язык выучи, чучело :)))
 
0
1
IM-RM-DK (Miami)
ESPN в обзоре даже не поставил момент за что назначили пенальти,сразу пенальти показали))))
Відповісти
6
1
Algrab (Костопiль)
Просто їм стало соромно...
Відповісти
1
1
avatar
djeff2015 (Запорожье)
судья теперь сЭр. уже посвятили.
Відповісти
9
1
Daddygo (Харьков)
Сэр Элтон Джон
Відповісти
4
0
avatar
djeff2015 (Запорожье)
брат близнец присутствовал при посвящении. рекомендовал его. посвящали всей братвой Элтонов. теперь новый сЭр ходит в раскорячку, "священное" место зудит.
 
1
0
avatar
djeff2015 (Запорожье)
поклонник сЭра уже минуснул)....ты смотри, какой возмущенный.....
Відповісти
3
0
metall5291 (Kharkiv)
+++
Відповісти
3
0
avatar
Барселиниус (землянин)
Смотреть финал не буду. Пох. Для меня Дания чемпионы.
Відповісти
4
5
Algrab (Костопiль)
Немає барселонців?....
Відповісти
3
2
avatar
ВікторАплодісмєнт (Київ)
брайтвайт сьогодні провів не найкращий матч. багато обрізок та невдалих передач. тут швидкості. це не пенсійна тікі кака барселони
 
0
3
avatar
Барселиниус (землянин)
Как раз таки Брайтвайт был сегодня хорош, пиз@ун Витя.
 
3
1
avatar
ВікторАплодісмєнт (Київ)
як це? а як продовження начала гвардіоли рахіт стерлінг йде за золотий ділдо. хіба не будеш зжимати за нього в кулак?
Відповісти
1
2
avatar
Барселиниус (землянин)
За кого, за нигера? Та хай бог милує.
 
1
5
metall5291 (Kharkiv)
Позор из позоров. Похожее может быть и в финале с вероятностью 100%, если Италия упрется.
Відповісти
9
3
Algrab (Костопiль)
Цілком ймовірний цирк з суддівством у фіналі... І взагалі, турнірна сітка та місце проведення матчів були "заточені" під Англію...
Відповісти
8
2
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
Надеюсь, Италия вынесет англиков без шансов для судей
Відповісти
6
3
Indiana Jones (Харьков)
Стерлингу надо было давать желтую за симуляцию, ведь сколько раз он использовал свои подлые приемы. Вся надежда на Италию
Відповісти
13
1
avatar
meffi (Захід)
Осад лишився. Данію шкода, хоч Англія награла на перемогу. А вчора іспанці були кращі.
Відповісти
8
4
Algrab (Костопiль)
Італія повинна виграти у піжонів з острова...
Відповісти
12
4
avatar
таврия19752009 (симферополь)
Дании респект.наверно больше всех понравилась на Евро.первый раз болею за Италию в финале
Відповісти
7
8
Algrab (Костопiль)
вболівай за свою мельдонієву збірну...
Відповісти
7
5
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Да ладно вам! Англия реально была сильнее! А вот то, что все пасами искали Кейна, то это другой вопрос.......
Відповісти
7
9
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
Реально - левый пеналь, а сильнее или не сильнее так не определяется
Відповісти
5
2
chyvak1831 (Харків)
вчора Іспанія була реально сильніша, але у фінал пройшла Італія.Лівим пенальті не вирішується хто сильніший.
Відповісти
3
3
oda1979 (Запорожье)
По пенальти: был контакт и лёгкий толчок. Смотрел немецкую трансляцию. Так в экспертах был бывший судья Грефе. Его вердикт: для пенальти легкого касания не достаточно
Відповісти
11
2
Liverpool 333 (Кировоград )
Продажная УЕФА всё сделала чтобы Англию пропихнуть в финал. Болельщиков из Дании не пустили левый пенальти дали. Тоже самое будет и против Италии. Болельщиков итальянских не будет, арбитры будут за Англию. Одна надежда на хорошую игру Италии.
Відповісти
15
4
Dylib (Volyn) (Луцьк)
Хочеш виграти матч на міжнародному рівні? Постав собі у склад чорношкірого гравця і хай він добіжить до чужої штрафної і впаде. Пенальті 100%. Неодноразово доведено на Євро 2020.
Відповісти
5
4
Dylib (Volyn) (Луцьк)
Кривий сайт. Сорі за повтор.
Відповісти
0
2
avangardo (Lviv)
Так і не показали чіткого повтору моменту з пенальті, а з того, що показували робиться висновок, що 11-ти метрового небуло
Відповісти
9
2
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
А Я попробую поставить на Англию! Посмотрим! С трех моих фаворитов, до старта ЧЕ - двое в финале!!!
Відповісти
1
5
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
«Из», дятел! Есть такое слово «из», раз ты уже по-русски пишешь :)
Відповісти
1
2
avatar
таврия19752009 (симферополь)
Левый пенальти .а ведь если бы Россия сыграла тогда с Данией в ничью они бы не попали бы в полуфинал.не такая уж и слабая группа была у России
Відповісти
2
21
Algrab (Костопiль)
пішов ти н.х.р зі своєю рассеєю...Пенальті сумнівний, але Англія була сильнішою...
Відповісти
14
3
Daddygo (Харьков)
Как, ну как россия могла сыграть с Данией вничью если между ними пропасть ???Это как если бы у бабки были яйца она была бы дедом
Відповісти
11
2
IM-RM-DK (Miami)
Всем срать на твою расею и на тебя петушара
Відповісти
10
3
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
Рашка играла на евро? Наверно очень давно вылетела, раз не помню :)
Відповісти
7
3
Запорізьке Торпедо (zp)
ку-ку, расия сыграла с Данией в 1:4 и левый пеналь за газпромовский контракт, пить надо меньше, маня)
Відповісти
5
3
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
Чувство юмора всегда в паре с умом. Тебя , к сожалению, обошло стороной :)
 
0
1
magnum power (БОМЖ)
BLM победило((
Відповісти
3
2
Dylib (Volyn) (Луцьк)
Хочеш перемогти в матчі на міжнародному турнірі? Постав собі у склад чорношкірих гравців, і хай вони просто добіжать до чужої штрафної і впадуть. Пеналь 100%. Неодноразово доведено на Євро 2020.
Відповісти
5
4
IM-RM-DK (Miami)
FORZA Italia
Відповісти
10
1
avatar
Michael-K (Івано-Франківськ)
Відповісти
1
1
Dylib (Volyn) (Луцьк)
Forza!!!
Відповісти
0
1
avatar
djeff2015 (Запорожье)
судья весь матч судил в пользу Англии. добавленные 6 минут! к основному времени и те переиграли. ждал падения в штрафной. дождался в добавочное время. там железная желтая карточка за симуляцию. на кол такой ВАР..если в упор этого не видят. все фолы в пользу Англии.
Відповісти
11
1
Бокерон (Ів-Франківськ-Малага)
Спорний пенальті.та хоть був би і не спорний,по духу ігри такі пенальті не ставлять.
Відповісти
9
2
Mikes (Харьков-Мюнхен)
До пенальти всё было очень красиво...
Відповісти
7
2
avatar
Michael-K (Івано-Франківськ)
Данії великий респект за цей чемпіонат за гру, самовіддачу, боротьбу, вміння згуртуватись у важкий період... Молодці хлопці! Є чому повчитись нашим!!! Особлива подяка, що допомогли нам вийти в 1/8 і натянули по самі помідори Дзюбу і Ко...
Відповісти
16
4
Algrab (Костопiль)
Відповісти
3
0
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Прикольно, что почти никому не нравится Италия, но будут болеть за них, так как хотят проиграш пыжонистой Англии)))))
Відповісти
10
1
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
Дятел, ты бухаешь или всегда такой?
Відповісти
0
1
Alex DI (Харьков)
Больше всего обидно за Шмейхеля, реально сделал всё даже пенальти отбил
Відповісти
13
0
Запорізьке Торпедо (zp)
пропустил тот факт, что Англия уже сыграла 3 матча на Уэмбли, плюс сыграет финал (а шо,так можно было?), плюс болел за Данию, плюс с детства за Италию Буффона, Каннаваро и Тотти, поэтому в финале - Forza Italia!
Відповісти
9
2
Ol-g (Одесса)
Дания по сравнению с нами...
Відповісти
7
2
oda1979 (Запорожье)
Англичане тупые чёрные быки. Футбол не баскетбол. Пенальти просто высосан из пальца, или какого другого места. Форца Италия!
Відповісти
12
2
Ol-g (Одесса)
Никогда ещё не болел за Италию.
Відповісти
6
1
Nyva_vn_ua (Vinnytsia)
Все колись трапляється вперше... Враховуючи, що Україна майже завжди поступалась майбутньому чемпіону - Англія вперше стане чемпіоном Європи в неділю.
Відповісти
2
9
Ol-g (Одесса)
Раньше решали тофики, сейчас все мощнее.
Відповісти
2
1
avatar
Очманілий Заєць (Odessa)
Гарний міт про Тофіка Бахрамова, що зробив англійців чемпіонами світу, було спростовано чи не 10 років тому завдяки комп'ютерному моделюванню. Перенесення зафіксованого на плівку момента в об'ємну проєкцію довело, що гол Герста таки був. А ось сьогодні і VAR не завадив фальшивому пенальті.
Відповісти
1
1
oda1979 (Запорожье)
Нет такого. Пленку крутили во все стороны, но так и осталось загадкой, был гол или нет.
 
0
3
avatar
Michael-K (Івано-Франківськ)
Навіть з VAR можна протягувати потрібні команди, мля!!! Все для англічан зроблено, щоб вони виграли Євро. На фінал мабуть ще бабусю королеву візьмуть, щоб допомогла і на суддів впливала...І головне як все хитро замутили з пенальті, головний арбітр не пішов переглядати, хитрожопий, буде відмазка, що мені підказали в кабінці, а тих нов неймів повно можна розплодити, їх можна міняти як шкарпетки, спросу мало...
Відповісти
13
1
metall5291 (Kharkiv)
Англичанам должно быть стыдно, но англичанам не бывает стыдно. Теперь я знаю за кого болеть в финале. Первый раз в жизни за Италию.
Відповісти
20
2
avatar
ЯрыЛо (Kryvyj Ryh)
Абсолютно идентичные эмоции , поддерживаю коллега!
Відповісти
7
1
avatar
hardcorepwnz (Украина)
Я думаю у Италии никогда не было столько фанатов, сколько будет в финале этого Евро.
Відповісти
12
1
avatar
Michael-K (Івано-Франківськ)
Користі мало буде від цього! Англійці не пустять на стадіон майже нікого, крім своїх, придумають ковідні обмеження додаткові для іноземців... ((((
 
1
0
avatar
hardcorepwnz (Украина)
Фу, это позор. Затащили любителей черных мальчиков в домашний финал, но разве могло быть по-другому? Италия, на тебя вся надежда.
Відповісти
23
1
Alex DI (Харьков)
Вот вам и VAR
Відповісти
22
1
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Спорный пенальти - факт! Но Англия была сильнее и если сравнивать с проходом Италии, то более сильно играла и заслужила больше! Вот и будет долгожданный финал)))
Відповісти
10
8
avatar
ЯрыЛо (Kryvyj Ryh)
Получается 23 года уже слежу за футболом и если бы мне когда-то сказали, что буду болеть за Италию (да ещё и в финале ЧЕ) плюнул бы в лицо , НО ! Життя бентежне и я искренне надеюсь , что макаронники вынесут команду которая 6 из 7 матчей играла на своём поле еще и в финал зашла благодаря левому пенальти...
Відповісти
22
1
metall5291 (Kharkiv)
Абсолютно те же мысли, просто противно. Оказывается победы тоже могут быть позорными. Англия доказала.
Відповісти
14
1
Salming (Полтава)
Все течет, все меняется. В четырех ЧМ, в которых играла Италия, которые видел, дважды болел за Италию, дважды - против.
Відповісти
0
0
Ol-g (Одесса)
Италия уже многое знает о современности в спорте.
Відповісти
1
0
Indiana Jones (Харьков)
Болею за Италию. Клоун Стерлинг и левый пенальти. Желаю итальянцам победы с крупным счетом
Відповісти
20
4
Mexxxxx (Просяная)
Почувствуйте разницу! Сколько тут писали, что Англия выше классом и уже в финале. Да выше, да мастера, да скорости, да заслужила быть в финале и что? Это у нас в головах, а датчанам это побоку, они вышли играть, выходить в финал. Самоотдача до конца, каждый эпизод играют на пределе своих возможностей, все до конца, защита или атака. А что Англия показала до этого матча такого, прям чемпионского, ну кроме одной игры, в которой никто им даже не сопротивлялся. Шеве чемпионат украинский не нравится, игроки ему понимаешь слабые, а мы, если честно, сильно знаем кого-то из игроков Дании, кто у них там звезда, хоть один. Вот так ребята история пишется, даже проиграв, а не просто выходом на какую-то там стадию плей-офф. Ну а Англия это очень футбольная страна, и игроки и болельщики, и наверное есть какая-то справедливость выйти впервые в истории в финал Евро та и выиграть что-то за последние полвека тоже было бы хорошо.
Відповісти
9
9
Дядько Петро (Волинь)
так ы датчани не знають гравців збірної України, це ми мажорчиків на кшалт зіни і малини важаємо звьоздами а вони заурядні футболісти.
Відповісти
3
0
Alex DI (Харьков)
Полностью согласен
Відповісти
3
0
avatar
Rezerf (Чернігів)
Якщо ви не знаєте провідних гравців європейських чемпіонатів, то який ви нах вболівальник?
Відповісти
2
1
avatar
ВікторАплодісмєнт (Київ)
позорна перемога
Відповісти
20
5

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус