ЄВРО-2024
ЄВРО-2024

ЄВРО-2024 - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Англія – Україна 2:0. Прогнозований дебют Ротаня


"Синьо-жовті" розпочинають шлях у відборі на Євро-2024 з поразки

Англія – Україна 2:0. Прогнозований дебют Ротаня

Фото: Getty Images/Global Images Ukraine

Георгій Грошев Автор UA-Футбол

Англія та Україна мають досить цікаву історію особистих зустрічей. Команди провели два товарняки на початку століття, двічі перетиналися у відборах на Чемпіонатах світу (з однією легендарною перемогою "синьо-жовтих" із незабитим пенальті Шевченка та голом Назаренка), а також двічі грали в рамках європейських першостей. Комусь більше в пам'ять врізалася та сама гра на домашньому Євро, коли гол Девіча не був зарахований навіть після перетину лінії, проте ми пропонуємо згадати нещодавні 4:0 на користь "трьох левів". Точніші події після чвертьфіналу Євро. Це допоможе відчути різницю підходів.

  • Усі найяскравіші моменти матчу в режимі Live у Telegram UA-Football

Попри поразку у фіналі Євро-2020 та дико нудний футбол від родоначальників, місцева федерація висловлювала всіляку підтримку Гарету Саутгейту, залишивши того біля керма команди. Так само вони вчинили і після поразки у чвертьфіналі нещодавнього Чемпіонату світу. 1:2 проти французів, проте ні звуку у бік звільнення коуча, який робить непогану роботу і веде "трьох левів" до майбутнього Євро. Це є один підхід. Інший - це зміна вже другого наставника після тих 0:4, причому й відхід Шевченка з наступним призначенням Петракова, і прихід замість Олександра Васильовича тимчасового правителя Ротаня виглядали судорожними, неосмисленими. З таким підходом важко вірити у дива.

А саме на це сьогодні доводилося сподіватися. Без основного захисника в особі Забарного і лише з одним номінальним правим вінгером Циганковим, який нині у непоганій формі і регулярно забиває за "Жирону". Щоправда, це йому місце у старті не гарантувало, адже на позиції правого атакувального гравця несподівано вийшов Малиновський. За позицію самого Руслана відповідав Судаков, що виявилося дуже несподіваним. Знайшлося місце і для дебютанта Сватка, який зіграв у парі з Матвієнком у центрі оборони. Свій новачок був і в англійців - 26-річний Джеймс Меддісон з "Лестера" таки дослужився до дебюту за "трьох левів". В іншому склад господарів читався легко.

Чи то англійська збірна спочатку не хотіла вмикати максимальну швидкість, чи то український центр поля так зв'язував суперника, проте факт залишається фактом - початок сьогоднішнього матчу вийшов досить повільним і мізерним на моменти. Колектив Саутгейта більше володів м'ячем, підтискав "синьо-жовтих" до володінь Трубіна, проте акцентованого моменту створити не виходило. Україна ж спочатку налаштувалися на хвилю "Шахтаря" в останній ЛЧ. Команда намагалася максимально компактно і без помилок грати в обороні, а в атаці... Там як піде, адже Мудрик завжди втекти зуміє.

Здавалося, що до 37-ї хвилини все йшло непогано, проте Англія покарала вже за першу помилку. Сака отримав м'яч на правому крилі, звідки і видав простріл на дальню стійку. Там Караваєв спочатку грав впритул проти Кейна, проте все ж таки не встежив за найкращим бомбардиром в історії збірної Англії, дозволивши тому відкрити рахунок. Через дві хвилини гравці господарів вітали вже Сака – шикарний удар здалеку лівою ногою. Справжній лідер поточного лідера АПЛ зробив рахунок 2:0 та, по суті, закрив гру.

Загалом рахунок на табло можна назвати досить справедливим, адже фаворит гри... Ах, так, був ще другий тайм. На жаль, через майже повну відсутність цікавих подій про нього можна було б і не згадувати, проте формальності дотримуватися варто. Проблемою української збірної після перерви був той факт, що Англія часів Саутгейта – це та збірна, яка майже не помиляється, коли комфортно веде у рахунку. Вони не йдуть на ризик, не намагаються розгромити суперника, а найчастіше на класі чекають на фінальний свисток. Так, власне, було і сьогодні. Заміни Ротаня не спрацювали, як і перехід на трійку центрбеків. Навіть Коноплянка, який отримав три ігрові хвилини з панського плеча, не зміг переламати хід гри. Щобільше, у другому таймі варто подякувати Трубіну за 2-3 непогані сейви, бо рахунок міг бути і більшим.

0:2, Україна програє на "Уемблі", починаючи свій шлях у відборі на Євро з поразки. Погано, але прогнозовано. Тепер залишилося дочекатися нових кроків від УАФ, нового тренера та нового плану майбутнього розвитку головної команди. Без цього нічого не буде.

Євро-2024, відбірковий раунд, другий тур
26 березня, Лондон, стадіон "Уемблі"
Англія – Україна 2:0
Голи
: Кейн 37, Сака 40
Англія: Пікфорд - Уокер, Стоунз, Магуайр, Чілвелл - Райс, Хендерсон, Беллінгем (Галлахер 85) - Сака, Кейн (Тоні 81), Меддісон (Гріліш 85)
Україна: Трубін – Караваєв (Буяльський 61), Сваток, Матвієнко, Миколенко (Соболь 61) – Степаненко (Коноплянка 90), Судаков, Зінченко – Маліновський, Яремчук (Довбик 74), Мудрик (Циганков 61)
Попередження: Маліновський 69

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
avatar
Американец 2000
Я за отставку Ротаня !
sticker
Відповісти
0
0
Повернутись до новин
Коментарі 172
avatar
Американец 2000
Я за отставку Ротаня !
sticker
Відповісти
0
0
avatar
Американец 2000
Уважаемые болельщики Украины , предлагаю поддержать своими голосами тут для начала отставку Ротаня ! Ведь это позор для всей Украины !Я за отставку Ротаня !
sticker
Відповісти
0
0
avatar
Американец 2000
Ротань - не родственник Ротару Софии ? Может её надо было позвать тренировать СБУ ? Результат наверное лучше был бы (((((
sticker
Відповісти
1
0
Acsakal (Kharkiv)
Найслабший склад збірної і найслабший тренер за всі роки незаліжності. І найслабша футбольна федерація.
Відповісти
2
0
avatar
2.dc (Николаев)
Буднично и по дежурному. Отримали своє, та й поїхали … грустно …(((
Відповісти
5
0
Тренерую (Столица)
Изначально, многие вызванные в сборную игроки вызывали вопросы. Затем выбор основного состава вызвал, мягко сказать, недоумение ((( Циганков, Довбик, Буяльский ... - сидят в запасе ((( Сразу после первого тайма надо было менять пол команды и это было очевидно! Видимо у федерации футбола есть дела поважнее, чем сборная Украины. Как можно ставить главным тренером Ротаня, когда он молодёжку развалил!!!(((
Відповісти
4
2
vlotko (Броди)
Добре розвалив молодіжну, що вона вийшла на ЧЄ23. Всім би так.
Відповісти
0
3
oda1979 (Запорожье)
Если Коноплянка станет тренером СБУ, то Ротань получит свои три минуты на поле
Відповісти
8
1
balamyt (Boston)
Не знаю - какого чуда можно было ждать от СБУ которое не имело времени на на подготовку и не играло матчей до того более 6 мес. Какие смешные претензии к Ротаню..Шевченко на ЧЕ сб. Англии 0-4 проирал...Сб. Италии им тоже проиграла...Один Зиеченко не может играть за СБУ , как и Ливандовский один за сб. Польши.. Хватит искать виноватих...Просто класс СБУ сецчас не отвечает нашим запросам ..кто бы ее не тренеровал. и в том горбкая правда. Сб .Хорватии лепится годами..вокриг Модрича..Нужно время ,терпение и конечно игроки уровня Зинченко., Ярмоленко .Цыганкова,Малиновского и того же Коноплянки ..который ничего не испортил (Даже Шведция позвала 40 го Ибрагимовича )...а что там Звезда -Мудрик наиграл? Не в тренере проблема...а в игроках..а их менять не на кого
Відповісти
3
9
фрілансер (Львів)
Он Мальта Італії теж 0-2 влетіла! Значить, є в збірної достойний суперник-- дивись по нулях і зіграєм...
Відповісти
3
1
vorofan (Житомир)
У Англії було дві задачі на гру, взяти 3очки і не вмочить Україну в гівно. Mission completed.
Відповісти
7
1
Andrumas (Düsseldorf)
На словах перед матчем должны были биться за страну, за ЗСУ, а на деле весь этот сюр ради того, чтобы клоун из Польши несколько минут на Уэмбли побегал?! Никакой мудрик в основе, а Цыганков, зажигающий в Испании за аутсайдера, на лавке. Яремчук за какие заслуги в основе? Надо было Яремчука с бесединым выпустить, чтобы Пикфорд на шезлонге матч провел. Проиграть Англии не позорно, но так как ротань... с таким успехом и любовницу павелко можно было тренером сборной на этот матч назначить.
Відповісти
8
0
oleg.m.3972 (Харьков)
«Никакой Мудрик в основе» А фамилия Цыганков, который его заменил, до конца матча была названа комментатором единожды - когда Цыганков выходил на поле. Дело не в Мудрике. Дело в игре команды. Когда 80% пасов отдаётся назад, атакующие игроки просто не имеют возможности использовать все свои умения. Бич сегодняшней нашей команды - это боязнь рисковать, отсутствие здорового футбольного авантюризма, навыков точного паса и какая-то патологическая тяга распасовывать как можно дольше мяч на своей половине поля. Такое ощущение, что игроки нашей команды изначально получают установку тренера переиграть команду соперника по владению мяча, вне зависимости от итогового результата.
Відповісти
1
2
balamyt (Boston)
Какая там установка владеть мячем...Просто команда играла с чистого листа , и совершенно не сыгранная..Что им мог дать Ротань за несколько дней..если СБУ не играла больше 6 мес. и уровень игроков СБУ значительно ниже..Чего от них ждали вообще...Я лично чуда не ждал...СБУ нужны постоянный тренер , и сыгранный состав...Но в матчах с ТОП сборными чудеса бывают редко.
 
3
0
vlotko (Броди)
У Сидорчука і Циганкова перед грою було простудне захворювання. От і причина, що він грав не весь матч. Англія грала 3 хв. , а потім догравала матч і хто б за нашу збірну не грав з заявлених, результат був би такий самий, або ще гірший.
Відповісти
0
2
avatar
djeff2015 (Запоріжжя)
Знав, що буде подібне, що буде жахлива гра з боку СБУ, тому не дивився матч. нерви й так на взводі.
Відповісти
3
0
Іван С (Луцьк)
В нас є Маркевич. Але з ним горшки побили, так що ноно.
Відповісти
6
3
vlotko (Броди)
Ага, Маркевич месія, проти кого ми грали, ось в чому питання. І Маркевич програв би, потім писали, що доручили збірну старому ... , що молодих , перспективних у нас нема? Нікому і ніколи не догодиш.
Відповісти
0
1
Acsakal (Kharkiv)
Це Ротань "перспективний"? Жодна федерація не призначає на чолі національної збірної особу з метої виховання "перспективного тренера". Всі призначають, вимагаючи результату від національної команди і очікують від тренера відповідного рівня роботи, а не чекають, коли той навчиться.
 
0
0
Lion Killer (Львів)
Все прогнозовано. Те що з Ротаня не буде тренера було видно і сліпому ше по матчах молодіжки. Крім того, шо відсутній хист і талант, тут ше й наглості і самовпененості хоч відбавляй. Адекватна людина не прийняла б цю пропозицію будучи дійсним тренером молодіжки і Олександрії. Це тихий жах, якшо окреслити все це без мату.
Відповісти
10
2
Navudo
Весь матч було відчуття що англійці стримували себе... до голів грали в "півноги", потім забили два голи - і знову "перестали старатись"... напевно була вказівка не громити Україну, якій і так не легко але і відчувалось - що якщо - додати і зробити необхідний і зробити необхідний результат
Відповісти
7
0
Navudo
"Коноплянка, який отримав три ігрові хвилини з панського плеча," не з барського, а з кумового плеча :)
Відповісти
9
0
George_D (Харьков)
Точно, він кум? Не знав. Ця заміна заграла новими барвами.
Відповісти
5
0
oleg.m.3972 (Харьков)
Так тут и не в замене смысл... А в самом приглашении... Замена это уже производное. Кума-то пригласил. Кто ж кроме родыча его когда в следующий раз пригласит (выпустит) ?
 
3
0
avatar
Американец 2000
Спасибо нашей Родине, вернули в далёкий Советский Союз , в то доброе что от него осталось (((Как в старые далёкие времена, послушал матч по радио (((Неужели на большее наша страна не способна ???(((((((
Відповісти
5
1
can (Торонто, Львов)
В общем солгласен, но советую сменить радио на интернет.
Відповісти
1
0
vlotko (Броди)
Невже був хтось з диванних писак, а ними є всі дописувачі, хто думав, наша збірна здобуде очки в грі з Англією?
Відповісти
1
5
Lion Killer (Львів)
тут навіть не про очки з збірною Англії йдеться, шановний недиванний експерте. А про призначення рандомної людини, хай і тимчасово, тренером головної збірної. Хай би навіть грали проти збірної вселенної, це не змінює всієї абсурдності цього призначення.
Відповісти
5
1
vlotko (Броди)
Не нам впливати на такі призначення. Значить не було більше бажаючих на цю посаду, треба бути камікадзе, щоб прийняти таке запрошення.
 
3
2
Lion Killer (Львів)
тут проблема не в бажаючих, а в безвідповідальній, непрофесійній роботі федерації. На перемовини з тим чи іншим спеціалістом і уникнення ситуації, як сьогодні, було достатньо часу.
 
5
0
vlotko (Броди)
Якесь нове слово у вашому пості " рандомної ", може поясните, що мали на увазі?
 
0
2
Comment06 (Украина)
Рандомный- это случайный
 
2
0
Smooth da Hustler (Львів)
Треба тренера шукати було раніше.І можливо не результат, а принаймі гра була б.Ротаня тягнуть, хлопець можливо він і норм, а от тренер слабкий
Відповісти
4
0
Comment06 (Украина)
1. Предматчевая бравада игроков( будем биться за Украину, за ВСУ...) после ТАКОЙ игры выглядят кощунственно! Лучше бы молчали. 2. Порядочные англичане проявили уважение не сборной мажоров, а многострадальной героической Украине и ее защитникам. 3. Многостаночника Ротаня гнать со всех постов. Вишенка на торте- выпуск на поле нафталинового Коноплянку ( вспомнился аналогичный выход Тимощука). Про советских недофутболистов был такой анекдот:" Есть такая профессия, сынок- Родину позорить!" Очень подходит!
Відповісти
2
2
nivroku (Odessa)
А яку гру, і тим більш результат, могла показати збірна без тренера?
Відповісти
3
0
Smooth da Hustler (Львів)
А а хто винен, що в нас така ситуація?Чому в нас тренера немає, бо Ротань то нетренер.
 
2
0
Caballero (DC)
Comment06 (Украина) , "советских недофутболистов" - про українських недофутболістів. Радянських недофутболістами не називали. Тоді Ротань тренував би заводську команду любителів.
Відповісти
1
0
Джан Мурадов (Придеснянськ)
Побільше своїх кумів, Ротань, типа Коноплянки
Відповісти
5
0
Джан Мурадов (Придеснянськ)
Дух Лобановського, скажи, скільки ще протримається Ротань?
Відповісти
2
1
Зритель (Харьков)
По факту Ротаня брали тільки на цей матч. Тим більше, що шансів вийти з такої групи у України нема, хто б не тренував.
Відповісти
3
1
vadikk (Odessa)
Казахи сегодня показали как играть против сильных команд . Молодцы. А у нас безнадёга. Печаль . И без сильного тренера перспективы никакой.
Відповісти
5
0
George_D (Харьков)
Они кстати и раньше показывали волевые качества. Вспомнить хотя бы 2:2 с нами, когда мы забили в самом конце, а они успели в самом-самом конце сравнять!
Відповісти
2
0
Перевзутий
Реброва Сергея Станиславовича в сборную! Тогда будет толк и результат
Відповісти
4
3
Зритель (Харьков)
У наступному відбірному циклі при нормальному жеребі.
Відповісти
2
0
vorofan (Житомир)
Не факт
Відповісти
1
1
osadob07 (жмеринка)
сборная Украины начинает очередную позорную отборочную кампанию, делая попытку пробиться в финальную часть Евро-2024
Відповісти
2
4
avatar
Барселиниуc (землянин)
С Петраковым было бы повеселее. Зря уволили.
Відповісти
10
0
avatar
Spokoyno (Київ)
А що він би допетрав, що автобус наше всьо
Відповісти
0
4
Перевзутий
Лучше Блохина
Відповісти
0
5
George_D (Харьков)
Не надо гнать на Беляша. У него не автобус - а него камон-плей. Это другое!!! Вынесли бы англов вперед ногами. :)))
 
2
0
vlotko (Броди)
Англія знищила нас за 3 хв, а потім догравали матч. Одним словом пошкодували нашу збірну. Програли очікувано, але нічого не показали - це саме прикре.
Відповісти
3
0
MaximSK (Киев)
Было до матча понятно что шансов мало, но надеялся что наши достойно сегодня сыграют, но сейчас ощущение полной безнадеги, ни игры, ни результата. Вроде игроки есть которые играют в АПЛ, но выглядели как будто они юниоры, небольшой прессинг от англичан и наши сразу теряют мяч, за матч ни одного удара в створ, это одна из худших игр в истории по игре, а результат неплохой, они могли нас 5-0 или 6-0 выиграть при желании. Очевидно что Ротань не тянет уровень сборной
Відповісти
6
0
avatar
Kalyna (Montreal)
Гіркий коментар, але по ділу. Я дуже лиха. Саме через відсутність гри. І вина якби тренера в цьому однозначна.
Відповісти
2
0
vlotko (Броди)
Тут і самий титулований тренер нічого не зміг би зробити.
 
0
1
MaximSK (Киев)
Я считаю можно было лучше сыграть, но нужен более опытный и сильный тренер, который поставит команде игру, тем более была неделя для подготовки, было ощущение что команда не готовилась, а только вчера собралась, не могли даже 2 паса связать в центре поля.
 
1
0
avatar
Spokoyno (Київ)
Страна логіка... гравці до рівня суперників недотягують... значит тренер ду... же некомпетентен. Так Ротаня багато питань... не зміг шикарний двоповерховий автобус побудувати, утім з ЧОГО
Відповісти
0
1
avatar
Kalyna (Montreal)
А, ну, якщо не дотягують, так можна взагалі на матч не виходити, по-Вашому.Гри не було взагалі. А її можна показувати або не показувати незалежно від рівня.
 
2
0
avatar
Spokoyno (Київ)
Для того щоб "Запорожець" обігнав "Ягаур" іноді навіть найкращого гонщика не вистачить Повинно, ще пару обставин допомогти! А тут навіть навпаки! І водій кращого авто вправивший, і головне підлаштував його під себе... Не перший рік на ньому їздить! А Руслану дали "чуже" на один круг проїхатися... Тому всі недоліки і повилазили.
 
0
3
Acsakal (Kharkiv)
Тобто ви вважаєте, що вся справа в гравцях? Вон Казахстан обіграв Данію - мабуть тому, що в казахів гравці вищого класу, ніж в данців?
 
3
1
avatar
Spokoyno (Київ)
Я вважаю, що виграє / програє команда! Тобто футболісти та тренерський штаб, який їх повинен правильно підібрати та налаштувати! А тут і гравці нижчого класу, і тренеру тільки дали на матч, два "покерувати". Так саме Ротань підбирав склад та планував, що вони повинні робити! Але чи тільки Руслан винен, що Саке давали стільки простору? Чи що Караваєв не був готовий "пободатися" з Кейном? Не думаю, що і Мудрику не давали завдання працювати не тільки на атаку! Та взагалі перший а може єдиний матч та з ТОПсуперником на його полі то "підстава"! Скільки ми "виграли" чи хоч би не програли на полі кращих п'яти команд зі "стаціонарними" тренерами?
 
1
3
Acsakal (Kharkiv)
Це Ротань не тягне рівень збірної??? Та Ротань одночасно 3 команди тягне. Це рекорд з книги Гінеса. Просто він тягне за олімпійським принципом - головне не перемога, головне участь.
Відповісти
5
1
avatar
Spokoyno (Київ)
То не провина Руслана, що ті хто йому колись допоміг, наразі ПІДСТАВЛЯЮТЬ! Всі прогнозували, що наші програють мотивованим англійцям... Програли і винен той хто не перелякався очолити команду. Чи хтось вважає, що з іншим тренером наші виграли Я вважаю, що кваліфікований тренер не вв'язувався! А Ротань не міг відмовити "БОСякУ".
 
1
2
George_D (Харьков)
А чего ему из кожи вон лезть, когда он точно знает, что уйдет вне зависимости от результатов сборной. Назначение "временного" тренера - очередное безумство от УАФ.
Відповісти
3
0
Acsakal (Kharkiv)
Ну так і кожен гравець може міркувати: "Мене випустили всьо на 15 хвилин в кінці гри, то що я мав викластися на 200%, зробити дубль і принести перемогу?" Так, блін, саме це ти і мав зробити! Так роблять всі професіонали: отримують навіть маленький шанс, викладаються на 200% і стають відомими всьому світу! Навіть звичайні вболівальники відмітили купу дивних рішень Ротаня, які ніяк не спрацювали. Тож або це були погані рішення, або тренер не підготував правильно виконавців цих рішень. І перше, і друге - свідчення низького тренерського класу.
 
2
0
LEVgcUqs (Чернігів)
Незрозуміло, ну можна ж було навіть з цієї ситуації Ротаню щось краще зробити. На рахунок Яремчука , в Бельгії ясно, наші фахівці пишуть, ні ставить. Краще Довбика без питань. далі Циганков, далі Лунін, на рахунок Соболь - Миколенко після травми, треба дивитись на то і тренер. Ну і вершина, це поява Коноплянки, збірна для Ротаня це як домашня корова, що хочу те й роблю.
Відповісти
7
0
MaximSK (Киев)
Он изначально играл на 0-0, такое ощущение что команда не готовилась атаковать, полностью проваленная подготовка к игре
Відповісти
3
0
Джан Мурадов (Придеснянськ)
Грати на 0-0 проти Англії, це ідіотизм
 
1
0
George_D (Харьков)
За Фоменка це спрацьовувало. Грали на 0:0, зіграли 0:0.
 
0
0
avatar
scorpius (Ck)
А насчет Коноплянки, то видать Ротань старые карточные долги возвращает экс одноклубнику
Відповісти
7
0
Mexxxxx (Просяная)
Вот есть у Вас кум)? Наверное есть. Вы ж дружите, вместе на рыбалку ездите. А тут кумы выбрались на футбол интересный, на Уэмбли решили мотнуться, будет что вспомнить
Відповісти
4
0
avatar
scorpius (Ck)
Куме! - Га? -Та не гакай, а біжи розминатися!
 
4
0
vlotko (Броди)
Так, Коноплянка зіграв 4хв. і навіть вибив м'яч за лінію. Від його появи вже нічого не змінювалося.
Відповісти
2
0
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Худший-Караваев, лучший-Трубин.
Відповісти
1
3
sidor3 (Киев)
ЛУЧШИЕ РОТАНЬ И ПАВЕЛКО
Відповісти
6
0
avatar
Spokoyno (Київ)
Так на рахунок "лучший" серед х... тобто наших згоден, проте незалежні експерти на сайтах sofascore та whoscored найнижчу оцінки поставили ММ! І лише потім зі значним відривом ОК!
Відповісти
2
0
NikosFutboloidos (Chop)
Збірна виглядає відверто нікчемною. Дякувати потрібно нашим самим "патріотичним" функціонерам, місце яким мінімум за гратами. Ротань ще вгробить не одну команду так як недосвідчений і не відповідає рівню (шкода молодіжку). А щодо гри то УДАВ проковтнув КРОЛИКА і не помітив!!!
Відповісти
3
1
avatar
студент (Харьков)
Так зачем всетаки приглашали Коноплянку в сборную?
Відповісти
4
0
Mexxxxx (Просяная)
А статистика. По 3 минуты выходишь и счет играм за сборную идет. Ему еще тринадцать раз так выйти и будет сто игр за сборную. Я вообще удивлен почему он Селезнева не пригласил, тоже забивной перспективный форвард
Відповісти
8
0
avatar
walcom (Киев)
и денюжка от федерации кап
 
1
0
avatar
scorpius (Ck)
Подбадривать шутками наше стадо после проигрыша)
Відповісти
6
0
oleg.m.3972 (Харьков)
Ты упускаешь один момент. Выслуга лет (год за два) - заметная прибавка к пенсии... Ротаню-то об этом не знать... Они ж дружбаны !
Відповісти
1
0
Nyva_vn_ua (Vinnytsia)
Абсолютно беззуба гра, лозунги футболістів "ми будемо вмирати на полі, бо вся Україна дивитиметься" нічого більше, ніж лозунги.. Що взагалі говорити, англи пішки проходили весь матч, а ми навіть не намагалися щось їм нав'язати... Сумно..
Відповісти
7
1
varenik3970 (Минск)
К Трубину только один вопрос , это первый мяч ! нужно было конечно на выходе играть ! второй не взял бы никто ! в остальном Трубин молодец , надежная игра !
Відповісти
2
0
LEVgcUqs (Чернігів)
Як можна не розуміти, що молодець і надійна гра і 0-2? Воротар один гол пропускає і вже від надійної гри у нього "0". Оце і все.
Відповісти
0
4
Romerik (YNWA)
Хтось щось чекав адекватного від фізрука, який провалив з молодіжкою все що можна крім останнього року? Сьогодні ніби перенеслися в 16 рік в матч проти Ірландії, з телепортацією в матч проти Польщі того ж року, де геніальний послідовник Фоменко випускає знущаючись зі всіх "польське" позорище. Щоб що? Якщо ми беремо суто гру і персоналії, які провалили матч (всі погано зіграли, але я суто про провали) то перше місце - караваєв (це просто позорище було), другий мудрик (егоїзм і втрати) і Яремчук (нічого, просто повний 0). І третє це голова цього стада - фізрук Руслан Петрович. Можна було просто валєру з вулиці поставити, нічого б не змінилося. Ну а в загальному, ніхто ж я думаю не чекав що ми заберемо очки в Англії. Подякуємо їм, що зупинилися на 2-0 і чекаємо Реброва
Відповісти
4
0
sidor3 (Киев)
А зачем это Реброву
Відповісти
2
0
Romerik (YNWA)
Бо він сам виявляв бажання очолити збірну ще з 21-го. І він же не буде грати всі матчі проти англійців.
 
2
0
avatar
Kalyna (Montreal)
Якій "світлій" голові прийшла думка покликати Ротаня ?
Відповісти
2
0
Romerik (YNWA)
"Темній" голові)) Голові, яка є найгіршим президентові Уаф за всю історію.
 
3
0
avatar
студент (Харьков)
Пока не придет Маркевич в сборную расчитывать на то что мы станем топ сборной не стоит. Мы сейчас где-то на уровне сборных Коста-Рики и Латвии находимся.. Увы..
Відповісти
7
4
LEVgcUqs (Чернігів)
Оці всі порівняння до лампочки, на якому ви там рівні знаходитесь.
Відповісти
1
1
Romerik (YNWA)
Хватить дрочити на Маркевича, його час пішов. Пенсіонер, який останні роки без роботи, нічого не змінить. І порівняння клоунські з футбольним дном - це теж смішно. В нас нормальний рівень гравців, за деякими виключеннями , але грати проти збірної топ 3-5 ми ніколи не вміли, а тут ще й бардак з тренером
Відповісти
3
5
Mexxxxx (Просяная)
Я б Коста-Рику так не обижал, они довольно боевая и техничная сборная. Японию выиграли на чемпионате мира, немцам проиграли 2:4, а это значит минимум сражались
Відповісти
4
1
Caballero (DC)
студент (Харьков) , алло, гараж! Коста-Ріка стабільний учасник фіналів ЧС!
Відповісти
1
0
фрілансер (Львів)
Я б порадив Реброву залишатися в Еміратах! там і бабла побільше й позору менше, бо тут нема кого тренувати
Відповісти
8
2
Скачков Леонід (Рівне)
Вічно переляканого Караваєва краще в збірну не брати.Перший гол його і Трубіна.Класний воротар вийшов би на перехват,а цей застиг на лінії воріт.За відсутності Бущана,Лунін був би кращий варіант.Яремчук абсолютно ніякий,а Гвардіола ставить його в старті.Він що,сліпий і не бачив в якому той стані.А вихід Коноплянки на 90-й,це взагалі що???? Єдина втіха,що цей "геніальний" тренер тимчасовий.Додуматись,Циганкова і Довбика не поставити в старті.Якесь шкідництво,та й тільки!
Відповісти
5
1
vlotko (Броди)
Він склад, мабуть, затверджував з Ребровим.
Відповісти
0
0
George_D (Харьков)
Після 1:7 будь хто буде переляканий. Якого біса ставити травмованого психологічно Трубіна, коли є нетравмований Лунін?
Відповісти
1
0
oleg.m.3972 (Харьков)
Лунин - во много раз более психологически травмирован... У него априори отняли возможность пропустить хотя бы и семь мячей...
Відповісти
0
0
oda1979 (Запорожье)
Ротань же на расхват. Если бы тренировал только-только СБУ, то вынесли бы ангора вперёд ногами. Но, такая вот ситуация. Вы же понимаете.. ука, Павелка со своими махинациями просто урод
Відповісти
1
0
sidor3 (Киев)
Что вы хотите в сборной пять человек соответствуют среднему уровню остальные уровню Люксембурга и Мальты плюс нет тренера. Плюс в голове тараканы
Відповісти
2
0
dmytrohr (Київ)
Якщо виділяти когось. Мудрий на жаль показав, що в захисті він зовсім не працює. В атаці теж не реалізував свої моменти, зокрема класна була у другому таймі вертикальна передача від Зінченка. Миколенко зовсім не встигав за Сака. Караваєв вже теж на жаль не рівень збірної.
Відповісти
1
0
фрілансер (Львів)
І хто там прогнозував гол у ворота Англії!? хто його мав забивати?, після яких награних комбінацій!? Сподобався коментар про другу швидкість. В мене таке враження, що перші пів години англійці взагалі на нейтралці, на світлофорі стояли. Придивлялись,хто то поряд їздить
Відповісти
2
1
avatar
Spokoyno (Київ)
Ну так, коли ми могли протиставити англійцям лише автобус, грали з Мудриком та Судаковим... Перший Миколенко без подстраховки програє Сака, а Гаріку Караваєва обіграти раз... трошечки підштовхнув і Олександр по м'ячу не влучив. Другий теж Сака гуляв де хотів, а Мишко навіть рядом не постояв. Ну атакуючий наш найдорожчий, а тут головне завдання було ВІДБИТИСЯ! А так занадто велика перевага у класі у гравців ЗА, тому і перемога не за нами
Відповісти
2
0
alex.belogubko (одесса)
поставить Трубу воротах который пропустил 7 штук --был же Лунин --короче нет сборной -тренера (хотя им не какой тренер не поможет)это просто стадо баранов --довольны что 2 гола пропустили--вызывайте КВАРЦЯНОГО другого выхода НЕТ а Ребров сюда не прейдёт позорить своё имя-- может только Ротань за хорошие бабки
Відповісти
2
5
avatar
scorpius (Ck)
Ну да, будь Лунин в воротах, то и игра сразу наладилась бы
Відповісти
6
0
George_D (Харьков)
Игра нет, но первого гола могло и не быть.
 
0
0
avatar
scorpius (Ck)
И шо? Значит был бы какой-то другой, не сомневаюсь.
 
1
0
avatar
Барселиниуc (землянин)
Дело Фоменко живёт! Хотели, как лучше, а получилось, как всегда!
Відповісти
2
3
avatar
scorpius (Ck)
Да я бы ящик пива дал, чтоб тренер уровня Фоменко сейчас вместо Ротаня был
Відповісти
7
1
avatar
Барселиниуc (землянин)
Я бы ящик водки выпил только, шоб тренера уровня Фоменки больше в сбу не ставили. Лучше в бесшабашный и весёлый, нежели в прагматичный и скучный. Результат тот же, зато положительных эмоций больше.
 
2
2
Lotaring (Харьков)
Изи бесплатная поездка в Лондон за покупками.
Відповісти
1
0
Термит (Київ)
Нашим було поставлено політичне завдання - дати відчути англам себе супергравцями, щоб здобути лояльність у англійської публіки та істеблішменту. З задачею справилися на відмінно!
Відповісти
4
0
George_D (Харьков)
До того таке ж саме завдання отримали італійці. В задачею впоралися на "задовільно" - забили гол престижу.
Відповісти
2
0
rimofip (Киев)
Англии сегодня было тяжело: нужно было победить, но не изнасиловать
Відповісти
7
1
avatar
scorpius (Ck)
Джентельмены справились
Відповісти
7
0
George_D (Харьков)
Я бы сказал, культурно, по-джентльменски отыметь, но не изнасиловать.
Відповісти
2
0
sidor3 (Киев)
Что мы хотим если Караваев и Яремчук играют в сборной а тренер начинающий Гвардиола чудит с заменами и тактикой на игру. Зинченко впервые в жизни играл правым защитником после замен. Наверное Ротонь с перепугу ошибся а Соболя поставил левым. Цирк
Відповісти
5
0
Mexxxxx (Просяная)
Начинающий кто?! Гвардиола? Не надо такое писать, а то ему еще пару клубов поручат тренировать.
Відповісти
4
0
sidor3 (Киев)
Я имел что Гвардиола все время экспериментирует в футболе. А Ротань горе футбольное
 
1
0
avatar
scorpius (Ck)
Яремчук сейчас настолько плох, что даже из офсайда не забивает((((
Відповісти
9
1
Footballers (Умань)
Сцикливе затягування часу з перших секунд.Англія просто пожаліла і не стала добивати.Ротань тренер 3-х команд нє вінават.
Відповісти
5
0
shat (киев)
яремчук Это днище был есть и будет , лось с абсолютным отсутствием техники , оно всегда делало вид что играет , то есть обозначает . Малиновский заигрывается во всех моментах , то есть смысл конечных действий отсутствует , Зинченко лучший , НО , наши игроки не успеваят за его мыслями и скоростью действий . А так спасибо игрокам за старания , кроме яремчукА
Відповісти
3
4
Тренерую (Столица)
А Мудрик, значит, тебе понравился)))
Відповісти
2
1
LEVgcUqs (Чернігів)
Та там було зрозуміло зразу на рахунок Мудрика, а Зінченко -це чудо, якому не можна грати в збірній. Він її тягне донизу, оця його заторможеність , неспішність повернення до воріт, коли могли забити і третій і четвертий і особливо в кінці матчу, як він дивиться на нападаючого англійського, який головою спокійно б"є по воротах, наче б то і немає нікого рядом, а рядом же стоїть невисокий розпіарений кращий захисник України. Господи сміх та й годі І це тільки за одного Зінченка.
Відповісти
2
0
Скачков Леонід (Рівне)
Вічно переляканого Караваєва краще в збірну не брати.Перший гол його і Трубіна.Класний воротар вийшов би на перехват,а цей застиг на лінії воріт.За відсутності Бущана,Лунін був би кращий варіант.Яремчук абсолютно ніякий,а Гвардіола ставить його в старті.Він що,сліпий і не бачив в якому той стані.А вихід Коноплянки на 90-й,це взагалі що???? Єдина втіха,що цей геніальний тренер тимчасовий.
Відповісти
3
1
avatar
Kalyna (Montreal)
Гри нема, але "геній" навіть не думає провести заміну/и в перерві. Натомість робить тупу потрійну (!!!), яка виправдана лише в кінці матчу, коли твоя команда виграє, через 15 хв від початку 2-го тайму. До Довбика він допер ще пізніше. Чому не випустив Сидорчука ?
 
1
0
Alex-696 (Немирів)
А міша мудрик, який спостерігав, як "його гравець", тотбто, Сака, спокійно робить навіс і при цьому мляво зображає відбір?
 
0
0
Будєм разбіратся (Київ)
З хорошого і несподіваного в цій грі: Сваток і Судаков. Гра - бєзнадьога. Навіть при тому що наші гравці слабкіші індивідуально, не було ні ідеї, ні боротьби. Жахливо.
Відповісти
5
4
LEVgcUqs (Чернігів)
Сваток взагалі не захисник, нормальний суддя б і пенальті дав на йому і він би до кінця не дограв.
Відповісти
3
3
nivroku (Odessa)
Сватка на гарматний постріл до збірної підпускати не можна. А Судаков, якщо когось виділяти, був найкращим.
Відповісти
0
2
Alex-696 (Немирів)
Чим найкращий? Тим, що постійно обрізався? Останню контратаку в доданий час хто привіз?
 
0
0
avatar
Kalyna (Montreal)
На цьому його "дебют" має закінчитися. Стидобище абсолютне.
Відповісти
5
2
Mexxxxx (Просяная)
Він просто подумками вже розробляв стратегію битви його Олександрії з Ворсклою через шість днів.
Відповісти
4
0
Romerik (YNWA)
Чекай, ще може в червні "запалить" збірну своїми геніальними тактиками і рішеннями) Не гони коней
Відповісти
1
0
avatar
Kalyna (Montreal)
Нє-нє, досить. Я більше такої ганьби бачити не хочу.
 
1
0
avatar
Барселиниуc (землянин)
Не выпустить Цыганкова в старте это надо быть полным ротанём.
Відповісти
15
2
Будєм разбіратся (Київ)
Циганкова і Довбика. Бо Яремчук «мертвий» вже рік. Але кого не постав, командної гри не було б(
Відповісти
8
0
Тренерую (Столица)
Будет нормальный тренер - будет и игра!
 
3
0
LEVgcUqs (Чернігів)
Зате хоч і на три хвилини, кума Коноплянку.
 
2
1
vlotko (Броди)
У Циганкова і Сидорчука - застуда, недомагання. Читайте звіти про підготовку збірної.
Відповісти
0
2
Тренерую (Столица)
Душещипающее жалкое позорное зрелище(((
Відповісти
4
0
avatar
Американец 2000
Ну Англия просто пожалела и не стала громить (((Уберите на х..й этого дбила Ротаня (((Уже вроде и суркисы не рулят,почему не могут нормального тренера назначить ??? Что вы издеваетесь над болельщиками ???(((
Відповісти
4
0
Poligraf P ( Івано-Франківськ)
Ми в різних вагових категоріях. Добре, що англічанам не треба було штук 7 забивати. У нас виділив хіба що Судакова. Мудрик і в збірній слабенько.
Відповісти
2
1
Тренерую (Столица)
Слабенько))) нуль повний!
Відповісти
3
2
alex.belogubko (одесса)
этому стаду баранов не поможет ни какой тренер--убирайте Ротаня с новыми мышлениями--пусть добивает Александрию и молодёжку -вызывайте Кварцяного --он хоть построит их как любить родину
sticker
Відповісти
1
3
Тренерую (Столица)
Только тренер этому "стаду" и поможет. Ротань не тренер!
Відповісти
1
0
avatar
Барселиниуc (землянин)
За три минуты бездарно просраный матч.
Відповісти
2
3
Mexxxxx (Просяная)
А остальные 87 минут равная обоюдоострая игра на встречных курсах? Та они б таких трехминуток могли организовать сколько угодно за игру. Не брали просто грех на душу
Відповісти
2
0
avatar
Барселиниуc (землянин)
Не знаю, я после 2-0 матч уже не смотрел. Но до 37 минуты мы с англами играли на равных!
 
0
1
Mexxxxx (Просяная)
Тут согласен. Они пешком, мы пешком. Потом они решили временно прекратить это "на равных". А нам чтоб быть им ровней еще ооочень далеко.
 
1
0
Olegyurchak (Хмельницький )
То не збірна. Набір гравців без будь-яких завдань.
Відповісти
5
0
Зритель (Харьков)
По такій грі 0-2 - це перемога.
Відповісти
3
1
Sandra777 (Львів)
Тактика на гру була не пропустити повну торбу ,краще прогати 7-0 але мати момении , жах гра ГАмн@
Відповісти
1
0
Prideman (Lviv)
А стільки розмов було перед матчем...ми...ми....ми...як можна на щось розраховувати коли граєте банально на відбій?
Відповісти
3
0
miruk 81 (львів)
Якщо ти береш Коноплянку то дай хоча б хвилин 15 зіграти
Відповісти
2
0
Mexxxxx (Просяная)
А якщо фізухи вистачає тільки на 5 хвилин
Відповісти
1
1
miruk 81 (львів)
Тумаю гірший за сьогоднішнього Циганкова чи Довбика
 
0
2
vorofan (Житомир)
Павелка гнать треба за його експерименти зі збірними якомога далі від українського футболу. Як можна було Ротаня ставить тренером, при тому що ми маємо професора Маркевича?
Відповісти
5
0
Sessinjo (Мукачево)
Як добре, що ЗСУ так не воюють. А то б ми зараз ґаварілі по свинськи
Відповісти
4
2
magnum power (БОМЖ)
просто жах, на жаль.
Відповісти
6
0
avatar
scorpius (Ck)
Англы нас на классе сделали. Наши же полные мертвяки - без агрессии и желания, будто товарняк катали. Более-менее сыграли только Зина и Степан. И что это за тренерский гениальный ход был - играть со старта без чистого правого вингера и выпустить Малину и Судакова вдвоем на одну позицию, когда они в итоге мешали друг другу? Яремчук полное дно сейчас. Выход Коноплянки в конце это как итог, выбрасывание белого полотенца на ринг. Похоже, что по уровню игры мы опускаемся куда-то очень глубоко.
Відповісти
4
1
vorofan (Житомир)
ХСудакову до збірної ще довго рости
Відповісти
3
2
avatar
scorpius (Ck)
До якої саме? В цій збірній за рівнем він нічим не гірший за решту
 
2
5
LEVgcUqs (Чернігів)
Не гірший , але і не кращий.
 
0
2
avatar
scorpius (Ck)
LEVgcUqs, за кращих мова взагалі не йде - їх просто нема
 
0
1
LEVgcUqs (Чернігів)
Зінченко -нуль. Затримка розвитку всіх атак, техніка слабка, взагалі невміння грати голово. і т. д.
Відповісти
2
0
avatar
scorpius (Ck)
Якщо Зіна нуль, то решта в мінусах
 
2
0
Mexxxxx (Просяная)
1. Если бы Англия включила хотя бы вторую скорость то штук семь было бы точно, тем более защита у нас отсутствует, там проходной двор.2. Наше увлечение физруками наверное уже далеко зашло. Понятно хочется всем бывшим хорошим футболистам дать порулить, но можно ж раздать им каждому по 3-4 команды из нижних лиг и пусть увлекаются. Они ж таланты, по три команды тянут легко.3. Самое удивительное было смотреть как во втором тайме англичане почти все время стояли на своей половине поля, в прямом смысле отходили и стояли, а наши по своей привычке все катали неспешно вдоль и поперек и просто не знали что ж его делать дальше. Может и не рассматривался такой вариант в атаку пойти, характер показать, та просто побежать всей командой. 4. Было понятно, что они играют в полноги, жалеют нас, задача была нас не громить. Они б и гол престижа дали забить, если бы мы конечно хоть до штрафной как-то смогли дойти. Мы ж понимаем, что в классе игроков и игры пропасть, но были бы благодарны за бой, за самоотдачу, за огонь в глазах. Хотя бы это.
Відповісти
6
1
Sessinjo (Мукачево)
Бо Англія наші друзі аристократи, не те що ті обкурені голандці з фейе
Відповісти
1
0
Mexxxxx (Просяная)
Не погоджуся. Ті також зупинился за півгодини до кінця і гол дали забити. Просто вже було сім, а могло бути і двозначне число.
 
1
0
Sessinjo (Мукачево)
Ну так, зупинилися на 7, бо тренер підказав це капітану
 
0
0

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус