Прем'єр-Ліга
Прем'єр-Ліга

Прем'єр-Ліга - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

УПЛ. Полісся - Динамо 3:2. Характер проти захисного цирку


Житомирська команда шокувала гранда

УПЛ. Полісся - Динамо 3:2. Характер проти захисного цирку

Фото - УПЛ / Автор невідомий

Ігор Семйон Автор UA-Футбол

У якомусь індивідуальному виді спорту таке протистояння назвали б "молодість проти досвіду". Справді, новачок УПЛ проти завсідника, гранда українського футболу. Пікантності додавав той факт, що "Полісся" та "Динамо" розпочинали тур як сусіди у турнірній таблиці. Хоча в киян – на три зіграні матчі менше.

Матч обіцяв бути веселим, результативним .адже "Полісся" вміє забивати, а "Динамо" погано грає у захисті. Й справді на перший гол довго чекати не довелося. Забили його гості, розігравши добру атаку з центру поля. Андрієвський віддав шикарну передачу на Волошина, той обробив м'яча, відтягнув за собою захисника й частково – голкіпера, а потім паснув під удар Буяльському. Капітану "Динамо" було нескладно закінчити справу логічним підсумком.

Логічний підсумок – суто у цьому епізоді, бо загалом перевага "Динамо" безальтернативно не напрошувалася за грою. У Козака, наприклад, ще перед голом Буяльського був момент. Уже після – шанс Аріельсона. Захист "Динамо" не залишався без роботи і в таких умовах не міг залишитися не вразливим.

Хоча тут особливих претензій ні до кого персонально бути не може. Адже Крушинський зрівняв рахунок неймовірним дальнім ударом. Можливо, хтось причепиться з питаннями до Бущана, але тут теж з натяжкою.

"Полісся" цей успіх окрилив. Надалі житомирська команда нічим "динамівцям" не поступалася. Навпаки, "Динамо" грало без особливих моментів, тоді як Макуана за "Полісся" міг забивати двічі. Одного разу, коли обікрав Сироту; другого – коли вискочив тет-а-тет з голкіпером і не переграв Бущана.

Це вже було перед самісінькою перервою, яка господарям на користь не пішла. Принаймні, вони вийшли з роздягальні й пропустили вдруге, а потім ще й залишилися в меншості. Антигероєм епізодів став Морозко, який спершу смикнув за футболку Ваната, не давши йому зіграти у м'яч (пенальті, який реалізував Буяльський), а потім підкотився під Дубінчака, отримавши й друге попередження. Ось так за стартових 10-12 хвилин другого тайму "Полісся" максимально ускладнило собі життя.

Ускладнило, але не зробило неможливим свої перспективи. Усе змінив вихід на поле Пилипа Будківського. Цей трохи незграбний форвард на фоні "Динамо" виглядав справжнім віртуозом. Спершу він забив легеньким ударом з меж штрафного майданчика після подачі кутового. Допоміг рикошет. Але ж перед форвардом було троє гравців "Динамо". Де пресинг/блок? А вже потім Будківський поборовся за м'яч після проходу та пасу Макуана, снаряд відскочив до Козака і той розстріляв Бущана. Справжній шок для Києва.

Найкраще на ці подразники зреагував Андрієвський, який двічі бив з добих позицій, але одного разу влучив у каркас, а іншог –в блок захисників (ось як треба). Шанс свій намагався спіймати і Буяльський, але хет-трик у такій грі – це було б занадто. Ванат? Бив-бив, але вище. Ну а Караваєв після своєї спроби вимагав пенальті, хоча треба було просто поправити приціл.

"Полісся" наприкінці матчу вже зовсім не йшло вперед, але хто дорікне цим команді Юрія Калітвінцева? Вона у меншості (склад вирівнялися вже в компенсований час, коли Караваєв ногою заїхав по голові суперника) здобула переможний результат і втримала його проти претендента на чемпіонство – це просто феноменальний поворот. Матч, який увійде до золотої історії житомирського футболу.

А у "Динамо" знову цирк.. черговий захисний цирк. Так грати просто не можна.

УПЛ. Десятий тур
06.10.2023. Житомир. Міський центральний стадіон
Арбітр в полі – Віталій Романов

"Полісся" – "Динамо" 3:2
Голи
: Крушинський 15, Будківський 62, Козак 70 – Буяльький 4, Буяльський (пен.) 50

"Полісся": Бойко — Морозко, Чоботенко, Крушинський (Гітченко 72), Шабанов, Смоляков — Козак, Кушніренко, Танковський (Огіря 84), Макуана — Аріелсон (Будківський 62)

"Динамо": Бущан — Тимчик (Беніто 71), Дячук, Сирота, Дубінчак — Бражко, Андрієвський — Караваєв, Буяльський, Волошин (Кабаєв 71) — Ванат

Попередження: Аріельсон 16, Морозко 49, Морозко 57 – Волошин 45, Тимчик 61
Вилучення: Морозко 57 (дві жовтих) - Караваєв (пряма червона за грубу гру 90+1)

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
avatar
Бapceлиниyc
Им надо учиться, учиться и ещё раз учиться! Или сосать, не учиться?
Відповісти
0
3
Повернутись до новин
Коментарі 111
avatar
Бapceлиниyc
Им надо учиться, учиться и ещё раз учиться! Или сосать, не учиться?
Відповісти
0
3
avatar
Американец 2000
Ленином попахивает )))
Відповісти
1
1
adey (Korosten)
а звідки ви знаєте,може гравці якісно виконали установку тренера і президента..? на кубковій грі суркіс сидів без шкарпеток - все, що було заніс букмекерам.
Відповісти
0
1
avatar
Бapceлиниyc
А вы злой человек Макровский. Разве так можно на детей-подростков?
Відповісти
3
2
Будєм разбіратся (Київ)
Гру не бачив. Ввечері подивився на результат - той випадок коли кажеш собі «Ну і слава богу»))
Відповісти
1
1
avatar
vr250278 (Цвіткове.Черкаська)
За "пролонгацію цигана " в минулому турі не залетіло , замінусували ... Тепер радість . Слава богу, що гроза трамвая на місці ! Як же без його до безславних рекордів прийти !
Відповісти
0
1
avatar
Американец 2000
Никто не задумывался - почему проигрышам Шахтёра радуются только болельщики Динамо , а проигрышам Динамо радуется вся Украина ???
sticker
Відповісти
7
6
Будєм разбіратся (Київ)
Я вболівальник Динамо, не радію програшам Шахтаря і підтримую всі українські клуби в Єврокубках. Радіти чи ні невдачам іншого залежить виключно від ваших людських якостей)
Відповісти
2
1
LEVgcUqs (Чернігів)
Для дурнів поясню, що за Динамо вболіває вся Україна і їм не байдужа доля українського Динамо , а програш чи виграш шахтьора типу із Донецька, це так, кучка фанатів, які вболівають за цю так сказати українську команду. От вони своїми недолугими коментарями і показують активність у мережах, що їх багато.
Відповісти
1
3
adey (Korosten)
ви застряли десь у кінці 90-х років минулого століття.я відкрию таємницю: навіть діти не дуже хочуть йтив академію ДК, бо там папін дом. а на випуску - нема кого на поле випустити. одні дячуки й бєсєдіни.
 
3
2
LEVgcUqs (Чернігів)
А я відкрию тобі таємницю, навіть якщо застряли по твоїх словах у кінці 90-х, то що по твоєму, коли тоді за Динамо вболівали майже всі уболівальники України, то де вони подівалися зараз, чи всі повмирали, чи як флюгери , хто виграє за того і вболівають?
 
0
3
avatar
Американец 2000
LEVgcUqs (Чернігів) - объясняю таким недалёким как ты ! В Шахтёре сейчас намного больше украинцев чем в твоём Динамо (((((( И такие как ты колоборанты воспринимают Шахтёр не как команду из Донецка ((((( Тебе давно пора за кораблём направится ((((((
 
0
0
adey (Korosten)
я вболіваю за Динамо Київ з 1984 року, відтоді, коли вони в чемпіонаті зайняли 10 (!!!) місце.і переживаю за них тепер, але...зарозуміле керівництво і недолугий менеджмент та низький якісний рівень роботи розпіаркної академії призвели до того, що Динамо втрвтило авторитет не тільки в Європі, а й в Україні."золота клітка" й "папін дом" - ці терміни якраз про нинішній стан справ в клубі.позолота вже облізла, одиниці якось вириваються з неї на свободу, а сотні посереднього рівня випускників академії закінчують з футболом, так і не ставши футболістами.
 
0
0
megrivan (Курячі Лози)
Цей сайт має яскраву відмінність: дуже багато коментарів написано придуркуватою школотою.
Відповісти
2
12
avatar
Американец 2000
Самокритика - це дуже гарно !
Відповісти
9
2
avatar
Long (Одесса)
Не могу понять всеобщего удивления. Динамо в этом сезоне проиграло двум командам, которые выше классом и находятся на первом и четвертом местах. Динамо на пятом, так, что все логично.
Відповісти
12
2
Prideman (Lviv)
За втраченими очками ДК лідер, треба дивитися не лише кількість очок, а й кількість матчів
Відповісти
1
1
Грязный Гаррик (C)
Сколько еще крот-цыган будет уничтожать наш самый великий клуб?
Відповісти
3
4
Kondor (Веселе)
Великий? В прошлом.Все в прошлом. Сейчас одни воспоминания.
Відповісти
2
2
жека-киев (биг виладж)
Це ж не він команду розпродав.Якби не він не булоб 2 ліг чемпіонів, і виходу в раунд плей-офф ЛЧ в минулому році за який теж 5лям дали.Сурку це не завадило розпродавати далі ніким не підсилившисьСклад буде скоро як в Миная, а ше великий)))
Відповісти
1
0
Море23 (Одесса)
Кто еще сомневается что динамо сделают чемпионом ? Для этого убрали Павелко. Судьи на любой вкус и пенальти тебе и удаления . все для Динамо. А соперников наоборот удаляют . думаю если Динамо у Шахтера по игре в основном выигрывать не будет то парочку удалять из Шахтёра, пенальти тоже поставят
Відповісти
8
2
LEVgcUqs (Чернігів)
Те що ти думаєш , засунь собі в дупу і причмокуй.
Відповісти
0
1
oleg dynamo (львівська)
автор правий,щоб за такий клуб іграв Дячук і Сирота?це дійсно цирк...і раз за разом то один то другий запихають зусилля всієї команди кудись ....?
Відповісти
3
0
жека-киев (биг виладж)
З Сироти, ше може будуть люди. Пас має шикарний. А Дячук чисто грузчик з овочевого
Відповісти
1
0
LEVgcUqs (Чернігів)
Отут я 100 відсотків підтримую, з цих захисників толку не буде. Показово, як Дячук програв вчисту забіг у матчі з Поліссям, хоча був на метр попереду. А щодо Сироти, то він уже не виправиться, це не центральний захисник, навіть з початку чемпіонату з усіх голів мабуть половина забито особисто через Сироту. В останньому матчі і не тільки ці два центральних захисники взагалі не могли поділити штрафну площадку.
Відповісти
1
0
avatar
Бapceлиниyc
Динамо надо поддержать, вашу мать! Им же ещё чемпионами становиться.!
Відповісти
1
7
Kondor (Веселе)
Так судьи и поддерживают. Или этого мало?
Відповісти
5
5
avatar
Бapceлиниyc
Нет, мы должны их поддержать морально! Или материально? Тьфу блъ, я уже запутался как.
 
2
2
Матч Футболович
Тянули, тянули - да невытянули священную корову мало удалений и пенальти поставили, нужно больше)))
Відповісти
11
3
balamyt (Boston)
Мало ..нужно было еще один пенальти дать... весь лимит ДинамоК не выбран...А вообше матч веселый получился...Палесье с победой...заслужили.
Відповісти
3
2
avatar
mr.Smith
Перемога на класі-Полісся забили скільки хотіли,а Динамо скільки змогло.
Відповісти
11
2
megrivan (Курячі Лози)
У кожної футбольної команди є життєвий цикл. У великих команд він довгий і щасливий. Згадайте "Ман. Юнайтед" під керівництвом Фергюсона - більше двадцяти років МЮ був однією з найкращих команд у світі. Фергсон постарів, пішов на пенсію - і де той МЮ? Був Лобановський - було "Динамо". Не стало Лобановського, почався занепад. Потихеньку, потихеньку донизу... Я думаю, що це "Динамо" при цьому менеджменті пройшло свій пік і поступово перетвориться на середню або нікчемну команду, типу "Металіста", "Карпат", "Зоря", всякіі Металурги... Тим же шляхом йде і "Шахтар". Ввеликою командою йому теж не судилося бути. Поки ще якось животіє капітал Ахметова, буде животіти "Шахтар". Думаєте, Ахметов цього не розуміє? Розуміє, тому й ніколи не ходить на стадіон, бо там може щось статися з його трибуною (прилетіти привіт з неба від його "друга"). Настає епоха футбольних команд, власниками яких є зернові магнати. У цих людей гроші не мають спекулятивної природи, як, наприклад, у власників ""Чорноморця", тому вони надійні. Клас українського футболу буде невпинно знижуватися, і колись ми будемо вважати великим досягненням вихід українськоє команди з групи Ліги Європи. Що стосується сьогоднішнього "Динамо" і сьогоднішньої гри, то я впевнений: з таким складом і таким менджментом чемпіоном України у цьому сезоні "Динамо" не буде. Може, "Рух". "Ентропія, сер!" (с)
Відповісти
5
9
Caballero (DC)
Цирк с.ук почався після смерті Лобановського і триває вже 20 років.
Відповісти
4
1
жека-киев (биг виладж)
ти вважаєш, шо зерно має якусь відмінну природу, скажімо від руди?, така ж продукція низького рівня переробки і прибавочної вартості.
Відповісти
2
0
balamyt (Boston)
Да все гораздо проще...У Лобановского играли игроки уровня Шевченко.,Заваров а потом на всю мощ работала школа ДинамоК.и Админ. ресурс ФФ ..С распадом Союза...Динамо К еще какие -то годы играло по инерции Но затем без достаточной помощи Админ ресурса ФФУ работы с судьями стало трудно становится Чемпионом...Это доказал прокол с Таврией , когда та стала 1м Чемпионом Украины...2 м Чемпионом должен был стать Днепр, который по личным встречам опередил Динамо К (при равенстве очкам ) ,Но тут Григ.Суркис авторитетом придавил рук. ФФУ и те под дудку ДинамоК срочно поменяли реграмент .В котором в 1 ю очерель играла разница голов..В общим закулисные игры и админ.ресурс стал играть Главную роль..Поэтому Динамо К становилось потом Чемпионом 9 раз подряд..Ну прям как МЮ ..Фергусона..Хотя Павлов ,Прокопенко и Кучеревский были тренерами не хуже Лобановского или Сабо ,но у них не было такого Админ.ресурса в ФФУ. ,но а 2000 их началась Эра Шахтера ,чей Админ ресурс в лице Ахметова стал круче чем у ДинамоК...В такой ситуации места на пьедестале Чемпиона Украине уже не стало окончательно ни для МХ ,ни Для Днепра ,ни тем более для ЧО ,Зари ,Карпат или Ворскли..На протяжении 30 лет разыгрывается муждусобойчик между Шахтером и ДинамоК Но Война вносит свои коррективы ..Поразьезжались ведущие легионеры из Шахтера и ДинамоК и боротся за Золото ,при равенстве Админ ресурса стало сложнее т.к. король оказался голим...во всех смыслах. Будим ждать перемен к равновесию сил в УПЛ и Победи ВСУ ...Все устали от безпредела как в футболе так и жизни ...Нужно боротся не с мельницами а конкретно с коррупцией на всех Уровнях
Відповісти
4
1
Kondor (Веселе)
Ты тут вспомнил ,работающую на всю мощь, школу? А тебе известно,что в лучшие годы за Динамо выступало лишь15% местных игроков,а остальные это рекрутированные со всей Украины.Не веришь? посиди в википедии и сверь составы той поры..
 
3
0
жека-киев (биг виладж)
Я памятаю, ше в 00х, всі молодіжні юніорські це було на 70% Динамо.На останньому євро 21, в основі з Динамо, лише Вівчаренко.В Динамо більш немає монополії на таланти. Все
 
1
0
LEVgcUqs (Чернігів)
Отут дійсно дещо намішано і правильно і ні. Те що прирівняні з Лобановським якісь там тренери з УПЛ, це туфта, тут зрозуміло . На рахунок легіонерів шахтьора і Динамо, тут теж непорівняно. Та і по словах Палкіна шахтьор , це не футбольна команда, це фінансово-бізнесовий проект, а по простому, це команда з гравців купи-продай і наварюй зелені. Шахтьору все одно де грати в якому чемпіонаті, після того як вони виїхали з Донецька., просто приходиться грати в чемпіонаті УПЛ.
 
1
1
balamyt (Boston)
Да я согласен что в школу ДнинамоК отбирались таланты со всей Украины...еще с Союза ..как и лучших игроков.Так например Беланов и Баль были кажется из Одессы ,Заваров из Луганска , Бессонов из Харькова ,Протасов и Литовченко из Днепра...,
 
0
0
Грязный Гаррик (C)
Браво федерация (с)
sticker
Відповісти
2
4
Грязный Гаррик (C)
Оле-Оле- Полесье Чемпион!!!Да Да Да!!!Как же хочется чемпионом видеть пареньков с Житомира
Відповісти
4
7
avatar
Бapceлиниyc
А тебя в дурдоме.
Відповісти
4
4
avatar
scorpius (Ck)
А вдруг он уже оттуда пишет?))
 
4
2
Грязный Гаррик (C)
50 грамм себе налей и иди спать
 
1
1
TIRAN (Донецк (Украина!))
вдруг??????)))
 
1
0
avatar
Американец 2000
Запись есть где нибудь ? Не успел посмотреть - дела были !!! Киньте ссылку !
sticker
Відповісти
0
2
Prideman (Lviv)
Набираєш в гуглі мій футбол. Відкриваєш сайт з такою з назвою. Шукаєш в меню архів матчів. Там буде трохи пізніше запис повного матчу і огляд матчу
Відповісти
4
1
oda1979 (Запорожье)
Ментов дрюкнули. Очень хорошо!
Відповісти
7
5
avatar
Бapceлиниyc
Это гранты.. тьфу ты.. гранды, а не менты, тебе же Семйон ясно написал.
Відповісти
1
5
alexfc (Киев)
ДК грало проити ДК2 . І ДК2 перемогло) А по суті , захист ДК це жах, хоча раніше іменно захист у ДК був кращим
Відповісти
1
2
avatar
Бapceлиниyc
ой, коли то було... ті діди вже померли...
Відповісти
0
3
Скачков Леонід (Рівне)
Захищатись повинна вся команда,а не тільки захисники.Ніхто (НІХТО!!!) в Динамо не грає в активний відбір при втраті мяча.Є тільки імітація цього відбору.Цікаво було б подивитись нарізку всіх дій Андрієвського за матч.Так,віддав передгольовий пас (що і повинен робить опорник),а в усьому іншому?Абсолютно бестолковий футболіст.За Дячука взагалі мовчу.Таке враження,що в цього чоловіка мізки відсутні повністю.Продавши Миколенко,Забарного і Циганкова,Динамо нікого не купило на противагу.З таким складом,не те що чемпіонами,в пятірку можуть не попасти.
Відповісти
8
0
жека-киев (биг виладж)
помітив як Макуана в своїй штрафній в кінці матчу захищався! і приїхав в Житомир і грає....
Відповісти
2
1
Prideman (Lviv)
Він говорить за гравців Динамо. До чого тут Макуана?
 
3
0
Caballero (DC)
А хто такий Макуана? Українець?
 
1
0
жека-киев (биг виладж)
Макуана, до прикладу. він на відміну від гравців динамо в захисті грає, того Полісся і перемагає в меншості. Поліся таких гравців може залучати, а Динамо, чогось ні
Відповісти
2
0
LEVgcUqs (Чернігів)
Згоден, а вся тактика , індивідуальна майстерність інша боротьба на футбольному полі йде від головного тренера- Луческу, в якого вже нічого нового немає.
Відповісти
1
0
adey (Korosten)
однозначно Полісся грає краще тоді коли знають, що судді замість них грати не будуть.
Відповісти
3
2
Gican85 (Киев)
А были в этом году матчи, в которых сопернику Динамо не ставили пенальти или не удаляли игрока?
Відповісти
6
6
жека-киев (биг виладж)
А які в тебе питання що до пенальті? Так аби шось писати
Відповісти
5
6
Kondor (Веселе)
Бывало так, что ведущего игрока команды, будущего соперника Динамо, удаляли накануне матча
Відповісти
7
4
TIRAN (Донецк (Украина!))
удаление морозко хоть по делу было или в all inclusive входило?
Відповісти
5
1
avatar
Полiccя (Житомир)
Дві жовті по ділу як і пенальті
Відповісти
7
3
avatar
vismut (Запорожье)
Морозко - лучший! Мобилизовал команду
Відповісти
0
3
avatar
Бapceлиниyc
ну прямо сказочный персонаж, какой-то
Відповісти
1
2
avatar
Полiccя (Житомир)
Ну що фани Динамо ? Як ви там Полісся до матчу обзивали і принижували ??? Опустіться
Відповісти
8
3
avatar
vismut (Запорожье)
Ты шо. Сегодня кто то уже видел Динаму на 1-м месте. А теперь пауза и надо ждать, ждать, ждать.... ещё год.
Відповісти
8
2
TIHOnew (Хмельницький)
Арбітр старався, але у команд занадто різний класс)
Відповісти
9
3
avatar
WuTаng (Київ)
Дуже хочеться запитати Суркісів навіщо було відпускати Бойка і лишати каліку Дрищана. Рахунок на табло.
Відповісти
4
10
avatar
vismut (Запорожье)
У него картёжный долг Милескому, вот и спрятали подальше.
Відповісти
2
3
жека-киев (биг виладж)
А які питання до Бущана? Він ше і потягнув один. Мало бути 4
Відповісти
2
0
adey (Korosten)
а могло бути й 5. центр захисту у ДК - це катастрофа.
 
3
0
avatar
Американец 2000
У меня другой вопрос - к Реброву ! Почему он его а не Трубина ставит в сборную ???
sticker
Відповісти
2
4
Kondor (Веселе)
Так ему динамовское сердце подсказывает.
 
6
2
vlotko (Броди)
Коли грала збірна Трубін був далекий від ігрової форми, він був зайнятий переходом то в Інтер, то в Бенфіку і в ШД не грав, як його було ставити за збірну. Тепер ситуація інша .
 
2
2
Number13 (Мариуполь)
Ну счас начнет ставить. куда деваться. не Жору же
 
0
1
sametoy10 (Київ-Світловодськ)
Від самого початку слоган "путін х.ло" була народжена як "суркіс х.ло".Поки не щезне вся й.бана кац.пня з нашої країни, то не буде добре ані в житті, ані в футболі!
Відповісти
5
9
Gican85 (Киев)
Полность с вами согласен )
Відповісти
3
4
Caballero (DC)
І я!
 
2
1
Po4eson (Одесса)
Путін - найбільше зло на планеті Земля. Суркіси - це наволоч, яка живе в Україні й робить шкоду тільки футболу. Це дві великі різниці. Не ображайте Суркісів - це їхній шлях
 
1
0
avatar
Бapceлиниyc
Суркисы евреи, а не кац.апы. Ну разве, если только Кацы... И чего это они ё@аные? Вполне себе милые ребята. Честные, справедливые и совсем не жадные. А какие они песни поют.. а какие они танцы танцуют.. а как они красиво молятся.. шо вы, нет, они совсем не ё@аные.
Відповісти
0
4
Judаs (Київ)
Злості не вистачає. Ярмоленку треба було закінчувати кар'єру вчасно, а не допомагати браткам через своє ім'я і мінімальну зарплату відмивати російські гроші. Бридко від цього всього.
Відповісти
4
7
butre (мама)
Це був тільки другий серйозний суперник у лізі після моряків... Все ще попереду, начувайтеся!
Відповісти
10
2
avatar
Американец 2000
Впереди ещё Металлист 1925 , который скальп снимет с Динамо !!! ))))))
sticker
Відповісти
1
3
butre (мама)
Взагалі то мались на увазі усі інші, бо М-25 скоріше може засушити до рівня мумії і себе і суперника.Але якщо ще й оскальпує, то теж добре.
 
2
2
tolina-ystas (Краматорск)
Игра проведена в лучших традициях первенства этого года.Полный комплект услуг со стороны судьи .И пенальти ,и удаление и 6 минут добавки времени а фактически 8.Ну что ещё надо.А когда Короваев по голове дал ногой показал жёлтую.Даже ВАР не выдержал запротестовал.И это за 3 минуты до конца.Судьи совсем совесть потеряли.
Відповісти
15
5
aleks68
романов-дырявая подстилка
Відповісти
4
7
Alex-696 (Немирів)
А то нічого, що в компенсований час була "травма" в гравця Полісся, перегляд ВАР?
Відповісти
6
6
varenik3970 (Минск)
Ой , опять набили ж.пу румынам !!! Полесье красавцы !
Відповісти
6
3
aleks68
уже -3 очка.ещё не всё потеряно.ждём продолжения с фейк-1.
Відповісти
3
3
avatar
Spokoyno (Київ)
Маючи голкіпера збірної Динамо ЧЕТВЕРТІ з КІНЦЯ по пропущеним! Все що потрібно знати. Ну і Ярмоленко випав і проблеми в нападі... Андрій може і демонструє своєї найкращої форми, утім все одно користується особливою увагою з боку суперників... Що дає більше "свободи" іншим гравцям ДК.
Відповісти
5
12
avatar
anоnimus (Київ)
Може ти в кращій формі, ніж Андрій? Чи зробив для країни більше? Ну то стули писок
Відповісти
6
10
avatar
Spokoyno (Київ)
Я розумію наш клуб програв, але мізки все-ж-таки іноді потрібно включати! Я написав, що і наразі АЯ один з найкращих не тільки в Динамо, а і в УПЛ! А хтось як та блонді перетворив це в "Ой люди мене с...обізвали!"
 
3
6
Kondor (Веселе)
Но этот АЯ и сволочь порядочнАЯ Никогда плохо не говорил оббигроках и командах,но при упоминании о АЯ не смог удержаться
 
0
1
aleks68
привыкай и не ной
Відповісти
4
6
жека-киев (биг виладж)
Клас гравців обох команд приблизно рівний, як не дивно. Можливо Ярмола і Шапаренко створили б різницю, але вони знову травмовані... І де знову Попов!? Але Калітвінцев переграв Луческу. Беніто вийшов нічим не допоміг, Кабаєв показав стоячий дріблінг... Шо там той дід Чохоналідзе в Динамо робить? Ну знайшов же Буткевич - Макуана!, Чого в Динамо так не можуть? Чого як не Соль то Бесєдін і т п.? Чого Шабанов гра за Полісся, а в нас як не Дячук то Болівар? Гравців на півскладу максимум
Відповісти
6
1
ukatan (Харьковская обл.)
Все логично. Только позавчера были матчи Лиги Чемпионов. Динамовцы болея за "Шахтер" были истощены и физически и морально. Почему игра не была перенесена - непонятно. Да и удаление всего одного игрока у соперника - это маловато. Хотя бы троих нужно удалять. Вот тогда "Динамо" показало бы свой класс! Может быть...
Відповісти
16
6
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Великолепно сказано)))!!!
Відповісти
9
4
FCSD N1 (New Shahta)
Действительно,в поражении Динамо виноват однозначно Шахтер!)
Відповісти
10
3
Po4eson (Одесса)
Других вариантов нет
 
1
1
TIRAN (Донецк (Украина!))
полицца обыграло мусоров - отакие дела
Відповісти
6
6
Kondor (Веселе)
Невже i Романов не допомiг?
Відповісти
6
6
жека-киев (биг виладж)
він відсудив нормально, все по ділу
Відповісти
5
6
aleks68
не волнуйся.опять будет судить матч шахтёра и поможет
Відповісти
4
3
gulfstream
Хах! Хороших вихідних, вам, динамівці
Відповісти
6
1
Pianist (Київ)
Ну Житомир! Ну молодцы! Вас портит только рожа денисова на трибунах. А вообще круто! Динамо, расформруйтесь на»@й!
Відповісти
6
3
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Укр. клубы очень радуют на этой неделе))) с победой!
Відповісти
10
1
Djоn (Киев)
Бражко перед матчем був впевнений: Не лише Динамо та Шахтар конкуруватимуть за чемпіонство
Відповісти
3
0
avatar
scorpius (Ck)
Камбэк в меньшинстве... Из какого сплава у житомирян яйца?
Відповісти
3
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
камбэк в виде камшота)))
Відповісти
0
1
vіnn (Khmеlnitsky)
Знаю одного діда з села, він розбирається в футболі і каже Динамо назло програє. Це помста Суркісів українському народу, що позбавили його Медведчукового корита!
Відповісти
7
4

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус