Національна збірна України
Національна збірна України

Національна збірна України - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Україна - Північна Македонія 2:1. Життя на Євро - дев'ять років по тому


Серія з шести поразок поспіль залишилася позаду, попереду перспектива вийти з групи

Україна - Північна Македонія 2:1. Життя на Євро - дев'ять років по тому

Фото - Getty Images/Global Images Ukraine

Ігор Семйон Автор UA-Футбол

Для України це був наче фінал. Дев'ять років ми не вигравали у фінальній частині Євро, серія з шести поспіль поразок. Не виграш сьогодні ставив хрест на перспективах виходу з групи, а також, мабуть, на тренерських амбіціях Андрія Шевченка у збірній. Тому не дивно, що в цілому консервативний тренерський штаб наважився на кадрові зміни у порівнянні з матчем проти Нідерландів.

Власне, ці зміни мусили бути, оскільки травмувався Зубков. Але його не стали міняти Віктором Циганковим, номінально відрядивши на лівий край Руслан Маліновського. Частенько у тій зоні опинявся Олександр Зінченко. Микола Шапаренко заслужив своє місце в старті добрим виходом на заміну в попередньому поєдинку. Місця Ярмоленка та Яремчука у сьогоднішній збірній України недоторкані.

Без змін залишив тренерський штаб і лінію оборони на чолі з голкіпером Бущаном – Караваєв, Забарний, Матвієнко. Миколенко.

Україна ще ніколи не забивала у першому таймі в матчах чемпіонату Європи, але, як і проти Нідерландів, сильно розпочала першу 45-хвилинку. На перших порах македонці намагалися відповідати атакою на атаку, проте тривало так недовго. Уже до середини тайму перевага повністю була на боці команди в жовтій формі. Корисно за м'яч чіплявся Яремчук, але до пори до часу не забивав. Навіть тоді, коли вийшов майже сам на сам – форвард вирішив давати пас, а не бити по воротах. Свій шанс не використав й Андрій Ярмоленко, хоча фірмовий трюк капітана знову пройшов: зміщення з флангу до центру, підбирання м'яча під улюблену ногу.

Україна - Північна Македонія 2:1. Життя на Євро - дев'ять років по тому - изображение 1

Класний шанс не реалізував Маліновський. Примітно, що Руслан створив його собі сам, несподівано знайшовши нагоду для удару в нижній кут (воротар витягнув). Цікаво, як складався б цей поєдинок, якби не Андрій Ярмоленко. Він увесь час опинявся в епіцентрі подій і закономірно, що саме йому належить найважливіший удар українців у цьому матчі. Після подачі кутового та скидання від Караваєва, Андрій замкнув дальню стійку. Примітно, що сам Ярмоленко й заробив цей кутовий, вискочивши сам на сам та пробивши у голкіпера.

У суперника були шанси на початку тайму, ще коли на табло світилися нулі. Небезпека йшла з нашого лівого флангу, де не завжди встигав закривати зону Віталій Миколенко. Саме після його падіння біля центрального кола македонці створили свій один з найкращих шансів. Добре, що Ельмас не забив з вигідної позиції, але те, що саме він опинився на м'ячі (та ще й без опіки) після подачі Ніколова, насторожило. Треба було уникати таких моментів.

І це вдалося. Україна спокійно володіла перевагою. З такої гри можна було витискати ще більше, що й вдалося завдяки швидкій комбінації Зінченко – Ярмоленко – Яремчук. Роман вийшов сам на сам і дуже спокійно поклав м'яч у ближній нижній кут воріт Дімітрієвскі.

Україна - Північна Македонія 2:1. Життя на Євро - дев'ять років по тому - изображение 2

Після цього наша збірна заспокоїлася, що цілком природно – занадто багато емоцій було виплеснуто на початку (але при цьому збережена холоднокровність). Розбудив наших захисників випад Пандєва, який забив, але з положення "поза грою". Після того біля чужих воріт голом ледь не відзначився Караваєв, а пізніше на пенальті "пірнав" Шапаренко, проте зловив лише жовту карточку від справедливого арбітра.

Завданням на другий тайм було спокійно довести гру до логічно, а значить переможного для України, завершення. Цей план зазнав краху. Адемі сильно бив з середньої відстані, Бущан виручив, а коли біля чужих воріт виникли два моменти, - удар Маліновського зі штрафного та спроба Яремчука, - здалося, що випад македонців спонтанний. Але ж ні: Україна збавила темп, а суперник, навпаки, додав. І забив. Трайковскі пробив здалеку, Бущан відбив у поперечину, Караваєв стояв і чекав м'яча, тоді як Пандєв рухався у його напрямку. Український захисник вдарив опонента по нозі, за що був покараний пенальті. Аліоскі з першої спроби не переграв Бущана, але був вдалим на добивання – 2:1.

Україна - Північна Македонія 2:1. Життя на Євро - дев'ять років по тому - изображение 3

Північна Македонія відчула впевненість, але не йшла вперед стрімголов. Вочевидь, акумулювали сили для останнього штурму, але Україна спробувала зіграти на випередження. Черговий удар Маліновського створив небезпеку, але ж македонський воротар не ловив гав.

Склалося враження, що Україна здала фізично. Дальній удар Трайковскі, що створив проблеми для Бущана, ще раз нагадав, яка пікантна ситуація на полі. Трохи ліпше стало з виходом на поле Віктора Циганкова: знову з'явився момент в України, знову повернули собі контроль над м'ячем. Закрити гру нагода випала несподівано: Маліновський подав зі штрафного, м'яч влучив у стінку й македонці відбилися. Але арбітри переглянули епізод ще раз та побачили гру рукою у виконанні Абрамовскі. Шкода, що Маліновський з "позначки" не переграв воротаря, не позбавивши вболівальників України нервових останніх хвилин.

Україна - Північна Македонія 2:1. Життя на Євро - дев'ять років по тому - изображение 4

Але все обійшлося (два удари Трайковскі ніяких дивідендів номінальним гостям не принесли). Україна провела невиразний другий тайм, але здобула дуже потрібний для себе результат. У цій ситуації результат, напевно, головне. Далі вже буде не так тривожно.

Фото - Getty Images/Global Images Ukraine

Євро-2020. Груповий етап. Група С. Другий тур
Румунія. Бухарест. Національний стадіон
Арбітр в полі – Фернандо Раппалліні (Аргентина)

Україна – Північна Македонія 2:1
Голи: Андрій Ярмоленко 29, Роман Яремчук 34 – Езджан Аліоскі 57

Україна: Георгій Бущан – Олександр Караваєв, Ілля Забарний, Микола Матвієнко, Віталій Миколенко – Тарас Степаненко – Олександр Зінченко – Руслан Маліновський (Едуард Соболь 90+2), Андрій Ярмоленко (Віктор Циганков 70), Микола Шапаренко (Сергій Сидорчук 78) – Роман Яремчук (Артем Бесєдін 70)

Північна Македонія: Столе Дімітрієвскі – Стефан Рістовскі, Дарко Велковскі (Іван Трічковскі 85), Вісар Мусліу – Езджан Аліоскі, Стефан Спіровскі (Дарко Чурлінов 46), Аріджан Адемі (Кіре Рістевскі 85), Бобан Ніколов (Александр Трайковскі 46) – Еніс Барді (Даніель Абрамовскі 77) – Еліф Ельмас, Горан Пандєв

Попередження: Микола Шапаренко 43 – Дарко Велковскі 59, Даніель Абрамовскі 83
Нереалізовані пенальті: Руслан Маліновський 84 (воротар) – Езджан Аліоскі 57 (воротар)

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
George_D (Харьков)
Посмотрим, как Австрия сегодня сыграет с Нидерландами. Если проиграют с разницей в мяч, то как раз австрийские 3:1 с Македонией и наши 2:1 могут иметь значение... не в нашу пользу.
Відповісти
1
0
Повернутись до новин
Коментарі 437
George_D (Харьков)
Посмотрим, как Австрия сегодня сыграет с Нидерландами. Если проиграют с разницей в мяч, то как раз австрийские 3:1 с Македонией и наши 2:1 могут иметь значение... не в нашу пользу.
Відповісти
1
0
metall5291 (Kharkiv)
100% ты прав, увы.
Відповісти
1
1
Запорізьке Торпедо (zp)
да, разница бы не помешала
Відповісти
2
2
Bizon55 (ВІнниця)
Перший тайм шикарний! Другий це п......ц!!! Якщо так будуть грати, Австрія винесе збірну! Заміни зробили, а гра не поліпшилась! В других краінах замінами посилюють гру, у нас навпаки.
Відповісти
1
0
avatar
ВАРдрид безтрофейник (Мадрид )
Нормально. Победа есть победа.
Відповісти
1
1
chicago (chicago)
Чому інші тренери роблять 4-5 замін,а Шева 2-3 .Боягуз.І взагалі це збірна України з Безусом,Довбиком,Соболем,Марлосом...,чи Динамо Київ?
Відповісти
2
4
avatar
ВАРдрид безтрофейник (Мадрид )
А почему другие тренеры делают 4-5 замен, если можно сделать 2-3 как Шева и победить?
Відповісти
2
1
chicago (chicago)
Беседин,прочитай що про тебе пишуть і вали з збірної.Не позор себе і не нервуй людей.
Відповісти
1
3
avatar
ВАРдрид безтрофейник (Мадрид )
Это твой коммент прочитать ему что ли?
Відповісти
2
0
ПетроФ (Луцьк)
все буде добре. подивився на список бомбардів цього семенсайту з нього виходить що Україна як мінімум війде в 1/4 фінала.адже там значиться Малиновський - 2 голи в п'яти матчах.))
Відповісти
1
0
avatar
okolegko (Київ)
НікалАєнка сиґрал вєлікалєпна!!! Цьому русофілу має бути присвячена окрема пісня фанів України!!!
Відповісти
1
2
avatar
okolegko (Київ)
Я мав на увазі МікалЄнка, ат імєні Лєнка
Відповісти
1
1
high_jack (Bucha)
можете заминусовать, но я не считаю замену на Беседина негативом. Хороший ход тренера - выпустить свежачка крупного фактурного напа, который может выступать и разрушителем впереди и созидателем немного при положительном результате. Мне более непонятно , почему Шапаренко, показав дельфинчика, тем самым запоров идеальную атаку (македонцы сыпались от проходов наших в большинстве) и потом продолжая лажать, остался в обойме? Почему Мыколенко остался на 2й тайм? Неужели непонятно было Шеве, что они перестроятся и пойдут вперед (Вася, 2-0). Вместо укрепления защиты - мы встречаем тот же состав. Который играл при автобусе, выдохся. А на 2й тайм автобуса у македонов уже нет, но у нас состав тот же))) Шеве привет.
Відповісти
6
4
oda1979 (Запорожье)
Мужик, Беседин может быть асфальтоукладчиком, бетомешателем и может быть даже пианистом и профессором филологии.. но, он никогда не будет футболером!
Відповісти
6
2
ПетроФ (Луцьк)
Малиновському 28 років, а він так і не виріс "с штанишек". Напевно не доля бути лідером.. Сєдан старається, але лідерство треба доказувати на полі а в нього поки це получається через п'яте-десяте. Говорили що Ярмола навтикав Марлосенку, якщо це правда то правильно зробив. Повинен хтось бути який може мозги вправляти.
Відповісти
5
5
avatar
Американец 2000
Я конечно поздравляю всех с победой , но мне кажется что это последняя наша победа с таким бездарным тренером (((( Тут уже заметили что он выпустил игроков Динамо под продажу (((( Это вообще отстой ((((( Беседин - никакой , Цыганков - что ни касание то потеря мяча (((( Только слепой не видел , что именно в такой игре и нужен Марлос !!! Добежали все толпой до штрафной и всё - обвести некому - все кривоногие (((( Никто дальше пройти не может (((( Если бы был Марлос - штук пять набросали точно македонцам ! Повезло что команда слабоватая - удалось впихнуть два гола (((( Больше ни с кем такой номер не пройдёт (((( Гляньте что Австрия вытворяет с Голландией (((Надоело уже слушать хвалебные речи в сторону бездарных динамовцев ((((( Посмотрим как вы будете петь как они с позором вылетят ((((((Герои бл...ь Македонию случайно обыграли ((((( Я ничего не имею против динамовцев , которые делают игру - но зачем же выпускать мусор и шлак ???
sticker
Відповісти
11
6
ПетроФ (Луцьк)
чучело ти ще забув Ярмоленка згадати, чи може в тебе збій в програмі7
Відповісти
3
4
дід Сашко
Австрия-Голандия 0-2.Марлос как и БЕседин отстой.
Відповісти
3
4
avatar
Американец 2000
Дед ты с ума выжил
 
2
3
avatar
Американец 2000
Какой бл....дь идиот поставил Марлоса в защиту , да ещё и с бездарным Мыколенко ??? ((((((Конечно он в защите не силён (((
 
0
0
LeonLeon (Poznań)
Все по делу, те же мысли ещё проведение не понятное было симуляции, толчки... Но все равно верим и надеемся
Відповісти
1
0
LEVgcUqs (Чернігів)
Тут добре, що хоч п"ять добігали у штрафну, а Марлос взагалі б не добіг.
Відповісти
1
3
Одиссей(Афула) (Афула)
Твой Марлос до штрафной не добежит,а когда добежит,то игра уже возле других ворот будет,кто сейчас играет пешком?Ему пора за ветеранов играть.Когда раньше Марлос был моложе,он все время играл,так,что не гони на Шеву.Что касается,кто что заметил,то я заменил,что ты не понимаешь смысла происходящего на поле.
Відповісти
0
0
oda1979 (Запорожье)
Если Ярмола в нашей сборной зэ бэст, то становится совсем грустно. Беседин лишь все усугубляет. Шарпаренко как был Дитем так и остался. Седан как обычно нуль. Вообщем, сборная как была в болоте так и осталась. Кумовство и отсутствие конкуренции решают. У рашкованов все несколько зуде. Там вообще без проблеска. Но, и мы не далеко ушли.
Відповісти
7
7
Одиссей(Афула) (Афула)
А ты не грусти,возьми поставь мяч и из 20 ударов хотя бы раз выполни удар Ярмоленко,а потом говори.
Відповісти
0
0
Менеджер Ср Звена (Кривой Рог)
Беседин днище днищенское. Что он вообще делает в расположении сборной? Только место чьё-то занимает.
Відповісти
12
2
Лекарь (село Дарница)
Вопрос: чье же место?
Відповісти
0
0
Olegyurchak (Хмельницький )
Може того самого Кулача...
 
4
1
Acsakal (Kharkov)
Або Кравця.
 
2
1
фрілансер (Львів)
Ягода малина во дворе растет. Парня молодого дорогая ждет. Красные вагоны улетают в даль...
Відповісти
1
0
ПетроФ (Луцьк)
От чого не розумію, то того що Малиновський схопив м'яч і поперся пробивати пенальті, які він ніколи не бив.за останні роки. Був би на полі Ярмола, то надавав би йому за це підсрачників, а Степаненко-капітан мовчки глотнув.((
Відповісти
5
1
avatar
scorpius (Ck)
Не нуди. Пробитие пеналей еще перед игрой обговаривают кто должен бить.
Відповісти
1
4
ПетроФ (Луцьк)
щось думаю, що не в цьому випадку.
 
4
0
avatar
Serega1111 (Киев)
А какие еще были варианты? Зинченко? Тоже тот еще пенальтист
Відповісти
0
2
ПетроФ (Луцьк)
як варіант, забив єдиний пенальті який бив в свому житті)) і, а ще штатний з ДК - Циганков.
 
7
0
Olegyurchak (Хмельницький )
Погоджуюсь, Циганков.
 
4
0
avatar
Saturn (Киев)
Молодцы, но проблемы есть
Відповісти
2
0
ПетроФ (Луцьк)
Все фгня. Нічий з австиріяками виводить обидві збірні в плей-оф. Подивимось як тренери будуть грати в шахмати))
Відповісти
3
1
avatar
djeff2015 (Запорожье)
Нехороший осадок остался после матча. Первый тайм -огонь. второй тайм..........уже все всё сказали. полный п...ц. не готовы оказались реально физически. македонцы свежей смотрелись. можно сказать отскочили. Шевченко. замена Яремчука (зачем?) на Беседина(зачем?)...печаль полная. что Беседин чудил видели все, чуть гол не привез в конце матча. Ярмоленко вторую игру - Царь. Яремчук на уровне. Малиновский, где -то в Италии еще живет, тут его нет, имею ввиду яркую игру его..да..отборы есть, но.....не тот Малиновский ..не тот за два матча. Зинченко.... и плюс и минус. Второй тайм минус однозначно. Бущан- Молодец. Что делали игроки СБУ при пробитии пенальти в наши ворота..х..его знает. Соперник бросается на добивания, СБУ смотрит на телочек на трибунах. При повторном пенальти в ворота Македонии та же картина. Что это за х...ня? Миколенко вновь начудил..благо без гола в наши ворота. В остальном Спасибо за Победу. но..с Австрией это не пройдет. снесут на ...уй., если будет такой второй тайм. ИМХО.
Відповісти
14
1
LEVgcUqs (Чернігів)
Справа в тому, що оця разпірена зірка італійського футболу. у збірній Україні нічого не показує не тільки в 2 матчах на Євро. а і в товариському останньому матчі. ну що нарізки якісь бачимо з Італії у бальшом футболе пенісова, який розхвалює цю "зірку". а в в збірній це середняк.І ще хто йому дозволив пробивати пенальті. коли доля матчу висіла на волосинці?
Відповісти
5
4
Одиссей(Афула) (Афула)
Справа в тому,що ти не бачиш,або не хочеш бачити,або не можеш бачити,яку роботу виконує Малиновський на полі.Співчуваю.
 
0
0
high_jack (Bucha)
"Македонцы свежей смотрелись" потому что в первом тайме 30 минут не кидались в8-ром на плотную защиту. Или вы думаете, что у нас терминаторы играют. Погуглите температуру воздуха в Бухаресте сегодня. Шева пошел ва-банк. И у него получилось, но резерва, чтоб удержать и развить преимущество не оказалось..или он не смог найти..
Відповісти
1
0
Фк Гарт (Львів)
Поясніть які шість поразок? Ми грали в фінальній частині євро в 2012 і тепер. До цієї гри чотири матчі серед яких перемога над Шведами. Які шість поразок?
Відповісти
0
8
ПетроФ (Луцьк)
проспав 2016 рік чи пропив?
Відповісти
9
0
Джан Мурадов (Придеснянськ)
)))) смішно
 
3
0
high_jack (Bucha)
Подводя итоги, мысль такая: наши одинаково плохо играют как против фаворитов (тут есть исключения, конечно), так и против аутсайдеров откровенных. Но против равных вроде собираются и бьют. Поэтому надеюсь на уверенный матч против австрийцев без обязанности быть 1м номером (Македония), так и без отбывания автобуса. Главное, чтоб физически и психологически восстановились. А Шеве пожелаем мудрости в составлении старта и замен!
Відповісти
2
0
tolina-ystas (Краматорск)
Наши вообще пока играют плохо,если не читать,что говорит Шевченко.
Відповісти
0
0
andy1973 (Рівне)
Мені лише одному здається що Маліна сьогодні перетримував м'яч і тим доводив мене до валідольного настрою?
Відповісти
9
0
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
А на кого надо было играть? На Беседина?
Відповісти
2
1
avatar
Барселиниус (землянин)
Сборная Украины сделала то, шо и должна была сделать. Победила на классе. Австрияков обыграем тоже. Не так страшен чёрт, как его малюют.
Відповісти
3
6
Лекарь (село Дарница)
Вот ответ всяким троллям и дебилоидам, касаемо роли Андрея Ярмоленко в сборной. Жаль, очень жаль, что Коноплянка не успел восстановиться, эти двое ветеранов могли бы больше шороху навести. Результатом доволен, но незабитый Малиной пенальти может нам аукнуться.
Відповісти
15
1
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
Австрияков надо обыгрывать в любом случае. А они посерьезнее Северогреков :)
Відповісти
5
0
Serhio79 (Kyiv)
Ярмоленко - ветеран???Він зараз на піку форми, кращим був тільки в 2015,31 -це абсолютно не ветеранський вік!
Відповісти
4
1
Лекарь (село Дарница)
Ну да, ветеран. Относительно Забарного, Миколенко, Матвиенко, Зинченко, он - ветеран.
 
0
0
LEVgcUqs (Чернігів)
Ще ж є третій ветеран Марлос і четвертий.. Ст.......
Відповісти
0
0
avatar
Американец 2000
Я больше всех критикую Ярмоленко ! Я конечно рад что он пытается что то сделать ! Но это печально когда игрок уже еле дышит с первых минут и имеет в запасе один финт - является лидером в нашей сборной (((( Шева виноват - калек понабирал , чтобы Ярмола выделялся в лучшую сторону ((((
sticker
Відповісти
2
4
Одиссей(Афула) (Афула)
Ты или де...л от природы или не понимаешь как играет крайний п.з.Его маневр ограничен боковой линией,поэтому у любого п.з.хоть ты супербог всего три варианта игры:1)финт Ярмоленко-Роббена,2)проход по флангу и прострел,3)пас на ход защитнику.Все эти элементы Ярмола исполняет и умеет это делать классно,Почему ты, наверное, от природы д....л,потому что я уже тебе это обьяснял.
 
0
1
avatar
Drovko (Lviv)
З такою реалізацією далеко не зайдемо...хай вчаться бити пенальті.
Відповісти
7
0
LEVgcUqs (Чернігів)
Усі вміють крім того "Я", яке било пенальті.
Відповісти
0
0
avatar
DynamoKiyv (Київ)
Як там хейтери Ярмоли? 2 матчі = 2+1
Відповісти
14
0
Mexxxxx (Просяная)
Я был. Первым покаюсь. Он реально молодец, физухи так и не хвататет, но выдает больше чем сто процентов, плюс класс, вот и результат.
Відповісти
10
0
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
Подсели все после тайма жесткого прессинга
 
3
0
avatar
DynamoKiyv (Київ)
Mexxxxx
 
4
0
avatar
DynamoKiyv (Київ)
Всіх з перемогою!!!
Відповісти
9
0
avatar
жажа_the_best (Харьков)
что с сайтом футбум? Отключили за неуплату электричества?
Відповісти
0
2
LEVgcUqs (Чернігів)
В збірній України є пенальтісти? Чи хто схватить мяча той і б"є?
Відповісти
8
1
avatar
жажа_the_best (Харьков)
бьют те кто заработал пенальти
Відповісти
0
8
avatar
Drovko (Lviv)
бити має той, в кого поставлений удар і хто вміє бити, а не той, хто заробив.
 
6
0
garry1530962 (Новомосковск)
это в баскетболе так
 
5
1
TIRAN (Донецк (Украина!))
это где такое прописано?
 
1
1
Serhio79 (Kyiv)
Якби Ярмоленко чи Яремчук в той момент ще були б на полі - бив би хтось із них.Дивуюсь, що Циганков не пішов. Вій б'є на хитрість та точність, а Мал нлвський - лише на силу
 
7
0
Зритель (Харьков)
Штатний пенальтист - Ярмоленко, але його на той момент вже замінили.
Відповісти
3
0
Джан Мурадов (Придеснянськ)
До речі, якщо брати клуби, де грають македонці: мало чим поступаються нам Дженоа, Наполі, Лідс і т. д.
Відповісти
1
0
Зритель (Харьков)
Тренерський штаб та Ярмоленко зробили різницю.
Відповісти
3
0
Comment06 (Украина)
Все хорошо, что хорошо кончается! Сегодня, наконец, проклюнуля реальный потенциал сборной- и пас, и скорость, и техника, и комбинационная игра, жаль, что на второй тайм не хватило стальных яиц. Могли выиграть менее затратно и с лучшей разностью- не помешало бы. Македония, конечно, не топ, но и не мальчики для битья- вспомните прошлую игру с крепкой Австрией. Понравились оба Яра, Бущан, без провалов сыграла защита, заиграли Малиновский с Зинченко, не испортили обедню Шапаренко( еще бы не "нырял"), Цыганков, только Беседин выглялел инородным телом (ну почему не Довбик или Судаков?!) С Австрией можно и нужно играть на победу и без страха и мандража выходить со второго места на Италию- не боги горшки обжигают!
Відповісти
9
1
Джан Мурадов (Придеснянськ)
Як на мене Зіна на цей раз був найкращим...
Відповісти
3
4
sergio07 (Запоріжжя)
Чому Судаков? От чим він краще за Безуса?
Відповісти
3
2
Comment06 (Украина)
Согласен. Просто Судаков уже засветился в сборной, а Безуса уже подзабыли- хороший игрок и каши тоже не испортил бы.
 
2
0
avatar
DynamoKiyv (Київ)
sergio07, тому що його треба рекламувати.
 
0
0
viajador (то є Кошмари City)
Малоросія перемогла!
Відповісти
1
33
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
Шта? На мокшанские болота стекломой завезли?
Відповісти
19
2
Olegyurchak (Хмельницький )
О, гі..но как цапське вилізло.
Відповісти
17
3
Джан Мурадов (Придеснянськ)
Це гівно постійно юродствує, мабуть гуглтранслейтить
 
12
2
Salming (Полтава)
Датчане еще дрюкнут имперцев
Відповісти
12
2
Джан Мурадов (Придеснянськ)
Скоріш за все, якщо судді не допоможуть коцапам як вчора...
 
10
3
Serhio79 (Kyiv)
Датчани, схоже вже все :-(
 
0
1
Зритель (Харьков)
Если дрюкнут 2-0 - займут 2-е место, (при условии, что Бельгия обыграет Финляндию). Россия при таком раскладе останется последней.
 
3
1
Olegyurchak (Хмельницький )
Мандрівник, мандруй за обрій...
Відповісти
2
2
Mexxxxx (Просяная)
Жаль великоросия с группы не выйдет (любая победа Дании это с ними сделает, а датчани сегодня были даже лучше бельгийцев) и не получится встретиться где-то в плей-оффе, чтоб показать их место, а они на две головы слабее македонцев, поэтому штук шесть бы зашло. Это без эмоций, реальный расклад сил.
Відповісти
5
4
Acsakal (Kharkov)
Якщо не вийдуть, то мені цього досить для задоволення.
 
6
2
avatar
жажа_the_best (Харьков)
Первый тайм пушка, второй хлопушка.
Відповісти
12
3
БульбаШ (Харьков) (ХАРЬКОВ)
Очень тяжолая игра, много не нужных пасов, Ярмоленко действительно игрок одного тайма. В общем всё решится в третьей игре.
Відповісти
6
2
Джан Мурадов (Придеснянськ)
Молодці! Головне тут був результат
Відповісти
3
2
avatar
okolegko (Київ)
Але, попри всі мінуси, одне можу сказати точно: наша збірна на поточний момент грає найяскравіше. Це, звичайно, зовсім не додає балів у залік, але нудьгувати не доведеться
Відповісти
5
2
ПетроФ (Луцьк)
що є то є. радість для власників аптек(
Відповісти
9
1
Джан Мурадов (Придеснянськ)
Або продавців міцних напоїв.
 
7
0
avatar
Барселиниус (землянин)
Практически из группы вышли.
Відповісти
1
10
high_jack (Bucha)
В целом - валидол. Тем интереснее)). НО. 1й тайм боялся, что наши, активно разбиваясь навалом об оборону македонцев, выдохнуться и не смогут нормально сыграть во 2й половине. Сл.б. 2 забили и выдохнул. Но когда начали валять дурака в конце 1-го матча, тревога снова пришла. Тут и трюк Шапаренко в штрафной - вместо развития очень перспективной атаки (наших больше выходило - у македонцев пожар от таких ситуаций), он решил поиграть в дельфина((. Потом какая-то вальёжность вместо добивания противника, который уже прилег на лопатки. Про 2й тайм писать вообще не хочу. Надеялся, что Шапаренко поменяют (видно было, что утратил газон, хотя первые 30 мин. выглядел очень прилично). Надеялся на замену Мыколенко (на Соболя?). - Отбегал, нужно освежить защиту, зная, что македонцы перестроятся и начнут давить. Все ругаются на Беседина, но вообще во 2м тайме, если б норм сыграл, это логичная замена при 2-0 (свежий работящий бычок). Впрочем, всех с победой, хоть и тяжелой, но от того более заслуженной!
Відповісти
6
1
DimON1976 (Днепр)
4-4-2 старая и вполне современная схема против слабой сборной Македонии (сильной она может показаться только за счёт нашей паршивой игры). Нет же, лучше выпустить бакопора Зинченко на позицию "где хочу - там и играю", выпустить лажового Мыколенко (а продать-то нужно), наконец выпустить на замену Беседина, чтобы обрезался и Македонцы сравняли (тут почти получилось).
Відповісти
13
2
shsp (Кировоград)
а еще и ярмоленко которого хватает на один тайм, нулевой впереди караваев - радуют пока бущан, яремчук и малиновский!
Відповісти
2
10
DimON1976 (Днепр)
А кого радует такой Малиновский???
 
12
0
Джан Мурадов (Придеснянськ)
Малиновський грає з незалікованою травмою, ще буде операція. Жаль, не забив пенальті. Буває.
 
2
2
Olegyurchak (Хмельницький )
Уж лучше бы в нападение Безуса выпустил при таком Беседине.
Відповісти
11
4
ПетроФ (Луцьк)
а як Малиновський грав з незалікованою травмою останні три місяці? і став крищим асистентом ліги ? а ярмола не грав і зробив результат.
 
4
1
DimON1976 (Днепр)
И ещё возникает вопрос: а с кем же тогда сборная будет играть в 2 нападающих??? И когда???
Відповісти
6
1
MaximSK (Киев)
Нету сейчас у нас второго нападающего, Беседин себя показал, хотя этого можно было ожидать, Довбык видимо еще не готов к такому уровню, а Мораес травмирован.
Відповісти
4
5
DimON1976 (Днепр)
А кто решил, что Довбык не готов??? Кто-то хоть раз попробовал? Хоть на 10 минут? Вот Беседин точно не готов и это видно!
 
11
2
Джан Мурадов (Придеснянськ)
Довбика випускали з Бахрейн ом, з 2 м промазав.Таке ж дерево як в Бєс.
 
1
5
balamyt (Boston)
Это все потому что Шевченко взял за правило. Целовать в ж..пу. Суркисов..и выпускать только. игроков. ДинамоК....А. то что. Безус,. Довбик. и тот же Марлос. сильнее были бы для усиления. Уже. Все поняли..наконец.
 
7
5
Джан Мурадов (Придеснянськ)
Ага марлос так посилив, що заіздець. Бере Шева і ставить кращих.
 
3
4
avatar
DynamoKiyv (Київ)
"выпускать только. игроков. ДинамоК" - саме тому не викликали Буяльського, та випускали вітю-голдена. Марлос взагалі ніякий, і це визнають адекватні кроти. п.с. бєсєдін - дуб.
 
3
2
avatar
Yarik-11 (Кіровоград не Кропив)
Бущан тащит второй матч подряд. Если б не он омна было б много на голову сборной и Шевченко
Відповісти
14
2
Acsakal (Kharkov)
Але воротар півмакедонців рятував ще більше, і вони все одно програли. А в Жори були помарки. Наприклад, дальній удар Трайковскі він відбив невпевнено на кутовий замість того, щоб спокійно зафіксувати мяч в обіймах. Або, забравши мяч, швидко викинув його на контру півмакедонцям, що ледь не завершилося голом.
Відповісти
5
4
avatar
Yarik-11 (Кіровоград не Кропив)
Главное что отбил. Было тяжело из за того что мяч перед ним от газона отрикошетил
 
5
1
Acsakal (Kharkov)
Між іншим, Хускорд визнав Столе Дімітрієвскі ман-оф-зе-матч.
Відповісти
1
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
кстати, если вдруг австрияки у планокуров 1:0 выиграют, то борьба за 1 место будет именно в нашей игре с австрияками))
Відповісти
5
2
avatar
okolegko (Київ)
Та з будь-яким рахунком. Головне виграти у псевдонімців
Відповісти
4
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
я взял минимально возможный результат
 
1
2
avatar
Барселиниус (землянин)
Не кури больше Тиран, не надо, это не твоё.. 1-0... 3-0 австрияки у планокуров выиграют!
Відповісти
2
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
так я не курю!)))
 
0
1
avatar
Барселиниус (землянин)
Колёса?..
 
1
3
TIRAN (Донецк (Украина!))
лыжи, пля, беатлонЪ)))
 
0
2
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
С австрияками по-любому будет борьба за 2е место… если конечно нарики не начудят
Відповісти
2
1
DimON1976 (Днепр)
Стыдно и больно за страну, когда такой "тренер" тренирует твою национальную команду! Когда выпускают только игроков "под продажу", когда нормальный тренер (Македонии) выпускает двух свежих игроков уже в перерыве, а наш ждёт, пока сравняют... Позорная игра от СБУ! "Лидеры" сборной снова себя проявили (Малиновский и Зинченко). Ну а запоздалые замены вообще фееричны: ни "бревно" Беседин, ни Цыганков, который совсем не готов, игру не усилили, а наоборот сделали сборную ещё слабее! Слава Богу, что всё же выиграли, как ни старался Шевченко! Только с Австрией такой трусливый футбол не пройдёт!
Відповісти
20
12
филанкрот (donetsk)
Зінсенко за виграними єдиноборствами на 1 місці.Ну а Малиновський шукає себе в збірній
Відповісти
4
2
ПетроФ (Луцьк)
де можна подивитись інфу персонально по футбольорам? я поки ще такої не маю.
 
0
0
DimON1976 (Днепр)
Зинсенко и в первом и во втором матче налажал на 2 года вперёд!
 
2
1
Джан Мурадов (Придеснянськ)
О! Персональні хейтери Зіниі намалювалися.
 
0
1
Одиссей(Афула) (Афула)
Ты матч смотрел?Обьясняю для тебе,и остальных страдающих скудоумием.Треугольник в центре полузащиты из Зинченко ,Шапаренко и наконечника Малиновского разгонял атаку,а Ярмоленко и Яремчук наводили шорох в атаке,могли спокойно 4-0 вести в первом тайме,такой жесткий прессинг требует много сил,что бы так играть во втором тайме нужно провести равноценные замены,а у нас их нет,плюс невезение,которое преследует нас начиная с финнов.Поэтому Шевченко и выпускает борца,на удержание счета и травмированного Циганкова,который такие моменты обычно забивает,но он,вообще не в форме.А ты рассуждаешь как примитив,раз Малиновский не забил пенальти-значит плохо играл.
Відповісти
2
1
avatar
Saturn (Киев)
"Стыдно и больно за страну" - стыдно и больно за таких болел, которые не понимают сути происходящего на поле
Відповісти
0
0
avatar
Saturn (Киев)
"Стыдно и больно за страну" - стыдно и больно за таких болел, которые не понимают сути происходящего на поле
Відповісти
0
0
avatar
Saturn (Киев)
"Стыдно и больно за страну" - стыдно и больно за таких болел, которые не понимают сути происходящего на поле
Відповісти
0
0
ta1 (івано-франківськ)
Для всіх невдоволених присвячується. Хлопці, ми не топ збірна і навіть не хочаб з одним топ гравцем. І на євро команди аматорів не виходять, а виходять ті в яких дуже збалансована команда, або в якій є виконавці екстра класу. То нам в апріорі легких ігор не може бути. Всіх адекватних з перемогою! Віримо у вихід з групи!
Відповісти
5
2
avatar
okolegko (Київ)
Малиновський в серії А довів протилежне, Ярмоленко з Яремчуком на Евро-2020 також. Що тобі не подобається?
Відповісти
7
1
avatar
Cтепний воїн (Дике поле)
тогда почему зарубежные експерты до евро нам автоматом прогнозировали второе место, а кто-то и первое в группе. В Европе все видели наш прогресс и знают что мы можем нагнуть топов. Мы не слабые. Мы крепкий средняк который может дать прикурить. Проблема в том что мы конкретно сдали назад после технаря от Швейцарии.
Відповісти
3
1
code906 (Kiev)
Конечно, немного валидольная концовка матча получилась сегодня. Но ничего, пока едем дальше. Не паниковать. С группы выйдем!
Відповісти
3
0
LEVgcUqs (Чернігів)
А валідольна тому що хто дозволяє пробивати пенальті випадковим людям?
Відповісти
3
1
Джан Мурадов (Придеснянськ)
Кому, Марлос у?)
 
1
2
LEVgcUqs (Чернігів)
Якщо по твоєму Марлос не забив сьогодні. то хай буде і Марлос, грають все одно однаково. Просто Малиновський хотів показати, що і він на Євро гол забив, а не тут то, а для збірної України може далі і аукнуться.
 
0
0
филанкрот (donetsk)
Поїхав до Британії і став класним гравцем,але в Києві деякий час він справді був Ярмом
Відповісти
1
11
Alex-696 (Немирів)
Скільки голів за збірну забив Ярмоленко, граючи за Динамо? Чи ти дембіл?
Відповісти
1
0
Zelo (Дніпро)
Если коротко: тихий ужас.
Відповісти
10
4
Papaye (Dnipro)
"позже на пенальти "нырял" Шапаренко, однако поймал лишь желтую карточку от справедливого арбитра". Вот на что тут надеялся зная, что есть вар? Мягко говоря несерьёзный поступок."удар Малиновского со штрафного и попытка Яремчука"... Не знаю... Попытки как по мне там и близко не было. Вместо того, чтоб побороться за эту "свечу", Роман внезапно, почему-то начал быковать и толкать вратаря. К счастью, тот оказался не симулянтом, иначе при плохих раскладах могли и в меньшинстве остаться (хотя, опять же, вар).Ну и конечно же доблестный Беседин!!! Только выйдя на замену, начал сразу же "тяжело бежать" и безбожно тупить (впрочем как всегда). А как острую атаку организовал? Правда не в ту сторону! То чем иногда раздражает Довбык в Днепре (опустил забрало и ломится вперёд как дон Кихот на мельницу), сегодня было бы куда полезней. Во-первых бежит в нужном направлении, во-вторых- этот громила утомил бы защиту соперника очень быстро.
Відповісти
13
5
ДВ (Одесса)
С выходом Беседина мы стали играть без нападающего. Все знают что Малина бьёт левой - вратарь тоже.С Австрией будет ничья
Відповісти
4
4
Kristo (Львов)
При пенальти в наши ворота на добивании 5 македонцев и ни одного нашего! Почти тоже самое и при нашем пенальти! Как так??
Відповісти
19
0
high_jack (Bucha)
Там когда готовились бить пеналь уже полкоманды македонцев брали низкий старт в нашу штрафную, а у нас только 1 (вроде Ярмоленко), и то - после того как глянул влево и увидел, что македонцы стартуют
Відповісти
3
0
avatar
Serega1111 (Киев)
Македонцы и восьмером могли бежать добивать, потому что они в счете уступали и им надо было забивать. Наши не могли себе такого позволить, потому что должны были при неудаче тут же включаться в защиту и не давать разогнать контру. Тактически - все правильно
Відповісти
0
2
high_jack (Bucha)
Наши не могли, потому что не отрабатывали это. Или отрабатывали, но проигнорировали. 2 пеналя и 2 раза аналогичная ситуация. Думайте.
 
0
0
avatar
Serega1111 (Киев)
Вообще-то пенальти в свои и чужие ворота - это две разные ситуации... По поводу игры, когда отбил Бущан - сыграли дейсвительно плохо. Правда увы отбить получилось практически на исполнявшего
 
1
0
high_jack (Bucha)
,Посмотрите повтор эпизода. Там видно, как наши расслабились, а македонцы прыгают и готовятся забегать. Тоже в ответном пенале. Наши уже пережёвывают 3-1, а эти гады забегают всей командой в штрафной...
 
1
0
avatar
simargl (Чернигов)
Кто говорил что Марлос худший))))??? И тут снизу поступали.... Какой же тогда Беседин ))? Да и Цыганков совсем не в форме...
Відповісти
15
9
Запорізьке Торпедо (zp)
Цыга хотя бы умеет забивать и отдавать, в принципе
Відповісти
8
4
Acsakal (Kharkov)
Вміє. Але поки що не в тому стані, щоби це робити.
 
1
3
LEVgcUqs (Чернігів)
Зато Марлос уміє , але вже в італійський шахтьор хай їде.
 
2
4
avatar
Сэло юзовка (Santa Cruz de Teneri)
Беседин конечно ппц…
Відповісти
5
1
Olegyurchak (Хмельницький )
Шева на прессухе: "Беседин вышел, освежил игру..." Ну о чем с ним говорить?...
Відповісти
17
6
Papaye (Dnipro)
Освежил естественно. Македонцы свободно вздохнули. Им стало легче играть. Ещё и атаку им организовал на последних минутах.
Відповісти
10
5
avatar
okolegko (Київ)
Схоже, у нас з’явився новий дует нападників, на зразок Шевченка–Реброва, але він проіснує дуже недовго. На жаль...
Відповісти
10
0
oleg.m.3972 (Харьков)
Это как раз тот случай, когда стыдно за такую победу...
Відповісти
13
15
high_jack (Bucha)
Обоснуй.
Відповісти
3
4
Джан Мурадов (Придеснянськ)
Ватник...
 
2
4
oleg.m.3972 (Харьков)
Играть с самой слабой командой чемпионата, выигрывать 2-0 и вместо того, чтоб добить раненого соперника и спокойно завершить матч, полностью отдать игру во втором тайме, не забить пенальти, обеспечить инфарктами болельщиков и еле-еле отскочить, чтоб не потерять такие нужные очки.
 
2
1
avatar
DynamoKiyv (Київ)
Джан Мурадов
 
0
2
avatar
DynamoKiyv (Київ)
Стыдно быть типа "мужиком", иметь мужское имя, но при этом быть сцыкливой брехливой тварью.
Відповісти
1
5
oleg.m.3972 (Харьков)
Хвалю за самокритичность !
 
2
1
avatar
DynamoKiyv (Київ)
Ты как был тугодум, так им и остался, сцыкло паршивое
 
0
2
avatar
rubizhansky (Восточная Слобожанщи)
Кулач - 15 голов в УПЛ. Гладкий - 9 голов. Играет Беседин. Простите, но как так?
Відповісти
19
9
Запорізьке Торпедо (zp)
недавно один тут наваливал, что в других клубах УПЛ нормальных игроков нет, поэтому едут беседины, а Безуса берут "впадлу",чисто в список
Відповісти
12
2
lucky_guy
Первый тайм отлично, не было давления и игра шла как нужно. Во втором было затмение у Караваева, любой кто занимался футбол хотя бы немного знает, что в таких напряженных эпизодах нужно просто мяч вытолкнуть на угловой, а не делать йух пойми что. Снова не впечатлил Мыколенко, оправдать его можно только отсутствием партнера на фланге. Когда Беседин на 90мин пяткой сыграл у меня йокнула на уровне с Эриксоном
Відповісти
12
3
avatar
okolegko (Київ)
Шева, схоже, дивиться російські анали Казати МікалЄнка можуть лише вони. Дурень
Відповісти
9
4
andMOLIMEN (Львів)
в Миколенка такий рівень меншовартості, що він сам сказав, що правильно мікалЄнка, подивись Татотаке, інтерв'ю Сидорчука
Відповісти
2
3
avatar
okolegko (Київ)
Цього дивитися точно не буду, але якщо це так, то зрозуміло, чому він так деградував. Все російське вбиває
 
5
6
Acsakal (Kharkov)
А мене приємно порадував Ярмоленко. Він зробив те, що обіцяв зробити Шева, ще коли його призначали на посаду головного тренера - дав інтервью українською. І от що цікаво: людина постійно мешкає в Англії, але це не заважає їй підвищувати рівень української розмовної. А тут в Україні постійно живуть політики/артисти/спортсмени десятиліттями, і української вони начебто "не розуміють"!
Відповісти
5
4
IM-RM-DK (Miami)
Бревноленко говорили они,но все то знают,что бревнолеко сидит под лавкой в Бергамо)))..пхахахаха
Відповісти
8
3
avatar
scorpius (Ck)
Та не, Беседин превзошел))
Відповісти
1
2
тутти-10 (Сумська область)
Бєсєдіна один я ненавиджу?
Відповісти
17
9
Dimka26 (Чернигов)
ну да) У многих тренеров он любимчик)
Відповісти
7
3
Olegyurchak (Хмельницький )
Коменти всі прочитав?...
Відповісти
3
0
avatar
Spokoyno (Киев)
ТАКИЙ ФУТБОЛ, що у другому таймі, НАМ НЕ ПОТРІБЕН! Утім перемогу вимучили і то + З одного боку слабачки у фінальну пульку чемпіонату Європи не потрапили, а з іншого СМ то аутсайдер нашої групи! І що у нас вийшло Непоганий перший тайм і посередній другій! Так пропустили після доволі суперечливого пенальті, але МАЛІНОВСЬКИЙ чого надав шанси голкіперу суперника... Та по суддівству теж є питання не тільки по пеналю у наші ворота Накладка чи удар по нозі, коли обидва суперника не дісталися до м'яча Свисти, що у голову збреде! Ну і заміни Зрозуміло, що Ярмоленко, Яремчук втомилися, але вийшли ХТО... Спочатку Циганков отримуючи м'яча в карному суперника на три метри відірвавшись від македонців, намагається акуратно одним дотиком скинути його у ворота був же час на два, а то і три дотика! І далі теж фінтив, коли потрібно зіграти на результат. Ну і Миколенко не рвало його купа суперників і ляпів майже не було!
Відповісти
6
2
Dimka26 (Чернигов)
Почему это слабаки не попали? Сев Македония что прошла квалификацию на евро-2020 ? нет. Чисто на халяву дали путевку за победу в Лиге Наций над сборной Грузии.
Відповісти
9
1
VohaS9
Извиняюсь за маты,весь на нервах от игры,весь второй тайм плевал и крыл не хорошими словами
Відповісти
12
1
avatar
okolegko (Київ)
Не ти одни такий
Відповісти
9
1
avatar
okolegko (Київ)
Одне суттєве зауваження (хоча їх набагато більше): невже Довбик настільки гірший за витоптувача газонів? Ця довбня ще й ледве не привезла гол у наші ворота
Відповісти
17
2
avatar
Spokoyno (Киев)
Така оцінка тренерського штабу... Треба було бійця випускати, а Артьомка на догоду своїм хейтерам техніку став демонструвати Може не треба було писати, що він дерев'яний тоді просто боровся, вигризав м'яча та жодної демонстрації техніки
Відповісти
2
1
TIRAN (Донецк (Украина!))
бревнедин "выглядит хорошо" (с) ))))
Відповісти
3
1
avatar
okolegko (Київ)
Коли зробить гарну зачіску
 
2
0
тутти-10 (Сумська область)
Тепер треба, щоб Нідерланди сьогодні перемогли з розривом у два м'ячі. Тоді нам буде достатньо і нічиєї у останньому турі. А австрійцям - перемога. Вперед Нідерланди!!!!
Відповісти
7
0
avatar
Artem-south (Херсон)
у 3
Відповісти
1
0
тутти-10 (Сумська область)
У 2
 
0
0
тутти-10 (Сумська область)
Якщо 2-0, то достатньо. Якщо ж Нідерланди пропустять, то тоді в три. При рахунку 3-1 там взагалі картки рахувати треба буде)
 
2
0
avatar
Artem-south (Херсон)
якщо у 2, то рiзниця м'ячIв буде однакова а там вже iншi показник, як ти сказав, картки i т.д. I невiдомо, що буде ще, тому краще "у 3"
 
0
0
тутти-10 (Сумська область)
Якщо крупний рахунок, то ми пролітаємо. 4-2 і більше не на нашу користь. Але загалом погоджуюся. Тільки ЗА! Нехай Нідерланди побільше набють австріякам. Тоді ми зможемо і на контратаках зіграти
 
1
0
Olegyurchak (Хмельницький )
Вангую, буде нічия. Не вірю що Нідерланди будуть боротись. Подарують австріякам очко. А потім порвуть Македонію.
Відповісти
0
2
Некр!т (Дзвонимісто)
ааа
 
0
0
тутти-10 (Сумська область)
Так, дійсно не в плюс. Але це тільки за умови, що Нідерланди втратять очки з македонцями. Все може бути, але важко віриться
 
0
0
krakow (Херсон)
Все как обычно. "Треба",не от нас самих. И когда они,все сделают как нам "треба",тогда мы будем гордится нашей сборной. И. ее классным тренером.
Відповісти
1
0
тутти-10 (Сумська область)
Тобто, якщо ми краще зіграємо зі Нідерландами ніж Австрія, то маємо цього соромитися?
 
0
0
krakow (Херсон)
Мы уже сыграли с Нидерландам. И проиграли. I маемо цього соромитися.
 
1
0
тутти-10 (Сумська область)
Ви, мабуть, не вболівальник ЗБУ, а якоїсь топової збірної. Тому, Вам, (без образ) не зрозуміти. Збірна України - збірна середнього європейського рівня. Яка інколи може вистрілювати, але тримати такий рівень їй важко. Тому, приходиться рахувати розклади у групі, вибирати, які варіанти прийнятні, які менш вигідні. Успіхів вашій збірній, але не проти збірної України!!!
 
0
0
krakow (Херсон)
Точно. "Плановых" лузеров,ищущих хороший жребий,расклад и удачу,не розумiю... Знаю, что на прошлом ЕВРО,победителями в группах были- Польша,Венгрия и Уэльс. Исландия вышла из группы.Одни топы.
 
1
0
tartar (Львів)
Не скучно смотрелось. Не скучно.
Відповісти
7
0
high_jack (Bucha)
СБУ спонсор Валидола?))
Відповісти
2
0
Камонплей
Ай...головного забув. Казали шо Судакова по блату взяли. Не знаю як його, але замість Циганкова в такій формі і я міг з'їздити. Теж вмію давати передачі так щоб партнер розвертався і ще 15 метрів м'яча наздоганяв, п'яточкою в аут теж навчуся якщо треба. Впевнений, що Безус, якого навіть в заявку не беруть в незрівнянно кращій формі, але ж в нього чи то ціна на трансфермаркеті неправильна, чи то президент з агентом не ті.
Відповісти
15
5
sergio07 (Запоріжжя)
За Безуса найбільш неприємно! Він на голову сильніший за Судакова. А на саме зараз - і від Марлоса, і від Циганкова
Відповісти
2
2
sergio07 (Запоріжжя)
За Безуса найбільш неприємно! Він на голову сильніший за Судакова. А на саме зараз - і від Марлоса, і від Циганкова
Відповісти
1
1
ukatan (Харьковская обл.)
Талантливые таки ребята в сборной Украины! Практически выигранный после первого тайма матч превратить во втором в жуткую нервотрепку - это нужно уметь!
Відповісти
18
2
avatar
okolegko (Київ)
Тут ще й тренери допомогли, не реагуючи на зміну тактики суперником. Про Шевченка мовчу, з ним все зрозуміло
Відповісти
4
0
avatar
simargl (Чернигов)
Всех с победой)))!!! Но ...Инфарктная игра второго тайма не оставит никого равнодушным... к сожалению выход Беседина и Цыганкова игру не усилили... пеналь от Малины разочаровал. Бей по центру и убей воротаря , а так ... Хорошо всё , что хорошо заканчивается))!!!
Відповісти
7
1
Acsakal (Kharkov)
Ну що... Всіх з перемогою, але... Однозначно позитивне враження справив лише всесвітній хіт "хутін - пуйло" у виконанні наших вболівальників на перших та останніх хвилинах гри... А от сама гра...У цілому непоганий перший тайм і валідольний другий. Знову кинулося в очі недопрацювання нашої оборони. Так, Караваев зіграв незграбно проти Пандєва, але чому на лівому куті воротарського опинився правий захисник, а не лівий або лівий центральний?Також не нашу користь порівняння того, як дві команди пробивали пенальті. Обидва воротарі переграли тих, хто бив по воротах. Але півмакедонці першими встигли на добивання, і їх було в зоні, куди Бущан відбив пенальті, штук 5, і кожен міг добити той мяч в наші ворота, а наших гравців там не було взагалі жодного!!! Склалося враження, що гравці Півмакедонії знали, куди їхній колега буде бити, і куди Бущан може відбити, і тому побігли щільним натовпом саме на правий кут нашого воротарського.А от наші гравці наш пенальті навіть не збиралися добивати, наче усі були на 200% впевнені, що удар Маліновського відбити неможливо... То це дитячий садок чи зневага до суперників, яка ледь не коштувала нам 2 очок?! І ще одне. Нашій команді треба особливо берегти здоров'я двох "Ярів" (Ярмоленка та Яремчука), бо, здається, окрім цих двох більше ніхто забивати нашим суперникам не збирається. Або не здатний. І останнє. В еру металів, скла та сучасних полімерів наш тренер віддає перевагу деревині. Добре було б, якби він робив такий вибір у своєму помешканні, а не у складі збірної.
Відповісти
14
3
avangardo (Lviv)
Вихід Бєсєдіна і Циганкова, це те саме, що одним пострілом прострелити собі дві ногиТак бездарно пробити пенальті, тьфу
Відповісти
9
4
Alex-696 (Немирів)
А що, пегальті Бєсєдін з Циганковим пробивали?
Відповісти
0
1
Vovanatb(Lemberg-NY) (Нью-Йорк)
Как хорошо начали первый тайм, Настолько же плохо провели второй, нужно что то делать с нервами и психологией, еслиб были хладнокровными, забилиб 4 гола, а так пили валидол вплоть до последней секунды…С Австрией нужно выйти злыми! И уверенными в себе!
Відповісти
8
0
Mexxxxx (Просяная)
Это наша ментальность, надо признать. Один мяч выигрываем уже начинаем поглядывать назад, может на удержание сыграть, а когда целых два разница то начинается расслабон. Ну почему не сыграть и дальше в свой футбол, зачем начинать катать мяч поперек и назад, лезть в обыгрыши, делать обрезки, та и скорости сбрасываем. Турнир скоротечный, надо выкладываться, кто устал менять. Вроде и молодцы... а что было бы если б македонцы в конце сравняли? Все старания приложенные за первых три тайма на чемпионате были бы перечеркнуты. Шева ж поиграл в Европе, научен другому мышлению, помощники у него тоже оттуда, что не могут в перерыве настроить?
Відповісти
19
1
avatar
Artem-south (Херсон)
+. это такая психология. Вместо уверенности появляется боязнь пропустить
Відповісти
5
0
Mexxxxx (Просяная)
Согласен. Должны научиться, что при таком преймуществе не бояться надо, а добивать, до нокаута, до выноса с поля.
 
3
0
RedBlack (Rivne)
Може коаще третє зайняти?) Проти Італії можна взагалі не виходити)
Відповісти
1
4
Mexxxxx (Просяная)
А третє - це або Іспанія або Франція. Легше стало?) Так хоч групу достойно пройдемо.
Відповісти
5
0
Artemanat (Кривой Рог)
Испания не самый плохой вариант
 
4
0
Dimka26 (Чернигов)
Испания? Ничью со шведами видели?
 
3
0
RedBlack (Rivne)
Не факт що Іспанія перше і Іспанія відпочиває проти Італії)
 
2
0
aleks68
с 2-го на италию;с 3-го на францию???хрен редьки не слаще
Відповісти
2
0
MaximSK (Киев)
С итальянцами или испанцами сложность в том что ты играешь у них в гостях, это еще уменьшает шанс их пройти.
 
3
0
Не дармоед (Запорожье)
Такое впечатление что мы Австрию уже обыграли,молодцы ребята)
 
3
0
Smooth da Hustler (Львів)
Малина,Бущан,Ярмола,Яремчук,Степаненко, хорошь.Микола,Зина, слабо, очень слабо.Беседин это если коротко -1, и Шева дальше его пропихать будет((Защита пздц, и весь 2й тайм пздц
Відповісти
9
4
high_jack (Bucha)
На счет Зинченко не согласен. Он сегодня выдал скорее сильный матч. Или Вы от него ждете выше возможностей?
Відповісти
2
1
Камонплей
Ось так замість забити 3й і закрити матч влаштували собі 35 хвилин суцільних нервів. Занадто багато моментів дозволили створити. Оці їх передачі в дотик назад та поперек дуже небезпечні. Бущан - крім неідеально відбитого пенальті провів черговий чудовий матч і разом з дуетом ЯрЯр є головним автором цієї перемоги. Ярмоленко/Яремчук - гол+пас у кожного і взагалі чудово працювали весь свій час. Караваєв - класний асист і дуже хороший перший тайм, результативна помилка в другому все марнує. Забарний/Матвієнко - непогано, але треба краще. Степаненко - слабенько, як для себе. Забагато македонцям дозволяв, замало протистянь вигравав. Що казати якщо Зіна з його обов'язками краще впорався. Малина - якийсь занадто нервовий був, занадто хотів забити сам, особливо в 2 таймі. Виконав кілька смачних передач які, на жаль, не реалізували. В другому почав бити і піжонити. Вміє краще. Другий матч ні риба ні м'ясо. Заслуговує прочуханки. Зіна - на самому початку матчу загубив свого візаві, що призвело до небезпечної атаки. Потім весь матч був кращим в трійці півзахисту. Знову чистив за опорником та Миколенком. Знову найбільше відборів та виграних протистоянь в команді. Ми від нього очікуємо якихось асистів та розгонів атак, а може він наш Макелеле? Миколенко - знову дуже нервував. Знову його фланг пенетрували. На Австрію мабуть дійсно треба ставити Соболя. Шапаренко - тюлень. Бєсєдін - вже немає слів...перепрошую...
Відповісти
13
4
Камонплей
у Яремчука немає пасу, перепрошую. Все інше в силі.
Відповісти
2
1
Olegyurchak (Хмельницький )
Очень хочется верить, что это была последняя игра за сборную Беседина.
Відповісти
10
2
Mexxxxx (Просяная)
Та и за Динамо тоже
Відповісти
8
2
ed.leon (Одесса)
Два разных тайма! К первому претензий нет! Второй - валидольно-панический бей-беги в лучших традициях нашего чемпа! Шевченко - ответственный за такую трансформацию и только ОН! Другого объяснения такому контрасту нет! И туда же - безобразный балет в своей штрафной (пенальти) и не забитый свой пенальти при 2:1 (хроническое отсутствие штатного пенальтиста и безволие в назначении пробивающего)!В общем, все пока плохо для даже выхода в след.этап!Настаиваю - Шевченко - путь в никуда, просто до следующей замены гл.тр.
Відповісти
10
0
belarus_1978 (Харьков)
Только кого назначать, все украинские тренеры слабые, а забугорные плохо контролируемые из ФФУ.
Відповісти
1
0
ed.leon (Одесса)
Всегда есть кого, давно забросил интересоваться после 2014, но думаю, что "Маркевичи" и "Григорчуки" при желании всегда найдуться...А Шева, как тренер это второй Блохин, разве что не жлоб и не хам как тот....
 
0
0
Dimka26 (Чернигов)
Ничего, выиграет в Австрии худо бедно и все будут Шеву на руках носить.)) и оставят руководить сборной дальше по провала на квалификае ЧМ.
Відповісти
4
0
metall5291 (Kharkiv)
Второй тайм - это кошмар из всех кошмаров. Это не победа, это отскок с тремя очками.
Відповісти
14
3
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Отдельно о болельщиках на трибунах. 90+1,2 минуты, ситуация напряженней некуда. Самый важный и критичный момент для поддержать команду, дать заряд на "последний бой". Шо делает это жлобьё коллективное: что-то поют(блеют) о Путине. Дебилы, блътъ! (с)
Відповісти
6
25
Запорізьке Торпедо (zp)
ну и тебе отдельно - иди нах)
Відповісти
21
8
Olegyurchak (Хмельницький )
Тебе туда же.
Відповісти
11
3
Algrab (Костопiль)
п н х
Відповісти
12
4
avatar
Serega1111 (Киев)
Поддержу акцию. Пошел нах, труст
Відповісти
12
5
mizu (Южноукраїнськ)
Футбол в порівнянні з війною - фігня.
Відповісти
9
3
Chuzman
Сам то, что не съездил поддержать сборную в самый важный и критический момент? Пукин-куйло!
Відповісти
11
4
George_D (Харьков)
Ну звісно, це саме те, що повинно надати нашим футболістам крила. Але щось не спрацювало. Краще б гімн заспівали.
 
6
1
Vovanatb(Lemberg-NY) (Нью-Йорк)
А разве Путин не уйло?
Відповісти
10
3
George_D (Харьков)
Это надо говорить на саммите в Женеве, а не в решающие моменты игры. :)
 
3
2
Acsakal (Kharkov)
Невіглас ватний - невже ти досі не знаєш, що всесвітній хіт "хутін-пуйло" надає українцям крила краще за будь-якого Редбула? Саме цей хіт і підтримує команду, і дає заряд на "останній бій". А ти думав, що після зустрічі з Байденом українці путлеру все забули і пробачили?
Відповісти
3
7
avatar
PiterCantrope (Франківськ)
В України 3.79 xg в цьому матці, тобто награли на майже 4 голи. Але Україна відноситься до таких команд, які не вміють тримати хід гри, коли виграють, а автоматично перемикаються на режим "не пропустити-не програти". І не важливо проти кого грають, хоч би проти збірної ветеранів Японії.
Відповісти
10
1
balamyt (Boston)
Просто у. СБУ. не хватает игроков. высокого класса. Тем более для замен...Особенно если доверяешь только игрокам ДинамоК...Замены Шевченко. был...явный. тупизм...Какой. Беседин. и. Цыганков.?..Они. Были не в состоянии...вступить в. Эту игру..т,к. Не готовы. На сегодня по своему уровню..Вот. Довбик, Безус. и. Марлос..самое то..но они не Динамо К...
Відповісти
2
1
NikosFutboloidos (Chop)
Здається Шева забув що грають у футбол а не в шахи. Перемудровує і забагато з ними сюсюкається. За таку гру потрібно їм нормально настукати!!
Відповісти
7
0
Dimka26 (Чернигов)
а что он перемудрил?))) выпустил игроков в середине матча на замену по позициям?)))))
Відповісти
1
4
NikosFutboloidos (Chop)
Перемудрив з тактикою і настроєм на другий тайм
 
3
0
avatar
simargl (Чернигов)
Шахматы не повод выпускать двух коней ... особенно Беседина...
Відповісти
7
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
в футбольных шахматах есть только деревянные фигуры - АЛЕНИ!)))
 
1
0
Dimka26 (Чернигов)
Центр поля очень сильно проседал. Зинченко ни о чем. Против Австрии если тоже в центре поля будет проходной двор - то не проканает как сегодня.
Відповісти
7
2
balamyt (Boston)
Замены были. Ужасные...как и игра. СБУ. во 2м тайме..Беседин. и. Цыганков...ослабили. игру...Нужно было выпускать играющих. Довбика. и. Безуса...Нельзя. Шевченко. Так. Прогибаться. перед. Суркисами...
Відповісти
13
2
Alex DI (Харьков)
тоже не понимаю чем Беседин лучше Довбика
Відповісти
7
1
sergio07 (Запоріжжя)
Безуса нема навіть в заявці(((
Відповісти
0
0
VohaS9
Это просто туфта натуральная!Второй провалили на ухнарь,сколько лет уже на одни и теже грабли,эти пасы назад,дают добивать,паника в обороне,сАвстрией судя по всему будет занавес.
Відповісти
6
2
Геродот (Винница)
Три очка есть, это хорошо, продолжаем борьбу за выход из группы. Но если с такой натугой выигрывать у аутсайдера, где кроме вратаря и Трайковски и выделить-то некого, то что нас ожидает дальше?. Второй тайм отыграли плохо, много ошибок в передачах Миколенко, Караваева. Не очень хорошо выглядят Малиновский и Зинченко. Один Ярмола все тянет, да еще Яремчук. А замены вообще валидольные. Не вошел в игру Цыганков, а Беседин вообще чуть ли не помог македонцам начать острую контратаку. В общем как-то тревожно за будущее команды при такой игре.
Відповісти
7
3
andMOLIMEN (Львів)
Ельмас 17 млн(Наполі), Барді 15 млн(Леванте), Адемі 8.5 млн(Динамо З.), Аліовскі 5 млн(Лідс), дійсно, абсолютні ноунейми
Відповісти
4
1
тутти-10 (Сумська область)
Елмас із Наполі
 
1
1
avatar
Serega1111 (Киев)
Чесно говоря, не подумал бы даже, что эти парни столько стоят
 
1
1
George_D (Харьков)
Почему же. Если Миколенка Сурок оценивает в 25 млн, то по сравнению с ним и Ельмас и Барди - абсолютные ноунеймы.
 
5
1
sleva8686 (Bila Tserkva)
Безтолково, сумно, безнадійно. І тільки пиз...тий Вацко та студія шахтар1 зараз почнуть співати: яка ж це історична перемога. Нудить
Відповісти
5
4
andMOLIMEN (Львів)
XG 4: 1, це дійсно було безнадійно
Відповісти
0
3
Golfik25 (Киев)
Толку от твоих xg где на табло жалкие 2 гола?? Да хоть 10 xg, если реализации просто днище. С Австрией такого не будет, где будут давать 100моментов. А ты дальше гордись xg
 
3
1
andMOLIMEN (Львів)
іди за лаптів вболівай, "жалкіє 2 гола", як можна бути таким противним токсичним створінням
 
1
5
avatar
Крестоносец. (Полтава)
Не забывайте, что есть еще шансы выйти с 3-го места
Відповісти
5
1
avatar
Крестоносец (Полтава)
Есть, но если не обыгрывать Австрию, тезка, то зачем выходить?
Відповісти
9
0
George_D (Харьков)
Та я бы сказал, что если натужно выигрывать у Македонии, то тоже особо не зачем. При таком перевесе в игре (в первом тайме) бельгийцы легко делают 3:0 с Россией, а Италия - с Турцией и даже Швейцарией. Где наши 5:0 с Сербией, где???
 
4
1
avatar
okolegko (Київ)
Гравці вже не ті. Окрім того, ще й "відповідальність за результат" звідкись звалилася. Що думає тренерський штаб заодно з психологами (якщо такі існують у збірній), невідомо
 
0
0
Acsakal (Kharkov)
Не зрозумів... Даруйте, хлопці, ви що - "інкубаторські"?
 
0
2
Acsakal (Kharkov)
Це запитання адресовано 2-м полтавським крестоносцям - як це вас так угораздило?
 
0
0
Черноморчик (Одесса )
Всех с победой ! Жаль конечно что не 3-1 .
Відповісти
5
0
Olegyurchak (Хмельницький )
Был бы Беседин бабой, я бы понял почему он на поле. А так, аж страшно подумать...
Відповісти
10
1
avatar
Michael-K (Івано-Франківськ)
Хто їх там знає, без жінок все таки довго...
Відповісти
4
1
ПетроФ (Луцьк)
ти ще скажи що в той час коли Бєсєдін війшов на поле була команда? Було 11 переляканих недофутбольорів які не могли толком вибити толком м;яч.
Відповісти
1
3
ПетроФ (Луцьк)
Поки немає статистичних даних то у мене питання. для чого зіна вийшов на поле? Щоб захищатись чи організовувати і підтримувати атаку?
Відповісти
2
3
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Кому как - не знаю, лично мне от таких "побед" ни холодно, ни жарко. Весь второй тайм потерпать от, извините, Сев.Македонии?? Ну хз, кому такое в кайф. Не получается хоть как-то выдавить из себя искреннюю радость. Уважение и почёт Ярмоле, Яремчуку и Бущану. Два последних, думаю, заработали уже на повышение двумя стартовыми играми.
Відповісти
11
2
ВасяКулебяка (Козливка)
мне не жарко но это победа тем не менее а любая победа это хорошее эмоциональное состояние , а поражение это подавленность и разочарование, так шо не писти ,
Відповісти
3
5
Не дармоед (Запорожье)
Тебе по ходу пох. как сборная играет,абы результат был?
 
1
1
oleg.m.3972 (Харьков)
Кто-нибудь объяснит смысл ( тактический, психологический, теоретический, стратегический, мистический, статистический ) выхода вместо Яремчука - Беседина ??? По-моему Беседин когда-то Шевченко спас жизнь...
Відповісти
16
1
Olegyurchak (Хмельницький )
Насосал, прости Господи.
Відповісти
8
0
Mexxxxx (Просяная)
Чтоб с таким уровнем игры выходить на острие сборной страны надо было спасти жизни всей федерации футбола
Відповісти
5
0
avatar
okolegko (Київ)
Або "насосати, прости Господи", цитуючи Olegyurchak
 
1
0
Одиссей(Афула) (Афула)
Я обьясню,Яремчук полностью выдохся,такого напа больше нет на замену,поэтому борец вышел ,разрушать ,созидать он не умеет.
Відповісти
0
0
oda1979 (Запорожье)
Буду краток: это какой то позор.
Відповісти
9
4
ВасяКулебяка (Козливка)
позор это проигрыш , а тут просто отскок
Відповісти
9
1
Golfik25 (Киев)
Так позор в том, что Македония самая слабая сборная на Евро и тем более в группе, и в соплях выиграли и радости, что это Испания или Италия была.
 
2
2
danikrom (Львів)
питання до Шеви : Циганков і Беседін ,чому вони у збірній???
Відповісти
5
1
Olegyurchak (Хмельницький )
Погоджуюсь тільки по Бєсєдіну.
Відповісти
3
2
avatar
Serega1111 (Киев)
Цыганков в сборной, потому что у нас игроков, умеющих забивать можно на пальцах одной руки пересчитать. Но по тому как он сегодня вошел - выпускать его нужно только если горим. Не готов совершенно...
Відповісти
6
0
Algrab (Костопiль)
Підтримую всіх...Що робить Бєсєдін в збірній????
Відповісти
10
0
avatar
Michael-K (Івано-Франківськ)
Див.відповідь Olegyurchak (Хмельницький ) 17.06.2021 в 18:14
Відповісти
0
0
VohaS9
Это просто пи.дец!Второй тайм провалили на ухнарь,поленья заторможенные,эти пасы назад постоянно,дают добивать всегда,на одни и тежи грабли сколько лет уже,с Австрией вообще будет мрак судя по всему.
Відповісти
7
0
prockop4uck (Киев)
Второй тайм все настроение испортил. Словно проиграли.
Відповісти
8
1
Черноморчик (Одесса )
Сори мимо нажал
Відповісти
1
0
pilips111 (Чернигов)
Валидольная концовка. С победой! Мыколенко опять никакой. Ему до игрока сборной года три еще, а Беседину лет 20
Відповісти
12
1
avatar
Michael-K (Івано-Франківськ)
Думаєш в 45 років Бєсєдін краще буде грати?
Відповісти
0
0
prockop4uck (Киев)
Второй тайм все настроение испортил. Такое послевкусие словно проиграли.
Відповісти
9
0
kapkan (Луганск)
Пока у Ярмоленко были силы- играли, а потом мы сами видели. Цыганков не готов абсолютно. По Беседина без комментариев... Один вопрос: Почему Беседин, а не Довбик????
Відповісти
12
1
balamyt (Boston)
Спасибо. За Победу. СБУ...и. . она. имени. Ярмолы. Но. 2й тайм. Это. Ужас. Особенно после бестолковый. Замен. ,которые только. Ослабили. Игру..Нужно было выпустить. играющего Безуса. и. Довбика...вместо Нулевых. Цыганкова и. Беседина...
Відповісти
10
1
sergio07 (Запоріжжя)
Безуса нема в заявці. На жаль
Відповісти
0
0
Микко82 (Херсон)
Вимучили. Бесєдін сьогодні зіграв свій останній матч на євро.
Відповісти
12
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
остальные будут на гривну
Відповісти
2
0
LAZ E183 (Рига)
Не факт.
Відповісти
1
1
Olegyurchak (Хмельницький )
Ні, ми його за Австрію проти нас випустимо.
Відповісти
2
0
avatar
Artem-south (Херсон)
Я так понял, у нас и шансов немного выйти с третьего места?
Відповісти
2
11
Spivak63
Две равные команды , уныло, стрёмно бесперспективно. Не забить пенальти)? Австрияки дрюкнут наших с такой игрой .
Відповісти
6
1
kalan-86 (Анкара)
Ярмоленко огромный респект, Яремчук без вопросов отыграл отличный матч, Малина топ в Европе и очередной раз это доказал, Забарный умница, просто и надёжно, Бущан выше всяких похвал (думаю гранды занервничали). Караваев 100% матч провалил, Беседин? (он на замену вообще для чего вышел, чтоб нас утопить?), Циганков явно ещё не готов сразу войти в ритм игры, про Зинченко в этом матче лучше ничего. Мы стараемся играть в позиционный, тактически грамотный футбол-это плюс, но, о Боги, эти переодически пасы поперек поля в ноги сопернику (!!), даже македонцы этого нам не прощали, а что будет с топ сборными (ну мы уже видели матч с Нидерландами в общем). Первый тайм прошёл под нашу диктовку, и мы сразу решили, что малой кровью добьёмся успеха, да ещё, видимо, начали помышлять о разгроме! Но, как обычно, нас это чуть не сгубило. В итоге в конце отбивались и удерживали хотя бы победу.
Відповісти
8
3
ВасяКулебяка (Козливка)
Зина лучший по подборам и отборам
Відповісти
5
4
kalan-86 (Анкара)
Ну дай Бог, может визуально он не выделялся особо. Но игру явно не портил, это правда.
 
3
2
avatar
Michael-K (Івано-Франківськ)
В основному згідний. Але Караваєву можна скидку зробити за крутезну передачу на Ярмоленка при кутовому. Бєсєдін виходив, щоб Яремчук відпочив.
Відповісти
4
2
kalan-86 (Анкара)
А получилось, что чуть не отдохнула вся сборная…от Евро.
 
5
0
Olegyurchak (Хмельницький )
Бєсєдін вийшов щоб Яремчук за переможний м'яч посивів.
 
2
0
Acsakal (Kharkov)
Порівняно з Бєсєдіним навіть Довбик - Пеле.
 
3
1
futfankyiv (Київ)
Старались наші, але ще дуже сируваті. Болгарські вентилятори за самовіддачею більше сподобалися.
Відповісти
4
0
avatar
hardcorepwnz (Украина)
Нервно, но вымучили. Конечно, пенальти македонцы получили левачковый, но нашим судьба дала шанс восстановить статус-кво. Не воспользовались и зря, теперь нужно надеяться, что голландцы прибьют австрийцев хотя бы 2:0. А лучше 3:0, тогда можно чуть более расслабленно чувствовать себя в матче с Австрией и попробовать сыграть на контратаках. Но конечно, Австрию тоже нужно обыгрывать, если есть желание пройти дальше 1/8.
Відповісти
6
3
oleg.m.3972 (Харьков)
Что значит - левачковый ? Когда это удар в ногу соперника (вместо мяча) в своей штрафной стал левачковым пенальти ?
Відповісти
3
1
Liverpool 333 (Кировоград )
Что Шевченко им такое говорит в перерыве что они так плохо играют во втором тайме. Что с Нидерландами после перерыва два пропустили сразу, в этом матче это вообще ужас во втором тайме.
Відповісти
4
0
avatar
Artem-south (Херсон)
наверное то же сказал, что и в перерыве матча с ND
Відповісти
1
0
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Ничего видимо. Просто соперники меняют тактику, а наш говорит:" Здорово играем, даже сам не ожидал"
Відповісти
4
0
Dimka26 (Чернигов)
Просто не умеет настраивать команду. Да и все.
Відповісти
2
0
Acsakal (Kharkov)
І не розуміє, як суперник може змінити гру у разі зміни тактики та як цьому протидіяти.
 
1
1
IM-RM-DK (Miami)
Лучше с третьего выходить,второе место на Италию попадает!
Відповісти
2
0
Salming (Полтава)
А третье на Францию или Испанию
Відповісти
2
0
lajkonik
а 1?
 
1
0
avatar
Michael-K (Івано-Франківськ)
lajkonik Фантастика на іншому сайті...
 
2
0
IM-RM-DK (Miami)
С Испанией можно играть,с Италией без шансов
 
2
0
Acsakal (Kharkov)
Жарт місяця.
 
2
1
MaximSK (Киев)
Если с третьего места выйдем там тоже какой-то из грандов нас ждет Бельгия или Франция. Надо было первое место занимать, тогда соперник был попроще, но для начало надо туда вообще попасть. Но конечно играть с Италией в Риме без шансов.
Відповісти
1
0
alexfc (Киев)
За победу спасибо. А так Цыганкова больше не выпускать. Малиновскому пенальти не бить. Шапаренко знать что это не ДК в ЧУ играет, здесь такие падения могут только навредить. И что-то надо делать с защитой. Это же проходной двор.
Відповісти
7
1
Salming (Полтава)
Если решить эти вопросы, то это будет уже не сб.Украины
Відповісти
6
1
oleg.m.3972 (Харьков)
Шапоренко по динамовским канонам, вместо того, чтоб обыгрывать в штрафной и выходить один на один, предпочёл упасть и полежать... За что справедливо получил ЖК.
Відповісти
2
3
Одіссей (Донецьк)
Ну шо там Милан, Андрей? Фух после пеналя второй тайм не смотрел ...ну по сути пронесло.
Відповісти
3
1
С.Карпович. (Ланівці)
Напевне як би Шева вийшов сам,в туфлях,краватці,то краще зіграв би за Бесєдіна.
Відповісти
12
1
Mexxxxx (Просяная)
Шева еще б и парочку забил, и даже без туфлей
Відповісти
2
0
Acsakal (Kharkov)
Гадаю, він би краще грав навіть босоніж.
Відповісти
2
0
Olegyurchak (Хмельницький )
Дивлячись на це мляцтво, запитую в Шеви ще раз: Безус точно не підходить під ці схеми?
Відповісти
6
1
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Да куда вы со своим Безусом? Он же никакой.
Відповісти
2
4
Olegyurchak (Хмельницький )
А Беседин какой? Безус больше голов забил за это чучело хоть и не нап.
 
4
0
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Позиции разные, не? Да и понятно зачем выпускали Беседина. Логика есть. НО это ж Беседин, где логика и где Беседин? Кто сколько забил не особо показатель если не знать структуру игры.
 
0
3
avatar
Serega1111 (Киев)
Все уже просто подзабыли как Безус умеет проваливать игры сборной.
 
1
0
LAZ E183 (Рига)
Якщо в них свого часу в декількох матчах вписувався Шабанов і Беседін, то в них впишеться, по ідеї, кожен другий футболіст ПФЛ, не те, що Безус.
Відповісти
3
0
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Что можно сказать по игре в 2 матчах? Дальше 1/8 для нас места нет, да и в 1/8 не факт.
Відповісти
4
4
avatar
Michael-K (Івано-Франківськ)
Фуууууууу.........витримали. Перемооооооога!!!!!!!!!!! Складається враження, що наша збірна з фармацевтичними компаніями співпрацює, кардіо фірми, заспокійниві... не можуть спокійно без напрягу матч закінчити, треба обов"язково проблеми собі створювати. Замість того, щоб забивати 3-й гол і догравати в своє задоволення, спочатку Циганков запоров прекрасний момент, потім Малиночіні пенальті схибив. Вацко сказав, що коли забивав Ярмоленко, то м'яч прокотився по нігтиках воротаря. Якби були довші, то може й гола б не було. На наступну гру не буде стригти нігті...
Відповісти
9
0
ВасяКулебяка (Козливка)
Чтож зато мы поняли в этой игре кто мы и чего мы стоим, для тех у кого были какието иллюзии, с австрияками будем рубиться насмерть и дапоможет нам бог.
Відповісти
4
2
FCZK-1922 (Кировоград)
Это ты ни чего не стоишь и тебе подобные комментаторы
Відповісти
2
6
FCZK-1922 (Кировоград)
Много моментов запороли, должны были до перерыва штуки 4 кидать, а после пропущенного понятно нервы начались, хотя и тогда Циганков с Малиновским должны были закрывать игру. Победа на классе, Македония слабая, нашиииграли с запасом, и правильно, впереди решающий матч с австрияками. Всех с победой, довольно таки лёгкой над посредственным соперником.
Відповісти
2
2
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
С каким запасом??? У нас ВСЕ основные отыграли 2 полных матча. С австрияками будет туго.
Відповісти
5
1
Mexxxxx (Просяная)
Та все правильно выпустили Беседина - бежать, ломиться, толкаться. Никто другого и не ждал, та и не умеет он. Так он и этого не сделал, стоял смотрел как то Зинченко то Малиновский в отбор бежали. Понятно, что он уже не выйдет, еще как надо доказывать, что ну не уровень...
Відповісти
6
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
для этого нужно было довбика выпускать, а не бревнедина!
Відповісти
5
3
Mexxxxx (Просяная)
Это понятно, всем и давно, но тренерский штаб почему-то, по непонятным причинам выпускает этого как бы игрока и он даже побегать не способен.
 
2
1
Acsakal (Kharkov)
А я от боюся, що Бєс буде виходити і далі. Шева показує повну відсутність гнучкості та своєчасної реакції на події.
Відповісти
2
2
ПетроФ (Луцьк)
семен що куриш? - " Николай Матвиенко заслужил свое место в старте хорошим выходом на замену в предыдущем поединке. "
Відповісти
4
0
Зритель (Харьков)
Так хреново играть против слабейшей команды турнира? Видимо - это наш реальный уровень.
Відповісти
6
1
LAZ E183 (Рига)
З перемогою, хоча гра справляє далеко не найкраще враження. З Караваєвим все ясно.
Відповісти
3
0
Alex DI (Харьков)
Всех с победой. Шева в этом матче решил с заменами наверстать за Нидерланды
Відповісти
5
0
ssb_ukr (Кременчук)
Дякую вболівальникам на стадіоні, ви кращі!Проти такої як північна Македонія потрібно вигравати значно більше. Валідол :(
Відповісти
9
0
avatar
Footballer16
Вальяжность и расслабленность наших игроков во втором тайме тревожит, как так можно на ЕВРО играть?
Відповісти
12
0
avatar
Serega1111 (Киев)
Всю подготовку с лагеря сборной доносились сме.ху.ечки, вот и играют теперь так
Відповісти
8
0
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Защита никакая, Зина лажал до 1го гола, не проснулся опять чтоли? За Малиной не успевает никто, он уже решил и не делиться мячом. Яремчука и Ярмолу похвалить можно, Степа - не в форме, Цыганков без формы, Шапаренко - на уровне.
Відповісти
11
0
Дыр0к0л (Енакиево)
Ничейная игра, как бы австрияки не размазали украинцев
Відповісти
9
4
George_D (Харьков)
Размазать не размажут, но может так статься, что и ничья будет в пользу австрияков.
Відповісти
0
1
Dimka26 (Чернигов)
Слабо. По сути Ярмоленко двигатель команды. Без него ловить нечего.
Відповісти
15
0
kanoist (мариуполь)
Кто то его отправлял на свалку,как я помню)))) второе дыхание у чувака,респект и уважуха Ярмоленко,и Шеве,что поверил и Ярмоле и Яремчуку!
Відповісти
6
0
Dimka26 (Чернигов)
А он бы мог не поверить им? У баночника Ярмолы на флангах нет достойной конкуренции, кроме Цыганкова, но тот играет через раз. и у Яремчука также.
 
3
2
Olegyurchak (Хмельницький )
А скільки було "фахівців" про "Бревноленка"?
Відповісти
3
2
Dimka26 (Чернигов)
не знаю. я у нему всегда нормально относился. он более трудоспособен, чем Коноплянка.
 
4
0
Гаринча (Киев)
Неуверенно... но 3 очка взяли. Смотреть футбол и писать отчет это как бежать за двумя зайцами))
Відповісти
9
0
FC Energy (Новая Каховка)
Паралельно работать пытался, а в ушах комментатор и в маленьком окошке футбол) а шо поделать...
Відповісти
1
0
Запорізьке Торпедо (zp)
Австрия показала как нужно играть с этими чумазыми. Даже пропустив дурака первыми, австрийцы отвозили этих мордой по столу, у них они не тусовались полчаса на их половине поля, им не давали коряво бить по воротам и зарабатывать пенали. Австрия весь матч играла как мы - в 1 тайме. ХЗ, способны ли мы на такое
Відповісти
4
1
Vovanatb(Lemberg-NY) (Нью-Йорк)
Слава богу! Ярмола браво! Но к сожалению бутылка валидола во втором тайме всетаки была открыта…. Я очень переживал, всех с победой!!!
Відповісти
13
0
C_Ballack (Днепр)
Как можно выпускать это полено Беседина.....немощь бездарная...
Відповісти
22
1
ZSTV1223 (Черкаси)
Він просто своїм виглядом відволікав македоців
Відповісти
7
0
sergkir
Как вы так господа на игрока ДК?)))
Відповісти
0
1
kanoist (мариуполь)
Как так,у них на добивании было 4 человека,где были наши? Таже ситуация с пенальти в ворота македонцев,где наши? Что творят наши??? 1 тайм... сказка,что случилось с командой во 2 тайме? Шева что ты там наговорило команде в перерыве? Как играть с Австрией с такой игрой,коммент заорал так когда игра закончилась,как будто мы выиграли в финале у Франции, клоун,всю игру смотрел с выкл. Звуком)))))
Відповісти
18
0
Vaticano (Львів)
Випустив на заміну дві таблетки валідола
Відповісти
9
1
Запорізьке Торпедо (zp)
да, такие большие кругляшки с ножками бегали и пинали мячик
Відповісти
3
2
Термит (Киев)
Насколько был хорош первый тайм, настолько же валидольный - второй. Циганков, Беседин - вообще не вошли в игру. Миколенко - куча обрезок и потерь. Ярмоленко и Яремчук - ТОП! Ошибки Караваева и Малиновского - просто случайности, надеюсь с Австрией нам фарт вернется. Всех с победой!
Відповісти
13
0
Olegyurchak (Хмельницький )
Коментатор: "Бєсєдін важко дихає після 2 хвилин на полі". "Бєсєдін за хвилину до закінчення матчу організовує атаку на наші ворота". Про те, щоб це чучело било пенальті мова взагалі не йдеться. Ох Шева, Шева...
Відповісти
13
0
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Это капец... Беседина больше на поле не пускать, то что он сделал на последней минуте - это не лечится. Вообще столько нервов с МАКЕДОНИЕЙ, черт, слов нет... После пенальти в штаны наложили неплохо, вроде и моментов не было у Македонии, но было ощущение, что забьют нам дурака. В этот раз повезло...
Відповісти
19
2
Justise (Львів)
З австрійцями треба фінальний свисток після першого тайму давати
Відповісти
9
0
аалекс ( Крым)
Лучше до
Відповісти
2
4
Smooth da Hustler (Львів)
Нужно что-то с защитой делать, ибо это пздц.Лидеры на себя не похожи, особенно Малина и Зинченко, Яремчук хорош, Степа и Караваев если б не привез...
Відповісти
4
0
Olegyurchak (Хмельницький )
Зіна, як для нього, на подив ще норм, а Маліну прибити готовий.
Відповісти
3
3
Одессамама (Одесса)
Первый пенальти. На добивании четыре македонца. Наши стоят, смотрят. Второй пенальти- опять македонцы первые на мяче. Наши опять стоят.
Відповісти
18
0
Mexxxxx (Просяная)
А это говорит о нашей уверенности. Сначала в Бущане, потом в Малиновском. Никто и не собирался бежать.
Відповісти
1
0
sergkir
Так у нас защита такая! Не быстрая)))
Відповісти
0
0
avatar
Cтепний воїн (Дике поле)
Беседин ужас как всегда, чуть не привез в конце. Зина в отборе хорош. Малиновский стух. Ярмола, Яремчук, Бущан, Забарный, Степаненко спасибо. Миколенко реабилитировался, очень яркий на поле.
Відповісти
5
2
pilips111 (Чернигов)
Мыколенко опять налажал. Куча потерь, пасы только назад, перепуганное дитя
Відповісти
0
1
аалекс ( Крым)
Крайне неубедительно, но результат превыше всего. Игра с Австрией будет мегаинтересной. Перед Ярмоленко снимаю шляпу.
Відповісти
14
3
Не дармоед (Запорожье)
Срамота, от козломордых разве что цветом формы отличаемся (
Відповісти
7
9
avatar
Cтепний воїн (Дике поле)
у них нет столько моментов, их матч смотреть не интересно. Нету на кого смотреть.
Відповісти
7
2
Olegyurchak (Хмельницький )
Мы топ-команді два гарних забили, а козломорді?
Відповісти
3
1
aleks68
хорошо что победили.если честно с такой игрой как после перерыва в игре со сборной австрии будут огромные проблемы.
Відповісти
13
2
Запорізьке Торпедо (zp)
кто был тот кретин, который на последних добавленных в центр.круге начал пяточки раздавать и отправил макдаков в контратаку? беседин?
Відповісти
10
1
avatar
Serega1111 (Киев)
Тот же вопрос. За этот мудизм надо отправлять домой досрочно
Відповісти
7
0
Romerik (YNWA)
Именно это недоразумение...
Відповісти
4
0
Запорізьке Торпедо (zp)
так Новой поштой домой его, наложенным платежом родителям блеять
 
5
1
Romerik (YNWA)
Пусть пешком п*здует!!!
 
2
0
Mexxxxx (Просяная)
Ну а кто. Такой виртуоз мяча у нас один.
Відповісти
4
0
vadikk (Odessa)
Да
Відповісти
2
0
Olegyurchak (Хмельницький )
Он самый.
Відповісти
1
0
kalan-86 (Анкара)
Беседин с…а
Відповісти
2
0
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Вопрос я так понимаю риторический... Именно поэтому после ухода Ярмолы и Яремчука Малина вообще перестал кому либо пасы давать, и правильно делал. Пяточкой он играет на последней минуте. Калека-с... Он и без пяточки то технарь видный...
Відповісти
2
1
Golfik25 (Киев)
Ели ели обыграли Македонию. С такой игрой, Австрия вынесет эти деревья во главе с напиаренными Седаном унитаз зубы и малиновским. Македония шикарно играла, заслужила на ничью.
Відповісти
4
10
Запорізьке Торпедо (zp)
да нихрена она шикарно не играла и не заслужила ничью, должна была в первом 4 кушать и спать
Відповісти
6
4
Golfik25 (Киев)
Ну да ну да, а Македония не разу не ударила по воротам. И кто виноват, что бревна не могут попасть по воротам? У Македонии ударов в створ, чем у великих жёлтых нпгибаторов
 
2
5
Термит (Киев)
Так надо было 4 забивать, а не пижониться...
 
4
0
Запорізьке Торпедо (zp)
удары в створ 9-5, ты что, бухой, что ли?
 
2
1
Romerik (YNWA)
Или ты ка нах*й. Ты такой же болельщик вредитель, как Беседин форвард вредитель... Оба никчёмный...
Відповісти
7
3
Golfik25 (Киев)
Если ты жрешь дерьмо и думаешь, что это шоколад, твои проблемы. Игра сборной днище. А дальше кайфуй от победы, которую ели вымучили с аусайдером группы.
 
5
6
C_Ballack (Днепр)
Слушай седан-баклажан, ты лучше прокомментируй игру беседина и миколенко. Вот где жесть, бездарности...
Відповісти
2
0
Golfik25 (Киев)
а что там говорить? Миколенкл ещё норм сыграл, а на счёт Беседина, все знают его игру в том числе и великий тренер шывченко. Все притензий к шеве, он мог выпустить кого угодно, но выпустил ещё одно бревно как малина, седан итд.
 
1
4
Olegyurchak (Хмельницький )
Скорее наши сами себе привозили чем они шикарно играли.
Відповісти
3
0
Golfik25 (Киев)
ну Голландия тоже привезла 2 мяча себе, но все считают, что заслужено наши забили.
 
1
3
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Зачем ты возвеличиваешь нашу сборную? Македония вообще не играла, но и тут Караваев умудрился им помочь.
Відповісти
2
1
Dr. House (Поділля)
Лишнехромосомный, какие ЕЛИ?
Відповісти
1
3
Golfik25 (Киев)
Счёт и 2 тайм видео? Сын мертвой шлюхи ты
 
0
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
что биесиедин делает в ...ФУТБОЛЕ????
Відповісти
13
2
Mexxxxx (Просяная)
Может зарплату немалую получает. Ну как вариант. Другой причины не видать
Відповісти
1
0
avatar
goga19812 (Ukraine)
Бєсєдін, мальчік оффсайд
Відповісти
10
0
маматрахер228 (Киев)
Яромола наша надежда!
Відповісти
11
0
Smooth da Hustler (Львів)
А беседин однозначно усилил игру)))
Відповісти
13
0
Bonus (Львів)
македонців?
Відповісти
5
0
oleg.m.3972 (Харьков)
Відповісти
1
0
FC Energy (Новая Каховка)
Беседин не футболист, вредитель! Всех с победой. А пенальти надо забивать.
Відповісти
13
1
avatar
Крестоносец (Полтава)
З перемогою! Могли вигравати і набагато більше але 3 очки це 3 очки. p.s. Циган на 92 хвилині віддав такий пас назад за який треба зі збірної виганяти...
Відповісти
9
0
George_D (Харьков)
Это ж додуматься надо! Еще не все македонцы вернулись назад, а он туда же (НАЗАД!!!) пас отдает... Слава Миколенка покоя не дает?
Відповісти
7
0
Ramses-ua (Запоріжжя)
З перемогою!.Шева ,,шпасибо" за Беседина.Где вы его взяли,мля???
Відповісти
15
1
Dnepr1978 (Днепропетровск)
Второй тайм полностью проиграли. Второй пенальти можно было не давать. Да, наши на добивание пенальти не бежали...
Відповісти
11
0
Mikes (Харьков-Мюнхен)
Победа есть игры нет...
Відповісти
5
1
George_D (Харьков)
Во втором тайме нет. В первом была. Вообще в последнее время это стало визитной карточкой команды Шевченко. Часто два тайма - это две разные команды.
Відповісти
9
0
avatar
Horus (Днепропетровск)
Плохо, что не 3:1, но хорошо, что вообще выиграли. ЗЫ. Беседин за 10 минут налажал больше, чем вся сборная за 90.
Відповісти
17
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
второй тайм - шо то было?
Відповісти
18
0
филанкрот (donetsk)
Мабуть,НЛО
Відповісти
4
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
не бiгло, не грало - на полi спало!
 
8
0

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус