Національна збірна України
Національна збірна України

Національна збірна України - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Фінляндія - Україна 1:2. Образи Петракова - злість команди. Добре, що так


Перша перемога у поточному відборі - довго довелося чекати

Фінляндія - Україна 1:2. Образи Петракова - злість команди. Добре, що так

фото - Олександр Приходько

Ігор Семйон Автор UA-Футбол

Можна сказати – розізлилися. Зважаючи на те, як збірна України розпочала цей матч, доцільно буде вести мову про спортивну злість української делегації. Але ребром стояло питання фізичної готовності: чи вистачить підопічним Петракова сил у високому темпі працювати упродовж усіх дев'яноста хвилин?

Склад виявився цілком передбачуваним (на сто відсотків прогнозований в анонсі поєдинку), але не надто багато впевненості було у резервістах. Хто з запасних міг реально підсилити гру цієї команди? А підсилювати потрібно було, навіть попри швидкий гол. Забивши вже на четвертій хвилині (дальній удар Ярмоленка з правої ноги), Україна пропустила ще до перерви. І хоч тайм все ж завершили з перевагою, рахунок був хитким.

Подобалися стрімкі переходи від оборони до атаки. Подобалося те, як легко українці знаходили вільні зони на чужій половині поля, як виходили на ударну позицію. Степаненкові ніхто не заважав пробити, в іншому епізоді цікаво розіграли до вірного і Яремчук стріляв з гострого кута. І це ще не все: класно розіграли комбінацію правим флангом, але у підсумку Ярмоленко не встиг на простріл Яремчука.

Фінляндія захищалася вельми слабко. Були проблеми зі щільністю та організованістю. Але й попереду небагато чого виходило. Ще до голу Ярмоленка Пуккі ледь не вирвався сам на сам з П'ятовим, а другим темпом заблокували удар Лода. Середина другого тайму – удар Пох'янпало. Однак найгостріший момент – це подача кутового на 29-й хвилині. Пох'янпало зумів "перевисіти" у повітрі Сергія Кривцова, продавити Іллю Забарного та потужно пробити головою. П'ятов відбив м'яча у стійку, звідки шкіряний відлетів в гущу футболістів, де були, зокрема, Матвієнко і Пуккі. Микола щосили вдарив по м'ячу, але не вибив його, влучивши в ногу фінському нападнику. Пуккі не докладав особливих зусиль, але м'яч опинився в сітці. Буває.

Випадковість? Фінляндія навряд чи награла на свій гол. Але головне у цій ситуації, що на перерву Україна все ж пішла з перевагою. Благо, після пропущеного не зникли швидкі переходи на чужу половину поля і розлогі атаки. Рейд Тимчика правим флангом закінчився передачею на Циганкова, Віктор криво пробив, що перетворилося на пас на Яремчука. Роман перед ворота Градецького дуже спокійно оцінив ситуацію та пробив над голкіпером – 1:2.

До кінця тайму проблем більше не було. Камара впав на підступах до штрафної площі П'ятова, але іспанський рефері не вважав це порушенням правил з боку гравця збірної України. Що команда Петракова? Кілька швидких "вильотів" на чужу половину поля ще відбулося, але без загального впливу на результат.

Другу 45-хвилинку Україна розпочала не з меншою активністю, аніж першу. Ярмоленко з Циганковим неслися вперед, Яремчук постійно був готовий відгукнутися на передачу. Власне, Роман одного разу зумів пробити по воротах, але безхитрісно для Градецького. На іншій половині поля гострота виникла після пострілу Пуккі, підсиленого рикошетом. Добре, що П'ятову навіть не довелося вступати в гру.

А ось, власне, те, за що було найбільш тривожно – останні хвилини. Стало помітно, що після години гри швидкості збірної України понизилися. Зникла щільність у захисних редутах, і все це давало волю фінам. Виникали стандарти, після одного з яких нам відверто пощастило не пропустити. Потужний удар зі штрафного П'ятов відбив неподалік від себе, а Тимчик не зумів завадити зіграти на добиванні Араюурі. Щастя, що не влучив.

Схоже, що саме цей епізод став ключовим для фінів у процесі їхньої боротьби за очки. Нагода була змарнована, а решту моментів слід характеризувати як напів-гострі. Пуккі марно намагався обіграти пів української команди, а потім послав м'яча над поперечиною. Лод здалеку пробив точно в руки П'ятову. Україна вибігла в контратаку, але зусиллями Довбика не забила, раніше ніхто не відгукнувся на простріл Корнієнка. А вже наприкінці гри Булеца не зумів акцентовано зіграти на добиванні (відзначаємо також удар Шапаренка). Погано, що не реалізували, але усі ці моменти йшли на користь у контексті зриву ритму гри суперника.

Нарешті, перемога. Довгоочікувана, вистраждана, вимучена. ОбрАзи Петракова пішли команді на користь – вона була по-спортивному злою, заведеною, рішучою. Ця суміш стала підривною для фінських перспектив, але дуже корисною – для перспектив нашої збірної. Тепер головне зберегти такий же настрій на Боснію та Герцеговину.

Відбір до ЧС-2022. Група D
6-й тур. 09.10.2021
Гельсінкі. Олімпійський стадіон
Арбітр в полі – Хесус Хіль Мансано (Іспанія)

Фінляндія – Україна 1:2
Голи: Пуккі 29 – Ярмоленко 4, Яремчук 34

Фінляндія: Градецький - Вяйсянен, Араюурі, Тойвіо, Райтала (Нісканен 72) - Алхо (Хяммаляйнен 62), Лод, Камара, Лам (Ніссіля 62), Пуккі, Пох'янпало (Роопе Ріскі 72)

Україна: П'ятов - Тимчик - Матвієнко, Забарний, Кривцов - Соболь (Корнієнко 46) - Шапаренко, Степаненко (Сидорчук 77) – Ярмоленко (Булеца 86), Циганков (Зубков 77) – Яремчук (Довбик 86)

Попередження: Кривцов 37

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Десь знову напився бовдур вітя, бо Ярмоленко забив правою
Відповісти
0
0
Повернутись до новин
Коментарі 364
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Десь знову напився бовдур вітя, бо Ярмоленко забив правою
Відповісти
0
0
avatar
Американец 2000
Огромное спасибо за неучастие в матче Малиновскому !!!А так же желаю крепкого здоровья Мыколенко , Зинченко , Буяльскому !!!!! И ребята передумайте своё отношение к футболу !!! Видите без вас команда победила !!! Значит в чём то вы там мешали (((((((((((((((((((((
sticker
Відповісти
3
2
Gerd Muller (Житомир)
Засранець 2000 щодо Буяльського. Зіграв у 9 матчах збірної України, в яких 4 перемоги та 5 нічиїх, жодної поразки. По нічиїх, тобто ті матчі які збірна України не виграла. Товариський матч з Саудівською Аравією в гостях, 2018 рік вийшов при рахунку 1:1, матч так і закінчився.Товариський матч з Турцією, в гостях 2018 рік 0:0.Матч відбору на Євро 2020 з Португалією, в гостях 2019 рік 0:0.Товариський матч з Нігерію, вдома 2019 рік, вийшов при рахунку 0:2, матч завершився з рахунком 2:2. І нарешті матч відбору на ЧС 2022 з Казахстаном, в гостях 2021 рік, був замінений на 59 хвилині при рахунку 0:1, до речі Маліновським, матч закінчився з рахунком 2:2. Так що, скунс 2000 ти знову нап..здів, не заважає Буяльський збірній України.
Відповісти
1
0
avatar
Antolog (Одесса)
Всех болельщиков с победой! Долго к ней в этом отборе шли, но шансы все еще есть не ударить лицом в грязь! Конечно, нервы еще те, но кто знаком с психологией, понимают, что при таких сериях этого не избежать. Удачи нашей сборной и мира нам всем!
Відповісти
4
1
Piter (Полтава)
зі всієї славетної історії хфутболю слави україні слава над фінами війде в окремі томИ
Відповісти
0
2
Alex.696 (Немирів)
Слідкуй за Ворсклою у ЄК - от там клас команди)))
Відповісти
1
0
мы за динамо (киев)
у кого є бажання передивіться як забивали босняки голи казахам. взагалі без захисту. пс а шо!!? так можна!!!?
Відповісти
2
0
мы за динамо (киев)
доречі, боснійці виграли у маловмотивованих казахів. результат цього матчу ні про що. це навіть не срба. така собі напівсрба. до фінів петраков застосував зовсім нову тактику(добре забуту стару). може і боснійцям сюрприз приготувати. тут скрєпна гопота оговталась та повилазила. але почекаємо гру у львові.
Відповісти
2
0
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Почему никто не разберает пропущенный гол?! Как Забавный двухметровый проиграл вверху мелкому фину?
Відповісти
3
6
Caballero (Dream country)
Как, как... Футбол - игра ошибок. Суета, неразбериха. Пятов перед собой отбил - тоже виноват? А как в сторону мяч отвести после удара с нескольких метров?
Відповісти
4
1
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Дебіл, придивись - то двуметровий кривцов програв повітря пуккі, лузер ти пришкварений.
Відповісти
4
4
avatar
uа-football-2021 (Київ)
Напиши свою адресу і я покажу тобі хто забавний! Я Донецьк і Луганськ за два дні пройшов, я ветеран АТО!
Відповісти
3
4
avatar
ua-football-2021 (Київ)
вітюня-дімася - ти сцикло мамкине
 
1
1
avatar
Antolog (Одесса)
Чекаємо вас за адресою Бориспільська 19! З мамусею приходьте, добровільно, перевіремо ваш шлях на Донбасі за два дні. Якщо самі не прийдете, примусимо місцевих модераторів зкинути ваші координати, й самі до вас в гості приїдемо. Скоро кінець року, треба статистику підтягувати, а ви наш клієнт я так розумію!)
 
1
1
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Antolog, це редакційна сцикля пише від мого акаунту (і не лише мого), тому що від себе воно нічого не може сказати, тому що (як писав раніше) - це мамкине сцикло.
 
1
1
LEVgcUqs (Чернігів)
Так він крім того, що " и не разберает", так ще і сліпоокий.
Відповісти
2
0
Gerd Muller (Житомир)
Тобі вже відповіли раз. По-перше Забарний 189см, Кривцов 186см, Пог'янпало 184см. По*друге фін вибіг з під Кривцова, який його ривок прогавив. Заспокойся та прийми вже те, що Україна виграла.
Відповісти
3
0
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Воно тупіше за пробку. Весь сенс його нікчемного життя - це слюнявити.
 
3
1
avatar
Американец 2000
Kolibri (Киев. Новая Англия.) В верховой борьбе не рост главное , а выбор позиции ! А это приходит с опытом и годами ! У Забарвного всё ещё впереди !
Відповісти
0
2
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Саме смішне що то був кривцов, в якого вже є досвід, але для слюнявих винний Забарний
 
1
0
krakow (Херсон)
Все.что можно сказать о матче - победа,три очка,нормально. Одни "труженики", одолели таких же,других.Финны и казахи,абсолютное ничто в европейской футбольной иерархии.Даже Люксембург,покруче будет.Во вторник нас ожидает,совсем другой уровень.
Відповісти
2
3
Caballero (Dream country)
Насчёт казахов полегче - зачмырили хохлов по полной. Из 3-х очков - два отобрали у хохлояндии.
Відповісти
2
8
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Хохли тебе чмирили, з@дрот
 
5
1
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Поздравляю! Первый гол - фокус! Папа Карло доволен))))
Відповісти
2
6
Caballero (Dream country)
Ну чо, с финнами балланс пополнили - ничья-победа. Так бы с казахами - было бы 10 очков. Ну и с боснийцами, наверное, ничья-победа, гарантирует выход в плей-офф, где безнадёжно влетят от какой-нибудь Греции или Турции. Но боснийцев ещё надо пройти, во что верится с трудом. Кто, вообще, так календарь составлял - два последних матча с одно командой? Кретинизм полный.
Відповісти
0
4
Одіссей (Донецьк)
Кстати со старта вышло четыре из Чмохтера и 3 из Великого Клуба( имя которого нельзя называть ...в хуле) и сборная наконец то победила! Наверно просто совпадение)))))
Відповісти
0
5
Gerd Muller (Житомир)
Ущербний спеціально для тебе. В старті вийшли ДК - Тимчик, Забарний, Шапаренко, Циганков, ШД - Пятов, Кривцов, Матвієнко, Степаненко. Так що заткайся та не гавкай, якщо ще й рахувати не вмієш.
Відповісти
3
1
Alex.696 (Немирів)
Можна додати Ярмоленка та Яремчука)))
 
3
0
Gerd Muller (Житомир)
Alex.696 (Немирів) Можна додати перелік гравців що брали участь в комбінаціях, що привели до забитих голів: першого - Ярмоленко, Шапаренко, Яремчук, Ярмоленко, другого - Ярмоленко, Тимчик, Циганков, Яремчук. Але то таке, виграла збірна України. А деякі д......би починають шукати скелети у шафі, при чому зовсім безпідставно.
 
0
0
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Одіссей = брехня - совпадение?
Відповісти
1
0
Caballero (Dream country)
Игра равных соперников. Неравный соперник возил бы хороших парней финнов мордой об стол весь матч и уважил бы их недвузначным разгромом.
Відповісти
0
8
Deportivo (Лотошино)
Таки да. Ну нет в бывшем совке италий и испаний! Наши еле вытянули на выезде 1-2, ваши дома еле вымучили 0-1. Играли +- равные команды.
Відповісти
0
0
Одіссей (Донецьк)
Нормально отыграли ...ну в силу своих способностей! Кто забил? Опять же Ярмоленко и Яремчук.Что бросилось в глаза не выигранное единоборство Кривцова при забитом финнами голе. Почему? Потому что у Боснии Джеко. Посмотрел на состав а там матка Боска... нимае ни Малиновского, ни Зинченко, ни Миколенко. Должна была разыгратся трагедия вселенского масштаба ...а нет. Схема очень хорошая для игры с Боснией, но нет второго быстрого форварда на замену. Финны по сути ничего не создали кроме стандартов, но нам повезло. Это хорошо что у нас есть шансы чтобы попасть на ЧМ, вопрос в другом ...Зачем? Чтоб так играть? Ну там не будет Северной Македонии, и со шведами второй раз не фартанет. Пройдут хорошо не пройдут ... печали в этом я не вижу. А вижу я Петракова тренером молодежки ...Рановато он в основную попал)
Відповісти
4
5
balamyt (Boston)
То что выграли у Финляндии ..молодцы ВСЕ ,но и Босния не подарок..Они всегда были сильнее финов . Тут у СБУ 50 на 50..а нужны победы..поэтому на одном Фарте..(а он сопутствовал СБУ сегодня ) - 2-го места не занять..Так что если 12 Окт. у Боснии во Львове выиграем., ( с тем же фартом ).то уж на их поле выиграть без сильного центра будит сложно..Я могу понять Петраков..Он внушает мол. игрока СБУ..что и без игры в пас можно и нужно выигрывать..Это перечеркивает всю концепсию Шевченко и его команды..Так кстати играла и СБУ ... Блохина ,но у нее был Шева. ,Рыкун ,Назаренко , Ребров ,Воронин ,Калиниченко и Милевский..а у Петракова .только Ярмоленко дотягивает до их уровня .Так что без Малиновского ,и Зинченко...Шева бы не попал в группа А лиги Наций ..Так что такими игроками не разбрасывался ни один тренер..Я надеюсь что и Петраков к такой мысли придет очень скоро..Нужно находить общий язык с ..сильнейшими .игроками -это аксиома
Відповісти
2
6
мы за динамо (киев)
всєгда сильніші за фінів були югослави. а боснійці серед югів були ніхто і звали їх ніяк. не наганяй жуті. за петракова можеж не надіятись. він сам якось з мислями розбереться.
Відповісти
2
0
balamyt (Boston)
Может ты имееш в виду Македонию или Черногорию ,но вот Босния и Герцоговина была в отб. группах не слабее Сербии...У себя дома они очень сильно играли всегда..Но СБУ нужно выигрывать..,обе игры..А это как прыгруть выше своей головы..Тут понадобится и мастество ,и настрой ,и фозуха и Фарт..Посмотрим как они справятся..Отступать уже некуда..
 
0
0
dynamo kiev #1 (Charlotte )
Відповісти
7
2
avatar
Барселиниус (землянин)
О, Алекс, привет дружище! Как дела? А мы вот тут побеждаем немножко.
Відповісти
3
2
dynamo kiev #1 (Charlotte )
Привет. Дела Как классно возвращаться домой
 
3
2
avatar
Барселиниус (землянин)
Дом, милый дом!
 
4
2
italiano
Специально нашёл ветку игры с Казахстаном-500 коментов,и основная масса от «любителей» сборной Украины с лухандонского региона,но после победы ,что-то их не видно,только несколько человек.Вывод:они так рады победам Украины,и они так им нужны,как нам сборная Никарагуа!!!
Відповісти
9
7
avatar
Барселиниус (землянин)
Слушай маямец, а чем тебя твой старый ник не устраивал? Ты так лихо переобуваешься, шо даже я, видавший виды многоаккаунтник в изумлении. И шо оно тебе даёт? А ну давай признавайся, на кого ты работаешь, на контору? Сеешь разумное, доброе, вечное? Итальяно блъ..
Відповісти
4
6
italiano
Так забанили волки позорные, один навсегда,хотя какой-то даун с редакции заходит с него иногда,а другой тоже был забанен,на то время,так что я пока с этого))))
 
4
5
avatar
Барселиниус (землянин)
Этот даун Витя. Который скоро сюда притопает., потому-шо у него лампочка над кроватью загорелась..
 
5
2
italiano
Так а смысл ему это делать??
 
1
5
avatar
Барселиниус (землянин)
Срач, бардак, сумятица... Шекель в карман..
 
4
3
avatar
Барселиниус (землянин)
Интересно, а за шо ж это тебя банят? Ты ж вроде всегда был лоялен к Партии и Правительству. Евреев любишь, негров... на сепаров бочку катишь.
 
4
3
italiano
Не люблю «украинскую» команду чмохтьор))) им копилка важна))
 
2
6
avatar
Барселиниус (землянин)
Ааа... Так ты считаешь, шо Швец и компания они эти... ну ЭТИ.. Интересно, интересно... А за чмохтьор в дыню от меня.
 
3
5
italiano
Любитель бразильских негрилл??
 
6
3
avatar
Барселиниус (землянин)
Лично для меня игра была изначально беспроигрышной.
Відповісти
1
2
italiano
Так это понятно,у тебя постоянно две шапки за пазухой!! Какую надо ,такую и одеваешь))) может ещё и третья есть-еврейская кипа?
Відповісти
1
4
avatar
Барселиниус (землянин)
А шо такое? Я по маме на 12,5% еврей. Надо будет и кипу одену.
 
1
1
italiano
Ты как гитлер,своих не любил))))
 
1
1
centerback
"Обиды Петракова"? Кажется, кто-то на себя много берёт!
Відповісти
4
1
Acsakal (Kharkov)
"Образи Петракова - злість команди. Добре, що так" З цим твердженням важко сперечатися. "Образи команди - злість Петракова" було би гірше.
Відповісти
1
0
Fishing 555 (Rivne)
Дізлайковим дурням фіскульт привіт. Люблю вас ослів дрочити.
Відповісти
1
9
avatar
Барселиниус (землянин)
Ты ослодрочер?
Відповісти
6
1
batkomaxno555 (Никополь)
а ты ублюдок телячий
 
0
7
avatar
usovvictor (Kharkov)
....читаешь и диву даешься, ...сколько желали ничью или поражение вместо простой поддержки..., под разными предлогами кстати. Неужели непонятно чем важна именно эта победа. После стольких ничьих надо было переломить серию, чтобы поднять моральный дух на продолжение борьбы - это главное, а не частное кто и как..., тем более мячик то дурной залетел - бывает, ...это футбол. А с составом еще поработают... Изьяны у всех бывают, только табло доказывает кто и как... Наши смогли, финны на своем поле (важно) нет - вся разница...
Відповісти
9
1
Neon11 (Ахтырка)
Автору слід було б ще раз передивитись відео, а не слухати брехливого Столярчука. Пох'янпало продавив Кривцова ( №4).
Відповісти
7
0
avatar
Барселиниус (землянин)
А как Протупчук отморозил... Ну всё говорит, начались чемпионские раунды... Ну шо тут скажешь.. йододефицитный идиот..
Відповісти
2
4
Алекс1955 (Донецк)
"Передивіться відео", Забарный на этот мяч тупо НЕ ВЫПРИГИВАЛ, хотя был ВПЕРЕДИ фина, а Кривцов выпригивал СЗАДИ от Похьянпало, поэтому уже ничего не мог сделать.
Відповісти
2
3
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Та який сзаді? Куди ви дивитесь? Кривцов стоячи випригував, а Пуккі з розгону пригнув вище. У вас донецьких завжди Миколенко, Бущан та Забарний винуваті. Нікчеми.
 
3
0
Алекс1955 (Донецк)
Ну насчет винова-не виноват, то у вас еще учиться и учиться. Мыколенко с финнами "привез" пенальти - виноват Матвиенко, Караваев "начудил" с казахами - виноват Пятов - должен парировать удары с двух метров, в этой игре в голе виноват Пятов (отбил перед собой, хотя отбивал в сторону) или Кривцов, который не сумел снять головой мяч с головы финна, а не Забарный, Яремчук и еще кто-то, не рассмотрел, которые устроили пикник на передней штанге и не заметили, что к ним подбегает финн. Кривцов, кстати, был четвертым, он хоть погнался за этим финном и что-то пробовал сделать, остальные трое только смотрели, как мячик красиво летит.
 
0
3
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Алекс1955 - ну ви вже продемонстрували свій рівень, тепер там динири. На рахунок Миколенко-Матвієнко - вже давно все розібрали, Матвієнко винен в тому що не побіг за м'ячем, досить вже скиглити. Не було вчора Миколенко, був Соболь - жодної точної передачі вперед, та жодного чистого відбору. Заміна після першого тайму. Всі були на пікніку, одні кривцов, ляпов та матвієнко - бізони.
 
0
0
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Як Бущан відбив перед собою - то воротар поганий, як ляпов відбиває перед собою - то винні захисники, що на підборі не грають (особливо Забарний та Тимчик). Все у вас дуже прогнозовано та одноманітно.
 
0
0
oda1979 (Запорожье)
Веселая игра. Жутковато было с 60 по 75 минуту. Наши подсели конкретно. Пока дед своё назначение оправдывает. Может достучится до «золотой» молодежи.. как по мне, без Седана и малины средняя линия поживее смотрится. Циганков окончательно превратился в серость. Яренску и ярмола лучшие. Степа и Шапа на уровне. Матвиенко слабо. Перепуганный какой-то. Тымчик сырой. Кривцов и Забарный гут.
Відповісти
6
7
Fishing 555 (Rivne)
Считаю шо просто повезло. По ходу ігри фіни повинні були виграти.
Відповісти
1
23
Зритель (Харьков)
Везёт сильнейшему. Плюс до этого матча конкретно не везло. Так что всё по делу.
Відповісти
7
0
Caballero (Dream country)
Финны должны были проигрывать с крупным счётом ещё в первом тайме. Но Украина и Финляндия равные соперники.
Відповісти
1
1
Acsakal (Kharkov)
За статистикою гра приблизно рівна. Але в наших в півтора рази більше ударів. Тож "фіни винні" лише тим, хто вболіває проти України.
Відповісти
3
0
avatar
usovvictor (Kharkov)
...вы плохо "считаете" простите.., помогла перегруппировка команды и забытая тактика с равной командой - давления на противника, чем всегда отличалась сборная Украины. И главное - это было осознанно подготовлено...
Відповісти
3
0
avatar
Американец 2000
Fishing 555 (Rivne) - фины должны были отсмоктать (((((( Но ты вмешался и опередил их )))))))))))))
Відповісти
1
1
ГенриВол (Волочиськ)
Для збереження інтриги нормально. Далі буде видно
Відповісти
3
1
sidor3 (Киев)
Если Польша займет второе место в подгруппе и не пропустит на второе место Албанию а Финляндия не будет на втором месте. Две из трех команд из Лиги наций Босния УКРАИНА или Исландия попадают в плейоф
Відповісти
1
1
Dr. House (Поділля)
Бред. От ЛН точно проходит Австрия, которая и сливает этот отбор
Відповісти
1
0
Dr. House (Поділля)
И Уэльс. Как лучшие команды победительницы Лиги В.
 
1
0
Pianist (Киев)
Победа Петракова. Привет любителям Зинченко и Малиновского….
Відповісти
14
5
avatar
Барселиниус (землянин)
Однозначно.
Відповісти
8
2
Acsakal (Kharkov)
Але фізику підтягнути нам не завадить. Може якийсь чай на травах попити... з шипшиною...
Відповісти
3
0
avatar
Барселиниус (землянин)
Сала трохи поїсти... Бо сало це сила!
 
0
1
kapkan (Луганск)
Кто бы, что не говорил, но на такие матчи, с таким соперником нужно выводить команду с позиции силы, а не результата!!!! Я Вам всем напоминаю-это были всего лишь ФИНЫ!
Відповісти
3
12
Alex.696 (Немирів)
А ми - Італія, Іспанія, чи Франція? Такий самий середняк європейського футболу. Трохи вище фінів, дещо вище класом. І все.
Відповісти
11
4
avatar
Yarik-11 (Кіровоград не Кропив)
Ты путаешь. Мы же уже далеко не те что были год два назад. Теперь Фины Боснийцы это наша ровня
Відповісти
4
3
Neon11 (Ахтырка)
Це фіни, з якми ми втратили очки в домашньому матчі, хоч на полі були Малиновський і Зінченко!
Відповісти
8
0
Зритель (Харьков)
Тоді Ярмоленка не було.
 
3
0
chyvak1831 (Харків)
З ПЕРЕМОГОЮ!!!
Відповісти
6
0
chyvak1831 (Харків)
З ПЕРЕМОГОЮ!!!
Відповісти
6
0
kapkan (Луганск)
Судя по комментам Мы сегодня минимум англичан дёрнули. Но о по игре же Футбола не было.. Не называйте белое черным!!! Это были фины, при всём уважении к ним,я от нашей команды ждал Футбола!¡
Відповісти
4
17
italiano
Так иди порыдай с горя,что футбола не было,как основная масса даунецких глоров))). Вот если бы была ничья или проигаш,оооо,тогда бы вы были все здесь,и было бы 400 коментов минимум,что виноват петраков,что ставит динамовцев в старт,и не вызывает гения малину))).. а так да ,у вас горе сегодня,сбУ выиграла
Відповісти
11
5
Gerd Muller (Житомир)
Судя по твоим комментам Мы сегодня тебя дёрнули.
Відповісти
2
1
Bandura (Klagenfurt)
щось я не сильно розумію від чого тут деякі кипятком від радості пісяють…відмучилися в другому таймі з фінами(при усій повазі аж ніяк не топ-командою)…резерву ніякого-як тільки Ярмола з Яремчуком набігалися настав повний тріндєц…Булеца з Зубковим які повинні були підсилити гру ковзалися як корови на льоді,не можучи часто навіть м’яч нормально прийняти….двоє інших трохи краще але Довбик в більшості ходив по полю і чекав на пас навіть і не думаючи про пресинг…як на мене просто пощастило що фіни надивилися матчів в яких наших пресингували усі кому не лінь і кинулися з голими шабельками повторювати подвиги англії іспанії і австрії забувши при цьому що рівень футболістів у них трішки інший…сподобався Ярмола і Яремчук,непогано Матвієнко і місцями Тимчик-решта ні про що…одна надія на фартовість стадіону у Львові і на те що до листопадового матчу відновиться Зіна а Педраков нарешті здується і викличе Маліновського…ну і щоб Ярмола з Яремчуком здорові були…
Відповісти
8
12
Technical
Хоч хтось тверезо дивиться на речі тут...
Відповісти
4
8
avatar
usovvictor (Kharkov)
...суть не финнах - суть в тяжелой , но победе, моральной победе, которая так нужна была сборной для продолжения...
Відповісти
7
0
avatar
Барселиниус (землянин)
Абсолютно верно. Матросня..
 
2
0
Deportivo (Лотошино)
Ну не буде у нас команды рівня Італії. За мого і вашого життя точно. Але ж і ви далеко не Маск, не Ален Делон і не Цукенберг! То може варто по Миколайчуку — «Піду втоплюся у річці глибокій»?
Відповісти
0
0
Besedin
Что за люди? ! Сборная выиграла! У финнов,с которыми в Киеве в ничью сыграли.Петраков - красава! Есть свое мнение,своя игра.Малиновский, Караваев..кто это? эти люди ходили по полю,а Ярмола грызет газон ,чтобы играть!!!!! Петраков- Тренер! А не воспиталка в детском саду.
Відповісти
19
6
kapkan (Луганск)
Ты кто? Судя по всему, Ярмоленко!
Відповісти
4
14
Gerd Muller (Житомир)
Він же підписаний. Besedin.
 
2
0
avatar
Serega1111 (Киев)
Перестанет вести себя как воспиталка из детсада - будет тренер
Відповісти
4
10
Bandura (Klagenfurt)
в києві біля воріт тих самих фінів було з 20 штук вбивчих моментів які просто протранжирили пустивши при цьому дурний гол в кінці,зрештою як і з Казахстаном…тепер же і фіни і казахи грали з нашими на рівних і враження було таке що Україна грає як мінімум з Данією чи Швейцарією а не з командами з другої п’ятдесяти рейтингу….прогрес як то кажуть «на ліцо»….
Відповісти
5
8
demiurg (Одесса)
Гарна гра. Вже кілька років так не грали. На жаль.
Відповісти
8
3
kapkan (Луганск)
А де була гра???.??
Відповісти
5
14
chyvak1831 (Харків)
тобі ж написали - у ФІНЛЯНДІЇ, ти що тупе?
 
14
3
kapkan (Луганск)
А гра??? Де?.?Тупий зараз ти!!!
 
2
13
Bandura (Klagenfurt)
то точно-особливо якщо згадати Сербію,Португалію Швейцарію, і Іспанію…а тут просто шедевр з топ-командою фінів…
Відповісти
2
5
ВиктАн
Такое. Главное игра во Львове, остальное ни о чем.
Відповісти
2
7
мы за динамо (киев)
за сьогоднішній матч -- стримані аплодисменти. ми залишаємось в грі. тепер до лембергу.
Відповісти
11
1
avatar
IvaneZZZ (Київ)
Если мы и с финами не можем играть в футбол, а приходится "бицаБАроцца", то это плохой прогноз. Наш футбол деградирует. Когда Ярмоленко закончит играть за сборную, вообще не понятно кто будет забивать. Команду с победой. Петракову нужно еще научится с людьми общаться.
Відповісти
5
13
alex.belogubko (одесса)
раньше надо было делать замену --наши сдохли
Відповісти
2
3
avatar
okolegko (Київ)
Ане настільки ж фіни стали сильними... Вітаю Петракова та збірну. Бажаю вихід
Відповісти
13
0
avatar
Yarik-11 (Кіровоград не Кропив)
Наконец-то.
Відповісти
4
6
Цап-царап (Харків)
А кто тебе Киров, отец родной?
Відповісти
13
5
avatar
Serega1111 (Киев)
Скорее прадедушка
 
8
5
Acsakal (Kharkov)
Йому, мабуть, в дитинстві кропивою по голій дупці часто діставалося, тому будь-які натяки на неї викликають психологічний стрес і несприйняття.
 
7
4
avatar
Yarik-11 (Кіровоград не Кропив)
А тебя слишком это е.б.е.т
 
3
5
Цап-царап (Харків)
А ты не хами, на вопрос ответь, у тебя же культурно спросил...
Відповісти
4
4
avatar
Yarik-11 (Кіровоград не Кропив)
Да пожалуйста. Переименуют Харьков в мухосранск тогда поговорим
 
1
4
Acsakal (Kharkov)
Тобто для тебе Кропивницький == Мухосранськ? Від перейменування минуло вже 5 років. На 8-му році війни з па-рашею необхідність декомунізації стала очевидною навіть ностальгуючим совкам та пасивним московітам. Але ти, виходить, совок/московіт активний. То якого біса ти взагалі робиш на гілці про збірну України, якщо Україна для тебе ворожа?
 
1
1
avatar
Michael-K (Івано-Франківськ)
Не розумію, чому Бущана не поставили, а П"ятова. Кожен раз коли був навіс чи удар в ствір було страшно, бо розумієш, що може ляп допустити,роки вже не ті... Часто виручає, молодець, але впевненості в ньому, як колись немає вже. Міг би й сам дорогу молодим дати і з високо піднятою головою завершити виступи за збірну і не чекати, коли його виженуть через грубу помилку... Головне вчасно піти, а не догравати до останнього, як Тимощук. Інше діло, якби не було заміни гідної, але ж вона є!
Відповісти
7
11
Hengehog (Харків)
Шо Вам плохого сделал Пятов за сентябрь-октябрь этого года???? Он уже официально ушёл из сборной, если Вы не в курсе. Довызвали Его из-за того, что Бущан и Трубин отвалились. Шо он Вам лично сделал в этих матчах хуже, чем сделал Бущан на Евро???
Відповісти
9
5
avatar
Michael-K (Івано-Франківськ)
Та не потрібно, щоб щось погане зробив, пізно буде, тому і хотілось би, щоб вчасно пішов. Нехай собі грає за Шахтар, ніхто ж не проти... Взяти ж до прикладу відбитий перед собою удар зі штрафного: могли легко добити фіни, якби не вдалий відскок, і що б тоді? Всі старання протягом циклу коту під хвіст. Ну не повинен воротар перед собою відбивати, але це просто приклад, не треба на ньому зациклюватись,може й Бущан не краще б відбив. Але вік є вік... Своє відіграв, хай навчає молодих на славу українського футболу!
 
4
6
Technical
Пятов зараз не гірше Бущана
Відповісти
7
6
Acsakal (Kharkov)
Як мінімум. З 5-ти голів від Баварії пару Бущан міг би не пропустити. Таких самих, як Пятов не пропустив від Інтера.
 
6
3
Acsakal (Kharkov)
За оцінкою Хускорд у Пятова третій бал (7,3) після Ярмоленка та Яремчука. Для порівняння: у Градецького всього лише 6,1, хоча в жодному з пропущених голів я його звинуватити не можу. Але в Пятова було кілька сейвів, звідти і третя оцінка. "Кожен раз коли був навіс чи удар в ствір було страшно" особисто мені в грі Динамо проти Баварії. І повторюю: порівняйте 4-й та 5-й голи, пропущені Бущаном, з двома останніми сейвами Пятова в грі з Інтером, завдяки яким Шахтар утримав нічию. Вони ідентичні. Те, що Пятов відбив, Бущан пропустив. Гадаю, що тренери збірної собі не вороги. В них є дані медичної групи, вони бачать воротарів на тренуваннях і приймають рішення не на підставі принципу "з улюбленої команди чи від суперників", а керуючись об'єктивними показниками. Пятов, виступаючи за клуб, повернув собі форму, а Бущан ще не повністю відновився після травми. Тому навіть Луческу випускає його почергово з Бойком. Це - реальність, а не "почуття".
Відповісти
3
3
avatar
Serega1111 (Киев)
Несмотря на неприятие личности тренера, сегодня по матчу к нему претензий, наверное, нету. С нынешним составом - это та игра, на которую мы можем рассчитывать. С сильными ничья, с соперниками послабее - победа, но с обязательным валидолом. Взяли наконец-то три очка - и хорошо. Но дальше еще два шага, которые посложнее будут. Пока в четырех матчах Петракова все для сборной складывалось в основном благоприятно - нам ни разу не нужно было отыгрываться. Интересно бы посмотреть, что он будет делать, когда уже времени для защитной игры и контратак не будет, а нужно будет идти вперед, давить и забивать. Но если в этом отборе такая ситуация не сложится - не сильно расстроюсь..
Відповісти
6
1
avatar
djeff2015 (Запорожье)
Второй тайм...особенно концовка -- п.....ц. Замены не усилили, а ослабили игру. Со второй половины второго тайма играли на удержание счета и оооочень повезло, что отбились. Победа есть, но осадок от матча хреновый. Ярмола -ТОП.
Відповісти
6
11
avatar
Serega1111 (Киев)
Все замены - ИМХО, вынужденные, ибо замененные, видно было - очень устали. Яремчука можно было бы , наверное даже чуть раньше снимать, может Довбику удалось бы получше в игру войти.
Відповісти
14
1
Acsakal (Kharkov)
Довбик хвилин 5 стояв, готовий вийти на заміну, але не було зупинки гри.
 
2
0
chicago (chicago)
Так виглядає що Петраков на голову вище Шеви з його мільйонними контрактами.Команда рухалась,заміни вчасно а Петраков біля бровки як бульдог, старався докричатись.
Відповісти
23
6
avatar
Американец 2000
На мой взгляд любой бы тренер , который работал с командой высшей лиги - смотрелся бы лучше Шевы на голову , который влез в это место незаконно ((((((((((((((((((((Ну а тем более Петраков , который сумел объединить игроков !!! И доказал что он тренер с большой буквы !Сейчас у него тяжёлая ситуация , и не всё может получится ((((( Тут и киевляне некоторые начали усердно сачковать ((((( Я не верю в эти дешёвые травмы ((((((((((((((((Ну по любому хорошего тренера видно сразу , как бы на него не гавкали купленные шавки Суркиса (((((((((((((((((
sticker
Відповісти
0
0
Gerd Muller (Житомир)
Засранець 2000 знову ти брешеш, дешеві травми це притаманно для ШД. Ракицький не раз таке провертав. А щоб Миколенко та Буяльський не грали ти був двома руками "за", навіть радів, що їх не буде в цих матчах. А тепер, ще й звинувачуєш їх. Коротше скунс 2000 не п..зди.
 
0
0
Цап-царап (Харків)
Петраков, хоть теперь ты не зазвездись...
Відповісти
5
1
мы за динамо (киев)
облиш. зараз не до цього.
Відповісти
5
0
Київський харків\\\\\\\'янин (Київ)
Україно, з перемогою! Семйон, Циганков "не криво пробив", а зробив тонкий пас - збираючись, справді, пробити, в останній момент побачив кращу можливість і зробив той вишуканий пас на Яремчука, який завершився точним ударом форварда.
Відповісти
16
3
Acsakal (Kharkov)
Не фантазуйте і не перебільшуйте. Кілька разів Циганков так "тонко" приймав мяч, що він опинявся у суперника.
Відповісти
2
7
LEVgcUqs (Чернігів)
Дурень.
 
4
2
Acsakal (Kharkov)
Хамло. Передивись, який "тонкий пас" віддав Циганков на другій хвилині на Шапаренка, що знаходився в трьох метрах від нього в центрі поля, коли Циганкову ніхто не заважав і було достатньо часу для прийняття рішення. Але мяч тоді "чомусь" після "тонкого пасу" вашої "ікони" опинився точно у фіна, і Пятову довелося рятувати ворота. Насправді в обидвох епізодах Циганков просто пнув м'яч навмання, але друге навмання завершилося голом Яремчука, а перше навмання ледь не завершилося голом Пуккі або Лода. До речі, у Циганкова одна з найнижчих оцінок за данними Хускорд (6,3), не зважаючи на асист.
 
0
3
мы за динамо (киев)
я теж вважаю шо циганков був одним з гірших на полі
 
1
0
LEVgcUqs (Чернігів)
Ну який же ти знавець , як "пнув м"яча Циганков" , щоб ти так "пихав" і з таких пихань м"ячі у ворота залітали. Тільки сліпооким не було видно, що був пас , а не удар.
 
1
1
Acsakal (Kharkov)
"Тільки сліпоокі" (або швидше палко закохані) не бачать, що Циганков навіть не дивився ліворуч від себе туди, де знаходився Яремчук. І не треба фантазувати, що в Циганкова такий "розвинений переферійний зір", що він побачив Яремчука, не піднімаючи голови. Свій "розвинений переферійний зір" Вітя продемонстрував на другій хвилині, коли, віддаючи пас Шапаренку в 3-х метрах від себе, влучив точно в Пуккі в 6 метрах.
 
0
3
LEVgcUqs (Чернігів)
А якщо по твоєму Вітя не підіймав голови, то як же він ворота бачив?. Чи по твоєму ці майстри б"ють куди попало і м"яч куди хоче туди і летить. Як же він ще тоді в свої ворота не ударив? А крім того, до твого відому в тому то і майстерність футболіста, який дає пас і не дивиться на того кому він дає. Треба не тільки футбол по телевізору дивитися, а хоч трішки і самому грати.
 
1
0
Gerd Muller (Житомир)
Семйон - кривий писака!
Відповісти
2
1
avatar
жажа_the_best (Харьков)
Петраков кращий тренер! Краще навіть, ніж фізрук Лобановський!
Відповісти
1
20
italiano
Та да,вывел ссср в финал Евро,три евро кубка и 1/2 ЛЧ с Динамо -каждый физрук этого добивался))))
Відповісти
8
2
avatar
жажа_the_best (Харьков)
дайте йому час і він поб'є всі рекорди лобановского!
 
4
13
LEVgcUqs (Чернігів)
Ну для чого на дурні закидони щось відповідати?.
 
3
1
avatar
Drovko (Lviv)
Ти перепив?
Відповісти
8
1
alex.belogubko (одесса)
идиот думай что пишишь
Відповісти
6
1
Acsakal (Kharkov)
Шановне панство. Не купуйтеся. Це ж звичайний тролінг.
Відповісти
3
0
avatar
Американец 2000
жажа_the_best (Харьков) Петраков - хороший тренер - а ты Жажа просто д а у н , когда говоришь такие вещи (((((((((((((((((((((((((((
Відповісти
1
2
avatar
Drovko (Lviv)
Матч з боснійцями у Львові вирішальний мабуть. Якщо вдасться перемогти, буде реальний шанс на 2 місце.
Відповісти
17
0
pofiq 50 (Олександрія)
Ярмоленко красавєц..а біле )(уйло тренер вестхема тримає його на банці..
Відповісти
23
0
Gerd Muller (Житомир)
Де подівались пташка колібрі, засранець 2000, мудитель трамваю з Бухаресту та інша нечисть?
Відповісти
14
6
italiano
С других ников пишут дырявые выпердыши даунецких шалав!
Відповісти
10
5
Alex.696 (Немирів)
Не можуть язики з дупи один одного витягти, заціпило)))
Відповісти
7
4
avatar
Американец 2000
Gerd Muller (Житомир) скучаешь п е т у ш о к ф а ш и с т к и й ???
sticker
Відповісти
2
3
Gerd Muller (Житомир)
О, засранець 2000 він же скунс 2000 проспався після перебуху з горя, що Україна виграла.
 
2
2
chino1961 (Сумская обл.)
Довбик должен носиться....а он чет трусцой---НЕ ПОНЯЛ ?????????
Відповісти
22
1
avatar
Американец 2000
Думаю что это было указание Петракова без фанатизма атаковать - главное не пропустить в конце !
sticker
Відповісти
1
3
grasshopper1 (Харьков)
Блин ну в любой футбольной школе научат . Да даже если не научат, ну голова же есть? Ну в сторону нужно мяч выбивать, а не вперед в ситуации, когда нам гол забили.
Відповісти
8
5
Київський харків\\\\\\\'янин (Київ)
В Шахтарі своя школа. Яка вже є.
Відповісти
5
5
Acsakal (Kharkov)
Якщо відверто, то за наш захист постійно лячно, особливо коли починається штовханина в штрафному. Подібна пожежа біля воріт Пятова була і на перших хвилинах гри перед голом Ярмоли. Мені цей пропущений гол нагадав голи, які пропускала Ворскла від Купса. Теж фінська навала на український захист. Треба тренерам попрацювати із захисниками щодо оптимізації дій біля власних воріт.
Відповісти
2
2
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Так же Забавный двухметровый проиграл вверху мелкому фину...... фу!
Відповісти
0
4
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Kolibri , окуляри вишлю, пиши куди, довбень.
 
1
0
Gerd Muller (Житомир)
О і колібрі проспалась! Там Кривцов програв наверху, а коментатор сказав Забарний. Передивись момент.
 
1
0
Gerd Muller (Житомир)
До речі, як завжди брешеш. Це стосовно двохметрового Забарного та дрібного фіна. Забарний 189см, Кривцов 186см, Пог'янпало 184см.
 
2
0
Fens 2012 (Борислав)
Если можно в защиту Пятова. За последнее время сколько на него вылито дерьма? А человек в свои годы, в Европе мало примеров, очень даже неплохо делает своё дело . От меня лично- уважуха
Відповісти
28
2
Цап-царап (Харків)
Дайте діду вже милицю і ми будем ним гордиться.
Відповісти
4
6
avatar
alex 66 (Кременчук)
Спонсор збірної Валідол. Нарешті перемога. Далі буде. Вітання вболівальникам.
Відповісти
17
1
Poligraf P ( Івано-Франківськ)
Сподобалось, що Петраков від щирого серця співав гімн України. У Шеви я цього не помічав. Щодо Лева матчу , то це Ярмоленко, на мою думку. А , загалом, усі молодці. Слава Україні.
Відповісти
28
5
Acsakal (Kharkov)
З вами згодні і Хускорд, і Інстат...
Відповісти
1
0
С.Карпович. (Ланівці)
Зубков,то страшний чоловік
Відповісти
8
2
avatar
Serega1111 (Киев)
Это точно, такую фигню иногда порет на поле, что страшно становится. Но иногда и не порет
Відповісти
7
1
С.Карпович. (Ланівці)
Буває і не порить,але з мячем він на "ви".
 
6
1
avatar
Serega1111 (Киев)
Есть такое, жутко бесит, когда у него не получается пас или удар, потому что нога скользит по мячу по касательной. Прям как в бильярде кием по шару скользит
 
5
1
Acsakal (Kharkov)
Тому за даними Хускорд Ярмоленко Man of the match, а Зубков - man off the match.
Відповісти
2
0
avatar
Spokoyno (Київ)
Поздоровляємо наших з перемогою! Не дивлячись на те скільки нерві нам це коштувало! Знов є пару лідерів і ... Пам'ятаємо слова МІФ, що легко грати проти двох! Так Ярмоленко знов був серед лідерів, утім через рік, два Андрій не зможе так грати / носитися! А хто наразі виглядає так, щоб завтра тягнути збірну вперед... Яремчук, Шапаренко а далі хто виглядав набагато краще фінів? Не забуваємо, що наші "коштують" втричі дорожче, а це оцінка потенціалу гравців! Тому виграш з одного боку закономірний, але з іншого значної / чи хоч би відповідної переваги ми не побачили! Бо кінцівку гри не додавлювали, а відбивалися.
Відповісти
12
3
avatar
МЕS QUE UN CLUB
а про арбітра? це ж мансано був! 6хв додав, собака. фінів з барсою сплутав чи шо?
Відповісти
11
1
kapkan (Луганск)
Так Мы что финов должны бояться??. Это ФИНЫ-даже не австрийцы!!! Такие команды должны переступать и не замечать!!
 
2
2
avatar
Spokoyno (Київ)
О чМоська відмітився Сам нагидив, сам похвалив
 
1
0
avatar
2.dc (Николаев)
Всех с победой! Чес.гря, ожидал несколько большего, но - победа. Это сейчас самое главное, мы в игре. PS: Малиновскому привет … если вдруг захочется узнать, что значит быть со своей Страной, играть за Сборную - пусть на Ярмолу посмотрит … авось к футб.таланту и чуть мозгов прибавится …
Відповісти
36
3
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Відповісти
17
1
Acsakal (Kharkov)
У Маліни жінка власний бізнес в Бергамо відкрила. Йому не до збірної.
Відповісти
2
0
avatar
serhi2011 (Барселона)
по-перше,аж якось сумно і дивно,що наші не привезли собі гол на останніх хвилинах),обірвалась нічийна серія)...нарешті,по-друге,я один переконаний чи є ще люди,які вважають,що столярчук - це не коментатор,а якесь непорозуміння,коли він коментує є постійне бажання вимкнути звук.всіх з перемогою!
Відповісти
14
6
avatar
2.dc (Николаев)
) … не, ты не один …)
Відповісти
9
7
avatar
serhi2011 (Барселона)
соррі,змазав з + на - .)
 
2
2
Зритель (Харьков)
Отмучились. Хорошо, что так.
Відповісти
6
8
avatar
2.dc (Николаев)
Отмучились … и отмучились на "хорошо". Хорошо, что так …)
Відповісти
4
2
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Дякую хлопцям та тренеру за перемогу! Все буде Україна!!!
Відповісти
23
2
Comment06 (Украина)
Очередная инфарктная игра сборной на удивление закончилась победой, хотя все шло к очередной ничьей. В первом и 20мин второго тайма более десятка раз можно и нужно было забивать 3- 4 гола и закрывать игру. Моменты создавались легко, изящно, но с такой же легкостью и транжирились. А последние 25мин как бабка пошептала- появился знакомый мандраж, игра напрочь пропала, спасибо финнам- Араюри техники не хватило добить с двух метров, а всей сборной организовать гол деморализованным соперникам. Слава Богу, что победили, может, раскрепостятся! За исключением 25мин второго тайма играли хорошо- в пас, комбинационно, с прицелом на ворота, вот только реализация снова нулевая. Спасибо сборной, что осталась в борьбе, а Петракову за своевременные замены( особенно заведенного и уставшего Ярмоленко). Осталось обыграть дома и не проиграть в гостях набравшим ход боснийцам. Но для этого надо прыгнуть выше головы.
Відповісти
22
5
Зритель (Харьков)
Вообще-то Украина 27-я в рейтинге ФИФА, а Босния 57-я. Так что никуда прыгать не надо. Сыграют без ляпов - своё возьмут.
Відповісти
3
0
Technical
Добре працювали фланги, Ярмола - на рівні.Центр поля не дуже, креативу було замало, Малиновський, Зінченко однозначно потрібні цій команді, хоча би для глибини складу. Булеца - не той рівень все - таки, що ми й побачили. Той же Буяльський, Безус теж допомогли би.Від фінів чекав більшого. Матч з Боснією дасть більш реальну картину по грі нашої оновленої Збірної.
Відповісти
6
3
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Втрачати м'ячі є кому і без Маліни.
Відповісти
11
6
Acsakal (Kharkov)
Згодний з усім, окрім Зіни та Маліни. Без них збірна виглядала більш згуртованою, бо не було гравців, які так відверто воліли продемонструвати себе, коханих, перед телекамерами.
Відповісти
2
0
vlotko (Броди)
З перемогою!!! Але ... лава в нас запасних не " ахти ", Зубков - слабина, м'яч прийняти не може, відскакує від нього як від стінки, швидкості не продемонстрував, точність пасів і логічність їх низька. А от Сидорчук увійшов у гру дуже добре, Циганков фізично слабенький. Фізично підсіла вся команда, на відновлення мало часу. Казахи безвольно зіграли з балканцями. Так, що є над чим подумати тренерам.
Відповісти
20
1
Acsakal (Kharkov)
На фоні Зубкова Безус був би просто монстром...
Відповісти
0
0
valera007 (Камянка)
Такое впечатление, что Довбик всю ночь уголь разгружал. Вышел на последние 10 минут, и ходит пешком. В атаке да нагнетал немного. Но в защиту не возвращается, финских защитников/вратаря не прессингует. Яремчук весь матч отбегал, но до последнего в обороне помогал.
Відповісти
16
3
Alex.696 (Немирів)
Ну, у босняків переліт з Казахстану чималий. Так що це теж впливає на фізичний стан.
Відповісти
10
0
avatar
usovvictor (Kharkov)
...да, заметил..., "свежак" так себя не ведет...
Відповісти
9
0
kapkan (Луганск)
А напомните, пожалуйста, Уважаемые Фаны!! А где была игра?????
Відповісти
2
18
Alex.696 (Немирів)
У Фінляндії. А що?
Відповісти
15
2
avatar
Барселиниус (землянин)
В Финляндии. Не надо благодарить.
Відповісти
9
0
avatar
usovvictor (Kharkov)
..вопрос, что на поле финнов?...
Відповісти
2
1
Fens 2012 (Борислав)
Чему радоваться? На валидоле обыграли финов. На замене некем усилить. Сомнения, что хватит потенциала в спарке. И кстати -Матвиенко лучший.
Відповісти
9
15
Бутига (Чернигов)
Матвиенко себе гол привез, выбил в фина.
Відповісти
14
4
avatar
goga19812 (Ukraine)
Гол був після кутового, який став результатом неякісних дій півзахисників у центрі поля. Так що вина Матвієнка така ж як і решти
 
8
9
avatar
Serega1111 (Киев)
Матвиенко дотягивался до быстрого мяча, отскочившего от штанги. Получилось как получилось. Не нужно требовать сверхчеловеческого
 
3
3
avatar
Serega1111 (Киев)
Пересмотрел видео. Мяч уже катился достаточно медленно Наверное, в этом эпизоде можно было сыграть получше...
 
3
0
Acsakal (Kharkov)
Коля мав вибити м'яч правою ногою в напрямку лівого кута воротарського майданчика, куди був абсолютно вільний коридор. Але Матвієнко лівоногий, тому він зробив зайвий крок і вибив м'яча прямо перед воротами, де було 2 фіна і 1 наш. За такого напрямку удару шансів не влучити в когось практично не було... Коля має нарешті зрозуміти, що, по-перше, в нього є 2 ноги, а по-друге, захисники, так само, як і воротарі, мають вибивати м'яча вбік від воріт, а не перед воротами.
 
0
0
oleg dynamo (львівська)
ти чого Бориславом підписався?що встидно підписатись звідки є реально?
Відповісти
5
0
LEVgcUqs (Чернігів)
У цього кращого і розпіареного Матвієнка завжди так виходить.
Відповісти
3
1
хмельничанин (Хмельницкий)
Первый тайм -молодцы, во втором подсели и играли на удержание счёта(как всегда). Хорошо, что добились нужного результата, но с такой игрой на ЧМ делать нечего.
Відповісти
8
10
avatar
usovvictor (Kharkov)
..туда надо еще попасть - это "о шкуре неубитого медведя"... Победа прежде всего нужна была для морального состояния сборной, ...ну и очки конечно. Еще, что сборная сосредоточено играла и не поплыла, как ранее бывало после забитого, хотя и дурного..., - архиважно!...
Відповісти
10
0
avatar
МЕS QUE UN CLUB
все ж кістяк збірної виключно динамівський. Ярмола, Яремчук - динамівська школа. Сидорчук гарно укріпив півзахист, вийшовши на заміну. П'ятов вже давно не рівень збірної,але сьогодні пощастило, що все летіло в нього. Грають з вогнем ставлячи його в рамку. Слідом за Малиною треба й Зіну виганяти - збірна без нього грає краще як в захисті, так і в нападі більш швидка, бо він часто тормозить в атаці
Відповісти
12
18
Technical
Вигнати Малину і Зіну, і на кому тоді комбінаційну гру будуватимемо?Шапаренка одного на всі матчі не вистачить
Відповісти
10
6
Alex.696 (Немирів)
Буяльський.
 
7
4
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Зіна наче травмований.
 
3
1
fanat_football (Херсон)
Та задрали Вы со своей Малиной.
 
9
4
LEVgcUqs (Чернігів)
Та нічого, сьогодні Зіна і Малина грали і виграли.
 
1
1
дЫркофан
лижи дырявым и не захлебнись
Відповісти
4
11
italiano
Негодуешь дырявая шлюха?
 
6
2
РОМБ (Запорожье )
Как вы уже зае..али со своими «костяками». Не хочешь написать, что сегодня в сборной играло ЧЕТВЕРО воспитанников школы Запорожского Металлура, двое из которых являются капитанами наших всем известных грандов
Відповісти
9
3
avatar
Drovko (Lviv)
Яремчук школа львівських Карпат. Ярмоленко школа Десни..
Відповісти
7
1
РОМБ (Запорожье )
Ну так и я об этом. Это сборная УКРАИНЫ, а не костяк выкупленных в своё время игроков
 
7
0
хмельничанин (Хмельницкий)
Первый тайм-молодцы, во втором подсели, много брака. Хорошо, что есть результат, но с такой валидольной игрой на ЧМ делать нечего.
Відповісти
6
0
Alex.696 (Немирів)
У колібрі траур)))
Відповісти
10
4
Gerd Muller (Житомир)
Його зжерла змія, а може зелений змій.
Відповісти
1
1
avatar
usovvictor (Kharkov)
...наконец то увидел сборную, а не "схемы", ...устали, так как держали полтора тайма на высоком прессинге, то то финны навесами занялись. Привет Малиновскому - нужен, но пусть поостынет. "Крученный кулак исподьтишка в почку" - знакомо (Ярмоленко). Эту бы сборную, да на первую игру. Организация видна - набор игроков опытных невелик жаль. Ребята молодцы - до конца играли. Спасибо за стойкость, с победой...
Відповісти
25
0
avatar
Барселиниус (землянин)
Пятыч - бизон матча!
Відповісти
13
11
avatar
МЕS QUE UN CLUB
ахахах
Відповісти
7
6
kapkan (Луганск)
А что сделал Ярмоленко? По вашим словам, ребята он фонов даже замечать не должен. Но Вы тут ему Оды поете))))
Відповісти
2
12
Alex.696 (Немирів)
Гол і початок гольової атаки при другому голі. Це мало?
 
10
1
avatar
usovvictor (Kharkov)
..берега попутали...? Больше футбол смотрите - поймете... "Старый" марку держит, особенно по краю, молодняк много на него работал, с ударами да, не сложилось, но это футбол...
 
5
1
kapkan (Луганск)
Плюнул "дурака" забил-молодец!! Но как вы на него молитесь, он финов всю игру должен был за собой тягать.....
 
1
4
LEVgcUqs (Чернігів)
Молодець, ніхто нічого не зробив , а перемога сама прийшла.
 
3
3
avatar
Динамiт (Василькiв)
Ти голубець не правий ! Ляпову-- пора дітей навчати !
Відповісти
5
4
Бутига (Чернигов)
При голе в свои отбил неудачно, но в принципе согласен.
Відповісти
4
3
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Фін просто не влучив у порожні ворота, ляпов-бізонище!
Відповісти
6
1
NikosFutboloidos (Chop)
Мені гра не дуже (занадто нервово) при кожному прискорені гри фіни сипались, їх потрібно було перебігати і швидкий пас!! Ну а "Петракович" підтягує гравців колишньоїU 20 це плюс.
Відповісти
7
1
NikosFutboloidos (Chop)
Ще би Супрягу взяв би на перевиховання??
Відповісти
3
2
kapkan (Луганск)
Я не против,п обедили-это хорошо!! Но,я напоминаю, Мы играли с Финами, а не итальянцами). Если все хотят такой результат, ребята, вперёд!! Но я Вам напоминаю, играли с финами, а не бельгийцами и англичанами!!!
Відповісти
5
21
rivnenskyi (Рівне)
Попередній матч нагадаю був з чемпіонами світу.
sticker
Відповісти
20
1
kapkan (Луганск)
Стечение обстоятельств!!!
 
0
16
Gerd Muller (Житомир)
kapkan (Луганск) Стечение обстоятельств твое появление на свет!!! Презерватив оказался дырявым!!! 
 
1
0
avatar
Барселиниус (землянин)
Ну вот пожалуйста, как только в сборной появился настоящий Тренер, так и игра пошла и результат. А всего лишь надо было не ставить в основу блатату по разным надуманным причинам, Малину, Зиню и Мыколэнку, и всё. Но для этого надо иметь Яйца, и они у Петракова есть.
Відповісти
22
13
avatar
Динамiт (Василькiв)
День назад, ти голубизна воняв на Петракова ! Швидко в повітрі переобуваєшся гомік !
Відповісти
9
4
avatar
Барселиниус (землянин)
Витёк, не пзди. Допиз@ишься блъ, Алграбом клянусь. Ты ган@оныш уже охамел вкрай. В угол поставлю.
 
1
5
avatar
МЕS QUE UN CLUB
то не я писав! але згоден з ним. за щоку ти береш і це факт
 
4
1
italiano
Так он постоянно,переобувается))) как в фильме свадьба в Малиновке)) так и он
 
4
2
avatar
Барселиниус (землянин)
О, и уже переобутый в другой ник маямец тут, как тут. Итальянец блъ...
 
1
2
kanoist (мариуполь)
Считаю,эти замены напрашивались раньше,как только темп упал,надо было менять Ярмоленко и Цыганкова,выпал с игры, был совсем непохож на себя...я вообще думал,что его нет в составе...
Відповісти
9
5
Джан Мурадов (Придеснянськ)
А хто другий гольовий пас на Яремчука віддав?
Відповісти
6
4
kanoist (мариуполь)
Там в комментах писали,корявый Чи удар,Чи пас случайный))))
 
3
6
Alex.696 (Немирів)
Не його фланг.
Відповісти
5
1
Acsakal (Kharkov)
І що, на "чужому" фланзі ноги не рухаються і різкість зору падає?
 
0
1
мы за динамо (киев)
він починав в вкдк саме на лівому фланзі. дуже старався закріпитись в основі.
 
1
0
Джан Мурадов (Придеснянськ)
Поки що все нормально. Але з босняками треба здобувати 4 очки, щоб бути 2ми.
Відповісти
13
0
Scorpion-1970 (Кривой Рог)
..........хватит ли подопечным Петракова сил в высоком темпе работать на протяжении всех девяноста минут? ---- Странно. Ходили пешком по полю. Два раза ускорились и забили. Короче - колгосп.
Відповісти
1
25
Spivakj (Кривой Рог)
Второй тайм гавно , сдохли . Фины удивили, второй тайм особенно в конце прощали и не раз. Можно сказать отскочили , куча брака потери в центре , защита как всегда ГГГГ.о
Відповісти
2
24
Dozenko (NewYork)
Кто п.здел на Петракова ?
Відповісти
18
2
Only DK (Kyiv)
Я нет. Но все равно считаю, что он не тренер сборной. Максимум временный
Відповісти
7
17
Cerega15 (Kherson)
Ну он и так и.о., а там по результатам будет видно.
 
11
1
Only DK (Kyiv)
Ну вот пусть и.о. закончится и придет опытный тренер. Петраков хорош, но для воспитания молодежи
 
3
11
Acsakal (Kharkov)
А дідів (Ярмоленко, Пятов, Степаненко) виховувати і не треба. А от молодих (Зіна-Маліна) як раз не завадить.
 
0
0
Fens 2012 (Борислав)
Чему радоваться? Только первый шаг к второму месту. Если с финами почти валидол, то что дальше? Моё мнение, никто из запасных не усилил, нет запаса . Будет тяжело. Матвиенко лучший- по моему
Відповісти
3
23
Dimka26 (Чернигов)
Кто? Матвиенко? это тот, что выбил мяч в фина и нам забили гол? огонь просто
Відповісти
15
5
Fens 2012 (Борислав)
Случайность. А вовремя всей игры цементировал и подчищал центр обороны.
 
3
7
Acsakal (Kharkov)
Це не випадковість, а система. Матвієнко може відіграти надійно весь матч, але один раз зморозити якусь неймовірну дурню. Конкретно в епізоді з автоголом (бо це Матвієнко вдарив мячем об Пуккі, від якого той відскочив у ворота) Коля мав бити правою ногою в лівий бік від воріт. Але він зробив зайвий крок, щоби бити лівою ногою, і, тягнучись за мячем, пробив прямо від воріт, де було 3 гравці, і від кожного з них мяч міг потрапити у ворота. Абсолютно хибна дія.
 
0
0
Цап-царап (Харків)
Cpaли-мазали - цемента не хватило....
Відповісти
4
0
LEVgcUqs (Чернігів)
Ця "случайность" зрівняла рахунок і 1-1, Якщо всі такі лучші будуть, то і нічиїх не буде , а буде 0-3, 0-4 і т. д., лучший.
Відповісти
3
0
kalan-86 (Анкара)
Молодцы! С победой! Ещё два шага осталось.
Відповісти
13
0
Only DK (Kyiv)
Как ляпов не старался, то выходя погулять, то выбивая мяч перед собой, мы смогли победить. Уф. Теперь боснийцы. Там будет тяжелее
Відповісти
11
8
rivnenskyi (Рівне)
Та не сильніші боснійці. Фінській Пуккі вартує половини їх збірної.
Відповісти
8
4
Only DK (Kyiv)
Сильнее. Намного сильнее. Даже сегодня с казахами смотрел и понимаю, что с ними будет ну очень тяжко...
 
2
8
Cerega15 (Kherson)
Джеко: "Ну да, ну да, пошел я нах ер"
 
7
0
Only DK (Kyiv)
Вместе с Пьяничем)
 
4
1
italiano
У многих даунецких тролей сегодня траур))) пхахахаха,неблагодарные мрази
Відповісти
6
14
мы за динамо (киев)
і в павелківських прихвостнів
Відповісти
8
1
дЫркофан
мразь это ты.убогая падаль
Відповісти
5
7
italiano
Рыдай в захлёб петушара даунецкая
 
4
6
tartar (Львів)
Олександр Васильович, так тримати! Команда створює моменти, розуміє, що робити з м'ячем. Сподобалися заміни в кінці матчу. Всіх з переможним результатом і цікавою грою збірної!
Відповісти
21
1
TIRAN (Донецк (Украина!))
вот как раз атака на 90+6, когда шапаренко сам пробил из-за штрафной вместо передачи на врывающегося в штрафную тымчика - это о "Команда ... розуміє, що робити з м'ячем"
Відповісти
6
13
tartar (Львів)
єто твое мнение. имееш право.
 
6
1
italiano
Конч даунецкий ,не умничай…таким петухам как ты слово не давали,твоё дело-сосать,сосать и сосать!!!
 
4
6
avatar
Michael-K (Івано-Франківськ)
Молодці, витримали!!!! Всіх з перемогою!!! На нервах, але результат є, це вже добре!!! Пощастило сильно після останнього штрафного фінів, П"ятов перед собою відбив і кілька фінів на добивання бігли і чомусь тільки один Забарний в нас захищався там, і м"яч саме на нього відскочив, пронесло! Після фінального свистка Петраков побіг наших вітати, а не як Шева - англійців (результат немає значення, свої потребували тоді підтримки в першу чергу) Сподіваюсь, що новий тренер підчистить помилки Шеви в цьому відборі і Україна вийде з групи. Хто як не ми має зайняти друге місце? Це ж смішно: Боснія, Фінляндія, Казахстан... При всій повазі... Підняли настрій! Гарного вечора всім!!!
Відповісти
30
1
avatar
ua-football-2021 (Київ)
"чомусь тільки один Забарний в нас захищався там" - як би не виграли, то був би Забарний винний
Відповісти
2
1
LEVgcUqs (Чернігів)
Не Забарний а Тимчик.
Відповісти
2
1
italiano
Ярмола лучший,и он должен быть капитаном,а не перепуганный ляпов!
Відповісти
24
12
фрілансер (Львів)
Бачили як щиро дадів перемозі трене!? як обнімав і дякував усім футбалістам збірної? але журналістам хочеться конфлікту, підколок і образ! маєте першу перемогу то трохи помовчіть! У Львові буде ще краще!...
Відповісти
36
1
Дон Купер (Хмельницький)
Де неадеквати, які перекручували прізвище головного тренера збірної України? З'їли, так?
Відповісти
34
1
Spivakj (Кривой Рог)
Да он всё одно ган..д.он!
Відповісти
3
38
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Spivakj - ган..д.он - це твоє прізвище
 
17
0
prostors (Вольногорск)
Наша защита если не начудит то день прошел зря. С Победой.
Відповісти
7
2
Romerik (YNWA)
Ахах. В точку))
Відповісти
5
2
MaximSK (Киев)
Это была лучшая наша игра в плане организации игры в этом отборе, единственно не понравилась реализация моментов и то что во втором тайме перестали атаковать, я до последней секунды не был уверен в победе, думал они забьют дурака и будет 2-2. Теперь нас ждет спарка с Боснией, наверное именно они теперь наши главные соперники за второе место. Нужно сыграть во Львове еще лучше чем сегодня
Відповісти
28
1
ГЛЕЙБЕРМАН (Хайфа)
Петракову пощастило. На заміну випустив баласт їм ще рано виходити на такий рівень .Маліновскій потрібний цій команді.
Відповісти
6
35
Cerega15 (Kherson)
А когда им выходить? Когда уже лидеры не смогут играть вообще?
Відповісти
10
1
efim423 (odessa)
Петраков забыл спросить у жида , кого выпускать )))
Відповісти
18
7
rivnenskyi (Рівне)
Красава!
 
10
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
.., - сказал ефим из одессы))))
 
6
5
avatar
Барселиниус (землянин)
 
3
3
мы за динамо (киев)
а шо такоє
 
5
0
Technical
Однозначно потрібен, лавка не фонтан...
Відповісти
0
2
Цап-царап (Харків)
Эх, стареет, заиорданский болельщик, вот и ты повторяешься каждую минуту, но национальность Малиновского здесь не причём - это как с уманским раввином, кто на коне, тот и прав...
Відповісти
3
0
italiano
Хорошо ,что динамовцы забили больше,чем чмохтьоровцы сумели привезти!!!
Відповісти
6
33
дЫркофан
полечи голову дырявый.чмо ты тупоголовое
Відповісти
8
13
italiano
Не грусти опущенный петух,скоро снова шериф вас ждёт))!!
 
7
10
аалекс ( Крым)
Ты бы хоть игру посмотрел или статистику, чтобы знать, кто забивал в составе СБУ.
Відповісти
3
8
italiano
Два воспитанника Динамо,и асисты динамовцев
 
9
6
TIRAN (Донецк (Украина!))
тупое ты чмище!))
Відповісти
8
9
italiano
Пошёл на куй ,чмошник даунецкий
 
5
11
TIRAN (Донецк (Украина!))
тупица многониковая, ты просто перхоть подZалупная!)))
 
9
5
Fontango (Kharkov)
Кто о чем, а вшивый о бане!!!!
Відповісти
6
4
italiano
Молчи глист
 
4
11
kanoist (мариуполь)
Какое ты недалёкое и малолетнее чмо...чего мать аборт не сделала,обидно!
Відповісти
4
6
ГЛЕЙБЕРМАН (Хайфа)
Петракову пощастило. На заміну випустив баласт їм ще рано виходити на такий рівень .Маліновскій потрібний цій команді.
Відповісти
4
33
avatar
kre4et (Киев)
Очень противоречивые мысли в голове... С одной стороны результат есть, игра тоже вроде была, но только при равном счёте, как только наши выходят вперёд, сразу начинаются проблемы. И замены вроде и были, но того же Ярмолу можно было и раньше снимать сегодня, но Булеца ещё очень сырой... Не хватало более опытных игроков: Малиновского, Буяльского и Зинченко...
Відповісти
8
8
Technical
Написали все вірно, аналіз гри правильний, але купа мінусів... такий вже рівень розуміння футболу у користувачів сайту. Подивимось, що буде далі.
Відповісти
2
2
fanat_football (Херсон)
Всплакнуть не хочешь?
Відповісти
2
5
НикНиколаев (Минск)
С победой! Все теперь в своих руках, БиГ не гранд, если не расслаблять булки.
Відповісти
12
0
леонид Угринович
Если так, как в первом тайме с финами, сыграют с Боснией - 3 очка в кармане.
Відповісти
11
0
аалекс ( Крым)
Надо, чтобы еще Босния в защите сыграла как финны.
Відповісти
8
1
Ol-g (Одесса)
З перемогою!
Відповісти
13
0
Golfik25 (Киев)
Фины весь 2 тайм давили, а наши отбивались. Ели ели выиграли у Финов. Главное, вацко сказал, наши устали... От чего устали?
Відповісти
2
25
rjhxb61@ukr.net (киев)
Вацко для тебя кумир, чи шо ли?
Відповісти
0
0
DOMENICO (Lviv)
Петраков - Мужик ! Сказав - зробив! Це вам не Пазік #7 зі своїми макаронами... Великому мегачемпіону Малиновському теж привіт!
Відповісти
36
8
FCZK-1922 (Кировоград)
Победа на классе, ещё после первого матча говорил что фины нулячие, будь у наших больше мастерства накидал штук 5 бы, я насчитал где то около 15 перспективных выходов в атаку, но маемо шо маемо и на том спасибо. Всех нас с победой!
Відповісти
22
2
avatar
Динамiт (Василькiв)
комуняку на гілляку !
Відповісти
10
1
FCZK-1922 (Кировоград)
А гиляку на комуняку
 
0
5
avatar
Serega1111 (Киев)
В смысле снять потом с гилляки и накрыть гиллякой?
 
2
0
FCZK-1922 (Кировоград)
Всмысле таких дебилов как динамит гилякой да по горбу
 
0
4
SeventyFour (Phoenix)
Вітаю хлопці та дівчатка з Перемогою! Прокляття нічиїх знято!
Відповісти
30
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
отака футбольня, малята!)))
Відповісти
5
3
Kela (Одесса)
всех с победой! Булеца не уровень сборной. Усилить игру не кем.
Відповісти
5
8
avatar
Динамiт (Василькiв)
Ну що критикани- *уєсоси , як вам збірна ??? А ви уроди що говорили ???
Відповісти
9
7
Romerik (YNWA)
А що змінилося глобально? Грали як і завжди. Моменти свої не реалізуємо. Пропускаємо і знову валідол. Ми плюс мінус при всіх тренерах так граємо. Добре хоч накінець виграли. Єдине в чому Петраков молодець, то в організації гри і в дисципліні.
Відповісти
11
3
avatar
Serega1111 (Киев)
А уже все решено, все цели достигнуты, игра сборной - просто блеск и можно устраивать фейерверки? Ну-ну...
Відповісти
0
4
Лекарь (село Дарница)
А дорогая редакция ну никак не могла не уколоть тренера. Молодцы, хуле. Обиды Петракова - злость команды
Відповісти
28
1
Romerik (YNWA)
Фух бл*ть. З перемогою. Зараз головне для нас результат, а потім вже гра. Результат є. Реалізації як не було, так і нема. З перемогою!!!
Відповісти
16
0
аалекс ( Крым)
Всех с победой. Парни - молодцы, отстояли 3 очка. Шансы на второе место становятся более очевидными.
Відповісти
11
0
satellite (Харьков)
Признаюсь честно,такой игры и такого результата не ожидал. Игра понравилась!!! МОЛОДЦЫ!!!Слов больше нет.
Відповісти
24
0
Cerega15 (Kherson)
Ура, дождались!
Відповісти
13
0
Olegyurchak (Хмельницький )
Пердаков пускай засунет свои обиды себе в анус, а команде искренне спасибо за важную победу.
Відповісти
3
51
rivnenskyi (Рівне)
Петраков сьогодні довів, що комусь варто запхати язика собі в анус. Ви, шановний, тільки-що приєдналися до тієї "славної" когорти!
Відповісти
45
4
Olegyurchak (Хмельницький )
Довела команда а не твій пердаков.
 
2
38
Alex.696 (Немирів)
Команда без тренера - просто набір гравців. Доказ -Динамо михайличенка і Луческу. Так що тренер - саме головне, що є в команді.
 
11
1
avatar
Динамiт (Василькiв)
Що невдаха, сьогодні не твій день ублюдок !
Відповісти
23
4
Olegyurchak (Хмельницький )
Дебіл, сьогодні мій день тому що збірна виграла.
 
2
21
Thiirane2 (Днепр)
Петраков такой, какой он есть. Немного инфантильный. Прям как вы немного дебил.
Відповісти
8
2
Цап-царап (Харків)
Ты понял - два раза... "....., ты зачем усы сбрил?"
 
0
1
PodolObolon (Киев)
Отличный комментарии!)
 
1
2
Orest_ua (Kyiv)
Пусть лучше тебе засунет
Відповісти
6
0
Orest_ua (Kyiv)
Пусть лучше тебе засунет
Відповісти
6
0
Olegyurchak (Хмельницький )
У меня нет обид на команду или кого-то из игроков.
 
0
9
oda1979 (Запорожье)
Начну с козырей: зато у нас все белые:)))
Відповісти
3
12
мы за динамо (киев)
нє! ну ти диви толєрасти які. галубая луна мабудь придавила.
Відповісти
1
0
мы за динамо (киев)
прикинь які з них фінські лижники вийдуть
Відповісти
0
0
rivnenskyi (Рівне)
Несподіваний комент. Дай боже здоровлячка гішпанській бригаді арбітрів!
Відповісти
6
1
TIRAN (Донецк (Украина!))
с победой! валидольной!))
Відповісти
14
4
Mexxxxx (Просяная)
Как бы мы по-разному не относились к Петракову, но надо признать при нем игра сборной стала лучше. Чувствуется организация игры, дисциплина на поле, команда постоянно в движении. Не видно вот этого упадничества и опущенных голов. Единственное с заменами надо б пошустрей, вовремя Ярмоленко менять та и остальных подуставших. Та и не может при плохом тренере команда стать чемпионом мира, пусть и молодежным. Поэтому мотиватор у руля это хорошо, но этого как оказалось мало, еще и игру команды надо уметь строить.
Відповісти
38
6
avatar
Барселиниус (землянин)
Абсолютно верно.
Відповісти
4
0
avatar
ua-football-2021 (Київ)
А на кого міняти? Той же Зубков взагалі нуль.
Відповісти
5
4

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус