Луческу: Знаю, що Тимощук дуже хотів би працювати в Зеніті


Румунський тренер - про співпрацю з рекордсменом збірної України

Луческу: Знаю, що Тимощук дуже хотів би працювати в Зеніті


Екс-наставник донецького "Шахтаря", а нині головний тренер пітерського "Зеніту" Мірча Луческу не виключив можливості повернення в пітерський клуб Анатолія Тимощука.

"У мене чудові відносини з Тимощуком, це був перший трансфер з" Шахтаря ". До нього наш президент нікого не хотів продавати. Я допоміг йому цим трансфером.

Це сталося після зустрічі "Зеніту" і "Шахтаря" в Марбельї. Адвокаат підійшов і запитав, як можна було б вам розлучитися з Тимощуком, а ми б його придбали. Я відповів, що "Зеніт" - великий клуб, і чому б не спробувати це зробити. Минуло кілька тижнів, ми повернулися до цього питання. Він потрапив в "Зеніт", але ми залишилися в чудових стосунках.

Не знаю, яке майбутнє його чекає. У нього багато пропозицій і в Україні, пов'язаних з федерацією і збірної, але знаю, що він дуже хотів би працювати в "Зеніті". А що буде в подальшому, передбачити дуже складно. Він буде приймати рішення після того, як закінчиться його контракт в грудні, але сказати, яким буде це рішення, складно", - сказав румунський фахівець, в інтерв'ю офіційному сайту "Зеніту".

Слідкуйте за нами:


Оцініть цей матеріал:
Поділитися з друзями:

Загрузка...
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Коментарі (22)
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
Ramses-ua (Запорожье)
Я согласен, пусть идёт, но только шпионом!
Ответить
+1
-1
vwv (Харьков)
[quote datetime=" 03.06.2016 19:35 " author="Shahter2012 (Донецк)"] " Донбасс арена стоит и ждет Шахтер. Если не разрушат как аэропорт то еще долго будет жить. Думаю ей ни чего не угрожает. То что принадлежит олигархам не бомбят." [/quote]Серьезно? А я думал в днр тотальная борьба с олигархами. Судя по сообщениям коммунизм строят.
Ответить
+2
-1
moderator


Овчинников Евгений (Армянск)
03.06.2016 18:48
Попередження п. 4.13
Ответить
+1
0
Helly (Киев)
Дак может Тимощук сегодня и переедет в зенит, чего тянуть?
Ответить
+3
0
Dozenko (NewYork)
ой, да большая часть орущих патриотов свалило бы в Рашку, просто ценник нужно каждому подобрать. Легко быть патриотом когда других вариантов нет.
Ответить
+2
-8
kotigorok (Чернігів)
Не рівняй усіх по собі...
Ответить
+6
-1
krakow (Херсон)
Чаво у вас там в Нюерке новаво? Грибы то уродили? Бярезавый сок часом не кончился?... Ну вы держитесь там.Здоровья и хорошего настроения.
Ответить
+4
-1
footboliare (Мир город)
Фактично Газпром, позбавив Шахтар, Донбас арени. А старий туди попер...
Ответить
+17
-3
Shahter2012 (Донецк)
Донбасс арена стоит и ждет Шахтер. Если не разрушат как аэропорт то еще долго будет жить. Думаю ей ни чего не угрожает. То что принадлежит олигархам не бомбят.
Ответить
+1
-3
footboliare (Мир город)
А Мірча ще той хитрий лис, де краще кормлять, там і грає. І йому все одно звідки і куди він перейшов і ще якісь претензії до львівських вболівальників висловлював. Людина взагалі без моральних устоїв, флюгер, якщо не сказати гірше. В його віці віддихають в теплих країнах, а не женуться за надбавкою до і так без бідної пенсії. Ч..
Ответить
+9
-3
Croatia (Днiпро)
будулай много знает,огласил бы весь список кто очень хотел бы работать в Зените.
Ответить
+7
-1
footboliare (Мир город)
Хто-хто.. Селезньов. Бутко, Пилявський. Хто б з них не хотів грати за Газпром?
Ответить
+6
-2
evraz (Черновцы)
еще родаков Зинченко забыл, те тоже наверняка не против около ошиваться, не зря же так от бЭндеровцев съе.... тикали, что сынка бросить Шахтьор заставили
+1
-2
Shahter2012 (Донецк)
Если Коломойский не возобновит подпитывать Днепр в Газпром не против будет рвануть большая часть Днепра. Вопрос в том что патриотов в футболе раз два и обчелся,а кушать хочется всегда и футболистам тоже. Да и деньги не пахнут.Кто платит тот и музыку заказывает.
Ответить
+3
-13
Croatia (Днiпро)
так и есть ,только зенит не резиновый все не влезут,в кубань будут проситься.
+3
-1
Shahter2012 (Донецк)
В Кубани утак сказал грошей нема.
+1
-3
Croatia (Днiпро)
заберите куда-нибудь подальше,но самое печальное что сборная от него никуда не денется,это видим на примере других сборников играющих в росии, будет работать в зените администратором и играть за сборную Украины, моразм крепчает.
Ответить
+8
-2
Shahter2012 (Донецк)
Только Днепр,только Дынамо в сборную Украины. Только в этих клубах патриоты.
Ответить
+3
-11
Dimonych (FCSD)
Тогда у нас сборной не останется :)
+1
-8
Овчинников Евгений (Армянск)
Ну если ты д..ил, то кто тебе доктор!!! Ему лет скольк??? Куда ему играт????
Ответить
0
-4
Dnepr-75 (Днiпро)
для нашей сборной возраст не помеха, лишь бы атмосфера внутри команды была хорошая.
+2
0
Misha Martynov (Vinnytsya)
О, если Толик переедет в Россию появится шанс что его не будут привлекать в СБУ! Даёшь Толю в Зенит!!!
Ответить