У Харкові створено ФК Метал. Тренувати буде Кучер, кінцевий бенефіціар - Красніков


Більше Металів, хороших і різних

У Харкові створено ФК Метал. Тренувати буде Кучер, кінцевий бенефіціар - Красніков

У Харкові був створений новий футбольний клуб під назвою "Метал".

За інформацією ЗМІ, клуб вже найближчим часом має намір отримати ліцензію і в наступному сезоні планує заявитися в Другу лігу.

За інформацією Footboom, тренувати команду буде екс-гравець "Металіста" і "Шахтаря" Олександр Кучер.

Читайте такожЦиганик: Якщо Ярославський викупить борги Металіста, то Металіст 1925 помре

При цьому, як вказує сайт YouControl, кінцевим бенефіціаром новоствореного клубу є колишній спортивний директор "Металіста" Євген Красніков

Статутний капітал ФК - 250 тисяч гривень.

Следите за нами:


Оцените этот материал:
Поділитися з друзями:
Источник:
YouControl

Загрузка...
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Коментарі (15)
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
bombard (Харьков)
Ещё один проект для разговоров типа: это не Металлист, нафига вам такой суррогат?!
Ответить
+2
0
alex.belogubko (одесса)
Кучер не подайдёт нет опыта --берите Ротаня с новым атакующим мышлением и опыт есть угробил молодёжку
Ответить
+2
-1
avatar
Віктор Бокасса (Betwmount)
наступним буде ФК Прокат
Ответить
+2
0
Dr. House (Подолье)
Металлист есть, Металлург есть, теперь будет Металл...)) Осталось придумать ещё какой-то ФК Металлоконструктор))
Ответить
+3
0
avatar
beatles (Крижопіль)
или по современным веяниям: ФК Металлолол
Ответить
+1
-1
viajador (ФК Потіївка)
1. Харків заслуговує на кілька клубів в різних лігах. 2. Назва "Метал" це рівень совкової фантазії кримінальних злочинців.
Ответить
+3
-1
Пришта Литин (Киев)
Хэви-металл)
Ответить
+3
0
avatar
Виктор 2209 (Мехико)
Это был бы сильный бренд!)
Ответить
+2
0
911+ (Харків)
Через аматорську лігу воно звісно довше було б, але не лишиться неприємного осаду штучності цього процесу як це останнім часом було від Вереса та СК Дніпро-1.
Ответить
+3
-1
911+ (Харків)
Я б цю новину окреслив би як позитивну. Якщо б "1925" минулого сезону не почав раптово втрачати очки наприкінці сезону Першої ліги, могли б подискутувати про доцільність створення ще однієї співзвучної команди. А так... новина дійсно гарна.
Ответить
+3
-3
avatar
Evgenariys (Чернигов)
не могу понять, почему нельзя договорится и вывести существующий Металлист на новый уровень? мы за футбол или за названия?
Ответить
+1
-1
avatar
Romerik (YNWA)
Существующий металлист - это игрушка усатого, который незаконно владеет и пользуется имуществом металлиста, того настоящего, что почил... Ему нечего помогать. И в этом вопросе правоты я больше верю Ярославскому чем усатому. Поэтому для большинства болельщиков эта прокладка 1925 не имеет никакого значения, и никто по этому договариваться не будет...
Ответить
+3
0
avatar
Evgenariys (Чернигов)
это да, но прокладка уже в первой лиге играет, а Ярославский пятый год рассказывает как он хочет настоящий Металл возродить, и дальше хотения дело не заходит
+4
0
avatar
beatles (Крижопіль)
Все, что создал, Ярославский достаточно выгодно продал. Теперь эти же деньги вручать кому-то еще не собирается! А слово ТМ - Металлист очень плотно связана с миллионными долгами.Вы бы стали платить за свое разворованное детище? И списать не дают и возрождать не собираются! Усатая говорящая голова быстро сориентировалась и тоже захотела бабок от Ярославского, вот и появился 1925... ФК Металл - это скорее политический ход, как раньше был ФК Харьков. Футболисты и тренера во время конфликта переходили из ФК Харьков в Металл и обратно пачками! Так и тут будет! В общем смотрим!
+1
0
911+ (Харків)
ФК "Металіст" як клуб, - ще у стадії банкрутства. Команда не має професійного статусу. Принаймні поки. Є тільки майно, яким користуються інші. Але, якщо майно не твоє, не у власності, максимум, що з ним роблять, - ремонтують. Модернізувати чуже ні у кого бажання немає.
Ответить