Омбудсмен: Прес-конференції Шахтаря з перекладом російською мовою - це теж порушення мовного закону


Омбудсмен із захисту державної мови дав пояснення щодо мовного закону

Омбудсмен: Прес-конференції Шахтаря з перекладом російською мовою - це теж порушення мовного закону


Уповноважений із захисту державної мови України Тарас Кремінь дав пояснення щодо мовного скандалу, який спалахнув після матчу УПЛ "Львів" - "Колос".

Нагадаємо, що на 67-й хвилині арбітр матчу Віктор Копієвський виніс попередження головному тренеру ФК "Львів" Віталію Шумському після отримання повідомлення по радіозв'язку від четвертого арбітра Миколи Кривоносова. Після матчу Віталій Шумський публічно заявив, що причиною інциденту було його звернення до четвертого арбітра з вимогою спілкуватися українською мовою.

"Проведення спортивних змагань обов'язкові з використанням державної мови. Ця норма закону стала діяти ще в минулому році. Тому я і зробив звернення щодо інциденту до Андрія Павелка. Але до кінця невідомо, що сталося.

Нещодавно проводилася прес-конференція "Шахтаря" з перекладом російською мовою. Це теж порушення. Закон не передбачає перекладу на недержавну мову без згоди сторін. Тренери можуть виступати на різних мовах, але ви як громадяни України маєте право отримувати інформацію державною мовою.

Український спорт має бути україномовним за замовчуванням. Тому судді повинні спілкуватися українською мовою. З цього питання було звернення тренера "Львова". Про інші такі звернення нам невідомо.

Я вважаю, що порушення цього закону - це порушення прав людини. Тому той, хто не дає якісних умов щодо української мови - той порушник. Це доведено і нашою роботою, і якщо потрібно - судом", - сказав Кремінь.

Слідкуйте за нами:


Оцініть цей матеріал:
Поділитися з друзями:
Джерело:
ТаТоТаке

Загрузка...
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Коментарі (29)
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
Komendor (Запорожье)
Ну вот...Теперь мы им!...А что? Щни плохие?..Никто не сомневается...А почему плохие?..Потому,что мы туда ,а они нет...А нас там ждут?Ну,видишь ли...Знаешь...Понимаешь...Но обещали,обещали...Когда? Да давно уже...Ну и почему? Ну,видишь ли...Знаешь...Понимаешь...Сказали ждите. А сколько?Ну обещаного ждут...Так уже три по три...И почему вон те уже там ,а мы нет? Ну у них есть,а у нас...А будет? Обещают.Давно...И будет хорошо? Обязательно! Обещали... Слава Украине!
Ответить
0
-5
белорус (Киев)
не пойму я что, но явно у тебя с головой не всё в поряде
Ответить
+2
0
Hanter44 (Baburka)
Это все потому,что ты читать не умеешь.Привык читать,то что на заборе или на стенах туалета
0
0
avatar
Siren05 (Мариуполь)
Русский мат - интернационален! На каком бы языке ты не говорил, а матерятся почему-то на русском. Тому есть тьма примеров. И этот случай из этой же серии, мне кажется...
Ответить
+3
-6
LEVgcUqs (Чернігів)
Якщо "кажеться", потрібно христитися.
Ответить
+10
-3
Hanter44 (Baburka)
Так его надо запретить!Вот и работа для Омбудсмена.
Ответить
0
0
vr250278 (Цвіткове.Черкаська)
О в неправильнощелепних підгоріло ! І це ще мальчіка не распінали .
Ответить
+11
-6
аалекс ( Крым)
Маразм.
Ответить
+7
-16
avatar
Dnepr-75 (Днiпро)
А крысчане чем недовольны? что пуйло в Крыму на украинском заставил говорить.
Ответить
+14
-5
vr250278 (Цвіткове.Черкаська)
Трофейний , нє бузі .
Ответить
+5
-5
LEVgcUqs (Чернігів)
Хто б пи....в, а так званий Крим мовчав би
Ответить
+9
-4
DK с 6 лет (Киев)
От идиоты Других проблем нет. В крохотной, но богатой и реально независимой Швейцарии три абсолютно разных государственных языка.
Ответить
+8
-17
vr250278 (Цвіткове.Черкаська)
Швейцарської мови не існує , це конфедерація різних народів . Тому в них так .
Ответить
+9
-1
Oлeкcин (Н.)
Есть у них местные аборигены, которые на своей мове балакають, целых 0,5% от населения. И, что характерно, никакое большинство 70% немецкоговорящих переучивать их даже не думает. И Меркель почему-то защищать их не порывается.
+5
-9
тутти-10 (Сумська область)
Там де питання мови, там оце ольгінське чудо - Олексин. Йому не треба ніяких пояснень і аргументів. Воно просто буде нести бред. Недавно писався з ним тут, на форумі. Навіть коли запитував у нього, що пояснити? Що не зрозуміло? Воно і тоді не по суті говорило, а все, як методичка вимагає
+4
-4
LEVgcUqs (Чернігів)
Так давай у маленьку Швейцарію і не позор столицю України.
Ответить
+12
-3
avatar
andMOLIMEN (Львів)
Якщо в цього персонажа "Олексин" - прізвище( суто галицьке прізвище), то це просто відбірний вид манкурта.
+4
-1
белорус (Киев)
Вася, возле Швейцарии находятся страны, которые живут по законам и не суют свой нос в дела соседей. Ты когда-нибудь в 21 веке смог бы себе представить, чтобы Франция, Италия или Германия под видом защиты говорящих на этих языках жителей Швейцарии вводила в неё свои войска, направляла головорезов и оттяпывала территории??? Вот идиот тебе и ответ на ту дурню, что ты написал. Имея рядом такого соседа в стране должен быть один гос.язык - украинский и точка!!!
Ответить
+3
-1
Семеон (Одесса)
Б....я, кто-нибудь что-то понял из этого текста? Кто кому и что сказал и на каком языке? А если на английском, тоже пи....с?
Ответить
+9
-15
DK с 6 лет (Киев)
Не, английский у нас - родной
Ответить
+12
-5
LEVgcUqs (Чернігів)
Б, б, б. і я не зрозумів, що хотів сказати з цього тексту Семеон (Одесса) на загальнодоступному рашківському язику?
Ответить
+5
-3
football_soccer (Украина)
надзвичайно іронічно, що назва посади, "людини з захисту державної мови" це слово іншомовного походження -- обмудсмен. Омбудсмен що це взагалі таке? Ось це так КЕЙС тут в нас. Звичайно мій комментар це вже якийсь ЛОНГРІД , поки писав , аж СМУЗІ пролив на ПАНКЕЙК. хе хе хе . Омбудсмен )))Если этому бла-бламэну так хочется до кого-то докопаться, пусть до Вовки зеленского зайдет, вот уж кто ни слова на родном языке ни бум бум, так це наш шановний пан президент
Ответить
+7
-9
Камонплей
ви би хоча б прочитали офіційну назву посади перед тим як калякати свій іронічний лонгрід з панкейками)
Ответить
+13
-3
LEVgcUqs (Чернігів)
Та які б це не були слова КЕЙС, чи ТОРБА, так що не до президента йти а на себе дивитися потрібно.
Ответить
+6
-2
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Оо, мовный надзиратель голос подал. Отлетай, неинтересен! "Украинский спорт должен по умолчанию...". Я бы сказал, что ты должен делать по умолчанию
Ответить
+8
-18
янковский ян (Запорожье)
Закусились хорошо
Ответить
+3
-1
Acsakal (Kharkov)
Ну от: нарешті офіційні роз'яснення персонально для тих, хто тут вважав, що Шумський не мав права вимагати спілкування українською.
Ответить
+18
-8
Oлeкcин (Н.)
"Я считаю" - слабовато звучит как для официйных розъяснень. Кремень недоволен - пусть подает в суд, и суд вынесет решение, кто кого какой мовой посылать должен.
Ответить