Первая лига
Первая лига

Первая лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Перша ліга. "Енергетик" - "Львів" 1:0. Зачарований Бурштин


Статистика, огляд матчу

Перша ліга. "Енергетик" - "Львів" 1:0. Зачарований Бурштин


"Енергетик" - "Львів" 1:0

Гол: Лук’янов, 54.

«Енергетик»: Карпов, Лук’янов, Яневич, Данищук, Лазорик, Велієв (Рудницький, 85), Долотко (Чернов, 36), Пащенко, Семиряк (Головко, 46), Степанов (Р. Барчук, 67), Павлик.

ФК «Львів»: Марущак, Розгон, Гальчук, Ільків, Романюк, Федорчук, Худзік (Панас, 54), Б. Баранець (Чепуренко, 75), Лупашко (Зозуля, 88), Грицай (Козак, 64), Мандзюк (Ліщук, 88).

Попередження: Яневич, 46, Р. Барчук, 67 – Худзік, 39, Розгон, 87.

Ви здивовані? Але ж ми вас не попереджали: «Енергетик» для львів’ян – суперник незручний. Скільки б не приїздили «міщани» до Бурштина, а розпечатати ворота господарів їм ніяк не вдається. І про те, що останньої поразки у 1 лізі перед виходом в еліту ФК «Львів» зазнав саме у 14-тисячному містечку енергетиків ми також нагадували...

Перевага гостей була незаперечною. Ще до перерви вони подали майже два десятка кутових! А результат? Іноді складалося враження, що підопічні Юрія Беня поставили собі за мету не просто забити, а завести м’яч у ворота суперника. Натомість «енергетики» вперше потурбували Марущака лише перед свистком на перерву. «Самі ж винні, бо могли ще в першому таймі знімати усі питання щодо переможця матчу», - підсумував наставник гостей дії своїх підопічних.

Друга 45-хвилинка розпочалася для гостей неочікувано. Лук’янов ударом зі штрафного «розбудив» Марущака, змусивши голкіпера згадати гол, пропущений від столичного динамівця Гіоане. Ось так! Львів’янам знадобився деякий час для «перезавантаження». Потім бурштинців рятували стійка і поперечка воріт, кілька сейвів здійснив як завше надійник Карпов, але рахунок не змінився.

Отак доволі несподівано для всіх «Енергетик» заробив перші очки в новому сезоні. Головного тренера переможців Миколу Пристая результат безперечно потішив. Що ж до гри... «Ми продовжуємо будувати команду і шукати оптимальне поєднання гравців», - сказав наставник після матчу. Вслід за Андрієм Даньківим, який проти своїх недавніх одноклубників не грав, «Енергетик» поповнив Фарамаз Велієв, знайомий уболівальникам за виступами в овівдіопольскому «Дністрі».

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
eugen1968 (Львів)
СТАРИЙ (ЛЬВІВ) 1.Дякую гречно за відмову від капслоку:)2.На майбутнє, коли тобі захочеться здаватися більш значущим та авторитетним думай, що пишеш.Дуде легко людині яка дійсно була на Енфілді визначити людину яка тільки ляпає, що там була.Деталі друже, дрібні деталі, які в неті не знайдеш. Описуй краще римське дербі, я на ньому не був:) з цікавістю послухаю))))))))
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 152
eugen1968 (Львів)
СТАРИЙ (ЛЬВІВ) 1.Дякую гречно за відмову від капслоку:)2.На майбутнє, коли тобі захочеться здаватися більш значущим та авторитетним думай, що пишеш.Дуде легко людині яка дійсно була на Енфілді визначити людину яка тільки ляпає, що там була.Деталі друже, дрібні деталі, які в неті не знайдеш. Описуй краще римське дербі, я на ньому не був:) з цікавістю послухаю))))))))
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
zloy xoxol (Чернигофф)Вибач що не відповів. буря,тут у нас все полетіло і мережі і компи, тільки сьогодні відновили. В Терноаіль поїду, в княхий град Чернігів не зможу робота. Коньяк тримай!
Ответить
0
0
zloy xoxol (Чернигофф)
Дербі це классно,але погано коли забави для одних ломають комусь все життя.... вболівати треба не втрачаючи здорового глузду :) eugen1968 (Львів) до речі не за горами гра Десна-Тернопіль :)))...та Тернопіль -Десна... :) ти приїдеш пити коньяк :)??
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
СТАРИЙ (ЛЬВІВ) Ще раз дуже прошу вимкни капслок, в неті це вважається проявом глупості,та невихованості.
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
СТАРИЙ (ЛЬВІВ) Амінь. Я запишу це в блакнотік і буду зі сльозами на очах переглядати, як в 70-х роках в Китаї тези Мао Цзе Дуна. А до речі в якому році ти був на ліверпульському дербі та де сидів трибуна сектор? Я періодично там буваю.Поділись враженнями. І скільки вартував квиток?
Ответить
0
0
СТАРИЙ (ЛЬВІВ)
УСІМ ФАНАМ ФК,,ЛЬВІВ,, ХЛОПЦІ , ПОРА ПРИВИКАТИ ЩО У ЛЬВОВІ ДВІ КОМАНДИ. ЦЕ НОРМАЛЬНО ЩО МІСТО ПОДІЛИЛОСЬ НА ДВА ТАБОРИ.ЦЕ НОРМАЛЬНЕ ЯВИЩЕ , АДЖЕ ТЕПЕР ІСНУЄ ,,ДЕРБІ,,.І ЦЕ НОРМАЛЬНО ЩО МИ СПРИЙМАЄМО ОДИН-ОДНОГО МОЖЛИВО ТРОХИ НЕАДЕКВАТНО. ГОЛОВНЕ НЕ ПЕРЕХОДИТИ МЕЖІ ДОЗВОЛЕННОГО. Я НА ВЛАСНІ ОЧІ БАЧИВ ТРИ КЛАСИЧНИХ ,,ДЕРБІ,, ,,ЛІВЕРПУЛЬ,,-,,ЕВЕРТОН,, ---- НОРМАЛЬНЕ ДЕРБІ ДЕ ЗАВДАННЯ ФАНІВ ПЕРЕСПІВАТИ ОДНЕ-ОДНОГО. ,,МІЛАН,,-,,ІНТЕР,, ---- ТРОШКИ ЖОРСТКІШЕ , ДЕ ДО СПІВУ ДОБАВЛЯЮТЬСЯ ОБРАЗЛИВІ БАНЕРИ ,ВИГУКИ. ,,РОМА,,-,,ЛАЦІО,, --- ЦЕ ЖЕСТЬ. ЦЕ ВІЧНІ ОБРАЗИ І НЕ ОДИН ФАН В ЦЕЙ ДЕНЬ ДІСТАНЕ КОПНЯКІВ В ДУПУ ВІД СУПРОТИВНИКІВ. ТАК ДАВАЙТЕ ЗРОБИМО ТАК ЩОБ ЦЮ ПЕРШУ СТАДІЮ МИ ПОШВИДШЕ ПРОЙШЛИ , І ПІДІЙШЛИ ДО ВБОЛІВАННЯ ПО-АНГЛІЙСЬКІ. І НА КІНЕЦЬ -- НІХТО НЕ ВИНЕН ЩО ,,ЛЬВІВ,, ВИЛЕТІВ. ВИ МАЛИ 30 ТУРІВ ЩОБ ВИРІШИТИ СВОЄ ТУРНІРНЕ СТАНОВИЩЕ. А ЗЛИТИ МАТЧ-,,ДЕРБІ,, МИ БИ СВОЇЙ КОМАНДІ НЕ ПРОБАЧИЛИ. С Т А Р И Й
Ответить
0
0
zloy xoxol (Чернигофф)
страшне який антогонізм у львів*ян з різною футбольною орієнтацією...в Київі три команди в ПЛ і нічого, живуть...:) вітаю Бурштин з перемогою...дуже симпатична команда! минулого сезона в грі з Десною вони були дуже пристойні...навіть їх, в минулому, голкіпер Яковець може незабаром бути заявленим за Десну... ще раз з перемогою, Енерджайзери:)!
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
СТАРИЙ (ЛЬВІВ) Зроби послугу, вимкни будь-ласка капслок. Повір глибину та змістовність твоїх без сумніву величних та судьбоносних ескапад можна оцінити, та захоплюватися ними, читаючи нормальний шрифт:)
Ответить
0
0
СТАРИЙ (ЛЬВІВ)
НІ . Я Є ,,СТАРИЙ,,-- ,,СТАРИМ,, ЗАЛИШАЮСЬ.
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
СТАРИЙ (ЛЬВІВ) Тебе не дмитро1984 звати на футболюа?)))
Ответить
0
0
СТАРИЙ (ЛЬВІВ)
!Bandera!(Lvov) ЯКЩО У ТЕБЕ ІСНУЄ ПОВАГА ДО НАШОГО ГЕРОЯ І НАШОГО МІСТА -- ТО НАПИШИ ЦІ СЛОВА РІДНОЮ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ. З ЦЬОГО І ПОЧИНАЄТЬСЯ РАГУЛІЗМ
Ответить
0
0
AHAPXICT (Бурштин, ІФ обл.)
ГОРДІСТЬ І СЛАВА ЛЬВОВА---ФК,,КАРПАТИ,, СТАРИЙ (ЛЬВІВ) Був МАРКЕВИЧ була гордість, просрали МАРКЕВИЧА ну і дулю вам з маком. Бурштын не очень то и удивил.Видел их игру в Севастополе и удивлялся как они могли ползти в конце турнирной таблицы. Буран (Севастополь) Да они к вам не фудбол едут играть, а так на море поглядеть, позагарять. А если тренер сможет их с пляжей выгнать то и с вами в футбол поиграют, но сильно спешат видь на пляжах скоро дискотеки начнутся ))))
Ответить
0
0
www (Sevastopol)
Следующий тур Бурштын едет к лидеру.
Ответить
0
0
!Bandera! (Lvov)
СТАРИЙ (ЛЬВІВ) 02.08.09 13:35 Ти з якого села синку? З колгоспу ім.Димінського? Ти і є рагульське бидло яке як мясо таких як ти політикою яку провадить ль-вівців з Карпат адміністрація ФК Карпати своїми підбурюючими гаслами, діями та в окремих випадках - бездіяльністью цькують це бидло на нормальних людей. Та зрештою тобі це незрозуміти... Господарем ти будеш на свому подвір\'ї у своєму селі. Львівьянин.
Ответить
0
0
Leo_ (Lviv)
02.08.09 10:37 САМ З НЕТЕРПІННЯМ ЧЕКАЮ ,,ЛЬВІВСЬКИХ ДЕРБІ,, ЯК ПРИЄМНО ВИГРАВАТИ І ПОКАЗАТИ ХТО У ЛЬВОВІ ГОСПОДАР. ЛЬВІВ УЖЕ ПЕРЕПОВНЕНИЙ СІЛЬСКИМ РАГУЛІЗМОМ , ТІЛЬКИ НЕХВАТАЄ ЗВОРАТИ ПРОСПЕКТ У ЛЬВОВІ І ПОСАДИТИ БУЛЬБУ. ФК,,КАРПАТИ,,---ВПЕРЕД. ГОРДІСТЬ І СЛАВА ЛЬВОВА---ФК,,КАРПАТИ,, Гордість і слава Львова ФК Карпати... Хіба що в далекому минулому. Давай дивитися на речі реально. Останній успіх - це бронза 98. І клуб зовсім вже не нагадує ту команду 69 року. Тільки назва лишилася. За останні 10 років Карпати НЕ ДОБИЛИСЯ НІЧОГО! ППД вже ДЕСЯТЬ років обіцяє зробити команду, яка за 2-3 роки гратиме в єврокубках, а натомість тільки опустив команду на 2 роки в 1 лігу. Ось такі реалії.
Ответить
0
0
СТАРИЙ (ЛЬВІВ)
САМ З НЕТЕРПІННЯМ ЧЕКАЮ ,,ЛЬВІВСЬКИХ ДЕРБІ,, ЯК ПРИЄМНО ВИГРАВАТИ І ПОКАЗАТИ ХТО У ЛЬВОВІ ГОСПОДАР. ЛЬВІВ УЖЕ ПЕРЕПОВНЕНИЙ СІЛЬСКИМ РАГУЛІЗМОМ , ТІЛЬКИ НЕХВАТАЄ ЗВОРАТИ ПРОСПЕКТ У ЛЬВОВІ І ПОСАДИТИ БУЛЬБУ. ФК,,КАРПАТИ,,---ВПЕРЕД. ГОРДІСТЬ І СЛАВА ЛЬВОВА---ФК,,КАРПАТИ,,
Ответить
0
0
lemberg (Lviv)
За одного разу битого скільки небитих дають? Вірю в повернення ФКЛ до ПЛ. А бурштинцям респект за холодний душ для львівян, най не задирають носа :-)
Ответить
0
0
Юрко99 (Ходорів)
Старий,не смерди,йди спати."Карпатам"бажаю грою повернути вболівальників.А "Львів"обов"язково зробить висновки з поразки і наступного року знов побачимо львівське дербі в прем"єр-лізі
Ответить
0
0
СТАРИЙ (ЛЬВІВ)
НУ ЩО СУКИ ХАПНУЛИ. ЦЕ ТІЛЬКИ ПОЧАТОК.ВІТАЄМО З ПОРАЗКОЮ
Ответить
0
0
Leo_ (Lviv)
Осічка у вас ше буде не одна! Молодці Бурштинці!ЛЕМКИ ЖДЕМ ВАС В ЛУЦЬКУ 31 Серпня!!! Ти хоч знаєш хто ЛЕМКИ? І потім вже забув, яяк ми вас в Луцьку винесли 1:4?
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
Caps_Lock (Луцьк) 01.08.09 18:39 Щиро рада, бачити адекватних лучан. Вже, заради однієї нормальної людини - згідна поміняти думку - удачі "Волині", як і всім західним командам.
Ответить
0
0
Caps_Lock (Луцьк)
Ну не пощастило)) ФК Львів все одно залишається одною з найсильніших команд Першої Ліги. Надіюсь наступного року Львів буде грати разом з Луцьком в ПЛ :)
Ответить
0
0
Буран (Севастополь)
Бурштын не очень то и удивил.Видел их игру в Севастополе и удивлялся как они могли ползти в конце турнирной таблицы.Была хорошая команда,но некому было забить...Ну а земляков видно очень "любят",поэтому бились...
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Крім прямих трансляцій домашніх поєдинків за участю футбольного клубу «Львів», телевізійна рубрика синьо-золотих Левів вже з понеділка, 3-го серпня, з’явиться у футбольному огляді «Пас», що виходить в ефір на 12-му каналі Львівського телебачення Вичерпна інформація про життя клубу, розширені репортажі з домашніх і виїзних поєдинків як основної, так і другої команди «Львова», інтерв’ю з головними дійовими особами баталій на футбольних полях та подій навколо них, життєві історії про футболістів та працівників клубу – усе це ви зможете побачити у новій рубриці «Львівські Леви» від футбольного огляду «Пас». «Наш клуб не має таємниць від своїх палких уболівальників, – зазначив директор футбольного клубу «Львів» Василь Лебідь. – Ми вирішили тісніше співпрацювати з однією з найрейтинговіших телепрограм – футбольним оглядом «Пас», де будемо знайомити глядачів з усіма новинками клубу. Наш клуб постійно розвивається, ставить перед собою великі цілі, які неможливо досягнути без підтримки відданих уболівальників. Спілкування через телеефір – один з кроків у стратегічній програмі ФК «Львів», яка покликана максимально зблизити глядачів і нас, працівників клубу». «Ми розпочинаємо новий етап співпраці з футбольним клубом «Львів», – розповів ведучий футбольного огляду «Пас» Богдан Тимовчак. – Відтепер на телеекранах з’явиться ще більше інформації про улюблену для багатьох команду. У постійній рубриці, яка матиме назву «Львівські Леви», плануємо підготувати для прихильників львівського футболу взагалі і футбольного клубу «Львів» чимало сюрпризів. Повірте – буде цікаво, з нашої програми ви отримаєте детальну інформацію про все, що стосується ФК «Львів».
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
Гол зі штрафного захисника «Енергетика» Лук’янова дозволив бурштинські команді несподівано перемогти фаворита матчу і змагань у першій лізі ФК «Львів». Проблеми у львів’ян розпочалися ще вдома. На автобус з уболівальниками і фанатами львівської команди вчинили напад радикальні «ультраси» з «Карпат», які намагалися відібрати у «синьо-золотих» атрибутику. Атаці «зелено-білих» представники «Львова» дали відсіч, тому поїхали до Бурштина у всеозброєнні. Хоча не обійшлося без штовханини, кількох кулачних двобоїв і крові через розбиті носи і голови. Ось істинна причина поразки ))))
Ответить
0
0
SRAVPES (Львів)
2tall4you (Corpus Christi, TX) 01.08.09 14:32 +100
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
ФК "ЛЬВІВ"!!! - і тільки ЛЬВІВ!!! Програли напевно, через те що вважали, ще до матчу, що перемога у них вже в кишені - а не варто! Потрібно на полі здобувати перемогу. Бурштинців з перемогою, щоб команда цього сезону трохи грала, а не так я попередній - просто існувала. Я завжди підтримувала команди з Заходу України. З.І.: "Волинь" - справді кажуть, що волиняки - то не люди; хтось на вас після попередньої вашої нічиї писав погане з прихильників ФКЛ?! навіщо ви так любите обісрати все львівське?! З.І.І.: Щоб Луцьк не бачив ПЛ ще з років 5-10 - менше будете тоді бундючитися.
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
karpatyfan (Львів)Перепрошую не зразу помітив запитання. Виставили технічні умови, оголосили конкурс,планують з осені починати.
Ответить
0
0
SRAVPES (Львів)
фк666 (Рудки) 01.08.09 12:35 БІЛЬШІСТЬ А я не розумію нащо вони це роблять,їм що робити нема що???
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
молодцы парни с Бурштина, ох и порадоволи
Ответить
0
0
фк666 (Рудки)
Прочитайте краще тут: http://turnir.com.ua/futbol/01082009-burstinski_pr... і що ви після цього скажете??? SRAVPES (Львів) 01.08.09 12:16 Та не всi вболiвальники вiдморозки!
Ответить
0
0
фк666 (Рудки)
Tommy Boy (Львів) 01.08.09 12:11 Продовжуй вiрити в Карпати. Я не проти.
Ответить
0
0
SRAVPES (Львів)
Почитайте краще тут: http://turnir.com.ua/futbol/01082009-burstinski_pr... і що ви після цього скажете???
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
з Арсом зовсім не той склад був!!! ну так, але той самий склад в десятьох витянув після матчу з Харковом дома, нічию з Металістом на виїзді!! не подумав про то??
Ответить
0
0
фк666 (Рудки)
Tommy Boy (Львів) 01.08.09 11:52 А ти подумай чому той самий склад який i зараз програв вдома Фк Харковi 0-2 програли Арсеналу 4-0. по твоiх словах той самий склад мае виграти у Маркевича вдома.
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
ше раз кажу, не думаю, шо вона програє! і чому так думаю написав вище... а ти краще подумай чого ФК два рази в чемпіонаті Карпатам програли, думаю корисніше буде....
Ответить
0
0
фк666 (Рудки)
Tommy Boy (Львів) 01.08.09 11:35 А в Недiлю незабуть тiльки серйозно так подумАй : чому ж твоя команда програе. Чому в дома програли нiякому тодi Фк Харкову 0-2.
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
якшо моя команда грає в Премєр Лізі, то я не маю цікавитись нічим іншим? я лажу по всім гілкам , які мені цікаві, бо футбол мені цікавий в загальному! Грати моя команда там не буде, не хвилюйся! думай краще чому твоя програє... а ше улибнула думка тут твого друга про Поляну Карпатівську і серйозних людей....))) сила...
Ответить
0
0
фк666 (Рудки)
я перший злорадуюсь, коли ФК програє! а чому б і ні? я не люблю ФК! а то шо тут дехто неадекватно реагує на мої коменти, то їхні проблеми! і не думаю шо 3-0 буде, чому? я вже вище написав! Tommy Boy (Львів) Якщо ти фан Катпат i любиш лазити по гiлках 1 лiги. Ти що маёш великi надii що твоя улюблена команда буде тут грати. Т i я непроти хай грають. Не так давно були в 1 лiзi!
Ответить
0
0
фк666 (Рудки)
пiдують - це пiдуть не тощо дехто подумав
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
фк666 (Рудки) Що дістало? Злорадство? Та хай буде.Гірше би було якби було байдуже ставлення. А так значить "люблять" "пам*ятають" "цінять" так би мовити))))). Скажу тобі одне серйозні люди, підкреслюю серйозні,які пишуться у них на Поляні у Діми Андреєва та й тут або тримають паузу або помірковано висловлюються. Так що бажаю об*єктивності та спокою душі, хоча розумію це нелегко, самого не раз провокували на хамство:)))))
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to фк666: я перший злорадуюсь, коли ФК програє! а чому б і ні? я не люблю ФК! а то шо тут дехто неадекватно реагує на мої коменти, то їхні проблеми! і не думаю шо 3-0 буде, чому? я вже вище написав!
Ответить
0
0
Alex4474AA (Мариуполь)
во "энергетик" дает!!!!а "львов" что то облажался
Ответить
0
0
фк666 (Рудки)
Я не проти щоб небуло зливу матчiв. Пiзно братися за голову. На стадiон вiн може загнати хiба що малалеток i тих кому небуде що робити-а футбол побачити хочеться от i пiдують.
Ответить
0
0
фк666 (Рудки)
А хто перший злорадуеться. Дiстало вже.
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
фк666 (Рудки) Саме так. Але ти не враховуєш одної речі.Останні події дуже змінили думку вболівальницького загалу. А в димінського там теж не ідіоти сидять.Там є аналітики які достаньо скрупульозно проаналізували ситуацію та зрозуміли, що стратегічно він починає програвати. Ось і відбуваються зміни в грі їхньої команди. Що б там хто не казав а каса це фактор вагомий.І щоб повернути касовий збір з матчів, а і опосердековано повернути вплив на ситуацію в політичному та громадському середовищі міста димінський піде на серйозні зміни в грі команді. В першому колі я впевнений продаж матчів та зливів не буде,
Ответить
0
0
фк666 (Рудки)
Металiст - Карпати 3-0 От тодi i побачим пристойний склад фк дим.
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
фк666 (Рудки) Хм дивуєш.Я не хочу на гілці ФК Львів говорити про іншу команду але ти і інші аффектники заставляєш робити це. Отже про Федецького ти сказав. Я не ходжу на матчі Карпат,оглядаю по телебаченню. Побачене наводить на такі думки. Рівень виконавчої майстерності зріс у багатьох. Перечисляти немає змісту. І щось змінилося в психології.Ну подивися на Ощіпка, Кожанова, Кузнєцова та й решту. Худоб*як повертається. Я не вболіваю за Карпати, але об*єктивно щось там відбувається якісь зміни. Що кричати 1 ліга, якщо рівень гри Карпат на даний момент це рівень гри міцного середняка.Ну чоловіче будь об*єктивним.І припиняй згадувати всує про інших,пиши краще про свою команду.
Ответить
0
0
фк666 (Рудки)
Як з таким пристойним складом можна було дома програти Фк Харковi 0-2.
Ответить
0
0
перестаньте банити (Львів)
Браво=))) Тільки__Карпати (Львів_Banderstadt) 31.07.09 19:53 Молодці Енергетик! Не очікував ice999 (Львів) 31.07.09 20:01 ВІтаю!!!!1 fckarpaty (Львів) 31.07.09 20:03 беньо - гусь oleh_lviv (Львів) 31.07.09 20:14 ха ха ха!!! Молодці Енергетик! прекрасна новина в пятницю вечором!)))) Tommy Boy (Львів) 31.07.09 20.52 Металіст-Димпати. Подивимось хто буде сміятись останній.
Ответить
0
0
karpatyfan (Львів)
eugen1968 (Львів) 01.08.09 10:50 як просуваються справи зі стадіоном Сокіл?
Ответить
0
0
zloy xoxol (Чернигофф)
цікаво до чого тут розмова про Карпати??:))) Бурштин прибив не Карпати(поки що) а Львів :) eugen1968 (Львів) 01.08.09 10:44 коньк звичайно є :)) сподіваюсь ,що він буде вжитий сьогодні за перемогу над Севасами :))))))) а Тернопіль будемо рвати вже 5 числа :)))) під іншу пляшечку... :)))а чи порвемо ,чи порвемося ,то вже інша справа... :))час покаже!
Ответить
0
0
фк666 (Рудки)
пистойний - пристойний
Ответить
0
0
фк666 (Рудки)
По перше не мелю а спілкуюся. По друге не хами. По третє керуйся в оцінці гри не емоціями, а об*єктивними факторами.По четверте склад в Карпат зараз пристойний, а з появою Батісти вони ще більше підсиляться. Це ж очевидно. eugen1968 (Львів) Склад пистойний- ти про що. Наведи менi ким вони пiдсилились, крiм того що взяли в аренду Федецького!
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
фк666 (Рудки) По перше не мелю а спілкуюся. По друге не хами. По третє керуйся в оцінці гри не емоціями, а об*єктивними факторами.По четверте склад в Карпат зараз пристойний, а з появою Батісти вони ще більше підсиляться. Це ж очевидно.
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
zloy xoxol (Чернигофф) Пеналь был не в начале. А судья судил об*єктивно. Коньяк купил?:)
Ответить
0
0
фк666 (Рудки)
М*яко кажучи бажати Карпатам такого нерозумно,тому що рівень гри продемонстрований ними в попередніх матчах дуже пристойний. А нам дуже потрібний гострий технічний нападник.Ох як би хотілося Малого з Ниви(Тернопіль) побачити в нас. eugen1968 (Львів) 01.08.09 10:26 Про що ти мелеш. Що склад в Карпатах помiнявся. Металiст порве Карпати i . Мiсце Карпат 1 лiга де вони i будуть.
Ответить
0
0
zloy xoxol (Чернигофф)
молодцы бурштынцы!!! попустили звездочку киндзерского :))... а что ж Львов без пеналя в начале и своего судьи играть не может?? :)))) с первого места в ПЛ пойдет Кварц с пижонами,а вот за второе будет заруба... Александрия,Львов,Помидоры и Севас. сегодня игра Десна-Севас покажет можем ли и мы попортить желающим повышения в классе нервы... :)) еще раз Бурштын с победой! команда у них боевая,хоть и безденежная.помню в прошлом сезоне игру в Чернигове...боролись они классно,хоть и грубовато... зато теперь их воротник Яковец на просмотре в Десне... :)
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Ycuk (Івано-Франківськ) Об*єктивно-суб*єктивна моя думка. М*яко кажучи бажати Карпатам такого нерозумно,тому що рівень гри продемонстрований ними в попередніх матчах дуже пристойний. А нам дуже потрібний гострий технічний нападник.Ох як би хотілося Малого з Ниви(Тернопіль) побачити в нас.
Ответить
0
0
Ycuk (Івано-Франківськ)
ФК Львів з поразки треба зробити правильні висновки, вперед до ПЛ. Карпатам догорічної долі ФК.
Ответить
0
0
karpatyfan (Львів)
eugen1968 (Львів) 01.08.09 08:21 приємно почитати адекватний комент щодо матчу. та й взагалі видно що людина дійсно цікавиться справами улюбленої команди, а не як дехто інший...
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Враженя від гри.Продовжувалди грати як останніх 15хв.з Десною. Треба ще вчитися як грати з командами, які сповідують бетонне катеначчо з 10 гравцями в обороні.Безперечна користь гри в тому, що деякі наші гравці спустяться з небес на землю і можливо навчаться реалізовувати стовідсоткові можливості яких незважаючи на гру в захисті 10 гравців Енергетика було 3 в першому таймі та 2 в другому.Тобто як і раніше казав легкої прогулянки в першій лізі не буде. Гриша Баранець відновлюється.Сиділи разом з ним.Ще нтиждень на массажі відходить і приступає до тренування. Фанати Енергетика молодці класно підтримували свою команду. Респект. Сам кузьміч, але скажу одне. Такої мерзенної кузьми як в Бурштині немає ніде напевно. Поки ляща не даш доти не заспокоїться))) Підсумовуючи. Люди не займайтеся шапкозакидуванням.Легкого життя в першій лізі не буде. Ця гра показала багато слабких місць в команди. Є над чим працювати. Бурштин вигриз свою перемогу з чим і вітаю, так грати і надалі з Волинню,Олександрією,Севастополем. Всім доброго дня!
Ответить
0
0
Buffon (Бурштин)
Браво, Бурштин!!! Молодці!!! Хлопцям слід подякувати за шалену самовіддачу та боротьбу. Перемога заслужена, хто б що там не казав про 9 захисників, чи щось інше. Енергетик здорово зіграв в обороні, а звідси і результат позитивний. Льовову успіхів в наступних матчах, і виходу в ПЛ.
Ответить
0
0
Leo_ (Lviv)
Програли тому, що наші занадто захоплювалися інд. діями, йшли в невиправдані обіграші, замість того, щоб віддати пас. Одним словом - не наш день. Але ця поразка має піти на користь: злішими стануть. Наступна гра з Арсеналом покаже чи були зроблені належні висновки.
Ответить
0
0
фк666 (Рудки)
Фк Львову неуникнути Премер Лiги! Все буде нормально, зазнаватися в подальшому небудуть.
Ответить
0
0
Юрко99 (Ходорів)
Був в Бурштині."Львів"трохи розчарував,гравців терміново треба опускати з небес на футбольне поле.Також треба шукати варіанти проведення домашніх матчів у Львові.
Ответить
0
0
stas05 (Кировоград)
Упс...хлопці... ловіть Олександрію...Львів- що це було?
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
Дійсно, скільки бачив Енергетик і читав про них - команда суто від захисту. А у ФКЛ туговато в нападі, проти міцного зіграного захисту практично нічого не виходить. Приклад стратегії всім наступним суперникам ФКЛ.
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
А-а-а...супер, Бурштин молодець!!!
Ответить
0
0
Replay (Бурштин)
Хм (Хм) 31.07.09 23:03 непереживай щодо укомплектації команди.Мені пофіг шо там пишеш ти шо інші,мені все одно на Енергетик,бо команда існує для того шоб відмивати гроші Бурштинської ТЕС.Я просто ходжу подивитись на футбол і все.А то шо ти розказуєш про якусь гру 9 оборонців,це повний брєд!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
slayer.lwow (Wesseling)
to Khmelpyvo: Я не підтримую Tommy Boy, але він на це має право. З таким президентом Карпати мені зпротивились, я сам уболіваю за ФК Львів. Фани в Німеччині ведуть себе точно так... Наприклад любовний трикутник Леверкузен-Кьольн-Дюссельдорф(є цікаві факти від календарю Бундесліги 08/09), Вердер - Гамбург, Баварія проти 70% німаків, Баварія- 1860 Мюнхен. Можна і далі приводити приклади. Навів приклади з Бундесу, бо там живу
Ответить
0
0
Хм (Хм)
Replay (Бурштин) Брате, не ображайся, але на гру "енергетика" довелося надивитися трохи. І висновок маю простий - команда грає в антифутбол а очки досить регулярно здобуває саме за рахунок антифутбольної схеми у шість-сім оборонців. Хоча дивитися на такі ігри, відверто кажучи, навіть трохи бридко. Але який може бути вибір щодо комплектаціїї у команди навіть не з райцентру?
Ответить
0
0
nesh (Кировоград)
просто жесть))
Ответить
0
0
Replay (Бурштин)
Хм (Хм) 31.07.09 22:44 Як ж ти небув на матчі а такі події розказуєш))))) Львів контролював гру і небільше того.а про оборону давай небудем розказувати!!!!Дзвоните до своїх друзів,кі неможуть змиритись з закономірною поразкою і розказують тут про цілу команду оборонців.Змиріться вже з поразкою,якою б вона небула.Нічия шо могло бути для Львова в цьому матчі,і товерх,з таким безтолковим нападом!
Ответить
0
0
Khmelpyvo (Khmel)
Хм (Хм) 31.07.09 22:44 дякую
Ответить
0
0
Serega_7 (Луцк)
Вот это результат.. не ожидал такого от львовян =)
Ответить
0
0
karpaty_the_best (Lviv)
сидів на стадіоні коли вони грали і Ірланською командою і Покидко забив головою гол. boris5555 (Philadelphia) 31.07.09 21:21 Щось я не памятаю футболіста Покидко в Карпатах. Може це ваша філадельфійська команда грала з якоюсь командою ірландської громади?
Ответить
0
0
bora (Львів)
ти в дуба вдарився? )) та ті гравці стають лідерами команди і мають можливість рости в Шахтарі (Шуст, Іщенко, Кобін). Оце дійсно примітивщина, йопт... )) bierhoff MC (Львов) 31.07.09 21:58 Ще одна причина не ходити на Карпати те що вони стали клоакою Шахтаря.Так що,кротяра, гордися своїми зелено-білими гієнами, і вболівай за табор. Маю надію другий бідніший табор їх порве. То зіпсує вам настрій кінцево, бо Миросик передасть палкий привіт Димінському , тобі і 3000 тис. вболівальників Карпат вже в неділю
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to Khmelpyvo: ти хоть перечитував шо ти написав? почитай мій пост, а тоді свій! ти неадекватний!!! по перше, де це я гадив? я когось ображав? кого я матюкав? і якого милого я маю йти на матч ФК??? там я шо забув? і шо означає нагадити на матчі, я та шо всратись маю?? ти дійсно нерозумний.... я був на всіх матчах між Карпатами і ФК, і казав це в очі вболівальникам і шо?? і скажу ше раз якшо прийдеться! це не проблема! тепер я перестаю тут писати до тебе, бо під тип сопляка підходиш саме ти.... надобраніч....
Ответить
0
0
bora (Львів)
wonderful and truthfull worlds!!!!!!! Hello, Flyers!!!
Ответить
0
0
strakt (Ялта)
boris5555 (Philadelphia) "Город герой должен иметь свою команду в ПЛ" С этим я с тобой полностью согласен, надо только чтоб власти были лицом к народу, а не "как обычно".Да и чтоб парни не расклеились от этой не разберихи,не ясны цели. В предверии выборов ничего утешительного пока нет, только обещания, что во втором круге футбол будет в Севастополе, пусть не балоболят, а выполняют обещания, а то зажрались совсем.
Ответить
0
0
Khmelpyvo (Khmel)
Шо ти сказав? Мужиком бути? Та ти будь мужиком, сопливий. Гадити тут - ти герой, ти мені говориш не триндіти і пити пиво? Ану, прийди і нагадь на матч фкл? Тоді подивимось який ти мужик? Та тільки тут і можеш, і ще на карпатах поматюкати такий поганий фк львів. Це все? Це все що ти можеш? Сопляк! Я не гаджу на карпатівських гілках, а як маю гадити - то піду і в очі кожному з вас скажу що я думаю. А ти хто? За ніком заховався і все? Не хами - це буде твоєю першою маленькою перемогою в житті.
Ответить
0
0
bierhoff MC (Львов)
імяВаше (Львів) 31.07.09 22:20 Вийдуть, але Карпати їх знову спустять ))
Ответить
0
0
Nyva Ternopil (Файне місто ТЕРНОПІЛ)
Nyva Ternopil (Файне місто ТЕРНОПІЛ) 31.07.09 20:20 Оце ти загув з "франківцями". Бурштин і Прикарпаття - це непримиренні ) суперники! wowo83 (Івано-Франківськ) 31.07.09 20:41 wowo83 (Івано-Франківськ) 31.07.09 20:41 ----------------------------------- +10000!!!! Sh@dow (Ivano-Frankivsk) сорі пацани вибачайте
Ответить
0
0
імяВаше (Львів)
Інколи може тобі така удача посміхнеться, а так все буде стабільно. до скорої зустрічі в ПЛ :) boris5555 (Philadelphia) 31.07.09 22:14 ---------------------------------------- ну старайтесь, може і вийдете ПЛ
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
Все хотят ПЛ в Севастополе, плевать, надо выходить без стадиона! strakt (Ялта))))))))))) ))))))))))))))))))))))))))Город герой должен иметь свою команду в ПЛ вместе со Львовом. У нас же команды пока что нету в ПЛ :)
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to Khmelpyvo: нє нє, закінчив ти без мене...будь мужиком! а по друге, а в чому це я неадекватний? в тому шо не люблю ФК Львів і підтримую Карпати? так, команда програла і в мене гарний настрій? в чому ж неадекватність? ти думаєш, шо після свого поста виглядаєш дуже поважно і серйозно, то зовсім не так..смішно... скажу відверто, я на стадіоні з березня 98 року, до цього не міг бути присутній, але підтримував команду з самого дитинства... так шо не трендіти....пий краще пиво...
Ответить
0
0
old-timer (lviv)
Якщо Севастополь вийде в ПЛ то Янукович може стати президентом в "квадраті"
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
така приємна несподіванка :) імяВаше (Львів) Інколи може тобі така удача посміхнеться, а так все буде стабільно. до скорої зустрічі в ПЛ :)
Ответить
0
0
BuTEC (Burshtin)
djunya (Ківерці) До чого тут лемки, бурштин місто енергетиків, а лемки - це національність і вони є всюди, навіть серед волиняк!!! А хлопці молодці, показали характер, так тримати, а стосовно ФК Львів, то це їх ще більше стимулює до боротьби і наступного року чекаємо нове дербі "Карпити"-ФК"Львів", але тепер на щиті понесуть Дем....кого.
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
bierhoff MC (Львов) Декілька було (я повторю було): Шуст загублений хоча талантовитий. Іщенко і Кобін продані. Так піднімайте Карпати з талантами які у вас є щоб команда була взірцем Шахтаря або Динамо а непродавайте, а незамінюйте їх ким-небудь щоб зробити видимість що команда твердо стоїть на ногах.
Ответить
0
0
strakt (Ялта)
Все хотят ПЛ в Севастополе, плевать, надо выходить без стадиона!
Ответить
0
0
імяВаше (Львів)
така приємна несподіванка :)
Ответить
0
0
Khmelpyvo (Khmel)
Tommy Boy (Львів) 31.07.09 21:55 Я тобі один раз відповім, не маю часу на таких як ти і на тебе зокрема: Будеш гадити, так як зараз це робиш, по закінченні сезону. По результатах. Якщо в тебе настрій від такого піднімається - прошу дуже, це твоє - мене, і я переконаний - всіх адекватних тут - твої комплекси "не гребуть"! Друге: не хотів згадувати тут про Карпати, але вже скажу для тебе: напиши краще звідкіля ти такий взявся, фанат? Де ти був, коли Карпати ще не продавались (мабуть, тільки чув від кого-небудь). Тому що якби ти знав різницю - то так би не скакав! З тобою я закінчив.
Ответить
0
0
Ahonc (Киев)
boris5555 (Philadelphia) 31.07.09 21:46 Гол забив Євтушок на 86-й хвилині
Ответить
0
0
Бецик (Біла церква)
Я за Арсенал двома руками!!!але рановато нам в УПЛ.нехай вийдуть Волинь,та ще якась команда обласного центра.(В Львовi грають Карпати,а СЕВАСТОПОЛЬ-куди iм без стадиона в ПЛ)
Ответить
0
0
bierhoff MC (Львов)
boris5555 (Philadelphia) 31.07.09 21:48 ти в дуба вдарився? )) та ті гравці стають лідерами команди і мають можливість рости в Шахтарі (Шуст, Іщенко, Кобін). Оце дійсно примітивщина, йопт... ))
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to Khmelpyvo: правильно говориш, піднявся настрій страшно, ше й Чорноморець програв! бажаю проаналізувати і програвати далі....
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
Khmelpyvo (Khmel) +100% згідний.
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
bierhoff MC (Львов) ти мене розсмішив. не будь такий примітивний. Гравці яких Дим дістає інколи заграють, але вони немають таланту. Їх планка піднята до потолка, і вони немають більше можливості рости.
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
old-timer (lviv) 31.07.09 21:43 Наскілько я памятаю це був Покидько
Ответить
0
0
Khmelpyvo (Khmel)
Хлопці - ви знову за старе. Та нехай вболіває той тоомібой, чи як він там - це його справа. Ну, настрій в нього піднявся, ще й пише тут про це. Та нехай. Щодо матчу - нічого не знаю. Треба чекати на інформацію. Поразка - це не смерть. Поразка - це привід щось змінити і ретельніше проаналізувати. Заспокійтесь, все буде добре
Ответить
0
0
old-timer (lviv)
boris5555 (Philadelphia) А....цю команду я памятаю. сам вболівав за них всією душою. а також знав команду Мирона. сидів на стадіоні коли вони грали і Ірланською командою і Покидко забив головою гол. А хіба команда у ЛЬвові ще існує? -----Євтушок забив Шелбурну,знатоки бля....
Ответить
0
0
bierhoff MC (Львов)
Політика клубу в нас інша, - збирати молоді західноукраїнські таланти.
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
bierhoff MC (Львов) Логіки між Суркісом і Диминським немає. Я не буду повторювати знайому правдомовну історію яка сталася минулого сезону. Її не повернеш назад. Дим своє діло зробив, також він продовжує давати мілліон обіцянок Карпатам, дістаючи другого сорту ігроків а продаючи непоганих хлопців, тоді коли команди як Дніпро, Металіст, Металург нежаліють доларрів на хороших гравців і на ділі показують що для них команда і фани важливі.
Ответить
0
0
bierhoff MC (Львов)
boris5555 (Philadelphia) 31.07.09 21:25 До чого тут Димінський? Карпати - це бренд, славна історія... А "димінські" приходять і відходять. Багато вболівальників Динамо не дуже задоволені Суркісом, так шо по твоїй логіці вони мають вболівати за Оболонь??? :)
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to boris5555: а чому б і ні?? шо в одних, шо в других конкретні проблеми з складом, Карпати особливо завжди настроюються на Метал, в нас є Кузнєцов))))) так буде важко, але гра Металіста зараз, не робить його беззаперечним фаворитом! я ставлю на нічию, але надіюсь на перемогу!!!!
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
+Vetal+ (Белая Церковь) не проти :)
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
bierhoff MC (Львов) Ти хіба не чув? Продав нашу команду Диминський, так я і рішив всім серцем вболівати за ... ти знаєш хто моя команда тепер.
Ответить
0
0
+Vetal+ (Белая Церковь)
boris5555 (Philadelphia) уяви в ПЛ вийдуть Львов та Арсенал)))я буду в ах*е)))
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
bierhoff MC (Львов) А....цю команду я памятаю. сам вболівав за них всією душою. а також знав команду Мирона. сидів на стадіоні коли вони грали і Ірланською командою і Покидко забив головою гол. А хіба команда у ЛЬвові ще існує?
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
Я вже й дорожки протоптаної до Ураїни небачу. Напевно таки команди у Львові немає )))))))))
Ответить
0
0
bierhoff MC (Львов)
Почитай історію радянського футболу, і зверни увагу на 1969-й рік :)
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
bierhoff MC (Львов) Ти впевнений? Щось мені неприходилось чути про них ))))))))
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
+Vetal+ (Белая Церковь) Дякую. Нічого, на слідуючий ще разом повболіваєм за них в Премєр Лізі. А може Арсенал приєднається? :) Хоча Волинь і Севастополь мають також серьйозні наміри :)
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
darmoid (Drogobych) 31.07.09 21:12 Розслабились хлопці, з ким це небуває. Декілько основних іграків неграли. Динамо і Шахтар також інколи програють коли хочуть відпочити :)
Ответить
0
0
+Vetal+ (Белая Церковь)
boris5555 (Philadelphia) чесно кажучи мені теж подобаеться гра Фк львову і я вболівав за них та Динамо в ПРЕМЬЕР ЛІЗІ, але....=((
Ответить
0
0
darmoid (Drogobych)
не приємна несподіванка, але нічого все ще впереді чемпіонат тільки розпочався!
Ответить
0
0
фк666 (Рудки)
ну это шанс для арсенала выйти на 1-2 место :))) Вперёд АРС !!! Арсенал-Гелиос(2:0) +Vetal+ (Белая Церковь) До наступного туру побудете на вершечку а там сподiваюсь помiняемось мiсцями
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
Tommy Boy (Львів) 31.07.09 21:07 Дай мені хотя би декілька причин що вони це зможуть зробити, невраховуючи що Металіст може бути стомлений після недавньої ігри.
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to boris5555: а вона і буде в пятницю прекрасна, якшо Карпати обіграють Метал!))
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
+Vetal+ (Белая Церковь) Мені імпонує ваша команда. Але бажаю перемоги ФК Львову в слідуючому турі. Їм потрібно вернутися в колію...:)
Ответить
0
0
+Vetal+ (Белая Церковь)
ну это шанс для арсенала выйти на 1-2 место :))) Вперёд АРС !!! Арсенал-Гелиос(2:0)
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
фк666 (Рудки) +10000 По іншому і неможе бути .... Львову потрібна команда в Премєр Лізі :)
Ответить
0
0
фк666 (Рудки)
Харош спорити в кого трава зеленiша. Все рiвно Фк Львiв вийде з 1 лiги.
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
Tommy Boy (Львів) Вона ще повина бути ліпшою в Неділю, якщо непомиляюсь. Наш тренір Мирон покаже клас супер команди. Особливо порадуючи своїх вболівальників після поразки на Дніпром. Будем мати настояще свято )))))
Ответить
0
0
золоте поле (Тернопіль)
Неочікував чесно кажучи від Бурштина
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
ха ха ха!!! Молодці Енергетик! прекрасна новина в пятницю вечором!))))
Ответить
0
0
Sh@dow (Ivano-Frankivsk)
wowo83 (Івано-Франківськ) 31.07.09 20:41 ----------------------------------- +10000!!!!
Ответить
0
0
wowo83 (Івано-Франківськ)
Nyva Ternopil (Файне місто ТЕРНОПІЛ) 31.07.09 20:20 Оце ти загув з "франківцями". Бурштин і Прикарпаття - це непримиренні ) суперники!
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
Одна или три игры ничего неговорят. Посмотрим на таблицу, хотя бы после 1 круга. Вот тогда будет выднее кто где стоит, и кто кем за себя выдаёт. И кто на что способен.
Ответить
0
0
apatris (Севастополь)
oleh_lviv (Львів) 31.07.09 20:16 Претендент,претендент...Другой вопрос,что в 1-й лиге нет откровенно слабых команд, что можно наблюдать во 2-й лиге. Да и высшая(ПЛ),за исключением 2-4 команд(в разные годы по разному)не на голову выше 1-й лиги.Показательны в этом два последних чемпионата: "Нефтяник" Ахтарка и "Львов" до последнего момента боролись в вышке за выживание,а попав,снова,в 1-ю,"Нефтяник" не смог (а в первом круге стремился),а "Львов" обжёгся,уже,в третьем поединке. И может быть,для львовян,действительно лучше, раньше спуститься на землю.
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
Але в любому випадку. Енергетику поздоровлення!А ФК Львів взяти 3 очки з Арсеналом. Команда також гарно зіграла в 2 перших іграх.
Ответить
0
0
Replay (Бурштин)
відчувалась але не так як ти це описуєш)А тим більше про захист,з таким Львовом можна в 3 захисники грати,гостроти в переді практично ніякої
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
Тому що Львів розкрився в кінці. Треба було відігруватись, а Енергетик старався використати цю можливість. А так перевага ФК Львова відчувалася напротязі всієї ігри.
Ответить
0
0
Replay (Бурштин)
і шо я був також на грі,в останніх хвилинах на контратаках,читай уважніше також,а так гра практично рівна була,ясно шо Львів краще виглядав,але про захист він собі загнув)))
Ответить
0
0
slfc (Львів)
1 це ліга болото, все одно у ПЛ вийде той у кого є бабло на ПЛ. І має гроші стимулювати суперників конкупента. Так що нема чому радіти чи розстроюватись :)
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
Replay (Бурштин) Ти ж сам сказав на контратаках. ФК Львів всю гру прижимав Енергетик, а Енергетик мав 2-3 контратаки. Мій друг був на ігрі також...:)
Ответить
0
0
Nyva Ternopil (Файне місто ТЕРНОПІЛ)
Шкода а я думав шо будем боротися з Енергетиком за 16,15 місце але попри все вітаю вас франківці думаю заслужено перемогли
Ответить
0
0
oleh_lviv (Львів)
тепер вже і не претендент, напевно
Ответить
0
0
Сміховалець (Львів)
З одного боку - в шоці! З другого - добре,що дали по носі.Це приземлить трішки команду і заставить до кожного суперника відноситися серйозно.Все,що не робиться,робиться на краще.
Ответить
0
0
Replay (Бурштин)
boris5555 (Philadelphia) ахахаха,несміши в захисті,ти на матчі хоть був,в Львова 2-3 моменти було за всю гру,а Бурштин на кінці на контратаках мав добивати ЛЬвів.Так шо нерозказуй про 11 захисників.
Ответить
0
0
Haigs (Lutsk)
Вот и претендент на повышение теряет максимум очек..это для нас хорошо.:-)
Ответить
0
0
oleh_lviv (Львів)
беньо - гусь
Ответить
0
0
fckarpaty (Львів)
ВІтаю!!!!1
Ответить
0
0
djunya (Ківерці)
Осічка у вас ше буде не одна! Молодці Бурштинці!ЛЕМКИ ЖДЕМ ВАС В ЛУЦЬКУ 31 Серпня!!!
Ответить
0
0
ice999 (Львів)
Молодці Енергетик! Не очікував
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
Життя на цьому незакінчилось. Все впереді. Такі моменти також треба пройти з гідністью. Всю гру Енергетик сидів в захисті і через один момент виграв, це нічого неговорить. 11 чоловік стояли стіною в захисті, хіба це футбол. Мій прогноз на Металліст - Карпати 3:1
Ответить
0
0
sergfootbal (Джанкой)
ниусе бурштынци дали всё теперь вся команда неделю непросыхает))
Ответить
0
0
bora (Львів)
Ну не сподівався!!!!!!!Одна відсічка використана.Щось ранувато і не з тим суперником.
Ответить
0
0
zzx (Lutsk)
непогано)
Ответить
0
0
Тільки__Карпати (Львів_Banderstadt)
Браво=)))
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус