Первая лига
Первая лига

Первая лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Перша ліга. "Закарпаття" - "Олександрія" 2:1. "Закарпаття" виривається вперед


Статистика, огляд поєдинку, післяматчові коментарії

Перша ліга. "Закарпаття" - "Олександрія" 2:1. "Закарпаття" виривається вперед


"Закарпаття" - "Олександрія" 2:1

Голи: Невуче 55, Платонов 90+2 (з пенальті) - Герасименко 20

«Закарпаття»: Бабенко, Чижевський, Калініченко, Єсін, Прокопченко (Деркач, 46), Микуляк, Платонов, Браіла, Вайда, Давидов - Невуче (Бурий, 72)

ПФК «Олександрія»: Козаченко,Куций, Маринчук (Радченко, 70), Герасименко, Лисюк (Забара 91,), Мигашко (Шупік, 78), Запорожан (Суспіцин, 24), Нікітін, Кременчуцький, Смалько (Сирота 90), Тарасенко

Попередження: Давидов, 60, Микуляк, 66 – Кременчуцький, 24, Козаченко, 31, Шупік, 85

Для господарів поля цей матч був ключовим у тому, що давав можливість посісти першу сходинку у турнірній таблиці, адже суперник, який переважає ужгородців лише у різниці забитих та пропущених м’ячів столична «Оболонь» поступилася в попередньому поєдинку «Динамо-2». Олександрійці згідно статистики дуже незручний суперник для закарпатської команди – з 19 очних зустрічей кіровоградці 8 проти 6 разів перемагали «Закарпаття». Що ж після суботнього матчу цей показник змінився на користь ужгородської команди. Хоча матч видався для вболівальників дуже нервовим, проте по-справжньому бойовий, з великою кількістю єдиноборств та гольових моментів біля обидвох воріт.

Перший з них виник біля воріт Козаченка вже на 6 хвилині. Молодий Вайда по лівому краю увірвався до штрафного майданчика гостей дійшов до бровки і віддав пас під удар Прокопченку, Віталій пробив – надійно грає воротар «Олександрії» і переводить м’яч на кутовий. Гостро відповіли й гості на 12 хвилині кутовий замикав високий Нікітін – м’яч пролетів над перекладиною. На 16 хвилині вже Платонов міг відзначитися у складі господарів, однак його удару головою забракло точності. А далі швидка контратака олександрійців завершилася взяттям воріт Бабенка. Хоча отримував передачу нападник гостей, перебуваючи в положенні поза грою, та видно асистент арбітра офцайт не показав. Гості швидко розіграли м’яч, і з правого краю партнер по команді зробив відмінний пас на набігаючого Герасименка, котрий у підкаті вколотив «смугастого» у ворота господарів.

Цей м’яч став своєрідним «холодним душем» для господарів. Спочатку ужгородці не могли оготовтатися від пропущеного м’яча, а гості ще в першому таймі зарано почали грати на утримання рахунку і за всілякими методами затягати час та збивати темп гри, за це навіть поплатився кіпер «Олександрії» попередженням від арбітра. Однак, зарано гості почали грати на утримання, все на свої місця розставив другий тайм.

Після перерви, «отримавши на горіхи» від тренера закарпатці заграли більш жваво, тим самим змусили олександрійців ще більше притиснутися до власних воріт. Але до загострення ніяк не доходило, відмінно діяли на відборах високорослі оборонці «Олександрії», котрі практично постійно залишали ні з чим нігерійського легіонера «Закарпаття» Невуче. Однак на 55 хвилині найкращий голеодор ужгородців в повній мірі продемонстрував свої здібності. Отримавши пас він самотужки пройшов повз кількох захисників гостей і в стилі Анрі поклав м’яча у дальній від Козаченка кут воріт – нічия.

Гра далі набувала більш жорстокого характеру, гравці як однієї так і іншої команди не гребували користатися брудними прийомами. Доходило навіть до того, що й порза бровкою футболісти намагалися завдати один одному травм.

На 58 хвилині гри все той же олександрійський нападник Герасименко у падінні продерся крісь захист закарпатці і ледь головою в падінні не записав дубль на свій рахунок. У відповідь господарі створили кілька перспективних атак, одна з яких цілком могла стати результативно. На 72 хвилині після пробиття штрафного гості винесли м’яча в межах власного карного майданчика на одинокого Платонова, але удар Валенитина був трохи неточним. На 86 хвилині широка атака господарів стала результативною. Бурий отримавши передачу з власної половни поля віддав її на Давидова, той відірвався від оборонців пробив повз Козаченка у сітку воріт. Але асистент арбітра чомусь показав на положення поза грою, яким у цьому випадку і не пахло. Гості не забарилися відповсти гострим контр випадом, після якого лише Бабенко врятував ситуацію і перевів удар гравця «Олександрії» на кутовий. Все вирішилося в додані арбітром хвилини. Чергова атака закарпатців. Дальню навісну передачу в лівому куті карного майданчика гостей отримує Микуляк, Владислав приборкує шкіряну кулю, віддає передачу на партнера у воротарський майданчик, однак на його шляху стає рука захисника. Арбітр вирішив дати одинадцятиметровий. Який ідеально виконав Платонов.

Радості переможців не було меж. Гравці з Олександрії не встигли розіграти м’яч у центрі, як час гри вичерпався.

Післяматчева прес-конференція:

Юрій Коваль:

- Я б хотів розділити цю гру на дві частини – сам матч і те, що було навколо матчу. Гра вийшла бойова, ми забили першими гол, буди ще можливості. Але помилилися в середині другого тайму, однак тут слід віддати належне Невуче, який сповна скористався моментом. В принципі особливо гострих моментів біля наших воріт після цього й не було. Особливо останній епізод ми ще уважно проглянемо під час перегляду. На мою думку пілся попереднього перегляду вказувати на пенальті арбітр не повинен був. Друга складова гри – неправильно коли віце-президент чи тренер другої команди мене ображає, адже їмо один хліб. Ні я не моя лава запасних не дозволить собі нецензурні вислови на адресу суперника. Є речі, які слід наказувати компетентним органам, а не робити мені зауваження, коли виходжу за межі тренерської зони, а в адрес лави запасних суперника жодного зауваження, хоча звідти постійно лунали нецензурні вислови в мою адресу. Гадаю, що стадіон у Мукачеві не був готовий до проведення поєдинків такого рівня

- Як гадаєте арбітр втратив контроль над грою?

- Однозначно, він просто мучився увесь матч. Були нелогічними його рішення, картки, які він показував упродовж матчу.

Михайло Іваниця

- По-перше ніхто нікого не ображав. Я розуміє Вас, але не буду коментувати рішення арбітра. Щодо гри, то вона була досить напружена, був ажіотаж, накал емоцій. На мій погляд у першому таймі гості нас переважали, а в другій половині гри ми їх повністю переграли. Дякую хлопцям. Які до кінця віддалися грі. Були й помилки та вони є все, адже якби все були добре, то тоді б ми грали в Лізі чемпіонів. Ще раз дякую хлопцям і вболівальникам, які нас підтримали. А емоції є завжди , навіть великі тренери емоційно виражають свою думку, але ще раз повторюся ніхто нікого не ображав. А те де нам проводити матчі хай не вирішує Юрій Коваль, а роблять це компетентні органи, бо я теж можу заявити, що в Олександрії не можна грати поєдинки у першій лізі, а слід це робити в Кіровограді, однак я собі такого не дозволяю зробити.

- А ви що скажете про дії рефері у цьому матчі?

- Ніколи не коментую рішення арбітра, навіть коли програємо 17:0. чи виграємо 10:0. Ми всі люди і хай йому оцінку його діям дає інспектор.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Fester (Воловець)
Да вы все уроды!!!Жаба давит!!!Кто Я?Ты вообще 3,14рас...
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 98
Fester (Воловець)
Да вы все уроды!!!Жаба давит!!!Кто Я?Ты вообще 3,14рас...
Ответить
0
0
kakhaber (Александрия-Харьков)
а отут хіба не було? захисник махав граблями зі швидкостю гелікоптера навіть якщо не хотів би, мяч всеодно потрапив в руку http://www.youtube.com/watch?v=NMWO_e36gOk (зи, та вчора європейський дядько двічі за таке не поставив в ворота гранатових)
Ответить
0
0
kakhaber (Александрия-Харьков)
покажіть мені, де там був пеналь? http://www.youtube.com/watch?v=h-5ZTgTl4DY
Ответить
0
0
fan_kos (Александрия)
Я собі так мислю!!! З приводу того чи можна буде побачити грандів у себе в містах - то відповідь на це дала мабуть Олександрія в цьму сезоні кубковім - Карпати, Дніпро, Шахта!!! Дивіденди від того - то інша тема розмови! З іншого боку - якшо до вишки бгатися лише для того, щоб подивитись на ШД,ДК,ДД і т.п.. при цьому вдуватись від них по 0-5 - вибачте - де логіка... і через рік знову до першої ліги і знову намагатись до вишки шоб грандів побачити... щось надто складна логіка у декого!!
Ответить
0
0
fan_kos (Александрия)
Я собі так мислю!!! З приводу того чи можна буде побачити грандів у себе в містах - то відповідь на це дала мабуть Олександрія в цьму сезоні кубковім - Карпати, Дніпро, Шахта!!! Дивіденди від того - то інша тема розмови! З іншого боку - якшо до вишки бгатися лише для того, щоб подивитись на ШД,ДК,ДД і т.п.. при цьому вдуватись від них по 0-5 - вибачте - де логіка... і через рік знову до першої ліги і знову намагатись до вишки шоб грандів побачити... щось надто складна логіка у декого!!
Ответить
0
0
Lion_Master (Ужгород)
AlexandrF (Ужгород) Респект и уважуха!!!!=)
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
Pelya (Kirovograd) Це точно
Ответить
0
0
Djibouti (Djibouti)
http://www.pfcalexandria.com.ua/news,1,297.htm для диких людей которые живут в горах
Ответить
0
0
КТО Я? (Alexandriya)
уе*ки.....Ужгород вы колхоз:)и команда дерьмо....
Ответить
0
0
TONY (Мукачево)
відео на сайті ПФЛ
Ответить
0
0
leonid (Ужгород)
Shturm@n (Александрия) Насчет того человека могу тебе сказать следующее. Ваш голкипер (это видно на видео) подбежал и ударил его в спину...на что тот ответил оплеухой....и голкиперу вообще повезло..что его забрали оттудава. А вообще в драке кто прав кто виноват гиблое дело разбиратся...главное что к футболу это не имеет отношения и такие вещи не должны творится. Как мне кажется виноват в этой всей ситуации АРБИТР, который утратил управление матчем. К концовке на поле уже была жесткая борьба без правил.
Ответить
0
0
kakhaber (Александрия-Харьков)
Закарпатці, нажили собі ворога.. питається - для чого? Чого вам не хватає? Тюрми? (с) Час розставе все по своїм місцям, а слово не горобець... вилитіло! Отож до нових "цікавих" зустрічей :)))
Ответить
0
0
Shturm@n (Александрия)
КТО Я? (Alexandriya) ---------------------- Действительно, хватит уже гнать на Ужгород! Игра была равная! В первом тайме мы давили, во втором Закарпатье... Но на счёт того "полноватого" человека, из вашего руководства, я бы мог высказаться не очень прилично... просто не хочу затевать очередной инет бой. На самом деле, и в первом тайме вылетал на поле орал и толкал всех, и во втором нашему голкиперу по голове попал, и Коваля за шею тянул... Незнаю как вам, Ужгородцы, но мне такое не нравиться... Можете высказывать
Ответить
0
0
КТО Я? (Alexandriya)
идите в пи*ду...
Ответить
0
0
palop (Ужгород)
КТО Я? (Alexandriya) потеря рот завали і сиди в своему селі , дерьмо ти і твоя команда
Ответить
0
0
nickoleg (Унгвар)
КТО Я? (Alexandriya) 04.05.09 20:49 неприємно читати таке про місто, в якому я живу та живе мій син:( навіть не знаю що можна відписати на такі слова не впевнений, що Олександрія пишається чи колись буде пишатись такими земляками... не дуже розумію навіщо такі коментарі показувати, пане Булах
Ответить
0
0
КТО Я? (Alexandriya)
сказать 4естно жаль что ПФК проиграло....игра была равная...Закарпатье тупо мертвые...вам повезло....драка после игры то маразм....а ваш какой жирный урод в киперовке оборзел вообще...и хо4у сказать что ужгород город дерьмовый.....
Ответить
0
0
zipp (Александрия)
Судя по после матчевом интервью Юрий Коваль говорил правду насчёт образ и т.д.А тренер Закарпатья постоянно отмазывался типа :Пусть докажут,Есть спец.органы,и т.д.Ай-я-яй пан Иваныця.Правда в очі коле????
Ответить
0
0
Maksus (Александрия)
Еще нашел одну помарочку "замикав високий Нікітін – м’яч пролетів над перекладиною" - а на укр языке звучит "над поперечиною" :)
Ответить
0
0
moderator
accept0505 (Alexandria) 03.05.09 08:57 AlexandrF (Ужгород) 03.05.09 09:42 вперёд ПФК (Александрия) 03.05.09 15:14 garsia333 (Харьков) 03.05.09 15:53 Wendel (Ужгород) 03.05.09 17:06 stas92 (Александрия) 03.05.09 23:39 Bigjames (Ungvar) 04.05.09 00:14 FCZU (з міста над Ужем!!!!) 04.05.09 12:35 Заблокированы на неделю
Ответить
0
0
leonid (Ужгород)
Maksus (Александрия) Это отчет матча. Если тебя интересуют драки..то иди на сайт милиции читай:) Я смотрел матч вживую, а не по трансляции и могу сказать следующее. Олексанрия одна из лучших команд, которые играли с Ужгородом. Пенальти спорное...такое же как и решение об отмене гола забитого переж пенальти. Если б судья был куплен...вряд ли он отменил бы гол....и небыло бы тогда такой агресии после матча. так что логика тут отсутсвует. скорее всео он просто некомпетентен. А срать один на одного тоже наверное не стоит, всетаки с одной страны мы, это во первых, а во вторых..сегодня проиграли вы....а завтра...кто знает.:)удачи.
Ответить
0
0
Maksus (Александрия)
"Роман Сенишин, спеціально для UA-Футбол" А почему Роман Сенишин такой безграмотный? "..з 19 очних зустрічей кіровоградці.." я почему-то думал, что команда из Александрии. "та видно асистент арбітра офцайт не показав" на украинском языке пишется "офсайд" почему в отчете ничего не написано о драке?
Ответить
0
0
FCZU (з міста над Ужем!!!!)
ось дивлюсь на вас хл0пці й дивуюсь. шовіністи! Мадяр,саме значення слова розумієте? на Закарпатті не тільки угорці проживають ай румуну,словаки,німці,росіяни. Й до вашого відома інтелектуали з села 0лександрія, була така країна(якщо можна так назвати) як Радянський союз,і керівницто СРСР проводило політику заселення,там де густота населення була меншою.Більшість м0їх друзів,сокурсники,розповідають що батьки їхні з Львову,Донецька,Київ.п0думайте!
Ответить
0
0
Dnepr-2008 (Днепропетровск)
Bigjames (Ungvar) 04.05.09 11:51 Понятно. Но, мне кажется, нужно ставить интересы украинского футбола выше интересов местного футбола. В конце-концов есть ТВ, а кто поактивней, тот может раз-два в год махнуть на игру "грандов" в ближайший город Премьер-лиги...
Ответить
0
0
Bigjames (Ungvar)
Якщо буде 12 команд.Тоді команда рівня Закарпаття ніколи не буде в ПЛ.Якщо не будемо там,до нас не приїде ні Шахтар ні Київ.Але чемпіонат став би сильнішим.Хотя реально проти цих двох команд ніхто не може боротись в чемпіонаті України
Ответить
0
0
Dnepr-2008 (Днепропетровск)
ТЫ прав.Проблема тільки в тому що тоді не побачимо ми ніколи грандів Bigjames (Ungvar) 04.05.09 11:42 Объясни, не понял.
Ответить
0
0
Bigjames (Ungvar)
Dnepr-2008 (Днепропетровск) ТЫ прав.Проблема тільки в тому що тоді не побачимо ми ніколи грандів
Ответить
0
0
Dnepr-2008 (Днепропетровск)
Смотрю на первую лигу - сердце кровью обливается... Снова нас ждет пришествие в Премьер-лигу команд без болел, стадионов и на один сезон. Будут бороться за выживание... На фиг это все нужно? Уже сыты харьковами, оболонями, арсеналами, нефтянниками, закарпатьями. Игра (не в обиду болелам команд первой лиги) дворовая. Нас ждут схемы 1-10-0-0, но это не футбол... Расширить первую лигу до 22 команд за счет вышки, а вышке оставить 12 (но чтобы все со стадионами не менее 20 000 зрителей). Тогда и в первой лиге будет бойня и в вышке не будет проходных матчей - одни борятся за зону ЛЕ, другие - за выживание.
Ответить
0
0
Bigjames (Ungvar)
accept0505 Ты провокатор
Ответить
0
0
accept0505 (Alexandria)
Bigjames (Ungvar) зато я теперь знаю где один петух живёт)))
Ответить
0
0
Shturm@n (Александрия)
Wendel (Ужгород) 04.05.09 00:18 ---------------- Закрыли тему!
Ответить
0
0
Wendel (Ужгород)
Shturm@n (Александрия) 04.05.09 00:11 згоден, все, закрили тему!
Ответить
0
0
Bigjames (Ungvar)
Яка це область Александрия?Буду знати де пытухи живут
Ответить
0
0
Wendel (Ужгород)
stas92 (Александрия) 03.05.09 23:39 з.ы. Ого, в горы интернет провели, у мадяров праздник))))) такий примітив... загалом ваш рівень) --------------------------------------- "Ой мля, кто бы говорил "интернет мальчики"!? Сидя там у себя в горах и не ... " я знаю цього чела, він на секторі кожен матч... а ти хто? сиди собі дома і не пи3ди... 16-17-річний герой бля...
Ответить
0
0
Shturm@n (Александрия)
Хватит разжигать инет войну, как со стороны Закарпатья, так и со стороны Александрии... Неадекват прошу игнорировать. Из-за 2х 3х человек портиться мнение о городе и движе в целом!
Ответить
0
0
stas92 (Александрия)
Да уж, было весело. FCZU (з міста над Ужем!!!!) Ой мля, кто бы говорил "интернет мальчики"!? Сидя там у себя в горах и не ... з.ы. Ого, в горы интернет провели, у мадяров праздник)))))
Ответить
0
0
Wendel (Ужгород)
andrey777 (александрия) 03.05.09 21:41 ти хоч писати навчись... дитя убоге. 100% суддя був куплений... зарахували перший гол олександрії з офсайду, не зарахували гол Закарпаття... так хто кого купив?)) якшо чесно, то мені в першому таймі здалось, шо Закарпаття "зливало" матч- хлопці слабо грали, просто ходили по полю. Чижевський вже не той...( а деяким вашим гравцям(Герасименку, гравцям №6, 27) ноги треба було пообламувати! а так згоден, шо перший тайм був за олександрією.
Ответить
0
0
andrey777 (александрия)
прочел ваши сообщенини и реально улыбноло александрия колхоз ужгород мегаполис!))) города с одинаковым населением разница только район и область и все!)а теперь о футболе смотрел онлайн трансляцию игра была равной возможно даже с преймущиством александрии у закарпатья моментов было минимум один из них реализовали после нашей атаки (( 1-1! 2 и последний пинальти которого в помине небыло на 95 минуте а не на 92 ка в протоколе кстати опять после нашей атаки простой вынос в нашую штрафную и тут на пустом месте пинальти!!! судья куплин 100% ну чтож команда стремится в вышку любые методы хороши надеюсь этого судью видели последний раз!!!!после забитого гола сразу свисток и заварушка анши решили побить судью но его окружил беркут чел 8 вот и вся история!!!!!УКРАИНСКИЕ СУДЬИ ОТСТОЙ!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
andrey777 (александрия)
ПРОЧЕЛ ваши сообщения чес слово смешно!) вопервіх насчет того что александрия колхоз!) могу сказать может біть точно такойже ка и ужгород !) точно одинаковіе города единственое отличие ужгород облосной чентр у нас районій население полностью одинаковое если иметь такие сравнения то днепродзержинск мегаполис!!) теперь о футболе смотрел онлайн трасляцию александрия держалась очень хорошо можно сказать у закарпатья моментов біло минимум редапалагаю что пинальти и рядом небыло так как могу с увереностью сказать судья был куплен беда украинского футбола((((((( ну чтож поделаеш коь таким образом только команды могут попасть в вышку!!!!!! как говорится бог ему судья скорее всего это был его последний матч!!!! кстати пинальти был не на 90+ 2
Ответить
0
0
accept0505 (Alexandria)
FCZU (з міста над Ужем!!!!) А чё ж ты не приехал в алекс -сити, наверное обалденый хулс, чмырдяй ты, мадяр ёбанный
Ответить
0
0
accept0505 (Alexandria)
Всем нормальным з ужгорода уважуха, остальным вэлком то хэл уёбки
Ответить
0
0
accept0505 (Alexandria)
молдчик, а вот ужгород уёб...................ки если нормально говорить не умеют
Ответить
0
0
вперёд ПФК (Александрия)
http://lleo.aha.ru/na
Ответить
0
0
вперёд ПФК (Александрия)
Всем неадекватным из Ужгорода и с Харькова вам сюда-http://lleo.aha.ru/na
Ответить
0
0
Wendel (Ужгород)
accept0505 (Alexandria) вперёд ПФК (Александрия) село...
Ответить
0
0
FCZU (з міста над Ужем!!!!)
На місці Олександрійців сидів і би не рипався, "інтернет мальчікі"
Ответить
0
0
accept0505 (Alexandria)
garsia333 (Харьков) пхарьки обурели вообще, металист гавно, Харьков гавно а ты чмо
Ответить
0
0
garsia333 (Харьков)
вперёд ПФК (Александрия)- колхозник ты не образованый.
Ответить
0
0
вперёд ПФК (Александрия)
garsia333 (Харьков) 03.05.09 14:40 А ты чё здесь делаешь? Вали свой ФК Харьков обсуждай! Дятел!
Ответить
0
0
nickoleg (Унгвар)
після матчу олександрійці некоректно вели себе по відношенню до арбітра. Обступили з обох сторін,Козаченко штовхнув його грудьми. була велика кількість міліції, ОМОНу. Цим і завели трибуни. При бажанні можна було спокійно вибігти на поле і дістатись до гравців. Я гостей розумію - поразка на останній хвилині, гол з пенальті, по грі не поступились, мали гарні моменти. Футбол не завжди логічний.
Ответить
0
0
garsia333 (Харьков)
accept0505 (Alexandria)- чё ты пыжишся фраер дешевый!
Ответить
0
0
accept0505 (Alexandria)
Закарпатью удачи, а недоноскам ганьба
Ответить
0
0
accept0505 (Alexandria)
nickoleg (Унгвар) а вот это адыкватный человек, просто всё расписал, а не в пыку кому то советывал дать
Ответить
0
0
accept0505 (Alexandria)
AlexandrF (Ужгород) Чё наверное в хрюндель захотел, обзываться, первые гнать начали, а теперь там кто то пасть рвать собрался мы на ужгород ху..............й положем
Ответить
0
0
nickoleg (Унгвар)
garsia333 (Харьков) 03.05.09 13:06 Ви за Металіст вболіваєте?:) shoni (Uzhgorod) 03.05.09 12:39 щодо Чарльза - в саму точку!
Ответить
0
0
nickoleg (Унгвар)
garsia333 (Харьков) 03.05.09 13:06 Ви за Металіст вболіваєте?:) shoni (Uzhgorod) 03.05.09 12:39 щодо Чарльза - в саму точку!
Ответить
0
0
garsia333 (Харьков)
Закрпатью желаю выйти в вышку, место мы для вас забронировали, вместо ФК Харькова.
Ответить
0
0
shoni (Uzhgorod)
Хлопці! Хто близько до КОРОЛЯ нашого ужгородського? Скільки ще будемо возитися в Мукачево? Кажуть , що на АВАНГАРДІ буде хокейне поле! Рата збирає хокейну збірну міста під назвою ХК УЖГОРОД!
Ответить
0
0
shoni (Uzhgorod)
Шось Петя Тверской не в ту степь! Тут про футбол , а не про пістолети с сексом!!!
Ответить
0
0
AlexandrF (Ужгород)
garsia333 (Харьков) Пасіба!
Ответить
0
0
shoni (Uzhgorod)
Чарльзу треба давати пас в ноги! Поки вішали йому ПАРАШУТИ , він нічого і не міг зробити проти 2-хметрових захисників. А як дали пас в ноги - він зразу технічно в сітку! Рожевий воротар був вихідний!
Ответить
0
0
garsia333 (Харьков)
Ужгород с победой!!!
Ответить
0
0
Petrenko_petr (Тверь)
Новый альбом Квест Пистолз.Супер музон.Скачивайте ,не пожалеете. http://letitbit.net/download/3fc8181dd5/Quest_Pist...
Ответить
0
0
shoni (Uzhgorod)
Пацани! Вчора був наш день, а вам бажаю виграти в наступному матчі! Поразки треба навчитися сприймати! А на рахунок вибитого мяча на трибуни... Це взагалі безмозглий пацан! А там ще був другий ФРАЕР під номером 6! Вшр в кінці теж вибив мяч в нашу трибуну! Ми потім звали його прийти до нас забрати мяч! чомось не захотів... А коли вибивав був дуже борзий!!!
Ответить
0
0
AlexandrF (Ужгород)
Такс люди подивимся сьогодні НАш Футбол увидете шо там було пенальті !!
Ответить
0
0
Shturm@n (Александрия)
Вот) Первый адекватный человек написал)))) Спасибо))) Вам тоже удачи, выходите в ПЛ в 1 места
Ответить
0
0
Bigjames (Ungvar)
Согласен
Ответить
0
0
Yura90 (Чернигов)
Ели александрийци так же сыграют и в Чернигове, то далеко они не уедут!))
Ответить
0
0
nickoleg (Унгвар)
Всім привіт! Чомусь думав що бруду буде більше... Був на грі. Олександрія дуже сподобалась! вони в першому таймі були кращі наших. Однозначно!Гол забили класний в контратаці. Відчувається тренерська робота. Щодо грубощі - це перша ліга, де грають гравці не завжди високого класу. Але, ті хто був на грі підтвердять, олександрійці чітко виконували установку і зупиняли атаки ще на чужій половині. Так, досить часто фолом. Грубими чи не грубим - для цього є арбітр. Який загалом відсудив дуже слабко. Не по прийняттю рішень, а якесь таке загальне враження. Його постійно було видно. А це теж не класність...
Ответить
0
0
Bigjames (Ungvar)
accept0505 Не мадяри а угорці.За таке пасть порву
Ответить
0
0
shoni (Uzhgorod)
А те , що Закарпаття забило вам ще один гол, чого ви александрійські хлопці не кажете? І суддя до речі його не зарахував! А ви с такою грою грубою далеко не поїдете!!! У вас команда костоломів, це не футбол! Чого стоїть ваші 11 і 20!
Ответить
0
0
AlexandrF (Ужгород)
вперёд ПФК (Александрия) Я стояв ззаді ворот Козаченка там пеналь була чиста мяч у руку влучив такшо зараз не гони а на рахунок судді він мав удалятияк менше 2 ваших ігроків а той і 4 бо Олесандрія Грала дуже грубо.Я просто був здивований Дивився матч Олександрія -Нафтовик там такої грубої гри небуло.
Ответить
0
0
AlexandrF (Ужгород)
accept0505 (Alexandria) І не мічтай Олександірія невийде у ПЛ НІКОЛИ
Ответить
0
0
AlexandrF (Ужгород)
accept0505 (Alexandria) Ти там не був не говори рот закрий і не умнічай Кіровоградсякий КОЛГОС
Ответить
0
0
accept0505 (Alexandria)
Ні просто він дуже нарватий підішов до нашого тренера і почав йому шось говорити гавно вонюче AlexandrF (Ужгород) Ты сам говно вонюче! Мадяры грёбаные
Ответить
0
0
accept0505 (Alexandria)
Нана и ужгородским футболистам тож пыски понабивать, когда они вылетят из Пл (это 100 проц произойдёт), но может не сложиться поскольку мы на следующий год выйдем в ПЛ
Ответить
0
0
вперёд ПФК (Александрия)
За такие игры надо судей лишать лицензий!Придумал пенальти....Наши сильнее были.И 1:1 счёт по игре...
Ответить
0
0
Bigjames (Ungvar)
З протовиположної сторони так було видно що ігроки потолкались,і все.Буває таке і під час ігри.Тривало максимум 10 секунд.Щось мені не віритьсья що ігрока наш вболівальник ударив,там ж беркут стояв.
Ответить
0
0
AlexandrF (Ужгород)
Фанат (Львів) Ні просто він дуже нарватий підішов до нашого тренера і почав йому шось говорити гавно вонюче
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
AlexandrF (Ужгород) За що?(тільки не кажіть, що просто не сподобався зовнішній вигляд).
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
AlexandrF (Ужгород) За що? За те, що він пенальті у власні ворота привіз?
Ответить
0
0
AlexandrF (Ужгород)
Shturm@n (Александрия) 03.05.09 01:40 Ну підішов до нього наш вболівальник і заїхав Смальку у писок ну вроді йому нос розбив
Ответить
0
0
AlexandrF (Ужгород)
Датам де лавочки і не вболівальники а Вболівальник
Ответить
0
0
Shturm@n (Александрия)
Кто там Смалька побил? Можно в подробностях?
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
Та розкажіть вже, йопт..... Що там сталося? Смалька шкода, колишній гравець молодіжки. Його вболівальники побили?
Ответить
0
0
Wendel (Ужгород)
Wendel (Ужгород) Бачив шо творилося остіні хвилини матчу і після матчу????? AlexandrF (Ужгород) 03.05.09 00:17 там де лавочки запасних були?
Ответить
0
0
AlexandrF (Ужгород)
Wendel (Ужгород) Бачив шо творилося остіні хвилини матчу і після матчу?????
Ответить
0
0
Yura90 (Чернигов)
На сколько я понял, то гАмАсеки подсуживали Александрии!?!? Логика конечно у них железная, как можно при 5-и тыс зрителях, тупо убивать команду хозяев!?!?))) Мне так же понравился случай прошлого тура, на матче динамо2 -Десна, суркис приперся, суддя весь матч потный бегал, хоть не дай бог босса не повести!)) Слава богу отсудил нормально, и динамо не проиграло!)))
Ответить
0
0
Wendel (Ужгород)
AlexandrF (Ужгород) 02.05.09 23:33 ну... я був(:
Ответить
0
0
AlexandrF (Ужгород)
"Закарпатье" – "Александрия" Ассистенты: Андрей Барановский, Владислав Типанов (Киевская обл.) --------------------------------------------- не дай Бог комусь такі 3.14дари попадуться... Wendel (Ужгород) 02.05.09 23:31 Не Судді А Лохи якісь нема слів щоб шось сказати Акстаті Хто був на грі ??
Ответить
0
0
AlexandrF (Ужгород)
Да он слил тупо якшо би він ту пеналь не призначив а вона була мяч попав повністю у руку Такшо а 27 номеру Александриї Смальку так офигенно заїхалиу писок шо вроді нос поламали !!
Ответить
0
0
Wendel (Ужгород)
"Закарпатье" – "Александрия" Ассистенты: Андрей Барановский, Владислав Типанов (Киевская обл.) --------------------------------------------- не дай Бог комусь такі 3.14дари попадуться...
Ответить
0
0
leonid (Ужгород)
да ну...судья просто понял что по результатам того как он судил матч он бы до роздевалки не дошел:) вот и назначил пенальти... на след неделе вывешу видео...чтоб все увидели:)
Ответить
0
0
muntyan (Киев)
по ходу, если дали точку в добавленное время, то было от чего завестись футболистам Александрии... первую лигу вообще судят как хотят хозяева/гости или ПФЛ/ФФУ...
Ответить
0
0
Juristis (Киев)
А чё было то?
Ответить
0
0
Буран (Севастополь)
AlexandrF (Ужгород) 02.05.09 22:49 Серьезная видать игра была...
Ответить
0
0
AlexandrF (Ужгород)
Александрия Александрия не треба було судю бити Зато і получив от нашого вболівальника Смалько у морду
Ответить
0
0
Буран (Севастополь)
Александрия,Александрия...минутку бы еще продержались...
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус