Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Василь Столяр: Фактично "Волинню" керує Ігор Коломойський

Василь Столяр: Фактично "Волинню" керує Ігор Коломойський


Президент ФК "Волинь" Василь Столяр розповів про складну ситуацію в керівництві луцької команди і про майбутнє клубу.

- Василю Андрійовичу, яка зараз ситуація у клубі?

- Я не в курсі. Я переписуюсь з генеральним директором.

- А чому переписуєтесь?

- А як мені щось знати? Я ще ні одної відповіді не отримав.

- Як так склалось, що ви є президентом клубу, а генеральний директор відстоює зовсім інші інтереси?

- Клубом керує [Євгенія] Жуховицька.

- Ви її приймали на роботу?

- Ні. [співвласник клубу народний депутат Ігор] Палиця.

- А як у клубі опинився Ігор Палиця?

- Як? Викликали мене із [тренером ФК Волинь Віталієм] Кварцяним, [мультимільйонер Ігор] Коломойський та [Ігор] Палиця. Запропонували – входите у вищу лігу, ми вступаємо у клуб, завдання такі-то. От ми і вийшли у вищу лігу. Була одна умова, що вони ставлять свого фінансового директора. А коли вони зайшли – все переграли. Поставили і віце-президента, генерального директора...

- А чому ви погодились на таку пропозицію?

- Тому що вибори. Вони обіцяли все, що хочете. Були вибори у Верховну Раду. Потім вони хотіли зняти мене з голови федерації, з президента і вигнати із учасників клубу – у мене ж усі документи є. Це мої партнери типу. Палиця сказав, що все це брєд, що хтось придумав це. І після виборів через тиждень постало питання про зняття мене із голови федерації і т.д. Там був обманний такий... Я вважаю, що люди для них – це сміття.

- В одному зі своїх інтерв’ю ви казали, що Ігор Палиця увійшов у клуб із часткою 50 на 50.

- Ні. У них там чотири чи три місця. "Мантімус Коммершиал ЛТД" – 50 відсотків має, інші є засновники. А я маю 25 відсотків у цьому.

- Ви кажете, що переписуєтесь із генеральним директором клубу. Не пробували вирішити це питання через суд?

- Вони мені рік заробітну плату не платять. Сказали, що я на роботу не ходжу. Я суджусь і суд першої інстанції програв. Зараз подаю апеляцію.

- А яка у вас зарплата як президента клубу?

- 20 тисяч гривень.

- Скільки часу не отримуєте зарплату?

- Більше року. І я подав в суд. А я зараз написав заяву про вихід з учасників. Зі мною ніхто не спілкувався, я місяць не міг їх найти. Ні [Юрія] Савчука - віце-президента [ФК Волинь], ні Палицю, ні Коломойського.

- Фактично клубом керує Ігор Палиця?

- [Ігор] Коломойський.

- А віце-президент Юрій Савчук і генеральний директор Євгенія Жуховицька - це люди Ігоря Палиці?

- Так. Ви зробіть аналіз – хто такий [спортивний директор ФК Волинь Олександр] Ярощук? Шість років він президент "Охтирки". "Охтирка" – це футбольний клуб Палиці, "Укрнафти". Ігор Палиця був голова правління "Укрнафти", а Ярощук був президентом клубу "Нафтовик-Охтирка".

- У багатьох ЗМІ писали, що нинішня команда ФК "Волинь" добиралась на матчі потягом.

- Не в курсі. Мені недавно подзвонили і сказали, що [головний тренер ФК Волинь] Анатолій Дем’яненко пішов. Я написав лист їй – спростуйте або підтвердіть цю інформацію мені як президенту. До цих пір я не отримав відповіді.

- А чому ви не спілкуєтесь телефоном?

- Я ж говорю, що зі мною ніхто не спілкується.

- Якщо ви телефонуєте то не беруть слухавку?

- Я вже давно і не дзвоню, у мене немає бажання розмовляти із ними. Я взагалі не проти жінок, але жінка не повинна керувати футболом і розповідати футболістам як грати футбол.

- А вона спортсмен?

- Яка вона спортсмен? Вона – тьотя [Ігоря] Палиці.

- Як ви думаєте – як далі розвиватиметься ситуація?

- Ви знаєте, настільки нецікавим став футбол. А що – я узгоджував нові трансферні права? В уставі написано, що їх потрібно узгоджувати із президентом. Купили захисників, а забивати хто буде?

- Ви спілкувались із Дем’яненком?

- Раніше - так. Потім – ні. Нормальна людина. Як тренер? Я не скажу.

- Чому він пішов з клубу?

- Я не в курсі. Ви таке питаєте, що я не можу відповісти.

- Чому вас почали звинувачувати у неприємностях клубу? Хочуть провести переділ власності?

- Да. Я так не домовлявся. У мене там 25 відсотків і це коштує гроші. Будь ласка – поверніть гроші.

- 25 відсотків – це скільки ви хочете щоб вам повернули?

- Це вже як оціниться майно. Трансферні права на футболістів теж коштують гроші. Але питання так не стоїть. Вони мене просто хочуть...

- Вам не пропонують компенсацію чи якісь інші варіанти?

- Ви що? Вони пропонують, що мене посадять. Так. [Ігоря] Палиця конкретно мені сказав. І [прокурор Волинської області Андрій] Парака на всіх нарадах говорить, що Столяр не в тюрмі.

- Сам Ігор Палиця вам таке сказав?

- Сам Палиця. А що такого?

- Раніше ви мали із ним приятельські відносини?

- Так. Взагалі.

- А чому вони так змінились?

- Звідки я знаю? Хтось щось сказав не так. Але я не хочу піднімати емоційний конфлікт. Я їм сказав правду.

- В який спосіб плануєте виходити із цієї ситуації?

- Тихенько, спокійно. А як інакше? Через суди. Є ж закони. Я написав заяву і за законом вони повинні повернути мені частку. Майно у нас - стадіон, на ДПЗ стадіон, в Дачному стадіон, і футболісти грошей коштують.

- Якщо вам запропонують грошову компенсацію, ви погодитесь?

- Звичайно, звичайно. І далі буду вболівати за Волинь. Я не хочу коли неспеціалісти займаються тим, чого не знають.

- У вас були претензії до команди, до гравців?

- Ні. Ніяких.

- А коли почали набирати нових?

- Ну я ж не набирав.

- Але ви як президент мали право сказати свою думку?

- А хто мене слухав?

- То ви щось казали ?

- Ну звичайно. Я ж був у Палиці минулого літа – висловив усе. Він сказав – все буде як ти сказав. Я приїхав – все залишилось по-старому. Що я – маленька дитина чи що?

- Але все таки – якщо ви були єдиним власником клубу. Так?

- З [Віталієм] Кварцяним і Пирожком.

- То як вийшло так, що більшу частку отримав Ігор Палиця?

- Ну такий договір був. Був старий клуб раніше.

- То ви створили новий клуб?

- Щоб були всі документи. І передали трансферні права на новий клуб зі старого. Там було 50 на 50 із Кварцяним. Потім з’явились вони – у мене залишилось 25, а у них – 75.

- Вони – це Ігор Палиця і "Мантімус Коммершиал ЛТД"?

- [Ігор] Коломойський в їхній особі. Тому що я не знаю хто директор там. Я не бачив його в очі. Я говорив із [Ігорем] Палицею і Коломойським. Я не розмовляв із директором "Мантімус Коммершиал".

- Це їхня фірма "Мантімус Коммершиал"?

- Думаю, вона офіційно не їхня, тому що депутат не має права бути..., а Коломойський - громадянин Ізраїлю. Не знаю. Там українець якийсь є.

- З того часу як прийшли інвестори ["Мантімус Коммершиал"] ви інвестували в клуб?

- Ні. А смисл? Куди? У повітря? Я не згідний зі стратегією клубу. Вилетіти у першу лігу? За такі гроші? І ви не плутайте – фірма, яку ви називаєте. Якщо Столяр із Кварцяним вкладали гроші і забули, то вони позичають. [Євгенія] Жуховицька позичила у фірми "Мантімус" 30 мільйонів доларів. Вона не мала права займати гроші.

- Тобто, вона позичала у цієї фірми від імені клубу?

- Так.

- А чому?

- Я ж вам пояснюю: Коломойський – громадянин Ізраїлю, Палиця - майже громадянин Ізраїлю. Тому що, щоб зараз обанкротити клуб, забрати стадіон і все позабирати як у банкрота. І щоб зі Столяром не розрахуватись. Розумієте – вона позичає гроші. По статуту положено розпоряджатись 500 тисячами гривень. А вона розпоряджається - перевищуючи суму. За такі справи Юлія Тимошенко в тюрмі сидить. Розумієте - перевищення службових обов’язків.

- Ви не маєте впливу щоб змінтити цю ситуацію?

- Тільки суд може. А що якщо вони вже все купили. Зайдіть до [прокурора Андрія] Параки – у нього ж наради проходять і тільки - чого Столяра ще не посадили?

- Як далі, на вашу думку, буде розвиватись команда, якщо вона зараз у такому стані?

- Якщо [Віталій] Кварцяний прийде, то я думаю він навчить їх грати футбол.

- А якою була зарплата футболіста команди?

- Різною. Тих що раніше - Пищур, Пічкур - від 10 до 20 тисяч у нас було.

- Гривень чи доларів?

- Доларів.

- А зараз яка?

- Зараз ще більша, певно.

- Ви кажете, що листуєтеся із Євгенією Жуховицькою, а якби ви туди зайшли особисто – що було б?

- Так я заходив. І що з того? Дзвоніть у Київ. Туди дзвониш - у відповідь тиша. З Женеви ж треба ще прилетіти.

- Наразі ви не спілкуєтесь з Ігорем Палицею?

- Ні.

- Ви йому казали про цю ситуацію?

- Він знає прекрасно. Ми з ним на підвищених тонах поговорили десь місяць тому і все. Я йому сказав - хочете спалити машину як Козюрі - паліть... Там ребята с деньгами тяжело расстаются.

Оцените этот материал:
Источник:
"Четверта влада"
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Свободу не спинити (Львів)
Столяр відповідає на питання як восьмикласник. Він Перезидент але не знає що відбувається в клубі. Бред. Вони кожен щось там намутили а тепер кожен виправдовує себе. Шкода Волинь
Ответить
1
0
Вернуться к новостям
Комментарии 92
Свободу не спинити (Львів)
Столяр відповідає на питання як восьмикласник. Він Перезидент але не знає що відбувається в клубі. Бред. Вони кожен щось там намутили а тепер кожен виправдовує себе. Шкода Волинь
Ответить
1
0
donets1961 (луганск)
Жаль Волынь, из за этих разборок можем потерять не самую слабую команду
Ответить
1
0
moderator
SlavBDA (Одесса) 10.05.2013 13:14 Заблокований.
Ответить
0
0
витя-23 (красноперекопск)
Весело,хотя если честно - не удивлен, может Генпрокуратура заинтересуется раз местная куплена
Ответить
0
0
Мститель Неуловимый (Николаев)
Столяр со своей стороны, Коломойский со своей стороны , что то "химичили", каждый решил другого обдурить, в конце концов от этого страдает ФК Волынь . Коломойский не подарок, но и крокодильим слезам Столяра то же веры нет.
Ответить
3
0
Орлов Вася (Киев)
?
Ответить
1
0
ЮГОК 05 (Кривой Рог)
А "Кривбасс" удержится!
Ответить
1
0
moderator
Lansky Milan 10.05.2013 12:23 Заблокований.
Ответить
2
4
Lansky Milan
Резюме-Столяр по деньгам не тянул клуб и хотел дико обогатиться,пошел на гешефт с Коломойским ,кинув? по ходу Пирожка.Коломойский в натуре дал бабла,но Столяр уже платить не за что не хотел,аппелируя к своему титульному происхождению и делегировал финансовые растраты ,мягко говоря не украинцу.Коломойского обмануть невозможно,он хорошо учился и был сыном хороших родителей.За невыполнение договоренностей Столяра сейчас и прессуют,он же сам сказал денег не давал вообще ,а должен был покрывать 25 процентную часть.Ну не хотелось ему ,что то он не так видел ну и не надо было клуб продавать.Альтруизма здесь нет,война за бабки в чистом виде.
Ответить
5
0
SlavBDA (Одесса)
ну а что от жидов можно было ожидать?!?!?! сам виноват, что связался с ними... их нужно в камерах травить и тогда всё будет в порядке не только в клубе но и во всей стране!!!
Ответить
7
2
Lansky Milan
Вот она ,дружба на западной украине ,затейливая,недоверчивая,пугливая,непоследоват... .Как же красивы пацаны донбасса,дружат и хрен его знает ,что у них происходит.Тут чисто бабский сход и дешевые галимые разборки алчных парубков ,любящих денежку больше мамки родной.Позор договаривающимся ,носите вышиванки и спивайте писни,нехер заниматься серьезным бизнесом,дети.
Ответить
5
3
.Masterboy (Дрогобич)
написав дорослий серйозний донбаський бізнесмен
Ответить
4
3
Dilettante (Донецкая обл.)
Никогда Коломойский и не собирался заниматься серьезным бизнесом со своими клубами. Зачем они ему нужны да еще в таких количествах не известно, но то что ни в одном из них не было ничего по настоящему профессионального это факт. Да он финансировал, но это и все! Ни о какой работе в этих клубах и речи нет :( Тем более о сострадании к представителям клубов и их болельщикам :( Даже в его, до не давнего времени, флагмане Днепре и то все делалось и делается через одно место :( Я лично с трудом представляю, что такое "финансовый фейрплей", но по ходу падение клубов Коломойского только цветочки :(
Ответить
2
0
Мститель Неуловимый (Николаев)
[quote datetime="09.05.2013 12:12" author="intermezzo (Kyiv-Lviv)"] Арсенал, Кривбас, Волинь, Ворскла, Таврія, Металург Д, Іллічівець. В кожного з цих клубів проблеми або з грошима, або з власником, або з вболівальниками... Або все зразу. І кому вони потрібні зараз? В Арса і МД ситуація може змінитись на краще тільки якщо власники побудують нові стадіони. Я особисто був би радий бачити в ПЛ Севастополь, Сталь, Суми і Миколаїв замість чотирьох клубів, вказаних вище. На них люди точно ходитимуть. [/quote] Большое спасибо , что вы "Миколаїв" видите в упл, но если быть объективным , вы видно не а курсе,но у клуба "Миколаїв" есть все три указанных вами проблемы, правда первые две начали решаться, но еще не решены до конца, да и с тем что на матчи вход свободный стадион не заполняется . У нас отношение к футболу на уровне Полтавы , всем приятно что есть ФК, но на матчи ходят слабо.
Ответить
1
0
Петриченко Вадим (Николаев)
[quote datetime="09.05.2013 21:34" author="Петр Николаевич (Днепропетровск)"] ФУТБОЛА нет, деньги и в власть. [/quote] Так это жизнь.
Ответить
1
0
Петриченко Вадим (Николаев)
[quote datetime="09.05.2013 19:41" author="Sobko*** (Donetsk)"] [/quote] Так это жизнь
Ответить
1
0
Петриченко Вадим (Николаев)
По факту того, что у нас происходит и по примеру того, что есть в Европе, должно быть просто: один клуб для владельца. А то начинается всякое такое...
Ответить
3
0
ser-gio (kiev)
чемпионат не по футболу, а по беспределу
Ответить
3
0
livoberegnyi (Киев)
Да уж, грустно становиться. Наверное, действительно грядет какая-то трансформация всего нашего футбола. А мы шумим уровень растет. Мне кажется, что наш чемп похож на мыльный пузырь, дотронься и лопнет. Конечно несколько клубов у нас успешные, но говорить о том, что растет ОБЩИЙ уровень чемпионата, пока преждевременно.
Ответить
8
0
Петриченко Вадим (Николаев)
=== говорить о том, что растет ОБЩИЙ уровень чемпионата, пока преждевременно. === Нет, он растет, но местами. А местами глохнет.
Ответить
2
0
footboliare (Мир город)
Колом. не захищаю, він сам себе захистить)) але травля походу конкуруючої фірми з донбаса
Ответить
3
3
donets1961 (луганск)
Вы и здесь след Донбасса нашли, не надоело?
Ответить
4
0
Sobko*** (Donetsk)
Коломойский - бандит
Ответить
4
2
Миросслав (Мукачево)
Весело :(:(:(
Ответить
2
0
Мозгоправ_Х (Харьков)
[quote datetime="09.05.2013 17:22" author="Igorjan (Донецк)"] Я полностью согласен. Но сам то ты в это веришь? Думаю юристы хорошо поработали. Коломойский в клубе будет максимум советником. Он сразу закатит свою стабильную истерику: брошу футбол, брошу спонсорство в ДДК, брошу ДД, и т.п. И ему все простят. [/quote] процесс, главное, начать...а там завсегда найдется тот, кто расскажет все..была бы воля.
Ответить
1
0
сливовоабрикосовый (Харьков)
заводят в битком набитую камеру "новеньких": один такой себе продуманный еврей, второй амбал - дуб дубом. а там уже братва дербанит чью-то передачу, едят курочку. здесь местный бугор и говорит еврею, мол ты нежравши, курочку хочешь? еврей тут же все просчитал что прийдется расплачиваться, что его-то на этом не раскрутишь и отказался. тогда бугор к амбалу так же, мол если хочешь есть тогда кушай. тот, конечно, не отказался и сьел с аппетитом. еврей же в мыслях уже руки потирает - попался "кореш", будет для меня громотводом! встает бугор и говорит амбалу: - ты курочку кушал? - да. -знаешь, что у нас принято за все платить? - и ((( (обречено). - тогда (бугор говорит амбалу) держи еврея. занавес.
Ответить
7
1
Aleksej 78 (Житомир)
[quote datetime="09.05.2013 13:40" author="Igorjan (Донецк)"] У Кололмойского везде такая ситуация. Вспомни как он баскетбольную суперлигу развалил. Скупил пачку баскетбольных клубов, которые восстали и создали новую баскетбольную лигу. Если бы не ФИБА, которая не признала эту лигу, запретила играть в еврокубках, так бы сейчас два чемпионата и было. Рабиновича из Арсенала убрали, он свою миссию не выполнил, ведь он хотел быть президентом УПЛ и кого Коломойский с братьями Суркисами активно продвигали. Когда зашла речь об премьер-лиге, ДК было против, потом Джуниор согласился и Рабинович был одним из создателей устава УПЛ. А ситуация с трансляциями? После победы канала футбол, клубы Коломойского отказались передавать телевизионные права. Игорёчек все делает методами 90-ых, все должно быть как он захотел. [/quote] 100%. Я тоже приводил пример с баскетболом когда Беня затеял историю с антипулом. Днепряне и кияне тогда еще поддерживали бандитские методы Коломойского. Беня никак не может смириться с тем, что 90-е давно прошли. Не хочет Беня, и не умеет, работать цивилизовнными методами. Беня привык работать по-бандитски. Куда рыло свое не всунет, всё хочет под себя подмять, в любой сфере, будь то футбол, баскетбол или, например, авиабизнес. А если весь рынок под себя подмять не удается, то тогда Бене не интересно, тогда он начинает всё банкротить и выводить активы.
Ответить
8
1
Aleksej 78 (Житомир)
Бандитские методы Коломойского во всей красе. Как ему удается столько зла творить и оставаться живым и на свободе?
Ответить
6
1
Счётчик шансов (Полтава)
[quote datetime="09.05.2013 14:18" author="Lansky Milan"] Не определился кто мне больше импонирует ,пул Столяр ,КВАРЦЯНЫЙ,Ярощук или группа Жуховицккая ,Савчук,Демьяненко но за десятку тонн баксов очень быстро бы определился. [/quote] Я чот плохо понимаю, как Кварцяный мог быть 50%-ным собственником клуба? А деньги где он брал? (Или Волынь - прибыльная компания? (С з/п Пичкура 10-20))) И если у Кварцяного всё отжали ещё раньше, то почему он вернулся к этим хозяевам сейчас? ... Сомнительное всё это дело.
Ответить
1
0
сливовоабрикосовый (Харьков)
после увольнения Кварца из Волыни была история, когда он вообще не комментировал ситуацию в клубе, отговариваясь ожиданием каких-то денег. я допускаю, что это могла быть его доля.
Ответить
2
0
Счётчик шансов (Полтава)
[quote datetime="09.05.2013 12:12" author="intermezzo (Kyiv-Lviv)"] Арсенал, Кривбас, Волинь, Ворскла, Таврія, Металург Д, Іллічівець. В кожного з цих клубів проблеми або з грошима, або з власником, або з вболівальниками... Або все зразу. І кому вони потрібні зараз? В Арса і МД ситуація може змінитись на краще тільки якщо власники побудують нові стадіони. Я особисто був би радий бачити в ПЛ Севастополь, Сталь, Суми і Миколаїв замість чотирьох клубів, вказаних вище. На них люди точно ходитимуть. [/quote] А с чем у Ворсклы хоть проблемы?
Ответить
1
0
филанкрот (donetsk)
Схоже,що у Коломойського з фінансами негаразди. І Приватбанк згортає програми,і фінансування клубів скорочується
Ответить
2
1
VladykMVSA (Рава-Руська)
Які саме програми згортає ПриватБанк?
Ответить
1
0
Мозгоправ_Х (Харьков)
[quote datetime="09.05.2013 15:29" author="Igorjan (Донецк)"] Такм все будет чисто. Будут владеть компанией предприятия из Кипра, Белиза и т.п. с непонятными директорами. К сожалению. [/quote] Не все так просто....есть резонный вопрос, если Коломе ничего не принадлежит, так КАКОГО он вмешивается в управление? По совокупности косвенных док-в можно работать.
Ответить
2
0
Igorjan (Донецк)
Я полностью согласен. Но сам то ты в это веришь? Думаю юристы хорошо поработали. Коломойский в клубе будет максимум советником. Он сразу закатит свою стабильную истерику: брошу футбол, брошу спонсорство в ДДК, брошу ДД, и т.п. И ему все простят.
Ответить
4
0
Червонец (Большое Тараканово)
Не знаю, кто там такой Столяр, но Коломойский - скотина редкая, факт. По совокупности.
Ответить
14
1
Мозгоправ_Х (Харьков)
Это интервью должно послужить началом разбирательства, чем и как владеет в УПЛ Беня Коломойский. А также очень пристально рассмотреть матч ДК-ДД, ибо только слепой не видит, как был слит матч. Плюс интервью Коноплянки - косвенное док-во.
Ответить
12
4
Igorjan (Донецк)
Такм все будет чисто. Будут владеть компанией предприятия из Кипра, Белиза и т.п. с непонятными директорами. К сожалению.
Ответить
3
0
kazemir (Львов)
Дуже жаль Волинь! але я не сумніваюсь, що скоро Волинь буде другим фарм клубом Коломойського!! Вот тому Димінський віддав свої долю "завжди вірним", щоб і ту не забрали!(50% Карпат -Коломойського).
Ответить
2
3
avrelij (Харьков)
Выгнать Волынь и прочие фармы из УПЛ. Других вариантов нет.
Ответить
7
4
Eckhart (Leopolis)
Кривбас,Арсенал і Волинь ідуть у вільне плавання (або падіння). Тепер черга за Ахметом відпускати фарми..
Ответить
4
3
Gradus (Dnepr)
наверное не дождусь, когда на руководящие посты будут брать с учетом генной (уже пора вычислять гнид на генном уровне!) предрасположенности к воровству и жухарьству. Неужели человек/нация не может развиваться не втаптывая других в землю ? НЕ ВЕРЮ!!
Ответить
3
1
Dilettante (Донецкая обл.)
А Вы посмотрите на историю! Во все времена князей, царей, комуняк и дермократов у нашего народа одна и та же проблема- к власти приходят твари :( Хороший, добрый, честный и компетентный человек всегда и во все времена на задворках :( Это наш крест :(
Ответить
8
1
Lansky Milan
Не определился кто мне больше импонирует ,пул Столяр ,КВАРЦЯНЫЙ,Ярощук или группа Жуховицккая ,Савчук,Демьяненко но за десятку тонн баксов очень быстро бы определился.
Ответить
0
0
GOTS (Эр-Рамади)
о-о, ДАВНО ТАКИХ статей не було, прочитав від сіх до сіх. Дякую.
Ответить
14
0
Ahtyrka (Ахтырка)
Тоже самое можно сказать и по ахтырскому Нефтянику. Убивают наш клуб, да всем днепропетровским, которые в Ахтырке до одного места команда. Разваливают по немного! Тот же Полунин, еще тот фрукт. Пускай уже Коломойский выкупит один клуб и все успокоится! Сделает из него хороший по европейским меркам коллектив.
Ответить
7
0
Lansky Milan
Пригласите к себе родного и знакомого ярощука,по версии столяра и этот чудо чувак поделится с вами зарплатой и настроением.вообще заберите его в попу в свою ахтырку,в волыни он передвигается как боец шаолиняпо коридорам раздевалки делая за два шага три кувырка ,которы заканчиваются ударом..хвост дракона..
Ответить
2
3
Ahtyrka (Ахтырка)
Ну, во - первых, если Вы из Луцка, то он ваш и только ваш! Давайте, я Вам расскажу, как ваши приехали в Ахтырку и сделали здесь в Ахтыркенефтегаз полнейший бардак и развал. Пришел Франчук(тоже ваш), привел Ярощука(лучшего своего друга), привез из Волыни радныкив, которых здесь все на х.. посылали. Они здесь были только для того, чтобы быть шестерками, этих нелюдей в Ахтырке никто терпеть не мог. Из - за них из Ахтыркинефтегаз уволилось много классных профессионалов своего дела. А как Франчука сняли(хотя он судится), то эти радныки валили из Ахтырки как во время пожара. Я ничего против Ярощука не имею, при нем, кстати,Нефтяник вышел в вышку. Но Франчук еще та гн.да. А нам никого приглашать не надо! У нас были свои руководители, это Рапий, который и создал Нефтяник, который действительно болел командой. Это Новиков - многолетний президент ахтырчан, а потом пришли ВАШИ и проср.ли команду. И это продолжается по сегодняшний день! Так что когда что - то хотите написать, сначала нужно знать тему и потом не выглядеть глупо.
 
10
1
Dilettante (Донецкая обл.)
А я уже больше года здесь бубню о том, что вся эта просудейская истерия и придуманные компроматы на Шахтер, это части предвыборной пиар компании Коломойского! Не зашоренному политикой человеку это очень хорошо видно! Все клубы Коломойского, "святой" обкурок Цыганык, вопли Ротаня и прочее это всего лишь приемы специалистов по контролю за общественным мнением Коломойского перед выборами в ВР :( Именно они так далеко увели простых болельщиков от прекрасной игры- футбол, в сторону психопатической параноии о купленных судьях, договорняках и злом Донецке, который все рушит в Украине!Выборы кончились и все стало тихо ;) А если подумать, а что они построили эти "святые" еврейские банкиры? Да нифига! Скупил кучу клубы, а теперь разваливает их потихоньку :( Но то таке. Плохо то, что в это так легко верит наш народ :(
Ответить
14
6
KossaK-DK (Київ)
Ну, не путайте))) Всё, что вы написали, начал Денисов, и психологическую обработку болельщиков, когда в любой ошибке судьи видится заговор и злой умысел - годами проводил именно он. То, что сейчас кто-то использует против Шахтёра его же методы - классическое подтверждение пословицы "не рой другому яму..."
Ответить
8
11
Dilettante (Донецкая обл.)
Ямы никакой нет для Шахтера, он как был чемпионам так и остался ;) А во-вторых как может опровергнуть мои слова тот факт, что когда-то по телевизору Денисов вбрасывал на динамовское ФФУ?
 
7
2
Igorjan (Донецк)
У Кололмойского везде такая ситуация. Вспомни как он баскетбольную суперлигу развалил. Скупил пачку баскетбольных клубов, которые восстали и создали новую баскетбольную лигу. Если бы не ФИБА, которая не признала эту лигу, запретила играть в еврокубках, так бы сейчас два чемпионата и было. Рабиновича из Арсенала убрали, он свою миссию не выполнил, ведь он хотел быть президентом УПЛ и кого Коломойский с братьями Суркисами активно продвигали. Когда зашла речь об премьер-лиге, ДК было против, потом Джуниор согласился и Рабинович был одним из создателей устава УПЛ. А ситуация с трансляциями? После победы канала футбол, клубы Коломойского отказались передавать телевизионные права. Игорёчек все делает методами 90-ых, все должно быть как он захотел.
Ответить
15
2
Dilettante (Донецкая обл.)
Это то же часть цели этой пропаганды- отвести возмущенный взгляд народа от себя "святого" в сторону "виноватого во всем" Донецка. Повторю, что плохо то, что люди на это ведутся :(
 
7
0
Нєєдяка (Кийіў)
Дуже смішно, як донецькі (без негативних конотацій) ображені на те, що їх називають донецькими (з негативними конотаціями), а самі при цьому підтверджують своє розпіарене всємірним антідонєцкім заговором на чолі з Коломойським реноме. Коломойський, звичайн, нехороша людина, і все, що він робить зі спортом — це суцільна пєчаль. Водночас, вони (донецькі, з конотаціями чи без) ніби не помічають, що такий фейл з футболом (як і з аеросвітом) розпочавсь після того, як вони (з) прийшли до влади (понад те, вони ще й єхідно посміюються, тіпа наканєц-та ми прішлі к власті, а дніпропетровські можуть атдахнуть). Ніби й не знають, що сім\'я і Рінатік ведуть спільну боротьбу проти Бєні — і все, що відбувається у футболі, схоже, наслідки цієї війни. Що масштаби рейдерства, що, по суті, узаконене донецькими за кілька років опісля попередників перейшли всі допустимі межі: прикладів тому сила-силенна, ведення навіть малого успішного бізнесу стає нестерпним, адже тобі потрібно ділитись з прічасними до донецького клану; з тих же ж, у кого ж не забирають, просто просять внести добровільне пожертвування на користь ригопартії. Вони ще й ухитряються стверджувати, що їхні (хай не ідеальні, але ж свої) донецькі оце тільки прийшли до влади, навіть не прочитавши хоч кілька їхніх біографій (там можна побачити, що всі ці представники вже давно при владі, хай місцевій, хай не надто важливій, але при владі, як би це не було сумно). Вони ще й обирають класичну позицію ригоботів — всі погані, а наші нічим не гірші. І як же ж при цьому ставитись до донецьких? Прощати 90% за ПР/Якубовіча? Звісно, говорити про те, що у всьому винні донецькі — це абсолютно не правильно, винні всі українці, особливо ті, що звинувачують у всьому владу, а самі, щойно отримавши можливість, з радістю крадуть у держави/компанії — це й створює таке суспільство, де сім\'я отримує всю владу. Але й стверджувати, що все, що говорять про донецьких — це наклеп, на жаль, не виходить.
Ответить
5
4
first call (Харьков)
...жаль. Что про Волынь, ему и на Днепр и на болел плевать, да и на всю Украину! Граждане Израиля, если нужно и Приват прикроют, попытаются подорвать и так подорванную экономику, и Аэросвит и т.д., чем хуже для всех-тем лучше для них. Зато чуть что кричат про холокост и сволочь Петлюру!
Ответить
26
0
Не вратарь (Луганск)
Аплодирую стоя Коломойскому!!!Этож надо так?Волынь-фарм Кривбасса,Кривбасс-фарм Днепра,Днепр-фарм Динамо!!!Вот это схема...
Ответить
24
3
Пузач (Украина)
Человек больше года зарплату не получает. Небось собирает пропитание на паперти. Оттого и речи его путанные:)))
Ответить
0
8
Duha (Донецк)
Пошли чистосердечные признания! Видать сейф немного приоткрыли.
Ответить
3
1
negoro (kharkov)
Оперативненько отмазались:) http://www.ua-football.com/ukrainian/high/518a6bb5... negoro (kharkov) 09.05.2013 10:03
Ответить
2
1
Reezo (Донецк)
Ждем такое интервью от Суркиса. А то видимо Коломойский ему лишь с журналистами разрешает воевать.
Ответить
20
1
yaspas74 (тернопіль)
Дуже все скрито від людей.Незрозуміло хто,навіщо вкладає гроші. Скільки їх потрібно і для чого це робиться. Хтось може відповісти скільки треба вкласти грошей,щоб команда могла зіграти хоча б сезон в Прем"єр-лізі.Незрозумілі внески,перельоти, зарплати гравцям.Невідомо хто і звідки платить суддям.Куди йдуть штрафи. Все це накрито темним покривалом.
Ответить
13
1
intermezzo (Kyiv-Lviv)
Арсенал, Кривбас, Волинь, Ворскла, Таврія, Металург Д, Іллічівець. В кожного з цих клубів проблеми або з грошима, або з власником, або з вболівальниками... Або все зразу. І кому вони потрібні зараз? В Арса і МД ситуація може змінитись на краще тільки якщо власники побудують нові стадіони. Я особисто був би радий бачити в ПЛ Севастополь, Сталь, Суми і Миколаїв замість чотирьох клубів, вказаних вище. На них люди точно ходитимуть.
Ответить
10
10
yaspas74 (тернопіль)
Я з тобою згоден.Але я думаю,що МД і Арсеналу нові стадіони не поможуть. Недопустить Ахметов в Донецьку реально конкуруючої команди.І якщо знайдеться мілліардер який захоче вивести команду на пристойний рівень(типу Металіст чи Шахтар) треба будувати стадіон і команду в будь-якому місті з населенням неменше 200 тис але крім Донецька,Дніпра,Харкова і мабуть Києва (хоча лівий берег Дніпра можливо).
Ответить
2
6
intermezzo (Kyiv-Lviv)
Звичайно. Металург вже давно збирається в Макіївку переїжджати, а Арсенал давно збирався будувати стадіон на лівому березі. На жаль, так ніхто і не рухається.
 
3
0
Mishanja (Николаев)
спасибо за приятные слова :)
Ответить
3
0
sasa_fcvp (Полтава)
А ти ви побачили проблеми з фінансами у Ворскли? Команда грає і кормить футболістами он навіть Динамо і решти клубів. А що до глядачів. То де ви зараз бачили в провінційних містах багато народу на трибунах? Футбол став не цікавим і прогнозованим, а так уболівальників на трибуни не затягнеш. За вашим твердженням то в Україні треба залишити два-чотири клуби і все. Ащодо Суми, Миколаєва та решти міст. Хто їхнім власникам не дає розвивати клуб і все інше?
Ответить
2
3
yaspas74 (тернопіль)
Таке враження що інтерв"ю із лікарні для слаборозвинутих. Президент нічого незнає.Що буде далі невідомо. І це стосується не тільки Волині,а половини клубів Прем"єр-ліги. Я не бачу перспектив 16 команд.Тут або 8-10 команд,або в ОЧ. Все інше це підла маніпуляція відданими вболівальниками,які незнають в що вірити.
Ответить
12
4
Blok (Днепропетровск)
Я верю в высокий дух крестьян, в силу созревающих колосьев, я верю во врага моего. А может вилы в руки?
Ответить
8
3
Blok (Днепропетровск)
Блиц блиц блиц. Шо панове маэмо? Крысы, они первые бегут с корабля. Возможно Столяр забыл, как снимал пенку с трансферов. Ой ой ой, кинули бедняжку, ждём(с) сериальные страсти.
Ответить
4
18
bander-login (Луцьк)
Щось не видно логіки. Як Столяр міг "знімати пенку" з трансверів, якщо він купував гравців на власні кошти? Відчувається, що Ви просто стали на захист "братів по крові"-Коломойського і К.
Ответить
15
0
Сергей 65 (Ильичевск)
Напоминаю, группу "Приватбанк", лет 5 тому назад,независимые источники признали самым агресивным рейдером в Украине.То есть захватывающие банки и предприятия грязными методами: подкуп,подтасовка документов,угрозы и вымогательства.Вы думаете кто-то отдаст просто так свои банки или предприятия? Конечно нет! Поэтому делаются отработанные схемы грязных игр. Когда куча денег и низкая мораль - появляется вседозволенность. Не мешало бы Коломойского давно выдворить из страны и забрать его бизнес,как у Ходорковского,который возомнил себя и начал указывать Путину,что делать. Это свидетельство о слабости украинской государственной власти.Не боятся ни Бога,ни прокуроров.Зачем? Двойное гражданство и плевать - я с Израиля.А этот полупустынный Израиль с нашу Одесскую область.А теперь ответьте мне,в случае войны, Коломойский где останется? Никаких двойных гражданств-это прямой шпионаж! Футболом,любовью к этой стране здесь и не пахнет.
Ответить
1
0
Za DNIPRO Forever (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
Считаю , давно пора обнародовать , официально , каким количеством команд владеет Коломойский , а каким , уважаемый Ринат Леонидович , и сделать по закону - 1 владелец - 1 клуб , а то как то не хорошо получается ...
Ответить
32
1
enginer (Киев)
це класика жанру від Бені...
Ответить
30
1
Igorjan (Донецк)
Ага, старая отработанная схема. Авиакомпании и т.п. Фраза точно в десятку - там очень сложно расстаются с деньгами.
Ответить
3
0
Nick_Sparrow (Харьков)
Точно - вариант с Аеросвітом только в меньшем масштабе. Жаль Волынь, очень колоритная команда была.
Ответить
7
0
Agora (Львів)
Да не Волинь а Сицилія якась!!!
Ответить
20
0
lirik 1996 (Днепропетровск)
Кто бы сомневался.
Ответить
10
0
Брида Олександр (Львов)
цікаво це він так керував,щоб волинь 2 обігрувала дніпро у кубку і у чемпі свиню підсунула?
Ответить
3
20
hec (Луганск)
Коломойский очень далек от спортивной составляющей подконтрольных ему клубов. Вы, в принципе, статью читали? Нет?
Ответить
23
3
donets1961 (луганск)
Согласен, его интересуют иные составляющме
 
0
0
таврия19752009 (симферополь)
Уже не раз писали Коломойскому на Днепр плевать ,он больше за Динамо глорит
Ответить
18
0
Blok (Днепропетровск)
Не зная о причине, не пиши о следствии.
 
2
12
enginer (Киев)
я не хочу вас особисто ображати, але подібні твердження характерні для жінок - самі собі щось придумають, а потім в це починають палко вірити...!!
 
1
1

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус