Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

"Карпати" - "Дніпро" 0:0. Сухо і комфортно


Львів'яни та дніпропетровці не змогли скористатись поразками конкурентів

"Карпати" - "Дніпро" 0:0. Сухо і комфортно


Львів. Стадіон "Україна". 9 000 зрителей

Головний арбітр: Євген Арановський (Київ)
Асистенти: Сергій Букрєєв, Олег Плужник (обидва - Харків)

"Карпати" - "Дніпро" 0:0

"Карпати": Тлумак, Авелар, Голодюк, Ґодвін, Кожанов (Кополовець 77), Кузнецов, Мілошевіч, Ткачук (Гурулі 67), Тубіч, Федецький, Худоб’як

"Дніпро": Лаштувка, Кравченко (Калініченко 68), Мандзюк, Коноплянка, Селезньов, Чеберячко, Русол, Феррейра (Гладкий 58), Денісов, Назаренко (Льопа 72), Ротань

Попередження: Ткачук 45, Голодюк 70, Годвін 74 - Ротань 14, Денісов 39, Калініченко 85

Хуанде Рамос дебютував у Львові таким складом: Лаштувка на воротах, справа в обороні Мандзюк, у центрі Русол та Чеберячко, Денісов ліворуч. Пару опорних склали Ротань та Кравченко, на флангах півзахисту розташувалися Назаренко та Феррейра, Коноплянка був не то другим форвардом, не то п’ятим півзахисником, а от Селезньов точно діяв на вістрі атаки. Може не так, як би цього хотів іспанський тренер, але менше з тим.

Олег Кононов практично не змінював склад, який був битий в Севільї. Єдиною зміною стало те, що Худоб’як знову вийшов на позицію правого крайнього, а його місце в центрі віддали Ткачуку. Очевидно, Олега Кононова до кінця не влаштовує гра на місці флангового нападника ані Кополовця, ані Гурулі. Можна припустити, що для Зеньова на полі місце точно знайшлось би, але естонця знову не було навіть у запасі – мабуть, причина та сама, що й була раніше – травма.

«Дніпро» мав тиждень на відновлення, «Карпати» півтора дні. До Львова з Іспанії команда прилетіла у п’ятницю ввечері, тож про повноцінну релаксацію, мабуть, говорити не варто. Тож Хуанде Рамос знав, що «Карпати» гратимуть на фоні втоми. Саме тому колишній тренер «Севільї» з перших хвилин пішов на штурм воріт Тлумака. Практично увесь дніпровський конструктив проходив за участю ніг Коноплянки, мабуть, найшвидшого гравця на обидві команди. Правда, до серйозного загострення доходило тільки тоді, коли партнери змогли виводити десятку «Дніпра» на більш-менш оперативний простір. Тоді вже Коноплянка міг прокинути м’яча повз захисника. У випадку позиційної атаки, дії плеймейкера гостей були не такі ефективні.

Поки «Дніпро» намагався продертися до воріт, «Карпати» вже створили перший гольовий момент і ледь не забили. Швидка атака по центру закінчилася хорошою передачею на Голодюка. Олег вискочив з-за спин захисників і спробував пробити повз воротаря. Лаштувка дивом м’яча відбив. Правда, після цього диво трохи боліло, довелося навіть викликати швидку допомогу. Лікарі не дуже допомогли чеху – «Карпати» подали кутовий, Лаштувка помилився на виході, а Годвін трохи не встиг до м’яча. Для початку не погано.

«Дніпро» продовжив тиснути, але реальної небезпеки у першому таймі практично не створив. Чи не єдиний гострий момент був в Назаренка, який отримавши хорошу передачу від партнера, передав вітання Годвіну і спокійно увійшов до карної зони. З ударом не склалося. «Карпати» відповідали гостріше. Захисники гостей проспали потужний удар Федецького – м’яч пролетів зовсім близько від штанги. А на удар іншого латераля Авелара вдало зреагував Лаштувка.

«Дніпро» намагався знайти слабке місце в обороні «Карпат» виконуючи штрафні та кутові. Але цього разу гостям не щастило – усі, починаючи від Тубіча і закінчуючи Кузнецовом, грамотно відпрацьовували на другому поверсі. Здається, гравці «Дніпра» жодного разу так і не змогли переграти карпатівців у повітрі біля воріт Тлумака під час стандартів.

Другий тайм почався з чергових атак «Дніпра». Гості усе чекали, коли вже сили «Карпат» вичерпаються. Могли і не дочекатися. Як і в першому таймі, найкращі моменти мали саме «зелено-білі», хоч підопічні Рамоса продовжували володіти ініціативою. Дуже добра нагода була в Голодюка. Цього разу Кожанов скинув йому м’яча, Олег головою перекидував Лаштувку, але поцілив у штангу. «Дніпро» відповідає не менш гостро: Коноплянка примудрився не влучити по м’ячу, таким чином зіпсував дуже перспективний момент – до воріт було всього нічого.

Нарешті гості таки дочекалися – сили в суперника були на межі. Захисники іноді не встигали за свіжими дніпрянами. Протягом однієї атаки Мілошевіч і Тубіч дозволили «Дніпру» створили два розкішні моменти. Однак партнерів підстрахував Тлумак, який відбив удар впритул Селезньова, а потім і парирував добивання Коноплянки. Капітану «зелено-білих» довелося рятувати ворота і після помилок півзахисників. Годвін неуважно віддав пас назад: зона була вільною, туди вривався Селезньов, але Тлумак у підкаті вибив м’яча в аут.

Практично не маючи можливості йти вперед великими силами, «Карпати» почали бити здалеку. Першим на це зважився Худоб’як, який після виходу на поле Гурулі повернувся у рідні пенати, тобто в центр поля. Лаштувка не без проблем таки узяв м’яча, після удару метрів з 35-и. Практично відразу пробив і Годвін. Дистанція та сама, сила і точність – інші.

Хуанде Рамос вирішив освіжити гру замінами – на поле вийшли гравці атаки Гладкий, Калініченко та Льопа. Зрозуміти за якою схемою почав грати «Дніпро» стало важко, але скидалося на те, що в чистому нападі діяли відразу троє. Було видно, що нічия гостей не влаштує, вони йшли вперед великими силами, при цьому не завжди встигали повертатися назад. Наприкінці грі за таку авантюру «Дніпро» ледь не поплатився. Голодюк з центра поля зряче навісив на хід Кузнецову, той класно і несподівано для суперника прийняв м’яча і відразу ж пробив. Лічені сантиметри…

В принципі, результат треба сприйняти таким, яким він є. Можна до ранку сперечатися про те, хто був ближчим до перемоги, але сенсу у цьому нема. Раз ніхто не забив, отже і нічия справедлива. До кінця року у кожної з команд буде хороша нагода наздогнати втрачене, тим більше, що «Металіст» знову втратив очки на власному полі. «Дніпро» це, безумовно, потішило, «Карпатам», по великому рахунку, байдуже. Зараз в «зелено-білих» непоганий календар – «Кривбас», «Металург» (З) та «Зоря». Тож дивитися в турнірну таблицю наразі сенсу нема. Зрештою, як і «Дніпру», у якого підбір суперників теж доволі комфортний – «Волинь», «Іллічівець» та «Оболонь».



Хуанде Рамос, головний тренер «Дніпра»:

– Я думаю, що сьогодні вийшла рівна гра, обидві команди хотіли виграти, але не вистачило забитого голу ні одній, ні другій команді. Я вважаю, що гра була видовищною, обидві команди прагнули забити, але не вийшло. Тому ми повинні бути раді нічиїй і змиритися з цим.

– Ви в другому таймі доволі емоційно реагували на деякі рішення суддів. Як ви загалом оцінюєте суддівство?

– Я думаю, що ми заробили значно більше штрафних, ніж нам просвистіли. І це були доволі небезпечні і важливі ситуації, якими ми могли б скористатися. Також команді суперника було показано менше жовтих карток, ніж вони заслужили. Тому я інколи так емоційно реагував на рішення арбітрів.

– Ви також бурхливо реагували на ситуації, коли медперсонал надавав допомогу гравцям. З чим це пов’язано?

– Мені не подобається переривати матч, мені не подобається, коли затягують час гри. Мені до вподоби, коли гра триває в одному швидкому ритмі. На полі була одна команда, яка намагалася підтримувати високий темп гри – це «Дніпро», а інша команда – «Карпати» – намагалася всіма силами збивати його. Саме тому я не дозволяв медикам виходити на поле.

– Ви говорите, що «Дніпро» мав перевагу. Тим не менше, у вашої команди не було таких небезпечних моментів, які мали «Карпати».

– Це ваша суб’єктивна думка. Кожен бачить гру по-своєму, як йому це подобається і має на це право.

– Ви летіли у Дніпропетровськ через Львів. Чи ви знали, яка команда грає в цьому місті?

– Я знав, що «Карпати» є командою з цього міста.

– Сьогодні ваші гравці Назаренко і Феррейра подавали кутові з протилежних флангів у порівнянні з попередніми іграми. Це була домашня заготовка, яка так нічого корисного команді й не дала?

– У нас є кілька гравців, які подають кутові. Але проблема в тому, що у «Карпат» в центрі оборони грають високі гравці. І ми не змогли їх нейтралізувати при подачі – вони постійно були першими на м’ячі.

Олег Кононов, головний тренер «Карпат»:

– Після гри у Севільї ми не були у розпачі, ми були злі. Насамперед, на самих себе. Ми сьогодні дуже хотіли виграти. Хочу подякувати своїм гравцям за той футбол, за ту гру, що вони сьогодні продемонстрували. Вони грали за себе, за команду, за клуб, за Львів. Не вистачило лише точності у тих моментах, які ми мали.

– Ви у першому таймі віддали ініціативу супернику. Це пов’язано з тим, що ви на тижні зіграли важку гру у Севільї, чи це ви обрали таку тактику?

– Ні, установки віддати територіальну перевагу супернику у нас не було. Просто з перших хвилин «Дніпро» непогано тримав м’яч, а нам в цих моментах, можливо, забракло активності при відборі м’яча, так само, як і при пресингу.

– Андрій Тлумак сьогодні став героєм дня, чого не можна сказати про гравців атаки. В чому причина?

– На відновлення та підготовку до гри ми і «Дніпро» мали зовсім різну кількість днів. Зрозуміло, що у наших гравців не було необхідної готовності і свіжості, як фізичної, так і психологічної. А це не може не позначитися при завершенні атаки, адже немає необхідної влучності. Звідси й не реалізація тих моментів, які ми створили. Позначилося це й на активності, коли ми грали у відборі. Тому ми дозволяли бити по воротах, але Андрій насправді зіграв добре. Хоча був епізод, коли він не вийшов при передачі з флангу і гравець «Дніпра» пробив. Але Андрій зумів врятувати ситуацію.

– Хто був ближче до перемоги – «Дніпро» чи «Карпати»?

– Якщо ми влучили в штангу, значить – ми.

- Ви сьогодні діяли за такою ж схемою, як грали наприкінці матчу у Севільї. Федецький практично один грав на всьому правому фланзі.

– Я не хочу розкривати певні моменти нашої гри. Але скажу, що крайній захисник повинен підключатися до атаки. І не тільки підключатися, а й забивати голи. Тому і Федецький, і Авелар беруть активну участь в атакувальних діях команди.

– «Карпати» три дні тому програли «Севільї», яку не так давно тренував нинішній тренер «Дніпра». Чи не розглядали ви і ваші гравці сьогоднішній матч, як свого роду реванш за поразку в Іспанії?

– Ні, ми про це не думали. Ми завжди сконцентровані перш за все на своїй команді і на нашій грі. Так, ми поважаємо суперника, але любимо в першу чергу себе.

– Ви замінили гравців через втому, чи були інші причини?

- Через втому. Думаю, що я трохи на полі перетримав того ж Кожанова. Напевне, треба було раніше випустити і Кополовця, і Гурулі. Так, у них були помилки, але з їх появою на полі гра ожила.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
kikker (Potsdam)
piljat, komy komfortno to?? etim sranim impatentam v forme Dnepra?? ny da, im komfortno......
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 169
kikker (Potsdam)
piljat, komy komfortno to?? etim sranim impatentam v forme Dnepra?? ny da, im komfortno......
Ответить
0
0
Inter City Firm (West Ham)
Фанам Карпат респект!!! Был отличный выезд!!!
Ответить
0
0
Dneprfan (Dnipropetrovsk)
не \"Севилья\"
Ответить
0
0
Smooth da Hustler (Львів)
Проти карпат ніколи в житті !
Ответить
0
0
Smooth da Hustler (Львів)
sultanger (Borshchiv) 08.11.10 17:24 Нічого страшного ))))) Це я коментував \"ЗНАТОКА\" menta !
Ответить
0
0
sultanger (Borshchiv)
просто я не читав попередні записи почав із останньої сторінки і подумав що це проти Карпат повідомлення)))
Ответить
0
0
sultanger (Borshchiv)
Бло сорі якщо обідив, не догнав я щось))))
Ответить
0
0
Smooth da Hustler (Львів)
sultanger (Borshchiv) 08.11.10 16:05 Ти щось наплутав,прочитай уважніше, це ІРОНІЯ!____ Или лутче показивать такой футбол как ДК, без нытья у АЗ выиграли, у Илича тож, а Оболонь невсчет! Посмотрел бы я на вас в этой групе ? А об рейтинге на Карпаты нечего гнать, тот же Днепр и Таврия много добыли очей ? Плюс, не забывай на них тоже делят все наши очки, а Карпаты хотябы опыт набирают, это как минимум ! Smooth da Hustler (Львів) 08.11.10 14:06
Ответить
0
0
Адмирал Ельсон (Днепропетровск)
Д123 (Снежное) 08.11.10 16:18 Правильно. Сейчас трудно о чем-то судить. Всплеск при новом тренере пройдет. Будет зима- будут покупки(надеюсь),будет предсезонка и надеюсь не с клубами 2-й лиги , как при Бессонове, будет 11 матчей 2-го круга. В мае обсудим.
Ответить
0
0
Д123 (Снежное)
По ДД пока молчу - ждём весны.
Ответить
0
0
sultanger (Borshchiv)
+ Карпатам би ще бюджет як у Динамо я б тоді подивився на яких місцях би ДК сидів
Ответить
0
0
sultanger (Borshchiv)
ment (Київ) 08.11.10 01:58 Или лутче показивать такой футбол как ДК, без нытья у АЗ выиграли, у Илича тож, а Оболонь невсчет! Так прочитав я що ти написав і зрозумів стільки тобі років ЛОЛ 1 Динамо грає у такій групі що мені аж смішно, і до речі виступає таам погано, чого нескажеш про Карпати, в них найсильніша група у ЛЄ і незважаючи на турнірне становище вони досить нормально грають!! 2 Як це гра з Оболонню не вщет??? перемогами хвалишся, а поразки не вщет А зараз відпиши, прояви уміння відповісти за свої слова!!!
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
Steven Gerard (Lviv) 08.11.10 14:34 Но лимит никто не отменял .А другие украинские защитники еще хуже.А Чигринского и Ракицкого Шахтер не продаст )))
Ответить
0
0
german (Львів)
Класний матч... І рахунок по грі. МХ і ДК втратив, а ми ДД і КЛ набрали. От і добренько.
Ответить
0
0
Steven Gerard (Lviv)
Метеор (Днепропетровск) 08.11.10 14:30 Я б про Русола з Чеберячком так сильно не говорив ... лалеко їм до еталону надійності центральних захисників ... дуже далеко ...
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
Кого можно оставить в Днепре. вр.Лаштувка, Каниболоцкий защ. Мандзюк, Русол, Чеберячко, Денисов П.защ. Феррейра, Ротань, Шахов, Коноплянка, Лепа под вопросом Нап. Селезнев ,Гоменюк. Итого 13 игроков. 10 украинцев есть.Другую молодежь в аренду в Кривбасс для повышения мастерства.Ну и приобрести нужно 7 игроков.Включая легионеров и тех украинских исполнителей которые будут соответствовать уровню Рамоса.
Ответить
0
0
Smooth da Hustler (Львів)
ment (Київ) 08.11.10 01:58 Или лутче показивать такой футбол как ДК, без нытья у АЗ выиграли, у Илича тож, а Оболонь невсчет! Посмотрел бы я на вас в этой групе ? А об рейтинге на Карпаты нечего гнать, тот же Днепр и Таврия много добыли очей ? Плюс, не забывай на них тоже делят все наши очки, а Карпаты хотябы опыт набирают, это как минимум !
Ответить
0
0
Валера (Rivne-Net)
Непоганий був матч. У мене складається враження, що Карпатам уже дуже на користь пішла ЛЄ. Прогрес у грі \"наліцо\" - кожен гравець намагається догравати епізоди і концентрацію команда практично не втрачає. Звідси і нічия. Я вважаю, що 0:0 для Карпат - добро, все-таки команда втомлена, трохи побита а по рівню гравців навряд краща східняків. Не вистачило Зіньова. І, на мою думку, варто давати Кожанову догравати матчі. Граючи через-не-можу, на фоні втоми він буде рости і через кілька матчів взагалі буде звірюгою. = Щодо Дніпра. Прогресу порівняно з Бєсом не видно, але все-таки грають непогано. До речі, дніпряни, що бідкалися непопаданню в ЛЄ - а ви бачили як нині грає Лєх у своїй групі? Вам це щось говорить?
Ответить
0
0
Steven Gerard (Lviv)
Може то в контракті Хуана прописаний пункт, що він повинен випускати цього представника футбольного цеху на поле на певну кількість хвилин???))))))))))) Варіант.
Ответить
0
0
Steven Gerard (Lviv)
Merlin (Lviv) 08.11.10 13:01 Пля ... з нього гарний би суддя вийшов ... незамітний такий))))))))
Ответить
0
0
Merlin (Lviv)
Steven Gerard (Lviv) 08.11.10 12:49 я взагалі тільки сьогодні взнав, що Гладкий грав, коли читав звіт матчу :), на стадіоні я його не помітив...
Ответить
0
0
Steven Gerard (Lviv)
... Цікаво: що робить таке в команді Дніпро пан Гладкий, що стабільно виходить на заміну при будь-яких тренерах? Правда, виходячи на заміну, він десь пропадає з поля зору))))) Такий собі невидимий страннік))))))) Нє ... ну цікаво!))))))
Ответить
0
0
vint28 (Днепропетровск)
Метеор (Днепропетровск) 08.11.10 10:56 Cогласен. Надоело ждать. 22года прошло. Хорошо,что лед тронулся и состав обновится качеством.
Ответить
0
0
Капа (Львів)
Денис Донецк (Донецк) 08.11.10 11:17 http://kanalukraina.tv/video/ але вчорашній ше не виклали, або тут - http://tvline.biz/ru/tv/?id=9483478&act=tvp&channe...
Ответить
0
0
Merlin (Lviv)
ment (Київ) 08.11.10 01:58 Якби Карпати не пройшли Галатарай програвши дома 0-1, ніхто б навіть камня у їх город не кинув, всі б сказали дякуємо за гру і максимум очок у кваліфаях. А на коефіцієнт для України вже Динамо попрацювало у матчах з БАТЕ та Шерифом. Давайте кожен буде про чужі клуби говорити або хороше або нічого. Ми і самі своїм гравцям вставимо пістонів коли треба. По вчорашньому матчі. З нетерпінням чекаю перерви, бо вже немає сили дивитися на муки нашої атаки в фазі завершення. Сподіваюсь Кузя набере форму, Баті і Зеник відновляться після травм і теж вийдуть на хороший рівень. Про Гурулі тут вже багато хто вище сказав. Тлумак хоч і добре вибирає позицію, але грає більше в ролі стінки, ніж голкіпера - м\"ячі частіше треба ловити, а не відбивати як у Севільї куди попало. Іншим гравцям просто потрібен відпочинок.
Ответить
0
0
norb (Львів)
ment (Київ) 08.11.10 01:58 дурниці, ЛЄ точно ніхто не зливав. якби це було так, там виходили би інші гравці, і в Севільї не було би цього самого, вже тепер реально загнаного складу. в деяких іграх Кононов справді випускав дублерів - але цього замало, плюс виліт Ощипка, Батісти, постійні травми - невеликі, але постійні, низки гравців. якщо треба очки в майбутньому - треба випускати більше свіжих. проблема короткої реальної лавки запасних. і її треба вирішувати буде зимою, і то дуже. тому - біда якраз не в тому, шо хтось щось зливає, а в тому, що сили не безмежні. хто бачив цю гру із дніпром - бачив, як дихали хлопці в останні 20-25 хв, та в цілому 2 таймі... словом, проблема для Конона, хай думає.
Ответить
0
0
Денис Донецк (Донецк)
Люби друзи, пидскажить де можна повтор футбольного уикэнда подывытысь? Или он ещё в инете не готов? Карпаты - не чемпион, но молодцы! Болею теперь и за них. Шахтёр - чемпион!!!!!!
Ответить
0
0
BigMan (Dnipropetrovsk)
Приятно, когда две любимые команды играют вничью)))
Ответить
0
0
OM (Lviv)
lyubkolviv (Львів) 08.11.10 10:53 1. та, пардон. я не подивися на дату матчу. та і сам здивувався з того. хоча, може би ліпше матч з Кривбасом пропускали.
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
vint28 (Днепропетровск) 08.11.10 10:34 Ну так Ярославский покупает Металлисту Тайсона, Хавьера и Виллягру а не тащит Гладкого и Кравченко. То что Маркевич хороший тренер в этом сомнения нету. И Рамоса я не думаю что звали, чтобы лепить из того, что слепить уже нельзя.Уровень этого состава не выше 4 места в чемпионате не говоря уже о том что в ЛЕ делать нечего.Если ничего не менять то и Бессонов мог бы никуда не уходить.4-5 место и с ним бы заняли. Маркевич еще 2 года назад сказал что с этим составом Днепр ничего не выиграет.И как показало время он оказался прав. И еще раз повторю ,что Рамос это последний шанс Днепра вылезти из руин.Привезти в Днепр именитого и квалифицированного тренера очень трудно.Отьечественный специалист Днепру не поможет, так как у него не будет такого авторитета как у Рамоса, который пытается сделать в Днепре условия как в нормальном европейском клубе.Сейчас нужно поддерживать тренера ,а не игроков, которые уже чуствуют что многим недолго осталось быть в Днепре.Это при Бессонове oни были всегда правы, а виноват тренер.Но сильный ход ИВК показал ,что не только Васильевич был виноват, но и сами игроки ничуть не лучше, хотя самомнение у них о себе всегда были высокое.
Ответить
0
0
anchishkyn (Dnepropetrovsk)
Я вижу кассетная тема Рамоса не увядает.Что он смотрел, а что не смотрел?Какая разница.Может даже лучше б он не видел этих кассет. По-моему сейчас есть видимость такой ситуации, что уже Металлист нам не ровня, а боремся мы с Карпатами за 4-е место.И выигрываем пока эту борьбу.Хоть какая-то ясность.
Ответить
0
0
lyubkolviv (Львів)
зле, шо наступний матч будуть пропускати Ґодвін і Голодюк :( але в Кривбаса треба вигравати і без них, хоча це буде тяжко зробити. OM (Lviv) 08.11.10 10:28 1) Ґодвін і Голодюк пропускають гру з Арсеналом в Кубку, з Кривбасом вони зможуть зіграти. 2) Нема такого поганого, щоб не вийшло на добре. Зате відпочинуть, бо виглядають дуже втомленими.
Ответить
0
0
vint28 (Днепропетровск)
Метеор (Днепропетровск) 08.11.10 10:26 Уровень тренера-умение \"слепить\" команду из всего,что есть под рукой. Как я Маркевича не люблю как человека,но как тренер он хорош. Что -то затяжного кризиса я не вижу в МХ. Будем надеяться,что сочетание Рамос+хорошая точечная селекция и ДД даст результат.А искать плеймейкера все равно надо.Назар,Калина-возраст как для центрхавов уже не тот/
Ответить
0
0
OM (Lviv)
зле, шо наступний матч будуть пропускати Ґодвін і Голодюк :( але в Кривбаса треба вигравати і без них, хоча це буде тяжко зробити. ment (Київ) 08.11.10 01:58 а для чого по-вашому коефіцієнт взагалі існує, і нашо його покращувати? чи може команда мала злити пару матчів, шоб в ЛЄ не попасти? а ДК взагалі вирішило чемпіоном не ставати, шоб не потрапити відразу в групу ЛЧ і там неопозоритися. а так програють в кваліфікації і грають в ЛЄ, де простіше.
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
vint28 (Днепропетровск) 08.11.10 10:04 Ну Рамос как тренер уже состоялся.А вот уровень многих игроков Днепра крайне низок.Да взять тот же Шахтер.Отними бразильцев и этот клуб превратится в обычного середняка чемпионата.В Металлисте бразильцы не в форме и Металлиста нету.То что Днепр Рамоса интересней смотрится Днепра Бессонова ,то видно невооруженным глазом.Можешь глянуть весеннюю игру Днепра против Карпат во Львове. Но переучить Назаренко не тупить не сможет ни Рамос, ни Моуриньо ,ни Капелло с Липпи.
Ответить
0
0
vint28 (Днепропетровск)
Каждый видит то,что хочет видеть. Матч интересный,но сколько брака. Навесы...остались. Забросы на Селю..остались. Об уровне Рамоса как тренера можно будет судить через полгода. А пока НИЧЕГО не изменилось. Значит надо заниматься селекцией. Хорошей селекцией. Прием мяча только у 10 номера. От остальных мяч отскакивает как от бревен.Скорость принятия решения хромает.Культура паса-0. Неужели легче отбирать мяч у соперника,чем отдать мяч точно или на ход своему игроку??? Короче детали у машины под названием ФК ДД изношены существенно. Назар как по мне не годится на роль исполняющего стандарты. Все угловые на ближнюю штангу.Он хорош в подыгрыше. Нужен фантазисто а-ля Рыкун. Короче работы немерянно.
Ответить
0
0
МАГ (Дн-вск)
Отличный матч! Команды старались атаковать все 90 минут. Молодцы!
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Ну и заголовок! Автор передрал рекламу памперсов :))
Ответить
0
0
mandrik621 (Днепропетровск)
ТАВРИЯ ВИВАТ!!!!!!
Ответить
0
0
Д123 (Снежное)
Согласен с ment (Київ) - Карпаты просто сливают турнир. Для Украины вполне достаточно 3 места в еврокубках - остольное головная боль.
Ответить
0
0
ment (Київ)
Такой футбол надо показывать в ЛЕ, а не ныть, что попались серьезные команды и всем сливать. Зачем тогда стремится в лигу если попасть в групповой турнир и всем проиграть. В первом матче еще было желание выиграть, а теперь даже нет серьезной борьбы. Я понимаю Кононова, что у него теперь задача показать хороший футбол в ЧУ, но ведь на коэффициент для Украины надо поработать.
Ответить
0
0
Карпати - The Best! (Львів)
Класний гол міг забити Голодюк, та й худобяку трішки не підфартило. Хоча й могли пропустити. Але не слід забувати, що на відміну від Дніпра Карпати по два матчі на тиждень, що вимагає значно більших фізичних затрат. От Динамо і Металіст програли. А Карпати молодці, так тримати! P.S. Ще б для повного комплекту і з Ліги Європи кілька очок прихопити.
Ответить
0
0
старий кіт (львів)
Краща гра цього туру двох рівних суперників які поважають один одного(це відноситься і до фанів).Шкода що без голів-було б яскравіше.Карпатам дивуюсь-як хлопці фізично відновлюються -графік мало що бракує до НХЛ.Цей сезон запам\'ятається надовго незалежно від зайнятого місця.Дякую!КАРПАТИ FOREVER!
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
Hi-Tec (Днепр) 08.11.10 00:33 На \"На кой\" ответил в предыдущем посте, а на \"Рамосу что - делать нечего?\" - а что ему ещё делать? :) я конечно не спец в тренерской работе, но лишние 1,5 часа по любому найдутся, хотя бы и перед сном. в конце концов есть помощники, которые способны подготовить краткий обзор с интересуюшими моментами
Ответить
0
0
Softer (L'viv)
Класна гра, результат для Карпат теж не найгірший. Але могли догнати Дніпро по очках у випадку перемоги...
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
зелёный змей (Львов) 08.11.10 00:33 Вот согласен с Hi-Tec (Днепр) 08.11.10 00:33
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
ну если он считает, что его команда уровня Метадона , тогда да. тем не менее я не верю, что он не смотрел тот матч - во-первых он предшествовал нынешнему, а это значит, что можно увидеть в каких кондициях игроки, а во-вторых, он, как тренер с амбициями, мог увидеть все слабые стороны соперника, которые севильцы так лихо оголили. прсто ему непиятно было отвечать, по всей прессухе видно, что он раздражён.
Ответить
0
0
Hi-Tec (Днепр)
зелёный змей (Львов) 08.11.10 00:18 Рамосу что - делать нечего? На кой ему смотреть, как \"Карпаты\", играющие на выезде, были разорваны на тряпочки командой, которая однозначно сильнее по составу любой украинской команды, если ему нужно было думать, как сыграть своей нынешней командой против злых \"Карпат\", играющих дома? Ему что - деньги за занятия фигней платят? Или за в дурную потерянное время?
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
зелёный змей (Львов) 08.11.10 00:25 Для Рамоса полезней было посмотреть игру Карпаты-Метадон, чем Севилья-Карпаты.Вот когда в Днепре будут игроки уровня Севильи, то тогда можно будет смотреть эти матчи.
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
Метеор (Днепропетровск) 08.11.10 00:23 точно, например Карпаты - СКА Ростов
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
Ну футбол..........ну грали.............. ну не погано............... ну добре))))))))))))...........ну мали бидвоє моменти)))))))).................. ну 0:0.....................ну і тішимося))))))))))
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
зелёный змей (Львов) 08.11.10 00:18 Ну Рамос смотрел другие игры Карпат.Разве обязательно он должен был смотреть именно этот матч ? Этот матч ему ничего бы не дал ,так как Днепр не Севилья.Поэтому эффектней и было смотреть другие матчи Карпат.
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
Рамос:\"- Смотрели ли вы матч \"Севилья\" – \"Карпаты\"? Если да, то как тренер соперника \"Карпат\" или бывший тренер \"Севильи\"? - У меня было много работы, и матч я не видел.\" а в чём же тогда заключается его работа, если не в подготовке команды к предстоящему матчу и знакомстве с соперником? форму игрокам гладить? или игроков из клубов по домам развозить? может украинский язык усиленно учит? наверно в выделенное ему жильё тарелку заказал, настраивал или интернет подключал, раздуплялся в русской винде.
Ответить
0
0
Ява Львів (Львів)
Понравилась перекличка фанатов после матча: респект фансектору Карпат! MrMozG_Dnepr (Днепропетровск) 07.11.10 23:24 ================================================== 100%. На матчах Карпат з Дніпром завжди класна атмосфера! РЕСПЕКТ ФАНМ!!!
Ответить
0
0
knut (Львів)
Олег КОНОНОВ, главный тренер «Карпат»: - После игры в Севилье мы расстроены не были, мы были злые. И прежде всего сами на себя. Конечно, сегодня очень хотелось выиграть. Хочу поблагодарить футболистов, что сегодня играли в футбол – за себя, за команду, за клуб, за Львов. Не хватило точности в определенных моментах игры, которые у нас были. - Олег Георгиевич, вы отдали инициативу в первом тайме. Это связано с тяжелым недавним матчем против «Севильи», или это была установка на матч? - Такой установки не было. Просто неплохо начал игру «Днепр», а нам не хватило больше активности в отборе мяча. - Тлумак сегодня был одним из лучших на поле, чего нельзя сказать про игроков атаки. В чем причина? - Если сравнить, сколько дней на восстановление было у нас и у «Днепра», то здесь большая разница. В наших моментах не хватало точности, что связано не с такой уже готовностью. И физической, и психологической. - Кто сегодня был ближе к победе – «Карпаты» или «Днепр»? - Раз мы попали в штангу, значит мы. - Не рассматривали этот матч как реванш за поражение от «Севильи», которую совсем недавно тренировал нынешний тренер «Днепра»? - Да нет, мы в первую очередь уделяем внимание себе. Мы их уважаем, но больше любим себя. - Чем продиктованы замены? - Надо было удержать темп игры. Может быть, передержал замены. С выходом новых игроков игра оживилась.
Ответить
0
0
MrMozG_Dnepr (Днепропетровск)
Только со стадиона... матч понравился. Желания у обеих команд было много, умения не хватило. По Днепру: Гладкий - это тихий ужас снова, Лаштувка спасатель, хотя в двух моментах мог бы сыграть лучше, оставшись на линии ворот. Удары издали практически не шли, хотя в команде минимум 4 человека с хорошим ударом, почему не ясно. Второй матч куча стандартов, а результата 0. Видна проба мысли при розыгрыше,а толку никакого. Мое мнение тут - играть надо проще, больше бить по воротам, по крайней мере до первого гола в подобных матчах, пока Рамос не проведет точечную селекцию и введет в ритм игры его видения. Понравилась перекличка фанатов после матча: респект фансектору Карпат!
Ответить
0
0
rubak (Харьков)
привет Метеор! передаю тебе поздравления, пущай и не с победой, но всеравно ничейка лучше чем поражение!!!)) а остальным \"умникам\" из симпатичного города на Днепре...., милости прошу на соседнюю ветку, так сказать \"наслождайтесь\"))..., ибо такиого праздника как сегодня у Вас дальше будет все меньше и меньше)))...
Ответить
0
0
Вуйко Мілько (Львів)
Молодці хлопці!!! після чорного четверга трохи боявся за рахунок,тим більше реально був бій за 4 місце.Але нічого зібрались та грали нормально трохи везіння ідовшу лавку і все буде добре.
Ответить
0
0
Швайнштайнгер (Львов)
Метеор (Днепропетровск) 07.11.10 23:02 А Кононов что сказал?
Ответить
0
0
ferzz (Gluhov)
Рамосу работы и работы...
Ответить
0
0
fisher777 (lviv)
yanchiony (Львов)07.11.10 22:15, я даже незнаю с кем вы грызётесь! У всех есть враги, а вы в вечном нейтралитете :) basque (Донецк (Восточная Ук) 07.11.10 22:17 А хіба це погано??? Але якщо получиш задоволення зайди на гілку КЛ - ВЛ)))
Ответить
0
0
AdrianoUA (Rivne)
матч сподобався. так були і мінуси, але при бажання їх можна відшукати і в грі реал-барса. імхо, якби карпати мали практику подібної гри на рівних і до останньої хвилини, хоча б в половині матчів сезону - не було б провальної гри в группі ЛЄ. а так, варто лише побажати львівянам удачі і не втрачати віри в себе. по дніпру - не сподобалася гра з одним форвардом. конопля здав, льопа не дотягує, назік - нагадує підробку себе навіть 5 річної давності. плюс- гра а не тягання мяча по полю, як це було при ганібєсі. по обом клубам - чекаємо змін в зимову міжсезоння
Ответить
0
0
Луна (Дніпропетровськ)
Игра понравилась, ничья самый логичный результат, но хотелось увидеть голы, результативную ничью))!!!
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
Хуанде РАМОС (главный тренер \"Днепра\"): - Думаю, сегодня получился равный матч. Обе команды хотели выиграть, но обеим не хватило гола. Думаю, матч смотрелся, обе команды хотели забить, но не получилось, и мы должны быть довольны ничьей и смириться с ней. - Вы во втором тайме эмоционально реагировали на некоторые судейские решения. Как вы оцениваете судейство? - Думаю, мы заработали гораздо больше штрафных, чем было назначено. И это были достаточно опасные и важные ситуации. Было много не назначенных штрафных, а также недостаточно показано желтых карточек сопернику. Этим объясняется моя реакция. - Вы очень бурно реагировали и на то, как обслуживающий персонал пытался оказать помощь игрокам. С чем это связано? Вы считали, что ваша команда должна атаковать, и ваши игроки симулировали? - Мне не нравится прерывать матч, не нравится тянуть время. Мне нравится, чтобы игра продолжалась в высоком ритме. Была одна команда - \"Днепр\", который стремился атаковать, стремился выиграть, и была вторая команда – \"Карпаты\". Этим и объясняется, что я не давал врачам выходить. - Вы сказали, что игра была равной, но у вашей команды не было таких моментов, как у \"Карпат\"… - Это субъективное мнение. Каждый видит матч по-своему. - Когда вы летели в Днепропетровск, вы следовали через Львов. Вы знали, какая команда здесь играет? - Конечно, я знал, что \"Карпаты\" из этого города. - Те, кто постоянно следит за \"Днепром\", заметили изменение: угловые с того фланга, откуда подавал раньше Назаренко, сегодня подавал Феррейра, и наоборот. Это была заготовка? Она не смотрелась и не получалась. - У нас несколько игроков, которые могут подавать угловые. Но проблема была в том, что у \"Карпат\" много высокорослых защитников, и нужно было что-то придумывать, чтобы из нейтрализовать. - Смотрели ли вы матч \"Севилья\" – \"Карпаты\"? Если да, то как тренер соперника \"Карпат\" или бывший тренер \"Севильи\"? - У меня было много работы, и матч я не видел.
Ответить
0
0
Bratka (Днепропетровск)
Опять в надежде на ЛУЧШЕЕ. Только Конкуры обхезаються - и мы не можем не ПУКНУТЬ...
Ответить
0
0
good (Днепр)
Боевая игра, нам просто кричит перестройка игры в центре полузащиты, скорости мышления и передвижения, умения открыться, принять и отдать мяч на скорости - слабовато. Стандарты плохо. Рамосу много работы зимой предстоит сделать. Так, в целом, игра смотрелась. Равная игра: и по моментам, и по ударам, и по владению мячом.
Ответить
0
0
Ява Львів (Львів)
Привіт ВСІМ. Тільки що прийшов зі стадіону. Матч сподобався. Хочеться відмітити КАРПАТИ - були близьки до перемоги. Добре, що хлопці оговтались після 4.11.2010, що дуже радує. Рахунок о грі. Дніпро і Карпати показали хороший футбол, за що їм велике спасибі! Стадіон надалі напівпорожній - треба Диму щось міняти, щоб повернути людей на стадіо. На фоні ДК і МХ - рахую, що Карпатам і Дніпру повезло, з чим і поздоровляю дніпрян і львів\"ян!
Ответить
0
0
leos (Львів)
Привет всем. Со стадиона. 1) Понравилась поддержка фанов обеих команд ( респект Днепрянам, достаточно много было, почти сектор ) Сегодня обошлось (почти) без вульгарщины 2) О футболе. Днепр понравился. Страшновто было - слишком много стандартов в нашу сторону + защита не всегда успевала. Сорри, что не знаю, но кто это во 2-м тайме на правом фланге у ДД все время возил нашу защиту? Денисова - тоже отмечу. Очень полезен. А вбрасывает из аута просто шибздец :-) 3) КЛ. Даж не знаю, что сказать. Как это не странно, центр.защитники сегодня отыграли достойно. Федецкий лажал ( 1-тайм ). Голодюк - умница, стабилен. Худик - надо отдохнуть - много брака, 2-й тайм устал. Вообще центр сегодня полностью бы провалили, если бы не Сэмэн ( Годвин ). Настоящий Лев! Его впору уже на герб в пару к существующему прицепить :-) Спарвжній Галичанин :-) Атака в лице Кузи сегодня не справлялась. Уж если мы играем без навесов и силовой в чужой штрафной, а на технику-скорость, то, по-моему, Зенев был бы эффективней. Спасибо командам Ну, а в общем, матч понравился.
Ответить
0
0
Лісовий (Львів)
Дуже хороший матч .Окраса туру.Командам респект,особливо Карпатам,в яких коротка лава,пів нападника(Кузнецов),і 30!!! матчів за 90 днів!Ніодин клуб ПЛ не є цього сезону в такому графіку.А ще виклики в збірну.Просто молодці!
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Як я і передбачав, 0-0. КЛ зекономили трохи сил в Севільї, ДД трохи втомлений після ШД (особливо оборона). Якби КЛ реалізували свої моменти в 1 таймі, або хоча б Голодюк попав у ворота мимо штанги і воротаря, думаю, не відпустили б гостей. Тепер треба в Кубку рвати Арс - у нього оборони взагалі нема. Дніпру удачі в Луганську - застрінемося в 1/2 :) Ну і Кривбас треба в неділю тойвО, бо очки треба набирати вже зараз. Добре хоч ці три матчі літати нікуди не треба - все вдома.
Ответить
0
0
yanchiony (Львов)
Blekren (Мариуполь) Додик, ты уже надоел тут! Не нравится, не смотри! Смотри Иличёвец!!!
Ответить
0
0
andyco (lviv)
найкращий результат серед всіх участинків ЛЄ. зрештою, чого хотіти: перша половина сезону для карпат = 34 (!) матчі проти 19 в минулому сезоні... гріх чого жаліти...
Ответить
0
0
pridon (Днепропетровск)
Корнер ДД (Dnipropetrovsk) 07.11.10 22:34 Соглашусь с Метеор (Днепропетровск)07.11.10 22:40
Ответить
0
0
темпо (Львів)
Тільки з стадіону.Гра була скучновата, місцями були тільки сплески,результат-закономірний.Респект фанам Дніпра за хороше вболівання,сидів недалеко...
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
Корнер ДД (Dnipropetrovsk) 07.11.10 22:34 Командная игра была.А вот исполнителей не хватает.Притом что Рамос учит Днепр играть первым номером .При Бессе железно бы встали в оборону и рассчитывали бы на контратаки и стандарты.Тут совсем другой футбол.
Ответить
0
0
eloy (Днепропетровск)
Спасибо обеим командам! Отличная игра! приятно, что боролись до последней секунды. Побольше бы таких игр в ЧУ. Фол Федецкого против Лёпы, возле штрафной, таки был (претензия к арбитру за то, что не назначил штрафной. +P.S.Приятно удивили \"Таврия\" и \"Оболонь\"! Малость опустили на землю команд из первой тройки.
Ответить
0
0
футурама81 (Львів)
В принципі результат логічний. Хоча виграти могла кожна з команд. В цілому гра симпатична, думав буде нудніше:)
Ответить
0
0
todenis (Харьков)
повезло? не надо завидовать металлист - команда г___в!! zmey22(днепрянин) (днепропетровск) 07.11.10 22:22 ----------------- А при чём тут команда? Тебе не нравятся игроки харьковского клуба? Олег Шелаев, вроде бы всегда подходит к фанам Днепра... И твои земляки так не считают... ЗЫ: Карпаты и Днепр показали очень хорошую игру... Лично мне футбол понравился... Учитывая, что КЛ были надломлены в Испании, смогли продемонстрировать качественный футбол для своих зрителей... Днепр тоже отлично смотрелся...
Ответить
0
0
Корнер ДД (Dnipropetrovsk)
pridon (Днепропетровск) 07.11.10 22:20 +100. Хочу сказать ,что есть отдельные исполнители-но нет командной игры. У КЛ моментов было больше.
Ответить
0
0
Дикий Вован (Киев)
Нормальный матч на фоне остальных инвалидов тура. Арбитраж как всегда дерьмовый. На такие матчи должны выходить лучшие судьи. Только темп игры сбивал базаром да свистками.
Ответить
0
0
Товарищ Швондер (Dnipropetrovsk)
Да уж, думаю Рамос бы не отказался! )) Но они к нам не пойдут, надо искать молодых и перспективных + неплохо было бы испаноязычных )) vgora (Днепропетровск) 07.11.10 22:31 Я имею ввиду то как они играют!!! Хотя и они не помешают, раз Барсе не мешают:))
Ответить
0
0
Blekren (Мариуполь)
pridon (Днепропетровск) 07.11.10 22:31 Да было интересно смотреть как слили Близнюка
Ответить
0
0
Швайнштайнгер (Львов)
Blekren (Мариуполь) 07.11.10 22:29 Вопрос на засыпку: какой матч обсуждают на этой ветке? )))
Ответить
0
0
pridon (Днепропетровск)
Blekren (Мариуполь) 07.11.10 22:29 Та ладно ? Мне бы играть как эти инвалиды.... А матч ДК-МИ (9-0) было интересней смотреть?
Ответить
0
0
vgora (Днепропетровск)
Товарищ Швондер (Dnipropetrovsk) 07.11.10 22:27 Да уж, думаю Рамос бы не отказался! )) Но они к нам не пойдут, надо искать молодых и перспективных + неплохо было бы испаноязычных ))
Ответить
0
0
Blekren (Мариуполь)
22 инвалида на поле-результат на табло
Ответить
0
0
патриот86 (Харьков)
zmey22(днепрянин) (днепропетровск) 07.11.10 22:22 аххахахаа, тогда ваша что??? порваных Г-в!!!!
Ответить
0
0
Игорь10 (Днепр)
Радует что хоть на ветке нет всякого мусора между Львовом и Днепром!!! yanchiony (Львов) 07.11.10 22:15 Надеюсь, что и не будет. Не раз совместно с львовянами ездили на выезд сборной, поэтому - от меня только уважение!!
Ответить
0
0
meffi (Ужгород)
Вітаю обидві команди. Результат позитивний для всіх. PS. У 1 турі теж мало бути 0:0 :)
Ответить
0
0
Товарищ Швондер (Dnipropetrovsk)
vgora (Днепропетровск) 07.11.10 22:24 Нужны игроки типа: Хави,Иньеста и др. А вообще ждём зимы, уж очень надо менять состав.
Ответить
0
0
pridon (Днепропетровск)
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ) 07.11.10 22:20 Как по мне Назаренок очень хорошо сыграл. На фоне вообще никакущих Кравченко и Калиниченко, он хорошо держал центр. Бокопорил очень часто, но и больших провалов не было. Касательно штрафных. Видимо в команде действует дедовщина ) Назар вообще не дает бить Конопле!
Ответить
0
0
vgora (Днепропетровск)
Метеор (Днепропетровск) 07.11.10 22:17 Во многом согласен, особенно насчет того, что тупили в концовке. Но большего сейчас требовать от Рамоса наверное нельзя, хотя очень хочется. Думаю главная цель на межсезонье в поиске новых игроков - атака. А также хочется, чтобы Днепр еще прибавил в скорости, особенно при контратаках, а то доходят до штрафной и останавливаются
Ответить
0
0
Товарищ Швондер (Dnipropetrovsk)
повезло? не надо завидовать металлист - команда г___в!! zmey22(днепрянин) (днепропетровск) 07.11.10 22:22 +100000000000000!!!!!!
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Коноплянка и Назаренко - очеень слабо!
Ответить
0
0
zmey22(днепрянин) (днепропетровск)
Анкрка (Харьков) 07.11.10 22:19 повезло? не надо завидовать металлист - команда г___в!!
Ответить
0
0
Обценьки з Ti (Балаклава)
Классный матч! Спасибо командам!
Ответить
0
0
Товарищ Швондер (Dnipropetrovsk)
Анкрка (Харьков) 07.11.10 22:14 Бык ты дурноЙ!!!!!!
Ответить
0
0
pridon (Днепропетровск)
Матч действительно получился очень хорошим. Карпаты , не смотря на график хороши. Но их нужно было обыгрывать. Скажу по Днепру: Игра конечно лучше чем при Бессонове, но все же сказывается класс игроков. А точнее его нехватка! Создали очень много моментов, но ничего не забили ((( Это даже бесило... Ротань, Коноплянка, Назаренко, Чеберячко.. Хотле бы отдельно отметить игру Назика. Очень много не получалось- и брак в передачах и в завершении. Но ведь боролся ! Центр всегда подбирал. Возвращался в защиту. Вышел Калина. Не бежит и толком сделать ничего не может. Гладкий вообще непонятно кто... Остальные отыграли очень хорошо. Но не забили ( С этим составом ловить уже нечего!!! Нужно 3 или 4 добротных игрока. Только тогда можно говорить про медали. ПыСы. Модератор явно ушел спать раньше времени ((
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
Дуже цікавий матч, в якому могли виграти як Карпати, так і Дніпро. Трошки більше моментів все-таки було у львів\'ян. У Дніпра ще далеко не все виходить. Воно й не дивно: видно, що Рамос намагається змінити стиль гри, але під цей стиль треба купити інших футболістів. В обороні відчутні проблеми. Занадто багато дозволяли футболістам Карпат загрожувати нашим воротам. Браво Лаштувка! Виручав дуже багато! Класно зіграв Денисов на своєму фланзі, хоча в 1 таймі був момент, коли він програв боротьбу Худоб\'яку після чого ми ледь не пропустили. Сподобалась гра в центрі поля Ротаня: частенько в підкатах відбирав м\'яч, розпочинав атаки. Розчарувала вкотре гра Сергія Назаренка: його стандарти що в матчі з Шахтарем не несли ніякої загрози, що сьогодні легко читались львівськими захисниками. Ферейра судячи зі всього ще не набрав оптимальної форми після травми. Кравченко не вразив якщо чесно. Селезньов старався попереду, але йому дуже важко без Гоменюка, з яким у них було повне взаємопорозуміння. Коноплянка другим форвардом не дуже ефективно виглядав, але коли вийшов Гладкий і Євген змістився на лівий фланг півзахисту, то значно краще почав грати і загострив гру. У Гладкого був один момент, а так нічим більше не запам\'ятався. Чудово увійшов у гру Дмитро Льопа! Вважаю, що треба було трохи раніше його випустити. Калініченко не зміг суттєво підсилити гру. Резюмуючи варто сказати, що до перерви треба брати максимум очок, а вже взимку треба купляти 4-5 гравців під основу: однозначно центрального захисника в пару до Русола, правого захисника як мінімум не гірше рівня, ніж Денисов на лівому фланзі, правого вінгера, який повинен обладати високою швидкістю, чудовою технікою, чудовим пасом і потужним ударом, центрального півзахисника, а також швидкого і забивного форварда в пару до таранного Селезньова. Вірю в Дніпро!!!
Ответить
0
0
Чистый Пеналь (днепропетровск)
Анкрка (Харьков) 07.11.10 22:19 --------------- а уж как вам павезло.
Ответить
0
0
Shaman78 (Харьков)
Игру не видел..поздравляю обе команды с очком)) Днепру не отставать..Карпатам не унывать..
Ответить
0
0
патриот86 (Харьков)
Товарищ Швондер (Dnipropetrovsk) 07.11.10 22:16 а в случае со мной, главное донести суть моих выскозываний, а не поБлестать своими знаниями грамматики, как в твоем случае! грамматей!
Ответить
0
0
Чистый Пеналь (днепропетровск)
разачарован сильна увы,у рамаса работы как минимум до...многа. будим ждать.
Ответить
0
0
Анкрка (Харьков)
днепру повезло....
Ответить
0
0
TALSMAN (ЛЬВІВ)
Карпати мододці крім Кузнецова та Гурулі.Гурулі вийшов на заміну пробіг 20 метрів і вмер.Хто мені скаже скільки разів мяч мав Кузнєцов.Те що він пробивав в кінці так він бив по памяті що ворота десь там.Остальні МОЛОДЦІ!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
yanchiony (Львов)07.11.10 22:15, я даже незнаю с кем вы грызётесь! У всех есть враги, а вы в вечном нейтралитете :)
Ответить
0
0
патриот86 (Харьков)
zmey22(днепрянин) (днепропетровск) 07.11.10 22:06 патриот86 (Харьков) 07.11.10 22:14--------это тебе!
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
vgora (Днепропетровск) 07.11.10 22:11 Моментов создали достаточно, но в концовке тупили.Единственное что при Бессе было положительное это стандарты ,за счет чего всегда выезжали.А тут пока стандартных ситуаций создаем много а реализовать не можем.Но в атаке не хватает пару сильных бразил которые из ничего смогут сделать гол.Вот Алсидес за дубль вчера на последних минутах забил ))) Нужно ждать зимы.С тем материалом что есть у Рамоса, он и так сделал уже немало.
Ответить
0
0
Basketblo (Львів)
Andriy Lviv (Lviv) та я думаю таких пів Львова, він нульовий.
Ответить
0
0
Chex78 (Днепропетровск)
Таврии-СПАСИБО !!!
Ответить
0
0
Товарищ Швондер (Dnipropetrovsk)
иТоварищ Швондер (Dnipropetrovsk) 07.11.10 22:06 извени грамотей, а что такое яэык?) или пальчики еб...ца патриот86 (Харьков) 07.11.10 22:12 Эти буквы на клаве рядом находятся(быстро писал). А в случае стобой, это грамматическая ошибка!!!!
Ответить
0
0
etomist (Cherkasy)
PS Отдельное браво Яну! Янчик - Донецк тебя любит! dale (Донецк) ----------------------------- Давай без политики)))
Ответить
0
0
Hi-Tec (Днепр)
Днепр фуфло... Анкрка (Харьков) 07.11.10 22:11 --- Ты это тем харьковчанам объясни, которые сегодня пришли на харьковский стадион на \"праздник футбола\". Сиди лучше, мил человек, и обтекай. Не тебе об этом говорить. ))
Ответить
0
0
патриот86 (Харьков)
Анкрка (Харьков) 07.11.10 22:14 подписываюсь! редкий г...
Ответить
0
0
zmey22(днепрянин) (днепропетровск)
Анкрка (Харьков) иди на йух, хорь дырявая
Ответить
0
0
yanchiony (Львов)
Радует что хоть на ветке нет всякого мусора между Львовом и Днепром!!!
Ответить
0
0
fanat karpat (Тернопіль)
нарешті худобяк виходить насвій рівень
Ответить
0
0
патриот86 (Харьков)
кого! вас??? боимся аж колени трусятся)))) lol
Ответить
0
0
Анкрка (Харьков)
Товарищ Швондер.... ты как и все пердяне...гов..юк
Ответить
0
0
Дніпро sity (Днепропетровск)
В харьковчан сопли подсохли? Полезли на другие ветки?
Ответить
0
0
Анкрка (Харьков)
!!!!!!!!!
Ответить
0
0
Hi-Tec (Днепр)
Сегодня увидел хороший футбол двух хороших команд, каждая из которых хотела выиграть, не хотела проигрывать и подошла к своим задачам крайне ответственно - разумеется, в меру своих возможностей на сегодняшний день. По содержанию и качеству игры - центральный матч тура. Смотрелась игра очень хорошо - и довольно качественная игра \"первым номером\" \"Днепра\". и острые карпатские контратаки ... спать у экрана было некогда. Результат, наверное, закономерный. Поздравляю львовских соперников с достойной игрой. :)
Ответить
0
0
патриот86 (Харьков)
иТоварищ Швондер (Dnipropetrovsk) 07.11.10 22:06 извени грамотей, а что такое яэык?) или пальчики еб...ца
Ответить
0
0
chex78 (Днепропетровск)
Смотрел матч от начала и до конца. Понравился.Жаль что победителя не удалось выявить потому, что команды подобрались равные. \"Карпатап\"-респект !!! Проштудировали нашу команду. Спасибо за игру !!!
Ответить
0
0
Дніпро sity (Днепропетровск)
Игра классная, надеюсь и реализация наладится. Верю в Днепр!
Ответить
0
0
Andriy Lviv (Lviv)
Нарешті знайшлися люди, які теж вважають, що Гурулі - ручне гальмо! Я це вже останні місяці пишу на всіх вітках !!! За що його випускають тільки............
Ответить
0
0
Товарищ Швондер (Dnipropetrovsk)
Анкрка (Харьков) 07.11.10 22:11 Иди в норку!!!!
Ответить
0
0
Нанто (Харьков)
Метеор (Днепропетровск) 07.11.10 22:11 мне кажется у вас слишком много надежд на зиму. А вдруг не будет никаких суперизменений?
Ответить
0
0
Анкрка (Харьков)
Днепр фуфло...
Ответить
0
0
dale (Донецк)
Игорь10 (Днепр) отлично судил арбитр, единственный заметный ляп - незамеченный фол на Лепе, давал играть, лишний раз не свистел, может поэтому игра такая динамичная получилась
Ответить
0
0
vgora (Днепропетровск)
Метеор (Днепропетровск) Не понравилось то, что на фоне уставших Карпат практически не смогли создать хороших моментов, а пропустить могли, и не раз. А с футболом Бессонова сравнивать не вижу смысла - это уже история. И обрати внимание, я сказал, что не доволен игрой, а не Рамосом
Ответить
0
0
kuko (Lviv)
...у другому за тиждень Карпатсько-Севільському матчі Карпати виглядали ДОСТОЙНО! ...передали привіт ХУ-анд-Е Рамосу від його колишнього клубу)) ...дніпряне з графіком матч/тиждень - взагалі мали б рвати всіх по дорозі....., але ..... \"овчінка вирост\" = мабуть, покажуть рез-т ПІСЛЯ зими... ІТОГО: з усіх полпредів у ЛЄ Карпати - ЄДИНІ, хто набрав очки після важкого четверга; ДК+МХ = 0 ..... ЦЕ - обнадіює!.....Респект Кононову+команді!...
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
Нанто (Харьков) 07.11.10 22:08 Но сейчас отстаем на 3 очка.А вполне могли отставать и на 7 очков в этом туре )))Тут до зимы дожить как то. )))
Ответить
0
0
Ендрю мен (Одесса)
maxx (dnepropetrovsk) Я на это надеюсь!!!Пора Динамо Г..... убирать со второго места засиделись они там - ИНВАЛИДЫ!!!!!!!!
Ответить
0
0
патриот86 (Харьков)
а помоему тур веселый) ни вам ни нам ни киеву. донецку вот только праздник (хоть и неуверенная игра и кривые на большее заслуживали), пепер уверенно к первому месту. нече, тем нам веселее бедет. вся борьба еще впереди
Ответить
0
0
dale (Донецк)
Браво Карпаты! Браво Днепр! отличное зрелище - настоящее украшение вечера PS Отдельное браво Яну! Янчик - Донецк тебя любит!
Ответить
0
0
Нанто (Харьков)
basque (Донецк (Восточная Ук) 07.11.10 22:06 аж на очко? :)
Ответить
0
0
Игорь10 (Днепр)
Євген Арановський (Київ) похоже однопартиец Зверева и Моисеева.
Ответить
0
0
adey (Korosten)
или вы на ничью и расчитывали? на чюжом горе добра не сыщешь. патриот86 (Харьков) пить \"оболонь\" перед походом на стадион - плохая примета
Ответить
0
0
vlodko (Львів)
Всі молодці! Гурулі - 0...
Ответить
0
0
Товарищ Швондер (Dnipropetrovsk)
так это у вас сегодня праздник??!! или вы на ничью и расчитывали? на чюжом горе добра не сыщешь. патриот86 (Харьков) 07.11.10 22:01 Харёк,чу-щу пишется с \"у\"!!!! Учи яэык грызун!!!
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
vgora (Днепропетровск) 07.11.10 22:04 Чем игра была плоха ? Вот посмотри футбол Бессонова и почуствуй разницу.
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Нанто (Харьков)07.11.10 22:05, зато сократили отставание :)
Ответить
0
0
A.P. (Львів)
Думаю для Карпат позитивний результат, все-таки. Зважаючи на ЛЄ.
Ответить
0
0
zmey22(днепрянин) (днепропетровск)
а харьки боятся, что скоро все станет на свои места, и будем мы их драть и в хвост и в гриву, потому грязью и поливают
Ответить
0
0
Blekren (Мариуполь)
ФуФлО
Ответить
0
0
alex_kharkov (Kharkov)
А я предсказывал 1-1, ну ничего, почти угадал результат. Хорошую игру показали обе команды.
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
popperklopper (Днепропетровск)07.11.10 22:00, точно, одна штанга Голодюка чего стоит!
Ответить
0
0
Нанто (Харьков)
maxx (dnepropetrovsk) 07.11.10 22:04 ну что, Макс, догнали Вы нас?
Ответить
0
0
vgora (Днепропетровск)
Я бы на месте Рамоса игрой был недоволен... Посмотрим что он скажет.
Ответить
0
0
maxx (dnepropetrovsk)
грей2803 (ват ям) 07.11.10 21:59 Хорошее случилось сегодня в Харькове и Киеве,в Харькове особенно!!!! Ендрю мен (Одесса) 07.11.10 22:01 Погоди! Весной будет другая команда и другой футбол!
Ответить
0
0
yavorchuk (Львів)
гарна гра
Ответить
0
0
etomist (Cherkasy)
Ахметов все купил)))))))) Админы - как всегда не успевают вытирать отдельных харчков с днепровских веток
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
Интересный футбол. Совсем не похож на тупой футбол Бессонова. Ничья вполне нормальный результат в сезон когда нужно заложить фундамент на будущие победы, которые без сомнения будут. Идем в правильном направлении.
Ответить
0
0
Ендрю мен (Одесса)
Да,жаль Днепр в этом году таки не тянет боротся за 2 место!!!!!
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
alexb (Dnepropetrovsk) (Днепропетровск)07.11.10 21:59, да вы какбы и пропустить на последних минутах могли. Не заслуживал Днепр на победу на выезде.
Ответить
0
0
zmey22(днепрянин) (днепропетровск)
чтобы побеждать на 92 минуте не хватает у нас исполнителей, думаю зимой исправим эту проблему
Ответить
0
0
yanchiony (Львов)
Всё по игре! Днепряне молодцы! Карпаты снова два дня на отдых)))
Ответить
0
0
etomist (Cherkasy)
Побеждать в таких матчах - признак класса. Без него Днепру не быть даже в тройке. Матч - супер. Всем 7.0 лепа 5.5 калина 2.0
Ответить
0
0
патриот86 (Харьков)
ну че, харьки,? допрыгались? \"суперклуб\",мля zmey22(днепрянин) (днепропетровск) 07.11.10 21:03 Браво Таврия!!! Могли забить и больше,жаль... Честно не много смешно,было читать коментарии болельщиков Метала перед игрой :\"порвем, на кол посадим,второе место...\",а теперь еще смешнее.Наверное не фарт,перегорели не много. Днепр_75 (Днепропетровск) 07.11.10 21:03 Второй будет Днепр! maxx (dnepropetrovsk) 07.11.10 20:57 ну-ну... так это у вас сегодня праздник??!! или вы на ничью и расчитывали? на чюжом горе добра не сыщешь.
Ответить
0
0
popperklopper (Днепропетровск)
какие были шансы.......
Ответить
0
0
Mishanja (Николаев)
единственная ничья тура
Ответить
0
0
trubkin (aurora)
Чудова гра, європа дає свої знаки. Так тримати.
Ответить
0
0
Domenico (Lviv)
заслужено
Ответить
0
0
alexb (Dnepropetrovsk) (Днепропетровск)
Вот поэтому мы и не боремся за чемпионство! И Металлист тоже. Потому что гранды в таких матчах хоть на 90-й, хоть на 92-й, а забьют! Психология победителя! Мать её итить!
Ответить
0
0
zmey22(днепрянин) (днепропетровск)
игра порадовала, жаль без голов
Ответить
0
0
грей2803 (ват ям)
ну хоть что-то хорощее))))))))))))
Ответить
0
0
Hezer (Kyiv)
Ничего так.
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Подуставшие Карпаты выстояли со свежим Днепром, пускай и дома. Видно в Севилье выложились не по полной.
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус