Вукич дискваліфікований на три поєдинки ᐉ UA-Футбол

Общие новости

22-го травня відбулося чергове засідання Бюро ПФЛ
Общие новости
22.05.2007
вторник
22:38
Вукич дискваліфікований на три поєдинки
Рейтинг публикации
22-го травня відбулося чергове засідання Бюро ПФЛ

Члени Бюро ПФЛ одноголосно вирішили, що всі матчі 29-го і 30-го турів Союз-Віктан Чемпіонату України з футболу розпочинатимуться о 18. 00.

За неетичні вислови на адресу арбітрів головного тренера «Кривбасу» Тарана на прес-конференції після матчу 26-го туру чемпіонату «Ворскла» - «Кривбас», криворізький клуб оштрафований на 3000 умовних одиниць.

За некоректну поведінку головного тренера «Сталі» Каанена під час матчу 26-го туру чемпіонату «Сталь» - «Динамо», алчевський клуб оштрафований на 1000 умовних одиниць.

За некоректну поведінку тренерів «Шахтаря» Спиридона і Ніколіні під час матчу 27-го туру чемпіонату «Карпати» - «Шахтар», донецький клуб оштрафований на 2000 умовних одиниць.

Футболіст «Шахтаря» Вукич, якого було вилучено в матчі 27-го туру чемпіонату «Карпати» - «Шахтар», дискваліфікований на три поєдинки.

Читайте самые интересные новости футбола в Telegram, Facebook и Viber
Подписывайтесь на наш канал YouTube
Оцените этот материал
Голосов 1
Источник: ПФЛ
Загрузка...
Реклама
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Комментарии (15)
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
NiktoUA (Днепр)
насколько я помню в каждом втором посте готовы были все конечности попереламывать тому индейцу ...
Ответить
0
0
citizen (Prolisky)
lexa29 (Nova Kahovka) И что, многие его критиковали? от силы 5 минут на форуме. ---------------------------------------- Отличие в том, что не было фанов Реала, с которыми можно спорить и развивать тему ;)
Ответить
0
0
lexa29 (Nova Kahovka)
А я помню матч Реал - Динамо. Когда игрок Реала локтем специально ударил Рыбку. И что, многие его критиковали? от силы 5 минут на форуме. А как Жадсон и Фернандиньо, так уже 2 недели разговоры, а все потому что это игроки не Реала, а ШАХТЕРА...
Ответить
0
0
Димок (Кривой Рог)
Ой, что будет...опять эти румынские слезы с соплями...
Ответить
0
0
goalkeeper (Львів)
Взагалі то три гри - забагато. Хіба що Вукіч віддувається і за Фернандіньо, і за Матузалема:)
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Starling (Катманду) 22.05.07 23:31 ну не сміши. Якщо людина б"є суперника шипами в живіт його що по голівці погладити? Правильно зробили... Взагалі Шахтар "брудна" команда. П.С. навіть Луческу на прес-конференції сказав, що Вукіч повинен бути покараний.
Ответить
0
0
Starling (Катманду)
По Вукичу тут: http://www.terrikon.dn.ua/posts/4444
Ответить
0
0
Nhiddog (Киев)
Именно - за что Вукича? Он-то вроде не Фернандиньо=)
Ответить
0
0
Starling (Катманду)
Ну так а все таки, за что Вукича?
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
чернову - червону
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
Правильно. Це послужить для них уроком. По Фернандіньо погоджуюсь, він травмував Ткачука і заслуговував на чернову картку і на тривалу дискваліфікацію.
Ответить
0
0
Kvinto (Львів)
Фернандіньйо треба було дискваліфікувати. Він того більше заслужив. З такими фокусами він колись дограється до того, що йому поламають ноги прямо на полі. І нікому жалко не стане. Гравець може грати жорстко, це боротьба, це подобається вболівальникам. Коли гравець грає жорстко то іноді він може і травмувати суперника, але це все ігрові епізоти. Такі гравці викликають повагу. Але коли футболіст грає ПІДЛО, то це зовсім інша справа. Гнати таких теба, і чим дальше тим краще.
Ответить
0
0
Kabanias (Киев)
Не хера себе "за что"!!!
Ответить
0
0
RSV (Helsinki)
Vo kapustu stregut :) A Vukicha to za chto?
Ответить
0
0
kubo (Lviv)
За некоректну поведінку тренерів «Шахтаря» Спиридона і Ніколіні А шо вони там робили?
Ответить