Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Офіційна заява "Карпат". Клуб вкотре незадоволений суддівством

Офіційна заява "Карпат". Клуб вкотре незадоволений суддівством


Футболістів і тренерів нерідко питають щодо того, скільки очок, на їх думку, недорахувалася команда через ті або інші причини: пропущений на останній хвилині м’яч чи, навпаки, нереалізований пенальті. Але не завжди втрату залікових пунктів пов’язують з невдалою грою, в чемпіонаті України, нажаль, вельми часто говорять про людський чинник, а саме, про суддів. Ось і «Карпати» напередодні 12-го туру вирішили підрахувати, скільки ж очок могли набрати «зелено-білі», якби не, як вважають у львівському клубі, помилки арбітрів у низці матчів за участю львів’ян.

«16 очок і 7 місце – саме таким на сьогодні було б турнірне становище «Карпат», якби не очевидні результативні помилки арбітрів, допущені у матчах за участю львівської команди з початку чемпіонату» - зазначається на офіційному сайті клубу.

«З початку сезону судді часто помиляються не на користь «Карпат». Ми розуміємо, що існує людський фактор, розуміємо, що судді мають право на помилку, але все одно багато чого – не розуміємо. Кожен окремий вийнятий з контексту випадок може мати якесь пояснення чи випадковість, але чи можна трактувати дуже схожі епізоди по-різному, в залежності від того, хто чи супроти кого вчинено порушення? Чи можна ряд різних за суттю епізодів трактувати в переважній більшості на користь одного з суперників? Наука логіки стверджує, що порівняльний аналіз декількох випадків визначає тенденцію, а кількісний аналіз – визначає явище»

До своїх роздумів інформаційний центр ФК «Карпати» також додає і відеоматеріали, які розділені на три категорії: Рішення арбітрів, що мали вплив на остаточний результат матчу, підбірки рішень арбітрів у схожих ситуаціях та підбірки різних рішень арбітрів впродовж окремих матчів.

При цьому у матеріалі сайту «Карпат» відмічається, що клуб готовий розмістити у порівняльному режимі будь-який аналогічний за важливістю момент чи методично аналогічну підбірку моментів, вирішених суддями на користь «Карпат» у цьому сезоні, але самостійно таких наразі знайти може.

Рішення арбітрів, що мали вплив на остаточний результат матчу.

1 тур. 13.07.2012. Луцьк. «Волинь» – «Карпати» – 1:1

Арбітр матчу: Дмитро Кутаков (Бровари, Київська обл.)

За рахунку 0:1 на користь «Карпат» йде передача з лівого флангу, в зону, де знаходяться двоє гравців «Волині» – Пилипчук і Лопес. Перший з них, Пилипчук, в момент пасу знаходиться значно ближче до воріт, аніж останній захисник, при цьому бере активну участь у епізоді – намагається дістати м’яча та пробити по воротах, м’яч пролітає лише в міліметрах над його головою. Активне перебування в офсайді є очевидним. Другий гравець, Лопес, який за мить забиває м’яч у ворота, також в момент передачі перебуває в офсайді, хоча й незначному та менш очевидному.

3 тур. 28.07.2012. Полтава. «Ворскла» – «Карпати» – 3:1

Арбітр матчу: Віталій Годулян (Одеса)

З офсайдним порушенням забито два(!) голи господарів – перший та третій. У першому випадку, безпосередньо між гравцем «Ворскли» Лієтавою та воротарем «Карпат» Богатіновим у момент результативного удару в очевидному офсайді знаходився та активно перешкоджав воротареві закриваючи видимість захисник «Ворскли» Курілов. Ми, звичайно, не готові стверджувати, що воротар «Карпат» справився би з ударом, якби такої перешкоди у нього не було, але це не той умовний спосіб, який може бути застосований щодо встановлення порушення об’єктивного офсайдного правила.

У випадку з третім голом офсайдне положення гравця «Ворскли» Будніка, котрий віддавав останню передачу у комбінації, взагалі не потребує додаткових коментарів, окрім того, що гравець атаки знаходився у надто глибокому офсайд при досить короткому пасі, і все це відбувалося надто близько до помічника арбітра, щоб знайти якесь розумне пояснення його діям.

5 тур. 11.08.2012. Одеса. «Чорноморець» – «Карпати» – 1:1

Арбітр матчу: Сергій Даньковський

Йде передача з центру поля на Балашова, який на фланзі приймає м’яча рукою. Це гольова атака, в якій одесити забивають вже на 3-й хвилині.

8-ий тур. 01.09.2012. Львів. «Карпати» – «Металург» (Д) – 0:1

Арбітр матчу: Сергій Бойко (Київська обл.)

12 хвилина. Вилучення Кас’яна. Жорсткий підкат, гравець «Карпат» не дістає м’яча, відбувається контакт, який радше є жорсткою підніжкою, аніж ударом по ногах, і тим більше не стрибком у ноги. Але за це порушення правил суддя одразу ж вилучає гравця. Експерти, судді, журналісти після матчу в один голос заявили – жовта картка, але не червона. Так сказали всі, окрім П`єрлуїджі Колліни, який підтримав рішення судді. Але про це – згодом і окремо. Наразі стверджуємо, що вилучення на самому початку матчу стало далеко не останнім чинником поразки «Карпат» у матчі.

11-ий тур. 06.10.2012. Луганськ. «Зоря» – «Карпати» – 2:1

Арбітр матчу: Анатолій Жабченко (Сімферополь)

80 хвилина. Незарахований гол Лукаса у вкрай важливому у турнірному значенні матчі для обох команд. На відео прекрасно видно, що Лукас не перебував в офсайді, і знову ж таки, пас був достатньо короткий, епізод розвивався у безпосередній близькості до помічника арбітра, котрий почав сигналізувати прапорцем чомусь аж через 3(!) секунди після фази пасу, коли Лукас вже обходив воротаря. Так за 10 хвилин до завершення матчу рахунок не став нічийним.

Підбірки рішень арбітрів у схожих ситуаціях.

Щодо вилучення Мартіна Богатінова у матчі «Зоря» – «Карпати» львів’яни не заперечують, але пропонують звернути увагу на інші епізоди, де за небезпечну гру з боку суперників «зелено-білих» судді обмежувалися жовтими картками. А саме у матчах «Волинь» – «Карпати» та «Шахтар» – «Карпати».

Так саме є у «Карпат» і питання щодо червоних карток Муртаза Даушвілі у матчі проти запорізького «Металурга» та Олександра Кас’яна у матчі проти донецького «Металурга»:

Яку картку мав отримати Безус, котрий у матчі «Ворскла» – «Дніпро» вчинив порушення майже ідентичне по динаміці до порушення Кас’яна з єдиною відмінністю, що Роман таки акцентовано шипами влучив у гомілкостоп супернику? Чи не стрибав двома ногами вперед у суперника Ротань у матчі «Дніпро» – «Шахтар»?

За стрибок на повній швидкості прямою ногою з виставленими вперед шипами в Муртаза Даушвілі Ілля Галюза відбувається гірчичником. Найпоказовішим є те, що у епізоді з того ж таки матчу «Карпати» – «Металург» (З), коли безпосередньо внаслідок створеної загрози здоров’ю Павла Ксьонза діями Сергія Рудики Павло Ксьонз таки отримав травму і покинув поле, суддя узагалі не зафіксував порушення правил.

Підбірки різних рішень арбітрів впродовж окремих матчів.

Епізод 1. Фіксується офсайд у Лукаса, коли в момент передачі нападник «Карпат» знаходиться на власній половині поля. Ми допускаємо, що за весь час перебування в Україні пан Колліна, як він заявив минулого тижня, так і не розібрався, як малюють офсайдні лінії на нашому телебаченні. Але як і для чого малюють центральну лінію поля, сподіваємося, відомо всім?

Епізод 2. Фіксується офсайд у Лукаса, який на момент передачі знаходиться на одній лінії із захисником. Невже цього лайнсмена не вчили, що навіть у випадку сумніву такі епізоди трактуються на користь атаки?

Епізод 3. Нападник Чорноморця вибігає для прийому м’яча з метрового офсайду, але в останній момент пропускає його партнеру. Помічник арбітра дозволяє продовжити перспективну атаку, в результаті якої на останніх хвилинах матчу призначається небезпечний штрафний в бік воріт «Карпат».

У цьому відео зібрано сім епізодів матчу «Зоря» – «Карпати» абсолютно різного характеру – від гольового до дрібних за значенням, – об’єднані лише очевидно специфічним трактуванням їх арбітром.

Насамкінець, Футбольній громадськості хотілося б нагадати про відкритий лист «Карпат» на адресу президента ФФУ Анатолія Конькова, що був надісланий буквально через лічені дні після переобрання керівника ФФУ. У своєму зверненні наш клуб назвав три невідкладні проблеми стосовно суддівства у футболі:

Авторитарність управління Колліни

Цілковита закритість системи суддівства

Відсутність незалежного інституту апелювання

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Dilettante (Донецкая обл.)
"6 очок і 7 місце – саме таким на сьогодні було б турнірне становище «Карпат»" ---- Видна конечно рука Вацко, но тем не менее не знаю, что бы было если бы да кабы, но по сегодняшней игре с Говерлой, которую я видел, Карпаты и 7 место пока не совместимы :(
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 72
Dilettante (Донецкая обл.)
"6 очок і 7 місце – саме таким на сьогодні було б турнірне становище «Карпат»" ---- Видна конечно рука Вацко, но тем не менее не знаю, что бы было если бы да кабы, но по сегодняшней игре с Говерлой, которую я видел, Карпаты и 7 место пока не совместимы :(
Ответить
0
0
Andrij2012 (Львів)
Просто після деяких матчів не треба випускати суддів з стадіону . Думаю фани Карпат з цим би справились. http://www.youtube.com/watch?v=NbyId9yqAnI&fea...
Ответить
0
0
ФК Танкист (Житомир)
Карпаты не здавайтесь
Ответить
2
0
Darmoid (Drogobych)
От фантазери! Як може в корумпованій країні бути щось чисте і прозоре?! Все взаємозв\'язано. Там де водяться великі гроші про якусь порядність і чесність годі думати. Ось мене, як і більшість також обурює той факт, що футболісти мають не реальні зарплати за роботу, яка не настільки важка в фізичному а тим більше розумовому плані. Чому ті ж самі співаки чи політики мають зарплати більші, чим робочі, які кожен день ризикують власним життям за копійки?! Нема в цій країні справедливості і ніколи не буде. Судді також працюють по вказівкам, які їм дають зверху і це всі розуміють.
Ответить
1
0
MatiAS (Луганск)
Подборка с Зарёй супер! Особенно последний момент - там можно жёлтую за симуляцию львовскому футболисту было дать: его лицо никто не задел даже, а он так схватился! Ну и резонный вопрос: почему борящиеся за вселенскую справедливость Карпаты не выложили видео эпизодов где львовских футболистов явно жалел арбитр (например, очень явно Пластуна)??? А почему он не удалил Костова за истерику? Почему не давал жёлтые психующим запасным? Ах да, Карпаты же не за справедливость, а за себя любимых... Ну их можно понять, только об арбитре по всем эпизодам в игре судить надо, а не по "избранным".
Ответить
1
0
Referee-12 (Александрия)
100 % не согласен с Карпатами с 1 и 8 туром. в остальном думаю были ошибки арбитров и их ассистентов.
Ответить
0
0
vitaxa1010 (Алчевск)
Помнится, год назад, когда во Львове "убивали" Зарю, после подобного заявления луганского клуба, львовские вболивальники писали, что нефиг ныть, а надо играть!!! И шо мы видим теперь? Удачи вам, ребята, в вашем нелегком труде! А Зорька, кстати, выстояла, чего и вам желаю.
Ответить
2
0
DeeGranD (Poltava)
да, это всемирный заговор против карпат
Ответить
1
0
Karpaty_Lviv_Forever (Lviv)
*вирішили
Ответить
2
0
Karpaty_Lviv_Forever (Lviv)
[quote datetime="18.10.2012 22:03" author="anatol992 (Александрия)"] [quote datetime="18.10.2012 21:12" author="kolia26@ (Львів)"] Показать вложенную цитату [quote datetime="18.10.2012 21:11" author="anatol992 (Александрия)"] Нытиков в пердив. [/quote] Помагає? [/quote] Ты о чём? [/quote] ну як в пердиві, нитіки? соплі не надоїли? а чого ніхто не плакав так як зараз дАнЄцкіє і хаРЬковчанЄ, коли оболонь писала тут всякі листи, чи вони йдуть в першу лігу, чи лишаються в ПЛ коли лозанна ше нічо не вирішила??? П.С. - ШОСЬ БИ ТАКЕ СТАЛОСЯ З ДАНЄЦКОМ, ХАРЬКОВОМ АБО ЛУГАНСКОМ, ВСІ БИ ВЖЕ ТУТ ТАК ПЛАКАЛИ, ШОБИ ВЖЕ НАПЕРЕД ВСЕ ВІРИШИЛИ! Я ВАМ ДАЮ 250% ЗІ 100%!!! дамір і рІнат лЄАнідич вже порішали!!
Ответить
1
0
beat (Харьков)
давно пора в пердиве сопли жевать
Ответить
0
0
Smooth da Hustler (Львів)
[quote datetime="19.10.2012 07:12" author="aa_konoplya (Харьков)"] Из всей подборки примерно половина моментов ,убивших Карпаты, вполне трактуются в пользу атаки. По остальным моментам, так таких моментов в каждом матче можно насчитать штук по 10, просто после них не забивают. Карпаты, как всегда, раздули по максимуму. Не видят своих проблем в команде и пытаются переложить их на судей. Динамо тоже не видело, но наконец-то прозрели. [/quote] Ты говоришь что трактуются в пользу атаки ? А чего тогда когда Карпаты атакуют, то не трактуются. А проблема с судеййством у нас огромная, и не только в матчах Карпат(просто очень часто) и Чистые голы не засчитывают и красные, уж очень часто показывают не в тему. Ничего не сделаешь, опять подождать пресс-клуб от Колины и посмотреть как он всех успокаивает.(
Ответить
3
0
andrey_burak_85 (Барышевка)
Карпаты постоянно на что-то жалуются,мы уже привыкли.Как выразился тут один из посетителей "это уже похоже на нытье".И никак оно ему не поможет.На что интересно они расчитывают?
Ответить
0
0
Месталья (Dnipropetrovs`k)
Ну, как минимум, на снижение давления со стороны болельщиков на руководство клуба из-за результатов.
Ответить
0
0
Eugeen (Львов)
Это не нитьё Карпат, как пишут некоторые. Просто когда команда десятером забивает чистый гол, а тебе тупо его не засчитывают. А другие команды Карпатам забивают в метровых офсайдах, голы с подыгрыванием себе рукой (все видят, а судья нет). Это всё психологически ломает команду. Команда начинает подыматься с колен, а ей это го не дают делать. Просто кого то это всё устраивает. Может быть такие заявления Карпат "сотрясут воздух".
Ответить
6
0
kolia26@ (Львів)
[quote datetime="19.10.2012 10:08" author="Кудесник (Луганск)"] В Швейцарии у людей более длинные и сложные имена и фамилии - ты их не запомнишь. [/quote] Є інфа з Лозани?Чи як завжди балаболиш?
Ответить
2
0
ляксандер (днепропетровск)
шо сказать,як воно "канешна":нас е**ть,а мы-крепчаем!
Ответить
0
0
Кудесник (Луганск)
В Швейцарии у людей более длинные и сложные имена и фамилии - ты их не запомнишь.
Ответить
0
0
kolia26@ (Львів)
[quote datetime="19.10.2012 09:52" author="Кудесник (Луганск)"] Да, это решат в другом месте, если тебе это поможет. [/quote] Дамір уже парішав?
Ответить
4
0
kolia26@ (Львів)
[quote datetime="19.10.2012 09:38" author="York (Донецк)"] Очень сильно уважал "Карпаты" раньше. Но теперь, вследствие множества факторов все это уважение выветрилось! Не красят клуб вот такие официальные заявления, это действительно похоже на нытьё!!! Как это заявления поможет клубу? Никак! [/quote] Так будь послідовним тоді і не уважай Шахтар.Дєнісофф,майже офіційна особа вашого клубу,тільки тим і займався,що нив з екрану протягом 10-ти років на суддів.Чи може щось в оф. заяві не по ділу?Готовий обсудити.
Ответить
6
0
kolia26@ (Львів)
[quote datetime="19.10.2012 08:55" author="Кудесник (Луганск)"] Самое для вас страшное, что в пердиве судят еще хуже, так что готовьтесь. [/quote] Уж не луганським тролям це вирішувати,де і кому грати.
Ответить
6
0
Кудесник (Луганск)
Да, это решат в другом месте, если тебе это поможет.
Ответить
0
0
York (Донецк)
Очень сильно уважал "Карпаты" раньше. Но теперь, вследствие множества факторов все это уважение выветрилось! Не красят клуб вот такие официальные заявления, это действительно похоже на нытьё!!! Как это заявления поможет клубу? Никак!
Ответить
0
0
Кудесник (Луганск)
Я ще перед матчем з Зорею подивившись що буде Жабченко судити зрозумів що очків нам не бачити levchik (Львів) 18.10.2012 22:11 --------------------- И правильно понял. Вы свои очки еще в прошлых сезонах получили, когда судьи во Львове "Зарю" "убивали". Ладно ты тогда еще футболом, наверное, не интересовался, поэтому и не знаешь (как, к примеру, Федецкого не удалили), но вот работники вашего клуба...? А нарезочки ваши - это вообще полный бред. Любая команда может себе таких нарезочек столько сделать, что не только на седьмом месте, чемпионом надо быть! А как же чудно звучит следующий цитата: "Щодо вилучення Мартіна Богатінова у матчі «Зоря» – «Карпати» львів’яни не заперечують, але пропонують звернути увагу на інші епізоди, де за небезпечну гру з боку суперників «зелено-білих» судді обмежувалися жовтими картками. А саме у матчах «Волинь» – «Карпати» та «Шахтар» – «Карпати»." Это, что судья должен с ноутбуком бегать и просматривать эпизоды всех матчей КЛ, как их трактуют другие судьи? Самое для вас страшное, что в пердиве судят еще хуже, так что готовьтесь.
Ответить
0
0
levchik (Львів)
Я Футболом інтересуюсь дуже багато років напевне більше ніж ти прожив на цьому світі!!!!!!!!Так тоді Федю не вигнали я доречі був на тому матчібТак ми тоді пеналь не забили і мали ще моментів 10 !!!!Йшла гра в одні ворота!!!Чогож ти мовчиш про Галюзу якого 2 рази полвинні були виганяти!!!!!засліпило а чистий гол Лукаса!!!!!!!!
Ответить
0
0
дзеня (Талнах)
напрошується єдине питання - невже висвітлення таких епізодів - дає надію що судійський комітет -- і той жж калліна-макарон= почують ??? раз діють по приказу"унічьтожіть"-- то як не крутись-- знищуть .
Ответить
4
0
aa_konoplya (Харьков)
Из всей подборки примерно половина моментов ,убивших Карпаты, вполне трактуются в пользу атаки. По остальным моментам, так таких моментов в каждом матче можно насчитать штук по 10, просто после них не забивают. Карпаты, как всегда, раздули по максимуму. Не видят своих проблем в команде и пытаются переложить их на судей. Динамо тоже не видело, но наконец-то прозрели.
Ответить
0
0
Smile000 (Луцк)
Насчёт гола Рамона полная чушь! Как могут утверждать "очевидный" оффсайд,если на камерах даже на 50 % не определить был оффсайд или нет...
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
Факты инфоцентр предьявил по делу. Конечно, не судьи виноваты в тренерской чехарде, низком уровне игры и просчетах менеджмента Карпат. Но громадное количество судейских ошибок, направленных против Карпат, нельзя отрицать. Это ненормально и с этим что-то нужно делать.
Ответить
5
0
opillja (Франківськ)
Все написано по факту, і є фактичні підтвердження і так що тут деякі харківські попрошу прикрити свої їдальники, а таким як Takson (Sevastopol) тут взагалі без слів, а просто .............................
Ответить
3
0
legir (Азовск)
А вдруг поможет? Вот перед матчем с Таврией Шуфрич мл. сопли распустил, в истерике по полу в них повалялся и сразу победа. Случайность - врядли, засуживать перестали - не уверен. Скорее задвигались весомые рычаги-связи и Таврюша влетела. Советую Карпатам пригрозить сняться с чемпионата и Говерле заодно, отсудят точно нормально, а может и каждой по победе дадут))
Ответить
0
0
levchik (Львів)
Я ще перед матчем з Зорею подивившись що буде Жабченко судити зрозумів що очків нам не бачити.Його бенефіс в матчі Металіст-шахтар де він посуті довершив справу Іщенка Швецова і Бакса зробивши Шахтар чемпіоном!!!!!!!ще довго не забудеться!!!!!І ще одне подивіться на цей тур весь цвіт нації!!!!!!!!Бакс швецов .Бойко Діма Жуков перешуганий щей супер дербі Шахтар-шахтар2 Цирк в самому розгарі!!!!!!!!!!
Ответить
11
0
Metall_Tiffozi (Kharkov)
[quote datetime="18.10.2012 21:38" author="фиksa (lviv)"] Metall_Tiffozi (Kharkov) 18.10.2012 21:25 - Якщо хоч таких 10% результативних помилок було на користь суперників Метала, прошу викласти, а ні помовч, диванний єксперт. Повністю підтримую дану підбірку і не тільки тому що львів"янин, а тому що ці "помилки" настільки очевидні що і сперечатись нема сенсу. [/quote] Пускай руководство вашего клуба во главе с его почетным презом лучше клубом займутся, а не поисками черной кошки в темной комнате. У него вечно кто-то виноват - то "игру продали Лащенков и К", теперь вот постоянно судейки виноваты. Игрой надо доказывать состоятельность команды, а не размазыванием ..оплей на людях
Ответить
0
0
фиksa (lviv)
Та причім тут керівництво? Я вболівальник Карпат і менє судьї вже дістали постійним приниженням львів"ян. І мені паралельно що говорить і думає почесний, я констатую факт, до Карпат рефері ставляться УПЕРЕДЖЕННО.
Ответить
6
0
anatol992 (Александрия)
[quote datetime="18.10.2012 21:12" author="kolia26@ (Львів)"] [quote datetime="18.10.2012 21:11" author="anatol992 (Александрия)"] Нытиков в пердив. [/quote] Помагає? [/quote] Ты о чём?
Ответить
0
0
FCKarpatyLviv (Lviv)
тут усе правильно,це моменти які вплинули на результат гри....та і дрібних помилок хватає..
Ответить
3
0
фиksa (lviv)
Metall_Tiffozi (Kharkov) 18.10.2012 21:25 - Якщо хоч таких 10% результативних помилок було на користь суперників Метала, прошу викласти, а ні помовч, диванний єксперт. Повністю підтримую дану підбірку і не тільки тому що львів"янин, а тому що ці "помилки" настільки очевидні що і сперечатись нема сенсу.
Ответить
7
0
Инспектор (Донецк)
Карпаты играют на уроне 1-й лиги. На себя посмотрите до чего докатились
Ответить
0
0
фиksa (lviv)
Грають як вміють, не про це мова, а про суддівське свавілля. І до чого докотились? Таки-так, вам дончанам невідоме, що це таке суддівська помилка.
Ответить
6
0
Takson (Sevastopol)
вот и судьи судят как умеют
 
0
0
zeny (Запорожье)
Да, это конечно не порядок в каждом матче удаление.Что то не то.Поддержую Львов.
Ответить
7
0
Takson (Sevastopol)
да играть надо нормально и в клубе порядок навести, а то когда меняете тренеров туда сюда это типо нормально и на результат не влияет, или когда Дым че-то чудит это тоже пох - судьи главные виновники неудач?
Ответить
0
0
Nazar V. (Ужгород -Львів)
Вже Севастополь в минулому чемпіонаті навів порядок в себе... купляв все, але Чернівці не продаються!!!
Ответить
3
0
Takson (Sevastopol)
факты есть или ?
 
0
0
УлыбакА (Павлоград)
Согласен,что у каждой команды есть \'свои\' похожие моменты,но Львов в этом сезоне страдает от судей больше других
Ответить
13
0
Metall_Tiffozi (Kharkov)
Блин, "наша песня хороша - начинай сначала?" Плохому футболисту - судья мешает. ЗЫ. Может дело не в судьях, а в игроках?
Ответить
0
0
сева севастополь
а мне кажется,что спецом топят Карпаты,я уже и забыл,когда они в полном составе матч доигрывали,все спорные ситуации почему то решают не в пользу Карпат...
Ответить
11
0
levchik (Львів)
Все по ділу написано!!!!!!!В минулому сезоні самі себе в яму загнали судівські помилки якщо і були то незначні а в цьому безпрєдєл повний реально топлять команду!!!!!!достало!!!!
Ответить
8
0
kolia26@ (Львів)
[quote datetime="18.10.2012 21:11" author="anatol992 (Александрия)"] Нытиков в пердив. [/quote] Помагає?
Ответить
3
0
anatol992 (Александрия)
Нытиков в пердив.
Ответить
0
0
ahiles (Харьков)
хватит ныть,задолбали
Ответить
0
0
Sevast (Севастополь)
На сколько я помню,в последнее время оффсайды на грани в пользу обороны трактуют
Ответить
0
0
footboliare (Мир город)
а ти шутнік, такий як шахтєрські, ви вже якось правила одинаково трактуйте, чи ШО?
Ответить
2
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус