Лига Чемпионов
Лига Чемпионов

Лига Чемпионов - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Сабо: Видел крайние игры Яремчука - нулевой вообще. Не знаю, как его купили в Бенфику


Слово экспертам о жеребьевке ЛЧ

Сабо: Видел крайние игры Яремчука - нулевой вообще. Не знаю, как его купили в Бенфику


Бывший тренер "Динамо" Йожеф Сабо прокомментировал результаты жребия группового этапа ЛЧ 2021/22 для украинских команд.

"У "Шахтера" группа легче, а у киевлян "Барселона", "Бавария" и "Бенфика" - очень приличные соперники. "Горняки" третье место могут занять - есть слабое место "Шериф". У "Динамо" будут очень тяжелые игры с "Барселоной" и "Баварией". "Бенфика" тоже не подарок, но с ними еще можно играть. Видел крайние игры Яремчука - "нулевой" вообще. Не знаю, как его купили в "Бенфику". Думаю, что оба наших клуба будут бороться за третье место.

Игры с "Шерифом" "Шахтеру" могут обеспечить третье место. Киевлянам будет ощутимо сложнее выйти из группы", - сказал Сабо.

Оцените этот материал:
Источник:
1927.kiev.ua
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
avatar
usovvictor (Kharkov)
...даже жаль Сабо, я его помню молодым, заряженным очень, с хорошо поставленным ударом, крепко сбитым, способным в борьбе сбить противника выше его. Очень жаль, что делает старость - просто деменция какая-то....
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 64
avatar
usovvictor (Kharkov)
...даже жаль Сабо, я его помню молодым, заряженным очень, с хорошо поставленным ударом, крепко сбитым, способным в борьбе сбить противника выше его. Очень жаль, что делает старость - просто деменция какая-то....
Ответить
0
0
avatar
Американец 2000
Мы все поняли что в Бенфике работают одни дбилы ! )))Надо было деда брать - он бы рассказал кого им надо покупать и как вообще играть в футбол !
Ответить
0
0
androma (Вересневе)
Скажіть цьому дурневі що в тій грі Бенфіка більше години грала в меншості і відбивала штурм ПСВ і не йшла масовано на половину суперника, тому Яремчук був змушений сам бігати між воротарем і захисниками які розпасовували мяч між собою. І що міг Яремчук показати в цій ситуації ?
Ответить
2
0
Acsakal (Kharkov)
І скільки разів за гру ви побачили, що Яремчук саме "біжить", а не ходить пішки в районі центрального кола?
Ответить
2
0
MaximSK (Киев)
У Яремчука сейчас процесс адаптации к команде и он не может забивать или отдавать голевые передачи в каждом матче. Так резко высказываться по украинскому футболисту, который только 3 недели играет в Бенфике, это позорно.
Ответить
5
0
Acsakal (Kharkov)
Я бажаю Яремчуку завоювати в Бенфіці "Золотий м'яч", але коли я бачу, як він гуляє по полю, коли вся команда відпрацьовує, то в мене теж виникають великі сумніви стосовно успішності його кар'єри в Португалії.
Ответить
1
1
MaximSK (Киев)
Мне тоже не понравилось как он сыграл последние 3 матча, как будто он выглядит уставшим. Но ему нужно дать время, сыграться с партнерами, понимать лучше принципы игры Бенфики, скоро еще вернется Сеферович, поэтому ему нужно во многом еще прибавит чтобы соответствовать Бенфике.
 
0
0
Zapp Brannigan (Київ)
Яремчук забиває, віддає гольові паси - нормально влився в нову команду! Оцінки за матч для мене є кращим показником, ніж слова Сабо!
Ответить
4
0
Fishing 555 (Rivne)
Интервью у Гордона там он берёт интервью у Виктора Серебренникова он говорил как играл Сабо.
Ответить
0
1
Acsakal (Kharkov)
Ви бачили, як грав Сабо? Певний, що ні. А він грав точно не гірше, ніж Серебрєнніков. У Сабо був чудово поставлений удар і гарне бачення поля. Тож його наявність у складі була одним з головних чинників, за якими вболівальники визначали ймовірність досягнення Динамо потрібного результату.
Ответить
1
0
football_soccer (Украина)
Пускай дед лучше расскажет о "не нулевых "украинцах Шахтера , которых на второй тайм с Монако вышел...аж один на всю команду
Ответить
2
1
Соколов (Никополь)
Нельзя, уволят с плохой записью в трудовой что даже уборщиком не возьмут на футбол 1,2,3
Ответить
1
1
Соколов (Никополь)
Дед, пора завязывать работать экспертом., такой бред несёшь.Яремчук нормально играет.
Ответить
3
1
kalan-86 (Анкара)
Все, накрыло деда окончательно. Раньше просто гадил направо и налево, а теперь просто в откровенный маразм ударился.
Ответить
11
2
Fishing 555 (Rivne)
Послушайте Серебряникова легенда Динамо Киев что он говорил о Сабо и будете знать как Сабо играл о других говорити а сам был никакой.
Ответить
4
2
Acsakal (Kharkov)
Ви бачили, як грав Сабо? Певний, що ні. А він грав точно не гірше, ніж Серебрєнніков. У Сабо був чудово поставлений удар і гарне бачення поля. Тож його наявність у складі була одним з головних чинників, за якими вболівальники визначали ймовірність досягнення Динамо потрібного результату.
Ответить
0
0
Весела Дача (Кривий Ріг)
Вобшемто да.
Ответить
2
5
rjhxb61@ukr.net (киев)
Йожеф Йожефович в своем репертуаре) Буду кукарекать напропалую, пока оплачивают ! Ну а че?
Ответить
4
1
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Что он дерево, это и так все знают, но если будут доверять и ставить в состав, то он будет забивать. Подобных напов история знает!
Ответить
6
4
тутти-10 (Сумська область)
Дєду больше нє налівать!
Ответить
10
1
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Немножко ещё! На коня!
Ответить
3
0
тутти-10 (Сумська область)
 
1
0
avatar
2.dc (Николаев)
Согласен с Йо. Йо. практически полностью. А по Яремчуку он вообще в точку попал, один Бог знает, как он в Б оказался. А так, Ёжик Ёжикович четко позицию обрисовал - 3-и места для для обоих, и это задача min … Ежели такового не ставить, то нечего и в ЛЧ соваться …
Ответить
5
9
avatar
Loader (Днепр)
Третье место никак не может быть задачей. Если цель - ЛЕ, то зачем напрягаться в ЛЧ? Финансовое утешение за выход в группу ЛЧ, разве что. Просто деньги и никакой спортивной гордости.
Ответить
0
5
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Сейчас весь футбол деньги! Это ещё совковые мотивы пытаются поднять дух кому-то..... Но этих команд почти нет уже, Динамо пытается что-то сделать без трансферов, но даже преданным, когда переписывают контракт, то они душевно забывают! Пример перехода поколения в Динамо, это времена Милевского......
 
3
2
avatar
2.dc (Николаев)
Ты не внимательно прочитал - выход в ЕвроВесну - это задача минимум. Думаю, это верно для всех участников перегонов ЛЧ. Ну а случись ЛЕ - плохо, но не смертельно - а для наших "грандов", так результат вполне приемлемый
 
2
0
avatar
Alex7Chapman (Кропивницький)
ГЕТЬ НАХ' мессозбочений алканавт 26.08.2021 в 23:15
Ответить
0
0
tamerlan58 (Львов)
Сабо-тупой !!!
Ответить
7
0
kukarekin (Одесса)
Согласен что сабо тупой как тренер, как аналитик. Игроком был хорошим, немного застал его игру. А в отношении групп и шансов в них наших команд мы все знаем и без него, все очень просто. В данном случае можно взглянуть в трансмаркет
Ответить
4
0
avatar
Я так думаю... (КиЇв)
Видел крайние игры Яремчука - "нулевой" вообще” - Сабо действительно сказал «крайние игры»? Уважаемые журналисты UA-Футбол обращаю Ваше внимание, а также передайте Й.Й. Сабо, что слово «крайний» в данном контексте использовать не правильно. Вот мнение российской журналистки, кандидата филологических наук Марины Королевой: « Всё, нет больше сил терпеть. Никакой самый опасный вирус не сравнится с этим прилагательным по скорости распространения. С ним еще можно было смириться, пока оно не покидало профессиональной среды, но сейчас, когда оно без боя берет торговые центры, крупные компании, офисы, я должна сказать о нем всё, что думаю.Так вот: говорить "крайний" вместо "последний" - ужасно! Безграмотно, неправильно, бескультурно. Само по себе прилагательное "крайний" ничем перед нами не провинилось. Крайний - находящийся на краю (крайний дом на улице). Крайний - синоним "последнего" в таких выражениях, как "крайний срок" или "в крайнем случае". Крайний - очень сильный в проявлении чего-нибудь (крайние меры, крайняя необходимость).» Очень прошу Вас не использовать слово «крайний» в контексте, например: «последние игры». Спасибо!
Ответить
8
0
avatar
Loader (Днепр)
Я уже писал им об этом. Конкретно Владу Петрушевскому, но он не перестал использовать это слово. Таков уровень журналистики, да и вообще образования сейчас. Мусорные слова... Как слово "кушать".
Ответить
5
2
avatar
Я так думаю... (КиЇв)
Я когда вижу это слово в таком контексте, то просто теряю контроль над собой и хочется просто кричать от возмущения. Также и когда слышу в разговорах это слово.
 
2
0
avatar
Goleon (Одесса)
Это были замыкающие игры Яремчука)
Ответить
2
0
Andriy Mironyuk
Роззвизділись філолухи. Просто дідо вже того, земелькою попахує, от і боїться використовувати слово "останній".
Ответить
1
3
Acsakal (Kharkov)
Та це ж він не про свої ігри каже, а про Яремчукові. То чого там йому боятися?
 
3
0
Acsakal (Kharkov)
Так і хочеться перепитати в Саба, а з якого краю він рахує? З лівого чи з правого? З переднього чи із заднього? З верхнього чи з нижнього?
Ответить
3
1
avatar
Я так думаю... (КиЇв)
Когда комментаторы говорят: левый крайний нападающий или правый крайний нападающий получил мяч - это понятно, но когда кто-то говорит, что игрок сыграл крайнюю игру, то это «ни в какие ворота не лезет»!
 
3
0
Acsakal (Kharkov)
Дивно, що оцю "крайноманію" я не помічав, мабуть, з 80-х років минулого століття. Тоді були широкі диспути з приводу того, як правильно питати, займаючи чергову чергу за дефіцитом: "Хто крайній?" чи "Хто останній?" І ось раптом ця "крайноманія" вилізла наче зомбі із совка. Може це якось з ковідом пов'язано? Кажуть, що ускладнення після цієї хвороби століття впливають на сосуди головного мозку, а в нас вже стільки народонаселення перехворіло...
 
1
0
Yurko-Zahid (Валего)
Крайній - це один з українських прикметників, відомий кожному, хто володіє живою українською. Синонім прикметника "останній". Вживати його в російській мові - це українізм. Не така й велика біда, якщо розмовляють два українці. Ми ж не хапаємося за серце, коли в розмові російською десь на ринку, чуємо "бурячки" чи "цибулю". Російська невігласка-філолоґіня нехай засуне свою стурбованість собі в дупу. Якщо бог дасть їй трохи розуму, то вона зрозуміє, що розповсюдження слова "крайній" в Росії - це не загадковий вірус, а один з численних прикладів активного поширення українських слів в сучасній російській мові, поруч з "бабло", "безповоротній", "гнобити" і т.д.
Ответить
0
1
Acsakal (Kharkov)
Не пишіть дурниць. Слова "крайній" та "останній" близькі за значенням, але ніякі не синоніми. Країв може бути декілька, і крайніх може бути багато. Скільки країв у прямокутного столу? 4! А який з них "останній"? А ніякий. "Крайній" може бути і з початку, і з кінця переліку (списку, черги). А окрім "останнього" більше нікого немає, принаймні на той момент, коли про це говорять. Тож якщо ви таких елементарних речей не розумієте, то не треба поширювати ваше невігластво під виглядом "променя істиних знань". П.С. У англійській мові так само розрізняють слова "ultra та" "last".
 
2
0
Acsakal (Kharkov)
До того ж, "крайній" природньо пов'язується з простором, а "останній" - з часом. Тому говорити про "крайній" матч стосовно гри, яка нещодавно закінчилася, - це безглуздо.
 
1
0
Yurko-Zahid (Валего)
Синоніми - це не слова з абсолютно ідентичним значенням. Це - слова значення яких перетинається в певному діапазоні. Іноді країв може бути багато, тоді недоречно казати "крайній". А може бути один, і всім зрозуміло з контексту, за який саме йдеться. Тоді доречно казати "крайній". Хоч у просторі, хоч у часі. В когось одне слово асоціюється з простором, а інше з часом, а в когось - інакше. Носії мови - живі люди зі своїм індивідуальни сприйняттям. Розвивають мову всі разом, колективним зусиллям, і ніхто нав"язує своїх вподобань директивним порядком. Якщо він не вчитель початкових класів... І, до речі, не треба ні сіло ні впало приплітати анґлійську до української. По-перше, абсолютно різні мови. По-друге, яка ще Ultra? Де ти таке відкопав?
 
0
2
Acsakal (Kharkov)
Ну то назви мені геометричні фігури, в яких "один край", окрім сфери, та процеси у Всесвіті, де простір є еквівалентним часу. Твої виправдання - не більше, ніж порожні балачки. За твоїм підходом українці повинні не набувати знань та культури, а просто вважати неосвіченість та безкультур'є еталоном. Це ж так легко! Нащо вчитися тому етикету, коли можна просто закликати всіх класти ноги на стіл, ригати та пердіти під час їжі чи що там ще може прийти в голови таким, як ви. А англійська до української тут так само, як і російська. Бо дискусія ведеться не стосовно унікальних граматичних особливостей конкретної мови, а стосовно загальнолюдських понять простору та часу. І якщо ти не знаєш англійського слова "ultra", то мабуть і висловів "ультраправий" та "крайнє правий" (які і є справжніми, а не фейковими синонімами) ти теж ніде не зустрічав. І ці люди ще хочуть когось повчати!
 
1
0
Yurko-Zahid (Валего)
Тебе занесло не в той степ. Ти не помітив, що я не філософ (на відміну від тебе?) і не веду з тобою дискусії за поняття простору і часу. Стосовно "хочуть когось повчати" - подивися перші пости цієї гілки, відчуй їхню тональність, і ти побачиш, хто там рветься повчати. Ну і, звичайно ж, я не знаю слова Ultra, бо як окреме слово воно не вживається. Добре, пропоную закінчувати. Дякую за розмову.
 
0
0
avatar
Я так думаю... (КиЇв)
@Yurko-Zahid (Валеro): «… подивись перші пости цієї гілки, відчуй їхню тональність, і ти побачиш, хто там рветься повчати». Це ви на кого «водою побризкали», шановний пане Юрко? На мене? Так я не повчаю, а навчаю грамоті як говорити і писати правильно що б не показувати себе невігласом. І тональність вибрана звичайна. І щодо «українізму» то це ви недоречно приклад привели: в рос. мові є слова «крайний» і «последний» також і в укр. мові є слова «крайній» і «останній» просто треба доречно їх застосовувати. І російську журналістку і кандидата філологічних наук ви дарма образили. Тут мова не про політику йде а про освіченість. Ваша емоційність не дала Вам змоги зрозуміти початкову проблему, яка обговорювалась і зробивши першу помилку щодо переведення проблеми на «українізм» пішли далі не правильним шляхом і закінчили емоційним розмахуванням руками для доведення своєї правоти. Дискусію Ви програли, як це не прикро для Вас.
 
0
0
Yurko-Zahid (Валего)
Вітаю з перемогою!
 
0
0
avatar
Alex7Chapman (Кропивницький)
26.08.2021 в 23:10
Ответить
0
0
avatar
djeff2015 (Запорожье)
ну да....а ДК одни "звезды" играют...намного выше уровня Яремчука......это же очевидно.что ни игрок--то "Звезда".
Ответить
2
7
Сассуоло Мариуполь (Житомир)
А Динамо с какого боку к словам Сабо?Очнись,болельщик "недосуперклуба"...У Сабо на ДК обида ,скорее- гнать на Динамо может последнее время..а по Яремчуку дед все правильно сказал..выйдет Сеферович и Рома будет лавку полировать,в лучшем случае...еще один подобный "супер" в Аталанте бегает ...
Ответить
1
0
DROP D (Винница)
Деда, опять не принял таблетки
Ответить
8
2
Wolodya (Тернопіль)
то точно, хєрню змолов
Ответить
6
0
stiler75 (Днепр)
Да закрой уже свой рот, старый дурак!
Ответить
9
1
Andriy Mironyuk
Експердень Сабо
Ответить
9
0
Gerd Muller (Житомир)
Можливо і нульовий, але майже в кожній грі або гол забиває або гольову передачу віддасть..
Ответить
7
2
Wolodya (Тернопіль)
і який ж він тоді нульовий?
Ответить
3
1
Gerd Muller (Житомир)
Це сарказм! Нехай тішиться.
 
1
0
Черноморчик (Одесса )
После того как он сказал , что с этими футболистами в лч делать нечего а Лобановский с ними же дошел до полуфинала он как тренер и эксперт для меня умер
Ответить
9
0
Камонплей
чому лікарі заборонили діду тренувати, а соромитись в медіа - ні? нехай іде займається своїми дідовими справами - виховує онуків, копирсається в садку/городі, рибу ловить і цінує здоров'я своє та оточуючих.
Ответить
6
0
Dimka26 (Чернигов)
мда уж. в этот раз этот старик переплюнул все рамки приличия и адекватности восприятия.
Ответить
6
9
FC Energy (Новая Каховка)
дед хоть и с перегибом, но прав. Последние 2 игры Яремчук мяча толком не касается, единоборства проигрывает, в офсайдах сидит, статистические порталы ставят низкие оценки.
Ответить
8
2
Dimka26 (Чернигов)
ну может он 2 игры и плохо провел, но в других матчах неплохо смотрелся. Спартак дожал, ПСВ голевуху сделал. И гооворить что он нулевой и как его могли купить - это явно необъективно.
 
4
2
stiler75 (Днепр)
Я прошу прощения, но нужно полагать в Бенфике трудятся олени, а вы со старым дураком - д,Артаньяны?
 
1
1
FC Energy (Новая Каховка)
к Сабо можно относиться по разному, ясно что дед в маразме, но если по существу, Рома не впечатляет. Слишком много проигрывает единоборств - это мне не понятно.
 
4
1
Камонплей
в нього одна з кращих в команді оцінок за другу гру з псв (більше 7). Слабко лише з жільвісенте зіграв, але навіть Шева не в кожному матчі феєрив. Людина тільки прийшла. Мене більше дивує що він одразу так багато і непогано грає, його підтримали і довіряють а не адаптовують до лавиці пів року як це буває в деяких тренерів і клубів. Бо минулий сезон був слабенький.
 
1
2

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус