Первая лига
Первая лига

Первая лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Перша ліга. "Львів" - "Арсенал" 0:0. ФК Львів: без головного тренера і без перемоги


Статистика, огляд поєдинку, післяматчові коментарії

Перша ліга. "Львів" - "Арсенал" 0:0. ФК Львів: без головного тренера і без перемоги


"Львів" - "Арсенал" 0:0

ФК Львів: Марущак, (Венчак, 83), Леонідов, (Романюк, 46), Розгон, Гальчук, Ільків, Лупашко, Федорчук, Грицай, (Танчик, 46), Б.Баранець, Панас, (Худзік, 40), Мандзюк (Ліщук, 73)

“Арсенал”: Суслов, Бурлін, Горецький, Кривошеєв, Синьогуб, Гонщик, Войтович, Деревльов, (Степанюк, 90+3), Крамар, (Ворона, 46, (Іванський, 90+4), Піцур, Мазяр, (Литовчак, 78)

Попередження: Деревльов, 64, Ворона, 84, Горецький, 86, Гонщик, 95

Напередодні матчу стало відомо, що пост головного тренера ФК “Львів” залишив Юрій Беньо, відтак команду на гру з “Арсеналом” вивів В’ячеслав Мавров, котрому, між іншим, до приставки в.о. не звикати. У складі білоцерківської команди на поле вийшло одразу чотири гравці, які свого часу захищали кольори ФК “Львів”. Це: Горецький, Войтович, Деревльов і Мазяр, а загалом у “Арсеналі” виступає десять футболістів, які так чи інакше пов’язані із містом Лева. Та й сьогоднішній тренер “червоно-білих” Богдан Бандура ще у недалекому минулому був наставником ФК “Львів”. Тому й не дивно, що із стартовим свистком команда з Білої Церкви кинулась атакувати ворота господарів і саме гостям вдалося створити перший небезпечний момент у матчі. Піцур, поблизу штрафного майданчика господарів, відібрав м’яча у Ільківа і, недовго думаючи, пробив – Марущак до шкіряного дотягнувся. Хвилин десять по тому Мазяр, помітивши, що кіпер “Львова” вийшов із воріт, намагався перекинути круглого через нього, та таким ударом він налякав хіба що горобців.

ФК “Львів” із відповіддю не забарився. Спочатку зовсім трішки не хватило Б.Баранцю, аби дотягнутися до м’яча після подачі Федорчука, а згодом синьо-золоті змарнували стовідсоткову нагоду відкрити рахунок. Мандзюк вдало пройшов лівим флангом, віддав точно в ноги Грицаю, але 18-річний півзахисник “львів’ян” влучив у кіпера гостей.

На 30-ій хвилині матчу контр-атака за участю Войтовича, Піцура та Деревльова повинна була завершуватись голом останнього, проте, на щастя для підопічних Маврова, капітан “Арсеналу” до м’яча не дотягнувся. Більше у першому таймі команда із Білої Церкви нічим не запам’яталась. Кінцівка першої 45-хвилинки була повністю за господарями, “синьо-золоті” кинулись атакувати ворота суперників, одначе до удару доходило вкрай рідко, та й ті, що були не несли жодної загрози воротам гостей.

Під кінець першої половини зустрічі на полі з’явився Худзік, у перерві Мавров випустив молодого Танчика. З їхнім виходом у господарів краще запрацювали фланги, загострились атаки. У другому таймі гравці “Арсеналу” вже не так сміливо йшли вперед, натомість “львів’яни” намагалися дотиснути суперників. Нагоди для цього були, а от із реалізацією у “синьо-золотих” проблеми. Небезпечно з метрів двадцяти пробивав Танчик – Суслов ледь дотягнувся, але атака господарів продовжилася і вже Худзік наносив удар, проте кіпер гостей знову був на висоті.

Федорчук класно віддав на Б.Баранця, той легко прибрав Горецького і Кривошеєва, здавалось, тепер лише голкіпер може завадити йому відзначитись, та своїх колег підстрахував Синьогуб, котрий у підкаті вибив м’яча з-під ніг півзахисника. Згодом два стовідсоткових моменти змарнував Мандзюк, спочатку, після передачі Ільківа, нападник з гострого кута не влучив у ворота, а хвилин п’ять по тому на побачення із Сусловим Мандзюка вивів Федорчук, та “львів’янина” знову підвела реалізація. Намагався закинути за комірець Суслову Лупашко – шкіряний пролетів за лічені сантиметри від стійки воріт.

На 81-ій хвилині знайшлася відповідь і в “Арсенала”. Гальчук сфолив у боротьбі з Деревльовим. До воріт було метрів із 25, Литовчак у площину воріт влучив, але й Марущак довів свою профпридатність, щоправда, ціною травми. Відтак, замість капітана на поле вийшов Венчак.

Чим ближче було до фінального свистка, тим більше часу підопічні Маврова проводили на поливині поля суперників, але жодних девідентів “синьо-золотим” це так і не принесло.

Ігор Артемович, головний тренер ФК “Арсенал”:

- Задоволений самовіддачею наших хлопців. Звичайно, ФК “Львів” команда вища класом, але за рахунок бажання ми зуміли зіграти унічию. Гострі моменти у нас були, так що ми також могли забити. Загалом, вважаю, що рахунок для нас позитивний. Не знаю наскільки нас вистачить, адже різниця між Першою і Другою лігами суттєва, але ось уже четвертий матч команда грає нормально.

В’ячеслав Мавров, в.о. головного тренера ФК “Львів”:

- Фактично два місяці я працював у другій команді, але так склалась ситуація (відставка Ю. Беня – авт.), що сьогодні керував основою. Зрозуміло, що результат нас не влаштував. Кращих моментів відзначитися і не придумаєш, але... Останнім часом команда здала, в чому причина я не знаю. Надіюсь скоро буде новий головний тренер, який матиме час до наступного туру, щоб розібратись із ситуацією.

- Можливо, команда ще не набрала форми?

- Не можу відповісти на це запитання. Щоб робити якісь висновки, треба було весь час бути з командою, а я бачив лише одну гру. Тому судити: чого, як і що не буду. Щось зламалося у тому футбольному механізмі.

- У переві на полі з’явився молодий Танчик. Можливо, варто було його скоріше випустити?

- У першому таймі грав Грицай, його грою я задоволений, але хотілося, щоб краще працювали фланги, Тому ще в першому таймі на поле вийшов Худзік, а в перерві Танчик. Маючи хорошу швидкість і Танчик і Худзік повинні були загострити дії команди біля штрафної суперника. Фактично вони це й зробили, але реалізація підвела.

- Що робитимете із реалізацією, бо моменти є, а голів нема?

- Це питання до нового тренера.

- Можливо, ним будете ви...

- У п’ятницю я дізнався про ситуацію. Мені сказали, що я у суботу та в неділю працюю з командою. Можливо, вже у вівторок чи в середу буде новий головний тренер.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
!Bandera! (Lvov)
Я от нерозумiю чого сюда залазять цi зеленi фекакали ль-вiвцi???
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 91
!Bandera! (Lvov)
Я от нерозумiю чого сюда залазять цi зеленi фекакали ль-вiвцi???
Ответить
0
0
!Bandera! (Lvov)
111111111
Ответить
0
0
VLEO (Белая Церковь)
Арсенал-ВПЕРЕД;Рось-ВПЕРЕД!!!! БІЛА ЦЕРКВА ОЛЕ-ОЛЕ-ОЛЕ!!!!
Ответить
0
0
VLEO (Белая Церковь)
Вболівальники міста Львів!!! Хіба можна так не любити один одного? Хіба можна так ображати один одного? Де Ваша людська гідність? Гризетесь як ті собаки! Сором!!!
Ответить
0
0
pirat_bc (белка)
добре що Арсенал не програв,до речі,Мазяр це не з закрпаття до нас прийшов????
Ответить
0
0
бецик (Біла церква)
VolodyaBTS (Біла Церква) ми просто"голодні" до футболу.Я особисто з радістю хожу як на Арсенал,так і на Рось
Ответить
0
0
VolodyaBTS (Біла Церква)
Арсенал молодець) В нас в БЦ теж дві команди то такої ненависті немає! Як на мене то обидві Львівські команди хороші)
Ответить
0
0
crazzy (Белая Церковь)
дааааа, оце у вас взаємна любов причому у всіх.....та це ж навіть читать неможливо...так ви ж попускаєте самі себе невже не ясно....я в шоці(((((((((
Ответить
0
0
Левеня (Львів)
cosinus (Київ) 10.08.09 01:58 Я абсолютно підтримую!!! Он у Києві аж три команди!!! І як виступають!!! Завидки (добрі!) беруть!!! І не має (не зустрічав принаймі таке) "обсервації" один одного!
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
Ви більше Спортивку читайте. Ну "Дуже обєктивна газета"!
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Werwolf69 (Lviv) 10.08.09 14:01 Це Ваша стаття була?
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Werwolf69 (Lviv) В "СпортивцІ"?
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
ФК Львів33 (Львів) Народ, Ви щось плутаєте. Вболівальники поховали своє рози і втекли за компи??? А народ який ще досить довго лазив по місту і доводив правдиву силу Карпат (словесно) "особливим цінителям футболу"...
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Desant_ (Львів) Навзайм!
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
eugen1968 (Львів) 10.08.09 13:27 Успіхів!
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Desant_ (Львів) 10.08.09 13:14 З зарплатами ситуація у них непогана.Борги по сезону всім повернули. По теперішньому стану думаю не набагато гірше ніж у команд з нижньої трійки ПЛ. По легіонерах. Я давно думаю над тим, що ти висловив зараз.Так з одної сторони, дивлячись на не буду скривати чудову гру твоєї улюбленої команди зараз, такий висновок напрошується.А з другої сторони, якщо піти по протореному щляху? В чому тоді родзинка? Хоча так.Спортивна складова не дуже вражає. Але вірю, що команда прокинеться.Дії Кіндзерського нелогічні, хибні,але маю надію та сподіваюсь, що прийде до тями та знайде правильний шлях.Щось слова Ковальця задуються"Думаю, що попрацюю ще з львівськими хлопцями", Чекаємо на нового(старого?) тренера
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
eugen1968 (Львів) 10.08.09 12:54 А я не казав, що це погано! Але зрозумій, що на своїх граффцях "далеко не заїдеш". Які наступні кроки? Запросити ще одного тренера-дилетанта і сподіватися, що він стане не менш вдалим спеціалістом ніж Ковалець? Думаю це утопія. Сподіватися на блискавичну гру футболістів і при цьому зрізати зарплатню, а потім говорити, що їм і так забагато платять? А щодо "Сокола", то десь читав, що ФКд буде грати в добромилі до вересня 2010 року, тобто логічно можна припускати, що до цього часу "Сокіл" повинен бути вже "у дії"...
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Desant_ (Львів) Погоджуюсь практично зі всім, за винятком питання ідеології вітчизняних гравців.А раптом це не так вже й зле? А навпаки. По соколу наскільки знаю конкурс оголосили по проектах.Офіційно. А не офіційно інформація ніяка не проскакує
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
О та тут весело! Ну шо ж враження від поїздки в Добромиль:) Звіт по грі Василевського відображає те що відбувалось на полі. Перший тайм провалили, другий рвали яе могли, але як завжди нульова реалізація. Це вже просто триллер якийсь.А коли в кінці в наші ворота призначили щтрафний, то мені заціпило. Дякувати Марущаку який потягнув удар, ціною серйозної травми правда. Відвідуваність-всі місця були заповнені практично на 100% за винятком секторів за воротами. Воротар Арсенала творив чудеса, тягнув, що міг, а де не міг там ми самі не попадали, навіть з 5 метрів)))). Не розумію дій Кіндзерського, який міняє коуча на початку сезону, Помилкова практика, яка до нічого доброго не приведе. Пане Кіндзерський прийдіть до почуття, не витайте в хмарах. На мою думку повернення в ПЛ є під великим знаком питання.Необхідні зміни.І потрібний нападник, Нема в нас нападу, і не було. Хоча в самовіддачі та бажанні боротьби хлопцям не відмовиш. П.С. Львівські міліціянти в порінянні з старосамбірськими ангели во плоті)))))
Ответить
0
0
SteveGOLD (Львів)
Шкода Марущака :((( Блін, ще коли грали в першій лізі позаминулого сезону - говорив, що потрібно нормального нападника.
Ответить
0
0
парафіянин (Львів)
Desant_ (Львів) 10.08.09 11:29 + 100%
Ответить
0
0
STAS9N (славетне місто Львів)
треба моменти реалізовувати Федорчук 2 стопудняка запоров.. щеё травма Марущака.. дай Боже щоб не серйозна була....
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Мене дивує ще одна річ: ось я прочитав массу коментів, і звернув увагу на пост в якому було написано шось типу "ми будемо підтримувати (чи то пак вболівати) команду за будь-яких результатів...", і от питання яким чином ви підтримуєте команду? Сидячи перед телевізором чи компом, клацаючи по клавіатурі? І не треба битися всім в груди, кажучи типу от я їздив на матч, кричав і т.п. - не повірю! Бачив я кількість народу, яка була присутня на Княжа-арені. А фанів, які дійсно шось там кричали було від сили 20(!). Тож де ви всі? Агов!
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Я взагалі не розумію як з такою грою ФКЛ грав у ПЛУ?? Ну були моменти, але ж реалізація повний НОЛЬ!!! Куда там ви хочите виходити? В ПЛУ? Е-е ні! Спочатку раджу розібратися із командою, поставити нормального тренера і відмовитись від тої ідеології вітчизняних гравців. Це при союзі така "мулька" була, що у свою чергу дійсно діяла і істотно впливала на мотивацію, а згодом і результат. Але теперішні реалії сучасного футболу такі, що жодна команда не може показувати хороший футбол маючи у складі лише місцевих виконавців. Завжди потрібні легіонери. Можливо потрібно розібратися із президентом клубу? Чи він і надалі в очах любителів львівського футболу залишатиметься білим та пухнастим? Який там стан справ зі стадіоном "Сокіл"?
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
о, да...смердючі фекалії знову в дії... все, що можете сказати: 1) Карпати скоро почнуть зливати - тільки от не можете доказати зливи минулого чемпу і неможете перенести, що Карпати дійсно грають, а не мучаться, як ФК скала (добромиль) 2) в Карпатах "не свої", а у скалі "свої" - тільки от кого ви своїм називаєте: Розгона, Мазяра, Панаса та ін. яка скажіть різниця, між Зеньовим і Панасом? що один, що інший - не львів"яни (це для патріотів міста та області). але я Вам підскажу, яка різниця - один молодий і талановитий, а другий - харвестер оф мані (це для покидька, що жнець себе величає)... 3) у Карпат менше вболівальників - тільки от тут ви хлопці мабуть значення слова вболівальники не розумієте, бо те, що ходить на фк скалу - це трактористи і агрономи, які і на ФК княжа, і на будь-яку іншу команду ходитимуть, бо сьогодні в їх селі "хвутболь", "бальона будуть копати звйозди", "а, я си піду і подивлю, як ті курва міліонери мучиютьсі" ))))))) читайте і думайте... З.І. вівці - це тепер ваше горде ім"я. бо із вашим відходом із України, це дибільне скандування мабуть зникне назавжди.
Ответить
0
0
nikita555 (kiev)
http://afoni.net/1114-vnedorozhe.html
Ответить
0
0
Leo_ (Lviv)
Треба повертати Ковальця бо інакше діла не буде. І не завадило б двох забивних форвардів: моменти створюємо, а реалізація нульова.
Ответить
0
0
cosinus (Київ)
Циркачі ви, їй Богу. На фіга так гризтися один з одним, адже команди ваші між собою вже не перетнуться. Особиста нелюбов на рівні Інтера та Мілана - не смішіть капці. На боці карпат минулого сезону більш-менш пристойне місце. Не дає спокою не фіговий провал після ейфорійних матчів (чи закономірний?). ФК Львів взагалі вище голови вистрибнув - досі народ з усіх боків пише про вельми симпатичну гру в минулому чемпіонаті. Тому це показник. Щодо тих, хто інших називає калом і так далі - ви свій рівень демонструєте і нічого іншого. А кулаками можете махати тільки в туалеті над плейбоєм, тому давайте не треба. Щодо мене особисто, то вболіватиму за вихід ФКЛ в вишку, ну а Карпатам бажаю за місце в 5-ці побуцатися. Обидві команди мені симпатичні.
Ответить
0
0
moderator
ФК Львів22 (Львів) 10.08.09 00:28 За повторную регистрацию срок блокировки продлен.
Ответить
0
0
ФК Львів22 (Львів)
Хлопці створіть вітку і обсуждайте свої теми, а то вже набридло то надумане протистояння ФКЛ-Карпати. Ви хоча б один "махач" організуйте між собою і розберіться. золоте поле (Тернопіль) 10.08.09 00:04 Один махач я б влаштував і махав би там тебе щоб ти думав що мелеш.
Ответить
0
0
фк666 (Рудки)
А по друге поясни свою ненависть до Фк Львiв.
Ответить
0
0
фк666 (Рудки)
Цвiт яблунi Скажи менi одне чому ти сидиш бiльше на гiлцi Фк Львiв, нiж на рiдних своiх Карпатах.
Ответить
0
0
Тільки__Карпати (Львів_Banderstadt)
=)))
Ответить
0
0
moderator
андрю_ха (Львів) Tommy Boy (Львів) bora (Львів) ФК Львів33 (Львів) Заблокированы
Ответить
0
0
золоте поле (Тернопіль)
Хлопці створіть вітку і обсуждайте свої теми, а то вже набридло то надумане протистояння ФКЛ-Карпати. Ви хоча б один "махач" організуйте між собою і розберіться.
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to ФКЛьвів33: ти шось дуже помиляєшся, бо далеко не весь стадіон!!!! а кричали тому так, бо в них культура вболівання відсутня, вчора якись вуйко в боковому секторі в першому таймі тоже вівці кричав і шо???
Ответить
0
0
Тільки__Карпати (Львів_Banderstadt)
по перше не весь. по друге які це вболівалиники які кричать ганьба своїй команді коли та виграє.
Ответить
0
0
ФК Львів33 (Львів)
А якщо так все добре і карпати такі файні чого весь стадіон крім 16 сектора кричав вівці.Чи ти як петя сакажеш що ті всі вболівальники ліві і їх привезла львівська влада.
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to ФКЛьвів33: найганебніший матч?? та я так вже давно не кричав і не був щасливий, як в той прекрасний травневий день!!! чим же ш ганебність позначалася??? о, знов 90%, пару днів назад було 80!!!)))
Ответить
0
0
Яблуневий цвіт(село Добромиль) (Добромиль)
Тільки__Карпати (Львів_Banderstadt) 09.08.09 23:55 Ну бо вони си так во рішили
Ответить
0
0
Яблуневий цвіт(село Добромиль) (Добромиль)
фк666 (Рудки) 09.08.09 23:48 То візити-відповіді, виключно з ввічливості ))) Думаю не помилюся, що питання про кількість глядачів на матчі було адресовано саме тобі, тебе ж найбільше це завжди хвилює))))))))))))))))))
Ответить
0
0
Тільки__Карпати (Львів_Banderstadt)
ФК Львів33 (Львів) От я не розумію, чому це був найганебніший матч в історії Карпат???
Ответить
0
0
ФК Львів33 (Львів)
to ФК Львів33: святкували, шо ФеКаЛи попустилися... Tommy Boy (Львів) 09.08.09 22:35 Думаю ви не святкували, бо такі шакали як ви обов"язково прибігли б щоб помахати кулаками перед вболівальниками ФК Львів. А коли побачили що 90% вболівальників карпат (16 сектор не рахую)кричать вівці поховали свої рози і побігли до компів обсирати інших, і думати як витягувати свій клуб і його президента з гімна в яке той президент вас завів. А то що то був один з найганебніших матчів в історії карпат ти знаєш краще від мене.
Ответить
0
0
Тільки__Карпати (Львів_Banderstadt)
скільки глядачів було на матчі?
Ответить
0
0
фк666 (Рудки)
Ой чекаёте ж ви все таки Карпати в 1 лiзi. Iнакше б не заходили на гiлки 1 лiги так часто.
Ответить
0
0
Яблуневий цвіт(село Добромиль) (Добромиль)
Хлопці. Ви мені кажеться заблукали. Йдіть вболівайте за свої Карпати... boris5555 (Philadelphia) 09.08.09 22:56 -------------------------------------------------- Хто це в нас такий розумний? Боря? Ти хоч одну гілку з новинами про Карпати пропустив? Було таке, щоб ти хоча раз не залишав там своїх "найкращих" прогнозів, сподівань і побажань?
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to Дзеня: взагалі диву даюся, як то наша молодь так грати почала, в минулому сезоні задніх пасла! розумію шо і Львів і Верес аутсайдери Другої Ліги, але так впевнено здається ми ніколи не починали...те ж саме і про дубль сказати можна!!!
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to lemberg: інтелектуальний рівень??!! я дуже перепрошую, але з самого початку написав один пост, нікого не ображаючи, а вот після нього вже пішли образи з вашої сторони..і то багато і то абсолютно недолугі!!! тож краще слідкуй за своїм рівнем..зрозуміло!!
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
Карпати 2 - ФК Львів 2 2:0 матч другої ліги . шо продались ваші? петіні гроші поцупили і злили матч?
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
Artisan (Lviv) 09.08.09 20:49 Дякую за інформацію зі стадіону також.
Ответить
0
0
boris5555 (Philadelphia)
Tommy Boy (Львів) karpaty_the_best (Lviv) ДЗЕНЯ (Талнах) Хлопці. Ви мені кажеться заблукали. Йдіть вболівайте за свої Карпати. Незалежно від ситуації і рахунку, для нас існує одна команда - ФК Львів. Ще прийдуть хороші часи. А для вас то що забили 4 голи Зорі, це всього легка прогулянка. Впереді вас чекають дійсні випробовування. Побачем, що з цього получиться. Нетреба Батисту прираховувати до зірок. Давайте подивимся до кінця сезону чи є ще порох в порохівницях. Забити з пенальті любий може, тай ще доказати в першій ігрі що він чогось стоїть. Вперед ФК Львів. Було би добре щоб основним тренером взяли Олега Лужного. Тоді був би вагомий прогресс.
Ответить
0
0
lemberg (Lviv)
Artisan (Lviv) 09.08.09 20:49 Дякую за оперативність! Хоч зрозумів що відбувалось на стадіоні :-) ФК Львів33 (Львів) 09.08.09 22:27 Навіщо ти так негречно? По суті я погоджуюсь з тобою, бо й сам вважаю що не тре пхати такому хлопчику свого носа до чужої хати і ще й паскудити в ній. Але не варто опускатися до інтелектуального плінтуса хлопчика Тома. Дивно мені, що його підтримав у пустій дискусії шановний ДЗЕНЯ. Шкода втрачених сьогодны очків і травмованого воротника. Мус настроїти футболістів ФКЛ на тяжку роботу і тренер потрібен на це класний, місцевий. ІМХО, побачимо навесні, чи збережеться бійцівський дух на боротьбу за місце в ПЛ. Та й у КЛ побачимо їх успіхи в боротьбу за місце в євротурнірі - хоча вже не перший рік ППД співає, а в результаті: "Говорили, балакали, потім сіли і заплакали" ;-).
Ответить
0
0
MP (Львів)
шо ви фекальники так накинулись на вболівальників Карпат? краще б повідривали свої зади від монітора і поїхали в бобромиль підтримати свою супер-команду
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to ФК Львів33: святкували, шо ФеКаЛи попустилися...
Ответить
0
0
ФК Львів33 (Львів)
to bora: якшо непомиляюсь число роз більше))) вканало вам, шо на останній грі ше пів години по матчу сектор не відкривали..... Tommy Boy (Львів) 09.08.09 22:23 Так ми там були і через годину і через півтора після матчу,а ви де були?
Ответить
0
0
ФК Львів33 (Львів)
Tommy Boy (Львів) 09.08.09 20:58 ДЗЕНЯ (Талнах) 09.08.09 21:15 Чого ви сюда лізете М*У*Д*А*К*И.
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to bora: якшо непомиляюсь число роз більше))) вканало вам, шо на останній грі ше пів години по матчу сектор не відкривали.....
Ответить
0
0
андрю_ха (Львів)
Всім удачі.Йду дивитися футбольний вікенд.ФК ЛЬВІВ ЧЕМПІОН!
Ответить
0
0
bora (Львів)
Ти про хлопців з Добромиля може яких ваші свині побили???? Я знаю інше близько 50 спалених роз білозелених гієн, тихенький свал зі стадіону, і схованки за спинами жінок і міліціонерів...гавнюк
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to андрю_ха: ну вот, така гра була в другому колі в перших матчах, ні до, ні після її не було...а цього сезону вона з перших матчів!!!!!
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to bora: заходити, там будуть раді тебе бачити!!!! а про накрити улибнув, ви ж по ногам пісяєте, коли біля вас біло-зелені зявляються..герої.....
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to karpaty_the_best: а половина стадіону то аншлаг??))
Ответить
0
0
андрю_ха (Львів)
Така гра карпат була і в минулому сезоні в другому колі на початку, а дальше всрались.....
Ответить
0
0
bora (Львів)
karpaty_the_best (Lviv) 09.08.09 22:12 В Добромилі завжди аншлаг. а ти помрій 35006:-)))))))
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to SanchoO: я такого унікала ше не чув!! якшо ти незнаєш шо це означає, то сиди тихо, бо смішно!!! краще жувати...
Ответить
0
0
bora (Львів)
SanchoO (Lviv) 09.08.09 22:11 ти що ? він педрілка!!!Клубний,на пів ставки:-))))))
Ответить
0
0
karpaty_the_best (Lviv)
Може хтось знає, чи був сьогодні в Добромилі аншлаг на стадіоні?
Ответить
0
0
bora (Львів)
Плакати будеш сильно
Ответить
0
0
bora (Львів)
там всіх і накриємо
Ответить
0
0
SanchoO (Lviv)
Tommy Boy (Львів) 09.08.09 22:00 ти хоть знаеш як твій нік перекладається?))Хлопець Томі)ти шо педик?=))
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to bora: нема питань, шукай!!! Львів невеликий, а якшо припече сильніше, то в 16 секторі на всіх домашніх матчах Карпат! і ше скажи за які я слова відповідати маю!!?? цікаво!!
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to андрю_ха: Наскільки мені відомо у вівторок Карпати підпишуть центрального півзахисника зб.Болівії Діді Торікко, а також ведуться переговори про повернення Єзерського, а за такої гри теперішніх Карпат....думає))))
Ответить
0
0
андрю_ха (Львів)
Tommy Boy (Львів) а гравці Карпат гідні на похвалу за те шо вони і стараються і їм ше й вдається!!! Якби вони старалися і їм вдавалось ми б з тобою зараз обговорювали наступного суперника карпат в лізі європи.З грошима петі такі завдання реальні, а ось з мозгами петі.....Не планує він в єврокубки.
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to bora: шооо?? далі образи?? хе хе...тільки це тобі і лишається робити...)
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to андрю_ха: пів команди не наші???? то це хто? естонець і грузін?? а на рахунок Батісти і Самсона я скептично настроєний, не хотів повернення їхнього в команду...й надалі думаю так.... а на рахунок вльотів, то ше раз кажу, побачимо!! я це кажу зразу, ось чотири тури вже чекаю, а їх все нема, ше й граємо класно... а гравці Карпат гідні на похвалу за те шо вони і стараються і їм ше й вдається!!!
Ответить
0
0
андрю_ха (Львів)
Tommy Boy (Львів) 09.08.09 21:44 Яка різниця з перших матчів чи ні.А то шо почнете влітати - факт!(і весь прікол в тому, що почнете влітати не тому, що не можете грати, а тому, що не хочете) От скажи чесно:За кого ти вболіваєш?Карпати-команда в якій бос думає тільки про себе,тренер не наш, пів команди гравців не наші(радуєшся голам Батішти?Мило...).Не подумай ,що я расист просто вболіваю за наших гравців, які стараються і грають на повну силу.Так, не завжди получається, але завжди стараються.А за це вони вже гідні поваги
Ответить
0
0
bora (Львів)
Tommy Boy (Львів) 09.08.09 21:44 Смерд смердючий, йди смерди на на своїй гієнській гілці
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to андрю_ха: звичайно шо щасливі! класно граєм, на відміну..... а шо, іншого аргументу вже нема, та?? його і не може бути... я вже чув тут шо ми з перших матчів влітати почнем, вот чекаю....
Ответить
0
0
андрю_ха (Львів)
А ви такі щасливі напевно після перемоги ваших "ВІВЦІВ"?Ще пару матчів потішитися і всьо.Дальше карпатам треба заробляти гроші(будете очки віддавати Оболонь, Закарпаття і ше всяким грандам)
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to harvester: о, починаються особисті образи.....правда,від ФеКаЛових мас іншого годі й чекати.....
Ответить
0
0
harvester (Львів)
Tommy Boy (Львів) 09.08.09 21:24 Не бійся, думати тобі все одно не получиться...
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to Дзеня: та де б вони таку чесну і порядну людину обіжали?? ти шо??!!) команда збирає напів пусті стадіони в селах, то сила..... я аж боюсь подумати хто в них наступний суперник.....)))
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
romprest (Львів) 09.08.09 21:11 я думаю шо йому -Кіндзєрському вони будуть співати оди весь час- а інакше їм гордість непозволить...
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
Tommy Boy (Львів) 09.08.09 20:58 ото напевно у команди з добромиля пошесть пішла Арсенал як неяк грав з ними - це суперник для любоїкоманди іменитий. В історію ввійде-=- ФКЛьвів -Арсенал 0:0
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
to андрю_ха: а шо такі нерви, команда на сезон завдань не виконує???))) чи то жаба дусить???
Ответить
0
0
Artisan (Lviv)
Львову потрібен забивний нападник. У цьому матчі виглядали непогано, хоча у першій половині була одна біганина, у другому таймі все змінилося і Львів нагадував саміх себе у вишці. Мали багато моментів, але не було кому релізовувати, напевно, перестрідяли всіх горобців у Добромилі. Всі старалися, так що з фінансами, думаю, все гаразд, відбігали без зупинки обидва тайми. Сподобалися Федорчук, Баранець; дуже активно діяв на правому фланзі Танчик, якщо буде так і далі виросте хороший гравець. В Арсеналу за весь матч був один момент, але який! Марущак ціною травми врятував ворота від вірного голу. Арсенал мали виносити, але знову не склалося. Претензії є тільки до нападників, такі моменти треба реалізовувати.
Ответить
0
0
андрю_ха (Львів)
Tommy Boy (Львів) 09.08.09 20:40 --------------------- Сраним фанам петі д. на цій гілці не місце
Ответить
0
0
Tommy Boy (Львів)
дууууже файний результат!!!!!)))
Ответить
0
0
Дуляй (Львов)
Да уж! Если Киндзерский не найдет за пару недель нормального тренера - развалится команда... Жаль, очень симпатично смотрелись в Премьер-лиге.
Ответить
0
0
malok (белая церковь)
молоци
Ответить
0
0
бецик (Біла церква)
Непоганий результат
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус