Первая лига
Первая лига

Первая лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Перша ліга. "Львів" - "Зірка" 2:1. Як на тренуванні

Перша ліга. "Львів" - "Зірка" 2:1. Як на тренуванні


"Львів" - "Зірка" 2:1

Голи: Зозуля 45+1, Чепурненко 56 - Ситнiк 41 (пен.)

ФК “Львів”: Ситников, Ковальчук, Гальчук (к), Романюк, Мостовий, Лупашко, Зозуля (Г. Баранець 46), Б. Баранець (Даньків 78), Чепурненко (Яворський 86), Козак (Танчик 71), Горкун (Мачуленко 77)

“Зірка”: Білошапка, Михайлюк, Котелюх, Смалько (к) (Вечтомов 67), Голопьоров, Морозов (Драголюк 72), Андрухов (Галенко 66), Ситнік, Гончарук (Денисов 79), Бурдіян, Салатін (Давидов 61)

Попередження: Козак 60, Гальчук 88 — Михайлюк 7, Котелюх 64

Ну от і все. Не думали і не чекали у ФК “Львів”, що два заключні матчі чемпіонату будуть для них всього лиш протокольними. Хоча з іншого боку, можливо, “синьо-золоті” й сподівалися на дострокове завершення першості. Щоправда, під іншим кутом. За сценарієм “Львів” мав би спочатку вдома розібратись із “Севастополем”, потім знести на своєму шляху до Прем'єр-ліги кіровоградську “Зірку”, повболівати за “Геліос”, щоб кримчани у матчі проти них втратили очки і в заключному турі на виїзді переграти “Севастополь” й тріумфально повернутись до Львова командою Прем'єр-ліги. Та не судилось. Не судилось ФК “Львів” гордо заявити, що вони виконали свою обіцянку, що команда після річної перерви знову повертається в еліту українського футболу. Домашня поразка від “Севастополя” залишили “синьо-золотих” ще як мінімум на рік у Першій лізі.

Відтак, сподіватись на цікавий футбол у матчі “Львів” - “Зірка” було марно. Хоча, можливо, кіровоградці хочуть за підсумками сезону потрапити у “десятку”. А яка мотивація може бути у підопічних Ряшка? Третє місце? Таке завдання дійсно поставили перед “синьо-золотими”. Утім, судячи із звітної гри бажання щось комусь довести у них небагато. І, взагалі, склалось враження, що якби “Зірка” не відкрила рахунок, то “Львів” не дуже то й рвався б в атаку. Їх би, напевно, і нічия задовольнила або ж у перерві футболісти добряче одержали б від тренерського штабу і таки заштовхали б у ворота гостей бодай один гол. Одним словом, надіятись на результативну гру не варто було.

У порівнянні з попереднім матчем проти “Севастополя”, Віктор Ряшко зробив у стартовому складі чотири зміни. Дві з них — вимушені. Панас та Леонідов пропускали гру: перший через перебір жовтих, другий — через вилучення у поєдинку з кримчанами. Місце у воротах тренерський штаб довірив молодому Ситникову. Також з перших хвилин на поле вийшов Б. Баранець. Розпочав матч на лаві запасних Танчик. Тож, в основу потрапили: у центрі захисту традиційно грали Ковальчук та Гальчук, справа бігав Романюк, зліва — Мостовий, Лупашко — опорник, центр півоборони закривали Зозуля та Б. Баранець, на правому фланзі грав Козак, лівому — Чепурненко, у нападі — Горкун.

Ігор Жабченко на гру зі “Львовом” виставив наступний склад. Білошапка у воротах. Смалько грав на лівому фланзі оборони, Михайлюк — правому, Котелюх та Бурдіян закривали центр поля. Гончарук діяв на позиції опорного півзахисника. За центр півоборони відповідав Голопьоров, справа від нього грав Морозов, зліва — Салатін. І пара форвардів Ситнік-Андрухов.

Перший більш-менш небезпечний момент виник на 10-ій хвилині. Гальчук побачив вільного Горкуна, віддав передачу метрів на тридцять, нападник м'яча прийняв і не довго думаючи вирішив пробити з сімнадцяти метрів — для Білошапки, схоже, що не складно було відбити цей удар. Після чого три небезпечні моменти виникли вже біля воріт Ситникова. Спочатку Ковальчук в останній момент вибив м'яча з-під ноги Андрухова (нападник виходив віч-на-віч з Ситниковим), а в другому команду врятував Чепурненко. Голопьоров пройшов лівим флангом, змістився в центр і віддав на право на Морозова. Останній на швидкості, обійшовши Чепурненка, увірвався у штрафний майданчик, але якимось чином Чепурненко зумів наздогнати Морозова і вибити м'яча за межі поля. На 20-ій хвилині Михайлюк запустив Голопьорова по правому флангу, той навісив у штрафний майданчик, Морозов толком пробити головою не зміг, та на добиванні першим був Салатін, але Ситников вчасно вийшов з воріт, зменшив кут обстрілу і перевів шкіряного на кутовий.

Потім настала відповідь “Львова”. Швидка триходівка Лупашко-Горкун-Зозуля, завершилась ударом останнього з двадцяти двох метрів. Півзахисник хоч і пробив по центру, та разом з тим Білошапка не ризикнув брати м'яча в руки. На 27-ій хвилині “львів'яни” заробили кутовий з правого флангу. Чепурненко навісив, а Зозуля пробив трохи вище поперечини.

З 33-ої хвилини і аж до 45-ої гості постійно тримали “синьо-золотий” захист у напрузі. Ситнік увірвався у штрафний майданчик “Львова” і відпасував на Морозова. Нападник пробив поруч зі стійкою. Ледь дотягнувся до м'яча Ситников після пострілу здалеку Гончарука. А удар в Гончарука дуже сильний. Всі у цьому змогли переконатися на 37-ій хвилині, коли після його «гармати» з сорока п'яти метрів зі штрафного кіпер господарів не без проблем кулаками перевів шкіряного на кутовий. За мить Ситников знову був змушений рятувати свою команду. Салатін вивів Ситніка на побачення з воротарем “Львова”. Антон ногою м'яча відбив.

Утім, гостям таки вдалось забити. Мостовий у власному карному майданчику потягнув за футболку Андрухова. Ситнік вирок виконав — 0:1. Але тішились кіровоградці недовго, всього п'ять хвилин. У доданий арбітром до першого тайму час “Львів” рахунок зрівняв. Б. Баранець віддав у штрафний майданчик на Козака, той побачив вільного Зозулю і останній з тринадцяти метрів розстріляв ворота “Зірки” - 1:1.

Початок другого тайму, як і, зрештою, першого глядачі дружно проспали. Не було на що дивитись! М'яч вовтузився в центрі поля, переходив від однієї команди до іншої, а толку — жодного. Однак, як-то кажуть, до пори, до часу. На 56-ій хвилині “львів'яни” зробили три поперечні передачі і забили. Козак на Романюка, Романюк на Чепурненка, а Євген з десяти метрів вколотив м'яча у сітку воріт гостей. Дві хвилини по тому виконував штрафний Гальчук. До воріт близько двадцяти трьох метрів, щоправда, під гострим кутом. Однак лівою ногою бити зручно. Гальчук до м'яча приклався добряче, Андрухов, на своє ж нещастя, опинився на шляху шкіряного. Кіровоградця приводили до тями близько двох хвилин.

На 70-ій хвилині Горкун вивів Козака віч-на-віч з Білошапкою. Нападник вирішив з воротарем не зближуватись, а перекинути м'яч через нього. У результаті кіпер “Зірки” без надзусиль перевів м'яча на кутовий. Сім хвилин по тому Г. Баранець поблизу власного карного майданчика збив Драголюка. Давидов у “дев'ятку” воріт “Львова” не влучив. На 81-ій хвилині Гальчук перехопив шкіряного, віддавав на Танчика, однак на шляху м'яча опинився арбітр. Від судді круглий потрапив до Давидова і, на щастя для господарів, кіровоградець з двадцяти п'яти метрів не влучив у площину воріт.

До основного часу арбітр компенсував три хвилин. Але розтягнулись вони на всі сім. Річ у тім, що фани “Львова” запалили димову шашку — майже чотири хвилини футболісти обох команд чекали поки розвіється штучний туман. Після чого гра відновилась. І саме ФК “Львів” на останніх хвилинах змарнував чудову нагоду забити “Зірці” третій гол. Гості подали кутовий, м'яча перехопив Танчик і відразу віддав пас вперед на Г. Баранця. Перед ним, не враховуючи кіпера, був лише Котелюх, але пройти захисника Баранцю не вдалось. Відтак, 2:1 — ФК “Львів” в заключному домашньому поєдинку дарує своїм вболівальникам перемогу, але не дарує Прем'єр-ліги. І не можу оминути увагою ще один епізод. Чому по завершенні матчу, до слова останнього (!) домашнього у цьому сезоні, половина футболістів “Львова” подякувала фанатам за підтримку, а інша одразу попрямувала у роздягалку? Їм уболівальники не потрібні?

Ігор Жабченко, головний тренер “Зірки”:

- Сьогодні було два різних тайми: у першому ми атакували, мали небезпечні моменти, не реалізували вихід віч-на-віч. Було помітно, що “Зірка” - сильна команда, яка вміє і хоче грати футбол. А в щодо другого тайму, то навіть не знаю як це можна назвати... Не було організації в обороні. І це при тому, що в першому таймі у захисті жодних проблем не було, а в другому — посипались. Середня лінія перестала грати, лівий фланг провально зіграв у другому таймі. Тому й такий результат. Зрозуміло, що ФК “Львів” за підбором гравців, за фінансовими можливостями, сильніший. Це команда, яка мала на меті потрапити у Прем'єр-лігу. А ми наразі лише зароджуємось. Одним словом, є ще над чим працювати.

- Ви протягом всього матчу дуже емоційно поводились: майже не сиділи на лаві, весь час щось кричали. Тобто те місце, яке зараз займає команда у турнірній таблиці вас не влаштовує?

- Нам треба було сьогодні вигравати, в минулому матчі вигравати. Нас піджимають конкуренти. А щодо емоцій, то я звик бути з футболістами, подумки перебувати на полі, а не сидіти і спокійно спостерігати за тим як вони помиляються.

- Чи правда, що у “Зірки” зараз складне фінансове становище?

- Хлопці не хотіли їхати на цю гру, бо є заборгованість по преміальних. Але клуб робить все можливе, щоб погасити заборгованість. Частину вже виплатили. Клуб поетапно розрахується зі всіма футболістами. Думаю, з приходом губернатора все налагодиться.

Віктор Ряшко, в.о. головного тренера ФК “Львів”:

- В останньому домашньому матчі ми перш за все хотіли порадувати вболівальників грою та, звісно, результатом. Грою, напевно, що не вдалось. У першому таймі ми не зуміли продемонструвати той футбол, який хочеться бачити. Другий тайм був дещо яскравіший, команда проявила волю до перемоги. Від себе, від імені команди я хочу подякувати усім вболівальникам, які підтримували нас протягом всього сезону, вибачитись за те, що ми не виконали завдання та запевнити, що команда зробить правильні висновки. Побажати їм, щоб вони дивились в майбутнє з оптимізмом.

- Складно було налаштувати футболістів на гру?

- Безперечно, що побоювання були. Ми розпочали ніби непогано, але потім гра вирівнялась і розвивалась не так, як нам хотілось. А в другому таймі хлопці додали у швидкості, створили чимало непоганих моментів.

- В наступному матчі проти “Севастополя” гратиме основа чи, можливо, дасте шанс проявити себе дублерам?

- Ми боремося за третє місце і повеземо в Севастополь всіх живих. Після сьогоднішньої гри ще два чоловіка випало, в Панаса з карточками досить серйозно. Але, як-то кажуть, нам не звикати.

- Що з Горкуном? Ушкодження незначне?

- Я думаю, що він нам допоможе в Севастополі. Є невеличке ушкодження, але воно несерйозне. Будемо надіятись, що в грі проти “Севастополя” він зможе нам допомогти.

- У другому таймі команда грала значно цікавіше. Вплинула поява на полі Григорія Баранця?

- Не можна говорити, що вийшов один футболіст і зробив гру. Безперечно, що креативний Григорій оживив матч, добавив швидкості.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
donetz (Донецк)
Казантюк (Александрия) 07.06.10 16:45 зачем ты срач здесь начинаешь???мозгов мало???а патом будешь что-то говорить что Кировоград срач начинает!здесь не одного поста Кировоградцов...а Александрийцы налетели...
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 66
donetz (Донецк)
Казантюк (Александрия) 07.06.10 16:45 зачем ты срач здесь начинаешь???мозгов мало???а патом будешь что-то говорить что Кировоград срач начинает!здесь не одного поста Кировоградцов...а Александрийцы налетели...
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
http://ultras.org.ua/00818.html Ось Сєва100поль на виїзді... заодно і вірні львову на княжій арені
Ответить
0
0
ПФКА (Александрия)
norb (Львів) А як тобi Севастополь?
Ответить
0
0
norb (Львів)
яка команда з 1-i лiги зможе вдало грати в ПЛ? ПФКА (Александрия) 07.06.10 20:58 Волинь. на морозі - в них уже були вдалі сезони при тому ж тренері. якшо все буде ок, легенько в 10 пройдуть.
Ответить
0
0
ПФКА (Александрия)
Consul_ (Lviv) 07.06.10 11:13 Ось скажи менi будь ласка яка команда з 1-i лiги зможе вдало грати в ПЛ?
Ответить
0
0
partizal (Lviv)
андрю_ха (Львів) 07.06.10 19:19 куда?
Ответить
0
0
андрю_ха (Львів)
Львів вперед!!!!!!!!!
Ответить
0
0
Казантюк (Александрия)
Львівянам можно відчувати було впенвнено в своїї пермозі, бо Кіровоградські вболювальники доводили що Зирка свою задачу виконала, і Олександрійцям злила. То можна й Львівянам злити! Наступний злив Дністру:)))) Овідіопольчанє чекайтк на перемогу!
Ответить
0
0
Consul_ (Lviv)
Consul_ (Lviv) В першому турi як памятаеш рахунок у Луцьку був 3:1 на користь Олександрii.I щоб довго не розповiдати iще раз повторюю що Олександрiя зараз по рiвню гри сама краща команда в 1-й лiзi. ПФКА (Александрия) 06.06.10 18:46 Ну, був такий рахунок, але хіба це щось доводить? НІЧОГО! Якщо ви виграли на виїзді, це не означає, що вдома ви теж виграєте. От ми в Луцьку зіграли внічию, але вдома програли. І потім, ти забув один нюанс: тоді для ВОЛИНІ пріоритетом був кубок України. Після вильоту у півфіналі, у чемпіонаті заграла зовсім інша ВОЛИНЬ. Так що не будуй ілюзій: матч легкою прогулянкою для вас не буде. На рахунок рівня гри теж можна посперечатися: та ж Волинь, Севастополь, Кримтеплиця нічим не гірші, але в кожного своє бачення
Ответить
0
0
paparazzziii (Украина)
видео матча - http://www.5na5.com/
Ответить
0
0
ПФКА (Александрия)
krich (Alexandriya) 07.06.10 08:10 На 100% згоден.Непереймайся я не глазливий.Ненаврочу.Але iнколи просто достають вболiвальники iнших команд якiпросто небучють як на сьогоднiшнiй день грае ПФКА.
Ответить
0
0
krich (Alexandriya)
ПФКА (Александрия) Не потрiбно кричати направо i налiво про нашi завдання на сезон, щоб не наврочити. Хай Шаран i хлопцi роблять свою справу, а ми підтримаємо.
Ответить
0
0
ПФКА (Александрия)
2tall4you (Corpus Christi, TX) Цього року завдання виходу в ПЛ в Олександрii не було.А на слiдуючий сезон буде.Почитай уважно iнтервью М.Лавренка. http://www.pfcalexandria.com.ua/news,1,521.htm
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
ПФКА (Александрия) 06.06.10 18:46 Це все добре. Але цього сезону - ми і Ви відпочиваємо.
Ответить
0
0
ПФКА (Александрия)
Consul_ (Lviv) В першому турi як памятаеш рахунок у Луцьку був 3:1 на користь Олександрii.I щоб довго не розповiдати iще раз повторюю що Олександрiя зараз по рiвню гри сама краща команда в 1-й лiзi.
Ответить
0
0
Korj-Brewer (Киев)
ФК Львів з пекемогою. Так, давайте вже кажіть кого дасте до Оболоні ;) ntalex (Оболонь) 06.06.10 04:13 Мой бывший одноклассник в ФК Львов играет ,Зозуля Дима !!!! Может его обратно к нам в Оболонь возьмут ???????
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
Молодці - ЛЬВІВ!!!
Ответить
0
0
harvester (Львів)
ntalex (Оболонь) 06.06.10 04:13 Худзіка і Мандзюка.
Ответить
0
0
ramm1k (Черновцы)
нравится мне это команда Звезда!!!молодцы
Ответить
0
0
harvester (Львів)
СКА теж стадіон карпат... vus (L\\\'viv) 05.06.10 20:48: Це стадіон ЗСУ, тому він і називається СКА.
Ответить
0
0
ntalex (Оболонь)
ФК Львів з пекемогою. Так, давайте вже кажіть кого дасте до Оболоні ;)
Ответить
0
0
Nazarini (Львів)
А місце справді немає уже значення - хіба дає надію на диво що хтось з ПЛ не пройде атестацію. Але це швидше в лотерею пару мільйонів виграти можна ніж так цього сезону вийти можна.
Ответить
0
0
Nazarini (Львів)
2 вус Спортивна конкуренція є звичайно. Якраз вона й підігріває інтерес до футболу взагалі. Тому якраз вона дуже вяжеться з вигодами сумісного існування в одному місті - для обох клубів піар додатковий сильний. Склад справді треба чистити якщо такі зараз є проблеми. Головне, щоб були гроші для розвитку клубу. Фанати Карпат? Хто не зазомбований то проблем створювати іншим не буде. Хіба це уже самоціль фанатська. Хай працює клуб з ними, або саме середовише фанатське організовується. Зараз фанам Карпат немає з ким боротися і немає за що. Хіба з простими вболівальниками - а це уже зовсім відморозитися треба.
Ответить
0
0
vus (L\\\'viv)
яка вам х** різниця яке місце? просрали і так всьо, е й впридачу програють в севастополі. ледве Зірку нині дожали... Як інваліди грають. Гнати всю тут шушеру треба і з новими хлопцями стартувати, награвати ... Бо інакше діла не буде
Ответить
0
0
vus (L\\\'viv)
2 назаріні Якби не було конкуренції, то би не було того шаленого дербі, в якому карпати рвали і метали. Тут нема про шо говорити навіть. Конкуренція була є і буде. Може димінський попустився хіба через то, шо Львів в 1 лізі, а карпати в є-бках. Але як тільки позиції карпат знов впадуть до середняка чемпіонату, а так буде, а Львів вийде в ПЛ знов буде різня. Може тимчасовий нейтралітет? А щодо вигідності, то тут погоджуюсь. Тим більше, сезон в 1 лізі завершується в листопаді, а карпатам ше до грудня буде грати. Сезон витримає. А шо буде навесну - хз. Інше питання до фанатів якшо тут такі є. Фанати Львова не бояться вертатись до Львова?)) тільки розвинулись, а тут ХЛОП!!!!!!! )) вболіваю за Львів і пеерживаю за фанатів, якось не хочеться вертатись до Львова!! і так трансляції по тб з добрмиля є, автобуси возять... До речі, ті трансляції виходять певно на 60-70% суми, шо прийдеться платити за суборенду стадіону у львові за 1 матч. Нарешті кіндер кілішнув... Шо по фінансах не так вже й страшно...
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
хай вiрять, що обiграють, хоть я сумнiваюсь...
Ответить
0
0
Consul_ (Lviv)
Qwerr (Александрия) 3-е место и так наще будет. Неволнуйся и будь нормальным. ПФКА (Александрия) 05.06.10 22:07 За привітання з перемогою, спасибі! В мене питання: а чому ви такі впевнені, що обіграєте Волинь в останньому турі?
Ответить
0
0
Nazarini (Львів)
Ну от - є привід для оптимізму. Нарешті зрозуміли що гра в Добромилі дуже погано впливає на імідж клубу. За Україну - не фантазуйте. Карпатам вигідно давати в субаренду стадіон по нормальних домовленостях. Додатковий прибуток. І стадіон витримає без сумніву. Тут чистий бізнес взаємовігідний, а не параноїдальні думки про те що Карпатам не потрібен конкурент в місті. Клуби не конкуренти - нічого ділити. Вболівальники ходитимуть на обох, рекламодавців один в одного не відбирають насправді, а тільки підтримують вигідний обом клубам футбольний бум. Такі реалії у Львові - є надія що обидві сторони це зрозуміли кінцево.
Ответить
0
0
Qwerr (Александрия)
Я непротив.Хорошо.Извени.
Ответить
0
0
ПФКА (Александрия)
Qwerr (Александрия) 3-е место и так наще будет. Неволнуйся и будь нормальным.
Ответить
0
0
Qwerr (Александрия)
Львов с победой! ПФКА (Александрия) 05.06.10 20:39 Ты или даун или недалекий в футболе или еще что-то?Мы боремся со Львовом за 3 место,а ты радуешся,что они выиграли все-таки у наших земляков.
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
vus (L\\\'viv) 05.06.10 21:10 правильно думаєш. З моєї точки зору, Карпатам взагалі не варто переходити на інший стадіон - все ж таки всі свої славні сторінки історії здобувались саме на "Україні"...
Ответить
0
0
vus (L\\\'viv)
нє ,ну він сказав чітко. Львів, ст. Україна. Та й іншого стадіону не дано. Ждьом-с... Напевно чергова казочка. Хоча вже ліпше дочекатись Лємберг Арени а той сезон ше в добромилі зіграти
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
щодо оренди, так. А якщо серйозно, "Україну" ФК Львову не дадуть, навіть якщо Садовий підключиться - все ж таки в Карпат досить складний і насичений сезон намічається, а додатково псувати поле все ж накладно... тому думаю клубу треба буде шукати інші варіанти. Один з них - Сільмаш на Окружній. Поле в нормальному стані, правда сітку треба встановити щоб мяч на дорогу не вилітав :-) а там і новий стадіон збудують...
Ответить
0
0
vus (L\\\'viv)
я мав на увазі шо вони орендують його... збу дебіли. Кіндер 4 роки тому готовий був вкладати філки в ска, а вони дали на мороз. То кіндер зробив тільки 600 пластикових стільців і роздягалки. А більше не хотів робити ,бо який сенс вкладати гроші в то, шо в тебе завтра заберуть?
Ответить
0
0
ПФКА (Александрия)
Кубок Лиги в Александрии - http://football.ua/ukraine/news/99430.html
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
vus (L\\\'viv) 05.06.10 20:48 СКА не належить Карпатам! СКА у власності Збройних сил України і саме в цьому вся проблема. Бо якби він був у власності чи ФК Львова чи Карпат чи хоча б міськради, можна було б проводити його реконструкцію, а так він на балансі ЗСУ...
Ответить
0
0
vus (L\\\'viv)
на прес-конференції минулого року я пам"ятаю кіндер сказав офіційно, спростував всі чутки, шо диму він не стоїть за суборенду і шо всі гроші виплачені. СКА теж стадіон карпат...
Ответить
0
0
| Lviv FC |Frost| (Львів)
vus (L\\\'viv Пармалат (Львiв) Киньте силку на то інтерв'ю плс)
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
vus (L\\\'viv) 05.06.10 20:35 ага, два раза ФК Львів гратиме на "Україні"!!!!!! Кіндзер розмріявся! Тим більше він ще за минулий сезон Карпатам висить бабло за суборенду... СКА не канає - там максимум дублери грати можуть, там поле просто жах! та й лавки і без табла і освітлення відсутнє... Хіба Кіндзер піде шляхом дозволеного по регламенту використання стадіону у місті, що знаходиться в межах 200 км. Франківськ? :-)
Ответить
0
0
harvester (Львів)
На СКА було б добре. Але по-моєму той стадіон (СКА) не підходить навіть для 1-ліги.
Ответить
0
0
ПФКА (Александрия)
Львов с победой!
Ответить
0
0
vus (L\\\'viv)
Різниця за 3 місце є хіба в тому плані, що ходять чутки, що в когось можуть виникнути проблеми з атестацією і тоді запросять третю команду 1 ліги. А по суті чи 3 чи 4 місце - різниці нема, сезон провалено повністю!!! В Кубку замість фіналу вилетіли в 1 раунді якійсь фк Полтаві, в чемпіонаті теж провал, атмосфера в команді нікудишня!!! По стадіону, то Кіндзерський в своєму інтерв"ю чітко сказав, шо будуть грати на ст. Україна. Тільки одне питання виникає, як він зумів домовитись з димінським і це при тому, що карпати грають в є-бках??? Щось дуже сумнівно...
Ответить
0
0
| Lviv FC |Frost| (Львів)
Кiндзерський сказав, що це остання гра у Добромилi, та цiкаво де вiн думае проводити матчi у Львовi... Пармалат (Львiв) Коли Кіндзерський таке казав?
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
а у Львові нема де! хіба стадіон з Добромиля перенесуть до Львова :-))))) пару тракторів і є стадіо :-)
Ответить
0
0
Orion_ukr (Львів)
А стосовно того, де будуть грати наступного року, якщо не в Добромилі, то це загадка.
Ответить
0
0
Orion_ukr (Львів)
Пармалат (Львiв) 05.06.10 19:44 Хочу сказати, що для команди, яка ставить завдання виходу в ПЛ, вже не грає великої ролі де фінішувати, якщо пріоритетне завдання не виконано. Тому, як писав Werwolf69 (Lviv), чи третє, чи десяте - ситуації це не міняє.
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
Brazulia (Lutsk) 05.06.10 19:42 100% :-)
Ответить
0
0
mss (Севастополь)
Пармалат (Львiв) 05.06.10 19:25 У тому сенсі, що це більшою мірою грунтувалося б на спортивному дусі, нiж так як вийшло
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
Orion_ukr (Львів) 05.06.10 19:37 повністю погоджуюсь: 3 місце - це провал - команда не зуміла поборотись за ПЛ а тому чи 3-тє місце чи 10-е... жодної різниці... А от щодо стадіону, "Україну" точно не дадуть - Карпати ж крім матчів чемпіонату ще й єврокубки мають, так що топтати газон ще одній команді... "Сокіл" та "Юність" не готові. СКА? ну незнаю, там дубль Карпат грав, але там поле криве як моє життя... а де ще? є варіант з "Сільмашем", правда там регбісти грають...
Ответить
0
0
Хмурый (Харьков)
ФК Харьков объявил забастовку http://www.overtime.kharkov.ua/index.php?option=co...
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Orion_ukr (Львів) 05.06.10 19:37 Навiщо тодi команди грають, якщо на 1 i 2 мiсце не претендують, можливо знiматися з змагань таким командам... Хочеш сказати, що 6 чи 5 мiсце краще за 3...
Ответить
0
0
mss (Севастополь)
Пармалат (Львiв) 05.06.10 19:25 Згоден)...
Ответить
0
0
Brazulia (Lutsk)
сидіть поки в Добромлі До Євро стадіон збудують вернетесь
Ответить
0
0
Orion_ukr (Львів)
Пармалат (Львiв) 05.06.10 19:35 Цікаве питання, сумніваюсь, що будуть ділити "Україну", може є інші варіанти. Колись грали на СКА..
Ответить
0
0
Orion_ukr (Львів)
Пармалат (Львiв) 05.06.10 19:15 Їм що, медалі вручати будуть, чи що? Третє - це найгірше місце в Першій лізі, не рахуючи двох останніх. Сезон провалено, яка різниця, де фінішувати.
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Orion_ukr (Львів) 05.06.10 19:30 Кiндзерський сказав, що це остання гра у Добромилi, та цiкаво де вiн думае проводити матчi у Львовi...
Ответить
0
0
Orion_ukr (Львів)
Чекаємо на ФК Львів в ПЛ через рік. Але треба, щоб команда грала у Львові!
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
mss (Севастополь) 05.06.10 19:18 Шкода, Волинь лишня мала бути))) тодi i заключний матч буде цiкавим за 1 i 3 мiсце, а так хотiлось рубки в останьому турi за 1 i 2 мiсце...
Ответить
0
0
mss (Севастополь)
Пармалат (Львiв) 05.06.10 19:15 Ми б з радістю :))) Та Волинь потрібно зупинити :))) Перше мiсце нам потрiбно :))) Замкнуте коло... :)))
Ответить
0
0
toliasyk (Львів)
Львів вперед до третього місця!!! Правда скільки можна пропускати першими а потім героїчно це долати , зі слабшими командами це проходить, а от з рівними ні, з такою грою нічого в ПЛ робити. Треба покращувати гру!
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
З перемогою Фк Львiв... Бронзу треба брати, Севастополь помагай...
Ответить
0
0
andrey2342 (Кировоград)
Второй тайм скучный какой-то выдался....
Ответить
0
0
AlexZB (Севастополь)
Нажаль, неполучится у вас с 3м местом(
Ответить
0
0
| Lviv FC |Frost| (Львів)
3 місце тре взяти!!!
Ответить
0
0
mss (Севастополь)
Львов с победой!!! Молодцы!!!
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус