Загинув Сергій Гончаренко ᐉ UA-Футбол

Общие новости

Під час подорожі по Австрії у автокатастрофі загинув колишній футболіст львівських "Карпат"
Общие новости
28.12.2007
пятница
15:14
Загинув Сергій Гончаренко
Рейтинг публикации
Під час подорожі по Австрії у автокатастрофі загинув колишній футболіст львівських "Карпат"

Сергій Гончаренко
24 .04.1974 – 22.12.2007

Під час подорожі по Австрії у автокатастрофі загинув колишній футболіст львівських «Карпат» Сергій Гончаренко. Сергій запам’ятався хорошим півоборонцем і прекрасною людиною. До певної міри Сергій був сором’язливим, але як запевняють його ігрові партнери - надійним товаришем…

Гончаренко народився в місті Бородянка (Київщина), був вихованцем київського футболу, виступав за команди: «Система-Борекс» (Бородянка), ЦСКА (Київ), «Нива» (Тернопіль), «Кривбас» (Кривий Ріг), «Металург» (Маріуполь), «Волинь» (Луцьк) та «Карпати» (Львів). Прикро, що у такий безглуздий спосіб відійшов на вічний спочинок, молодий і повний здоров’я громадянин нашої країни.

Вічная пам'ять Тобі, Сергію!

Співчуття родині та близьким!

Читайте самые интересные новости футбола в Telegram, Facebook и Viber
Подписывайтесь на наш канал YouTube
Оцените этот материал
Голосов 1
Загрузка...
Реклама
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Комментарии (27)
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Frest777 (Teteriw)
Был на похоронах. Жаль малого. У него был большой талант,но вся династия умерла.
Ответить
0
0
wert (Кривой Рог)
Frest777 (Teteriw) 15.03.10 15:54 Какой ужас:(((
Ответить
0
0
Survivor (Одесса)
Вот это судьба................
Ответить
0
0
Frest777 (Teteriw)
21 лютого в автокатастрофи загинув його батько и 12ричный син.
Ответить
0
0
ROMAN2 (ЛУЦЬК)
Дуже шкода.
Ответить
0
0
Искандер (Донецк)
Человек жив пока хоть один человек помнит о нем...ЦАРСТВО НЕБЕСНОЕ
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
karpaty (Львів) 28.12.07 15:42 він не довго грав за Карпати! перейшов із Волині. в Волині феєрив! вічна пам"ять! хай земля буде пухом!
Ответить
0
0
kangur2 (parnu)
Гильмуллин,Пуэрта,Гончаренко-мерзостный год выдался.
Ответить
0
0
свой среди чужих (чужой среди своих)
...
Ответить
0
0
Тристан (Полтава)
У вишці він більше всього за Волинь грав, у Карпатах мало пробув. Батько в нього тренер здається по міні-футболу. Майже мій ровесник.... Царство Небесне
Ответить
0
0
romen83 (Луцьк)
Вічна память. Співчуття з Луцька(((
Ответить
0
0
alexself (Львов)
Вечная память.......
Ответить
0
0
ГСМ (Донецк)
Земля ему пухом............
Ответить
0
0
Сеад (Кривбасс)
Царство Небесное...
Ответить
0
0
Romasanta (Адисабеба)
...
Ответить
0
0
Henry (Тернопіль)
Пам"ятаю його за часів виступів за Ниву... Жаль... Світла пам"ять....
Ответить
0
0
nobik (natania)
coach (Канев) 28.12.07 17:10 скобки не в ту сторону поставил
Ответить
0
0
nobik (natania)
соболезную семье и родственикам
Ответить
0
0
Alex 1 (frankfurt am main)
Zarstvo nebesnoe
Ответить
0
0
denisska (Донецк)
....
Ответить
0
0
Ягуар (Львів)
Вічна пам*ять, земля йому пухом.
Ответить
0
0
coach (Канев)
Земля пухом:))
Ответить
0
0
Profi_pet (Зборів)
я памятаю його гру за "Ниву" в її кращі часи. Сильний був півзахисник. Спочивай з Богом.
Ответить
0
0
omega78 (Kiev)
Жах... :(((
Ответить
0
0
анатолич (Днепропетровск)
Светлая память...
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Вічна пам"ять... П.С. щось я такого гравця Карпат не пам"ятаю.
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
Світла пам'ять.....
Ответить