Футбол переїхав до столиці. Стадіонний рекорд Києва ᐉ UA-Футбол
Останні записи в блогах

Володимир Миленко
16.03.2015
понеділок
00:57
Футбол переїхав до столиці. Стадіонний рекорд Києва
Рейтинг публикации

А хочете, я навіть у нинішній скрутній футбольній ситуації знайду вам один безсумнівний плюс? Будь ласка. В цьому турі УПЛ "Динамо" приймало "Іллічівець" на клубному стадіоні імені Валерія Лобановського - і він, стадіон, став четвертою столичною ареною, що приймали матчі поточного чемпіонату Прем'єр-ліги. В чому плюс, спитаєте ви? Пояснюю. Таких випадків в історії чемпіонатів України було всього три. Подивимось на всю статистику київських стадіонів в елітному дивізіоні.

1992 – 2 стадіони

Республіканський – 7 матчів, Динамо – 2

1992/93 – 1

Республіканський – 15

1993/94 – 1

Республіканський – 17

1994/95 – 1

Республіканський – 17

1995/96 – 3

Республіканський – 19, Динамо – 8, ЦСК ЗСУ – 7

1996/97 – 3

Динамо – 14, ЦСК ЗСУ – 14, Олімпійський – 2

1997/98 – 3

Динамо – 15, ЦСК ЗСУ – 14, Олімпійський – 1

1998/99 – 3

ЦСК ЗСУ – 14, Динамо – 10, Олімпійський – 6

1999/00 – 3

Динамо – 15, ЦСК ЗСУ – 13, Олімпійський – 2

2000/01 – 3

Динамо – 13, ЦСК ЗСУ – 12, Олімпійський – 1

2001/02 – 3

Динамо – 14, ЦСК ЗСУ – 7, Олімпійський – 5

2002/03 – 4

Олімпійський – 25, Динамо ім. Лобановського – 14, Оболонь – 1, ЦСК ЗСУ – 1

2003/04 – 2

Динамо ім. Лобановського – 25, Олімпійський – 20

2004/05 – 3

Олімпійський – 21, Динамо ім. Лобановського – 20, НТК ім. Баннікова – 5

2005/06 – 2

Олімпійський – 20, Динамо ім. Лобановського – 10

2006/07 – 2

Динамо ім. Лобановського – 21, Олімпійський – 8

2007/08 – 2

Динамо ім. Лобановського – 24, Олімпійський – 6

2008/09 – 4

Динамо ім. Лобановського – 18, НТК ім. Баннікова – 10, Оболонь – 2, Тренувальна база Динамо – 1

2009/10 – 3

Динамо ім. Лобановського – 17, Оболонь-Арена – 15, НТК ім. Баннікова – 2

2010/11 – 3

Динамо ім. Лобановського – 16, Оболонь-Арена – 15, НТК ім. Баннікова – 13

2011/12 – 3

Динамо ім. Лобановського – 25, Оболонь-Арена – 15, Олімпійський – 5

2012/13 – 2

Олімпійський – 15, Динамо ім. Лобановського – 14

2013/14 – 3

Олімпійський – 16, Динамо ім. Лобановського – 8, Оболонь-Арена – 1

2014/15 - 4

Олімпійський – 10, НТК ім. Баннікова – 9, Оболонь-Арена – 8, Динамо ім. Лобановського – 1

Всього:

1. Динамо ім. Лобановського (попередня назва – Динамо) – 308

2. Олімпійський (Республіканський) – 238

3. ЦСК ЗСУ – 82

4. Оболонь-Арена (Оболонь) – 57

5. НТК ім. Баннікова – 39

6. Тренувальна база Динамо – 1

Так от, порівняємо попередні випадки. В сезоні-2002/03 матчі вищої ліги приймали, крім "Лобановського" - поганенький "Олімпійський", недобудована "Оболонь" і геть занедбаний ЦСК ЗСУ. 6 років по тому ситуація покращала - до нормальних арен можна було занести "Лобановського", "Баннікова" (тут кількість глядачів малувата, та у всьому іншому хороший стадіон), а ще були все та ж недобудована "Оболонь" і взагалі одне з полів тренувальної бази "Динамо".

А тепер ми бачимо, що в столиці є чотири стадіони. Стадіони сучасні, які приймають матчі турніру такого високого (принаймні, на національному рівні) рангу. Більш того, на всіх чотирьох аренах грались міжнародні офіційні матчі, на "Лобановському" навіть єврокубки та матчі національної збірної, а на "Олімпійському" взагалі фінал чемпіонату Європи! Чи ж це не успіх Києва футбольного - мати цілих чотири нормальних, повноцінних стадіони?

Звісно, ситуація, в якій столиця змогла продемонструвати своє футбольне багатство, невесела - але чому б не відзначити покращення футбольної інфраструктури Києва, якщо вже випала така нагода.

P.S. Правда, чотири стадіони - це стеля для нинішнього Києва, але і такої кількості арен вистачає з головою навіть для гостей із зони АТО, не кажучи вже про тубільні(у) команди(у). Але це вже геть інша історія...

Читайте найцікавіші новини футболу в Telegram, Facebook і Viber
Підписуйтесь на наш канал YouTube
Оцените этот материал
Голосов 1
Загрузка...
Реклама
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Коментарі (28)
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Увійти
Зореслав (Киев)
Кто хочет зрителей - тот не побрезгует городом Шепетовка! И команды в Вышке там была! В Москве 5 московских клубов и футбол не остановился.
Ответить
0
0
Mika-kiev (Киев)
А все ж шкода, що з поляною ЦСКА ніяк не розберуться. Може, коли на армію бюджет побільшав, то і цьому стадіону перепаде дещиця? Місце чудове, зручне, та й для вояків ЗСУ була б непогана тренувальна база. І сильний ЦСКА треба відродити. Це ж неприродно, що столиця у вишці представлена одним клубом.
Ответить
+1
0
Pomidoroff (Черкассы)
В Хмельницком стадион -супер,- гигантский козырек на всю (почти )трибуну. Где такой есть? На сев. трибуне просто бабки моют - там никто не садится (солнце). Жаль .что барыги с многочислненных рынков футбол не поддерживают. Ходил на Динамо еще пацаномв 60х - у бабули лето проводил на Примакова.
Ответить
0
0
vinn (Khmelnitsky)
Я навпаки ту трибуну північну любив) на ній якось поле ближче)). А бариги з ринків?) Чому ж? Один підтримує- правда футзал- Спортлідер) Були розмови що планував і великий футбол...але криза..походу змінила плани...
У нас давно були?) якщо років 15 не були- то Примакова тяжко буде впізнати)))
Ответить
0
0
vinn (Khmelnitsky)
До речі ще про бабки миють)) Команда в нас була муніципальна Поділля, потім міліція взялась- стало Динамо... Прикол в тому, що коли ще Поділля здається останній раз грало в 1-й лізі- то в той сезон- у них був однаковий бюджет з Зорею Луганськ(5млн грн. здається- курс ще 5,05 був)))- результат- Зоря у вишку пішла, Поділля в 2-гу лігу))))))
Ответить
0
0
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
[quote datetime=" 16.03.2015 16:45 " author="vinn (Khmelnitsky)"] " Чому не їдуть в регіони...де б і на матчі ходили з превеликим задоволенням" [/quote]Це ж очевидно.

В столиці просто зручніше. Клубам. А уболівальники їм просто непотрібні. Ну що Ви хочете від "Металдона", який і вдома про вболівальників майже не дбав.
Ответить
+2
-1
vinn (Khmelnitsky)
Ну ясно Металдон... а той же Олімпік- скромна команда, в нашому місті збирала би повний стадіон....
Ответить
0
0
kandagar80 (артемовск)
заголовок и тема только и подтверждают слова Луческу о формате чемпионата
Ответить
+1
-2
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Конкретизуйте.
Ответить
+1
-1
kandagar80 (артемовск)
а что здесь конкретизировать если даже Черноморец иргает свои матчи в Киеве я уже не говорю о Донбасских командах
+1
-1
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Конкретизуйте:

а) слова Луческу (цитату дайте);

б) в чому тема їх підтверджує.
0
-1
vinn (Khmelnitsky)
Я так розумію це Ви про те що - чемпіонат у нас нікудишній?)))) Скажу- Вам так- йшов би ШД на першому місці з 80% гарантією на чемпіонство- і чемпіонат по уявленню місіс Лучистої був би супер і суді також.... А так... результат(коли чемп був хороший для ШД) ми побачили з Баварією.... От всі противники Динамо хають його за те що судді тянули- Динамо цим поплатилось в 00-х... ШД став на ті ж граблі.... це на рахунок судійства... Соррі за оффтоп.

По темі- давно виникала думка- чому багато команд грають в Києві- де і так перенасичені великим футболом.... Чому не їдуть в регіони...де б і на матчі ходили з превеликим задоволенням...

Ответить
+1
-1
KonstFootball (Киев)
"...але чому б не відзначити покращення футбольної інфраструктури Києва, якщо вже випала така нагода."
я бы не причислял реконструкцию Олимпийского и Банникова чисто к Киевской инфраструктуре. По-моему это больше общенациональные достижения. Особенно это касается огромных средств государственных, за счет которых реконструировали Олимпийский
Ответить
+1
-1
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Я суто за територіальною ознакою.

А якщо копнути трохи з іншого боку - то звісно ж Ви праві.
Ответить
0
-1
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
[quote datetime=" 16.03.2015 07:05 " author="Pomidoroff (Черкассы)"] " Ще є стадіони у Борисполі , Хмельницькому, Вінниці, Рівному, Франківську, умовно Житомирі" [/quote]Наскільки я пам'ятаю, то:

- у Вінниці Центральний стадіон в дуже поганому стані, а отой маленький стадіончик, що "Нива" колись зробила, і за кількістю місць не пройде, і за покриттям (воно там штучне);

- у Рівному - не набагато кращий за Віннницю;

- Франківськ - якщо там і можна грати, то навряд чи УПЛ;

- Житомир - простіше сказати, що там просто немає стадіону. Він ще у 2002-му (чи коли там епохальний матч "Полісся"-"Динамо-2" грали) справляв гнітюче враження.

Одним словом, із Вашого списку можна хіба що Бориспіль розглядати - але хто зна, як там зараз із газоном, - і Хмельницький.
Ответить
0
-1
vinn (Khmelnitsky)
У нас теж не факт що з газоном добре...але покраще напевно чим на стадіонах Дніпропетровська)) Та і з трибун- тільки одна головна в роб.стані.... іншу реконструюють вже кілька довгих років.... А от вболівальників- думаю збирався би повний стадіон....
Ответить
+1
0
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
У вас хоч одна трибуна нормальна (наскільки я пам'ятаю з інет-трансляцій матчів Поділля/Динамо; були ж такі, чи це я з фотками плутаю?). А в Житомирі чи Вінниці - це ж тіхій ужас.
0
-1
vinn (Khmelnitsky)
Так одна- центральна- друга меньша- була нормальна- взялись переробляти/ тіпа збільшувати.... результат=0))) Третю бокову прибрали ще при реконструкції головної. До речі, здається у нас навіть світло є)))
+1
0
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
[quote datetime=" 16.03.2015 07:05 " author="Pomidoroff (Черкассы)"] " А хто про глядача подумав?" [/quote]Вибачте, але турбота про глядача не входить в ідею цього блог-запису ;-)
Ответить
+2
-1
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
[quote datetime=" 16.03.2015 08:03 " author="OctoberFest (Голая Пристань)"] " Ну, база ж Динамо - это не совсем Киев"
OctoberFest (Голая Пристань) 16.03.2015 08:03
Немає такого поняття "не совсем Киев". Є чітко окреслені і офіційно зафіксовані межі населеного пункту місто Київ. Територія, де знаходиться база Динамо, знаходиться в межах Голосіївського району м. Київ.


" так и Борисполь можно притянуть по таким же критериям" [/quote]Спробуйте притягти Бориспіль за таким же критерієм "знаходиться в межах якогось району м. Київ". Я подивлюся, як це у Вас вийде.

ЗІ. Для когось може і Оболонь - це не зовсім Київ, бо він ще пам'ятає, як там ніяких будинків не було, а тільки пісок шелестів.
Ответить
+2
-1
shushuair (Одесса)
НТК ім. Баннікова иОболонь-Арена
...Більш того,на всіх чотирьох аренах грались міжнародні офіційні матчі...


автор, напишите пожалуйста, что на этих двух стадионах игралось из официальных международных игр и когда! заранее спасибо
Ответить
0
-1
OctoberFest (Голая Пристань)
Молодежка?
Ответить
+2
0
ba-a-aton (Kyiv)
Заря еврокубки играла ж там. вроде) часть по крайней мере точно, собирался ехать за них болеть, но потом посмотрел куда ехать надо и передумал. до групового этапа вроде играли там.
Ответить
+2
0
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Купа офіційних матчів молодіжної збірної України - і там, і там. На укрВікі навіть розписано на сторінках цих арен, які саме матчі.

Крім того, на "Оболонь-Арені" грали один матч кваліфікації Ліги Європи цьогорічної ("Зоря", як правильно зазначив пане OctoberFest.
Ответить
+1
-1
OctoberFest (Голая Пристань)
Ну, база ж Динамо - это не совсем Киев. Понятно, что "где-то близко, маршрутки ходют", но так и Борисполь можно притянуть по таким же критериям.
Ответить
+1
-1
Купянин (Киев)
В принципе и у нас в Обухове не плохой стадиончик есть )
Ответить
+3
0
Игорини (Киев)
База ДК в Чапаевке находится в черте Киева. Оттуда до границы города ещё около 5 км. Так что всё честно.
Ответить
+2
0
Pomidoroff (Черкассы)
А хто про глядача подумав? Кияни і на Олімпійський не ходять. І на своє Динамо. Ще є стадіони у Борисполі , Хмельницькому, Вінниці, Рівному, Франківську, умовно Житомирі. Там може світла нема, так на 14-00 люди прийдуть. . І команди зі сходу там базувати можна. Грали ж Шахтар з Зорею у Черкасах, і люди були. Чи в когось є ілюзія, щодо Донбасу на 10-15 роки.
Ответить
+4
0
 

© UA-Футбол 2002-2018.
Всі права на матеріали, що знаходяться на сайті www.ua-football.com охороняються відповідно до законодавства України.
Матеріали сайту призначені для осіб старше 18 років (18 +).
Пишіть нам: [email protected]


Продовжуючи переглядати www.ua-football.com, ви підтверджуєте, що погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Согласен