Владимир Мыленко
Владимир Мыленко

Владимир Мыленко - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Поверніть їм ЦСКА, або Куди і Звідки?


Поверніть їм ЦСКА, або Куди і Звідки?

"Недавно Вы фактически стали спасителем и владельцем футбольного клуба "Арсенал". От имени всей украинской футбольной общественности выражаем Вам благодарность и уважение за поддержку футбола в нашей стране, городе Киеве, который находится в сложном, особенно с финансовой стороны, положении". Так пафосно починається лист уболівальників неіснуючого нині київського ЦСКА до нового очільника ФК "Арсенал". Давайте детальніше розглянемо певні моменти цього листа. Там є на що звернути увагу.

Почнемо з кінця. Ось, наприклад, цікавий фрагмент: "ЦСКА имеет значительный актив верных болельщиков. Сегодня болельщики ЦСКА - активисты, которые борются за возрождение любимого клуба. Митинги и демонстрации в Киеве собирают сотни фанов армейской команды. В феврале 2011 г. более 7000 болельщиков команды поставили подписи под обращением к Президенту".

Мітинги, значний актив, звернення до Президента (він тут яким боком?!) - це все дуже важливо. Але. Була колись в Англії така команда "Вімблдон". Власники спочатку вивезли її з Лондона, а потім взагалі перейменували. Уболівальники теж помітингували - а далі вирішили не звернення до прем'єр-міністра чи королеви писати, а зайнятись ділом. Створили свій "Вімблдон" (який, до речі, не претендує на історію і досягнення тих, старих "Донс"), заявились в місцеву футбольну систему. І поступово, крок за кроком, дійшли до Футбольної Ліги. Фанати "Манчестер Юнайтед", яких не влаштовувала політика нових власників клубу, також створили свій клуб, "Юнайтед оф Манчестер" - і теж ідуть важким, але цікавим шляхом столичних колег.

Звісно, порівнювати англійські та українські реалії (фінансові в тому числі) важко - але мова й не про те, щоб взяти і моментально почати заробляти на футболі хоч невеличкі гроші. Важливо інше - практичний, прагматичний підхід до ситуації. І бажання опиратись на власні сили, а не ходити з проханнями до сильних світу цього. (Футбольне старцювання - справа може й вигідна, але треба розуміти, що від тебе в цій ситуації не залежить нічого. Скільки тобі кинуть в капелюха, на стільки й проживеш.) Втім, можливо, цього авторам заяви буде цілком достатньо...

Йдемо далі, тобто назад по тексту. "Подмена" команды ЦСКА "Арсеналом" откинула клуб-правоприемник на многие годы назад". Це моя особливо улюблена тема. Для тих, хто не в курсі - так, "Арсенал" зайняв місце ЦСКА в вищій лізі. Але армійці після зими-2002 існували в нижчих лігах ще майже 8 років. Але найвеселіше навіть не це. А те, що за 5,5 років до того ЦСКА так само "підмінив" собою злобенківський "Борисфен", спочатку увійшовши в нього на певних умовах - а потім просто викинувши власника і головного спонсора на узбіччя футбольного процесу. (Ви будете сміятись, але за 3,5 роки до відставки Дмитра Злобенка його "Борисфен" так само вписався в миронівську "Ниву", зайнявши її місце в другій лізі, а саму "Ниву" викинувши в лігу перехідну.) Але про це, звісно, борці за справедливість не згадують. Можливо, тому, що й не знають. Давно це було, в минулому тисячолітті...

"Уточним, что на то время футбольная команда ЦСКА успешно выступала во внутренних соревнованиях, участвовала в еврокубках, была узнаваема и набирала популярность болельщиков, имела хорошую посещаемость на домашних матчах". Виступали армійці дійсно непогано, двічі доходили до фіналу Кубка України, брали участь в єврокубках ("Црвену Звезду" проходили!). Але про набір популярності і хорошу відвідуваність домашніх матчів...

Відвідуваність домашніх матчів "Арсеналу" в цьому сезоні - 2725 глядачів. Мало? Ще б пак, для такого міста, як Київ. А тепер подивіться, скільки народу (в середньому за гру) ходило на стадіон ЦСКА, що на Повітрофлотському.

1996/97 - 2661
1997/98 - 2479
1998/99 - 2857
1999/00 - 2317
2000/01 - 2617
2001/02* - 1929


* - враховане тільки перше, "армійське" коло (в другому вже виступав "Арсенал").

Ви бачите принципову різницю між "искусственным" образованием в глазах любителей футбола" і "популярною у вболівальників" армійською командою? Я не бачу.

"Футбольный клуб "Арсенал" имеет досадный недостаток внимания со стороны футбольных болельщиков. Наряду с различными факторами, как то отсутствие собственного стадиона, главным образом это связано с его молодостью".

"Львів" і "Харків" на початку своєї вищолігової історії (для "Харкова" то був початок історії взагалі) збирали на домашніх матчах народу в рази більше за ЦСКА часів своїх успішних виступів. І ніхто не зважав на молодість - людям було цікаво ходити на футбол, вони й ходили на футбол. Про відсутність свого стадіону просто смішно читати - ну був у ЦСКА свій однойменний стадіон, який що тоді, що зараз справляє не дуже приємне враження (м'яко кажучи). Дуже воно допомогло армійській команді? Отож.

А про найголовніші фактори - про якісний футбол, про чесну гру, про роботу з уболівальниками, в кінці кінців, у зверненні навіть не згадано. Вочевидь, треба розуміти, що авторів листа ці моменти клубного існування не дуже хвилюють.

Чесно кажучи, враження складається таке, що їх і хвилює тільки перейменування в ЦСКА як таке. Бо ж навряд чи зі зміною вивіски в столичному клубі зміниться хоч щось (крім кількості і якості народу в фан-секторі на трибунах стадіону імені Лобановського). Я розумію бажання уболівальників повернути собі світлий образ померлої команди - але те, як вони того прагнуть, викликає тільки іронічну посмішку. З такими заявами можна було б звернутись до кого завгодно - Слободяна з його "Оболонню", власника білоцерківського "Арсеналу" (а що, перевіз клуб в столицю - навіть і формально, у вигляді юридичної адреси, а самі далі б грали в Білій Церкві, - змінив назву, і от вам легендарний бренд!)...

Следите за нами:


Оцените этот материал:
Поделиться с друзьями:

Загрузка...
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Комментарии (64)
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
slavok (Рівне)
Браво, автор!
Ответить
0
0
Underhill (Кривой Рог)
Всё по делу сказано в статье Нельзя мазать всё одной, белой или чёрной краской
Ответить
0
0
Vadim Bodak (КИЕВ)
ДУМАЛ,ЧТО В СТАТЬЕ ВОПРОС О ТОМ КАК ЦСКА ИСКЛЮЧИЛИ ИЗ ЛИГИ КИЕВА. БОЛЕЛЫ ПРИШЛИ ПОДДЕРЖАТЬ КОМАНДУ -ОКАЗЫВАЕТСЯ ФУТБОЛ НЕ ДЛЯ НИХ, А ДЛЯ ГАЛОЧКИ.ВОТ И ПІТАЙСЯ СТАРТАНУТЬ С НИЗОВ И ВОЗРОДИТЬ КЛУБ...
Ответить
0
0
JudgeDredd (Луганск)
Зачем вообще эта команда в Киеве под любым названием? Даже нелепее, чем "Металлург" в Донецке...Отправить ее куда-нить в Житомир - там люди уже не помнят, когда футбол живьем видели, им все равно как будет называться, а трибуны будут полные))
Ответить
+1
-1
Федя Фузбол (Лас Веґас)
ЦСКА - Central Sports Club of the Army.... Remnants of the Soviet Union want to be resurrected. Why? The army has no role in professional sports in today\'s УКРАЇНА. If the fans want to really enhance their support they should join the military and participate in the physical activities which are offered. Unfortunately, you get paid to defend your country not play futbol at the elite level. Don\'t get me wrong here. The US Army - at West Point do have a football (soccer) and gridion football club that plays at the collegiate level - For a translation - це є аматори...
Ответить
0
0
Счётчик шансов (Полтава)
ЦСКАфрика.
Ответить
0
0
Metalist_avanti (Харьков)
Прекрасная статья, прочитал с удовольствием.
Ответить
+1
0
Vadim Vinnitsa (Винница)
нехай Арсенал приїжає грати свої матчі у Вінницю, стадіон є, і він буде заповнений як мінімум на половину вболівальниками, а в деяких іграх даже під завязку!
Ответить
+1
0
The Phantom (Одесса)
С Арсеналом уже и так всё ясно, как сказал Коньков: "без племени и роду".
Ответить
0
0
rudoms'kyi (Хмельницький)
[quote datetime="25.05.2013 18:27" author="Захарчук Сергей (Киев/Белая Церковь)"] А если-бы на том матче были Вы?Кому-бы верили? [/quote] Вірив би собі. Але якби писав про той матч статтю з елементами статистики, то використовував би би дані для неї з офіціййного джерела, а не з власних очей. Особливо, яби це була порівняльна статистика кількох команд. Бо на всіх матчах я бути в принципі не можу, а в кожної людини своя похибка при підрахунку. Тому доводиться використовувати офіційну статистику, бо альтернативи немає. Так зрозуміло?
Ответить
+2
0
Захарчук Сергей (Киев/Белая Церковь)
Я написал,что был на пару матчах и верю только себе и своим глазам.Автор пишит статью и опирается на официальные данные,а я говорю о реальном количестве болельщиков того же Арсенала.
Ответить
0
0
Мститель Неуловимый (Николаев)
[quote datetime="25.05.2013 18:23" author="kolia26 (ЛЬВІВ)"] Чому тільки Динамо?Зразу всім.Стахановець,Колгоспник,Харчовик,Дзжернинець. [/quote] Так кто горе принес НКВД или рабочий люд? А где ты все эти названия в современных названиях футбольных клубов упл увидел?:)
Ответить
0
0
rudoms'kyi (Хмельницький)
[quote datetime="25.05.2013 18:14" author="Захарчук Сергей (Киев/Белая Церковь)"] Я написал,что смотрел пару матчей Арсенала на стадионе и явно видел,что то что на стадионе и в официальном документе не совпадает.А Вы если уже проспались,то почитайте все сначала... [/quote] І тому Ви пропонуєте вірити Вам а не офіційній статистиці? А якби на тому ж матчі крім Вас був автор, і ви обоє нарахували б різну кількість глядачів? :)
Ответить
+1
0
Захарчук Сергей (Киев/Белая Церковь)
А если-бы на том матче были Вы?Кому-бы верили?
Ответить
0
0
Мститель Неуловимый (Николаев)
Надо и Динамо поменять название которое ему дало НКВД , можно назвать ФК "КЫЙВ" уж если менять наследие совка так почему бы не с одиозного НКВДешного :)
Ответить
+2
-1
kolia26 (ЛЬВІВ)
Чому тільки Динамо?Зразу всім.Стахановець,Колгоспник,Харчовик,Дзжернинець.
Ответить
+4
0
rudoms'kyi (Хмельницький)
[quote datetime="25.05.2013 17:37" author="Захарчук Сергей (Киев/Белая Церковь)"] [/quote] Ви пропонуєте автору ходити на ВСІ матчі ВСІХ команд і рахувати глядачів особисто? :) Підіть проспіться.
Ответить
+1
0
Захарчук Сергей (Киев/Белая Церковь)
Я написал,что смотрел пару матчей Арсенала на стадионе и явно видел,что то что на стадионе и в официальном документе не совпадает.А Вы если уже проспались,то почитайте все сначала...
Ответить
0
0
serg-prihod (Угледар)
Згоден з автором статті. Мені взагалі здається, що звернення написали самі собі власники клубу."Наш елітний менеджмент" дуже полюбляє "швидкий успіх". Купили, ребрендінг і все в порядку. Будувати, ростити, тяжко працювати, довго йти до цілі це не для нас. Нам подавай чарівну паличку, чоботи скороходи, шапку невидимку і т. д.
Ответить
+5
-1
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Ні, уболівальники ЦСКА дійсно існують досі, і їх як для нединамівського Києва таки немало.
Ответить
+2
0
kolia26 (ЛЬВІВ)
Оносновна дискусія розгорнулася на рахунок відвідуваності а не в тему зміни назви.Якщо не помиляюсь,то в наступному сезоні зі складу ЦСКА залишився в Арсеналі лише один Кернозенко.
Ответить
+2
0
xo66it (Киев (Оболонь))
кстати, эти 300-500 человек - официальные данные по посещаемости ЦСКА в их последние годы в первой лиге. В тему о популярности
Ответить
0
0
xo66it (Киев (Оболонь))
удивлен, что для такого специалиста по отечественному футболу, как Владимир Мыленко новость, что официальные данные посещаемости зачастую ощутимо выше реальных, особенно на пустых стадионах. Сколько бы людей не было мало - 50-100 человек - в протокол запишут 300-500. А это и на глаз заметно спокойно
Ответить
0
0
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Ну Ви даєте. Та я прекрасно помню "40-тисячний" матч Арсенал-Зоря. І бачив, що там навряд чи скільки народу було. А скільки було? Хто скаже? Ніхто. Тому я й використовую офіційну статистику - з певними зрозумілими зауваженнями. Наприклад, на старих стадіонах зазвичай відвідуваність в круглих цифрах - 5000, 7400. Такого ж не буває, правда? Отож. Але скільки там було насправді - того ніхто не скаже. Тому доводиться послуговуватись офіційною статистикою. Знаючи, що вона дещо помиляється (але яке це "дещо", невідомо).
Ответить
+2
0
vinnil1 (Днепропетровск)
[quote datetime="25.05.2013 17:24" author="Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)"] Вибачте за нескромне питання - а як Ви помітили? Перераховували глядачів вручну? Чи на око прикинули? [/quote] и наблюдая за вашими действиями вы обычный делетант!
Ответить
0
0
vinnil1 (Днепропетровск)
[quote datetime="25.05.2013 17:23" author="Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)"] Я взагалі-то там працював. І таких комєнтів "ні а чьом" начитався з головою. [/quote] оно и видно!
Ответить
+1
-1
vinnil1 (Днепропетровск)
[quote datetime="25.05.2013 17:14" author="Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)"] 2700 менше і за 2710, і за 2725 :-) [/quote] а по поводу футбол.юа то опять же если судить по статье то именно вы частый посетитель этого сайта.
Ответить
+1
0
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Я взагалі-то там працював. І таких комєнтів "ні а чьом" начитався з головою.
Ответить
+1
0
vinnil1 (Днепропетровск)
мое мнение что автор этой статьи решил обосрать болельщиков которые хотят вернуть клубу законное название,и продолжает это делать в коментария так как больше он ничего не умеет
Ответить
+3
-2
rudoms'kyi (Хмельницький)
Тільки людина без армійського серця могла написати таке.
Ответить
+3
0
greyv (Kherson)
"Це моя особливо улюблена тема... ... ... так само вписався в миронівську "Ниву", зайнявши її місце в другій лізі, а саму "Ниву" викинувши в лігу перехідну." ---------- прям какая-то пищевая цепь!))))
Ответить
+4
0
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
В 90-х такого було сплошь і рядом. Але так - історія Ниви-Борисфена-Борисполя-"ЦСКА-Борисфена"-ЦСКА... навіть за українськими реаліями унікальна.
Ответить
+1
0
xo66it (Киев (Оболонь))
Все правильно. Переименовали одну команду из ХФЛ (Христианки) в ЦСКА, сыграли один матч, руководство лиги офигело и сняло команду, поняв, что на б-гоугодном любительском турнире такого ада не надо. Теперь ищут кого еще переименовать. Тем более непонятно, ведь нынешние болельщики ЦСКА - это вполне себе успешный бойцовский клуб, занимающийся всеми этими околофутбольными танцами и без, собственно клуба. Более того, он им и лишний будет - это же еще на стадион ходить. Т.ч. пусть и дальше пишут письма мелким почерком в министерство обороны, ведь для чемпионата Киева или области сойдет и старый стадион на Воздухофлотском, а бюджет не такой и большой нужен
Ответить
+3
0
z111965 (Kharkiv) (Харків)
Чий матеріал? Автора! Автора! П\'ятнадцять домашніх матчів Арсеналу цього сезону відвідало 40 652 глядачі, у середньому 2 710 за матч, а не авторських 2 725. Джерело: футбум, відвідуваність )
Ответить
+5
-2
Кузнецов Александр (Сумы)
Вы считаете, это так принципиально, чтобы на нем зацикливаться?
Ответить
+8
-4
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Вочевидь, по темі більше нема нічого сказати людині.
+5
-2
z111965 (Kharkiv) (Харків)
Я по темі заяви відписав на гілці по темі заяви кілька коментарів. Цікаво - прочитайте. І ще. Звертайтеся до мене напряму, не треба опосередковано мене обговорювати - це не ввічливо; і як чинити тактовно стосовно співрозмовника вчать з дитинства )
+2
0
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
До людей, які в якості джерела вказують сумнівної якості спортсайт, я напряму не звертаюсь. Для мене це - показник. Показник ставлення то тексту, до інформації ітд. В моєму світогляді аргументу "Карузо плохой певец - в ноты не попадает, картавит. Мне Рабинович давеча напел" не існує в принципі.
+5
-1
z111965 (Kharkiv) (Харків)
Розбирайтеся зі своїм "Карузо" та "Рабіновичем" самі ) Будьте просто ввічливим.
+1
0
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Вибачте, але це Ви почали своїм футбумом мені в лице тикати :-) Навчіться починати дискусію не в такому стилі - і всі неприємні моменти зникнуть самі по собі. Інфа 146%.
+2
0
z111965 (Kharkiv) (Харків)
По-перше, я Вам не тикав, не дискутував, бо не знав автора, а вказав на джерело інформації, щоб не "зі стелі". По-друге, футбум, "Карузо", "Рабінович" - явно не мої ) По-третє, не Вам мене вчити, бо не я був нечемним у спілкуванні. Вчіть своїх дітей, підлеглих, якщо вони є. І останнє: свої неприємні відчуття, пов\'язані з якимись нецікавими мені моментами, залишайте при собі, щоб було ввічливе спілкування.
+3
0
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
На завершення дискусії можу сказати те саме - вчіть роботі з цифрами своїх дітей і підлегих, якщо вони є. Дякую за змістовне обговорення моєї статті, до якої ми, власне, і не дійшли.
+3
0
z111965 (Kharkiv) (Харків)
Щоб не зациклюватися, треба писати, що вболівальники просто були на стадіоні. А кому цікаво скільки - нехай самі ходять на стадіон ) Якщо є таблиці, вони підтримуються редакціями - точність важлива )
+1
0
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Ще раз повторюю - відвідуваність всіх матчів "Арсеналу" я беру з сайту УПЛ. А середню відвідуваність вираховує формула в таблиці Екселя. Питання є?)
+1
0
kolia26 (ЛЬВІВ)
15 чоловік дуже важлива поправка.Хоча так,дуже важлива,це в два рази більше чим фан-сектор Арсенала.
+5
0
z111965 (Kharkiv) (Харків)
Навіть 10 вболівальників важливо! Ця перевага забезпечила Арсеналу передостаннє місце, відкинувши донецький Металург з показником 2 700 на останнє місце )))
+1
-2
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
2700 менше і за 2710, і за 2725 :-)
+4
0
Захарчук Сергей (Киев/Белая Церковь)
Я пару раз бывал на матче Арсенала в Киеве на Динамо,но заметил,что цифра на трибунах несколько меньше чем цифра в отчетах о матче...Это наверное потому,что сказали привести лицеистов,а в лицее начальство забыло...или забило.
0
0
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Вибачте за нескромне питання - а як Ви помітили? Перераховували глядачів вручну? Чи на око прикинули?
+1
0
Захарчук Сергей (Киев/Белая Церковь)
На глаз.Не трудно на пустом стадионе пощитать сколько вмещает сектор и сколько на нем зрителей.Но вам легче ,ведь вы верите тому что пишут.
0
0
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Звісно легше. Я вірю офіційним документам. А хіба є якісь інші варіанти?
+1
0
Захарчук Сергей (Киев/Белая Церковь)
Есть.Сходите на стадион хоть раз,вот это первоисточник.
0
-1
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Нє хамітє дядє. ЗІ. Якщо вже так хочете - тоді скажіть, а на якій хвилині будете рахувати кількість глядачів? А тих, хто в туалет якраз пішов чи за хот-догами/пивом, не будете рахувати? А чому? Чи будете? А як? А ще як Ви зрозумієте, що от цього Ви уже рахували, а цього ще ні?
+1
-2
Захарчук Сергей (Киев/Белая Церковь)
А я и не хамил,я даже с Вами на ВЫ.В домашнем матчах Арсенала зрителей не становится больше ни в середине первого тайма ни в середине второго,а в середине второго и того меньше,так как некоторые офицеры заказанные как больльщики на матч-просто побежали по девкам.
0
0
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Крім того. Ви забуваєте, з чого все почалось. Ну добре, нехай офіційна статистика бреше, і насправді на Арсенал ходить 500 чоловік. А де гарантія тоді, що статистика ЦСКА теж правдива? Якщо за Вашою логікою не вірити документам, то цілком можна припустити, що на ЦСКА взагалі 50 чоловік ходило - але в ПФЛ (ну, скажімо, на прохання Міноборони) писали 2000. Логічно? А чому ні? От наприклад візьме якийсь уболівальник, що ходив тоді на футбол, і скаже - та я був на тому матчі, де написано 3000, там реально було 100 чоловік, я рахував. Що скажете - вірити йому? А чому ми маємо йому вірити? Навіть якщо це буде не уболівальник, а журналіст? На якій підставі вірити йому, а не протоколам ПФЛ?
+2
0
Захарчук Сергей (Киев/Белая Церковь)
Статистика ЦСКА такая же как и Арсенала.И я привык верить тому,что вижу,а не тому что написано.
0
0
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Ясно. А тепер ще поясніть - чому Вам маю вірити я. І всі інші, кого цікавить відвідуваність матчів ЧУ. Чому ми маємо вірити Сергею Захарчуку (якщо це справжні ім\'я і прізвище), а не протоколу УПЛ, за який несуть відповідальність офіційні особи?
+2
0
Захарчук Сергей (Киев/Белая Церковь)
Я и не сказал,что Вы мне должны верить.Я сказал,что верю своим глазам,если вижу,что это черное то оно черное.А Вы верите тому,что написано.Руководству Арсенала или ЦСКА пообещало руководство лицея например, привести на матч в качестве поддержки 500 человек,а воследний момент решило,а хватит и 350,все равно не будут пересчитывать,а в протокол уже внесли 500.
0
0
kolia26 (ЛЬВІВ)
Трохи не так підрахунок ведеться.Рахують зазвичай по розповсюджених квитках і абонементах.Тобто не сказали привести 500 ліцеїстів,а роздали 500 квитків їм,а там вже хто як прийде.А інформацію про кількість глядачів передають інспектору матчу,десь на 80-й хвилині матчу.
+1
0
Захарчук Сергей (Киев/Белая Церковь)
И такое возможно,так как определенному проценту футбол до фени.
0
0
kolia26 (ЛЬВІВ)
Це не те що можливо,так і робиться.
+1
0
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Для тих, хто в танку - подивіться, чий це блог. Для тих, хто з футбума - моя статистика ЗАВЖДИ береться з офіційного джерела. Конкретно про Арсенал - з офіційного сайту УПЛ. Всі інші джерела - гуляють в лісополосу. Да, вважайте це безкоштовною порадою - беріть інформацію з першоджерела, а не непонятно откуда. Отакоє от.
Ответить
+8
-3
vinnil1 (Днепропетровск)
ни о чем
Ответить
+4
-6
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Ви часом не з футбол.уа прийшли? Знайомий почерк :-)
Ответить
+4
0


Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус

загрузка...