Владимир Мыленко
Владимир Мыленко

Владимир Мыленко - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

І все-таки - чому Тернопіль за Шахтар?


Добро пожаловать или посторонним В.

І все-таки - чому Тернопіль за Шахтар?
Внешние источники Автор UA-Футбол

Ось, значить, читаю я, як правовірні львів’яни (ті, які всією душею за «Карпати», які завжди вірні без лапок) обурюються тою ситуацією, що на рідну команду народ не ходить, а на «Шахтар» на єврокубки набивається майже повна «Арена Львів». Ось навіть такий дошкульний відеоролик склепали.

Ну що вам сказати. Звісно, гнів ваш зрозумілий і логічний. Але проблема… та навіть це і не проблема, а просто такий об’єктивний стан речей. Так от, об’єктивний стан речей такий, що Україна не є, не була і, скоріш за все, не буде тим, що називають «футбольною країною». Тут футбол – це лише «одне з», це місце, де можна провести час, це шоу, це елемент міського життя. Не більше.

Згадайте появу ФК «Львів». Тільки-но вони вийшли в УПЛ, тільки-но обіграли «Шахтар» - як тут же у команди з’явилась купа прихильників. Які ще вчора ходили на «Карпати», а тепер навіть в дербі вболівали на «Львів». Причин такого кроку можна знайти безліч, але головна – бо так їм цікавіше. От і все. Цікавості до футболу, такої, як, наприклад, в Англії – тут немає і навряд чи буде. Тому у нас неможлива ситуація на кшталт англійської, коли клуб, вилетівши з Прем'єр-ліги і перебуваючи в нижчих лігах уже з десять років, все одно збирає на трибунах свого стадіону солідну підтримку. Логіка наших людей інша – навіщо ходити туди, де нецікаво, якщо можна піти туди, де цікаво.

І спробуйте їм у цьому дорікнути. Ви і вони дивитесь на одну й ту саму річ під різними кутами. Десь отак.

І все-таки - чому Тернопіль за Шахтар? - изображение 1

А тепер «Шахтар». До Львова привезли Лігу Чемпіонів. Супертурнір на новому суперстадіоні. (У порівнянні з «Україною» так точно.) Коли у Львові востаннє були матчі ЛЧ? Ніколи. Коли у Львові, без появи гірників, наступного разу були б єврокубки? Та Бог його зна. Але точно не скоро. Ніяких об’єктивних передумов цьому немає. (Про той же Тернопіль - див. фото нижче - я взагалі мовчу, там УПЛ була б за Різдво з Великоднем укупі.) А тут – на блюдечку з голубою кайомочкою. Ну хто відмовиться, особливо якщо ніякого принципового ставлення просто немає? До того ж «Схід і Захід разом», «Донецьк це Україна» - та чи мало можна придумати виправдань, еге ж?

Так, звісно, помаранчеві шалики на тих, хто ще вчора вдягав зелено-біле – це перебор, Вітя. Навіть якщо ті шалики триста разів в українських візерунках. Ну… Це для них частина гри. Їхньої гри. Гри не в футбол (в англійському чи навіть якомусь іншому європейському розумінні), а в цікаве проведення часу. Це не більше ніж атрибут – раз іду на «Шахтар», то треба взяти і «розу». Чи там банера намалювати, що Тернопіль за них. Так прийнято, от і все. І нічого страшного в цьому немає і не може бути.

І все-таки - чому Тернопіль за Шахтар? - изображение 2

В нашому футболі взагалі нічого страшного не буває. Бо футбол наш – штука віртуальна. Як політики в культовому пелевінському романі. Там були свої правила гри, може, дивні і незрозумілі. Тут свої. Все.

Следите за нами:

В статье: Шахтер (Донецк)

Оцените этот материал:
Поделиться с друзьями:

Загрузка...
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Комментарии (109)
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
timo87 (Донецк)
Как всегда, при отсутствии других проблем начинаем бороться с ветряными мельницами. Неужели больше не о чем писать?
Ответить
0
0
mazepa(MYK) (Миколаїв)
Галичанин правий 100%
Ответить
0
0
moderator


Aleksej 78 (Житомир)
15.11.2014 05:14
Заблокований п. 4.7
Ответить
0
-1
rollover (Полтава)
И статья, и комментарии ни о чём.
Ответить
+1
-1
Aleksej 78 (Житомир)
А комментарии порадовали в основном.
Ответить
+1
0
Aleksej 78 (Житомир)
Во что вы превратили мой любимый футбольный сайт? Вы специально такие вбросы делаете? Разжигаете ненависть, и это тогда, когда в Украине война. Совсем с ума сошли. Откуда в людях столько дерьма? Хорошо, что я таких людишек в жизни не встречаю.
Ответить
+3
-2
Дніпро sity (Дніпропетровськ )
Прав Миленко на все 100%

Так от, об’єктивний стан речей такий, що Україна не є, не була і, скоріш за все, не буде тим, що називають «футбольною країною». Тут футбол – це лише «одне з», це місце, де можна провести час, це шоу, це елемент міського життя. Не більше.



Да "чихать" львовянам, киевлянам и другим (гда там еще играют кроты) на Шахтер, как и "чихать" киевлянам на Днепр, а днепропетровцам на илличевцев и им подобным.
Я тоже ездил в Киев на футбол Евро 2012 (Швеция -Англия), но я за кого то болел? да абсолютно всеравно. Я ЕЗДИЛ на ШОУ !!!




Ответить
0
-1
No123 (TE)
Та в принципі написав Миленко по-ділу, але трохи плутано.
Ответить
+1
-1
moderator
Halychanyn (Львів)
14.11.2014 13:14
Заблокований п. 4.10 (повторно)
Ответить
+2
-1
Halychanyn (Львів)

Що пропонуєш, Halychanyn? Взагалі не ходити на Шахтар чи ходити, але вболівати проти нього?

Марче (Львів)

14.11.2014 10:43

_____________________________________

Ну, врахуй, що гроші від реалізації квитків йдуть в касу Шахтаря, відповідно - Ахметову потрібно менше тратити на утримання клубу. А я чомусь впевнений що в даній ситації для нього кожна копійка важлива адже мало того що більшість його бізнесу на захоплений територіях, так ще й мусить він продовжувати утримувати батальой сєпаратистів "оплот". Так що не виключено оті твої 20-40 грн що ти заплатив за квитки на "футбол" на днях не витратив якийсь сєпаратист на ккупівлю сигарет яи бухла.

Я зараз не ходжу на футбол а всі вільні кошти спрямовую на більш потрібні для неньки України речі. Що і тобі раджу робити. Навіть отих 20-40 грн. І не потрібно казати "та що ті 30 грн вирішать". бо Львів арена вміщає 33 000. 33 000х30 грн = це майже МІЛЬЙОН гривень. А це вже термобілизна для цілого батальйону...
До речі, я не проти, я навіть "ЗА" щоб інші клуби які знаходяться на тимчасово окупованих територіях (Зоря, МетаДон, Олімпік) грали у Львові. Але команду батька данбаського сепаратизму я бачити у Львові НЕ ХОЧУ
Ответить
0
-2
yaspas74 (тернопіль)
В кожного своя думка. Може Ахметов і підтримує сеперів,а може і ні не нам
судити,а на рахунок грошей за квитки,не факт що всі йдуть Ахметову,велика
частина з них йде на оренду стадіону(а вона не дешева),а це зарплати Львів"ян
які працюють на Львів-Арені.
І купуючи квиток ніхто не збирається збагачувати гаманець Ахметова,а отримати
задоволення від якісного футболу.
На рахунок кольорів,так Шахтар грає в оранжево-чорній формі дуже давно,ще
і слова "сепаратизм" ніхто не знав.І взагалі кольори футболок до політики я б не рівняв.
Адже вийде що оранжеву революцію підтримав Шахтар,а Партію регіонів-Динамо.
Ответить
0
0
Halychanyn (Львів)
Марче (Львів)

Ті хто НЕ ХОДЯТЬ на Карпати (хіба час від часу на матчі з ШД, ДК, ДД і МХ) але завжди "знають всьо бо мудрі" мають такі пояснення на результати Карпат:
1. Поразка Карпат - ну, тут всьо ясно Диміський продав матч
2. Нічия Карпат
а) з сильним суперником - домовилися з суперником
б) з всіма іншими - Димінський здав матч
3. Карпати виграли - Димінський домовився за 3 очки але потім здасть їм матч.

Ти як бачу є прихильникм цієї теорії "заговору". Тоді посни мені наступне:
1. чому ЖОДЕН інший окрім Карпат клуб не ініціював розслідування ВСЕРЕДИНІ команди щодо зданих матчів, хоча безліч гравців признавалися що "чули" про такі матчі? І чи не є це свідченням боротьби ПРОТИ ЗДАЧІ МАТЧІВ??? Чи не думав ти та твої "брати по розуму що розгадали цей вселенський заговір Димінського" що після історії з Лащенковим ЖОДЕН гравець Карпат не піде на здачу матчу???
2. Про ФеКаЛів. Ти зі своїми "братами по розуму" зайди на фансектор і спитай, чи хотіли фани перемоги над ФКЛ? Чому гравці мали зважати на їхню думку і плювати на твою і твоїх "братів"? - бо ви продасте і зрадите Карпати з завидною навіть для Іуди швидкістю і легкістю. А фанати не зрадять. Бо мають ЧЕСТЬ. На відміну від вашого кодла Іуд. Тому після серії невдалих матчів (коли Кононов ставив гру - нагадати що в результаті вже через рік в КОГа вийшло???) хотіли потішити перемогою ВІДДАНИХ вболівальників над принциповим суперником.
3. На рахунок Шахтаря - поки рудий татарин (власник до-речі тої команди що принципово виступає в сепаратистських кольрах) ПУБЛІЧНО НЕ ЗАСУДИТЬ ДІЇ ТЕРОРИСТІВ, НЕ ВИБАЧИТЬСЯ ЗА ТЕ ЩО СВОЄЮ СМЕРДЮЧОЮ РИЙКОЮ ПРИРІВНЯВ НАШІ ЗСУ ДО СЄПАРАСТІВ У СВОЄМУ зВЕРНЕННІ, не вибачиться за заборону вишиванок і чорно-малинових кольрів, зарядів "СУ-ГУ" на Донбас-Арені", публічно не назве виродками і терористами сєпаратистів і зокрема "оплот" який зараз за ЙОГО ГРОШІ захищає його майно в Донецьку я буду всюди писати, говорити і кричати - ШАХТА ГЕТЬ ЗІ ЛЬВОВА!!!
4. Зрадивший раз - зрадить і вдруге...

Замісь пост скриптуму. На рахунок кольорів футболок шахти. Можна же ж було б грати не у полосатій формі (як у колорадських жуків або у сєпарів на георгієвських тряпках) а у варіанті початку 2000-х років...
До речі, для роздумів цікавий факт - кольори шахтаря - чорний і помаранчевий (оранжевий). Але підсвітка Донбас - Арени яку проектували у 2005-му році - одразу після Помаранчевої революції - синьо-біла (у кольорах Динамо Київ або ... ПР). Так що і в кольористиці Шахтаря є, або, принаймні вже 1 раз точно був закладений власне ПОЛІТИЧНИЙ підтекст..
Ответить
+1
-3
Марче (Львів)
А повертаючись до історії з ФК Львів, яка для багатьох стала серйозним водорозділом. Мене, наприклад, не виграш Карпат обурив, а те що в попередньому перед цим турі Кононов (думаю, не з власної ініціативи) в матчі з Арсеналом дубль випустив і 0-4 здулись в тому матчі. Тобто тут враження таке склалось, що Карпати поставили собі за мету саме ФК Львів з вишки вишибти, а все інше по барабану було. Матчів з 7 перед цим взагалі толком не грали, безхребетно себе поводили, на вболівальників начхати було. Зате в останньому турі (а їм за той матч грошей завезли чимало) раптом відкрилось третє око і вони зрозуміли: ми ж для людей граємо, нам тре чесними бути, боротись в кожному матчі. Так що тут так: бути принциповим коли тобі вигідно, ще не означає бути принциповим взагалі.
Ответить
+1
-1
Марче (Львів)
Що пропонуєш, Halychanyn? Взагалі не ходити на Шахтар чи ходити, але вболівати проти нього?
Ответить
0
0
moderator


Halychanyn (Львів)
13.11.2014 13:06
Попередження п. 4.10
Ответить
+1
-2
Halychanyn (Львів)
Цікава стаття. На мій суб'єктивний погляд - основний лейбмотив статті - порівняння наших "балєл-сємкогризів" з англійськими Вболівальниками (помітьте - жодного слова про ультрас в статті немає). До речі, Карпати пережили півдесятка років тому таку ж ситуацію(з ФК Львів), переживуть і "сєпаратистів" - 100%. Ні, є такі що і у Львові тихо підтримують сєпарастів (а от на Арені-Львів можна помахати сепаратиськими гавняно-чормими прапорами), є такі що відверто не чують про фінансування ахмєткою батальйона сапарастського "оплот" (який досі захищає в Донецьку майно рудого татарина - гадаєте з альтруїстичних міркуваннь???) і блеють про те що вони хочуть "просто дивитися футбол" і підтримувати українську команду (правда, їм важко згадати коли українець забивав в єврокубках за ту команду). Вони так само вітають у Львові Дашу Сирну як та півпроку назад вітала "защітніків ущємльонного на данбасе русского язика". Так само ці "надпринципові балєли які розбираються у всьому" 5 років тому заплювували "Карпати" Кононова за те що ті не здали(!!!) матч ФК Львову а через рік(!!!) верещали на кожному куті що Карпати the best (правда, шановний Карпати the best (Львів)???), і ходили на всі Єврокубкові матчі..

Знаєте, історія розсудить, як це сталося у випадку з ФК Львів і Карпатами Кононова у футболі. Але цих "новоспечених балєл гавняно-чорних або хорошого футболу" я б жодним чином не зміг порівняти з полкоником Мамчуром, а з адміралом Березовським, ніколи б навіть на думку не прийло б порівняти з Героєм України генералом Кульчицьким та іншими Світлої Пам'яті Героями України що поклали життя за Україну, а от з донецьким і кримським "бєркутом" - залюбки - вони теж обрали "кращий футбол"/(рівень зарплат) і кращі умови (новий стадіон). Тому що ЗРАДНИК починається з маленького.
Ответить
+3
-3
Marcelino (Запорожье)
Оце i е"схiд-захiд разом!" Я вiрно зрозумiв,пане модератор?
Ответить
+2
-2
Smailuk (Ivano-Frankivsk)
Автор, ти неадекватна людина! Іронічно змісити з гівном всю вболівальницьку україну бо на матч ЛЧ у Львові зібрався повний стадіон а хтось із Тернополя вболіває за Шахтар?!?!?! Ти серйозно? От тлеп.нь!
Це щодо першого! Щодо другого, а хіба футбол повинен бути, як ти там натякав, як в Англії, де глорики готові вирвати глотки один у одного? Редакція кого Ви на роботу берете? Якщо автор ревно вболіває за Карпати то хай іде і побється з тими ж фанами Шахтаря на Л-А! Футбол це не те щоб вже шоу, але це і не війна - це спорт! А в слові спорт міститься багато чого цікавого... Чорт, так давно не заходив до вас на сайт, зайшов і вже мабуть не буду...
Ответить
+3
-1
beatles (Крыжополь)
Тю, так цеж Володя Миленко, до чого стилька коментарів?
люди поскаженіли!


Ответить
+1
-1
Joyce (Donetsk)
Львовяне пришли на одно из шоу ЛЧ, и они его получили!
Более того, ШД отработал по полной программе, доставив зрителям массу удовольствия.
Все было сделано профессионально.
Стороны условия договора выполнили.
Все довольны, кроме болел ШД, созерцающих матчи ШД по ТВ:)
Ответить
+7
0
MatiAS (Луганск)
Лично я, не раз бывал на матчах Шахтёра в ЛЧ, в Донецке. Но таких эмоций и переживаний как на матчах Зари я не испытываю. И не вижу ничего зазорного чтобы прийти на футбольный матч и поддержать другую, а не свою "Единственную" команду (даже с шарфиком). Как раз это и называется - любить футбол! Я ходил даже на чемпионат Крыма, когда отдыхал там (много лет назад).
Ответить
+4
0
що я несу? (Львів)
А я радий що кроти грають в нас. Хоч так на матч ЛЧ потрапив і ще потраплю мінімум на 1 гру. А чому така різниця в відвідуваності? Завтра Шахта грає з Дніпром (топовий матч для УПЛ) і квиток на центральний сектор нового стадіо коштує 60грн. А на Карпати з умовним метадоном на колгоспному стадіоні він буде дорожчий. Отаке.
Ответить
+12
0
Aleksandr.t (Донецк)
Не надо делать "бурю в стакане". Посещаемость обусловлена большим численным превосходством болельщиков ФУТБОЛА над ярыми фанатами Карпат, вот и всё. Ещё не маловажную роль играет грамотная работа клуба с болельщиками, а Шахтёр умеет это делать пожалуй лучше всех в Украине. Львову от души большое спасибо за полные трибуны.
Ответить
+14
0
TIRAN (Донецк)
Аффторы видео - редкостные дебилы


[*]mr_neyasit (Хайфа)[/*][/ul]
07.11.2014 13:28
--------------------------------
т.к. функции на сайте не работают, приходится копировать оригинал сообщения самому
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
+100500



и ещё те, кто это позволил разместить
Ответить
+3
0
TIRAN (Донецк)
The Circus Must Go On?
Ответить
+1
0
moderator
Алекс-666 (Запорожье)
06.11.2014 21:11
Попередження п. 4.4
TIRAN (Донецк)

07.11.2014 20:14
Попередження п. 4.8


Ответить
+1
-3
Карпати the best (Львів)
На Шахтар я ходжу для того щоб подивитись футбол. Я не фанат, я вболівальник. Ходжу з розою збірної України, під час гімну сиджу (хоча десь розумію що гімн треба поважати, але українська команда має мати гімн на українській мові). Ходжу з дружиною і трьома дітьми. Я був на всіх матчах Карпат в ЛЄ, по 100 грн. А зараз ходжу на ЛЧ за 35. Є різниця, зважаючи на те що ходжу з дружиною і дітьми? Таке враження що статтю писав гладік. Гладік людина з інтелектом петеушника, що двох слів зв"язати не може(подивіться будь-яке його інтерв"ю), але в якого є раритетний автомобіль, і він недавно цікавився придбанням квартири. Видно петя добре платить за кельтські хрести і плакати "геть зі Львова". Треба грати у футбол, а не фекалії на вентилятор кидати. І тоді підуть на Карпати. Карпати більше не the best.
Ответить
+6
-3
TIRAN (Донецк)
чекаємо на ребрендiнг Карпати the worst (Львів)? :)
Ответить
+1
-1
TIRAN (Донецк)
чекаємо на ребрендiнг Карпати the worst (Львів)? :)
Ответить
+1
0
TIRAN (Донецк)
+100500
и ещё те, кто это позволил разместить
Ответить
+1
0
TIRAN (Донецк)
автор просто пишет... не важно что, не важно о чём - главное, чтобы людей оскорбить!
"Так, звісно, помаранчеві шалики на тих, хто ще вчора вдягав зелено-біле – це перебор, Вітя. Навіть якщо ті шалики триста разів в українських візерунках. Ну… Це для них частина гри. Їхньої гри. Гри не в футбол (в англійському чи навіть якомусь іншому європейському розумінні), а в цікаве проведення часу. Це не більше ніж атрибут – раз іду на «Шахтар», то треба взяти і «розу». Чи там банера намалювати, що Тернопіль за них. Так прийнято, от і все. І нічого страшного в цьому немає і не може бути." - признак явной ограниченности. Кто дал ему право судить людей за то, что поддерживают команду, которая представляет Украину в Европе? Известно ли этому дилетанту пера и пергамента (в смысле, клавиатуры), что за те же "Карпаты" при их выступлениях в ЛЕ болел (пусть даже при просмотре телетрансляций) Донецк, Харьков, Киев, Одесса? короче, автор, думаю, ты знаешь местоположение стены! ничего личного - всё ради справедливости!
Ответить
+8
0
mr_neyasit (Хайфа)
Аффторы видео - редкостные дебилы
Ответить
+4
-2
Алекс-666 (Запорожье)
Львовские болельщики мне запомнились такими феерическими подвигами:
1. Стоны (если политкорректно) о том, что гадкие Карпаты не захотели скатать очередной договорняк, на этот раз с ФК Львов.
2. Массовая травля игроков, настаивающих на исполнении контрактов дирекцией Карпат.
3. Травля Федецкого, не пожелавшего подписывать контракт с Карпатами или хотя бы продлить аренду, и злорадство на тему его проблем с карьерой из-за этого.
Опосля всего этого мне глубоко безразлично, какие матчи посещают эти существа, и цвета каких клубов при этом носят.
Ответить
+2
-10
FCMK1925 (Харьков)
Львову респект! Металл тоже поддерживалив ЛЕ, и поверьте если бы Карпатам довелось играть в Харькове их бы тоже поддержали, возможно не полным стадионом, но поддержали ибо мы едины, а раздувать в такое не легкое время для всех - "проблему" не совсем верное решение, автор не прав
Ответить
+3
-1
VAO (Луганск)
Простите конечно за прямоту, но мне кажется автор завистливый д****.
Если к нам в Луганск бы приехало Динамо по аналогичной причине играть ЛЧ, ЛЕ - я бы сходил и поддержал команду, И радовался бы победе и игре. Но потом через неделю в матче Зоря Дк в луганске я бы конечно болел за зарю. Вот если болельщики карпат в матче с карпатами будут болеть за ШД то это одно, а так это совсем другое. И наоборот от меня респект львовским болельщикам и любителям футбола за очень патриотичное отношение к любым украинским командам.
Ответить
+6
0
yurlemur (Киев)

Как по мне, ситуация намного попроще. Для этого аналогия. В любимом областном или районном центре есть цирк. Нормальный цирк. Родной цирк. Сюда в детстве ходил. Девушку водил, свою первую любовь. Детишек водишь. Ну вот приезжает в город Cirque du Soleil. Цена на билеты аналогична родному заведению. Понятно что пойдешь ты туда. Статус другой. И не навсегда именитые циркачи приехали. Вот и все. Уедет канадский проект, будешь сново посещать свой провинциальный. Или не будешь )) если поймешь, что такое настоящее представление.
Ответить
+4
0
Batsala Ярослав (Ивано-Франковск)
Приємно, якщо б на Карпати ходило так багато людей, як колись і як ходить зараз на Шахтар, але не треба перекидати вину на когось, а шукати причину в собі! (це до керівництва Карпат)... Невже якби не грав в Львові Шахтар зараз, то на Карпати було б 20 тисяч на кожному матчі? Ні!!! Людям потрібне шоу або непоступливість, яка була колись в Карпат. Сам не раз їздив на Карпати на матчі і проти грандів, і проти Іллічівця чи Таврії, але тоді команда билась на полі. Тепер, коли політика клубу продати всіх за кого дають гроші, не платити зарплату, коли футболіст може і хоче піти безплатно, скандали - чесно нема ніякого бажання їхати в Львів. (на Шахтар тоже не їхав). А ще... знизили зарплати - зробіть меншу вартість квитків, рекламу. Конкуренція має покращувати якість, а не навпаки
Ответить
+6
-1
Назар Кусий (Lviv)
Так можливо зроблять ребрендинг на Львівський клуб тоді?
Ответить
+1
-2
Тоха86 (Киев)
Как сообщает газета «Експрес», представители донецкого «Шахтера» уже имели встречу с мэром Львова и местным губернатором по вопросам переезда команды в этот город на постоянной основе. Они действительно говорят о том, чтобы выкупить «Арену Львов». Пока конкретные суммы не озвучила ни одна из сторон, но то, что «Шахтер» хочет сделать «Арену Львов» своим стадионом, — факт. Работа в этом направлении ведется, сообщил газете источник в мэрии.











Мало того, в Николаевском районе уже возводят забор, которым окружат 20 гектаров земли под тренировочную базу «Шахтера». И не верьте басням, что здесь будут строить коттеджный городок или еще что. Здесь будет база «Шахтера», не хуже, чем в Киршах под Донецком. Даже лучше, потому что вокруг лес — это экологически чистое место, утверждает источник.

Львівські новини
Ответить
+3
-2
kirik (Енакиево)
О чем статья? Да ни о чем.

Ответить
+5
-3
Leon_killer (Leopolis)
Мені приємно, що в моєму місті грає така команда, як Шахтар. Я затятий вболівальник "Карпат" – відвідую майже всі матчі з 1993 року, але це не може стати на заваді відвідати матч, на якому присутній гарний футбол, тим більше, коли це матч Ліги Чемпіонів і, коли грає українська команда. Слава Україні!
Ответить
+9
0
Назар Кусий (Lviv)
У Львові вакуум - потрібен ще один Львівський клуб. Шахтар дає альтернативу, хоча ясно не повноцінну. Тому нічого дивуватися за шалики - люди не тільки хочуть ходити на стадіон просто футбол дивитися але й вболівати. А фанатіти за Карпати все менше людей хоче. Тому так і хапалися люди свого часу не раз за ФК Львів - це була альтернатива бардаку в Карпатах.
Ответить
+6
-1
донтист (днепропетровск)
Cкажу одно: Тупым никогда не понять,что такое футбол и за что мы его любим.От избытка ирудиции и интеллектуальности,начинают "впаривать" читателям и любителям футбола "политическую порнуху" Молодцы Львовяне,молодцы Тернопольцы! Вы показываете"конгломератам общества" как надо любить футбол,,что значит для болельщика слушать Гимн ЛЧ,болеть за команду своей страны,получить эмоциональное удовольствие.Еще раз,МОЛОДЦЫ! НАМЕКИ НА ПОЛИТИКУ УЖЕ ВСЕХ ЗАДРАЛИ ПОРА УСПОКОИТЬСЯ.
Ответить
+8
-1
Марче (Львів)
Ходив я на матч з Зорею в неділю і вчора на БАТЕ був. І мушу сказати, що перед матчем Карпат йшов на стадіон і настроював себе, що треба вболівати, треба в біді і радості ет сетера... Але почався матч і з кожною хвилиною якась все більше порожнеча і байдужість накочувала. І від гри самої і від атмосфери на стадіоні. І сидять в голові ті всі скандали, і незбагненність призначення Йовічевича дивує, і між самими гравцями порозуміння відсутнє. А тут ще й очки щотижня знімають, і всім зарплати винні, і всесвітня змова. Не розумію, як можна при цьому всьому і далі віддано вболівати за клуб. Де якісь аргументи знайти? Ну я ж не підліток вже, щоб надміром емоцій лавину негативу пересилювати. Де хоч якась маленька зачіпка, щоб волати на лункому від порожнечі стадіоні: "Карпати! Карпати!" І, найголовніше, згадую я отой недільний матч і все він мені чорно-білим здається, щось на кшталт зображення в лампових телевізорах. Так що вболівати за Карпати по-справжньому можна тільки, коли зробити собі з цього релігію, або з почуття протиріччя, щоб свою особливість довести. Я, принаймні, цього не можу, хоча бувають періоди, коли чесно намагаюсь.
Ответить
+10
-2
Romarinho (Ternopil)
ситуація неоднозначна...
з одного боку -ліга чемпіонів, яка вперше на наших теренах, підтримка представника країни , шоу бразильців ,
а з іншого- частина цих глорів на вихідні одінуть шалик ниви і будуть за них вболівати, а інша частина буде під ковдрою дивитись - манчестер -челсі. ібо нафуя ходити на той стадіон, там зимно, час не той, 20 грн до задофуя і стопітсот причин - і в результаті на домашки Нива має аж 2000 глядачів. хоча я знаю, що на матчі Шахти з Тернополя під тисячу їде народу а мож і того більше.
отак то пироги....
глоріхантерство западенців невиліковне....
Ответить
+6
0
Gene (())
А ты не думаешь, что люди идут и на шоу в том числе? Поучаствовать, наконец...
Ведь сам знаешь, фанаты Нивы на Динамо катаются тоже. Вообще ничего страшного. А некоторые днепряне и розы бобров одевают...
По розам и гимну, конечно, перебор. Но сам факт посещения... Даже самый самый "завжди вірний" Тарасик присутствует на Шахтаре)))
Ответить
0
-2
Romarinho (Ternopil)
Женя, розрізняй кузьму, яка сонях лузає та напивається дошку і активних суппортерів. В Києві були активні суппортери, на Шахті- друга категорія. Ось в суботу виїзд в в Чернівці- ось скільки кузьми поїде на гру? думаю. близько нуля.

+2
0
Gene (())
Вот, Рома, ты сам отвечаешь на вопрос.Кузьма не поедет на выезд в Черновцы, а активных очень мало. Но, в то же время, кузьма с удовольствием посетит еврокубковый матч на теплой арене с удобствами. Вот и получается, что "каждому-своё" (с).
А вообще, лейт-мотив моего поста таков: когда в стране не все радужно - такие матчи (в том числе и такие) являются отдушиной для человека. Позитив и в славные времена никому не был лишним, а теперь и подавно. И здорово, что этот позитив оказался и у тернопольчан!
+2
-1
Марче (Львів)
По цьому матчу ( точніше його відвідуваності) можна бде ставити кінцевий діагноз вболівальникам Львова та ближніх сіл, міст та містечок...
------------------------
Так, так, Demian, постав нам діагноз, дуже чекаємо.

Ответить
+6
0
basque (Донецк, Вост.Украина)
дядя бабай (донецк)06.11.2014 13:38: "но хотелось бы, чтоб футбольные "СТАНДАРТЫ", привезёные кротами, залышылысь бы в мисти Лэва.." - ага, такая у нас участь, миссионеры ;)
Ответить
+1
-3
дядя бабай (донецк)
..О чем кино? Аа, ОПЯТЬ про море..(эпизод с к/ф "Сеньор Робинзон"(Италия))
Это насчёт "темы" ветки..
.......
А Львовянам и гостям Западной столицы Огромное Спасибо за пидтрымку Шахтаря(ИМЕННО Так написано на Лого, а не иначе..)!!..
Надеюсь и Клуб не остался перед Вами в долгу и не хуже, чем в Донецке на ДА(насколько это только возможно), Заботится о Людях пришедших на ЛА, а матчи ЛЧ в Донецке ВСЕГДА были ШОУ, ещё за долго до Гимна ЛЧ НА ЯВУ, а не по-ящику..
Так-же, надеюсь, что Львовяне Оценят Отношение к Болельщику, как грится "почуствуют разницу", когда, извините, "ссут в ботинки" и когда относятся как к Человеку..
РАНО или позно, но Шахтар вернётся в Родную "кротовину", а Мы Дончане(а не "дАнецкие") вновь услышим на ДА Гимн Украины с Гимном ЛЧ, но хотелось бы, чтоб футбольные "СТАНДАРТЫ", привезёные кротами, залышылысь бы в мисти Лэва..
Ответить
+11
0
kotigorok (Чернігів)
На нинішньому етапі нашого розвитку вважаю такий блог трохи недоречним. Хоча у логіці автору не відмовиш. Немає пророків у нашій вітчизні... До речі, автор згадав англійські клуби та їхню підтримку фанами. Є ж свіжий приклад Рейнджерс ізГлазго, який ще два роки тому вилетів (з фінансових причин)у четвертий за рангом дивізіон Шотландії, на матчах якого цей клуб підтримували 40-45 тис.У нас таке можливе?(((
Ответить
+4
0
vahtang (Львов)
Вот и я так подумал. В перерыве поговорил с людьми - один парень из Ясиноватой, программист. А еще двое - наши, западенцы. При этом выучили с какого-то перепуга и поют во весь голос))))))
Ответить
0
0
supporter (Донецк)
Пытаясь смотреть "на одну й ту саму річ під різними кутами", автор попутал мягкое с тёплым. На футбол ходят по 2-м разным причинам: смотреть и болеть. Все люди разные и у каждого преобладает какая-то одна из них.


Ошибка автора в том, что он пытается противопоставить эти причины, мол одна отбирает у другой. Бред, - они не не только не противоречат друг другу, но взаимно дополняются.


Для того, чтобы на футбол приходили нужны и шоу, и болельщики. Если футбольное шоу может показать не каждый клуб, то работать с болельщиками клубы просто обязаны! Если клуб не умеет или не хочет этого делать, то нечего и сопли распускать, мол "болельщики изменили нам, а ведь обещали жениться".
Судя по комментариям к статье об отношении клуба Карпаты к своим болельщикам, ничего удивительного в происходящем нет. А статья попахивает дешевой попыткой переложить с больной головы на здоровую.
Ответить
+3
-1
basque (Донецк, Вост.Украина)
vahtang (Львов)06.11.2014 13:11: "Гимн Шахтера не пою (в отличии от некоторых соседей по сектору)." - тю, я его даже не выучил, не то чтобы петь!
Ответить
+4
-1
vahtang (Львов)
Вот и я так подумал. В перерыве поговорил - один пацан из Ясиноватой, программист. А еще двое - наші, западенці. При этом выучили с какого-то перепугу и поют во весь голос! )))))))))))))
Ответить
+5
0
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
[quote datetime=" 06.11.2014 09:44 " author="Kuzma (Київ)"] " Підтримую автора у піднятій темі, що проблема є. І що на ній потрібно наголошувати" [/quote]Та нема ніякої проблеми. Взагалі. Просто... Знаєте, у "Скрябіна" є така пісня "Любити платити".

І шо тут саме цікавеТи ж то їх маєш так само – такі окуляриВізьми і вийми з футляру
Треба дивитись на наш футбол без ілюзій. От і все.

А ажіотаж на матчах Шахтаря в ЛЧ - це не погано і не добре. (Точніше, один момент поганий все-таки є, я про нього вже не став писати.) Це факт. Такі наші футбольні реалії. І довго ще будуть такими.
Ответить
+4
-3
vahtang (Львов)
Блин, достали. Придется поделиться сокровенным. Последний домашний матч Карпат, пропущенный мною без уважительной причины - Таврия осенью 2002-го, еще при Маркевиче. С уважительной причиной - Закарпаття в октябре 2009-го. Был в Кривом Роге в командировке. После гола Кузнецова сломал тумбочку в номере (даже не пытайтесь представить, как). Теперь по сути. Когда ФК Львов выходил в вышку, стало интересно, кто все эти люди. И вот представьте, за четыре дня до защиты диплома бросаю все и еду на перекладных в Добромыль. Играли вроде с Гелиосом, по-любому с Харьковом. Успел ко второму тайму (Добромыль не Киев, так просто не доедешь). Выиграли 1-0 и почти вышли. Когда вышли, от души обрадовался - как же, футбола будет вдвое больше. Пошел на первый матч с Шахтером. Встретил бывших одноклассников. После матча гуляли до трёх часов ночи, пил на брудершафт с незнакомыми людьми. В том сезоне по возможности ходил на все домашние матчи ФКЛ - тьфу-тьфу, работа позволяла. В октябре оказался в Кривом Роге (участвовал в плановой инвентаризации на Арселоре ). Пошел на матч Кривбас - ФК Львов - футбол же, как не пойти?!!! Потом было дерби. Призадумался - Карпаты были ниже в таблице, Кононов еще виделся одним из многих. Решил для себя, що Карпати Львів - на все життя! Взгрустнул после счета 0-2, искренне радовался итоговой победе. Через неделю, как обычно, пошел на домашний матч ФК ))))) В декабре снова командировка в Кривой - привёз победу (последний гол Ковеля, эх-эх). Весной понял, что специфика работы позволяет подстраивать график командировок к календарю выездных матчей. До конца сезона посетил игры Карпат в Днепре, Полтаве и с Арсеналом на Банникова. Именно посетил, с фанатами мне не по пути. В последнем туре (снова дерби) пошел посмотреть на хороший футбол и поболеть за ничью, которой бы Львову хватило, чтоб остаться. ВЕСЬ ГРЕБАНЫЙ СТАДИОН глорил за ФКЛ, причем даже не за них, а против Карпат. Это меня потрясло до самого дна. Именно тогда я окончательно понял, что менять свое мнение на мнение большинства - самая большая низость. С тех пор напосещал сорок четыре выезда Карпат. В воскресенье будет сорок пятый - на Олимпийском, так что на ШД -ДД меня не будет, утешьтесь, истинные фанаты... На ЛЧ пошел, так как не был там с апреля двухтысячного (Бавария, Деметрадзе, Каладзе, предсказавший это великий Котэ и непопадание в четвертьфинал). На стадионе поддерживаю чемпиона своей страны, какой уж есть. Розу не купил. Гимн Шахтера не пою (в отличии от некоторых соседей по сектору). Все. Судите меня. За многабукав отдельные извинения.
Ответить
+16
-2
basque (Донецк, Вост.Украина)
Что за идиотский заголовок?! Шахтер же не на внутренней арене выступал :(
Украина от Англии отстаёт не только по культуре боления, но и по уровню жизни между прочим, вот и не ходят люди на всё подряд, тем более если уровень обслуживания и самого зрелища не соответствует запрашиваемым ценам.
Ответить
+5
0
adey (Korosten)
автору приємніше бачити "геть зі Львова", ніж "Тернопіль за Шахтар" ?

трохи треба вміти відділяти мух від котлет і не "жовтіти" такими темами?

однозначно, Шахтар заслуговує на максимальну підтримку у матчах ЛЧ, що проходять у Львові, бо то є УКРАЇНСЬКА команда, і це єдиний на сьогодні представник України в клубному чемпіонаті Європи.


що там відбувається у внутрішніх змаганнях - окрема тема, яка не має до вчорашньої гри ніякого відношення.
Ответить
+13
0
sneg777 (Умань)
Підтримую! Команда приносить рейтинг не тільки для свого клубу, а і для всієї України! Коли ДК летить 0-3 непонятній команді з Данії, а ДД дома караякомусь там шахтарю, то в цей момент ШД трощить білорусів і ставить лігочемпіонівські рекорди!
Ответить
+7
0
shsp (Кировоград)
Я готов с автором поспорить по поводу Англии - я сомневаюсь что в Олдхеме или Бредфорде - Арсенал или Челси на матч ЛЧ не собрал бы полный стадион!
Ответить
+3
0
Gorodockiy (Львів)
Так стаття получилась цікава.....всі знаємо що і без провокаторів булоб скучно жити трохи розрядку зробити, покидати емоції, а взагалі хто вболіває за український футбол той завжди на євроарені підтримиє і буде підтримувати не своїх представників залишаючи вдуші свого....Всіх благ ШАХТАРЮ-ДИНАМО-ДНІПРУ- МЕТАЛІСТУ...КАРПАТАМ!!!
Ответить
+8
0
san4es (Салтовка)
Походу автор своими провокационными статьями набивает себе рейтинг в редакции.
И ведь работает, сейчас на политические темы легче зацепить.
Ответить
+4
-3
dee888 (L)
поясніть хтось дебілам що гімн не треба співати 10 разів за матч
Ответить
+15
-2
Octavia (Warsaw)
)))) Других песен ещё не придумали, а молчать скучно)
Ответить
+3
-4
Тоха86 (Киев)
Вболівальники «Арени Львів» - «Шахтарю»: «Геть зі Львова» (фото) http://fakty.ictv.ua/ua/index/read-news/id/1532645
Ответить
+4
-11
Gorodockiy (Львів)
Це були не вболівальники я їх бачив... це провокатори, таких теж вистачає.
Ответить
+8
0
tolina-ystas (Краматорск)
Оказывается Мыленко не останний есть еще сзади людишки гнусные!
Ответить
+5
-2
marky (Lviv)
та шахта український клуб але тут є один дуууже неприємний нюанс - власник і Україна по різні боки барикад в теперішній війні
Ответить
+7
-8
CHAMPION (Одесса)
Как по мне - очередной мыльный пузырь от Мыленка)) Пусть не обижается, но ни о чем.
Во-первых, нельзя сравнивать фанатов и просто болельщиков, которые просто приходят поддержать Карпаты, потому что больше некого, потому что это команда с их города. И все. На сколько я вижу, очень много львовян (а у меня там есть родственники даже) - Карпаты особо и не любят. И тому есть уйма причин. Говорить о том, что Тернополь или там другие более мелкие близлежащие города должны любить Карпаты и хранить верность "зеленым цветам"- ну дурня... Появился Шахтер в городе, в регионе - команда, и играющая в интересный футбол на самом высоком уровне и относящаяся к болельщикам явно по-другому. И люди на нее пошли. А кто-то может и искренне полюбил. И я их понимаю - люди хотят праздника, а не мучений.
А Карпатам вообще лучше бы подумать о своем "поведении", так точно можно остаться только с "Завжды вирнымы".

Ответить
+6
-5
atomek (Львов)
Стать полнейшая бредятина и нытье!
Почему все вдруг перестали болеть за Карпаты а стали болеть за Шахту? Очень просто, не смотря на репутацию - Шахтер сразу стал работать на болельщиков, построил фаншоп, играет на Львов арене, устраивает шоу на стадионе, а чем могут похвастаться Карпаты, клуб который для болельщиков не делает ничего. Вообще ничего, он делает только то что выгодно президенту и директору. То что люди мерзнут на Украине под дождем, учитывая тот факт, что в нескольких км стоит красавец стадион - их не волнует. Так почему люди должны быть "Завжди вірними" если руководство клуба ни капельки не забумывается о своих болельщиках?
ЗЫ, ах да, ждем от Карпат еще минус 10 в копилку, а то нам так нравится смотреть перволиговые матчи!
Ответить
+13
-6
Octavia (Warsaw)
А вас сударь легко купить однако!
Ответить
+7
-8
Baobab (Kyiv)
Ахметов мог бы принимать ЛЧ на Кипре или (страшно писать такое, но тем не менее) в Ростове. Но он не сделал этого, и благодарность наших граждан в виде заполненных львовских трибун, считаю, очень уместна и похвальна.
Ответить
+8
-2
Гаринча (Киев)
Нужно разделять понятия "ходить на футбол" и " ходить на свою команду". Пойти посмотреть игру нормального уровня это выбор каждого, а вот нацепить символику сегодня одной команды, а завтра другой это.... (чтобы никого не обидить))
Ответить
+3
-2
xo66it (Киев (Оболонь))
Мыленко, как обычно, все правильно написал
Украина не футбольная страна. Понятие поддержки (а тем более поддержки рублем) родного клуба нет в принципе. Сколько раз по всяким пердивам слышал фразы "да за что тут платить те 5-10 гривен, какая-то вторая лига".
Ответить
+2
-5
24sa11go (Винница)
Тоді потрібно дорікати не тим хто вчора прийшов,а тим хто не ходить на карпати.А то виглядає так ніби це щось погано сходити на лігу чемпіонів української команди.
Ответить
+7
0
Andriy Krasnokutskiy (Zaporizhzhya)
https://http://www.youtube.com/watch?v=VNxTu804jiU
Ответить
0
0
24sa11go (Винница)
Я і сам вчора радів за Шахтар.В першу чергу Щоб взути родичів з білорусії,які постійно хваляться ми ми.Все ж для них вони грали з хахламі.По друге Як не є,а донецьк ЦЕ УКРАЇНА.І тепер хай всі бачать що це так,особливо це потрібно було відчути донецьким людям які за єдність держави.По третє Футбол був справді Хороший...і ці фактори перекрили мою ненависть до деяких персон пов'язаних з цим клубом.
Ответить
+6
0
Kuzma (Київ)
Підтримую автора у піднятій темі, що проблема є. І що на ній потрібно наголошувати. Але не погоджусь в тому, що нічого не змінюється. Дивлюсь по Києву: по відношенню вболівальника тому ж.
В 94-95 ціна на квитки на рядовий матч ЧУ та ЛЧ відрізнялась в 20-40 разів, притому що на ЧУ приходило 5-7 тисяч, на ЛЧ повні 100 тис. Зараз такої різниці нема і близько ні в цінах на квитки, ні у відвідуваності.
Уже давно на матчах збірної не почуєш Киев! Киев!, чи побачиш клубні футболки, хоча у 90-х-початку 00-х поширене явище.
Я не думаю, що в Києві на ШД, МХ, чи ДД (меншою мірою звичайно) збереться повний стадіон, хоч сюди Барселону чи Баварію привези, а у 90-х би зібралось 100%!
Все поступово, і Львів прийде також. Хоча звісно від Західної України не очікував такої підтримки ШД... Хоча підтримка мабуть буде невірно сказано. Люди приходять більше як на подію, а не як повболівати. От якби хором завели Для тєбя Шахтьор зєльониє поля абощо, банери б намалювали типу Срна навсегда, Адриано круче Месси, а не гімн України, чи бандерівські гасла, більш би бразильський гімн та прапори підійшли (або хто там голи пачками клепає)))
PS. А може ті хлопаки із Тернополя на фото все життя за Шахтар, тоді які питання)))
Ответить
+11
0
yaspas74 (тернопіль)
На практиці бачу більшість Тернополян в Україні підтримують Динамо і Дніпро
ну і Карпати,але вони поки поза конкуренцією.
А в Єврокубках звичайно підтримують всіх.А поскільки Єврокубками не балують
Львів особливо ЛЧ,то відвідуваність адекватна.
Відвідуваність залежить від рівня змагань,а рівень від якості грвців і конкурентності
турніру.
Ответить
+2
0
atomek (Львов)
Это правильно, в еврокубках нужно поддерживать не только все клубы, которые выступают за цвета твоей страны, а еще хотя бы то, что от результата этих команд зависит кол-во участников клубов в следующем еврокубковом сезоне.
+3
-1
24sa11go (Винница)
Захід показав на ділі що схід і захід разом.НЕ НА СЛОВАХ,а на ділі.І тут донеччани повинні задуматися,хто є хто насправді.На карпати в донецьку такої атмосфери ніколи не було б,навіть в лізі чемпіонів.Стидна била би за дєдав,ані ваєвалі...
Ответить
+9
-3
yaspas74 (тернопіль)
Все зрозуміло в цій ситуації.Одне слово-РІВЕНЬ.Якби Карпати грали на такому
рівні,я впевнений квиток не дістанеш.
Кожен вболівальник має свою команду на свому рівні.Хто вболіває за село на
першість області,хто в другій лізі і тд.
Я наприклад вболіваю за Карпати в ПЛ,але це серед команд зони вильоту,
адже Шахтар,Динамо чи Дніпро не конкурент в них зараз інші завдання.
Ответить
+6
0
Andriy Krasnokutskiy (Zaporizhzhya)
Если бы был жив Фредди Меркьюри, то он сказал бы про этот матч, что вот он настоящий "Magic", вот он настоящий "Show must go on". Атмосфера, которая была на "Львов-арене" во время матча - была просто потрясающей. И неважно с каким счетом выиграл Шахтер, важно как это все воспринимали и как реагировали люди на трибунах. И когда после забитых мячей включали "степь донецкую", то реально бежали мурашки по спине и я так думаю, что такие же ощущения были и у жителей оккупированных территорий, которые смогли посмотреть этот матч и у которых наверняка от этого также в горле першило... Отдельное спасибо видеооператорам и режиссеру футбольной трансляции за отличную картинку!
Ответить
+11
-1
meffi (Захід)
Радий за ШД, підтримую кожну команду, яка представляє Україну. Але навіть не думав іти, хоч живу біля Львова. Не цікаво. Мені цікаво підтримувати свою команду, незалежно від того з ким вона грає. Я навіть не розумію тих, хто у Львові вболіває за ДК, не те, що ШД... Карпати Львів на все життя!
Ответить
+7
-5
shsp (Кировоград)
Ну во первых - а что плохого в такой птдержке Шахтера в западной Украине(там не только львовяне были а и с Луцка, Франковска и др.городов ) или Шахтер уже не Украинский клуб.
Во вторых болеть за такие мутные Карпаты - без перспектив с минус 9 очков, с непонятным будущим, и целями! незнаю при том что поход на футбол не бесплатный и в стране кризис - лучше за эти деньги канфет детям купить!
Ответить
+12
-1
Одіссей (Донецьк)
Допустим Таврия будет играть в ЛЕ и приедет на Урал играть! Ну типа укры напали на Крым))))
Соберется полный стадион?
Так какая страна слепленное из кусков образование!
Ответить
+4
0
Shuba (Харьков)
"навіщо ходити туди, де нецікаво, якщо можна піти туди, де цікаво." - о и я так поступаю.
Я не прав?
Ответить
+9
0
victor1306 (Каминь)
100% прав!
Ответить
+1
-1
Demian (Коломия)
Найцікавіше те, що матч Металіста з Трабзонспором в ЛЄ зібралося заледве 7 000 глядачів. Причина банальна - львів'яни підхопили синдром столиці та перебирають харчами. На Карпати ми не ходим, бо там на ноги сссуть ( так самі ж і ссуть, до речі), ЛЄ - теж не не. На подавай ЛЧ і ззбірну України. І то на матчі останньої з македонцями трибуни були не повністю заповнені. Це при тому, що ще рік тому, щоб потрапити на гру з Сан-Марино і постояти в проході люди платили сумашедші гроші, як каже козак Гаврилюк. Так що я підтримую автора статті в тому, що принцим справжнього вболівальника має бути "One life - one team". А ще мені цікаво скільки глядачів приїде на гру Шахтаря з Дніпром у неділю. По цьому матчу ( точніше його відвідуваності) можна бде ставити кінцевий діагноз вболівальникам Львова та ближніх сіл, міст та містечок...
Ответить
+8
-6
Alexmeneger (Симферополь)
Статья очень хорошая и в тему - плюс.
Но я не согласен с автором в том, что Украина нефутбольная страна - в нефутбольной в таких условиях просто не игрался бы чемпионат. А болеют за "Шахтёр" больше чем за "Карпаты", так "Шахтёр" сейчас играет и за себя и за того парня(здесь имеются ввиду и полуживые крымские клубы и все "просевшие" на фоне войны клубы).
Да и разве не патриотично болеть за изгнанный с родного стадиона, но оставшийся украинским клубом и чемпионом страны донецкий "Шахтёр", который и в Европе сейчас играет за всю Украину(самый стабильный клуб в еврокубках, притом что играет в турнире рангом выше).
Ответить
+11
0
Smooth da Hustler (Львів)
[quote datetime=" 06.11.2014 02:48 " author="Чернобай Євген (Львов)"] " Автора не зрозуміти. Одним він іронічно насміхається, іншим - виправдовується за перше. І так повторяється усю статтю. Я усе життя вболіваю за ДК. Але коли грає ШД, чи інша команда з України в Єврокубках, то завжди підтримую їх. Сьогодні був за ШД, був на стадіоні з батьком, провів гарно час і так, оплодував кожному забитому голу (крім другого, затримався в черзі в WC). Так питання: шо за брєд в цій статті? Смисл в чому? За Карпати не буду вболівати ніколи, з принципа. Після того, як вони вижили ФК Львів. Хіба Димінський свалить з тою шайкою, котрі не можуть грошей віддати своїм гравцям. Спілкувався з тренером дитячої команди (не памятаю рік) на виборчій дільниці, так він мені такого нарозказував про Дедишина і решту (не провірина інфа, але диму буз вогню не буває, як і лайна без Диму). Була команда з характером, з бійцівськими якостями, а тепер наберуть очко, а їм -3... Усе через задній прохід звикли робити. Зарплати прибиральників на Арені Львів більші ніж у футболістів Карпат. Відхилився від теми." [/quote]В багато чому ти правий, крім вибили фк Львів.
А що зливати потрібно було. Чи Челсі зливає Арсеналу, а Інтер Мілану ? ))
Ответить
+6
0
pas1986 (Жовква)
ні зливати не потрібно було, просто потрібно було не вийо з стадіоном,могли б так помогти, впевнений,що ФК Львів на стадіоні Україна набрав би більше очок і питання зливу чи не зливу не стояло б.
Ответить
0
0
оптимист (Киев)
видеоролик склепали дебилы
Ответить
+14
-4
folko (Донецк)
аффтар забавный)
глорихантерство это отнюдь не чудо-чудесное и даже не явление местного масштаба... оно присуще и европейцам, и англичанам) жуть-то какая)
Ответить
+8
-1
Владислав Жилкин
А автор сам задумывался, почему цена билета на игру "Карпат" с "Шахтером" или с "ДК" в разы отличается от цены на игру с почти местной "Говерлой". На ком пытается заработать клуб - на "своих" или все таки на гастролерах в лице топовых команд? Кажется здесь была игра Украинской команды против иностранцев. И если бы Карпаты в лиге чемпионов играли в Днепропетровске против БАТЕ ("не дай Бог"вам такую ситуацию, как в Донецке) стадион тоже был бы полон. Автор с пауками в голове. Он и сейчас делит Украину на своих и чужих. Пока на уровне клубов. Ведь сидит в нем завистливый, мелкий гад заливающийся слюной, ничего не делающий, но обиженный на тех у кого лучше, кто работает над собой и своим имиджем.
Ответить
+19
-3
tolina-ystas (Краматорск)
Для автора этот подход к футболу характерен.Если бы он написал что то другое можно было удивиться.Находит же человек в футболе все кроме самого футбола с завидным постоянством.
Ответить
+8
-3
vazil (СДонецк-Харьков)
Обломс для автора, разрыв шаблонов, смотрите слюной не подавитесь, а Шахтер молодцы
Ответить
+12
-4
Чернобай Євген (Львов)
і ще одне: як можна бути відданим клубу, керівництву якго начхати на традиції, футболістів, персонал і вболівальників? (я про Карпати) як пояснити ціну на білети на городі "Україна" на якому туалету немає нормального навіть, де , перепрошую, ссуть на ноги сусіду? а ще, на матчі з ТОП командами підіймають ціну, яка вища ніж на матч ЛЧ на Арені Львів?
Ответить
+22
-4
folko (Донецк)
странно, но цена на билеты сборной на ДА почему-то не считалось оправданием для низкой посещаемости.
Ответить
+6
0
Чернобай Євген (Львов)
Автора не зрозуміти. Одним він іронічно насміхається, іншим - виправдовується за перше. І так повторяється усю статтю. Я усе життя вболіваю за ДК. Але коли грає ШД, чи інша команда з України в Єврокубках, то завжди підтримую їх. Сьогодні був за ШД, був на стадіоні з батьком, провів гарно час і так, оплодував кожному забитому голу (крім другого, затримався в черзі в WC). Так питання: шо за брєд в цій статті? Смисл в чому? За Карпати не буду вболівати ніколи, з принципа. Після того, як вони вижили ФК Львів. Хіба Димінський свалить з тою шайкою, котрі не можуть грошей віддати своїм гравцям. Спілкувався з тренером дитячої команди (не памятаю рік) на виборчій дільниці, так він мені такого нарозказував про Дедишина і решту (не провірина інфа, але диму буз вогню не буває, як і лайна без Диму). Була команда з характером, з бійцівськими якостями, а тепер наберуть очко, а їм -3... Усе через задній прохід звикли робити. Зарплати прибиральників на Арені Львів більші ніж у футболістів Карпат. Відхилився від теми.
Ответить
+25
-7
rudoms'kyi (UA-Футбол)
Якщо не помиляюсь, то "Карпати" востаннє повний стадіон збирали також на матчі єврокубків. Ліга Європи, "Боруссія", всє дєла...
Ответить
+11
-1
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Хоч би й хотів - не помилишся)
Ответить
+9
-1
rudoms'kyi (UA-Футбол)
То може це місто таке - йому не "Карпати" треба, а єврокубки. Ура-патріотизм же ж на міжнародних матчах проявляти цікавіше, ніж у Першій лізі)
+8
-9
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Це не місто таке - а країна.
+10
-4
victor1306 (Каминь)
Люблю читати Володимира. Але тут, чомусь, не розумію логіки статті. Ви звинувачуєте Захід України в продажності? У відсутносты футбольної принциповості, чи як це сказати правильно сказати? У тому, що на ЛЧ у Львові на матч команди з Донецька зібралися повні трибуни і всі співають гімн? Мені здалося, що так. Тоді це не правильно.
Дивно було б якщо б трибуни були напівпорожні. Чи люди не підтримували б українську команду. Ви ж самі написали, що для вболівальників з західного регіону відвідати цих три матчі (а весною, дай Бог буде і четвертий)))) ЛЧ це унікальна можлівість не їхати в столицю чи ще кудись, щоб вживу почути гімн ЛЧ. Коли ще випаде така нагода? Тому це природньо.
А про не бажання ходити на матчі своїх клубів, так це не тому що ми не футбольна країна, а тому, що така ментальність у наших людей: сірий побут і банальне виживання переважає бажання до чогось духовного.
+6
-2
Karpativets (Львів)
Після Борусії Карпати не раз збирали повний стадіон.
Ответить
0
0
Karpativets (Львів)
А якщо бути точнішим, то після матчу з Борусією на Карпатах було ще 6 аншлагів: 3 у чемпіонаті, 2 в Кубку України і 1 в ЛЄ.
Ответить
+1
0


Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус

загрузка...